Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:19:
Zo, ik heb maar eens een droom/fun build bedacht (niet hc...) voor als HR's een stuk goedkoper zijn geworden... (10 fg anyone?)

doel is om zo veel mogelijk effecten te triggeren (on struck of on attack/striking)

ofwel een frenzy barb (2x wapen) ofwel een zealot
beide met een faith merc (voor de ias)

gear:
w1: destruction
23% Chance To Cast Level 12 Volcano On Striking
5% Chance To Cast Level 23 Molten Boulder On Striking
15% Chance To Cast Level 22 Nova On Attack

w2: rift
20% Chance To Cast Level 16 Tornado On Striking
16% Chance To Cast Level 21 Frozen Orb On Attack

helm: er zijn geen helmen met ctc (behalve duskdeep dimvision...) dus dan maar on struck:
andy's face
15% Chance To Cast Level 15 Poison Nova When Struck

armor: dragon
20% Chance to Cast Level 18 Venom When Struck
12% Chance To Cast Level 15 Hydra On Striking

shield: phoenix
40% Chance to Cast Level 22 Firestorm on Striking

gloves: hellmouth (of draculs)
4% Chance To Cast Level 12 Firestorm On Striking
2% Chance To Cast Level 4 Meteor On Striking

boots: infernostrides
5% Chance To Cast Level 8 Blaze When Struck

amu: rising sun
2% Chance To Cast Level 13-19 Meteor When Struck (varies)

belt: snowclash
5% Chance To Cast Level 7-19 Blizzard When Struck (varies)

ring1: carrion wind
10% Chance To Cast Level 10 Poison Nova When Struck
8% Chance To Cast Level 13 Twister On Striking

ring2: wisp
10% Chance To Cast Level 16 Lightning On Striking

Al met al slaat deze build natuurlijk nergens op, maar het geeft wel een heel mooi disco effect :D (sorry voor de lange post)
Probleem, je lagt het spel zo veel dat je meteen uit de game gekieperd wordt door de anti dupe "fix" van Blizzard :) Trust me on that one...

Ik snap sowieso niet waarom dat op die manier opgelost is, ze moeten gewoon dat permvlaggetje bij trade scherm op laten tiefen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:19:
Zo, ik heb maar eens een droom/fun build bedacht (niet hc...) voor als HR's een stuk goedkoper zijn geworden... (10 fg anyone?)

doel is om zo veel mogelijk in te korten Al met al slaat deze build natuurlijk nergens op, maar het geeft wel een heel mooi disco effect :D (sorry voor de lange post)
Wat pheno zegt :)
Connection Errors FTW !!!

Maar idd dit is wel echt tof,
had dit op SCl op een strafer

WWS - Amp
CarrionWind - Twisters
LavaGout - Enchant
Torch - Firestorm
Treachery - Venom + Fade
Life + Mana leech is ook leuke effect.

Dit kon nog allemaal voor de fix :P
Na de fix

HCL Frost maiden / strafe met ITD en 25% CTC Frost novas en Torch is in combinatie met een Cursenecro instand connection loss :)

Daarnaast zou ik je geen hellmouth gloves aanraden.
Deze zorgt er voor dat je een cast animatie krijgt en dus je attack onderbreekt.
Bij mijn werebear was ditr het geval namelijk

[ Voor 40% gewijzigd door Derr_Hans op 20-11-2007 16:43 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
hoe zit het eigenlijk met dupes op scl? (speel nog maar kort online)

heb nl een paar items nogal goedkoop/makkelijk kunnen krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
geduped wordt er altijd, dat is idd de reden dat alle items redelijk betaalbaar zijn

er zijn mogelijkheden dat ze worden verwijderd door blizzard, maar de kans is niet zo heel groot (eigen ervaring)

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, 5x framedrops in de hellkoetjes. Spanning gegarandeerd :')
Wel viel er een gaze, een to visage en laying of hands. En 3x 4s flails. Nu nog die vexxen ':)
Als er iemand trouwens col. voulges nodig heeft: ik heb er denk ik 4~5, dus gil even. Zoveel chars wil ik niet eens maken, laat staan dat ik ze dus nodig heb :D

En ik was op zoek naar de war scepter voor dedl, helaas niet met gewenste mods kunnen vinden.
Morgen weer verder zoeken, het merendeel van de crap op de grond laat ik toch liggen.

Maar item 1 voor HappyFeet dus al binnen: LoH.
Ik zag al een paar shadowdancers staan, alleen niet perf, wat ik helaas wel nodig heb om de perfecte statverdeling te doen. Dus ik wacht rustig, de white ones droppen nu ook langzamerhand bij me, dus wie weet :)

Kan ik eindelijk mijn rejuvs kwijt voor 10 fg, 90 stuks. Ondertussen heb ik er alweer 30 :')
Zo'n lions club member wilt het, prima, die zijn op zich wel te vertrouwen. Arrogant, maar hell.
Hopelijk komt ie voordat ik weg moet, anders zie ik het gebeuren dat ik weer met 120 rejuvs zit straks :D

[ Voor 16% gewijzigd door Pheno79 op 20-11-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
ik heb max dex shadows maar met maar +1 ipv +2, die heb ik aan het begin van de ladder speciaal voor jou "gekocht"(kuko's give away :p). LoH heb ik ook nog wel een setje of 3-4 als je dat had laten weten. Maarja vind eerst maar eens een lastwish :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Heeft er iemand misschien een Shael rune over ofzo? :D Heb er snel eentje nodig en ik vind ze nou niet 1,2,3. Kweet niet of die dingen nog wat kosten?

EDIT: Lamaar, al gevonden :)

[ Voor 9% gewijzigd door armageddon_2k1 op 20-11-2007 21:22 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/7yg6q0j.jpg

Dit bedoel ik met die framedrops, echt te triest om te spelen dus. Ik wilde meedoen met de ironman, maar level 9 kon ik al niet halen door die framedrops. Gezien save exit verboden is, is het een kwestie van hopen dat je genoeg life potions bij je hebt :')

Iemand een idee wat het kan zijn? Ik loop al door een berg cachefiles en logs te zoeken, of daar nog wat te vinden is. De logische antivirus heb ik al uitgesloten. Is er soms een programma dat mijn achtergrondtaken kan registreren op welk moment ze wat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
start eens voor de gein taakbeheer op, terwijl d2 loopt en kijk of dat er een process veel vraagt op dat moment.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:02:
[afbeelding]

Gezien save exit verboden is, is het een kwestie van hopen dat je genoeg life potions bij je hebt :')
Ehh?... nieuwe patch geweest ofwat? 8)7 en ironman?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 03:29:
[...]

