https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Ik speel bijna altijd samen met een huisgenoot in een eigen SCL game. Leuk zat en de hulp die ik van een aantal heb gekregen ben ik dankbaar voor
[ Voor 38% gewijzigd door armageddon_2k1 op 12-11-2007 17:09 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
En daarom ben ik enigszins jaloers op je. Tegenwoordig heb ik dat gevoel niet meer omdat ik al vrij hippe chars heb en als iets dan niet snel genoeg gaat dan irriteer ik mezelf daar wel eens aan. Daarom wil ik nu wat funbuilds enzo proberen om het toch nog leuk te houden.armageddon_2k1 schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:07:
Maar voor mij is het een prestatie als ik met een char, zonder hulp, helemaal clean, Hell Baal versla. Ieder z'n ding
Dedl en ik weten nog wel wat funbuilds voor je hoor, daar heb je geen grief + eni voor nodigJacub86 schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:12:
[...]
En daarom ben ik enigszins jaloers op je. Tegenwoordig heb ik dat gevoel niet meer omdat ik al vrij hippe chars heb en als iets dan niet snel genoeg gaat dan irriteer ik mezelf daar wel eens aan. Daarom wil ik nu wat funbuilds enzo proberen om het toch nog leuk te houden.
Huisgenoot is nu Frozen Orb Sorc, maar mijn Bowazon komt niet echt uit de verf. Lvl35 nu en Nightmare Den is voor mij niet te doen, laat staan Baal normal ofzo. Frozen Orb sloopt echt alles in de weide omgeving. Ben nu weer bezig met een skellymancer, omdat dat meer mijn 'ding' is (lui klikken en loot oppakken).
P.s. wat houdt dat A1 ench-ed in enzo?
[ Voor 4% gewijzigd door armageddon_2k1 op 12-11-2007 18:08 ]
Als je frozen orb wilt helpen in 2party game, kun je 2 wegen op: max conviction pala (en fist of the heavens + synergies, voor de dan nog cold immunes). Als je nog op switch een stokje/kris met lower res level 2~3 charges hebt (die zijn te shoppen) dan p0wnen jullie cheap de hell dif al redelijk. Stel je voor -150 res van conviction op level 25 en dan nog -41 res van lower res curse op level 3 (level 2 = -37 res). Damage wordt wel damage/5 als je de immunity breakt, maar het is beter dan immunities, zeker met cold mastery die de sorc hoogstwaarschijnlijk heeftarmageddon_2k1 schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:07:
Wat is volgens jullie de beste char-combi, aangezien ik altijd samen met iemand speel? Even ervan uitgaan uiteraard dat wij niet zomaar aan godly-stuff komen.
Huisgenoot is nu Frozen Orb Sorc, maar mijn Bowazon komt niet echt uit de verf. Lvl35 nu en Nightmare Den is voor mij niet te doen, laat staan Baal normal ofzo. Frozen Orb sloopt echt alles in de weide omgeving. Ben nu weer bezig met een skellymancer, omdat dat meer mijn 'ding' is (lui klikken en loot oppakken).
P.s. wat houdt dat A1 ench-ed in enzo?
Gezien je wilt klikken en loot oprapen kan je necro kan nog steeds supporten, een summoner kan de skellies gebruiken als meatshield, de orbsorc kan je eerste lijken maken. Ook dat gaat redelijk hard. Max corspe explosion en doe dan maxxed lower resist ipv amplify damage als main curse. Opletten hoe snel alles ligt
Ik ben morgen wel online, dan geef ik het wel aan je
[ Voor 34% gewijzigd door Pheno79 op 12-11-2007 20:08 ]
HAHAHAHAHAHAHA, dat krijg je als je kut hardcore speelt, eigen schuld dikke bult, op scl zou je dit niet hebben.Pheno79 schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:04:
[...]
Dat dus. Ik heb 1 char gehad met godly gear en ja, dood door lag in een chaos hell potje. Happyfeet will never see the daylight this year![]()
Kwijt: last wish in superior pb, coh in superior weet ik veel, stormshield ummed, guil face met cham, dwarf (bitchy FE), manald heal (), loh, thundergods, perf asa torch, near perf anni, paar 40+life ma skillers, paar sc 21 life/ 11 lightres, +3 ma amu met 25+ dex, Perf shadowdancers. On switch: 2x +3 shadow tree/+3 fades. Ik heb niet eens een deedscherm gehad voor happyfeet.... Als ik dat nu weer bij elkaar zou moeten schrapen dan ben ik met 2k fg nog niet klaar.
