distract werkt niet als de ander in comobat is, toch?Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:02:
Ja dat bedoel ik dus. Erg vet om te doen. Ik probeer in BG's altijd zoveel mogelijk Killing blows te hebben, zo min mogelijk dood te gaan, en zo irritant mogelijk te zijn. De key is om heeeel geduldig te zijn. Ik kijk niet op 2 minuten. Ik wacht altijd mijn kans af, want vroeg of laat, krijg je die. Dan lekker slachten.
Wat ook slim is is in bg's.
Soms heb je wel eens een lafaard die van je wegrent en die je net niet kan raken ofzo. Je kan dan 3 dingen doen.
- Sprint, zonde van je cd, maar het kan
- Deadly throw, goed, maar je moet maar net de cp hebben
- Distract, werkt altijd, ongeacht situatie![]()
Je enemy afgeleid en altijd net tijd genoeg om in range te komen voor backstab > gouge bijv.
Verwijderd
Kan gecleansed worden of de druid shapeshift gewoon ffVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:06:
[...]
ja of gewoon op je shiv knop blijven rammen met crippling op je OH uiteraard en zorgen dat hij niet kan wegrennen..teminste dat is wat ik meestal doe in BG's
![]()
Maar jouw tact werkt ook wel goed denk ik...mmm toch maar eens proberen
Dit is vooral handig als je iemand in de smiezen krijgt die sneaky op een afstandje dingen op jou zit te casten.
maar je hebt wel gelijk. In PvP is een wound/crippling combo wel errug handig.
Ja dat is wel waar, maar gelukkig ga je vrij snel ooc tijdens een achtervolging.addictive schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:12:
[...]
distract werkt niet als de ander in comobat is, toch?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 15:31 ]
Ik probeer meestal een blind te gooien of na een shapeshift meteen maar een kidney shot los te laten. Succes gegarandeerdVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:29:
[...]
Kan gecleansed worden of de druid shapeshift gewoon ff![]()
Dit is vooral handig als je iemand in de smiezen krijgt die sneaky op een afstandje dingen op jou zit te casten.
maar je hebt wel gelijk. In PvP is een wound/crippling combo wel errug handig.
Verwijderd
Zeker, maar ik probeer zo min mogelijk cd's te gebruiken, tenzij het echt niet anders kan. Rogue cd's zijn echt livesavers.barfieldmv schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:30:
[...]
Ik probeer meestal een blind te gooien of na een shapeshift meteen maar een kidney shot los te laten. Succes gegarandeerd
Maargoed in het oogpunt van arena is zoiets wel erg handig. Cd's worden toch gereset na het gevecht
Blind is trouwens wel heerlijk als hij niet dispelled wordt.
Wat ik altijd doe als ik blind is bandagen (blind is mijn bandagemoment) en net als hij nog 2 sec duurt een backstab -> gouge -> backstab ->stun
Met een beetje geluk kan je na de stun nog een backstab doen. Backstabs van mij zitten gemiddeld rond de 2k nu, dus dat tikt hard aan
erg goedkope, doch effectieve damage
Met een beetje pech lukt dit niet. Ik heb ook wel eens dat ik blind en denk, hehe nu heb ik je. Rustig bandagen en dan hoor je opeens een raar geluid en staat de geblinde target still. Zure momenten altijd

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 15:36 ]
Verwijderd
err...wound poison is toch reduced healing? (verdomde goudvis..Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:29:
[...]
In PvP is een wound/crippling combo wel errug handig.
Meestal gebruik ik..err...die poison die de cast time increased Mind numbing(ofzoiets) vind ik wel erg lekker werken en als hij dan probeert iets te casten (wat lekker lang duurt
Verwijderd
Ja, Wound decreased, als je er 5 doses op hebt zitten, healing met 50%. Tevens doet het, net als instant poison ook damage on hit. Wel een stuk minder dat instant, denk 2/3 minder, maargoed dit is ook niet de kracht van Wound, maar een leuke bijkomstigheid.
Dit is een erg makkelijke manier om de tegenhealer oom te laten gaan en zo het andere team te outlasten.
Werkte alleen bij minder goede teams, want op een gegeven moment ziet een goed team dat het fout gaat en gaan ze het anders aanpakken.
Mindnumbing poison is overigens ook erg goed, maar onze tactiek in Arena is de dps pakken (doe ik) en aangezien die 9/10 ook een healer hebben is mindnumbing niet echt handig. tegen casters kan ik sowieso clossen en ik krijg ze meestal ook vrij simpel neer.
HET probleem in Arena voor ons zijn warriors. Ik heb daar zo een gigantische hekel aan
v
mind/wound is weer een leuke combo als je healers gaat pakken, maar dat doe ik nooit.
Ohja ook nog goed nieuws
Gister whisperde de ge-ebayde imba disc/shadow priest mij dat hij heel veel spijt had, en de gang van zaken betreurde en hoopte dat ik weer arena met hem wilde doen. Wat bleek nou, die kerel ging door een hele moeilijke periode en zag het allemaal niet meer zitten en verkocht ook zijn account.
Gelukkig gaat het nu beter met hem en nu gaat hij zijn account weer terugkopen. Hij houdt me op de hoogte ervan. Hopen dat het snel gaat
Wel zuur dat die klote ebayer bijna alle mooie gear heeft verkocht op de healingset na. Mijn goeie buddy had meerdere sets (dps/healing). Ook is het wbt geld niet rooskleurig 2g atm, maarja. Hij zei dat het allemaal goed zou komen.
1850rating here i come
(wij zaten ergens in de 1700, denk 1720 (en stijgende), voordat het "incidentje" zich voor deed)
Genaait ook dat die ebayer het ook verkloot heeft in de guild (hij zat in mijn guild ook), maargoed, wie weet is de GM in een goede bui
Dit is een erg makkelijke manier om de tegenhealer oom te laten gaan en zo het andere team te outlasten.
Werkte alleen bij minder goede teams, want op een gegeven moment ziet een goed team dat het fout gaat en gaan ze het anders aanpakken.
Mindnumbing poison is overigens ook erg goed, maar onze tactiek in Arena is de dps pakken (doe ik) en aangezien die 9/10 ook een healer hebben is mindnumbing niet echt handig. tegen casters kan ik sowieso clossen en ik krijg ze meestal ook vrij simpel neer.