Ehh?... nieuwe patch geweest ofwat? 8)7 en ironman?...
Heeh, hoi Margootje. Kom weer eens meedoen, joh!
Ironman is een variant-game waarbij je met een groep (GoT-ers in dit geval) samen een game maakt. Je levelt als groep tot lvl9 waarbij je alleen dingen mag gebruiken die je zelf vindt. Je mag alleen "praten" met NPC's als eer een ! boven staat (Quest). Zodra iedereen lvl9 is hostile je iedereeen en ga je de Blood Moor in tot "The last man standing".
Wie had gister eigenlijk gewonnen?

@meneer_brinkman :
Je strafe damage is prima hoor. Zeker als je genoeg IAS hebt voor 9/2 strafe. Je schiet met 1 klik een pijl of 8,9, die per stuk die schade doen (en wellicht een hoop leuke effecten zoals Amp. damage/knockback/CB).
Een Strafe-zon met Faith boog is op SCL erg lekker. Ik speel HCL waar doodgaan geen optie is. Liever geen one-shot RiP's voor mij. Dus een upped-WWS voor mijn Bowa (geen geld over voor Faith ook).
WWS heeft 2 sockets, 40% res.all!!, %deadly strike(lvl-based) en CTC Amp. damage.
De Pits is belachelijk simpel met een strafe-bowa. Slim gebruik maken van Decoy is enorm belangrijk. Enige dat daar gevaar opleverd is 3x Bosspack Dark Archers in een keer met alle nasty mods.

Kies een build/char omdat het leuk is om er mee te spelen, niet alleen om zo veel mogelijk schade in het LCS te (willen) doen.
Vergeet al die HR-RW's en speel gewoon voor de fun (dus zowiezo HCL voor de spanning).
Mijn WWS-bowa is big fun om mee te spelen ook al kan ze geen 8pl-Hell Baal leiden. Heb ook een lvl85 Hammerdin, maar die staat een beetje stof te happen omdat ik die zoveel gespeeld heb vorige ladders dat de lol er af is.
Ken verder geen GoT-er die ook Bowa speelt (ik krijg Pheno maar niet overtuigd). Dedl speelde ze vroeger wel dus die kan beamen hoe leuk het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een unique ring gevonden, ik weet de naam niet, maar hij heeft als spec:

"Slain monsters rest in peace"

Wat is dat voor iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:03:
Gisteren een unique ring gevonden, ik weet de naam niet, maar hij heeft als spec:

"Slain monsters rest in peace"

Wat is dat voor iets?
nature's peace

als je een enemy gekilled hebt, kan die niet meer gerevived worden (door een shaman ofzo )

lekkere mod voor bij nitha :P geen CE namelijk mogelijk dan _/-\o_

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
tollo71 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 07:56:
[...]

Ironman is een variant-game waarbij je met een groep (GoT-ers in dit geval) samen een game maakt. Je levelt als groep tot lvl9 waarbij je alleen dingen mag gebruiken die je zelf vindt. Je mag alleen "praten" met NPC's als eer een ! boven staat (Quest). Zodra iedereen lvl9 is hostile je iedereeen en ga je de Blood Moor in tot "The last man standing".

@meneer_brinkman :
Je strafe damage is prima hoor. Zeker als je genoeg IAS hebt voor 9/2 strafe. Je schiet met 1 klik een pijl of 8,9, die per stuk die schade doen (en wellicht een hoop leuke effecten zoals Amp. damage/knockback/CB).
Een Strafe-zon met Faith boog is op SCL erg lekker. Ik speel HCL waar doodgaan geen optie is. Liever geen one-shot RiP's voor mij. Dus een upped-WWS voor mijn Bowa (geen geld over voor Faith ook).
WWS heeft 2 sockets, 40% res.all!!, %deadly strike(lvl-based) en CTC Amp. damage.
De Pits is belachelijk simpel met een strafe-bowa. Slim gebruik maken van Decoy is enorm belangrijk. Enige dat daar gevaar opleverd is 3x Bosspack Dark Archers in een keer met alle nasty mods.

Kies een build/char omdat het leuk is om er mee te spelen, niet alleen om zo veel mogelijk schade in het LCS te (willen) doen.
Vergeet al die HR-RW's en speel gewoon voor de fun (dus zowiezo HCL voor de spanning).
Mijn WWS-bowa is big fun om mee te spelen ook al kan ze geen 8pl-Hell Baal leiden. Heb ook een lvl85 Hammerdin, maar die staat een beetje stof te happen omdat ik die zoveel gespeeld heb vorige ladders dat de lol er af is.
Ken verder geen GoT-er die ook Bowa speelt (ik krijg Pheno maar niet overtuigd). Dedl speelde ze vroeger wel dus die kan beamen hoe leuk het is.
hehe, hcl lijkt me nog niks, volgens mij eet ik echt een stuk uit mn computer als ik daar dood zou gaan.

ik heb nu bijvoorbeeld aan uitrusting:
- faith bow
- enigma armour
- +2skill +5attributes amulet
- +1 +20attr + 12 res + 10 exp anni
- een goede helm met 34% IAS
- upgraded Titans
- Ama torch +2 +20 +14

Op dit moment kan ik overal in hel (redelijk)solo doorheen komen (behalve baal :P), strafe icm knockback werkt uitstekend, als je maar vroeg genoeg begint met schieten ;) en ik heb in totaal iets van 120% IAS (als je alles mag optellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
meneer_brinkman schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:23:
[...]

hehe, hcl lijkt me nog niks, volgens mij eet ik echt een stuk uit mn computer als ik daar dood zou gaan.

ik heb nu bijvoorbeeld aan uitrusting:
- faith bow
- enigma armour
- +2skill +5attributes amulet
- +1 +20attr + 12 res + 10 exp anni
- een goede helm met 34% IAS
- upgraded Titans
- Ama torch +2 +20 +14

Op dit moment kan ik overal in hel (redelijk)solo doorheen komen (behalve baal :P), strafe icm knockback werkt uitstekend, als je maar vroeg genoeg begint met schieten ;) en ik heb in totaal iets van 120% IAS (als je alles mag optellen)
Speel je als Java, met Strafe als backup tegen LI's? Of voornamelijk Strafer met LF als backup tegen PI's? Beetje apparte uitrusting namelijk....... Enigma op een Bowa is vragen om problemen.
Javazon --> +Skills/mana per kill/Insight Merc. Bowazon --> IAS/+damage/LL/ML/Might Merc met CB-stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Gister 2x enorme lag gehad en daar door doodgegaan. Ik wordt echt gek als dat HCL chars zouden zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
tollo71 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:42:
[...]