En ja, ik heb er flink de balen van gehad. En sindsdien nooit meer een dure char gemaakt, omdat ik weet dat ik niet dood ga door mijn eigen fout, maar door die k*tservers en FE@nm bugs van blizzard wel. Noem me arrogant, doe wat je wilt, maar alle non intended deaths (ja, ik heb mezelf ook suicidaal gedragen, heerlijk, met je mislukte sacrificer gewoon naked vigoren in de nm throne met stygs en ander gespuis) die ik heb gehad zijn door FE of door een lagspike van 20+sec. En 1 door mijn broer die een nonsafe tp had gezet in een bosspack gloams. Leuk als je unstatted level 28 bent
Reviva heeft 100 fg gekost, en alles is weer opnieuw te krijgen. De low anni is het duurst. 50 fg geloof ikAls ik jou was zou ik niet voor alle elite crap gaan. Komt ie, de oude vertrouwde: gameskills > gear
Whirlwind met botd in chaos lijkt me niet slim, bv
btw, als je SCL speelt betekent het niet direct dat je ook persee 400 keer dood moet gaan, maar veel HCL lui maken dat er wel van, je kan ook SCL spelen zonder dat je als een kip zonder kop rondrent met een bug rush lvl 1 char in hell chaos sanctuary
ik snap er de lol dus ook niet vanarmageddon_2k1 schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:09:
Sommige mensen hebben ook niet zoveel tijd dat ze elke keer een nieuw char willen beginnen als ze een keer dood zijn en dus ook niet zo godsgruwelijk veel diablo2 gespeeld hebben dat ze meteen ubergear hebben maar gewoon from scratch beginnen.....etc De helft van de tijd weet ik niet eens waar jullie het over hebben met die afkortingen, maar dan mag ik het spellie toch wel gewoon op SCL spelen? Speel 5 hooguit 8 uurtjes per week ofzo.
Eerlijk gezegd snap ik de lol niet van gear kopen eigenlijk. Het is toch veel leuker als je met een handvol goeie chars kan zorgen dat je nieuwe char goede gear heeft?
toet frenkpie, i remember your nameFrenkpie schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:19:
na een aantal jaren weer begonnen met diablo IIben gestopt toen patch 1.09 er was.. nu alweer 1.11
Weet nog goed toen ik begon met diablo met patch 1.03![]()
iig.. ben nu op b.net bezig (non hardcore) met een sorc, heb helemaal niets en moet weer onderaan beginnen met crap items. Op zich wel leuk, alleen iemand deed ancients voor mij (ik was level 20) en ik dacht ff snel levle 24-25 te worden, maar tot m'n verbazig was ik maar level 21 geworden?
is dit veranderd sinds patch 1.10 of 1.11? of krijg ik nu niet meer de volledige exp boost wanneer een high level char voor mij ancients doet?
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ik wil je exile miss wel kopen. als de prijs een beetje redleijk is.Jacub86 schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:37:
Stuk of 40 keys die zo'n 175fg op gaan leveren denk ik. Exile weet ik niet, ik denk dat ik em gewoon aanbiedt dan zie ik wel of ie wil.
Pheno79 schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:04:
[...]
Dat dus. Ik heb 1 char gehad met godly gear en ja, dood door lag in een chaos hell potje. Happyfeet will never see the daylight this year![]()
Kwijt: last wish in superior pb, coh in superior weet ik veel, stormshield ummed, guil face met cham, dwarf (bitchy FE), manald heal (), loh, thundergods, perf asa torch, near perf anni, paar 40+life ma skillers, paar sc 21 life/ 11 lightres, +3 ma amu met 25+ dex, Perf shadowdancers. On switch: 2x +3 shadow tree/+3 fades. Ik heb niet eens een deedscherm gehad voor happyfeet.... Als ik dat nu weer bij elkaar zou moeten schrapen dan ben ik met 2k fg nog niet klaar.