HET probleem in Arena voor ons zijn warriors. Ik heb daar zo een gigantische hekel aan

mind/wound is weer een leuke combo als je healers gaat pakken, maar dat doe ik nooit.
Ohja ook nog goed nieuws
Gister whisperde de ge-ebayde imba disc/shadow priest mij dat hij heel veel spijt had, en de gang van zaken betreurde en hoopte dat ik weer arena met hem wilde doen. Wat bleek nou, die kerel ging door een hele moeilijke periode en zag het allemaal niet meer zitten en verkocht ook zijn account.
Gelukkig gaat het nu beter met hem en nu gaat hij zijn account weer terugkopen. Hij houdt me op de hoogte ervan. Hopen dat het snel gaat
Wel zuur dat die klote ebayer bijna alle mooie gear heeft verkocht op de healingset na. Mijn goeie buddy had meerdere sets (dps/healing). Ook is het wbt geld niet rooskleurig 2g atm, maarja. Hij zei dat het allemaal goed zou komen.
1850rating here i come
Genaait ook dat die ebayer het ook verkloot heeft in de guild (hij zat in mijn guild ook), maargoed, wie weet is de GM in een goede bui
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 16:02 ]
Verwijderd
PVP server en naja gewoon een gezellige guild.. paar avonden in de week raiden/arena maar niet dat gedoe dat je 9 vd 10 raids aanwezig moet zijn omdat je anders gekickt wordt, niet omdat ik dat niet leuk zou vinden maar meer omdat ik daar de tijd en wil niet voor heb ( en mn vriendin anders d'r biezen paktExitium schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:38:
[...]
Hangt er enigszins vanaf wat je precies voor guild zoekt, en of je wel of niet op een PvE server wil zitten.

Google je grootte vriend bedoel je deze toevalligVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:17:
[...]
PVP server en naja gewoon een gezellige guild.. paar avonden in de week raiden/arena maar niet dat gedoe dat je 9 vd 10 raids aanwezig moet zijn omdat je anders gekickt wordt, niet omdat ik dat niet leuk zou vinden maar meer omdat ik daar de tijd en wil niet voor heb ( en mn vriendin anders d'r biezen pakt) Ik las trouwens ergens op irc dat er pas een site was geupped die de afgelopen maanden de population en activity van de realms had gescanned.. weet iemand die site?
Nee, dat had 'ie al eerder gezegd.
Hij heeft het over één of andere armory site (niet die van Blizz), was één of twee weken op WoR of MMO in het nieuws. Weet zo snel niet meer welke.

[ Voor 9% gewijzigd door Exitium op 13-11-2007 16:33 ]
Wel eens met een resto shammy, s'priest, tankadin, dps'adin en furywarrior heroic mech leeggehaald? Ik nooit, totaan eergister, man man wat een maffe combi en dan gewoon alle badges binnen no time binnen, ik denk dat ik (furywarr) 2 keer neergevallen ben, de andere dmg-dealers ook zoiets, de healer en de tankadin niet 1 keer. Terwijl de resto shammy (maatje van me) en ik er vanuit gingen dat het een quick 3 badges run zou worden en elkaar maar bleven whisperen dat dit wel ERG goed ging. Soms zijn (semi-)pugs zo leuk!
http://okoloth.blogspot.com/ waarschijnlijk dan
Verwijderd
hebben jullie al gespeculeerd wat voor mats inscription zal krijgen? shards en dusts wellicht?
1 tank, 3 dps, 1 healer, erg rare combo ja.Zjanzjak schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:35:
Wel eens met een resto shammy, s'priest, tankadin, dps'adin en furywarrior heroic mech leeggehaald? Ik nooit, totaan eergister, man man wat een maffe combi en dan gewoon alle badges binnen no time binnen, ik denk dat ik (furywarr) 2 keer neergevallen ben, de andere dmg-dealers ook zoiets, de healer en de tankadin niet 1 keer. Terwijl de resto shammy (maatje van me) en ik er vanuit gingen dat het een quick 3 badges run zou worden en elkaar maar bleven whisperen dat dit wel ERG goed ging. Soms zijn (semi-)pugs zo leuk!
* DPS'adin, moest wel ff giegelen.
Hij doelt waarschijnlijk op het gemis van CC.
CC is overrated
qua taal/typfout kan dit wel tellen....qwaurck schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:27:
[...]
Google je grootte vriend bedoel je deze toevallig
Verwijderd
Ik houd dit forum in 24 uur per dag niet de gaten, helaas voor jou. Ik heb ook nog zoiets als werk. Ach, het zou wel aan mij liggen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:49:
Beetje late reactie? geeft niet hoor het is nog vroeg
Of het wordt helemaal nieuw, of het worden inderdaad shards en dust denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:47:
hebben jullie al gespeculeerd wat voor mats inscription zal krijgen? shards en dusts wellicht?
Zodra er meer over bekend is wordt het tijd om te gaan sparen en mining te droppen, zelfde gedaan met jewelcrafting, gewoon een heleboel gespaard (heleboel; dan noem ik bijvoorbeeld meer dan 4000 thorium ore voor prospecten). En toen tbc 1 dag uit was zat ik al op 350 jewelcrafting en moest ik wachten op blue JC designs die ik gratis van mijn guildies kreeg
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
CC = Consecration Controlled.. toch?
* Kees specced in de weekends afentoe naar prot om gigantisch te farmen
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
CC = Crowd ControlKees schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:06:
[...]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Vaak zijn pugs frustrerend maar er zitten idd ook LOL groepen bij.Zjanzjak schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:35:
ik had zaterdag ochtend 2 Perfect BM runs met en super setup
3 warriors - 1 huntard - 1 holypoophadin (ik)
ik geloof in 45 minuutjes hadden we het event 2x doorlopen zonder 1 beacon te gebruiken en zonder wipes... Priceless
Verwijderd
Sorry....was niet mijn bedoeling..Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:04:
[...]
Ik houd dit forum in 24 uur per dag in de gaten, helaas voor jou. Ik heb ook nog zoiets als werk. Ach, het zou wel aan mij liggen.
Oh jee, sorry hoor dat ik het niet door had.
Ach ja taal/typefout kan je dan ook wel tellen heEvil_Kroki schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:03:
[...]
qua taal/typfout kan dit wel tellen....
