Alleen als ft, gieb gieb!Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 01:25:
ik heb nog een trap sksiller 30000000 fg kk thnx plx
ik heb een g(r)are +2 traps amu, free ofc. mocht ik een +3 gamblen, ook freeJacub86 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 00:12:
Na een van de gaarste serie br's eindelijk lvl 60. Ik zoek nog:
2assa/adds/2sockets helm
2assa/adds of 3traps amu
claws met 4 lightsentry of meer
Ik ben bereid te betalen!
Zozo, na lange tijd afwezig te zijn geweest heb ik mn Diablo cd's ook weer eens afgestoft en ben weer licht begonnen met spelen.
Ik had mn accounts door iemand anders active laten houden maar blijkbaar was die niet echt te vertrouwen, mn blizz-sorc heeft geen gear meer terwijl ze toch dik ingepakt zat
Ook ben ik mn smiter kwijt en nog een bow en spear-a-zon...
Ik begin weer overnieuw met een smiter en ben dus op zoek naar goede free gear voor mn blizzsorc en smiter.. als er iemand wat over heeft hoor ik t graag.. /whisper *mcdutch
Ik had mn accounts door iemand anders active laten houden maar blijkbaar was die niet echt te vertrouwen, mn blizz-sorc heeft geen gear meer terwijl ze toch dik ingepakt zat
Ook ben ik mn smiter kwijt en nog een bow en spear-a-zon...
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Scl
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Ik heb m'n broertje een tijd terug Diablo 2 voor z'n verjaardag gegeven. Zelf ook even op mijn laptop geïnstalleerd. En dit is misschien een newbvraag maar ik vind het zo frustrerend :P:
Ik speel graag met ranged, maar als ik met m'n boog schiet en ff mis klik (naast een vijand dus) rent m'n character d'r naar toe, en dan ben ik de spreekwoordelijke sigaar.. is daar een oplossing voor?
Ik speel graag met ranged, maar als ik met m'n boog schiet en ff mis klik (naast een vijand dus) rent m'n character d'r naar toe, en dan ben ik de spreekwoordelijke sigaar.. is daar een oplossing voor?
De Shift toets 
Daarmee kun je 'zeggen' ; Ik blijf hier staan maar schiet die kant op.
Daarmee kun je 'zeggen' ; Ik blijf hier staan maar schiet die kant op.
Whaha cool, zo simpel! Logisch ook eigenlijk, Blizzard zou zoiets nooit over het hoofd zien. Thanks!
Zoveel mensen kennen de kracht van shift niet, ik denk dat shift na muisklik m'n meestgebruikte d2 toets is
Iemand zin om samen op SCL met een nieuw character wat te spelen?
Edit: whisper/add accountname Triklii-IV
Edit: whisper/add accountname Triklii-IV
[ Voor 25% gewijzigd door GR1221 op 17-11-2007 15:08 ]
Op mijn shift toets staat geen shift meer, het is versleten
Zo slecht is dit orbje toch niet? Ander sell ik het wel ingame voor pgems
Mijn rejuvs zijn ook nog steeds niet verkocht, ik snap er geen hol van.
http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=12617405&f=100
Zo slecht is dit orbje toch niet? Ander sell ik het wel ingame voor pgems
Mijn rejuvs zijn ook nog steeds niet verkocht, ik snap er geen hol van.
http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=12617405&f=100
Idd behoorlijk lekkere orb, 5 blizz en 20fcr
Socketen met een facet en gaan met die banaan
Iig geen biedingen, dus ik zal wel iets totaal n00bish over het hoofd zien 
Had er +3 iceblast gestaan dan was het het ultieme tppk wapen
Achja met specifiekere items moet je altijd vaker bumpen totdat je degene tegenkomt die em echt zoekt. Zo heb ik ook dik kunnen cashen met enkele items.
Ah, deze bump ik nog wel. Maar vandaag gaat dat niet meer lukken, ben zo echt offline.
Edit: 499 fg, net niet die 500 he
Nou ja, ooit komt het goed, kan nu weer +3 amus gamblen, dus 500 gaat wel lukken
Edit: 499 fg, net niet die 500 he
Nou ja, ooit komt het goed, kan nu weer +3 amus gamblen, dus 500 gaat wel lukken
[ Voor 42% gewijzigd door Pheno79 op 17-11-2007 16:20 ]
ik heb nog wel een trapskiller voor je. clean. voor gratis.
@Pheno: check je fg
@shift-toets verhaal--> remapped shift naar mousebutton 4 (duimknop). ownage
[ Voor 19% gewijzigd door Flapmo op 17-11-2007 18:33 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
mousebutton 4 is opzich ook nog wel handig, maar bij m'n hammerdin switch ik toch zowat elke seconde van skill dus dan maakt het niet uit om m'n vinger op shift te houden.
Verwijderd
Dikke lol, was net beetje aan het mfen en dan pak ik alle rares op om te verkopen voor gamblen, verkoop ik de rares aan npc klik ik per ongeluk op me gheeds
gheeds verkocht, en niet meer terug te krijgen :DLAL
Kan iemand mij een beetje op weg helpen met mn smiter, need cheap gear om een beetje op te starten 
/w *mcdutchII
Ondertussen ook begonnen aan een Spear-zon, ik had een prima ding
razendsnel, vooral leuk voor de koetjes 
Voor diegene die mee willen spelen en me wat op weg helpen, SCL
/w *mcdutchII
Ondertussen ook begonnen aan een Spear-zon, ik had een prima ding
Voor diegene die mee willen spelen en me wat op weg helpen, SCL
spoiler:
Game ; Got-restart
Pass ; tweakers
Pass ; tweakers
[ Voor 57% gewijzigd door McDutch op 18-11-2007 11:09 . Reden: Weer aan het spelen ]
Verwijderd
Wat kan je beter doen als je enigma wilt kopen, alleen de runes jah + ber kopen los van elkaar, of gewoon compleet enigma runeword kopen? kwa kosten dus.
Ligt er geheel aan of je een leuk armor hebt liggen of nietVerwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 10:32:
Wat kan je beter doen als je enigma wilt kopen, alleen de runes jah + ber kopen los van elkaar, of gewoon compleet enigma runeword kopen? kwa kosten dus.
Verwijderd
gaat me alleen om het complete runeword en runes, de armor laten we even buiten beeld,
wat is dan goedkoper
?
wat is dan goedkoper
Ik zou zeggen, kijk naar de vele "N eni topics" en "N jah ber" op d2jsp. De eerste 5 paginas geven je al een goed beeld.
Verwijderd
voor complet eni worden geen prijzen gepost als iemand om een eni vraagt, die worden alleen maar gepmed.
Ik ben weer even bezig geweest met mn sorc, vind ik 2 paladin only shields
Superior akaran targe
En een
Zakarum Shield
Kan ik een van deze 2 gebuiken voor mn Smiter/zealot of moet ik een ander shield zoeken?
