Project chaosbarb heeft net door maldred z'n hulp een boost van 26-43 gehad en zit nu @ a1 hell.
heb ik nog maar 1 keer gehad deze ladder
Verwijderd
mjah dat pindle runne ik probeer meer tijd tussen te houden door beetje te gaan shoppen ofzo naar claws of wat spullen te verkopen, en rustiger games te createn, maarja is niet zo erg toch al zoveel d2 gespeeld dit weekend even rust
LOL mun eerste high rune deze ladder: OHM!! bij dat clubje council gangers bij meph daar voor.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Some people have all the luck
... hoe sneu, gisteravond gewoon 4 pk-ers tegen gekomen, 3 in diaruns en 1 in baalrun
op scl nog wel, alle 4 lvl 95 tegen level 25-65
gewoon sneu, meer kan ik er niet van maken
op scl nog wel, alle 4 lvl 95 tegen level 25-65
gewoon sneu, meer kan ik er niet van maken
Mja, die mensen heb je. Wat d elol is weet ik ook niet, zeker niet met zo'n tppk scriptje, want meer gebruiken ze niet. Als het nu legit pk was dan is er iets voor te zeggen, maar niet met zo'n level. Meer respect voor de pkers die met level 30-40 in een hellbaalrun gaan pk en
Nice!mrboomblaster schreef op zondag 11 november 2007 @ 04:01:
LOL mun eerste high rune deze ladder: OHM!! bij dat clubje council gangers bij meph daar voor.
De enige hr die ik ooit vond was vorige ladder in de river of flame onder een skull pile. Oo
Ik ben voor het eerst battle.net op gegegaan, maar tot mij grote spijt kon ik daar niet bij mijn single player characters
Kan je een single player character wel gebruiken in multiplayer?
Hallo met Tim
Verwijderd
Nee dat gaat niet anders zouden mensen met hex editor super godlike characters kunnen maken en daarmee daarna gewoon online kunnen gaan
niet op closed battle.net, alleen op open battle.net of via een tcp ip gameTimlog schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:16:
Ik ben voor het eerst battle.net op gegegaan, maar tot mij grote spijt kon ik daar niet bij mijn single player charactersKan je een single player character wel gebruiken in multiplayer?
maar waar de gotters allemaal op spelen kun je geen single player char gebruiken, je zult een nieuw char daar aan moeten maken
http://diablo2.ingame.de/tips/calcs/weaponspeed.php
Kies een merc als char en off you go!
Ik ga mijn pgems gebruiken om te baalgc cuben. Nog niet erg veel mazzel gehad, even 39 pgems er door gejast. Ooit komt het goed
Kies een merc als char en off you go!
Ik ga mijn pgems gebruiken om te baalgc cuben. Nog niet erg veel mazzel gehad, even 39 pgems er door gejast. Ooit komt het goed
[ Voor 42% gewijzigd door Pheno79 op 11-11-2007 16:10 ]
Wie helpt mijn sorcje vanavond even door Hell heen? 
* Rene59 kijkt de scl spelers hier lief aan
(account: Rene59, char: NeesMF)
ik ben 1 van de weinigen die allee scl speelt hier geloof ik, de rest is allemaal het deeds schermpje aan het bekijkenRene59 schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:34:
Wie helpt mijn sorcje vanavond even door Hell heen?
duss, ik heb je acc toegevoegd, dus ik zie je vanzelf wel online komen
Tof 
Wat is jouw account? Dan voeg ik je ook even toe
OMG hoeveel res, hoeveel sockets en hoeveel damage reduced?Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:19:
net me eerste vette item gevonden! (vind ik dan) een Corona of Ages!