Hoe doorloop je BM 2x in 45 minuten? Het hele event is getimed, volgens mij doe je over 1x al ongeveer zo lang. Zou niet weten hoe je de boel moet versnellen...dna_fatrabbit schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:09:
[...]
Vaak zijn pugs frustrerend maar er zitten idd ook LOL groepen bij.
ik geloof in 45 minuutjes hadden we het event 2x doorlopen zonder 1 beacon te gebruiken en zonder wipes... Priceless
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Sneller portals = sneller nieuwe portals ?SnoeiKoei schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:03:
[...]
Hoe doorloop je BM 2x in 45 minuten? Het hele event is getimed, volgens mij doe je over 1x al ongeveer zo lang. Zou niet weten hoe je de boel moet versnellen...
Deze plek is te koop.
uuh ben vorige week maandag weer begonnen met raidenVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:09:
[...]
Grappig je armory. Leuke combi tussen Blue 5 mans instance gear en Hyjal gear.
Gister Magtheridon dus, we hadden nog 30 seconde over voor Magtheridon vrij kwam toen alle adds doodgingen. Magtheridon bleef dus niet wachten (logisch, die adds banishen em) en we konden meteen verder \o/
Ik zou graag eens een bm groep zien met warrior/priest warlock en 2x mages.dna_fatrabbit schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:09:
[...]
Vaak zijn pugs frustrerend maar er zitten idd ook LOL groepen bij.
De warlock kan zijn pet op de adds sturen en ze verzamelen en de mages kunnen ze neer nuken (even een fireblast). De warrior en priest zijn puur voor de bosses.
Hell mijn mage kon in zijn eentje de adds al neer nuken en daarbij nog flink wat damage doen op de bosses ook
Of tank/healer + enh shammy met wf en 2 combat rogues/fury warriors. Nog nooit zo snel heroic SH geclearedbarfieldmv schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:43:
[...]
Ik zou graag eens een bm groep zien met warrior/priest warlock en 2x mages.
De warlock kan zijn pet op de adds sturen en ze verzamelen en de mages kunnen ze neer nuken (even een fireblast). De warrior en priest zijn puur voor de bosses.
Hell mijn mage kon in zijn eentje de adds al neer nuken en daarbij nog flink wat damage doen op de bosses ook
Bnet pindle#2913
Goed, dit moet toch wel de meest briljante recruitment video aller tijden zijn.

Signature
Geniaal!pasta schreef op woensdag 14 november 2007 @ 03:21:
Geweldig inderdaad, heel goed opgezet .pasta schreef op woensdag 14 november 2007 @ 03:21:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Gister moest m'n rogue er aan geloven.... BG
Moet zeggen dat het het kortste potje WSG ooit was...
3 caps binnen 6 min
De capper gebruikte speed hacks
Flag werd gepakt, binnen 5 ~7 secs gecapped...
Weet jammer genoeg niet welk realm + player het was, aangezien het zo snel ging
Toen maar naar AB gegaan, dat was gelukkig een stuk leuker.
Nu ben ik serieus niet goed in PvP maar een rogue maakt een bult goed.
3 caps binnen 6 min

Weet jammer genoeg niet welk realm + player het was, aangezien het zo snel ging
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
dat kon je achteraf nog eens rustig bekijken in het overzichtschermpje. Flagcarriers staan er afaik ook in..
Klopt het dat er nu wordt gepatched? Ben niet thuis dus kan t niet checken 
Kan iemand zodra de officiele patchnotes er staan deze posten?
Dat is correct inderdaad alles word geupgrade richting Patch 2.3 momenteelCarnagy schreef op woensdag 14 november 2007 @ 08:29:
Patch 2.3 - Realm Restart Delay of 2 Hours Tuesday 13-Nov-2007 08:43 GMT
--
Both US and EU realms have been given a 2 hour extension on the maintenance time for the realms while patch 2.3 is installed, which means the servers should be back up by 1pm on both sides of the pond.
Drysc only recently informed the hopeful US masses that the delay would be taking place, but stated that hopefully the realms might be back up before the full 2 hours has expired:
Maintenance has been extended to 1:00 PM PST, approximately two hours past our previous estimate. We're hoping to not need the full extra two hours, but the amount of changes required for patch 2.3 (which is no slouch in size) are just taking a little bit longer to implement and configure than we previously though would be required.
[ Voor 55% gewijzigd door ShadowBumble op 14-11-2007 08:36 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Servers zijn nog plat tot 11:00, daarna zal iedereen gaan lopen updaten.. Veel mensen hebben de afgelopen week de patch lopen downloadenCarnagy schreef op woensdag 14 november 2007 @ 08:29:
Patchnotes kan je gewoon op www.worldofraids.com vinden... Die zijn vaak nog accurater dan de officiele notes omdat ze de notes van PTR's combineren met andere veranderingen die men zelf vindt en die niet vermeld staat in officiele patchnotes
Ik ben op dit moment de 2.x --> 2.3 patch a h downloaden, 871MB 
De patchnotes zijn al voorbij gekomen in dit topic en staan ook hier
De patchnotes zijn al voorbij gekomen in dit topic en staan ook hier
Verwijderd
Echt apart hoe dingen soms gaan.
Gisteren zou mijn guild weer een 25mans gaan doen. Ik had niet gesigned omdat ik niet zo nodig mee hoefde. Iets met werk, leren en slaaptekort
Ik besloot dus gewoon ff dailies te doen en een beetje aan te kloten en dan maar weer richting bed te gaan.
Ik was dus in Ogrila en wilde 2 quests inleveren. Ik zag nog een allie, een gnome mage die er grappig uitzag, die ik gedag zei.
Ik ging met hem dansen en hij danste met mij.
Op een gegeven moment kwam er een popup doorheen. "Nawa, wil je naar Maggy komen".
Dat wilde ik wel. Gelukkig ben ik altijd strijdklaar en kon ik gelijk gesummoned worden. Ook buffood was geen probleem, daar ik altijd agi/ap food in mijn rugzakje heb zitten.
Poison "hoor je" bij je te hebben, dus dat was ook geen punt. Wel even een snelle controle of ik genoeg mindnumbing poison had, maar daar had ik er nog 16 van dus voldoende.
Ik werd dus gesummoned. Trash was zo te zien al gecleared dus we konden meteen starten.