Speel je als Java, met Strafe als backup tegen LI's? Of voornamelijk Strafer met LF als backup tegen PI's? Beetje apparte uitrusting namelijk....... Enigma op een Bowa is vragen om problemen.
Javazon --> +Skills/mana per kill/Insight Merc. Bowazon --> IAS/+damage/LL/ML/Might Merc met CB-stick.
Ik speel vooral strafe, ben wel tevreden over mn puntenverdeling en mn uiteindelijke stats (na alle +skills)

ik gebruik dus strafe=30 (penetrate is iets van 23, pierce zit op 80%, en die andere zit op 70%) en ik heb 15 in freezing arrow

als backup gebruik ik charged strike en in mn valkyrie zit 21 punten.

verder heb ik in totaal ongeveer 15% ll en 10% ml.

maar ik hoorde gisteren dat er betere ama armours zijn idd, alhoewel ik de teleport wel handig vind :P
welke armour zou jij me aanraden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik iig niet, zie screenshot hoe het is om HCL Pheno style te spelen deze weken :')
Nou ja, een level 5 rip door framedrops is wel orgineel :D

En zoals gezegd, geen zin om 100 chars uit te gaan proberen, ik heb er nu 2, meer dan genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Stomme vraag, maar hoe kom je aan die full rejuvination potions? Dat oude recept van mana + health potion + gem werkt niet meer.

Of gewoon met 3 kleinere potions? :?

[ Voor 6% gewijzigd door siggy op 21-11-2007 10:13 ]

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
[...]

De 1e Ironman is gewonnen door yago met een holy-fire din
De 2e Ironman is gewonnen door Kiirto met een shockweb-assa (toch?)
De 3e Ironman is gewonnen door Boom met een firesoso (dit was een soso only ironman :P)

Alle 3 waren zeer zeker spannend, volgens mij heb ik in de 3e ironman zo'n 20 minuten gedueled met boom... ice blast soso vs firebolt soso... firebolt soso doet te weinig dmg (ik had repl life :D) en iceblast is zo traag dat het altijd wordt ontweken.... lang verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
siggy schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:12:
[...]

Stomme vraag, maar hoe kom je aan die full rejuvination potions? Dat oude recept van mana + health potion + gem werkt niet meer.

ik zie die fullrevs alleen in hell dropen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
[...]

3 kleine rejuvs --> cuben
of gewoon vinden op hell difficulty... (soms droppen ze ook op nm, in throneroom naar baal bijv)

En omg Pheno!
je speelt nog met je skills op F1-F12 |:(
Waarom niet gewoon lekker onder de linkerhand, geplaatst zo op en rond wasd???

[ Voor 17% gewijzigd door Mooneater op 21-11-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ze droppen op nm en hell regelmatig, ik heb er zo'n 100 op een mule....
En anders 3x kleine rejuvs in cube doen, dan krijg je ook een grote pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 00:14
Ik speel ook nog met F1 t/m F8, had al te weinig plek met me summoner.
Vanavond toch maar is overstappen alleen is dat weer zo wennen :)

In hell act 1 word je overspoeld met die full rev potions :)

[ Voor 18% gewijzigd door Janie op 21-11-2007 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:22:
[...]

of gewoon vinden op hell difficulty... (soms droppen ze ook op nm, in throneroom naar baal bijv)

En omg Pheno!
Eenvoudige reden, ik switch haast nooit van skills met builds. En op een laptopje zijn alle toetsen dichtbij hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
meneer_brinkman schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:52:
[...]

Ik speel vooral strafe, ben wel tevreden over mn puntenverdeling en mn uiteindelijke stats (na alle +skills)

ik gebruik dus strafe=30 (penetrate is iets van 23, pierce zit op 80%, en die andere zit op 70%) en ik heb 15 in freezing arrow

als backup gebruik ik charged strike en in mn valkyrie zit 21 punten.

verder heb ik in totaal ongeveer 15% ll en 10% ml.

maar ik hoorde gisteren dat er betere ama armours zijn idd, alhoewel ik de teleport wel handig vind :P
welke armour zou jij me aanraden dan?
Het "probleem" is dat de gear/skill-wensen van een Bowa en een Java totaal anders zijn. De enige overeenkomst is dat ze beide enorm veel baat hebben bij zoveel mogelijk Pierce (tenzij je als Java geen LF gebruikt). Ik vind 80% Pierce te weinig. Je kunt maximaal 5 monsters piercen maar met slechts 80% lukt dat hoogst zelden. Imho moet Pierce hoog, dus gebruik ik Razortail belt (33% Pierce).
Strafe-Bowa:
- relatief gear-based(+damage jewels/charms), minder baat bij +skills
- weinig mana-intensief
- IAS/AR/LL/ML/FRW zeer belangrijk
- is ranged attacker --> knockback en snelle strafe om badies weg te houden
- Might-Merc(met Reapers Toll/Obiedience)/sterke Valk/Decoy als meatschild

CS (/LF)-Java:
- relatief weinig gear-based, heel veel baat bij +skills (Skillers)
- AR/LL/ML onbelangrijk (je raakt toch hoogst zelden met phys. deel van attack)
- je bent melee. Dus max.block/DR
- zeer mana-intensief (LF that is)
- Freeze Merc(met Insight)

Een van de grote voordelen van een WWS (boven Faith/WF) is de ctc Amp. damage. Ik heb geen last van PI's en heb dus geen behoefte aan een backup-attack (Switch om Valk te buffen). Dus ik hoef ook geen skill-points te verdelen. Max Strafe, max Penetrate, max Valk, hoge passives. Niks in Critical Strike (zit al op WWS), 2 in Pierce (met +skills en Razortail --> 100% Pierce). Niks in de Java-tree.