*DalyxiaRene59 schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:50:
Tof
Verwijderd
ik heb hem unid verkocht omdat ik dat risico niet wou lopen, want met 1 socket is hij kwa prijs op hcl waardeloos
Verwijderd
ik doe alleen pindle he
voor de rest kan ik niks
bij mephi ga ik zo dood en andy ook,
LOL 5 minuten later set amulet , ik denk laat maar zitten is tog nooit wat 5 rondes later ident ik hem is het Tals amulet
haha
LOL 5 minuten later set amulet , ik denk laat maar zitten is tog nooit wat 5 rondes later ident ik hem is het Tals amulet
Ik ben nu onlineRene59 schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:50:
Tof
mocht je dalyxia niet tegenkomen, dan ben ik (vanaf nu ong) ook online en ready to rushRene59 schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:50:
Tof
/w *Mooneater help!
Ben ik zeker net te laat. Ik probeer t nog wel eens een paar keer
ik ben er nu weer, maar kan zo weer weg zijn, moet dota spelen met een paar kennissenRene59 schreef op zondag 11 november 2007 @ 21:13:
ik was idd ff wegRene59 schreef op zondag 11 november 2007 @ 21:13:
/f add Mooneater en dan /w *Mooneater
en wat was jouw online nick dinges ookalweer?
M'n chaos berserk barb is nu lvl 75, moet nog een eni hebben zodat ik definitief kan statten en dan lekker uittesten. Gear als ie af is:
Arreats
Grief pb
Highlords wrath
Enigma
Stormshield
2x ravenfrost
Verdungos
Waterwalks
M'n smiter is nu zo goed als compleet gestripped maar die gebruik ik toch bijna nooit meer. Nu dus nog 300fg bijeen zien te krijgen en hij is af
Arreats
Grief pb
Highlords wrath
Enigma
Stormshield
2x ravenfrost
Verdungos
Waterwalks
M'n smiter is nu zo goed als compleet gestripped maar die gebruik ik toch bijna nooit meer. Nu dus nog 300fg bijeen zien te krijgen en hij is af
Mijn summoner is nu ook bijna af, ik heb mijn needlist even ter controle op gotdiablo gezet. Morgenz et ik dat lijstje op d2jsp, dan kan ik ook meteen traden. Maar het is wat zonde als ik fg ga uitgeven als iemand het op mule heeft 
Morgen ga ik ook maar eens een mule schoonmaak houden, ik zit wat vol met lowbudget meuk, dus even een lijst op d2jsp zetten. Mocht er iets tussen zitten wat 1 van jullie wilt hebben, gewoon even pm'en helpt en het kost je niets
Of er moet een ding tussenzitten waar men 50 fg voor geeft, maar dat kan ik me niet voorstellen 
En anders gaat alle shit naar charsi, al die meuk houden is ook nergens goed voor
Morgen ga ik ook maar eens een mule schoonmaak houden, ik zit wat vol met lowbudget meuk, dus even een lijst op d2jsp zetten. Mocht er iets tussen zitten wat 1 van jullie wilt hebben, gewoon even pm'en helpt en het kost je niets
En anders gaat alle shit naar charsi, al die meuk houden is ook nergens goed voor
sorry laptop flipt weer eens met temperaturen
[ Voor 68% gewijzigd door Jacub86 op 11-11-2007 22:54 ]
ik speel eigenlijk alleen singleplayer d2, maar online lijkt me ook wel geinig eigenlijk.
Heb nu een level 9 amazon die ik vol voor strafe+magic arrow laat gaan (+ wat puntjes in multi), iemand anders nog lowlevel die ff samen wat monsters wil killen?
edit: wat zijn eigenlijk de "regels" mbt de drops? de paar keer dat ik heb gespeeld pakte iedereen gewoon wattie pakken kon (en dat zuigt imo)
Heb nu een level 9 amazon die ik vol voor strafe+magic arrow laat gaan (+ wat puntjes in multi), iemand anders nog lowlevel die ff samen wat monsters wil killen?
edit: wat zijn eigenlijk de "regels" mbt de drops? de paar keer dat ik heb gespeeld pakte iedereen gewoon wattie pakken kon (en dat zuigt imo)
[ Voor 22% gewijzigd door gotfurrr op 12-11-2007 00:21 ]
mja, dat is de regel, het is niet te reguleren, dus meestal is het grab what u canmeneer_brinkman schreef op maandag 12 november 2007 @ 00:19:
ik speel eigenlijk alleen singleplayer d2, maar online lijkt me ook wel geinig eigenlijk.