Ging redelijk, naar mijn idee wel matige dps in vergelijking met eerdere keren, maar ok. Wipe op 3e channeler.
Ik begon al spijt te krijgen dat ik was gekomen, maar hoopte dat dit een incidentje was. 2e keer ging het niet veel beter. Echt chaos was het. Channelers en elementels die rondrennen, kortom 1 drama.
Daarna, ging het opeens wel goed en toen gebeurde er ook iets grappigs. We hadden de 4e channeler down, en ik dacht dat we de 5e al down hadden. Dus ik sprint naar Magtheridon, die nog in de banish fase zit. Mja, dat merkte ik niet op, dus ik begon te backstabben.
Ze critte erg hoog, maar daar stond ik verder niet bij stil, dus ik nog sneller op 5 (backstab) drukken.
En toen had ik opeens aggro
Ik werd best bang van die grote draak en vanishen kon ik niet want het zat op cd. Dus ik maar evasion aanzetten, feinten en bidden.
Wonder boven wonder heb ik dit overleefd en nadat mijn evasion was afgelopen werd de draak netjes teruggetaunt.
Hij ging dus ook neer. Gelukkig dit keer een clickersteam die wel wisten hoe het moest, dus daar was het ook geen 1 keer fout gegaan.
Hij dropte maar liefst 5 (!!) epics. 2 casterspullen, 2 fallen champion tokens en een dps plate ding.
Ik had onderling met een shaman afgesproken dat hij tier4 zou krijgen, als ik mijn ring zou krijgen. Ik had geen zin dkp te burnen voor een chest die een achteruitgang is op mijn huidige chest, maar waar ik wel de 2e setbonus mee krijg.
Gloves van Curator wil ik wel.
Maargoed, die t4 ging in verhouding erg goedkoop weg. Vorige keer was het iets van 3995 dkp, dit keer 1200 en 1585.
Maggies head MOEST ik hebben en aangezien ik in de top5 van DKP leaders sta was dit niet echt een probleem.
Dus nu heb ik em, de Ring Of Recalcitrant
Gisteren zou mijn guild weer een 25mans gaan doen. Ik had niet gesigned omdat ik niet zo nodig mee hoefde. Iets met werk, leren en slaaptekort
Ik besloot dus gewoon ff dailies te doen en een beetje aan te kloten en dan maar weer richting bed te gaan.
Ik was dus in Ogrila en wilde 2 quests inleveren. Ik zag nog een allie, een gnome mage die er grappig uitzag, die ik gedag zei.
Ik ging met hem dansen en hij danste met mij.
Op een gegeven moment kwam er een popup doorheen. "Nawa, wil je naar Maggy komen".
Dat wilde ik wel. Gelukkig ben ik altijd strijdklaar en kon ik gelijk gesummoned worden. Ook buffood was geen probleem, daar ik altijd agi/ap food in mijn rugzakje heb zitten.
Poison "hoor je" bij je te hebben, dus dat was ook geen punt. Wel even een snelle controle of ik genoeg mindnumbing poison had, maar daar had ik er nog 16 van dus voldoende.
Ik werd dus gesummoned. Trash was zo te zien al gecleared dus we konden meteen starten.
Ging redelijk, naar mijn idee wel matige dps in vergelijking met eerdere keren, maar ok. Wipe op 3e channeler.
Ik begon al spijt te krijgen dat ik was gekomen, maar hoopte dat dit een incidentje was. 2e keer ging het niet veel beter. Echt chaos was het. Channelers en elementels die rondrennen, kortom 1 drama.
Daarna, ging het opeens wel goed en toen gebeurde er ook iets grappigs. We hadden de 4e channeler down, en ik dacht dat we de 5e al down hadden. Dus ik sprint naar Magtheridon, die nog in de banish fase zit. Mja, dat merkte ik niet op, dus ik begon te backstabben.
Ze critte erg hoog, maar daar stond ik verder niet bij stil, dus ik nog sneller op 5 (backstab) drukken.
En toen had ik opeens aggro

Ik werd best bang van die grote draak en vanishen kon ik niet want het zat op cd. Dus ik maar evasion aanzetten, feinten en bidden.
Wonder boven wonder heb ik dit overleefd en nadat mijn evasion was afgelopen werd de draak netjes teruggetaunt.
Hij ging dus ook neer. Gelukkig dit keer een clickersteam die wel wisten hoe het moest, dus daar was het ook geen 1 keer fout gegaan.
Hij dropte maar liefst 5 (!!) epics. 2 casterspullen, 2 fallen champion tokens en een dps plate ding.
Ik had onderling met een shaman afgesproken dat hij tier4 zou krijgen, als ik mijn ring zou krijgen. Ik had geen zin dkp te burnen voor een chest die een achteruitgang is op mijn huidige chest, maar waar ik wel de 2e setbonus mee krijg.
Gloves van Curator wil ik wel.
Maargoed, die t4 ging in verhouding erg goedkoop weg. Vorige keer was het iets van 3995 dkp, dit keer 1200 en 1585.
Maggies head MOEST ik hebben en aangezien ik in de top5 van DKP leaders sta was dit niet echt een probleem.
Dus nu heb ik em, de Ring Of Recalcitrant
Idd, een crowd is toch ook controlled als ze allemaal tegelijk op de Tankadin aan het rossen zijn, niet?Kees schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:06:
[...]
Ben nu een Pally met Prot AOE Grinding aan het levelen. Best wel leuk: mensen die denken dat je een probleem hebt als je met drie man van lvl+3 aan het vechten bent, en je er gewoon nog een vierde bijpakt
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Vond ik geweldig, volledig gebuffed op level 43 zon murloc camp inrennen wraablblalallaaha en de spam van scrolling combat text, hilarisch!DexterBelgium schreef op woensdag 14 november 2007 @ 08:47:
[...]
Idd, een crowd is toch ook controlled als ze allemaal tegelijk op de Tankadin aan het rossen zijn, niet?
Ben nu een Pally met Prot AOE Grinding aan het levelen. Best wel leuk: mensen die denken dat je een probleem hebt als je met drie man van lvl+3 aan het vechten bent, en je er gewoon nog een vierde bijpakt
zou je je talent tree/ armory kunnen linken? Ik heb nu een retri paladin (lvl 26), maar ik sta open voor een respecDexterBelgium schreef op woensdag 14 november 2007 @ 08:47:
[...]