Mijn gear is ook totaal anders (Lionheart Dusk Shroud, Giant Skull, Cat's Eye amu, upped WWS, LoH gloves, Razortail belt, Wartravelers, dual leech ring, Ravenfrost)
Een goede Bowa-armour is Fortitude. Ook Treachery (IAS en ctc Fade en Venom), Duress, Lionheart ("best bang for the buck") en CoH zijn goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AMp maakt niet alle PI's afknalbaar trouwens. Stoneskin special PI bosses zijn best een pain in the ass. Altijd weer blij met mijn mages. Waar ik trouwens toch door verrast ben, maar zo'n build werkt alleen met enigma of teleport charges (wat dan weer de plaats van een +3 skills amu kost). Zo gauw als je ze "focussed" knallen ze de cowking in een wave af! Hoe ik dat weet? Omdat bliz me gisteren 3x getrakteerd heeft met een red portal rechtsonder in het kamp van onze koeienkoning O+

Toch maar mages dan verder maxxen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
wat is een wws?

ik heb die razortail ook ;) dus dan zou mn pierce ook op 100 zitten?
En hoeveel damage doe jij dan met die bow? volgens mij doe ik iets van 650-1450 met strafe, 800-2000 met freezing arrow

vind het alleen zo jammer van mn enigma als ik een andere armour ga regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Witchwildstring. Een bowa heeft niet veel aan enigma. Tele is misschien handig, maar waarom zou je bv in de cs willen tele? Juist daar wil je iedereen afknallen, daar is een bowa meester met haar knockback (en welke IM, ze poept op IM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
meneer_brinkman schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:38:
wat is een wws?

En hoeveel damage doe jij dan met die bow? volgens mij doe ik iets van 650-1450 met strafe, 800-2000 met freezing arrow

razortail geeft 33% pierce, dus die andere 66% moeten van je skills komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
nou, dan ga ik maar is zoeken naar een geupgrade wws en een andere armour, jammer van mn enigma :P

btw mn pierce zit qua skills alleen al op iets van 80%

[ Voor 22% gewijzigd door gotfurrr op 21-11-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
meneer_brinkman schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:51:
nou, dan ga ik maar is zoeken naar een geupgrade wws en een andere armour, jammer van mn enigma :P

btw mn pierce zit qua skills alleen al op iets van 80%
je enigma kan je altijd nog verkopen, en voor dat geld weer een forti kopen :) (forti is zelfs goedkoper dan enigma)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwoa, genoeg andere builds om enigma mee te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
meneer_brinkman schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:38:
wat is een wws?

De damage die een upped WWS doet volgens het LCS (Lying Character Screen) is niet bijzonder hoog (uit mijn hoofd iets van 800-1000). Maar die rekent niet de Critical Strike (100%!) en Amp. Damage mee. Staar je daar niet al te blind op.
Mijn maatstaf is de praktijk: hoe vaak klikken voordat alles dood is :+

Bewaar die Enigma lekker voor een andere build (Summoner/Hammerdin/Druid). En een Faith-strafer kan minimaal zo sterk zijn als een WWS-strafer. Mijn build is wel helemaal toegespitst op de WWS qua skills, gear en stats. Alleen dan werkt die.
In jouw geval zou ik lekker die Faith houden en wellicht een Fortitude armor en een andere amu, die met ctc Amp damage (Atma's?) nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:22:
[...]

En omg Pheno!
Heb alle skills onder mijn MX500 muis zitten.
En ja dit zijn dus ook "F" toetsen ;)

F4 zit onder de scroll wiel knop, als ik deze indruk en alt er bij dan is het Poef exit :P
Heb 2 muis knoppen bij de duim, 2 muis knoppen boven en onder het scroll wieltje en het scrollen zelf. 7 Skills op mijn muis ;)

Scroll wieltje is enorm makkelijk met wisselen van aura's.
Conviction en redemption bijv ;) of met phoenix striker wisselen tussen Blades of Ice en Fist of Fire.

Left klik staat vaak vast bij mij en wordt niet gewisseld.

--

Gister 1 portje Ironman volledig mee gedaan en ja dit is wel fun.
Vriendin vroeg nog waarom ik zo zat te lachen ;)

Had een Bash / DoubleSwing barb en op switch enorm veel Strangling potions <-- enorm missen ook
Had 1pt in leap allen niet gebruikt :S

Deed zo weinig schade dat ik alleen iedereen van poison voorzag en that's it.
Liep met 2x short sword (1 chipped topaz en 1 chipped emrald) en op switch die Strangling potion met een 2sox smallshield en 2x chipped diamond (12% all res) Crude Skull cap helm +1 max dam ring en een 7% LR + 10 AR ring.

Met maar 1 mana potion in me belt voor dat ik begon (alleen mana is allowed) was het zo op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:39:
[...]

De damage die een upped WWS doet volgens het LCS (Lying Character Screen) is niet bijzonder hoog (uit mijn hoofd iets van 800-1000). Maar die rekent niet de Critical Strike (100%!) en Amp. Damage mee. Staar je daar niet al te blind op.
Mijn maatstaf is de praktijk: hoe vaak klikken voordat alles dood is :+

Bewaar die Enigma lekker voor een andere build (Summoner/Hammerdin/Druid). En een Faith-strafer kan minimaal zo sterk zijn als een WWS-strafer. Mijn build is wel helemaal toegespitst op de WWS qua skills, gear en stats. Alleen dan werkt die.
In jouw geval zou ik lekker die Faith houden en wellicht een Fortitude armor en een andere amu, die met ctc Amp damage (Atma's?) nemen.
Faith leverd verreweg de meeste damage, komt door de 3xx% enDamage en dan nog de enDamage van Fana Aura. Dit icm de +skills kan je een redelijke Critical strike halen, Atma's Amulet er bij voor de ctc Amp en dan zit je al goed.