En ja, ik heb er flink de balen van gehad. En sindsdien nooit meer een dure char gemaakt, omdat ik weet dat ik niet dood ga door mijn eigen fout, maar door die k*tservers en FE@nm bugs van blizzard wel. Noem me arrogant, doe wat je wilt, maar alle non intended deaths (ja, ik heb mezelf ook suicidaal gedragen, heerlijk, met je mislukte sacrificer gewoon naked vigoren in de nm throne met stygs en ander gespuis) die ik heb gehad zijn door FE of door een lagspike van 20+sec. En 1 door mijn broer die een nonsafe tp had gezet in een bosspack gloams. Leuk als je unstatted level 28 bent
Reviva heeft 100 fg gekost, en alles is weer opnieuw te krijgen. De low anni is het duurst. 50 fg geloof ikAls ik jou was zou ik niet voor alle elite crap gaan. Komt ie, de oude vertrouwde: gameskills > gear
Whirlwind met botd in chaos lijkt me niet slim, bv

[ Voor 72% gewijzigd door Flapmo op 12-11-2007 21:00 ]
hey kerel, lang niet gezien
Straks een eth cv scoren en dan obedience maken. Then we are talking pain, de 10k damage moet te halen zijn, de crushing blow nog niet meetellend
Hehe ook maar sinds deze ladder weer, HCL nu ook volledig. Veel meer mensen daar en meer samen games doen. Pubbies zijn daar amper te vertrouwen dus je moet wel. Ondertussen 3 goede chars staan met als kroonstuk een Light soso (full light, geen Eshield, ~40k dmg, max fcr). Net een coole infinity gegeven, nog alleen griffon dan alle perfect light items :0.Frenkpie schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:58:
[...]
hey kerel, lang niet gezienspeel jij ook nog?
Ik add je ff aan mijn flist. Mocht je hcl gaan spelen dan zijn er zat mensen die zooi hebben waaronder ik
//edit
check ff gotdiablo.forum2go.nl
[ Voor 3% gewijzigd door Flapmo op 12-11-2007 21:04 ]
Nee, dan had ik nu sc nonl gestaan. ook erg nuttigDalyxia schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:37:
[...]
HAHAHAHAHAHAHA, dat krijg je als je kut hardcore speelt, eigen schuld dikke bult, op scl zou je dit niet hebben.
btw, als je SCL speelt betekent het niet direct dat je ook persee 400 keer dood moet gaan, maar veel HCL lui maken dat er wel van, je kan ook SCL spelen zonder dat je als een kip zonder kop rondrent met een bug rush lvl 1 char in hell chaos sanctuary
Sissy
Ik heb geen kat my dear.Flapmo schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:57:
[...]
Ik wil je exile miss wel kopen. als de prijs een beetje redleijk is.
[...]
![]()
Maak dat de kat wijs.
![]()
Maar wat geloof je niet? Eigenlijk?
omdat ik weet dat ik niet dood ga door mijn eigen fout, maar door die k*tservers en FE@nm bugs van blizzard wel.
k. as u likeNoem me arrogant, doe wat je wilt
Ik heb het meest alst van popuppende vijanden uit het niets. Heerlijk die lag. of de 21..22..23 lagspike.
Voor de rest is het gewoon goed opletten. FE nm is afstand bewaren, laat je merc maar wat doen.
Souls vallen wel mee, gebruik de hoeken om af en toe wat rust te hebben en ze zo te lokken. He, tollo leeft ook nog steeds, dus het is niet onmogelijk
[ Voor 81% gewijzigd door Pheno79 op 12-11-2007 21:33 ]
fe NM BUG? was dat dan?Pheno79 schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:13:
Dan geloof je het niet. Ik vind het best.
Ik heb het meest alst van popuppende vijanden uit het niets. Heerlijk die lag. of de 21..22..23 lagspike.
Voor de rest is het gewoon goed opletten. FE nm is afstand bewaren, laat je merc maar wat doen.
Souls vallen wel mee, gebruik de hoeken om af en toe wat rust te hebben en ze zo te lokken. He, tollo leeft ook nog steeds, dus het is niet onmogelijk![]()
fire ench die een beetje harder ontploft dan hoort. gevolg is meestal dat jij dood gaat
Mijn merc is daar instant death, m'n pala kan er zeker 10sec instaanPheno79 schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:02:
Die ja. Net als de bugged vipers bij nithla "it works like it should" volgens blizzard. Tuurlijk, 1x in hun straal komen = instant death. Al kun je daar nog omheen werken, zodat je wat rustiger door de vipers heen kan lopen.