Idd, een crowd is toch ook controlled als ze allemaal tegelijk op de Tankadin aan het rossen zijn, niet?
Verwijderd
Gisteravond met een pug Stratholme weer gedaan. Via LF screen hadden we al snel vier plm lvl60's bijelkaar maar ontbrak er nog een tank. Een lvl70 protwarrior guildy had wel zin, dus joinde ook.
Alles ging prima totdat we bij, ben ff de naam kwijt, die ghost achtige boss kwamen die de ability heeft players over te nemen. Keer op keer werd onze tank gepakt, met wipe als gevolg.
Toen beetje gecheat door alle gear + weapons uit te doen, toen kregen we onze tank wel plat. Daarna was de boss een eitje.
Heeft iemand tips? of was het gewoon een ongelukkige samenstelling van de groep?
edit; typo
Alles ging prima totdat we bij, ben ff de naam kwijt, die ghost achtige boss kwamen die de ability heeft players over te nemen. Keer op keer werd onze tank gepakt, met wipe als gevolg.
Toen beetje gecheat door alle gear + weapons uit te doen, toen kregen we onze tank wel plat. Daarna was de boss een eitje.
Heeft iemand tips? of was het gewoon een ongelukkige samenstelling van de groep?
edit; typo
Verwijderd
Hey 
vraag he , op welke site kan ik vertrouwd WoW gold kope (a)
en ook 1 graag waarmee het kan met paypal( walliekaart
)
en ook 1 graag waarmee het kan met paypal( walliekaart
Verwijderd
/signed ...
ik heb een 45 random pala
alleen maar puntjes in de plekjes waar het me nuttig leek , onder het mom ik respec later wel
dus heb nu iets raars
hoorde al wel dat een spike op je shield belangrijk is
dus een 1h weapon zal ook wel tof zijn wss
consecration, retri aura geloof ik ?
ergens een talent waardoor je healing minder/niet geinterupt wordt .. maar ik weet niet hoe die heet
give us tips plz
armory lijkt niet lekker te werken of iig niet hier vandaan
lalophobia - darkmoon faire
ik heb een 45 random pala
alleen maar puntjes in de plekjes waar het me nuttig leek , onder het mom ik respec later wel
dus heb nu iets raars
hoorde al wel dat een spike op je shield belangrijk is
dus een 1h weapon zal ook wel tof zijn wss
consecration, retri aura geloof ik ?
ergens een talent waardoor je healing minder/niet geinterupt wordt .. maar ik weet niet hoe die heet
give us tips plz
armory lijkt niet lekker te werken of iig niet hier vandaan
lalophobia - darkmoon faire
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 09:21 ]
WTF! Is er een speedhack? Ik was gisteren ook pvp in WSG. Elke keer als Horde de vlag kreeg waren ze binnen no time in hun eigen basis om te capturen! Terwijl ik toch elke keer heel braaf zat te wachten op de grote oversteek, ik snapte er al niets van!chromeeh schreef op woensdag 14 november 2007 @ 07:57:
Gister moest m'n rogue er aan geloven.... BG
3 caps binnen 6 minDe capper gebruikte speed hacks
![]()
![]()
Weet jammer genoeg niet welk realm + player het was, aangezien het zo snel ging![]()
Hoe gaat zo'n speedhack precies in zijn werk? Niet dat ik er gebruik van wil maken natuurlijk. En dan nog iets, een medespeler verborg de vlag door van een glitch gebruik te maken. Als iemand dat doet, kan het hele team daardoor aangesproken/gebanned worden?
Verwijderd
prepare to dodge wall of flamesVerwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:16:
Hey
en ook 1 graag waarmee het kan met paypal( walliekaart)
Zou nog even wachten met respec, in 2.3 worden retpala's weer een stuk sterker... Heel die tree wordt nu verbeterd. Ben zelf nu een BE paladin aan het levelen, heb even gewacht op deze patch.HanH schreef op woensdag 14 november 2007 @ 08:57:
[...]
zou je je talent tree/ armory kunnen linken? Ik heb nu een retri paladin (lvl 26), maar ik sta open voor een respec
Met prot zal je inderdaad wat meer adds aankunnen, maar de damage op 1 of 2 mobs is dan weer een stuk lager. Dus je moet altijd een hoop mobs om je heen hebben.
Nee, alleen de hacker in kwestie kan (en zal) gebanned worden. Als je de vlag verbergt door middel van een glitch, kun je volgens mij hoogstens allleen en temporary ban krijgen, en ook alleen de persoon die in overtreding is.NvM schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:17:
[...]
WTF! Is er een speedhack? Ik was gisteren ook pvp in WSG. Elke keer als Horde de vlag kreeg waren ze binnen no time in hun eigen basis om te capturen! Terwijl ik toch elke keer heel braaf zat te wachten op de grote oversteek, ik snapte er al niets van!
Hoe gaat zo'n speedhack precies in zijn werk? Niet dat ik er gebruik van wil maken natuurlijk. En dan nog iets, een medespeler verborg de vlag door van een glitch gebruik te maken. Als iemand dat doet, kan het hele team daardoor aangesproken/gebanned worden?
Een ex-guildie van me was zo verslaafd aan WoW, dat hij besloot om gebanned te worden. Dus liep hij met speedhack en nog wat handige hacks door ogrimmar, net zolang tot hij gebanned werd.
Attempt to flame is too obvious !Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:16:
Hey
Verwijderd
toch een vrij mooie patch als ik de notes zo lees
geen hunter dead zone meer (aaaargh wat haatte ik dat)
vlugger lvl'en (moet nog m'n paladin van 46 ->60 en druid van 44 ->60) ... slechts 3 lvl 70 atm
betere support en voordelen voor core 2 duo's en quad cores
shaman buffs
vlugger lvl'en (moet nog m'n paladin van 46 ->60 en druid van 44 ->60) ... slechts 3 lvl 70 atm
shaman buffs
ik vind het best schrikken als ik hunter patches zie.. aimed shot doet nu een 50% healing debuff, cast time lowered..Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:32:
toch een vrij mooie patch als ik de notes zo lees
shaman buffs
arcane shot dispelled nu een magical effect op target
dat zijn 2 hele sterke aanvallen, die ELKE hunter standaard gebruikt..