Kan je faith betalen dan heb je ook geld voor een Fotri, de 300% endamage en ctc lvl 15 chilling armor wat zeer goed is voor je Def en tegen Ranged attackers dan heb je major ass kicking damage.

Andy's Face of CoA 2sox met IAS/Res jewels, RazorTail of als je al 80% pierce heb nosferatu coil belt. 10% IAS en 20% slow :) anders Goldwrap (upped) voor 10% IAS en MF voor pit runs.

Gloves = LoH of crafted power (knockback) / rare met +Passive (critical strike/pierce) of +bow skills en 20% IAS als dit nog nodig is voor 7 a 8 frame Guided Arrow

Dan heb je genoeg speed i.c.m. Fana aura en zeer veel damage.
Resist boeit niet @ scl en chilling armor chills alle ranged attackers.
Al zou je redelijke resist kunnen hebben.

15 faith 25-35 forti 30% anya quest 10-20% torch zou je in de +resist moeten zitten @ hell.

Ringen een Raven Frost en een CarrionWind (Stun en Life Leech en Posion res) of een Wisp (lit absorb voor WSK2 to throne runs :P )

Wil je helemaal power dan 400 dex minimaal hebben en 100 vita is voldoende.
@ HC had ik zelfs maar ~125 vita met frost maiden ;)

BTW dit alles word mede mogelijk gemaakt door ForumGold in overvloed

Upped WWS moet je vanaf begin voor gaan dan werkt ze zeer goed en is meer fun dan faith imo :P
Untwinked non cookie FTW !!!

WWS bowie met treachery + highlord + lavagout en Tals Mask was net iets meer fun dan mijn frost maiden vorige ladder met ICE bow en CoH armor en +3BOW 20% ias gloves en +2 ama circlet en +1 ama amulet.

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 21-11-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
hehe thx voor de uitleg

ik wil mn faithbow ook graag houden (is bijna perfect qua + skills en enh. damage), mn enigma gooi ik wel op een mule ;), wat is een forti waard trouwens? ik heb overigens geen fg, heb zo'n beetje alles gekregen door te ruilen en beetje slim met mn runes + goede items om te gaan (en veel te veel spelen hehe). Maar soms vraag ik me af of ik niet allemaal dupes heb gekregen lol.

ik heb nu 2x ber, lo, ohm, jah, stel dat iemand een fortie wil ruilen voor runes, wat is de prijs dan ongeveer?

[ Voor 56% gewijzigd door gotfurrr op 21-11-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je lo hebt, dan heb je forti, de rest van de runes zijn zo te krijgen (El + Sol + Dol + Lo).

En ja, wss veel duped-crafted runes.

[ Voor 29% gewijzigd door Pheno79 op 21-11-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Pheno79 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:01:
Als je lo hebt, dan heb je forti, de rest van de runes zijn zo te krijgen (El + Sol + Dol + Lo).

En ja, wss veel duped-crafted runes.
hehe had ik niet eens over nagedacht, thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Gnn....het gaat echt onmogelijk worden nu om met mijn Bowazon Hell te doen. Heb er de goede items nu ff niet voor. Volgens mij is Mavina's set wel erg goed, maar daar heb ik nog maar 2 onderdelen van :)
Iemand tips voor items voor bowazon? Heb nu wel een redelijke boog, Lycander's Aim, maar m'n damage is gewoon te laag, ongeveer 400-600 (met max guided arrow) en een of andere +200 poison charm. Overigens heb ik in totaal +7 op alle bow skills en +5 op alle andere.

[ Voor 12% gewijzigd door armageddon_2k1 op 21-11-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
armageddon_2k1 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:27:
Gnn....het gaat echt onmogelijk worden nu om met mijn Bowazon Hell te doen. Heb er de goede items nu ff niet voor. Volgens mij is Mavina's set wel erg goed, maar daar heb ik nog maar 2 onderdelen van :)
Iemand tips voor items voor bowazon? Heb nu wel een redelijke boog, Lycander's Aim, maar m'n damage is gewoon te laag, ongeveer 400-600 (met max guided arrow) en een of andere +200 poison charm. Overigens heb ik in totaal +7 op alle bow skills en +5 op alle andere.
Speel je HCL? Zoja, dan heb ik gloves wel voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Nee, sorry, speel SCL :D
Ja...en dan is doodgaan ook vervelend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tips voor bowas staan hier vanaf 4 posts boven ;)

Weet iemand wie ik kan pm'en als ik120 full rejuvs heb? Ze komen me de neusgaten uit....
En het armor voor happyfeet is ook gevonden! Een 15% ed archon plate. Nu nog een ber en ist :') en CoH is geboren.

De hellcows zijn te lief voor me, ze willen, ze roepen, nee, ze scanderen:
"Happyfeet, come kick our ass!"

Ik blijf zoeken naar de items voor haar, enige reden dat ik eigenlijk hellcows en baal doe :')
En mijn broer een koeboost geven, 1 koeitje is goed voor 4 levels voor hem.

[ Voor 58% gewijzigd door Pheno79 op 21-11-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
nm ;)

[ Voor 100% gewijzigd door gotfurrr op 21-11-2007 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb sinds jaren ook diablo 2 maar weer eens geinstalleerd. Normaal gesproken maakte ik altijd eerst een MF sorc om meph the meppen maar ben nu maar begonnen met een strafezon. Strafezon en men beerdruid waren toch de leukste om mee te spelen.

Speel HCL maar ben pas lvl 14, account /*bredero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
kan uit ervaring zeggen dat mavina's set niet echt geweldig is :). Had dat op mijn bowazon en deed bijzonder weinig dmg.
Neem meer dex minder str en minder vita.
Bowie's kunnen makkelijk met 100 vita @ scl
Knockback + Decoy ftw !
Extra Carrion wind ring :P (Twisters Stun)

Lycanders Aim is wel aardig alleen traag :P
Uppen voor meer damage.

Cheap oplossing, Harmony Bow maken :)
Doet veel damage allen je mis IAS dus maak hem in een -10 base speedbow (zie arreat summit site)
Matriachal bow (+3 bow skill) 4sox is het beste.