heeeeel af en toe kom je mensen tegen in chaos runs die de drops willen omdat zij jouw levelen enz, zeiklui zijn dat.
als je op SCL speelt, dan heb ik nog wel wat items die ik kan missen
*Dalyxia is mijn account, /f add Dalyxia en dan /f m hoi ik ben die en die, ik heb hulp nodig
dat soort dingen
Als je met een vaste groep speelt dan is het af te spreken.meneer_brinkman schreef op maandag 12 november 2007 @ 00:19:
Drop 1 is voor mij drop 2 voor jou en drop 3 voor hummes
Gewoon online is het happy klikker.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Verwijderd
Whaha dat valt nog mee, het kan nog erger, wacht maar tot ik eindelijk me zuur verdiende maand vakantie krijg in december
, wil een nieuwe char gaan maken maar weet nog niet wat.. zat zelf te denken aan godlike baba maar daar is Jacub nu ook al aan bezig dus dat zou een beetje copy cat worden 
*btw ik kan op werk ook diablo spelen
moet me hier nog 2/3 weken vervelen*
*btw ik kan op werk ook diablo spelen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 09:18 ]
Ik ben bang dat iedereen aan het copy catten is, of je moet nog ergens briljant orgineel uit de hoek kunnen komen met een build. Cursemancer bv, maar ja, dan kopieer je mij weer
Omg D2 spelen op het werkVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:18:
Whaha dat valt nog mee, het kan nog erger, wacht maar tot ik eindelijk me zuur verdiende maand vakantie krijg in december, wil een nieuwe char gaan maken maar weet nog niet wat.. zat zelf te denken aan godlike baba maar daar is Jacub nu ook al aan bezig dus dat zou een beetje copy cat worden
*btw ik kan op werk ook diablo spelenmoet me hier nog 2/3 weken vervelen*
Ik ben ook aardig op weg met mijn necro lvl 74 inmiddels, het is de bedoeling dat ik hiermee ga pit en baalrunnen. Nu moet ik dus een goede verhouding tussen mf en killingspeed zien te vinden. Zat te denken aan de volgende items.
Shako Perfect topaz 75 mf
AOKL met 15@ jewel
Homuculus met perfect gem
To gloves
Wartravelers +-40mf
Gheed +- 35 mf
1 nagel +- 30 mf (of 2 nagels en t-god als belt)
1 wisp
Verdungo (nog enige dr)
3 summon skils amu met mf? geen idee hoe duur zoiets is.
Kwa armor ben ik er ook nog niet echt uit, blijft moeilijk om de goede balans te vinden tussen mf en survivability.
Hiermee kom ik op +- 200 mf wat eigenlijk wat weinig is dus zou ik skullders als armor moeten gaan
Misschien hebben jullie nog suggesties (hcl ofcourse)
Verwijderd
Ik had vroeger ook een Assasin trapper die ik leuk vond (Dedlmagik?),
Een Barb met botds maarja dat is Jacub nu al
Ik heb ook nog een elemental Druid gehad mischien dat een idee?(heeft Janie al) of gewoon de simpelen hammerdin maar dat is ook niet meer wat het geweest was, je kan er leuk mee rushen(hell etc) en beetje mfen, ik zoek een mfer het liefst voor de pit en countes en dat soort dingen, nu heb ik gehoord dat een light sorc daar ook wel lekker voor is.
Ben nu zelf bezig met pindle hell met fireball sorc, nu met als gear shako,talsarmor,occu,spirit,wt's,frosties,talsamu,nagelringen. (350/400 mf)
Maar voor een light mf sorc hoor ik items zoals Griffons eye en veel light jewels
? volgens mij is dat wel redelijk expensive.