Ik denk weinig aangezien de SERVERS nog plat zijn !Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:29:
[...]
Vetel, wat zijn je eerste ervaringen?????
Ik had vanmorgen om 6 uur de patch al op mn systeem staan
www.wowwiki.com/Patchmirrors as usual, genoeg mirrors daar. Als je de background downloader delen al had heb je nog maar 8mb nodig.
/doh, compleet vergeten daar te kijken. zat al te googlenredfoxert schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:34:
[...]
Ik denk weinig aangezien de SERVERS nog plat zijn !
www.wowwiki.com/Patchmirrors as usual, genoeg mirrors daar. Als je de background downloader delen al had heb je nog maar 8mb nodig.
What he said idd.....redfoxert schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:34:
[...]
Ik denk weinig aangezien de SERVERS nog plat zijn !
Ik ben al pachted en klaar maar uiteraard nog neit kunnen spelen. Kan sowieso niet, aangezien ik op m'n werk ben. En via Remote desktop zal het niet echt gaan lukken denk, lol
Maar denk dat ik vanavond toch eerst Mario Galaxy ga spelen!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Uhm Tom, Aimed hot word alleen nog gebruikt als opener door sommigen, ik heb al sinds level 62 geen aimed meer gebruikt, te lange casttime en een autoshot reset, complete dps killer zelfs met MS effect, de nieuwe arcane is wel goed iddBootVluchteling schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:33:
[...]
ik vind het best schrikken als ik hunter patches zie.. aimed shot doet nu een 50% healing debuff, cast time lowered..
arcane shot dispelled nu een magical effect op target
dat zijn 2 hele sterke aanvallen, die ELKE hunter standaard gebruikt..
Same ^^Pedr0 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:36:
[...]Ik ben al pachted en klaar maar uiteraard nog neit kunnen spelen. Kan sowieso niet, aangezien ik op m'n werk ben. En via Remote desktop zal het niet echt gaan lukken denk, lol
[ Voor 19% gewijzigd door Ashrah op 14-11-2007 09:38 ]
nou patchen gaat vaak wel goed enzoVerwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:29:
[...]
Vetel, wat zijn je eerste ervaringen?????

extended maintenance tot 11:00
enige wat ie meld is dat hij al gepatched is
mirrors zoals altijd kan je vinden op wowwiki
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Jij voelt je niet helemaal lekker om dit soort dingen hier te vragen. Vanaf nu moet men jou maar kompleet negeren, dat zal ik tenminste wel doen. (Op deze manier WoW spelen is "not done", voor je het geval je de reacties op jouw vraag niet begrijpt) Speel het spel zoals het hoort, zonder cheating.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:16:
Hey
[ Voor 4% gewijzigd door _Dune_ op 14-11-2007 09:43 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
De data wordt tussen afgevangen door een 3rd party progje die de positie data verandert.NvM schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:17:
[...]
WTF! Is er een speedhack? Ik was gisteren ook pvp in WSG. Elke keer als Horde de vlag kreeg waren ze binnen no time in hun eigen basis om te capturen! Terwijl ik toch elke keer heel braaf zat te wachten op de grote oversteek, ik snapte er al niets van!
Maar goed, degene die 3rd party progs gebruikt is de enigste die in overtreding is, dus niet je team, of jij zelf. Heb jammergenoeg die *censuur* van gister niet kunnen reporten, maar de volgende is wel de l*l.
* Exitium casts Curse of Doom on Erkkie01 
Jammer dat dat niet werkt op players eigenlijk.
Jammer dat dat niet werkt op players eigenlijk.
[ Voor 33% gewijzigd door Exitium op 14-11-2007 09:42 ]
H4x Bannn!!Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:16:
Hey
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Verwijderd
ja, ik gebruik hem enkel nog soms als eerste shotMaranno schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:37:
[...]
Uhm Tom, Aimed hot word alleen nog gebruikt als opener door sommigen, ik heb al sinds level 62 geen aimed meer gebruikt, te lange casttime en een autoshot reset, complete dps killer zelfs met MS effect, de nieuwe arcane is wel goed idd
[...]
Same ^^
leuk dat ze hunter en shammie buffen, net de twee klasses die ik nog van 63 naar 70 moet halen
Verwijderd
Ik denk niet dat je echt bang hoeft te zijn voor die hunter's debuff. Aimed shot word zelden gebruikt vanwege de lange cast tijd. Misschien is er nu dan wel een opening.
Dit is enkel simpel te verhelpen door gewoon op de hunter te gaan wat sowieso altijd wel een goed idee is aangezien hij dan geen steady shot of aimed shot meer kan doen en geen verdedigings aanvallen heeft.
Zit jammer genoeg nog op werk tot half 6. Dus nog even niet genieten van 2.3...
Dit is enkel simpel te verhelpen door gewoon op de hunter te gaan wat sowieso altijd wel een goed idee is aangezien hij dan geen steady shot of aimed shot meer kan doen en geen verdedigings aanvallen heeft.
nu kunnen mensen die te lui zijn om naar de armory te gaan ook je talents zienWhen you inspect another player, you can now see their talent choices as well as their equipment.
Steam: CatBearCow
Ik gebruik Aimed shot regelmatig als opening, of vanaf afstand om een medespeler te helpen. De schade is wel lekker, en de crits ook...Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:55:
Ik denk niet dat je echt bang hoeft te zijn voor die hunter's debuff. Aimed shot word zelden gebruikt vanwege de lange cast tijd. Misschien is er nu dan wel een opening.
Speel een hunter en een rogue. Ben dus wel blij met de buffs.
Vanaf vandaag ook lekker doorlevelen met mijn lvl 34 warlockje
Vanaf vandaag ook lekker doorlevelen met mijn lvl 34 warlockje
Scattershot als MM, pet stun als BM. En dan vergeet je dus nog de traps.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:55:
Mijn druid is 42 en sinds zondagavond rested. Vanavond aan de gang in Dustwallow Marsch. Ik vrees echter dat het wel gankfest zal zijn.
Lief dagboek,
Gisteravond hebben we, om nog een keer "the good old times" terug te halen, een premade AV gedaan waar het niet het doel was om zo snel mogelijk te winnen, maar om een lange pot te doen waarbij we alle objectives hadden.