Liep @scl ooit door hell heen met harmony bow (-10 composite bow alleen de execptional versie) + valk + merc en ik killede in act 4 ook die kerel voor de hellforge. Had alleen te veel life en te weinig dex.

• gotfurrr
ik dacht ook eerst dat mn bowazon niet hellwaardig zou zijn ,maar oa met de tips van dit topic is mn ama toch wel hellwaardig geworden vind ik ;)

items die ik gebruik nu in hell:
- anni
- ama torch
- faith bow
- fortitude armour
- helm met 5ml 5ll + een socket in gemaakt met 15ias jewel
- gore rider boots
- +2+5 amu
- geupgrade titans met +1skillshield
- crafted gloves (20%ias en knockback)

mn damage :

strafe : 900-2300
freezing arrow : 1000-2500
charged strike: 500-1500
light. fury : iets minder dan charged strike

@der hanss : ik heb nu iets van 240 vitality, vooral omdat ik ook af en toe mn titans wil gebruiken en er komen veel punten uit + attributes dingen.
als je 30 punten in strafe hebt, doe je 150% damage ;)

[ Voor 8% gewijzigd door gotfurrr op 22-11-2007 10:44 ]

meneer_brinkman schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:40:
[...]

ik dacht ook eerst dat mn bowazon niet hellwaardig zou zijn ,maar oa met de tips van dit topic is mn ama toch wel hellwaardig geworden vind ik ;)

items die ik gebruik nu in hell:
- anni
- ama torch
- faith bow
- fortitude armour
- helm met 5ml 5ll + een socket in gemaakt met 15ias jewel
- gore rider boots
- +2+5 amu
- geupgrade titans met +1skillshield
- crafted gloves (20%ias en knockback)

mn damage :

strafe : 900-2300
freezing arrow : 1000-2500
charged strike: 500-1500
light. fury : iets minder dan charged strike

@der hanss : ik heb nu iets van 240 vitality, vooral omdat ik ook af en toe mn titans wil gebruiken en er komen veel punten uit + attributes dingen.
als je 30 punten in strafe hebt, doe je 150% damage ;)
Zou zeggen Rebuild je Bowie :P
en maak een Java ernaast, 240 vita is teveel, zelfs @ HC :)

Je heb freezing arrow, @ hell 0.7 sec freez gooi een paar cold damage SC (al is het 1-2) in inventory en je heb zo 2sec freeze @ hell. Freeze is stilstaande monster en gebruik dan javeskill als je het zonodig wilt :P

Je kan zo veel meer damage halen als je je vita naar 150 brengt bijv (+stats included torch/ani)
Had zelf ook titans op switch maar allen om Valk te prebuffen (+2 op titans +1 op sigon shield)
Voor CI/PI gooi je een paar keer LightningBolt en je merc/valk doet de rest.

Heb je atma's amulet dan gewoon blijven strafen komt AMP vanzelf wel om de PI weg te halen ;)

Verwijderd

Hoeveel resist heb je totaal nodig voor all resist 75% op hell?
175-30 (anya)

[ Voor 62% gewijzigd door Pheno79 op 22-11-2007 11:19 ]

Verwijderd

Met anya erbij haal ik ongeveer 175, dus er moet nog 30 bij bedoel je?
Nee, ik bedoel dat je met gear 145 res nodig hebt. hoezo?
Nou, ik zit al een week te leuren met full rejuvs, normaal zie je topics waarin die dingen meteen verkocht worden. Ik heb er nu 120, eens kijken of er nu iemand die troep moet hebben :X

Verwijderd

Oke dan weet ik of ik bijv mara's moet pakken of een Res amulet als ik geen genoeg res had :D, maar hoeft dus niet :D, die 120 rejuvs moet je verkopen aan duellers.
De duellers zijn niet online op d2jsp. Al een week niet blijkbaar :X

• armageddon_2k1
Ja, maar Anni, torch etc daar kom ik echt onmogelijk aan, net als veel van die andere items. Ik zal inderdaad Harmony maar gaan doen als ik een goede 4 sox boog vind.

Verwijderd

Btw wat vinden jullie dat het er het beste uitziet: eth hoto flail, hoto flail, eth hoto "cs", hoto cs? :D
Anni en torch zijn leuk, maar ik reken ze meestal niet eens mee in een build. Ga van miditems uit, dat is het beste. Een harmony is nog goed te doen en een leuke afknalboogje. Met vigor, dus je rent ook nog lekker snel :)
Zo bouw ik ook mijn nec op, rustig, elke keer komt er wel wat bij. Idem met charger, een pala torch is bv duur, omdat al die n00bish hammerdins er 1 moeten hebben (vinden ze) :+
Druid torch daarintegen is nog goed te doen. Blijkbaar zijn er minder winddruids dan vorige ladder, dus weinig vraag, veel aanbod. Alleen firefacets zijn dan weer duurder, door al dat ge-ench :D
Dat is dus iets wat ik later pas ga uitbouwen.
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:35:
Btw wat vinden jullie dat het er het beste uitziet: eth hoto flail, hoto flail, eth hoto "cs", hoto cs? :D
Als het om stijl gaat vind ik een hoto op een pala er niet uit zien. Dat is zoiets als een sorc met tal rasha op, het ziet er niet uit, had van tal rasha een circlet gemaakt :D

Verwijderd

Mjah dat is zo maar een crystal sword vind ik zo overdreven, negen van de tien keer is de crystal sword net zo groot als de pala zelf :D lijkt me wel grappig om dat te zien met 125% :P

• gotfurrr
armageddon_2k1 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:31:
Ja, maar Anni, torch etc daar kom ik echt onmogelijk aan, net als veel van die andere items. Ik zal inderdaad Harmony maar gaan doen als ik een goede 4 sox boog vind.
als je er wat tijd insteekt moet het wel te doen zijn hoor, je moet alleen veel ruilen etc. (als je niet in fg werkt). en accepteren dat het misschien dupes zijn lol.
armageddon_2k1 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:31:
Bowie heeft niet zo veel aan de +skills hoor :P
Alleen de stats en res is handig.

Wil je het hebben neem dan een cheap necro torch of zo.
Ama torches zijn ook niet super duur.