Ik heb ook nog een elemental Druid gehad mischien dat een idee?(heeft Janie al) of gewoon de simpelen hammerdin maar dat is ook niet meer wat het geweest was, je kan er leuk mee rushen(hell etc) en beetje mfen, ik zoek een mfer het liefst voor de pit en countes en dat soort dingen, nu heb ik gehoord dat een light sorc daar ook wel lekker voor is.
Ben nu zelf bezig met pindle hell met fireball sorc, nu met als gear shako,talsarmor,occu,spirit,wt's,frosties,talsamu,nagelringen. (350/400 mf)
Maar voor een light mf sorc hoor ik items zoals Griffons eye en veel light jewels

In Pit zitten lightning immune archerpacks waar je niet echt blij van wordt. Je moet behoorlijk expensive gear hebben wil je daar makkelijk doorheen komen. Wel kan je goed keyrunnen (hate en terror key's).Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:10:
Een Barb met botds maarja dat is Jacub nu al![]()
Maar voor een light mf sorc hoor ik items zoals Griffons eye en veel light jewels? volgens mij is dat wel redelijk expensive.
Uhm, summon necro, welke slechte survivability? vorige ladder liep ik met ali baba, wealth en rhyme rond in de pits. Res zo *** als wat, maar wel mf van 400+. Niet dat er wat dropte, maar je snapt me, je hebt een meatshield, gebruik die om de klappen te vangen, jij hoort niet geraakt te wordenJanie schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:03:
[...]
Omg D2 spelen op het werk![]()
Ik ben ook aardig op weg met mijn necro lvl 74 inmiddels, het is de bedoeling dat ik hiermee ga pit en baalrunnen. Nu moet ik dus een goede verhouding tussen mf en killingspeed zien te vinden. Zat te denken aan de volgende items.
Shako Perfect topaz 75 mf
AOKL met 15@ jewel
Homuculus met perfect gem
To gloves
Wartravelers +-40mf
Gheed +- 35 mf
1 nagel +- 30 mf (of 2 nagels en t-god als belt)
1 wisp
Verdungo (nog enige dr)
3 summon skils amu met mf? geen idee hoe duur zoiets is.
Kwa armor ben ik er ook nog niet echt uit, blijft moeilijk om de goede balans te vinden tussen mf en survivability.
Hiermee kom ik op +- 200 mf wat eigenlijk wat weinig is dus zou ik skullders als armor moeten gaan![]()
Misschien hebben jullie nog suggesties (hcl ofcourse)
Mensen die wat nodig hebben :
http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=12490403&f=100
Ik zie alleen maar views, dus charsi gaat blij worden
Verwijderd
@Pheno: Maar als je dan geraakt word door een groep archers kan je denk beter maar gaan rennen* (save+exit:P)
Wat denken jullie dat de beste build is voor pit runnen en countes en dat soort high level gebieden? dan moet je niet naar de gear kijken of hoeveel het kost maar wat gewoon de beste build is met redelijk wat mf en snel, dus runs van enkele minuten.
Wat denken jullie dat de beste build is voor pit runnen en countes en dat soort high level gebieden? dan moet je niet naar de gear kijken of hoeveel het kost maar wat gewoon de beste build is met redelijk wat mf en snel, dus runs van enkele minuten.
Mjah ben nog beetje angstig om rip te gaan en wil ook WSK gaan doen omdat ik pit te donker vind (na 2 runnen krijg ik er koppijn van
)
Misschien dan beter voor goldwrap met wisp gaan en skullders als armor alleen is me resistance dan weer vern**kt. Dan kom ik op ongeveer 325 mf uit.
Misschien dan beter voor goldwrap met wisp gaan en skullders als armor alleen is me resistance dan weer vern**kt. Dan kom ik op ongeveer 325 mf uit.
Verwijderd
Niet zo snel opgeven manPheno79 schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:45:
Mensen die wat nodig hebben :
Idd maar 45 users online, 's avonds is het vaak het dubbeleVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:51:
[...]