We zaten al snel met zo'n 36 AD spelers in AV, en het was een behoorlijk grote verassing voor alliance toen ze opeen voor de bunker van Galvanger opgewacht werden door 20 hordies. Allemaal hardstikke dood natuurlijk, en toen begon de fun!
Balinda dood, SH en IW bunkers vernietigd, en toen begon het grote HK farmen. Langzamerhand werden de alliance spelers steeds verder teruggevochten, totday we genoeg blood hadden om Lokholar te summonen. Zo gezegd, zo gedaan, en opeens stond daar een HELE grote ice elemental (hij groeit bij kills, en hij was na verloop van tijd groter dan Ragnaros) bij SP graveyard de allies royaal te pwnen. Daarna natuurlijk binnen de korste keren de base gecleared van alle NPCs, towers gecleared, en aid station gecapped. We hebben zelfs de flyers en de wolfriders nog gesummoned.
Tja, en wat doe je dan? Dan ga je de allies terugvechten naar hun starter tunnel. Op den duur stonden we gewoon hun spawnspot te AoEen, great fun
Na een tijdje toch maar Vann gekilled, maar ik was wel zo'n 1200 honour (697 bonus honour ofzo) en 500 HKs rijker
Was echt geweldig leuk
Helaas wel de laatste keer
Gisteravond hebben we, om nog een keer "the good old times" terug te halen, een premade AV gedaan waar het niet het doel was om zo snel mogelijk te winnen, maar om een lange pot te doen waarbij we alle objectives hadden.
We zaten al snel met zo'n 36 AD spelers in AV, en het was een behoorlijk grote verassing voor alliance toen ze opeen voor de bunker van Galvanger opgewacht werden door 20 hordies. Allemaal hardstikke dood natuurlijk, en toen begon de fun!
Balinda dood, SH en IW bunkers vernietigd, en toen begon het grote HK farmen. Langzamerhand werden de alliance spelers steeds verder teruggevochten, totday we genoeg blood hadden om Lokholar te summonen. Zo gezegd, zo gedaan, en opeens stond daar een HELE grote ice elemental (hij groeit bij kills, en hij was na verloop van tijd groter dan Ragnaros) bij SP graveyard de allies royaal te pwnen. Daarna natuurlijk binnen de korste keren de base gecleared van alle NPCs, towers gecleared, en aid station gecapped. We hebben zelfs de flyers en de wolfriders nog gesummoned.
Tja, en wat doe je dan? Dan ga je de allies terugvechten naar hun starter tunnel. Op den duur stonden we gewoon hun spawnspot te AoEen, great fun
https://niels.nu
Ik zal eens kijken wat ik vanavond nog te doen heb na het halen van mn Netherdrake (nog 775 rep voor exalted) en het crafted van mn Epic GyrocopterKaap schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:20:
Mijn druid is 42 en sinds zondagavond rested. Vanavond aan de gang in Dustwallow Marsch. Ik vrees echter dat het wel gankfest zal zijn.
Als ik Steamwheedle Cartel rep kan halen met die quests wil ik wel even helpen denk ik maar ik pin me nog nergens op vast.
Hoe doe jij een premade AV?Hydra schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:23:
Lief dagboek,
Gisteravond hebben we, om nog een keer "the good old times" terug te halen, een premade AV gedaan waar
Sticky queue werkt toch allang niet meer ?
Ik heb de AV changes gelezen in de patchnotes van 2.3 Toch snap ik het niet helemaal. Kan een AV expert mij uitleggen wat er precies gaat veranderen?On_E schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:25:
[...]
Hoe doe jij een premade AV?
Preform AV-enabler ftw !On_E schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:25:
[...]
Hordy only :!
Verwijderd
ik heb zo het gevoel dat lvl'en van laten we zeggen 58 - 60 op rested wel héééél snel zal gaan nu (ging al heel snel)
ik lvl altijd op rested bonus, gewoon wisselen tussen chars
ik lvl altijd op rested bonus, gewoon wisselen tussen chars
Ik heb gehoort dat het totale verschil van 20-60 voor 2.3 en 20-60 na 2.3 even groot is als level 54-60 voor 2.3. Ik denk eigenlijk dat het wel meevalt, tuurlijk gaat het sneller, maar het is volgens mij niet zo`n heel groot verschil.
my bad. ik verwarde het met steady shot.. scuzi..Maranno schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:37:
[...]
Uhm Tom, Aimed hot word alleen nog gebruikt als opener door sommigen, ik heb al sinds level 62 geen aimed meer gebruikt, te lange casttime en een autoshot reset, complete dps killer zelfs met MS effect, de nieuwe arcane is wel goed idd
[...]
Same ^^
Nee, niet na de patch, na einde seizoen 2, volgende week dus.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:49:
[...]
S1 wapens zullen te krijgen zijn met honor na de patch.
Ergens heb je wel gelijk ook, het is immers NA de patch.
Ja!Kees schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:06:
[...]

*Zjanzjak sits back, opens a bag of popcorn and awaits the fireworks*Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:16:
Hey
Anways... vanavond dan eindelijk van mijn groene belt af en de epic belt scoren met de badges voor de furywarrior, daarna de cenarion mount ophalen.
Dan de druid naar 40 krijgen, nog maar 2k en een mount scoren.
Heb er zin an!
ik heb zin in 2.3
vanavond meteen naar Zul'Aman... gewoon kijken hoever we komen
maar dat zal maar 2 uurtjes zijn (max.) als we het uberhaupt redden!
maar goed daarnaast lekker gaan levelen met mijn priest / dr00d / pala
ze zijn alle drie level 20 dus dan gaat het toch iets makkelijker
maar dat zal maar 2 uurtjes zijn (max.) als we het uberhaupt redden!
maar goed daarnaast lekker gaan levelen met mijn priest / dr00d / pala
ze zijn alle drie level 20 dus dan gaat het toch iets makkelijker
This is the Way.
Na patch 2.3 iig weer genoeg te doen 
Paar rested alts weer verder levelen, badges halen.
Kijken of Arena S1 bracers/waist beter zijn dan de Veteran, maar goed, evengoed moet ik daar dan nog honor voor farmen.
Quests doen voor nog een 500g+ zodat ik mijn epic kan gaan halen en nog wat meer geld zodat ik een 2e tab kan kopen in mijn guildbank.
Kijken of Arena S1 bracers/waist beter zijn dan de Veteran, maar goed, evengoed moet ik daar dan nog honor voor farmen.