Ani is ander verhaal ;)

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:50:
Mjah dat is zo maar een crystal sword vind ik zo overdreven, negen van de tien keer is de crystal sword net zo groot als de pala zelf :D lijkt me wel grappig om dat te zien met 125% :P
Probleem, hoto kan niet in een crystal sword :)

Verwijderd

wat word er dan bedoel met "cs" ?
of gaat die jongen straks op d2jsp een hele grote fout maken :D
Weet ik veel. Maar hoto kan in staf en maces. En zeker niet in een crystal sword.
Even opgezocht:
Heart of the Oak* 4 Socket Staves/Maces* Ko + Vex + Pul + Thul

Edit: cs zal wel cedar staff zijn? Wel leuke monkstijl dan :) Alleen zonde, want hoto flail + spirit monarch = +5skills en +75fcr (met goede spiritroll). Om maar niet te spreken van een spirit in een white pala shield met 40+ res :)

[ Voor 42% gewijzigd door Pheno79 op 22-11-2007 12:07 ]

Pheno79 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:04:
Weet ik veel. Maar hoto kan in staf en maces. En zeker niet in een crystal sword.
Even opgezocht:
Heart of the Oak* 4 Socket Staves/Maces* Ko + Vex + Pul + Thul
Hammers vallen ook onder maces toch ?

War Hammer max 4sox str req 53
ben je wel wat unieker :P

Niet zo'n stomme Flail look maar een echt Hammer voor je BlessedHammers zie een war hammer past ook helemaal in hammer style ;)

Dan moet war hammer wel in de mace categorie vallen en niet onder hammers :(

Verwijderd

lol maar ziet er gewoon lame uit zo'n mace die als een robot arm heen en weer gaat :P
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:31:
lol maar ziet er gewoon lame uit zo'n mace die als een robot arm heen en weer gaat :P
Hammer is een mace maar valt onder hammers :(
Helaas, je moet wel een flail gebruiken.

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:41:
[...]

Hammer is een mace maar valt onder hammers :(
Helaas, je moet wel een flail gebruiken.
nee hoor, gewoon stoer een wizzy :P veel leuker ook, en als je dan toch voor lul wilt staan in channels, dan kan je altijd nog een suicide branch nemen :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Gewoon een gemmed low budget bow in je poten doen als hammerdin in channel.

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:17:
Who gives a f*ck hoe die in het Channel staat 8)7 . Moet een SC-iets zijn.
Pheno79 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:17:
Het is jammer dat je een hoop fcr nodig heb met hammerdin's :P
Anders had je er ook nog een Axe met Doom als runeword in kunnen zetten.

Als je de +skills niet nodig heb en voor veel def wilt gaan als hammerdin.
Plus extra life en resist en voor de style compleet anders uit wilt zien.

Je chill de Ranged attackers er mee
Je heb extra 300% enDef
je heb life based op clvl
25-30% Res all
25% FCR

Fortitude in een 4sox 1handed axe :+
Pro ICM Spirit heb je kans op 60% fcr je ben anders dan normale hammers ;)
Je heb meer def als normale hammers (HolyShield + Chilling Armor + 300%enDef op weapon)
je heb Chilling Armor en iedereen roept naar je Forti Armor n00b on H4mm0rZ0rs en dan Teleport je vrolijk weg met je enigma.

of je de 125% fcr gaat halen weet ik niet, weet namelijk de bp voor hammers niet

oo 75% is genoeg (10 frame cast) 125% is 9frame cast.

--
The 75% FCR BP is probably your best bet if you plan on hitting one can solo Hell Baal with ease.

I wouldn't hit the 125% BP, because that's slightly overkill, and you'd have to sacrifice a bit of equipment to make it happen... if you're going to do this, I'd assume it would be purely for PvP purposes only. If you're just doing PvM, don't bother with higher than 75% FCR. I'm sure you'll be satisfied with that, if you even need that much.
--

Fortinigma AxeAhammerdin ftw ;)

BTW waarom moet een paly zo raar lopen met de kont achteruit.
Alsof hij zwaar genomen is :S naast de druid heeft de paly het meest achterlijke loop style.

[ Voor 28% gewijzigd door Derr_Hans op 22-11-2007 14:05 ]

• Janie
Hahah mooi idee als ik rijk was had ik hem gemaakt ;(
Heb al lvl 40 paladin unskilled/statted in nm staan.

Met enigma hoef je gelukkig niet te lopen ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Janie op 22-11-2007 14:10 ]

Janie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:03:
Hahah mooi idee als ik rijk was had ik hem gemaakt ;(
Heb al lvl 40 paladin unskilled/statted in nm staan.

Met enigma hoef je gelukkig niet te lopen ;)
True maar in town heb je geen teleport functie :P
En ik heb geen geld voor enigma / forti.

Verwijderd

Derr_Hans schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:50:
[...]

*Veel tekst*

BTW waarom moet een paly zo raar lopen met de kont achteruit.
Alsof hij zwaar genomen is :S naast de druid heeft de paly het meest achterlijke loop style.
LOL 8)7 Pala is door }:O genomen daarom loopt hij zo moeilijk.
tollo71 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:46:
[...]

Who gives a f*ck hoe die in het Channel staat 8)7 . Moet een SC-iets zijn.
Stijl 8)
Lol, 140 full rejuvs. Ik verkoop ze wel aan charsi, gekut ook altijd :')
Na, ik vind het raar dat anderen er 10 fg voor minder full rejuvs kunnen krijgen. Nu een bod van 2.5 fg. Man, ik ga daar geen RSI voor riskeren :')

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:26:
Na, ik vind het raar dat anderen er 10 fg voor minder full rejuvs kunnen krijgen. Nu een bod van 2.5 fg. Man, ik ga daar geen RSI voor riskeren :')
na, 5 fg dan :P

10 fg krijg ik er idd ook niet voor :(

Leuk dat die simsn ook al 4~5 dagen niet meer online is. Zeker op vakantie of tentamenweek :)

• gotfurrr
ik wil wel wat full rev kopen, ik hebb alleen geen fg :P wat wil je ervoor hebben? hoeveel passen er in een mule?
Je bent hcl (met zoveel man op got volg ik het niet meer). je kunt er zo wat van me krijgen hoor, ik heb al mijn chars en die van m'n broer al fulls gegeven. Kwakke kan ze wel weer doorverkopen, die heeft betere connecties op d2jsp :)

• gotfurrr
nee ik ben scl ;) op zich droppen die full revs redelijk op hell, maar het is wel handig om er gewoon een zooi te hebben :)

edit: na gisteren dood te zijn gegaan op nightmare (scl)na een dikke lagspike, heb ik besloten om voorlopig geen hcl te spelen, omdat mijn computer dat niet zal overleven :P

[ Voor 41% gewijzigd door gotfurrr op 22-11-2007 16:18 ]

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:42:
Je bent hcl (met zoveel man op got volg ik het niet meer). je kunt er zo wat van me krijgen hoor, ik heb al mijn chars en die van m'n broer al fulls gegeven. Kwakke kan ze wel weer doorverkopen, die heeft betere connecties op d2jsp :)
Pheno, laat die rejuvs nou man. Je hebt 500fg!