Niet zo snel opgeven mantis gewoon kut tijdstip nu.
Verwijderd
Dat forum valt zo hard te foolen er worden vet veel items hoog gehouden door bijv: vrienden die hoge start bids geven en daardoor automatisch mensen boven op gaan bieden.
*Let teh l33t bidding begin*
*Let teh l33t bidding begin*

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 10:54 ]
Heb geen TrapperVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:10:
Een Barb met botds maarja dat is Jacub nu al![]()
Maar voor een light mf sorc hoor ik items zoals Griffons eye en veel light jewels? volgens mij is dat wel redelijk expensive.
Vind Trappers saai en verkies Hydra's over traps, wat qua play style beetje overeen komt.
Martial Arts assassin kom je niet veel tegen (claw dan
Verder Necro @ Wsk heeft niet veel res nodig hoor.
Je hoeft je alleen maar te focusen op Lit res + beetje absorb en Fire Res.
Bone Armor pakt de physical damage wel aan.
en als die Poison mages spawnen is wsk dan neem je gewoon een AntiDote potion.
Zo kan je sneller aan max fire en lit res komen door je charms er op aan te passen en pdiamnd uit homu en Ral/Ort (ort is lit toch? ) rune er in mocht het nodig zijn.
Wellich een 2x homu er bij voor afwisselen van resistance.
WSK -> ort / ral homu
Pit of anders -) Pdia homu.
Bonearmor heb ik geen punten voor over en 1 punt daarin met + skills zorgt voor een absorb van 150 damage wat niet echt de moeite is.
Maar wat ik begrijp is dat ik loop te veel te neuzelen over in leven blijven
[ Voor 71% gewijzigd door Janie op 12-11-2007 11:11 ]
Dat is idd moeilijk.Pheno79 schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:46:
Ik ben bang dat iedereen aan het copy catten is, of je moet nog ergens briljant orgineel uit de hoek kunnen komen met een build. Cursemancer bv, maar ja, dan kopieer je mij weer
Builds met underussed skills zijn wel het leukst.
Beserker Barb kom je toch echt niet veel tegen.
Toen ik er vorige ladder 1 begon had pheno ook een beserker.
Maar zaten toch verschillen in
Zo deed ik ook een hoop physical damage met Leap Attack.
Pheno had WarCry (stun) en ik alleen leap attack.
Ik had Bloodtree Stump Maul hij Ribcracker
Een minimale verscheel maar wel een behoolijk verscheel in playstyle.
Archers raken je niet, je loopt met 10 skellies of zo rond met de gear die ik toen had. En daar zat dus geen homu of zo bij. Shako dacht ik wel, met ptopaz. Een l33t amu, gegambled, met +2, 20+ all res, 20 +mf, en nog wat meer meuk. Damn, dat was een gosugiebgieb amu. Voor de rest geen torch, wel een "selfearned revived urdars ftw" anni. De rest alleen maar gestoeld op mf, dus een goldwrap, chancies, ali baba, rhyme shield en wealth armor. Reviva werd level 91, toen werd hij non ladder. En dus gedelete uiteindelijk, want dat speel ik eigenlijk niet.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:47:
@Pheno: Maar als je dan geraakt word door een groep archers kan je denk beter maar gaan rennen* (save+exit:P)
Als je wat banger bent: Archers gooi je dim vision op. Dan schieten ze niet meer
heheJanie schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:06:
Bonearmor heb ik geen punten voor over en 1 punt daarin met + skills zorgt voor een absorb van 150 damage wat niet echt de moeite is.
uhmm JA
Zolang je resist in de + is @ hell en fire en lit res maxed heb kan je al in wsk lopen en kijken hoe jouw minions het doen
Bone Armor is jammer dat je daar niets mee heb gedaan, frenzy taurus hakken behoorlijk hard @ wsk hell en als er 1tje achter je sneaked dan is het vaak, alt f4 of save exit of ur deeds will be rememberd. Alleen pit hoef niet zo zeer Bone Armor.