Wat is je gear (gewoon namen is genoegJacub86 schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:13:
[...]
Mijn merc is daar instant death, m'n pala kan er zeker 10sec instaan
helaas is de poison/physical javelin niet weg als je een viper killed, die zooi blijft actief nog nadat de animatie al weg is, dik 15 seconden zeker, ik heb een keer gehad dat ik een viper killed, toen teleporte naar nita, nita killde en gewoon naar een item liep om te looten en toen liep ik recht in zo'n javelin spoor, death for mePheno79 schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:45:
[...]
Wat is je gear (gewoon namen is genoeg) en life (inclusief bo)? Even kijken of mijn theorie klopt. Ik ga iets uitproberen op single player om te kijken of een merc vipers kan gaan tanken. Skellies gaan het zeker niet overleven, maar mijn merc hoeft er maar 1 neer te leggen, dan is het met hen gebeurd (CE).
pala is hammerdin, shako eni hoto spirit sacred targe verdungo's soj natures peace ww magefist
life 1800 def 9k
schijnt dat die viper rommel half poison half physical doen ofzo? net als red lightning van diablo half lightning half physical doen toch?
het probleem bij mercs is dat ze erin lopen, terwijl jij als hammerdin stil staat, als je er doorheen loopt krijg je 10x zoveel hits van dat spoor als dat je er stil in staat
[ Voor 8% gewijzigd door Dalyxia op 12-11-2007 23:12 ]
Verwijderd
11ed wire hier, wel nog geen sockets...Jacub86 schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:46:
Jah is binnen, nu nog een ber en een leuk 3 sox armor, heb zelf nog wel een 460def wire en een 7ed wire maar ik heb liever dusk ofzo, dus als iemand er eentje over heeft hoor ik het graag.
*Don_holio
Hoezo? Wat is er dan gebeurd? Screens gemaakt neem ik aan?Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:20:
Ik heb het ff gehad met d2 dit verneukt voor mij echt het spel je doet ergens moeite voor om het te krijgen en 1 of andere schandknaap jat gewoon je tals armor en loopt er gewoon mee weg... pff
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 23:30 ]
http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=10432114&f=170Mas-ih schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:46:
Hey mensen ik wil misschien weer eens beginnen met d2 nadat ik na eerste week van ladder ermee kapte, maar wil eerst een paar dingen wetenHoe zit het nu met de dupes, zijn ums and mals meer waard dan HR's door de dupes of zijn de prijzen weer "normaal" (hr's ~ 3/4 ists) En kan iemand mij prijzen geven in fg? (hr =?fg, ist = ?fg) Dit alles is SCL
ah thx
ga der maar vanuit dat ze expired zijnMas-ih schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 01:32:
[...]
ah thxNu maar even alle cd's vinden en dia installeren, hopelijk zijn mijn chars niet expired zou zonde zijn om infi en hoto en coh enzo kwijt te zijn >_<
Uhm, in de eerste week van de ladder die items legit hebben lijkt me schier onmogelijk. Ik mag aannemen dat je het over je non ladder items hebt.Mas-ih schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 01:32:
[...]
ah thxNu maar even alle cd's vinden en dia installeren, hopelijk zijn mijn chars niet expired zou zonde zijn om infi en hoto en coh enzo kwijt te zijn >_<
of van vorige ladder ^^Pheno79 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:19:
[...]
Uhm, in de eerste week van de ladder die items legit hebben lijkt me schier onmogelijk. Ik mag aannemen dat je het over je non ladder items hebt.
Verwijderd
Dat zeg ik, non ladder dus
Nogmaals, bij verkoop zenden zij maar eerst. Als ik zou scammen kunnen admins het fg weer terug storten bij ze, als trader met mij zou scammen , dan ik zou mijn item kwijt zijn en nooit meer terug zien. Ik heb nog nooit gehad dat iemand eerst het item wilde hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:58:
Oke ben dus achter iets gekomenn, je kan ook "medi's" gebruiken bij traden, een derde persoon van d2jsp joined dan de game, en houd het items vast tot dat het gold is verzonden en ontvangendan geeft de "medi" het item aan de andere persoon, voortaan bij wat hogere trades dat dan maar gebruiken.
ik wel hoor, en op zich is dat ook niet zo gek als je trade met een totaal onbekende die net binnen is bij jsp... je moet alleen wel op je gevoel afgaan, en als je ook maar even twijfelt, dan moet je een medi-trade voorstellen. nix mis mee, heb ik gister ook gehad voor de soj die ik had getrade met een nieuweling. En anders gewoon goed van vertrouwen zijn en acepteren dat je wel eens kan worden genaaid...Pheno79 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:10:
[...]