Superior akaran targe
code:
1
2
3
4
5
| def: 142 CtB: 30% 13% ED 35 all res 4 sockets |
En een
Zakarum Shield
code:
1
2
3
4
| def: 187 CtB: 42% 37 all res 2 sockets |
Kan ik een van deze 2 gebuiken voor mn Smiter/zealot of moet ik een ander shield zoeken?
lijkt me prima! (die 4 socks dan)McDutch schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:41:
Superior akaran targe
code:
1 2 3 4 5 def: 142 CtB: 30% 13% ED 35 all res 4 sockets
En een
Zakarum Shield
code:
1 2 3 4 def: 187 CtB: 42% 37 all res 2 sockets
als je res wilt, doe je er 4x pdia in (heb je toch 111@)
skills zijn niet zo belangrijk voor een Zmiter, dus spirit zou ik niet doen
En Exile dan, of is die ontiegelijk duur?
Dat is dat orbje dat ik ooit eens wou.Pheno79 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:52:
Iig geen biedingen, dus ik zal wel iets totaal n00bish over het hoofd zien
Maar het is niets waard omdat het +2 cold skills is en niet +2 skills.
Was het +2 +3blizz dan had je een zeer dure orb vast.
+skills zijn nu eenmaal belangrijk voor een cold sorc om ook warmth, static, teleport etc omhoog te krijgen.
ik heb mijn eth 43@ exile vorige week verkocht voor 300fg, dus ze zijn vrij prijzig
Verwijderd
Wat voor gear heeft een merc nodig zodat hij niet dood gaat bij mephie hell zodat ik hem kan nuken met me sorc
Ach, ik bump het een paar keer, mocht er iemand geinteresseerd zijn dan heb ik het verkocht. Ik maak toch geen cold sorc, niet mijn speelstijlpeke schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:10:
[...]
Dat is dat orbje dat ik ooit eens wou.
Maar het is niets waard omdat het +2 cold skills is en niet +2 skills.
Was het +2 +3blizz dan had je een zeer dure orb vast.![]()
+skills zijn nu eenmaal belangrijk voor een cold sorc om ook warmth, static, teleport etc omhoog te krijgen.
Edit, iemand pméd dat hij wat wilt hebben en wilt traden. Begint over aantal posts te zeiken ingame. Pech voor hem, dan maar niet. Dat gekut over aantal posts. Als hij er zoveel heeft weet hij ook wel dat je gewoon in het topic moet reageren en niet via een achterweg
Scammers

[ Voor 21% gewijzigd door Pheno79 op 18-11-2007 17:03 ]
Verwijderd
Mjah ik trade ook niet meer met mensen die ik niet ken of niet vertrouw dan moeten ze maar eerst het forum gold geven en dan kunnen ze de items krijgen, geen fg eerst, dan pech voor hun komt vast wel weer een ander die het item wilt
voor een smiter heb je CB items nodig, en salvation aura met genoeg resists erbij om mephy aura te kunnen counteren. Daarnaast is DRaculs een MUST.McDutch schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:41:
Superior akaran targe
code:
1 2 3 4 5 def: 142 CtB: 30% 13% ED 35 all res 4 sockets
En een
Zakarum Shield
code:
1 2 3 4 def: 187 CtB: 42% 37 all res 2 sockets
met die gear is een smiter af en de rest is nice to have en ZWAAR overdressed
mijn trister heeft:
4pd 60ED 11x ar Kurast shield
guillaume-um
highlords wrath amu
draculs
heavens light 2 skills 2 shealed
upped GA met -5 req jewel
gores
t-god
resi-ringen
low anni
life GC's e een paar psn charms THAT's ALL
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Daarom, en anders maar niet. Ben nu zelf op de 500 gekomen, dus flapmo, check je gold ook maarVerwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 17:52:
Mjah ik trade ook niet meer met mensen die ik niet ken of niet vertrouw dan moeten ze maar eerst het forum gold geven en dan kunnen ze de items krijgen, geen fg eerst, dan pech voor hun komt vast wel weer een ander die het item wilt
Molten Boulder voor fire druid is in het begin erg lekker. Er stonden wat level 19 leechers in act 2 terwijl ik me aan het kapotrennen was om staff in maggot te halen, maar daar owned die boulder als geen ander. Natuurlijk zo gespeeld dat zij de staff niet hebben, en later ook niet het amu. Idlers in town gaan maar lekker huilen
Ik heb overal nog maar 1 punt in gedaan, maar zonder ench gaat het in een 5 party game ook nog. Ik ben benieuwd, ik had molten boulder eigenlijk niet eens als taktiek meegerekend, eerder fissure, armageddon en dan firestormen maar
A2 Cold merc om de fire immunes flink te pesten, zodat ook de niet fire immunes langer in de chaos die ik op ze cast rond gaan lopen. Er moet iig slow op komen, anders ben ik echt helemaal het haasje
Verwijderd
Ik ben nog steeds aan het sparen voor enigma zit nu rond de 200 fg
maar weet nog steeds niet wat ik er eigenlijk mee ga doen lol
hammerdin enigma is wel makkelijk, om mensen lekker te rushen enzo en baalruns en wat te mfen in high lvl gebieden, daarbij komt ook nog is dat ik een level 75 hammerdin met skills alles distrubeted klaar heb staan om alles zo aan te trekken
Enigma is voor elke build makkelijk. Zelfs voor een sorc, dat scheelt skillpoints 
Ik zou een armageddon druid met enigma best tof vinden. 50 sec lang meteoren spammen
Maar goed, hij is nu level 21, het schiet vanavond niet op met wat levels pakken. Ik heb echt enorm last van framedrops, het lijkt elke dag erger te worden?
De charger schiet ook niet op, iedereen gaat wel in 1~2 keer neer, alleen mijn manaleech (of het gebrek er aan) is echt te erg. Ik heb tps in mijn belt zitten, zo duurt de weg naar andy nm erg lang
Ik zou een armageddon druid met enigma best tof vinden. 50 sec lang meteoren spammen
Maar goed, hij is nu level 21, het schiet vanavond niet op met wat levels pakken. Ik heb echt enorm last van framedrops, het lijkt elke dag erger te worden?
De charger schiet ook niet op, iedereen gaat wel in 1~2 keer neer, alleen mijn manaleech (of het gebrek er aan) is echt te erg. Ik heb tps in mijn belt zitten, zo duurt de weg naar andy nm erg lang
Verwijderd
Enigma gaat idd wel op elke char, maar liefst wel een caster char/build dan, want zie het bijv niet zitten om het op een babe te doen om af en toe een slootje over te springen
en dan te slaan, maybe ene caster druid zoals je al zei dat dat wel gaaf is, zijn er nog meer caster builds (en dan niet een build gewoon uit je duim zuigen, maar ook iets wat het nog een beetje overleefd in hell:P)
manald ringen! Er zijn er hopen onder de gotters denk ik zo !Pheno79 schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:39:
*Don_holio
Alles wat ik uit mijn duim zuig kan het overleven, anders begin ik er niet aan 
De standaard is hammerdin of winddruid, die zie je te vaak (vandaar ook de vele topics met "N eni").