Je hebt me aardig overtuigd al word ik nog wel is geraakt, heb namelijk de slechte gewoonte
om vooruit te rennen
Dim vision gebruik ik idd volop evenals attract.
Ga nu toch maar voor:
Goldwrap
Wartravvelers
1 wisp voor gloams
en dan maar is nice amu gamblen
Skulders topaz erin
Nu nog de volgende beslissing nemen: of golem mastery of skelliemages volgooien.
om vooruit te rennen
Ga nu toch maar voor:
Goldwrap
Wartravvelers
1 wisp voor gloams
Skulders topaz erin
Nu nog de volgende beslissing nemen: of golem mastery of skelliemages volgooien.
[ Voor 8% gewijzigd door Janie op 12-11-2007 11:23 ]
Zo wil ik nog steeds een taunt/frenzy maken. Alles lokken en dan helemaal losgaanDerr_Hans schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:11:
[...]
Dat is idd moeilijk.
Builds met underussed skills zijn wel het leukst.
Beserker Barb kom je toch echt niet veel tegen.
Toen ik er vorige ladder 1 begon had pheno ook een beserker.
Maar zaten toch verschillen in
Zo deed ik ook een hoop physical damage met Leap Attack.
Pheno had WarCry (stun) en ik alleen leap attack.
Ik had Bloodtree Stump Maul hij Ribcracker
Een minimale verscheel maar wel een behoolijk verscheel in playstyle.
Of een conversion pala. Alleen op hell is het leuk als afleiding, meer niet.
En ik heb serieus gekeken naar de psychic hammerskill van de assa. Knockback van 90%+ op endbosses
En 100% cursemancer heeft zich al bewezen, tot op hell is het gewoon 100% safe om te spelen, alleen het killen duurt lang door de merc. Maar wat een fun! Baal in een uur neerkrijgen
Happyfeet was mijn cookiebuild, ook erg veel lol aan beleefd. Meer overpowered en safe dan een hammerdin, plus dat ze solo ubers kon. Neo style, ik eis ook zo'n zonnebril!
1x een combi gevonden die ze niet kon, physical immune, extra fast/fana bloodlords (die frenzy rotzakken in ws3). 2 klappen merc dood, 2 klappen shadow dood. Toen heb ik reviva maar even gepakt.
En idd, de stunning beserker: midden in een pack staan en schreeuwen maar: 10 sec stun en losgaan met beserk. En maxxed howl als het echt te erg werd. Goede support in ubertrist voor die minions
Er is nog wel wat te vinden, maar cookiebuilds zijn al lang bedacht en uitgemolken. Kijk maar in chatkanaal, ik verwacht veel palas met een flail en een groot schild

Hangt van je doel af. Mages clutteren nogal, dus ik doe altijd 1 punt. Ze houden de boel echt enorm op en zijn zo dood bij een wave van bv diablo. Golem mastery is alleen handig als je wilt dat je golem in leven blijft. Als je clay golem gebruikt, kun je die toch recasten, ik zou dan de moeite van de mastery maxxen niet doen.Janie schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:22:
Je hebt me aardig overtuigd al word ik nog wel is geraakt, heb namelijk de slechte gewoonte
om vooruit te rennen![]()
Ga nu toch maar voor:
Goldwrap
Wartravvelers
1 wisp voor gloams
Skulders topaz erin
Nogmaals, zelfs die resist in hell had ik net bij de 0, sommige zelfs negatief. Dark souls deden me toch niets, ik deed dim vision.
[ Voor 7% gewijzigd door Pheno79 op 12-11-2007 11:27 ]
Heb zelf op scl ook is frenzybarb gemaakt en vond hem eigenlijk beetje tegenvallen. Als je eenmaal helemaal los gaat kun je het bijna niet meer bijhouden met de muis je rent overal heen
Hahah Pheno je maakt het ook leuk, moet die overgebleven punten toch ergens in stoppen. Ik wil me resistance wel op 75@ hebben met ligtning absorb ik heb nou eenmaal niet zo'n veilige speelstyl. Ik houd ervan om op te schieten en loop daarom nog wel is vooruit.