Nogmaals, bij verkoop zenden zij maar eerst. Als ik zou scammen kunnen admins het fg weer terug storten bij ze, als trader met mij zou scammen , dan ik zou mijn item kwijt zijn en nooit meer terug zien. Ik heb nog nooit gehad dat iemand eerst het item wilde hebben.

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
1x 150fg scam gehad door schpelk lette ff niet op en dacht dat om schpeik ging die wel te vertrouwen is. Zonde maar helaas, ga niet elke keer medi doen
@jordi
ik wil je wel 10-20fg doneren als je echt gaat stoppen om dit voorval
[ Voor 106% gewijzigd door Flapmo op 13-11-2007 10:48 ]
Verwijderd
Verwijderd
Lekker voor hem
he was dom genoeg om te reageren op me PM die ik naar hem toe had gestuurd, waarin hij zelf toegevoegd dat hij had gedaan had
op SCL lopen zoveel mensen rond dat het niet bij te houden is wie er safe is en wie niet,Flapmo schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:46:
kuko!
1x 150fg scam gehad door schpelk lette ff niet op en dacht dat om schpeik ging die wel te vertrouwen is. Zonde maar helaas, ga niet elke keer medi doen. Alleen idd bij 400+fg trades en als ik hem niet ken. Van mensen als Kuko (
), belikeme, @home etc krijg je het toch wel. TMS kan dan weer oprotten, kleuter & scammer.
@jordi
ik wil je wel 10-20fg doneren als je echt gaat stoppen om dit voorval.
bij kleine trades (onder 20 ofzo) check ik alleen even scammer forum en laat ik ander meestal wel eerst betalen, is ook een beetje buikgevoel enzo.
Bij grote trades (die ik eigenlijk bijna nooit doe...) laat ik altijd ander eerst geven, tot nu toe nog geen problemen mee gehad, ben nu geloof ik in totaal 2x gescammed, 1x voor een perf magefist (5fg ole
Gewoon onthouden: neem je tijd, en je kan altijd een medi nemen
Heb zin om weer een nieuw char op te bouwen, en met mijn fully geared amazon lvl 97 had ik een mooie start kunnen maken met traden op D2jsp.
Mijn broer is ook ooit gescammed. Al zijn zooi op de grond, kwam er iemand de game in (password game!) en weg.. Wij nog snel alles oprapen, maar was al te laat, wat dure armors weg
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Nope na 90 dagen is je account expired....paradoXical schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:18:
Wel jammer dat mijn acc dus verlopen is nu. Ik neem aan dat wanneer dat gebeurd is, ik er ook nooit meer op kan komen?
Heb zin om weer een nieuw char op te bouwen, en met mijn fully geared amazon lvl 97 had ik een mooie start kunnen maken met traden op D2jsp.
Mijn broer is ook ooit gescammed. Al zijn zooi op de grond, kwam er iemand de game in (password game!) en weg.. Wij nog snel alles oprapen, maar was al te laat, wat dure armors weg
Ik ben nog nooit gescammed op d2jspd, als je je aan de regels houd is de kans ook niet zo groot dat het gebeurd. Nooit via pm traden dat betekend gewoon vrijuit scammen, ze zullen je nooit locken zonder trade topic.
En ofcourse altijd oppassen bij nieuwe members
[ Voor 4% gewijzigd door Janie op 13-11-2007 11:26 ]
Wat vinden jullie een hoop nice items man! Best wat ik tot nu toe gevonden heb is een sc 15 life
[ Voor 4% gewijzigd door Janie op 13-11-2007 11:28 ]
iemand nog tips voor een amazon? zal ik voor strafe gaan icm multi of multi icm met cold?
kan je meer stats van je wapen en rest van je gear geven en je punten verdeling + de act waar je in zit op level 23?meneer_brinkman schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:02:
Ik haat mijn amazon (lvl 23 atm), met mijn superdeluxe boog moet ik 350 pijltjes in een monster knallen voordatie neer gaat
iemand nog tips voor een amazon? zal ik voor strafe gaan icm multi of multi icm met cold?