Quests doen voor nog een 500g+ zodat ik mijn epic kan gaan halen en nog wat meer geld zodat ik een 2e tab kan kopen in mijn guildbank.
Gewoon allemaal tegelijk joinen en kijken welke AV je krijgt. Als de meeste dezelfde krijgen, join je die. Mensen die een andere krijgen leaven de queue en gaan dan voor die waar de rest in zit. Je hebt altijd een paar mensen die er niet inkomen, maar gister hadden we er 36 van de 40.On_E schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:25:
Complete onzin natuurlijk. Quests geven 15% meer XP, en je hebt 15% minder per level nodig. Ik snap niet waar mensen al die onzin vandaan halen dat je opeens binnen een dag level 60 bent.Spooof schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:43:
Ik heb gehoort dat het totale verschil van 20-60 voor 2.3 en 20-60 na 2.3 even groot is als level 54-60 voor 2.3. Ik denk eigenlijk dat het wel meevalt, tuurlijk gaat het sneller, maar het is volgens mij niet zo`n heel groot verschil.
Ik weet ook niet waar jij dat vandaan haaltHydra schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:04:
Ik snap niet waar mensen al die onzin vandaan halen dat je opeens binnen een dag level 60 bent.

----------->xp
|20--------------------------------------------54--------60| (voor 2.3)
|20--------------------------------------------60| (na 2.3)
Er zijn geen bracers en waist van Arena gear. Daarom combineerd het ook zo lekker met Veteran items. Jammer genoeg geen bonus op veteran gear.cannibal schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:55:
Na patch 2.3 iig weer genoeg te doen
ik heb op de oude manier een dranei shaman in 6 days played geleveld. Dit kan nog wat sneller als je niets aan je proffesions doet en eventueel goed gear van de AH kan oppakken. Ik gok dat je nu ongeveer in 4 days played 60 kan worden. (dat is toch bijna 100 uur speeltijd
). Ervan uitgaande dat je elke dag 2-3 uur speelt zijn dat toch snel 30-50 dagen spelen
daarbij krijg je niet alleem meer experience per kill of quest maar ook:
--Level 1-60 dungeon quests have had their experience and faction rewards increased.
--Many elite creatures and quests in the level 1-60 experience have been changed to accommodate solo play. (wat dus betekend dat je elite quests kan doen zonder groep te zoeken wat veel tijd kan kosten)
daarbij krijg je niet alleem meer experience per kill of quest maar ook:
--Level 1-60 dungeon quests have had their experience and faction rewards increased.
--Many elite creatures and quests in the level 1-60 experience have been changed to accommodate solo play. (wat dus betekend dat je elite quests kan doen zonder groep te zoeken wat veel tijd kan kosten)
[ Voor 33% gewijzigd door thewizard2006 op 14-11-2007 11:20 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Oh, op die fiets. Ja, dat kan wel kloppen.Spooof schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:16:
Ik weet ook niet waar jij dat vandaan haaltWat ik bedoelde is dat je de experience die je nodig had om voor 2.3 naar level 54 te komen, nu nodig hebt om naar level 60 te komen.
----------->xp
Ben ik erg blij mee. Die quests in Alterac Mountains en Hinterlands enzo zijn gewoon irritant omdat het onmogelijk is er een groep voor te krijgen. Blijf je zeuren bij je guild om hulpthewizard2006 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:18:
mail die vraag even naar info@blizzard en vergeet je accountnaam niet te vermelden.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:16:
Hey
bij ons heeft een guildie die mod herschreven voor alli
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Verwijderd
Inwezen zal dit nog sneller zijn, dit is alleen de totale xp die je nodig hebt om 60 te worden idd. Maar afhankelijk van de quests van lvl30-60 (dus of je alleen quest of ook grind) zal de totale tijd die je bezig bent nog sneller zijn om lvl60 te worden, maar idd niet in een paar dagenSpooof schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:16:
[...]
Ik weet ook niet waar jij dat vandaan haaltWat ik bedoelde is dat je de experience die je nodig had om voor 2.3 naar level 54 te komen, nu nodig hebt om naar level 60 te komen.
----------->xp
Wil je dit aub nooit meer vragen hier, vraag anders op je realm forum of iemand kan helpenVerwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:16:
Hey
het is nu wachten op de nieuwe records 
wat is het oude record? 3 days played ofzo?
wat is het oude record? 3 days played ofzo?
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Hehehe, Touchechromeeh schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:35:
[...]
Wil je dit aub nooit meer vragen hier, vraag anders op je realm forum of iemand kan helpen
Verwijderd
Of ga 3 seconden voor de bank in IF staan, krijg je zelfs zonder te vragen antwoord.chromeeh schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:35:
[...]
Wil je dit aub nooit meer vragen hier, vraag anders op je realm forum of iemand kan helpen
Verwijderd
Hmm, denk niet dat mijn lvl1 banktroll het daar 3 seconden uithoud... tja, dan toch maar grinden voor mijn goldVerwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:41:
[...]
Of ga 3 seconden voor de bank in IF staan, krijg je zelfs zonder te vragen antwoord.
Erwin, wat doe jij hier? Je was toch gestopt?Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:41:
[...]
Of ga 3 seconden voor de bank in IF staan, krijg je zelfs zonder te vragen antwoord.
En als je gold wil kopen.. 39.40.82.291 te Apeldoorn o.v.v. IsuckinmakingG plxgifv
Welkom in patch 2.3 waar de deadzone van hunters aanzienlijk kleiner is geworden.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:55:
De deadzone is nog maar 1 of 2 yrd wat een erg kleine marge is om in te gaan staan.
Toen ik het in de ptr op mobs testte zat er tussen melee en ranged ongeveer 1 a 2 stapjes voor / achteruit.
Het simpelweg naar de hunter toelopen gaat dus lastiger worden.
Neemt nog steeds niet weg dat aimed shot een te lange casttijd heeft en zo goed als nooit meer gebruikt wordt. Ook al is de casttijd is wel van 3,5 sec naar 3 sec gegaan deze patch.
Zelf gebruik ik het soms nog op mages als ze in iceblock gaan en dan op gevoel de cast starten zodat hij net schiet op het moment dat ze uit ib komen. en dan natuurlijk hopen op die crit
Dit topic is gesloten.