Een javazon met eni zie je ook vaak, voor het snelle verplaatsten.
Humorbuilds (ja, ook hell) met een eni zou een singerbarb zijn. Of een throwbarb die zich steeds verplaatst en in ideale lijn gaat gooien.
Necro summoner is tof met eni, of een magelord, zodat je ook nog killed op hell (je focussed de mages weer). Poison nec natuurlijk ook, quick tele, nova, quick out. Watch them die.
Een assa met eni, kan zo snel niets bedenken. Dragon flight is there. Na, de dragon talon een veel gebruikte skill op happyfeet, om snel door een level te spammen. Een trapsin wil juist niet teleporten, dat zou instant kill betekenen, omdat je juist alles op traps gooit, en niet op full res/damage reduction. Tenminste, als je full traps doet
Een bowazon zie ik ook zo niet 1 2 3 nuttig zijn. Knockback p0wned alles.
Palas kun je ook helemaal pimpen met eni, probeer een fist of the heavens...
Casterbuilds genoeg dus, die ook van eni gebruik kunnen maken. Alleen het zijn meestal geen cookiebuilds, zoals de winddruid en de hammerdin.
Jammer dat een werebear dat niet kan (geen spells in werecast), anders een shockwave/armageddon bear met tele
De standaard is hammerdin of winddruid, die zie je te vaak (vandaar ook de vele topics met "N eni").
Humorbuilds (ja, ook hell) met een eni zou een singerbarb zijn. Of een throwbarb die zich steeds verplaatst en in ideale lijn gaat gooien.
Necro summoner is tof met eni, of een magelord, zodat je ook nog killed op hell (je focussed de mages weer). Poison nec natuurlijk ook, quick tele, nova, quick out. Watch them die.
Een assa met eni, kan zo snel niets bedenken. Dragon flight is there. Na, de dragon talon een veel gebruikte skill op happyfeet, om snel door een level te spammen. Een trapsin wil juist niet teleporten, dat zou instant kill betekenen, omdat je juist alles op traps gooit, en niet op full res/damage reduction. Tenminste, als je full traps doet
Casterbuilds genoeg dus, die ook van eni gebruik kunnen maken. Alleen het zijn meestal geen cookiebuilds, zoals de winddruid en de hammerdin.
Jammer dat een werebear dat niet kan (geen spells in werecast), anders een shockwave/armageddon bear met tele
yago schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:42:
[...]
manald ringen! Er zijn er hopen onder de gotters denk ik zo !
je vergeet een shockadin met eniPheno79 schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:46:
Alles wat ik uit mijn duim zuig kan het overleven, anders begin ik er niet aan
Een assa met eni, kan zo snel niets bedenken. Dragon flight is there. Na, de dragon talon een veel gebruikte skill op happyfeet, om snel door een level te spammen. Een trapsin wil juist niet teleporten, dat zou instant kill betekenen, omdat je juist alles op traps gooit, en niet op full res/damage reduction. Tenminste, als je full traps doet![]()
lvl 76 atm, met goeie resi @ hell, 18xx life en block hebben we het even niet over

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Je neemt toch ook Volcano ??Pheno79 schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:36:
[...]
Daarom, en anders maar niet. Ben nu zelf op de 500 gekomen, dus flapmo, check je gold ook maar
Molten Boulder voor fire druid is in het begin erg lekker. Er stonden wat level 19 leechers in act 2 terwijl ik me aan het kapotrennen was om staff in maggot te halen, maar daar owned die boulder als geen ander. Natuurlijk zo gespeeld dat zij de staff niet hebben, en later ook niet het amu. Idlers in town gaan maar lekker huilen
Ik heb overal nog maar 1 punt in gedaan, maar zonder ench gaat het in een 5 party game ook nog. Ik ben benieuwd, ik had molten boulder eigenlijk niet eens als taktiek meegerekend, eerder fissure, armageddon en dan firestormen maar
A2 Cold merc om de fire immunes flink te pesten, zodat ook de niet fire immunes langer in de chaos die ik op ze cast rond gaan lopen. Er moet iig slow op komen, anders ben ik echt helemaal het haasje
Dit is ook 1 van de beste boss killers
Baal laat je meppen door een Kelpie voor de slow en cast volcano
Deze lijkt niet veel damage te doen maar het is per rots blok wat er uit vlieg, en er vliegen er een helehoop uit. Schijn een mooi boss killer te zijn voor fire druids.
--
Pally is nu lvl 61
Holy Shield en Conviction is maxed zeal is lvl 4 dus.
Heb nu een aantal Skillpoints over, waarmee ik nog even ga bedenken wat ik er mee kan doen.
Heb nu ook een Sanctuary Pallyshield.
In een 193 (perf) Zakarum 40% 52% block, cube recepie er over en meteen 3sox
Het is alleen wel een slechte roll
Maar ach 95% res op shield alleen is wel lekker.
95 + 3x Anya = 125% all res
Def was wel een goede roll 159% heb nu 499 def shield.
Heb voor Rift een Hel Ko mis nog een lem.
4sox Warscepter zoeken met hopelijk +3Conviction om de lvl 25 te kunnen halen.
Thx boom voor de rush / boost / Runes / Zaka Shield.
Gister samen met moon HF nm gedaan en een UM.
Heb wel gelukt met HF
2x Mal Gul en UM verder Dol en Sheals
Heb nog een 40%all res Gilded Shield liggen.
52% block str req 89 ~146 Def.
[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 19-11-2007 10:06 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ik had Dol rune...Derr_Hans schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:09:
[...]
Gister samen met moon HF nm gedaan en een UM.
Heb wel gelukt met HF
2x Mal Gul en UM verder Dol en Sheals
zodra ik tgods aankan maar eens hell HF doen... zal wel een hel rune worden
Niet helemaal waar, ik zie vaak genoeg pretele assa's bij baalruns, hoge resi door fade en de ingebouwde 1skillpoint fade=1%dr werkt ook mee. Shako en eni erbij en je zit op 30-38%dr met max res @ hell terwijl je ook full traps gaat.Pheno79 schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:46:Een trapsin wil juist niet teleporten, dat zou instant kill betekenen, omdat je juist alles op traps gooit, en niet op full res/damage reduction. Tenminste, als je full traps doet
Trapsins zijn idd ideaal voor teleport.Jacub86 schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:39:
[...]
Niet helemaal waar, ik zie vaak genoeg pretele assa's bij baalruns, hoge resi door fade en de ingebouwde 1skillpoint fade=1%dr werkt ook mee. Shako en eni erbij en je zit op 30-38%dr met max res @ hell terwijl je ook full traps gaat.
Fade geeft een hoop res die je anders zou missen op een armor als enigma
als je enigma kan betalen dan heb je ook wel een shako en ander +skills items waarmee je makkelijk de lvl 15 fade wel haalt, dus 60% all res
Deze combi kan je dus zien als een "Chains of Enigma"
Verwijderd
Ik ga denk een druid maken dan met enigma, een cast druid dan, maar wil er ook een beetje mee kunnen mfen
Verwijderd
Nice een diabloII topic
Ben van plan weer te gaan spelen. Heb paar jaar geleden heel actief hardcore ladder gespeeld, alleen heb nu een tft scherm en D2 draait niet in de native res, dus ziet er gewoon bagger uit, hebben meer dit probleem gehad? Of went dit vanzelf wel haha. En is Europe server nog een beetje actief, of is het PKheaven op het moment?
PKheaven is het nog steeds jaVerwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:41:
Nice een diabloII topicBen van plan weer te gaan spelen. Heb paar jaar geleden heel actief hardcore ladder gespeeld, alleen heb nu een tft scherm en D2 draait niet in de native res, dus ziet er gewoon bagger uit, hebben meer dit probleem gehad? Of went dit vanzelf wel haha. En is Europe server nog een beetje actief, of is het PKheaven op het moment?
Je kunt gewoon in window spelen door achter het doel van snelkoppeling -w te zetten.
Ik ben net een beetje begonnen met online spelen. Het is erg leuk, maar telkens als ik met een groepje een eindbaas versla krijg ik ontzettende lag en als die is opgehouden zijn alle gedropte items weg
ijn dat mensen die aan de cheaten zijn, of gebeurt dat gewoon soms?

Hallo met Tim
Ik speel hier op een 22" scherm en draai gewoon 2 of 3 windowed dia's langs elkaar. Als je gaat stretchen ziet het er echt achterlijk uit.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:41:
Nice een diabloII topicBen van plan weer te gaan spelen. Heb paar jaar geleden heel actief hardcore ladder gespeeld, alleen heb nu een tft scherm en D2 draait niet in de native res, dus ziet er gewoon bagger uit, hebben meer dit probleem gehad? Of went dit vanzelf wel haha. En is Europe server nog een beetje actief, of is het PKheaven op het moment?
En dat van die lag/verdwijnende items ken ik niet, ik heb wel ooit dat nadat je shenk hebt vermoord dia wat gaat hakkelen, maar dan blijven alle items gewoon liggen.
Het is meer een kwestie van het laden van CDJacub86 schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:43:
[...]
Ik speel hier op een 22" scherm en draai gewoon 2 of 3 windowed dia's langs elkaar. Als je gaat stretchen ziet het er echt achterlijk uit.
En dat van die lag/verdwijnende items ken ik niet, ik heb wel ooit dat nadat je shenk hebt vermoord dia wat gaat hakkelen, maar dan blijven alle items gewoon liggen.
Gebruik een loader of maak een image van je cd en laad deze in.
De laatste manier gebruik ik en werkt goed.
Verwijderd
Up en Down spinning van een cd is fucked up voor diablo2exp ik raad het je aan om beteen zoals derhans zei a: een image te gebruiken of 2: een loader gebruiken, doe je dit niet, zit het er dik in dat je daardoor gaat sterven op hardcoren
Even een kleine announcement hier, voor een ieder die niet het gotDiablo forum in de gaten houd:
morgenavond (dinsdag) om ong 1900 beginnen we met IronMan:
met 8 mensen in 1 game lvlen tot lvl 9 (IN party)
zodra iedereen lvl 9 is, pk frenzy --> last man standing
Er mag alleen met NPC's gepraat worden als ze een ! boven hun hoofd hebben, dus er mag NIET worden gekocht van de merchants, en je mag NIET je merc reviven (dood=dood).
voorlopig zonder inleg, hoewel donaties aan de winnaar natuurlijk altijd welkom zijn
Jacub en ik zijn er zowiezo bij, dedl ook?
wees daar of wees een vierkant!
Er mag alleen met NPC's gepraat worden als ze een ! boven hun hoofd hebben, dus er mag NIET worden gekocht van de merchants, en je mag NIET je merc reviven (dood=dood).
voorlopig zonder inleg, hoewel donaties aan de winnaar natuurlijk altijd welkom zijn
Idd dat is de opzet, tevens mag je alleen items gebruiken die je zelf in de game vind!
Dinsdags kan ik nooit, jammer.
Als het bevalt mag het van mij een wekelijks ritueel worden
Iron men is wel cool, zou alleen zonder merc doen. Alleen eigen damage telt
Om maar even mezelf te quoten. Maar het valt allemaal toch wel mee, want dan dropt eeneens iemand zomaar The Iron Jang Bong voor m'n neusTimlog schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:36:
Ik ben net een beetje begonnen met online spelen. Het is erg leuk, maar telkens als ik met een groepje een eindbaas versla krijg ik ontzettende lag en als die is opgehouden zijn alle gedropte items wegijn dat mensen die aan de cheaten zijn, of gebeurt dat gewoon soms?
Maar toch krijg ik zelf als ik met een party speel nooi de echt mooie spullen te pakken. Hoe kan dat?
Hallo met Tim
Jij bent trraag of zij gebruiken pick it. Oftewel, jij moet sneller klikken dan een script. Wat overigens makkelijk kan, vraag ene morp2 maar
Project bad luck zojuist afgesloten met helaas onverassende resultaten. Ik heb in totaal 50 runs gedaan waarin ik meph en chaos sanc heb gedaan. Top 5 nieuwe aanwinsten:
1. 5 tornado pelt: Totaal brak ding, maarja toch nog fg's waard.
2. Alma negra
3. lidless wall
4. barb masteries skiller
5. 10 mil exp
Niet slecht voor 50 runs of wel?
1. 5 tornado pelt: Totaal brak ding, maarja toch nog fg's waard.
2. Alma negra
3. lidless wall
4. barb masteries skiller
5. 10 mil exp
Niet slecht voor 50 runs of wel?
Verwijderd
Lol Jacub ik kan het beter met mijn "Project Bad Luck"
Goodnews: Me sorc is level 90 geworden
, en heb er aardig wat items mee gevonden.
Badnews: 3 runs erna ripte hij.
Zo dat was mijn project bad luck
Goodnews: Me sorc is level 90 geworden
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 07:47 ]
Dinsdag Vanavond 19:00 misschien dat ik het red.Mooneater schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:33:
Even een kleine announcement hier, voor een ieder die niet het gotDiablo forum in de gaten houd:
Denk het niet, onze balkon is nu weer bewandel baar.
Beton rot aangepakt + nieuwe coating.
Dat betekend 1: Schotel weer plaatsen en ffkes afstellen en ook eindelijk weer tv.
Dat betekend 2: Vogelhuisje plaatsen en vet proppen plaatsen
Din is wel heel beroerd, Verkouden + astma = Zeeeeer geen lucht halen.
Voordeel is dat ik niet ga sporten enzo.
20:00 / 20:15 ben ik er wel
mijn ingecalculeerde lucky project werkt en staat op igotdiabloVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 07:46:
Lol Jacub ik kan het beter met mijn "Project Bad Luck"
Goodnews: Me sorc is level 90 geworden, en heb er aardig wat items mee gevonden.
zo eindelijk mn amazon een klein beetje hellwaardig gemaakt
- geupgrade titans
- +2 +5 amu
- +3 20/15 ama torch
- faith bow
ik vraag me alleen af hoe ik mn res omhoog moet krijgen, nog tips qua items? ik wordt nu nog te vaak ge1shot op hell
en hoe zit het qua damage? ik doe nu 650-1500 damage met strafe, maar ik lees hier dat hammerdins 15k damage doen of zo, wat heb je als amazon nodig om ook in die richting te komen?
- geupgrade titans
- +2 +5 amu
- +3 20/15 ama torch
- faith bow
ik vraag me alleen af hoe ik mn res omhoog moet krijgen, nog tips qua items? ik wordt nu nog te vaak ge1shot op hell
en hoe zit het qua damage? ik doe nu 650-1500 damage met strafe, maar ik lees hier dat hammerdins 15k damage doen of zo, wat heb je als amazon nodig om ook in die richting te komen?
Verwijderd
Ik ga alleen me resterende prullaria nog verkopen en dan kijken aan de hoeveel fg ik kom voor een enigma voor eledruid of hammerdin
als er nog mensen zijn die me donaties willen doen
ik zit nu op de 240 gold
als er nog mensen zijn die me donaties willen doen
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 10:18 ]
Dat lukt niet, hammerdins zijn overpowered. De enige char die boven die damage kan uitkomen is een poisonbased char. Met als nadeel dat dat langer duurtmeneer_brinkman schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:42:
zo eindelijk mn amazon een klein beetje hellwaardig gemaakt
- geupgrade titans
- +2 +5 amu
- +3 20/15 ama torch
- faith bow
en een lightning soso...Pheno79 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:19:
[...]
Dat lukt niet, hammerdins zijn overpowered. De enige char die boven die damage kan uitkomen is een poisonbased char. Met als nadeel dat dat langer duurt
een all-out dmg lightning soso moet zeker (gemiddeld) 25k lightning dmg kunnen doen (dus van 1 tot 55k dmg dat is)
wel jammer dat de monsters daar dan weer zo resistant tegen zijn... (in tegenstelling tot hammers)
Plus dat een volledig all out lightsorc tig keer duurder is dan een all out hammerdinMooneater schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:24:
[...]
en een lightning soso...
een all-out dmg lightning soso moet zeker (gemiddeld) 25k lightning dmg kunnen doen (dus van 1 tot 55k dmg dat is)
wel jammer dat de monsters daar dan weer zo resistant tegen zijn... (in tegenstelling tot hammers)
Met een poisondagger kun je ~100k over ~10 sec halen, maar daar wil je de prijs ook niet van weten....
zoveel!?!?Pheno79 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:26:
[...]
Plus dat een volledig all out lightsorc tig keer duurder is dan een all out hammerdin
Met een poisondagger kun je ~100k over ~10 sec halen, maar daar wil je de prijs ook niet van weten....
10 sec is wel heel lang helaas...
is effectief dus ong 10k per sec, dan haalt hammerdin toch meer
(allout li sorcs is niet echt duurder dan een hdin hoor, voor meeste dmg:
sorc: 3 light circ / esch / arkaine / 2x soj / spirit / arachnid / +3 amu / mage / treks
hdin: shako / hoto / arkaine / 2x soj / spirit / arachnid / +2 all amu / mage / treks )
inventory is idem, 9x skillers, torch, anni
hdin wil je dan vaak toch wel enigma hebben, en op li-sorc toch wel infinity
maar die zijn eigenlijk allebei niet echt nodig voor veel dmg ^^
[ Voor 34% gewijzigd door Mooneater op 20-11-2007 10:33 ]
Wel all out damage gaan he, dus op je hammerdin een +3 & 10+ fcr circletMooneater schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:30:
[...]
zoveel!?!?
10 sec is wel heel lang helaas...
is effectief dus ong 10k per sec, dan haalt hammerdin toch meer
(allout li sorcs is niet echt duurder dan een hdin hoor, voor meeste dmg:
sorc: 3 light circ / esch / arkaine / 2x soj / spirit / arachnid / +3 amu / mage / treks
hdin: shako / hoto / arkaine / 2x soj / spirit / arachnid / +2 all amu / mage / treks )
inventory is idem, 9x skillers, torch, anni
hdin wil je dan vaak toch wel enigma hebben, en op li-sorc toch wel infinity
maar die zijn eigenlijk allebei niet echt nodig voor veel dmg ^^
En op je light sorc wil je ook de 125 fcr halen. En dan wordt het een stuk duurder
ik had het over total dmg he, niet killingspeedPheno79 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:04:
[...]
Wel all out damage gaan he, dus op je hammerdin een +3 & 10+ fcr circlet
En op je light sorc wil je ook de 125 fcr halen. En dan wordt het een stuk duurder
anders moet er nog een griffon bij etc...
Ik ga voor killingspeed, wat bij een hammerdin betekent: je hoeft niet in te boeten als je voor fcr items gaat
hmmm misschien moet ik dan toch ook een hammerdin erbij maken 
maar is 650-1500 strafedamage voor een amazon wel ok? of nog aan de lage kant?
maar is 650-1500 strafedamage voor een amazon wel ok? of nog aan de lage kant?
ach, als je een beetje ias hebt dan ga je 2frames per attack. Pijnlijk dus.
jajaja, ok, een hammer is beter / doet meer dmg / etcPheno79 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:11:
Ik ga voor killingspeed, wat bij een hammerdin betekent: je hoeft niet in te boeten als je voor fcr items gaat
enige vind ik wel dat een hammer niet echt lekker pits runt... steeds weer teleporten om dat ene monster te targetten voelt toch niet echt fijn
maar het wordt al snel een erg prijzige zaak...
De pits gaan nog wel, de maggot lair is iets meer irritant, lijkt me. De hammers komen prachtig in de muur terecht. Volgens mij de enige plek waar iedereen een hekel aan heeft, die stomme nauwe gangen
maggot lair met een ama is wel lachen, max strafe + max pierce + nauwe gangen + knockbackPheno79 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:19:
De pits gaan nog wel, de maggot lair is iets meer irritant, lijkt me. De hammers komen prachtig in de muur terecht. Volgens mij de enige plek waar iedereen een hekel aan heeft, die stomme nauwe gangen
ik heb nu nog in de pits dat ik in een keer dood ben door 15 van die beestjes die allemaal een pijltje schieten en ik door lag of zo niet snel genoeg kan weglopen
[ Voor 16% gewijzigd door gotfurrr op 20-11-2007 11:31 ]
Ja, die spitters kunnen krengen zijn.
Ow dat haal ik met gemak met m'n java, in 10sec doe ik:Pheno79 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:26:
[...]
Plus dat een volledig all out lightsorc tig keer duurder is dan een all out hammerdin
Op switch heb ik een titans met een 4xias jewel monarch, waardoor ik 100ias heb op switch wat 7frame attack is. Als ik dus switch dan doe ik 8118*11*(25/7)=318921dmg/sec met Charged Strike.
3.189.210 schade
psn based lang? 8K nove met -140psnres is redelijk snel hoorPheno79 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:19:
[...]
Dat lukt niet, hammerdins zijn overpowered. De enige char die boven die damage kan uitkomen is een poisonbased char. Met als nadeel dat dat langer duurt
kan met 2 casts hel cow mobs neerleggen, zie ik een hammerdin niet doen in 2 casts
Conviction shockadin is sneller dan een hammer op bosses
Java is sneller op bosses en non-li's dan een hammer
lightsoso is sneller op non-li groups dan een hammer
kicksin is sneller op bosses dan een hammer
need i go on... Hammers zijn lekker, maar lang niet UBER (smiter anyone ?? )
elk char heeft zijn voor- en nadelen; combineren van voordelen op 1 char leidt tot een beter char, maar dat wil niet zeggen dat ie de anderen owned...
Ron, je vergeet 1 build die potentie heeft om wel 60K te halen met 1 "KICK"Pheno79 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:19:
[...]
Ja en dat is de TigerStrike + Dragon Tail Assassin.
Dit is dan wel FIRE damage maar tis wel meer als een hammerdin kan.
Vereiste is een HOOP Str
Vanuit gaande mijn Phoenix striker +Skills equipment.
+12 all +4 Martial +2 Shadow
TigerStrike pomp je damage met 2400% op en die totale damage wordt nog eens met 400% op gekrikt. Dit met shadow dancers bijv gaat het wel lekker.
Full damage Assa
300 str = 360% enDamage op boots
Shadow Dancers heeft avg damage van 116
116 + 360% = 533 avg Damage
533 + 2400% = 13340 avg Damage
13340 + 400% = 66700 avg Damage
Tadaa doei doei hammerdin.
Nadeel is dat dit Fire Damage is.
Nadeel dat je 3 charges moet hebben, hiermee breng je wel weer CB mee toe.
Voordeel is dat je meer damage haal uit een Lower Resist Wand.
Voordeel is Splash damage doei doei Mobs.
Voordeel van 300 str is alles kunnen dragen.
1str = 1.2% damage
100str = 120% damage
Met dit en zonder upped bartucs haal je dual claw 8k damage physical en dat x2 vanwegen dual bartucs, dus 16K physical damage. Geen might mee genomen in berekening
Al met al is dit dus meer damage dan hammerdin
Dit word mijn volgende build nadat ik met men pally klaar ben.
Heb ook nog een sorc on hold voor MF runs, is nu tijdelijk een hell mule.
[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 20-11-2007 12:37 ]
Je vergeet dat een hammer/smiter hybrid zo gemaakt is. Sterker nog, die heb je al, 1 point to rule them all. En een hammerdin kan veel meer klappen vangen. En conviction dual dream shockaddin is gebruik maken van stacked auras, wat sowieso een bug iskwakke01 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:12:
[...]
psn based lang? 8K nove met -140psnres is redelijk snel hooren goeikoop, aangezien niemand psn speelt
(en da's met 3 skillers ZONDER bramble
)
kan met 2 casts hel cow mobs neerleggen, zie ik een hammerdin niet doen in 2 casts
Conviction shockadin is sneller dan een hammer op bosses![]()
Java is sneller op bosses en non-li's dan een hammer
lightsoso is sneller op non-li groups dan een hammer
kicksin is sneller op bosses dan een hammer
need i go on... Hammers zijn lekker, maar lang niet UBER (smiter anyone ?? )
elk char heeft zijn voor- en nadelen; combineren van voordelen op 1 char leidt tot een beter char, maar dat wil niet zeggen dat ie de anderen owned...
Best allrounder: hammerdin met eni. Snel, effectief en owned alles (op de ubers na, maar dat komt ook alleen maar door immunes die bliz daar neergezet heeft met een reden). Er is maar 1 immune voor een hammerdin in het hele spel voor de rest: ergens in act 3 in 1 of andere tomb waar je nooit komt
Face it, hammerdins zijn overpowered bitches met eni. Er zijn genoeg builds te verzinnen die ergens sneller in zijn, maar die missen toch echt de allround killingpower van een hammerdin. Geen immunes, overpowerded defense met holy shield (wat niet eens de def van je schild pakt, maar al je def, vroeger was dat niet zo, ook een bug?), geen ar nodig. Er is geen andere reden waarom je er zoveel ziet op bnet hoor
Op pvp owned een hammer ook, je hebt geen magic damage% reduction items, dus een bone necro en een hammerdin zijn ook rot. En omdat hammers unblockable zijn, zijn hammerdins erg lastig in pvp. Enige overlevingskans, in stunlock krijgen en houden....
Meer damage, maar ook veel meer tijd nodig om die klappen te geven, alleen het chargen van Tiger Strike al...Derr_Hans schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:25:
[...]
Ron, je vergeet 1 build die potentie heeft om wel 60K te halen met 1 "KICK"
Ja en dat is de TigerStrike + Dragon Tail Assassin.
Dit is dan wel FIRE damage maar tis wel meer als een hammerdin kan.
Vereiste is een HOOP Str
Vanuit gaande mijn Phoenix striker +Skills equipment.
+12 all +4 Martial +2 Shadow
TigerStrike pomp je damage met 2400% op en die totale damage wordt nog eens met 400% op gekrikt. Dit met shadow dancers bijv gaat het wel lekker.
Full damage Assa
300 str = 360% enDamage op boots
Shadow Dancers heeft avg damage van 116
116 + 360% = 533 avg Damage
533 + 2400% = 13340 avg Damage
13340 + 400% = 66700 avg Damage
Tadaa doei doei hammerdin.
Nadeel is dat dit Fire Damage is.
Nadeel dat je 3 charges moet hebben, hiermee breng je wel weer CB mee toe.
Voordeel is dat je meer damage haal uit een Lower Resist Wand.
Voordeel is Splash damage doei doei Mobs.
Voordeel van 300 str is alles kunnen dragen.
1str = 1.2% damage
100str = 120% damage
Met dit en zonder upped bartucs haal je dual claw 8k damage physical en dat x2 vanwegen dual bartucs, dus 16K physical damage. Geen might mee genomen in berekening
Al met al is dit dus meer damage dan hammerdin
Dit word mijn volgende build nadat ik met men pally klaar ben.
Heb ook nog een sorc on hold voor MF runs, is nu tijdelijk een hell mule.
[ Voor 28% gewijzigd door Pheno79 op 20-11-2007 13:01 ]
Valt mee Treachery heeft voldoende +ias om met 20% ias gloves de 7 frame te halen.Pheno79 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:59:
[...]
Je vergeet dat ......blaat...... krijgen en houden....
[...]
Meer damage, maar ook veel meer tijd nodig om die klappen te geven, alleen het chargen van Tiger Strike al...En glasscanon build, dus best link op hell hardcore
7frame 3 charges is 1 sec mits je raak
Door Gloves en Treachery kan je 2x eth in je wapens doen (dual claw) en dat betekend weer -50% target def
De hoeveelheid dex die ik nu op mijn phoenix striker heb is 27x met +dex items voor AR.
Vita is 27x en heb 12xx life zonde bo, Str is 104 met +str items. Tigerstrike en maxed dragon tail heeft meer bonus AR dan phoenix striker omdat je meer skill over heb voor Claw mastery.
Als ik alle Dex omzet naar str dan red je de 300 wel. Heb ik wellicht iets minder life maar dat komt wel goed. Als ik maar rond de 1k life heb
Daarnaast tis meer uitdaging en des te leuker

Hit Baal Hell nu met 7x% met phoenix strike, met 2sox vrij en eth's haal ik wel wat meer change to hit mee
- hoop smiley weg gehaald
Hoever zou je komen qua damage als je full str zou gaan? Makes me wonder. Met cloack, shadow, mindblast en psychic hammer (whehehhe, knockback ftw) heb je enorm veel crowd control namelijk.
Probeer het met hero editor @ sp zou ik zeggen
Klink leukPheno79 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:21:
Hoever zou je komen qua damage als je full str zou gaan? Makes me wonder. Met cloack, shadow, mindblast en psychic hammer (whehehhe, knockback ftw) heb je enorm veel crowd control namelijk.
Denk dat je met tiger strike zo wie zo meer gebruik moet maken van MB en Cloak.
Nadeel van cloak is dat je het niet kan spammen zoals je met dim vision wel kan doen.
MB is hierbij veel nuttige om hoop stun length te hebbn, ook niet te veel skill doen van wegen de kans op Convert. Death Sentry is ook altijd handig voor de CE. Voor bosses is het handig om je merc een kelpie te laten dragen voor de Slow (75%) en Guilimens Face voor de CB, daarnaast een Lower Resist wand (heb een lvl 3 variant) om meer fire damage toe te laten.
Assassin's zijn zo veelzijdig, vind het jammer dat ik ze niet eerder heb geprobeerd
Always said so, er is meer dan een trapsin 
Na de cursemancer hebben ze de meeste manieren om crowds te controlen. Alleen zij doen wel pijn
Ik heb die skilled hammerdin nog steeds in het scherm staan. Maar of ik er ooit wat mee ga doen, het trekt me eigenlijk helemaal niet
Na de cursemancer hebben ze de meeste manieren om crowds te controlen. Alleen zij doen wel pijn
Ik heb die skilled hammerdin nog steeds in het scherm staan. Maar of ik er ooit wat mee ga doen, het trekt me eigenlijk helemaal niet
een hammer die ook wil smiten moet te veel concessies doen qua gear dat het allebei net niet is (weet ik uit eigen ervaring) ...Pheno79 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:59:
[...]
Je vergeet dat een hammer/smiter hybrid zo gemaakt is. Sterker nog, die heb je al, 1 point to rule them all. En een hammerdin kan veel meer klappen vangen.
... maar die staan met name in het channel omdat iemand ooit gezegd heeft dat hammers ownenEn conviction dual dream shockaddin is gebruik maken van stacked auras, wat sowieso een bug is
Best allrounder: hammerdin met eni. Snel, effectief en owned alles (op de ubers na, maar dat komt ook alleen maar door immunes die bliz daar neergezet heeft met een reden). Er is maar 1 immune voor een hammerdin in het hele spel voor de rest: ergens in act 3 in 1 of andere tomb waar je nooit komt
Face it, hammerdins zijn overpowered bitches met eni. Er zijn genoeg builds te verzinnen die ergens sneller in zijn, maar die missen toch echt de allround killingpower van een hammerdin. Geen immunes, overpowerded defense met holy shield (wat niet eens de def van je schild pakt, maar al je def, vroeger was dat niet zo, ook een bug?), geen ar nodig. Er is geen andere reden waarom je er zoveel ziet op bnet hoorJoin een chatkanaal en je ziet de hotos en pala shields weer allemaal netjes op een rijtje
hammer heeft ook tijd nodig om goed te gaan staan (aan de verkeerde kant staan en je raakt nixOp pvp owned een hammer ook, je hebt geen magic damage% reduction items, dus een bone necro en een hammerdin zijn ook rot. En omdat hammers unblockable zijn, zijn hammerdins erg lastig in pvp. Enige overlevingskans, in stunlock krijgen en houden....
[...]
Meer damage, maar ook veel meer tijd nodig om die klappen te geven, alleen het chargen van Tiger Strike al...En glasscanon build, dus best link op hell hardcore
hammer is leuk, maar wel een hype imho
zoveel scheelt dat nou ook weer niet... miss 1 of 2 sec...kwakke01 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:42:
hammer heeft ook tijd nodig om goed te gaan staan (aan de verkeerde kant staan en je raakt nix) hammers spammen op een boss (dia, baal) duurt vrij lang zeg maar, terwijl andere cookies hem dan al lang hebben liggen en inmiddels in de volgende throne staan
probeer maar eens een boss te killen zonder infy met een li-sorc... DAT is pas een verschil...
je weet dat je te traag bosskilled als je merc doodgaat bij een boss...
edit: @hieronder: stacken meditation aura's van je merc en jezelf? (pleaaasseee.....)
jmmr, was anders wel mooi geweest... lvl 30 meditation...

[ Voor 10% gewijzigd door Mooneater op 20-11-2007 14:04 ]
Hammerdins ken ik niet eens, nooit gehad nooit geprobeerd.Pheno79 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:35:
Always said so, er is meer dan een trapsin
Heb liever wat minder bekende builds.
-Heb nu een DaggerZon (Bijna Full passive, 1pt guide Arrow voor WWS ctc AMP tegen immunes)
-Heb ook een Summoner alleen een Druid.
-Heb daar naast nog een Support Smiter die al eeuwen vast zit op lvl 64 heeft met salvation nog geen eens max res @ hell
-Heb een Phoenix Striker en deze is zeer leuk om te spelen en er zijn haast geen monsters die zij niet aan kan. Tenzij er een Fire/Cold/Lit/Posion/Physical immune monster spawend
-Heb sinds kort een 2de pally die leuker is als de eerste, wordt gebasseerd op Rift runeword.
-Heb ook een sorc lvl 10 door boom in hell gebracht en word tijdelijk als mule gebruikt. wil hier een insight loze merc variant van maken. Insight gaat ze zelf maar dragen
en ik wil nog zo veel
Double Swing Barb + Defence of een WW barb met Obediance en Defence
Melee Necro ctc BoneSpirit gebaseerd i.c.m. wat CB.
Dan heb ik van alle type chars 1 build
uhm neeMooneater schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:46:
[...]
zoveel scheelt dat nou ook weer niet... miss 1 of 2 sec...
probeer maar eens een boss te killen zonder infy met een li-sorc... DAT is pas een verschil...
je weet dat je te traag bosskilled als je merc doodgaat bij een boss...(andy/meph/dia/baal)
edit: @hieronder: stacken meditation aura's van je merc en jezelf? (pleaaasseee.....)
Als je merc lvl 14 heeft en jij lvl 16 insight dan is alleen de hoogste lvl insight actief.
[ Voor 22% gewijzigd door Derr_Hans op 20-11-2007 14:03 ]
Hmm in de hoop een 4/5/6 LS claw te kopen bij anya heb ik 25 minuten liggen shoppen, maar helaas nog niet eens een claw kunnen vinden die dit heeft
Heb dit gedaan om in de hoop een +3 martial +20% ias gloves te kopen bij anya.Jacub86 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:20:
Hmm in de hoop een 4/5/6 LS claw te kopen bij anya heb ik 25 minuten liggen shoppen, maar helaas nog niet eens een claw kunnen vinden die dit heeft
helaas ook nog niet gehad.
Hence the eni, dan sta je gewoon altijd goedkwakke01 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:42:
hammer heeft ook tijd nodig om goed te gaan staan (aan de verkeerde kant staan en je raakt nix) hammers spammen op een boss (dia, baal) duurt vrij lang zeg maar, terwijl andere cookies hem dan al lang hebben liggen en inmiddels in de volgende throne staan
Mwoa, kijk naar baalies en ze zijn echt wel snel en niet dood te krijgen. Safe, fast and simple. Een lightsorc heeft het toch al best lastig op hell act 3, met al die immunes. En een infi blijft duurder dan een enikwakke01 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:42:
... maar die staan met name in het channel omdat iemand ooit gezegd heeft dat hammers ownen
Ze 0wnen, vooral door gear. Dat er teveel mensen in chat staan is omdat die niet 0wnen, door echt te slechte gameskills. Elke bugged build die ze maar zien nemen ze, zoals de necro build met marrow bug. Nu zie je ze nooit meer nu het opgelost is
[ Voor 47% gewijzigd door Pheno79 op 20-11-2007 14:36 ]
ik sta op de een of andere manier nooit goedPheno79 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:32:
[...]
Hence the eni, dan sta je gewoon altijd goed

gelukkig houdt blizzard hier rekening mee en als hulp hebben ze ervoor gezorgt dat je vigor moet maxen om dit te compenseren (werkt alleen bij een hammer geloof ik, anders doet ie geen dam ofzo oO

Zo, ik heb maar eens een droom/fun build bedacht (niet hc...) voor als HR's een stuk goedkoper zijn geworden... (10 fg anyone?)
doel is om zo veel mogelijk effecten te triggeren (on struck of on attack/striking)
ofwel een frenzy barb (2x wapen) ofwel een zealot
beide met een faith merc (voor de ias)
gear:
w1: destruction
23% Chance To Cast Level 12 Volcano On Striking
5% Chance To Cast Level 23 Molten Boulder On Striking
15% Chance To Cast Level 22 Nova On Attack
w2: rift
20% Chance To Cast Level 16 Tornado On Striking
16% Chance To Cast Level 21 Frozen Orb On Attack
helm: er zijn geen helmen met ctc (behalve duskdeep dimvision...) dus dan maar on struck:
andy's face
15% Chance To Cast Level 15 Poison Nova When Struck
armor: dragon
20% Chance to Cast Level 18 Venom When Struck
12% Chance To Cast Level 15 Hydra On Striking
shield: phoenix
40% Chance to Cast Level 22 Firestorm on Striking
gloves: hellmouth (of draculs)
4% Chance To Cast Level 12 Firestorm On Striking
2% Chance To Cast Level 4 Meteor On Striking
boots: infernostrides
5% Chance To Cast Level 8 Blaze When Struck
amu: rising sun
2% Chance To Cast Level 13-19 Meteor When Struck (varies)
belt: snowclash
5% Chance To Cast Level 7-19 Blizzard When Struck (varies)
ring1: carrion wind
10% Chance To Cast Level 10 Poison Nova When Struck
8% Chance To Cast Level 13 Twister On Striking
ring2: wisp
10% Chance To Cast Level 16 Lightning On Striking
Al met al slaat deze build natuurlijk nergens op, maar het geeft wel een heel mooi disco effect
(sorry voor de lange post)
doel is om zo veel mogelijk effecten te triggeren (on struck of on attack/striking)
ofwel een frenzy barb (2x wapen) ofwel een zealot
beide met een faith merc (voor de ias)
gear:
w1: destruction
23% Chance To Cast Level 12 Volcano On Striking
5% Chance To Cast Level 23 Molten Boulder On Striking
15% Chance To Cast Level 22 Nova On Attack
w2: rift
20% Chance To Cast Level 16 Tornado On Striking
16% Chance To Cast Level 21 Frozen Orb On Attack
helm: er zijn geen helmen met ctc (behalve duskdeep dimvision...) dus dan maar on struck:
andy's face
15% Chance To Cast Level 15 Poison Nova When Struck
armor: dragon
20% Chance to Cast Level 18 Venom When Struck
12% Chance To Cast Level 15 Hydra On Striking
shield: phoenix
40% Chance to Cast Level 22 Firestorm on Striking
gloves: hellmouth (of draculs)
4% Chance To Cast Level 12 Firestorm On Striking
2% Chance To Cast Level 4 Meteor On Striking
boots: infernostrides
5% Chance To Cast Level 8 Blaze When Struck
amu: rising sun
2% Chance To Cast Level 13-19 Meteor When Struck (varies)
belt: snowclash
5% Chance To Cast Level 7-19 Blizzard When Struck (varies)
ring1: carrion wind
10% Chance To Cast Level 10 Poison Nova When Struck
8% Chance To Cast Level 13 Twister On Striking
ring2: wisp
10% Chance To Cast Level 16 Lightning On Striking
Al met al slaat deze build natuurlijk nergens op, maar het geeft wel een heel mooi disco effect