Verwijderd
Welke % heb je allemaal ? wil er wel 1tje van je kopenJacub86 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:52:
Ik heb nog wel enkele paupergheeds die gratis te verkrijgen zijn.
zit nu op mn werk maar wat ik me kan herinneren:Dalyxia schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:17:
[...]
kan je meer stats van je wapen en rest van je gear geven en je punten verdeling + de act waar je in zit op level 23?
qua uitrusting niks bijzonders eigenlijk, behalve dan dat ik een boog heb met +1 bowskills, maar qua damage niet erg veel doet (iets van 14-35).
mn strength zit op iets van 50, dexterity op 90, de 2 anderen staan nog laag.
qua punten verdeling eigenlijk weinig bijzonders, vooral veel punten gestopt in die pierce tree, 5 in multishot en voor de rest eigenlijk overal 1 puntje in om bij de latere skills te kunnen komen (dus bij de passive en bowskill tree, waarbij ik de fire kant niet gebruik)
edit: ben door een aardige duitser door act1-5 normal gehuppeld

[ Voor 4% gewijzigd door gotfurrr op 13-11-2007 13:35 ]
ik huppel je zo door alles heen wat je maar nodig bent, mits ik online ben natuurlijkmeneer_brinkman schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:34:
[...]
zit nu op mn werk maar wat ik me kan herinneren:
qua uitrusting niks bijzonders eigenlijk, behalve dan dat ik een boog heb met +1 bowskills, maar qua damage niet erg veel doet (iets van 14-35).
mn strength zit op iets van 50, dexterity op 90, de 2 anderen staan nog laag.
qua punten verdeling eigenlijk weinig bijzonders, vooral veel punten gestopt in die pierce tree, 5 in multishot en voor de rest eigenlijk overal 1 puntje in om bij de latere skills te kunnen komen (dus bij de passive en bowskill tree, waarbij ik de fire kant niet gebruik)
edit: ben door een aardige duitser door act1-5 normal gehuppeld
en sinds ik vrijdag ga verhuizen en daarna waarschijnlijk minstens 3 weken geen internet zal hebben zal ik niet heel veel online zijn de komende tijd
Het scammen gaat niet om dat hij de lock krijgt, tegen die tijd heeft hij zn fg al naar zn multi-acc gezonden. Het gaat erom dat je na aanvraag en verkrijgen van de lock je items niet terug krijgt. Hier kan je zelf niets aan doen, ook niet door volgens de regels te traden. enige wat helpt is medi of send fg first.Janie schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:23:
[...]
Nope na 90 dagen is je account expired....
Ik ben nog nooit gescammed op d2jspd, als je je aan de regels houd is de kans ook niet zo groot dat het gebeurd. Nooit via pm traden dat betekend gewoon vrijuit scammen, ze zullen je nooit locken zonder trade topic.
En ofcourse altijd oppassen bij nieuwe membersGrote trades altijd via medi!
hehe in ieder geval bedankt voor je aanbodDalyxia schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:26:
[...]
ik huppel je zo door alles heen wat je maar nodig bent, mits ik online ben natuurlijk
en sinds ik vrijdag ga verhuizen en daarna waarschijnlijk minstens 3 weken geen internet zal hebben zal ik niet heel veel online zijn de komende tijd
Valt me sowieso op dat de mensen in D2 online best behulpzaam zijn, mn hele uitrusting heb ik zonder te vragen gekregen, ookal is het niet supergoed of zo, het is in ieder geval iets
tal thul p topaz?
1 Tal Rune + 1 Thul Rune + 1 Perfect Topaz + Normal Body Armor = Socketed Body Armor of same typeDalyxia schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:13:
wat is cube recipe om een eth armor sockets te geven en de eth bug te doen?
tal thul p topaz?
Geld niet voor Low quality en Superior
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
hmm ja je hebt gelijk het was (begin) de tweede week dat ik infi getrade had (de 2xber dan, ist mal had ik met RR) ik geloof dat ik iets van 600fg voor die 2 Bers heb gedokt, hoto had ik helemaal met zelf gevonden runes gemaakt (de vex gecubed met helfroge guls). Voor de rest veel leuke dingen gevonden, java skiller 30 life, shako enzoPheno79 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:19:
[...]
Uhm, in de eerste week van de ladder die items legit hebben lijkt me schier onmogelijk. Ik mag aannemen dat je het over je non ladder items hebt.