@Mr.Binkman: Als je ooit de spanning van HC hebt gevoeld wil je nooit meer terug. Promise! Veel meer Got-hulp ook daar _/-\o_

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

Blah, kom ik dr net achter dat geen van mn characters meer ladder is, *delete, delete, delete* dat word weer gezellig overnieuw beginnen :(

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

McDutch schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:26:
Blah, kom ik dr net achter dat geen van mn characters meer ladder is, *delete, delete, delete* dat word weer gezellig overnieuw beginnen :(
Zijn zat mensen die je wilt helpen.
Ask de SCL lui om hulp, anders whisper de HCL om hulp.
Zijn zat mensen die je wilt enchen om snel te lvlven wellicht ook boosten.

Verwijderd

Ik wil ook nog wel wat rejuvs voor me pala hoor :P

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Tnx Derr_hans :D ben jij op dit moment aan het spelen dan? [Ik speel SCL, maar heb ook wel een HC account]

Mochten er mensen meelezen die me willen helpen [alvast bedankt! :D], op dit moment speel ik in

spoiler:
Game: letslevel
Pass: got-d2

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

tollo71 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:24:
[...]

Pheno, laat die rejuvs nou man. Je hebt 500fg!

@Mr.Binkman: Als je ooit de spanning van HC hebt gevoeld wil je nooit meer terug. Promise! Veel meer Got-hulp ook daar _/-\o_
En ik heb 140 rejuvs. En geen smiter om ze op te maken ;)
En nog 3 jahs en 2 ber nodig :X 160*5....nog even doorsparen...

[ Voor 8% gewijzigd door Pheno79 op 22-11-2007 17:00 ]

• gotfurrr
wat wordt bedoeld met enchen?
Een sorc met enchant die lowlevels een enchant geeft, zodat ze heel normal door kunnen lopen. Het liefst icm met ravenclaw, een level 15 bow. 1 pijl is genoeg om elke vijand neer te leggen, dus haast geen kans op dood gaan. EN veel exp :)

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

[telaat] Tja, te laat, haha, mijn f5 is net wat te traag! :o [/telaat]
En het is weer zover, connection interrupts ;(

[ Voor 47% gewijzigd door McDutch op 22-11-2007 17:21 ]

Mja, de dupe methode wordt blijkbaar bekender. Ik had er ook veel last van vandaag, het lijkt alleen maar erger te worden. Ik zie ook opeen sverdacht veel infin, pride etc rws op d2jsp, dus het is weer zover, laten we een spel verkloten voor "rijkdom". Waar je toch niets aan hebt, omdat het niet speelbaar is :')

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Tja, jammer :( maar ben jij nu aan het spelen dan, pheno? *edit* blijkbaar niet, je bent niet online ingame.. */edit*

edit:

En ik houd ermee op voor nu :p sorc is inmiddels level 11, het word een blizzbitch ;D [voor MF, inderdaad]

Paladin word een smiter/zealot gevalletje, voor de ubers ;O

[ Voor 45% gewijzigd door McDutch op 22-11-2007 19:09 . Reden: Gestopt met spelen. ]

• gotfurrr
heb 4 paar crafted ama gloves liggen, zijn mislukt maar er zit iig knockback op en +1 passive of +1 bow skills, gratis af te halen of geef me er een crapjewel voor ;)

• gotfurrr
OMG craft ik echt hele goede ama gloves, verkoop ik ze per ongeluk en leave ik de game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McDutch schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:35:
Tja, jammer :( maar ben jij nu aan het spelen dan, pheno? *edit* blijkbaar niet, je bent niet online ingame.. */edit*

edit:

En ik houd ermee op voor nu :p sorc is inmiddels level 11, het word een blizzbitch ;D [voor MF, inderdaad]

Paladin word een smiter/zealot gevalletje, voor de ubers ;O

Oh ja, die rejuvs.

Zoek op "gotpheno"en je zag me vanaf 23.00 online, anya, ancients + baal met janie "even" gedaan. Nou ja, even, een summy met tran oul armor is niet zo snel in tele :)
Maar baal deed weer een oerkreet en een schwalbe (hij komt toch elke keer weer terug, de dramaqueen), dus safe.

En de rift van dedl is leuk om te zien :)

Kwakke, je had death belt nog nodig? Ook af te halen. Samen met Sigon gloves. Die pkér is zo compleet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 00:00:
[...]

Oh ja, die rejuvs.

Zoek op "gotpheno"en je zag me vanaf 23.00 online, anya, ancients + baal met janie "even" gedaan. Nou ja, even, een summy met tran oul armor is niet zo snel in tele :)
Maar baal deed weer een oerkreet en een schwalbe (hij komt toch elke keer weer terug, de dramaqueen), dus safe.

En de rift van dedl is leuk om te zien :)

Kwakke, je had death belt nog nodig? Ook af te halen. Samen met Sigon gloves. Die pkér is zo compleet ;)
mooi :) met bash doet ie nu 300 dam op lvl 9; zit alleen met een AR probleempje want die travi-guys raak ik moeilijk, en ze willen mij die vogel nog steeds niet geven :(

moet nog een zooi jewels traden, maar die gozer is bijna niet online : als ik die heb kan ik de boog van mn ama vullen (4*15 max) dus dan doet ie ook een beetje dam :P

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste