Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 00:14
Pheno79 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:56:
[...]

Ik ben online, ik zie jou online, maar je reageert niet, kom idler....pak aan die skullders!
Online? Ik zit op me werk.....omg....

Mjah pit gaat sneller en is 100% safe maar ik vind daar echt geen ene ruk.

Vanavond kan ik me mf gear aandoen waardoor ik op 360mf uit kom ongeveer hoop dat er dan wat meer gaat vallen.

Shako perfect topaz
Skullders
Homun met perfect gem
AOKL
Changies
Goldwrap
Wartravvelers
2 nagel
Amu met wat random res
Torch 12/16

Hiermee heb ik gewoon knake res in hell :( Wsk hoef ik niet meer te proberen dan, en alleen pitrunnen is ook zo boring :(

[ Voor 47% gewijzigd door Janie op 14-11-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om mij vanavond te boosten en alles? ik ga het voor de laatste keer proberen, daarna geef ik het op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt niet opgeven, dat heb ik vaak zat geprobeerd. Het is erger dan heroine.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het levelen is ook gewoon zoooooooo focking irritant, uit narigheid zou ik gewoon een hammerdin maken met enigma dat je je zelf gewoon kan boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom een hammerdin met enigma? Gewoon een raven claw en een encher (en ik heb echt een cheap one, zonder gekochte items) en je bent zo level 40 in normal hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een hammerdin met enigma zodat je je zelf kan boosten van normal naar hell, dat is het gezeik altijd :D en iemand vinden die je wil nm cowen :D

De vraag is zal ik nu weer voor tals armor + tals amu + tals belt + shako + occu gaan of andere setup ?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Is een hammerdin de beste optie om jezelf mee door hell te rushen? En dan kijk ik vooral naar benodigde equipment. Of zijn er andere builds waarmee je met 'goedkope' equip solo door hell heen kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hammerdin met enigma is niet echt goedkoop nee :D, wat langzamer maar wat ook werkt is denk ik een necro summoner tjah voor de rest van de chars heb je toch wel goede gear nodig om iemand door hell te kunnen rushen zoals een hammerdin dat kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Maar een hammerdin zonder enigma gaat dus niet werken, of valt dat wel mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:53:
Hammerdin met enigma is niet echt goedkoop nee :D, wat langzamer maar wat ook werkt is denk ik een necro summoner tjah voor de rest van de chars heb je toch wel goede gear nodig om iemand door hell te kunnen rushen zoals een hammerdin dat kan :D
Summoner is weer zo klote door maggot lair en arcane :D
Rip trouwens Sterre, mocht je hulp nodig hebben pm me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:50:
Is een hammerdin de beste optie om jezelf mee door hell te rushen? En dan kijk ik vooral naar benodigde equipment. Of zijn er andere builds waarmee je met 'goedkope' equip solo door hell heen kan komen?
necro summoner is wel heeeeeel veel langzamer hoor

enigma hammerdin kan je van act1 hell naar act5 hell in 5 a 7 minuten doen, mits je de entrances een beetje snel vindt :)

mijn hammerdin is nog niet half af en heeft eigenlijk alleen moeite bij lillith en ubertristram
en dan moet ik nog best aardig wat gear, arach heb ik nog niet, en dan nog zit ik niet op het fcr bp van 125%, maar damage zit wel redelijk op 9.9k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Summoner met enigma gaat ook snel hoor ;)

Alleen dan is het weer duur :+

[ Voor 29% gewijzigd door Janie op 14-11-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een amulet of teleport gegambled met mijn summoner, dan heb je geen enigma nodig (want die runes ga ik toch nooit krijgen in mijn eentje).

overigens krijg ik in de pit nog maar iets van 10% experience, en in wsk 95%. Dus word het nog wel ff wsk totdat ik 90 ben ofzo. Pit is wel lekker makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:08:
[...]

Summoner is weer zo klote door maggot lair en arcane :D
Rip trouwens Sterre, mocht je hulp nodig hebben pm me maar.
Ik weet niet wat voor summoner jij hebt, maar ik snijd door de maggot lair. Physical immunes zijn er niet, als je amp gebruikt en met 1 lijk over de brug is het 12 yards leeg. CE dus.
Ok, hij gaat trager dan een eni hammerdin door het gebrek aan teleport, maar ik weet niet of je ooit met een hammerdin zonder teleport door de maggot bent gegaan. Het is wat lastig ;) Ik ben eigenlijk bang dat dat de enige cheap build is die zo ver ingame kan komen al zou je naked gaan. Of een zmiter, al heb je daar alweer wat meer items nodig, maar cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me nieuwe mf fireball sorc is level 22 :') en geboost door normal straks nightmare cowennnnn, Thanks to maldred!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
Gister en vandaag een koop/verkoop feest gehouden en m'n smiter is definitief gestript. M'n bobarb kan inmiddels lvl 50 bo afleveren :D Verder nog geprobeerd te cuben, maar inmiddels 4 skillers(2x curses, 1x baba combat, 1x summon dudu) en een pgem of 100-140 lichter dus echt succesvol is het niet te noemen :/

edit: en 60pgems verder nog niets

[ Voor 5% gewijzigd door Jacub86 op 14-11-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Pheno79 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:11:
[...]

Ik weet niet wat voor summoner jij hebt, maar ik snijd door de maggot lair. Physical immunes zijn er niet, als je amp gebruikt en met 1 lijk over de brug is het 12 yards leeg. CE dus.
Ok, hij gaat trager dan een eni hammerdin door het gebrek aan teleport, maar ik weet niet of je ooit met een hammerdin zonder teleport door de maggot bent gegaan. Het is wat lastig ;) Ik ben eigenlijk bang dat dat de enige cheap build is die zo ver ingame kan komen al zou je naked gaan. Of een zmiter, al heb je daar alweer wat meer items nodig, maar cheap.
Precies dezelfde als jij hebt :+

Als je eenmaal lijken hebt liggen gaat het snel ja ;)

Heb maggot alleen op normal keer met summoner gedaan en dat was een ramp :P Nu op Hell met goede merc is het ws een eitje ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hell, al levert het maar iets op, het kostte mij maar twee pogingen, toen waren de runes op :')

http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=12546336&f=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goh, er verkopen zich wat charms. En die monarch is ook niet slecht, als ik die vanavond verkoop. Ik ben alweer over de 400 fg :)
Wachtend tot de hr tijden beter worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
hehe thx voor de hell rush dalyxia ;) 23-53 O-)

en voor de bow uiteraard _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door gotfurrr op 14-11-2007 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een eth superior cv dropt in de pit _O_ En ik wilde net na de pit een topic maken om dat ding maar te kopen :D

Morgen maar even een paar keer de countess runnen, ik zie dat mijn ko en hel op is :D
Morgen dus een Obedience, eindelijk.
De Iron Insight golem doe ik niet. Een iron golem uit een windhammer is echt 100x beter. Die twister en crushing blow werken super op die gast! hij stunt ini een cowgame alsof het de normaalste zaak van de wereld is, er gaan zo goed als geen skellies dood meer door zijn stun, echt briljant. Dan maar soms een manapot, insight is niet meer nodig als je dat in aktie ziet :D

Zo moest ik opzoeken wat een windhammer was, zo kun je niet meer zonder, nu al twee builds met dat ding er in verwerkt :D

[ Voor 73% gewijzigd door Pheno79 op 14-11-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
meneer_brinkman schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:16:
hehe thx voor de hell rush dalyxia ;) 23-53 O-)
Amateurs daar op scl :p net een 21-60 ofzo achter de rug :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zullen wel extra safe hebben gespeeld :')

Verwijderd

Het was gisteravond weer behoorlijk laat voor mij (00:30)
Maar dankzij de hulp van Maldred3 en Jacub is me nieuwe sorc gister avond in Act5 Hell beland en level 60 geworden, daarna nog even wat public baalruns gedaan en was ik level 71 en kon ik me volledige equip weer aan :D. (op 4 uurs tijd LOL 8)7 )
Thank you all!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 08:35 ]

Verwijderd

Zeau ik moet ook maar weer eens beginnen.
Poosje break gehad maar zal binnenkort weer een doorstart maken.

Sjorzo.
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:28:
Het was gisteravond weer behoorlijk laat voor mij (00:30)
Maar dankzij de hulp van Maldred3 en Jacub is me nieuwe sorc gister avond in Act5 Hell beland en level 60 geworden, daarna nog even wat public baalruns gedaan en was ik level 71 en kon ik me volledige equip weer aan :D. (op 4 uurs tijd LOL 8)7 )
Thank you all!
Verslaafd persoon is het ook :')
Maar volgens mij weet je niet hoe de Pit of Acheron er uit ziet met al dat gerush :D

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
Let op Tollo:

Mooneater is weer op hc! (GotMoonServants... hoe ik daarop gekomen ben en niet MoonGotServants....)

deze keer maar met een summoner, na al die mooie verhalen van de laatste tijd kan ik het toch niet laten...

uiteraard ben ik te lui om oude posts op te zoeken, dus ga ik hier even zeuren over de balance van skills, welke skills is niet het probleem, maar ik weet niet precies hoe hoog het lvl van dim vision en CE moet zijn om een beetje lekker te werken, dan zou het uitkomen op:

max SM
max RS
CE 10-20 ??
dim 10-20 ??
revives 3-20 ??
amp 1
Summon resist 1
bone armor 1
rest in prereqs,

Nix extra's in golems dus, leek me niet beter dan punten in revives/ce/dim (ook geen punten in andere curses dan amp en dim dus)

zo rond lvl 80 dan af (btje afhankelijk van wat er gemaxed word)

dus eigenlijk zit het zo: ik heb nog ~40-50 skillpoints over, hoe die te verdelen over dim/ce/revives ?

[ Voor 7% gewijzigd door Mooneater op 15-11-2007 10:11 ]

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:53:
[...]

Verslaafd persoon is het ook :')
Maar volgens mij weet je niet hoe de Pit of Acheron er uit ziet met al dat gerush :D
ik heb het hele spel lang geleden te vaak en teveel gespeeld dus alle area's, verhaal lijnen etc boeien me geen fuck meer :P het enige wat ik nog leuk vind is xpennn, mfen en traden :D

• Mooneater
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:02:
[...]

ik heb het hele spel lang geleden te vaak en teveel gespeeld dus alle area's, verhaal lijnen etc boeien me geen fuck meer :P het enige wat ik nog leuk vind is xpennn, mfen en traden :D
waarom zit je dan op hc?

mfen en traden gaat makkelijker op sc :D

[ Voor 6% gewijzigd door Mooneater op 15-11-2007 10:04 ]

• Janie
Ik heb:
20 sm
20 rs
20 corps explotion
20 golem mastery (heb nu clay golem met 7k life en dat is echt fijn, ik gebruik hem als scout en monsters vallen hem aan en niet merc) Natuurlijk kun je later iron golem casten uit leuke items zoals Pheno nu doet.
alle curses heb ik 1 punt behalve iron maiden, life tap en lower resist.

Lvl 82 nu en up and running :) pas 3 keer bijna rip gehad...

Op Hc kun je normale items ook nog verkopen voor goede prijs, op scl moet alles gosu zijn anders krijg je er geen ruk voor.

Xp'en van 1-80 vindt hij zo leuk :+

[ Voor 37% gewijzigd door Janie op 15-11-2007 10:09 ]

Pheno79 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:19:
Een eth superior cv dropt in de pit _O_ En ik wilde net na de pit een topic maken om dat ding maar te kopen :D

Morgen maar even een paar keer de countess runnen, ik zie dat mijn ko en hel op is :D
Morgen dus een Obedience, Lang naar kort ...
Obediance kan niet in een CV deze heeft maar max 4sox :)
Maar in een Tresher (max 5sox) en in een crytic axe (5sox) of een Great Pole (6sox) Giant tresher (6sox)
Mooneater schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:00:
Let op Tollo:

...Lang verhaal in korte versie...

max SM
max RS
CE 10-20 ??
dim 10-20 ??
revives 3-20 ??
amp 1
Summon resist 1
bone armor 1
rest in prereqs,

dus eigenlijk zit het zo: ik heb nog ~40-50 skillpoints over, hoe die te verdelen over dim/ce/revives ?
SM / RS Maxed
CE en AMP zelfde Radius geven of Amp een beetje meer radius.
Dim Vision genoeg "tijd" let op @ hell wordt de tijd minder
Revives - 1pt je +skills breng het wel naar de 10 ofzo
1pt GM 1pt Clay Golem
1pt Summon Resist

Wil je een Insight golem zodat je merc Obediance kan dragen meer in GMastery stoppen.
Bone Armor 1pt
Meer Absorb - Punten in Bwall/Bprison.

[ Voor 26% gewijzigd door Derr_Hans op 15-11-2007 10:10 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Derr_Hans schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:09:
[...]

Obediance kan niet in een CV deze heeft maar max 4sox :)
Maar in een Tresher (max 5sox) en in een crytic axe (5sox) of een Great Pole (6sox) Giant tresher (6sox)
Dan ga ik het maar sellen. Wist niet eens dat een elite weapon zo weinig socks kan krijgen :'(
Mooneater schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:00:
Let op Tollo:

Mooneater is weer op hc! (GotMoonServants... hoe ik daarop gekomen ben en niet MoonGotServants....)

deze keer maar met een summoner, na al die mooie verhalen van de laatste tijd kan ik het toch niet laten...

uiteraard ben ik te lui om oude posts op te zoeken, dus ga ik hier even zeuren over de balance van skills, welke skills is niet het probleem, maar ik weet niet precies hoe hoog het lvl van dim vision en CE moet zijn om een beetje lekker te werken, dan zou het uitkomen op:

max SM
max RS
CE 10-20 ??
dim 10-20 ??
revives 3-20 ??
amp 1
Summon resist 1
bone armor 1
rest in prereqs,

Nix extra's in golems dus, leek me niet beter dan punten in revives/ce/dim (ook geen punten in andere curses dan amp en dim dus)

Summontree:
RS, SM, CE max
golem mastery, summon res, mages en revives: 1

curses:
ieder 1, al kun je lower res/lifetap/iron maiden overslaan

Bonetree:
Teeth 1
CE max

Klaar, je hebt skills over. Als je een ijzersterke ( de woordgrap :') ) golem wilt hebben, dan max je golem mastery en stop je nog een punt in blood en iron golem.
Met + skills knal je alles om hoog, en zeg nou zelf, wtf heb je aan 20+18 revives? Ik heb als ik zin heb 18 revives, door +skills, meer dan voldoende. Voor de rest moet je het zelf nog weten. Ik heb ook nog een rode skillknop, ik zou niet weten waar ik die punten in moet doen. Dim vision is door de + skills al aardig, misschien dat ik die nog wat verder oppomp.

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Pheno79 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:16:
[...]

Dan ga ik het maar sellen. Wist niet eens dat een elite weapon zo weinig socks kan krijgen :'(
moet je n-c mss eff voor pm-en, die zoekt meestal wel van dat soort items ;)

ga proberen een eni te maken voor mn shockadin :P heb nog een jah, en genoeg fg om een ber te kopen. moet dan ook nog wat @gc's hebben voor max resi, dus als iemand 13+ @ GC's :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Die reageren niet, net zoals die simsn. En iemand heeft met een pm een andere spirit getrade. Bah.
Nou ja, bugged eth monarch staat nog te koop dus.
Zat te denken aan een Summoner met Mages en curse dan lower resist.
Alleen die mages zijn niet echt hell waardig zie ik.

Ze hebben Life @ Normal 308 @ NM 328 @ Hell 3x8
Dus ja niet echt veel :(

Gerekend met 7 +skill dan (Homu + Viper + 2Necro Circlet + 2Necro Amu)
Weapon zat ik te denken aan een +3 Skell mage +extra (hopelijk SM) en daar white in te maken.
Voor +4 Skelly mastery +3 P&B skill voor armor en CE.

Dit icm met een Rift weapon merc, ctc lvl 21 ORB on Attack (hoef dus niet te raken :P) en een insight golem. Rift i.c.m. Lower Resist moet wel een beetje damage doen.

Nadeel, Mages tanken niet dus golem is vaak de sjaak, en kost een hoop insight's wat ik dus niet heb.

--

Anders een conviction zealer met rift + ko ko mal shield :P
Low physical damage dus haast geen last van IM.
High defence vanwege de lage skill inverstering voor damage.
(Maxed Holy shield + maxed Defiance)

CB items vanwegen sanctuary in hopelijk 4x% res shield.
Guiliaumens Face + Goblin Toe (neem wel vigor ;) )
Merc een defiance voor meer DEF of een Holy Freeze voor killing.

Doel is dus lvl 4 zeal krijgen maxed conviction en Rift (gul al aanwezig)
Orb i.c.m. Rift killed voor mij :)

• Mooneater
Pheno79 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:22:
[...]

Summontree:
RS, SM, CE max
golem mastery, summon res, mages en revives: 1

curses:
ieder 1, al kun je lower res/lifetap/iron maiden overslaan

Bonetree:
Teeth 1
CE max

Klaar, je hebt skills over. Als je een ijzersterke ( de woordgrap :') ) golem wilt hebben, dan max je golem mastery en stop je nog een punt in blood en iron golem.
Met + skills knal je alles om hoog, en zeg nou zelf, wtf heb je aan 20+18 revives? Ik heb als ik zin heb 18 revives, door +skills, meer dan voldoende. Voor de rest moet je het zelf nog weten. Ik heb ook nog een rode skillknop, ik zou niet weten waar ik die punten in moet doen. Dim vision is door de + skills al aardig, misschien dat ik die nog wat verder oppomp.
ok, daar ging het me dus even om :) ik wist niet zeker of 1 pt in dim en revives genoeg was :)
Als ik dit zo even doorreken houd ik inderdaad een hele berg skillpunten over :D
Ik ben nu 88 en heb er 5 over.
@dedl: mages heb ik gebprobeerd, maar nm is al aardig pittig geworden. Icm met teleport zou het kunnen werken, omdat je dan de mages weer focussed (meestal op een vijand).

En mijn handen jeuken met het idee een druid te maken met een rift. Armageddon ziet er nu zo pauperig uit, dat kan beter >:)
Een beetje het shenk animatie idee zeg maar. Armageddon, twisters (carrion wind of een iron golem windhammer (jaja) charge), firestorm (torch), frozen orb. Fissure en soms even bowlen kan natuurlijk ook. En dan die belt met bliz on struck om het effect compleet te maken :D Het lijkt me cool qua lichtshow, alleen niet hellwaardig :?
Tellen de synergies van firestorm voor de torch charges?
Pheno79 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:44:
Ik ben nu 88 en heb er 5 over.
@dedl: mages heb ik gebprobeerd, maar nm is al aardig pittig geworden. Icm met teleport zou het kunnen werken, omdat je dan de mages weer focussed (meestal op een vijand).

En mijn handen jeuken met het idee een druid te maken met een rift. Armageddon ziet er nu zo pauperig uit, dat kan beter >:)
Een beetje het shenk animatie idee zeg maar. Armageddon, twisters (carrion wind of een iron golem windhammer (jaja) charge), firestorm (torch), frozen orb. Fissure en soms even bowlen kan natuurlijk ook. En dan die belt met bliz on struck om het effect compleet te maken :D Het lijkt me cool qua lichtshow, alleen niet hellwaardig :?
Tellen de synergies van firestorm voor de torch charges?
CTC Skill worden gesynergized :)

Wat dacht je van RW Destruction ???
23% Chance To Cast Level 12 Volcano On Striking
5% Chance To Cast Level 23 Molten Boulder On Striking

100% Chance To Cast level 45 Meteor When You Die
15% Chance To Cast Level 22 Nova On Attack
+350% Enhanced Damage
Ignore Target's Defense
Adds 100-180 Magic Damage
7% Mana Stolen Per Hit
20% Chance Of Crushing Blow
20% Deadly Strike
Prevent Monster Heal
+10 To Dexterity

Synergize Molten Boulder en je heb Free Firestorm en Molten bolder on striking
Nova gaat op attack en hoef je niet voor te raken :)

Kost je alleen een Vex Lo Ber Jah Ko een 5sox pole / sword :P _/-\o_

even in mijn achterzak kijken..... :')

• Jacub86
ik heb nog wel een obedience in een eth 9ed cryptic axe, die mag je hebben als je wilt
Mages vallen dus af :)

Wordt het toch een pally.
Conviction + zeal en rift.

hopelijk een 3sox pally shield met 4x resist snel te vinden.
dan begin ik er wel mee. Met sanctuary heb je dan namelijk kans op 9x-11x% all res :)
+ 30% anya erbij 12x-14x%. Dit brengt meer optie om max res te halen, en zo ook guiliaumens face te dragen :)

Je zou ook voor conviction + vengeance kunnen gaan. Welke immunes bestaan er dan nog ;)
En de voordelen blijven, IM doet je haast niets.

En jesus, die eth cv doet het goed. Mijn scam alert gaat op hoge toeren draaien :X

Edit, jacub, thnx, maar ik ga even in de ias tabellen duiken. CB > dam dus ik wil hem zo speedy mogelijk hebben. En ik moet toch eens wat terug doen voor je, anders lijk ik wel een zwerver met 400+ fg, dat kan niet ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Pheno79 op 15-11-2007 15:29 ]

Pheno79 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:25:
Je zou ook voor conviction + vengeance kunnen gaan. Welke immunes bestaan er dan nog ;)
En de voordelen blijven, IM doet je haast niets.

En jesus, die eth cv doet het goed. Mijn scam alert gaat op hoge toeren draaien :X

Edit, jacub, thnx, maar ik ga even in de ias tabellen duiken. CB > dam dus ik wil hem zo speedy mogelijk hebben. En ik moet toch eens wat terug doen voor je, anders lijk ik wel een zwerver met 400+ fg, dat kan niet ;)
Vengeance is te traag :)
Kost te veel skills en Rift heeft geen enDamage.

Dan zou ik gewoon een avanger hebben in plaats van een CTCadin :P
Zal meer items zoeken die ctc doet. Met zeal heb ik 42% IAS nodig met een casadues of was scepter, dit betekend treachery ;) Wellicht, mits ik 42% op een andere manier krijg neem ik Peace als armor, ctc lvl 15 valk _/-\o_ en ctc Slow Missles.

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 15-11-2007 15:36 ]

Zoiets als Dragon? Hydras on striking :D
Probleem, Sur, Lo.....

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:11:
Mages vallen dus af :)

Wordt het toch een pally.
Conviction + zeal en rift.

hopelijk een 3sox pally shield met 4x resist snel te vinden.
dan begin ik er wel mee. Met sanctuary heb je dan namelijk kans op 9x-11x% all res :)
+ 30% anya erbij 12x-14x%. Dit brengt meer optie om max res te halen, en zo ook guiliaumens face te dragen :)
ALS je die vindt is ie voor mij hoor O-)

ik ben druk bezig om mn shockadin te levellen; 29 nu, heb al een double dream(bone visage 5% & troll 17%), hotspurs, t-god, eni wordt aan gewerkt :) , heb een c/o op een 3soc gilded met 30 @ en moet dus nog amu/ringen en gloves hebben...

merc krijgt gaze/shaft/ insight :) (heb shaft/gaze, en d8 ook nog wel een insight )

moet alleen nog 40 lvls nu, dus nog eff levellen :/

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Zo gedaan, als je de bugged dual holy shock gebruikt ;) Of is die al gefixxed?

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:41:
Zo gedaan, als je de bugged dual holy shock gebruikt ;) Of is die al gefixxed?
nee, die is nog niet gefixed, maarik weet niet meer precies hoe het ook weer ging oO iets met het trade window toch??!?

maar dream is lvl 67, dus voorlopig oO

lekker idd 50 fg voor een soxed pole, kom je bijna in de buurt van mijn gosu trade van 80 fg voor mijn obedience eth threser _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door kwakke01 op 15-11-2007 15:54 ]

IK vind het alleen zo lastig als men een ft wilt hebben. Nu stond er toevallig een gelijk iets op de pricecheck forum, dus dan doe ik dat maar. ias jewels heb ik vaak zat in cowgames, dus ik verkoop er gewoon een paar.

Verwijderd

Ik moet vanavond nog maar is me rare ringen door kijken van pindle hell o.O
het lijkt er een beetje op dat tegenwoordig de rare ringen, circlets etc, en socketed weapons duurder zijn als normale items :P

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 16:12 ]

60 fg, toch weer lekker. Nu nog wat ander emeuk zien te sellen, nu wil ik ook de 500 halen :D

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:14:
60 fg, toch weer lekker. Nu nog wat ander emeuk zien te sellen, nu wil ik ook de 500 halen :D
hehe, totdat je een shockadin wilt maken met een eni on top en dan sta je weer op 0 net als ik :P

Nah, ik ga niet op bugs gebaseerde builds werken ;) Dat is net zoiets als die marrow bug, die al opgelost is.

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:04:
Nah, ik ga niet op bugs gebaseerde builds werken ;) Dat is net zoiets als die marrow bug, die al opgelost is.
wie zegt dat ik de bug ga gebruiken :N

maar ik ben benieuwd wat ie kan strakjes :)

bug? dat je je aura's kan stacken ofzo? zoals ooit met de dual dream merc kon???

• kwakke01
ALS je die vindt is ie voor mij hoor O-)

ik ben druk bezig om mn shockadin te levellen; 29 nu, heb al een double dream(bone visage 5% & troll 17%), hotspurs, t-god, eni wordt aan gewerkt :) , heb een c/o op een 3soc gilded met 30 @ en moet dus nog amu/ringen en gloves hebben...

merc krijgt gaze/shaft/ insight :) (heb shaft/gaze, en d8 ook nog wel een insight )

moet alleen nog 40 lvls nu, dus nog eff levellen :/
;)

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Dalyxia schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:29:
bug? dat je je aura's kan stacken ofzo? zoals ooit met de dual dream merc kon???
yup, blijven equippen viatradescreen en de aura's stapelen op ion vbeelvouden van 30...

*Don_holio

• Mooneater
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:07:
Ik moet vanavond nog maar is me rare ringen door kijken van pindle hell o.O
het lijkt er een beetje op dat tegenwoordig de rare ringen, circlets etc, en socketed weapons duurder zijn als normale items :P
uniques halen op softcore misschien maximaal 200 fg (voor een eth zaka ofzo?)

rares kunnen makkelijk veelvouden van 1000fg halen, bijv een rare bow met 450 ed, 5% amp en nog wat andere adds waar je over het algemeen van droomt...

het echte geld zit m in de rares, maarja, hoe meer iets waard is, hoe kleiner de kans dat je het vind...

en dna is het vaak nog lastig om er de echte prijs voor te krijgen, daarvoor moet je toch vaak al wat bekend zijn bij de mensen die dit soort items willen hebben

• Jacub86
Mooneater schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:26:
[...]
uniques halen op softcore misschien maximaal 200 fg (voor een eth zaka ofzo?)
Op hcl kun je voor een flinke eth tomb reaver met gemak 200+ scoren. Ook griffons zijn 300-500 waard.

Verwijderd

ik heb death phantom gezien op d2jsp op hcl voor 1k gold :D

• Mooneater
Jacub86 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:40:
[...]

Op hcl kun je voor een flinke eth tomb reaver met gemak 200+ scoren. Ook griffons zijn 300-500 waard.
infy eth cv > eth tombreaver?

griffons zijn natuurlijk wel veel waard idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
lol ff wat cs runs aan het doen om kwakke wat te levelen valt er zo maar ff een unique corona!

Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/8394/coahl9.jpg

eerst bod op jsp is 300fg...

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gratz Boom! Heel mooi ding.
Geen Hate-key zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
tollo71 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 05:42:
Geen Hate-key zeker?
neej helaas niet :( meestal vind ik er per dag wel een paar maar nu niet :/.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Gisteravond lekker gecowd met Dedl en Janie

en zowaar: een occu en een barb combat sk in nm cows!

jammer dat een barb combat sk alleen eigenlijk nix waard is...

mochten er mensen zijn die iets aan 1 van deze twee items hebben, laat me het weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Mooneater schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:03:
Gisteravond lekker gecowd met Dedl en Janie

en zowaar: een occu en een barb combat sk in nm cows!

jammer dat een barb combat sk alleen eigenlijk nix waard is...

mochten er mensen zijn die iets aan 1 van deze twee items hebben, laat me het weten!
Ook nog het volgende:
Goblin Toe
11 cr 2 str sc
10 lr 3 frw sc

Dit in 3 nm cowruns...lucky we are :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 05:42:
Geen Hate-key zeker?
Net nog even gezocht. Nope. :|
Wel level 89 nu. Op naar de volgende :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
zo, de gear voor mn necro heb ik nu uitgevogeld:

shako (umed of ptopazed of raled of orted, moet ik nog even bedenken)
+3 summon amu, of 2 necro amu met adds -- moet ik nog versieren maar is niet het belangrijkst
TA gloves
homunc pdiad (zo is ie nu al... wel zo makkelijk)
ali baba (sockets vullen met... tsjah, wat eigenlijk?)
WT voor mf en +str
tgods -- zodat ik niet panisch hoef te worden bij souls (ik weet ook wel dat zorgvuldig dim vision casten tgods overbodig maakt... maar dat is toch niet helemaal mijn speelstijl denk ik..)
armor: wealth, skullders of viperskin, maar waarschijnlijk skullders
ringen: nagel en een dwarfstar voor absorb oid

en een torch in inv, nu een 11/15 maar ik kreeg gisteren vlak nadat ik die 11/15 had gekocht een 19/18 aangeboden vs 17 fg... nu maar hopen dat die persoon hem vanavond nog heeft

Tgods heeft hoogste str req (110) dus dat wordt buggen geblazen,
eerst buggen tot 95 voor WT, en daarna buggen tot 110 :)

minder punten in str, = meer vita, maxblock erbij (180 dex ofzo bij homunc?) en het kan (bijna) niet meer stuk :D

geeft me wel 85 light res met absorb, @ lvl 80 dikke 200+ mf en genoeg skills om een dierentuin te beginnen!

(maar eerst nog even 40 lvls pakken....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:57:
zo, de gear voor mn necro heb ik nu uitgevogeld:

shako (umed of ptopazed of raled of orted, moet ik nog even bedenken)
+3 summon amu, of 2 necro amu met adds -- moet ik nog versieren maar is niet het belangrijkst
TA gloves
homunc pdiad (zo is ie nu al... wel zo makkelijk)
ali baba (sockets vullen met... tsjah, wat eigenlijk?)
WT voor mf en +str
tgods -- zodat ik niet panisch hoef te worden bij souls (ik weet ook wel dat zorgvuldig dim vision casten tgods overbodig maakt... maar dat is toch niet helemaal mijn speelstijl denk ik..)
armor: wealth, skullders of viperskin, maar waarschijnlijk skullders
ringen: nagel en een dwarfstar voor absorb oid

en een torch in inv, nu een 11/15 maar ik kreeg gisteren vlak nadat ik die 11/15 had gekocht een 19/18 aangeboden vs 17 fg... nu maar hopen dat die persoon hem vanavond nog heeft

Tgods heeft hoogste str req (110) dus dat wordt buggen geblazen,
eerst buggen tot 95 voor WT, en daarna buggen tot 110 :)

minder punten in str, = meer vita, maxblock erbij (180 dex ofzo bij homunc?) en het kan (bijna) niet meer stuk :D

geeft me wel 85 light res met absorb, @ lvl 80 dikke 200+ mf en genoeg skills om een dierentuin te beginnen!

(maar eerst nog even 40 lvls pakken....)
Heb een +3 amu voor je. En als je full mf wilt vul je ali baba met 2 ist :)
Full bblock is 200+ als je wat hoger wordt. Je kunt het verlagen door eld (of eth, weet ik veel) zodat er 7% block bij komt. Wat ik niet gedaan heb overigens :) Door torch etc krijg je toch genoeg.

[ Voor 6% gewijzigd door Pheno79 op 16-11-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Pheno79 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:06:
[...]

Heb een +3 amu voor je. En als je full mf wilt vul je ali baba met 2 ist :)
+3 amu kwam ik gisteren tegen op een van mn mules maar tnx :D

en ist ist gaat me een beetje te ver :P dan liever 2x 15@ jool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat hebben mensen toch met die full res op een summon necro? :+
Nu heb ik het toevallig ook, maar niet eens zo uitgemikt. Ik ben gewoon voor de +skills gegaan. Alleen homu geeft me 59 res qua gear. En To gloves (cold) en armor (poison). De rest niet. Low anni en high torch en dan nog een paar keer anya. Ik geloof dat ik 75/73/75/75 ben. Als ik toevallig eens een cr sc vind is het leuk, maar daar is ook alles mee gezegd.

Maar het ligt idd ook aan speelstijl, ik vind dim vision en attract wereldcurses. Zeker attract bij mobs als koeien: zoveel mogelijk lokken en dan 1 body to rule them all :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Pheno79 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:15:
Wat hebben mensen toch met die full res op een summon necro? :+
Nu heb ik het toevallig ook, maar niet eens zo uitgemikt. Ik ben gewoon voor de +skills gegaan. Alleen homu geeft me 59 res qua gear. En To gloves (cold) en armor (poison). De rest niet. Low anni en high torch en dan nog een paar keer anya. Ik geloof dat ik 75/73/75/75 ben. Als ik toevallig eens een cr sc vind is het leuk, maar daar is ook alles mee gezegd.

Maar het ligt idd ook aan speelstijl, ik vind dim vision en attract wereldcurses. Zeker attract bij mobs als koeien: zoveel mogelijk lokken en dan 1 body to rule them all :D
speelstijl -> items ^^
ik heb liever full res etc voor als ik het 1x fout doe door onoplettendheid, dan een deeds scherm...

en cr en pr hoeven van mij niet maxed hoor :), maar als het toch kan zonder dat iets anders er van te lijden heeft, waarom dan niet? je kan het maar 1x fout doen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mooneater op 16-11-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijden heeft altijd iets. Je moet altijd inboeten voor mf of +gear :)
Nu je hetz egt, moet nog even mijn str chamrs zien te regelen, heb nog 10 str nodig om marrows te dragen. En ik vertik het om het met hardpoints te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:15:
[...]

Ook nog het volgende:
Goblin Toe
11 cr 2 str sc
10 lr 3 frw sc

Dit in 3 nm cowruns...lucky we are :D
idd + die spullen van moon :)

Ben in 3 uur op lvl 36,5 beland, heb die goblin's aan (ook voor mijn end game set-up ;) )
En die 11 cr 2str heb ik ook gevonden, verder een hoop +dex/str grand charm wat "tijdelijk" van pas komt. Heb nu lvl 6 Conviction en lvl 12 Holy Shield en heb een skill mis geplaats in salvation. :S

Salv kan nog eens een keer van pas komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
wanneer is iets wat waard? (om te ruilen dan he, fg doe ik nog niet aan ;) )

net een staff met +1 sorc. skills +2 fire mastery +2 wat precies weet ik nu niet meer +51 mana + 15 energy en nog wat + dingetjes, zag er allemaal wel leuk uit, maar geen idee of het iets waard is (meestal verkoop ik et en ga ik gamblen met mn geld, waar ik dan een +2 strength ring uit krijg of zo :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meneer_brinkman schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:14:
wanneer is iets wat waard? (om te ruilen dan he, fg doe ik nog niet aan ;) )

net een staff met +1 sorc. skills +2 fire mastery +2 wat precies weet ik nu niet meer +51 mana + 15 energy en nog wat + dingetjes, zag er allemaal wel leuk uit, maar geen idee of het iets waard is (meestal verkoop ik et en ga ik gamblen met mn geld, waar ik dan een +2 strength ring uit krijg of zo :z )
een barb helm met +3warcry +3 Battle order dan heb je iets van waarde :)
Sorc Orb met +3 fire + 3 Enchant heb je wat van waarde
+3 cold +3 Blizzard ook waarde.

Een Rare Amu met +2 skills All res Str / dex bijvoorbeeld is ook goed mooiste is een Amu +2 skills met 10fcr en all res ;)

Weet niet hoe voor SCL maar voor HC is +Skill en All res goed.

Heb nog een +2 Ama + 7% mana leech +24% endamage +ctc iets struck + 20% all res _/-\o_ O+
Zal deze een verkopen om wat FG te krijgen of kan ik er iemand blij mee maken :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Derr_Hans schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:28:
[...]

Een Rare Amu met +2 skills All res Str / dex bijvoorbeeld is ook goed mooiste is een Amu +2 skills met 10fcr en all res ;)

Heb nog een +2 Ama + 7% mana leech +24% endamage +ctc iets struck + 20% all res _/-\o_ O+
Zal deze een verkopen om wat FG te krijgen of kan ik er iemand blij mee maken :) :)
Op SCL ligt het er maar net aan wat voor item je hebt:

rings: 10 fcr // dex // mana // life (bijv 10 fcr, 15 dex, 50 mana oid)
ook leuk: ml // ll // str // dex // ar oid
rings met resists erop zijn ook niet verkeerd, maar dan moeten ze wel fcr of ar of ll hebben.

amus: +2 skills (voor een chartype!, dus niet een tree) 1x fcr (liefst 20), en dan nog mass mana, mass life (dit zijn gecrafte amu's altijd!)
rare amus: +2 skills / 10 fcr // str/dex // life // mana

in het kort: er wordt veel betaald voor ringen en amus die veel dex / str / life hebben. resists boeien niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Derr_Hans schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:28:
[...]

je kan mij er wel blij mee maken :) alleen kan ik jou niet blij maken denk ik (tenzij je interesse hebt in een +13 strength ring :z of een paladin mace :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
meneer_brinkman schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:48:
[...]

je kan mij er wel blij mee maken :) alleen kan ik jou niet blij maken denk ik (tenzij je interesse hebt in een +13 strength ring :z of een paladin mace :O )
@hcl heb ik wel interesse in die 13 str ring..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Mooneater schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:54:
[...]

@hcl heb ik wel interesse in die 13 str ring..
sry, is scl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ik heb op hcl meen ik nog wel een 20str+adds rare ring. Ook een 10fcr/20str maar die is iets meer waard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Iemand zin om ook een lvl1 char te beginnen? Dan hoef ik niet alleen te enchen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ik kan vanavond wel, maar hcl lijkt me zo vervelend als je dood gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
ik wilde het eigenlijk nu doen, omdat ik nu nog 3 keysets tot m'n beschikking heb :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ahh ok, je had waarschijnlijk toch niet zoveel aan me :D (vraag maar aan dalyxia, ik heb de neiging om daar te gaan staan waar precies alle monsters spawnen, of te worden ge1shot waar ik mn tp heb staan :) )

als je vanavond alsnog wil, laat maar ff weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
meneer_brinkman schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:50:
ahh ok, je had waarschijnlijk toch niet zoveel aan me :D (vraag maar aan dalyxia, ik heb de neiging om daar te gaan staan waar precies alle monsters spawnen, of te worden ge1shot waar ik mn tp heb staan :) )

als je vanavond alsnog wil, laat maar ff weten ;)
Haha dat maakt bij enchgames allemaal niets uit dus zo erg zou het niet zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jacub86 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:53:
[...]

Haha dat maakt bij enchgames allemaal niets uit dus zo erg zou het niet zijn :p
Gister al opnieuw begonnen. vanaf 20:xx tot 23:15 ofzo nu lvl 36 met moon of hij is 37 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Derr_Hans schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:25:
[...]

Gister al opnieuw begonnen. vanaf 20:xx tot 23:15 ofzo nu lvl 36 met moon of hij is 37 :)
je hebt me net niet ingehaald idd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zouden een keer een avondje met ze alle tegelijk een nieuwe char moeten maken :P en kijken hoever we dan met ze alle komen op een 1 avond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:13:
We zouden een keer een avondje met ze alle tegelijk een nieuwe char moeten maken :P en kijken hoever we dan met ze alle komen op een 1 avond :P
Ik kan vanavond niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Jacub86 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:44:
ik wilde het eigenlijk nu doen, omdat ik nu nog 3 keysets tot m'n beschikking heb :o
Zo, janie lvl 40 en ik lvl 41 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga vanavond nog maar is wat verders doen aan me javazon ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga vanavond wat anders doen :)
Als er plaats is om te uberlevelen doe ik wel mee, dan staat er een armageddon druid ergens te leechen. maar niet dit weekend, iig niet vandaag en morgen :)

Ik hoor het wel wanneer er wat gepland wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aight maar wat voor char is jacub nu dan weer aan het maken met ze lvl 41 :D?hij was toch bezig met ze barb o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets met koude ballen geloof ik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EarthShifter O+ +7 eleskills, al een aardige opsteker. Ik denk dat mijn broer soms iets teveel vindt :')
Als iemand een leuk druid ele/fire helmpje vindt, ik houd me aanbevolen. Ik denk dat armageddon/firestorm beide +3 echt de bom is. Even niet uitgaande van een +3 ele er nog bij, daar zal ik heel wat koetjes voor moeten lopen :D

Ik wil toch eens weten of zo'n fire druid iets kan maken in dit spel, ik zie ze nooit, dus het zal wel weer een uitdaging worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:47:
aight maar wat voor char is jacub nu dan weer aan het maken met ze lvl 41 :D?hij was toch bezig met ze barb o.O
Trapsin :p Die koude ballen dame is m'n encher :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Pheno79 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:55:
EarthShifter O+ +7 eleskills, al een aardige opsteker. Ik denk dat mijn broer soms iets teveel vindt :')
Als iemand een leuk druid ele/fire helmpje vindt, ik houd me aanbevolen. Ik denk dat armageddon/firestorm beide +3 echt de bom is. Even niet uitgaande van een +3 ele er nog bij, daar zal ik heel wat koetjes voor moeten lopen :D

Ik wil toch eens weten of zo'n fire druid iets kan maken in dit spel, ik zie ze nooit, dus het zal wel weer een uitdaging worden :D
wat helm zoek je? heb nog cerberus en die andere

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Na een van de gaarste serie br's eindelijk lvl 60. Ik zoek nog:

2assa/adds/2sockets helm
2assa/adds of 3traps amu
claws met 4 lightsentry of meer

Ik ben bereid te betalen!