Maar ja ik zal ff kijken wat er nog over is, en anders heb ik nog wat fg achter de hand
3 sox... wou er 4, verdorie, duress dan maar erin denk ik, das ook wel leuk voor mercDerr_Hans schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:32:
[...]
1 Tal Rune + 1 Thul Rune + 1 Perfect Topaz + Normal Body Armor = Socketed Body Armor of same type
Geld niet voor Low quality en Superior
was trouwens eth ornate plate, heeft nu 3 sox 940 def, is te doen, kan wel een leuke duress in
Verwijderd
Als pindle elke drop wat goeds zou laten vallen zou d2jsp of bnet trades niet meer nodig zijnVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:28:
Heb me sorc weer helemaal terug opgebouwd, hij heeft nu ongeveer 500 mf (+merc 700%MF)maar vind geen ruk bij pindle
heb er namelijk 3 nodig
Sanctuary ( ko ko mal )
Rift ( Hel Ko Lem GuL )
Mal en Gul heb ik
Hel is wel te krijgen.
Heb 2fg kan ik wellicht via d2jsp de laatste rune krijgen.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ko kun je wel kopen voor 1fg op d2jsp
Nou ja, pgems, dus ik spaar wel
hahah me neitherPheno79 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:05:
Ik heb deze ladder nog geen reet gevonden, dat is pas knap
Nou ja, pgems, dus ik spaar wel
Maar ik speel nog niet zo lang hcl, dus ik kan al tevreden zijn met met sc 15 life
Ben je vanavond nog online Pheno? Wil graag je skullders overnemen
[ Voor 9% gewijzigd door Janie op 14-11-2007 10:09 ]
2fg, trade je nooit danDerr_Hans schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:56:
Waar heb ik de grootste kans om KO runes te vinden.
heb er namelijk 3 nodig![]()
Sanctuary ( ko ko mal )
Rift ( Hel Ko Lem GuL )
Mal en Gul heb ik
Hel is wel te krijgen.
Heb 2fg kan ik wellicht via d2jsp de laatste rune krijgen.
deze ladder al redelijk wat gevonden, skillers, shako, mooie eth (en daarna bugged) armors, vipers, shards, wizzy's allemaal dingen die je wel kunt gebruiken
maar geen echt gosu dingen zoals 4x PC skillers of een DF of een griffon... mss komt dat nog wel
Ook wsk geprobeerd maar 2 keer een bijna rip gehad door gloams terwijl ik 75 lighting res heb. Gebruik ofcourse wel dim vision alleen soms schieten ze vanaf 2 schermen verderop. Zonder whisp of T-gods kom ik daar niet meer. Ze zijn wel lekker als revives trouwens (perfecte scouts)
Trouwens Pheno up je topic gewoon nog paar keer, zo'n lijst maken kost veel tijd. Gebeurd best vaak dat het even duurt voordat er mensen happen. Zeker die jewels is best vraag naar
[ Voor 17% gewijzigd door Janie op 14-11-2007 10:54 ]
Verwijderd
64AR
18 str
14 dex
6 mana
13% fire resist
level 5 firebolt
verder vind ik ook niet veel soeps, gisteren dan nog een clean necro summon skiller
ohja, en deze circlet, maar weet niet zo goed wat ik er mee kan en of ie wat waard is, hij mist eigenlijk fcr.... maar verder is ie heel lekker, weet er alleen niet zo goed raad mee
Glyph Crest Tiara
def:86
+2 pala skills
+70% Edefense
+24 str
+20 life
+17 all res
magice damage reduced by 3
[ Voor 48% gewijzigd door Dalyxia op 14-11-2007 11:32 ]
Verwijderd
Ik speel altijd solo en ruil niet (behalve met mijzelf), en ben wel trots dat het gelukt is
Baal zelf was hardstikke makkelijk, zoals alle baasjes met een summoner, maar ik was wel bang voor lister. Dat viel hardstikke mee.
Grootste gevaar blijven toch die dolls, als die er zijn moet je echt heel langzaam aan lopen.. Gloams heb ik eigenlijk geen problemen mee.
Wat is nu verstandiger? Zal ik baal runs doen om te MF'en en XP te krijgen, of saver spelen en gewoon pit runs om te MF'en? Is Baal uberhaupt de moeite waard?
Ik heb de laatste tijd heel veel lol met mijn Bowazon (lvl86, HCL).meneer_brinkman schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:02:
Ik haat mijn amazon (lvl 23 atm), met mijn superdeluxe boog moet ik 350 pijltjes in een monster knallen voordatie neer gaat
Puur Strafe, met een upped WWS (Witchwild String) boog. Die lijkt maar heel simpel maar is een juweeltje! Met een behoorlijke portie in Dex en een paar +dam-charms ligt alles in no-time.
Heel belangrijk bij een strafe-bowazon is de juiste hoeveelheid IAS, knockback en (bijna) 100% Pierce. Je hebt 86% IAS nodig voor een 9/2 strafe.
Mijn gear is behoorlijk betaalbaar:
Armor: Lionheart Runeword (in Dusk Shroud)
Helm: Giant Skull(socketed: 15IAS/22LR, 33%/6dam)
Weap1: WWS, upped 168%ED
Weap2: --
Gloves: Laying of Hands
Boots: War Traveler
Belt: Razortail
Ring1: Ravenfrost 199/19
Ring2: 7LL/4ML/7resall
Amu: Cat's Eye
Mijn hunting-terrein: Shenk/Eldrich/Pit/Countess/Travi/Chaos. Door Knockback en Merc/Valk/Decoy zeer safe en, heel belangrijk, echt heel leuk om te spelen.
Verwijderd

Ik heb een eigen clan, met 5 members op dit moment
Clan naam: AoT - Angels Of Tyrae.
Iemand interessen? Add mijn account= phunk1989
Edit: Ladder
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 12:42 ]
Uhm, de ws3 is ook een level 85 area...als je dan toch baal gaat knallen kun je beter die troep voor hem ook opruimenJacub86 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:35:
Pit gaat vele malen sneller en is lvl 85 area dus kans op zeer goede drops en je krijgt er veel exp. Zeker in 1p games zal baal runnen niet heel spannend zijn.
Ik doe ze beide, met HoW (big thnx) ligt Baal nog sneller dan snel (60 sec makkelijk). Ondanks dat de damageverhoging minimaal lijkt (50% of zo). Ik denk vooral dat het aan de ar-boost ligt. Ik ga vandaag obedience scoren, want baal moet onder de 20 sec neer te krijgen zijn. En pindle liet een unique grim helm vallen, dus mec is weer een stukje blijer met die damage% reduction en dual leech
Een iron golem uit een windhammer (heb er ondertussen 2, dus no problem) is ook grappig, ik maar denken, waar komen die twisters toch vandaan, dat zat toch niet op vampire gaze?
Het effect is echt cool iig, een stunning iron golem met crushing blow
Ik ben online, ik zie jou online, maar je reageert niet, kom idler....pak aan die skullders!Janie schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:07:
[...]
hahah me neither
Maar ik speel nog niet zo lang hcl, dus ik kan al tevreden zijn met met sc 15 life
Ben je vanavond nog online Pheno? Wil graag je skullders overnemen
Verwijderd
level 87 fireball mf sorc
Ik tp (dat is 2 x) naar pindle toe, en na de eerste teleport blijft hij hangen, screen freezed, dood.
Shako PT
Tals armor PT
Tals amu
Spirit monarch 35%
Occulus (ist)
40% Chancegaurds
2 x nagelring
15% Tals belt
WT''s 35%
Gheeds 30%
sc's met mf en sc's met life,
in stash nog skulders, unid crown set, unid gul dagger, occulus, wat rare rings en runes.
Merc:
Gaze
shaftstop
Insight
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 13:13 ]
RIP. Ik heb nog een monarch voor je. nagelringen denk ik ook wel.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:07:
Rip level 87 sorc, danku lag ty very much...
level 87 fireball mf sorc
Ik tp (dat is 2 x) naar pindle toe, en na de eerste teleport blijft hij hangen, screen freezed, dood.
Shako PT
Tals armor PT
Tals amu
Spirit monarch 35%
Occulus (ist)
40% Chancegaurds
2 x nagelring
15% Tals belt
WT''s 35%
Gheeds 30%
sc's met mf en sc's met life,
in stash nog skulders, unid crown set, unid gul dagger, occulus, wat rare rings en runes.
Merc:
Gaze
shaftstop
Insight
Verwijderd
iemand zin om me char te leven naar level 40
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 13:19 ]