Iron golem uit een IK maul maken leek me trouwens ook nog wel wat. Die dingen vind je toch bij het leven.
Hahah Pheno je maakt het ook leuk, moet die overgebleven punten toch ergens in stoppen. Ik wil me resistance wel op 75@ hebben met ligtning absorb ik heb nou eenmaal niet zo'n veilige speelstyl. Ik houd ervan om op te schieten en loop daarom nog wel is vooruit.
Iron golem uit een IK maul maken leek me trouwens ook nog wel wat. Die dingen vind je toch bij het leven.
[ Voor 33% gewijzigd door Janie op 12-11-2007 11:37 ]
Waar staat dat dat moet? Wil je wat meer safety als je vaak geraakt word, jens er 1 in bone armor, de rest in synergies (=beter dan skill zelf). Wil je een sterke iron golem of niet constant je clay golem recasten, gooi het in mastery. Heb je skillpoints over en weet je het niet, gooi ze in je meest gebruikte curse. Ik heb bv geen punt in iron maiden, life tap en lower res. Misschien voor de party eens doen, maar zelf gebruik ik ze totaal niet. Ik ben nu aan het denken om ze in bloodgolem te doen, zodat er nog meer life voor iron golem is. En anders laat ik ze staanJanie schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:35:
Heb zelf op scl ook is frenzybarb gemaakt en vond hem eigenlijk beetje tegenvallen. Als je eenmaal helemaal los gaat kun je het bijna niet meer bijhouden met de muis je rent overal heen![]()
Hahah Pheno je maakt het ook leuk, moet die overgebleven punten toch ergens in stoppen.
[ Voor 39% gewijzigd door Pheno79 op 12-11-2007 11:38 ]
Dat laaste ligt ook aan speel stijlPheno79 schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:26:
[...]
Hangt van je doel af. Mages clutteren nogal, dus ik doe altijd 1 punt. Ze houden de boel echt enorm op en zijn zo dood bij een wave van bv diablo. Golem mastery is alleen handig als je wilt dat je golem in leven blijft. Als je clay golem gebruikt, kun je die toch recasten, ik zou dan de moeite van de mastery maxxen niet doen.
Nogmaals, zelfs die resist in hell had ik net bij de 0, sommige zelfs negatief. Dark souls deden me toch niets, ik deed dim vision.
Rennen met skellies en niet kijken of er souls zijn en als er dan toch nog toevallig een bolt je hit ben je dood (zonder res)
Speel je safe, dan cast je dim vision om elke hoek en ga je gewoon rustig rennen en kijken.
Als je Dim Vision een Range geeft van het formaat "over de top" dan heb je helemaal geen resist nodig bijwijze van. (zijn er monster die dim vision negeren) alles wat blind doet niets.
Souls doen melee range ook geen bal, skellies doen zonder Amp enorm veel damage op die klere souls.
IK Maul golem moet je wel IM curse ontwijken anders is hij zo dood.Janie schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:35:
Heb zelf op scl ook is frenzybarb gemaakt en vond hem eigenlijk beetje tegenvallen. Als je eenmaal helemaal los gaat kun je het bijna niet meer bijhouden met de muis je rent overal heen![]()
Verder moet hij ook AR genoeg hebben daar voor, dit is op te lossen door er 2x een ETH rune in te stoppen voor -50% TARGET DEF en dan de golem casten
Kan je hem beter uit een guiliuamens face maken voor de CB, heeft je golem ook meer def en doet geen damage
[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 12-11-2007 11:41 ]
Voor party is lower resist niet echt handig aangezien alles met ce toch al dood is
Ik denk dat ik golem mastery gewoon ga maxxen en rest punten in amplify damage gooi om zelfde range te krijgen als mijn CE.
Ahh goed idee Derr_Hans zal het is testen binnenkort, gaat baal tenmiste wat sneller neer. Nm baal kon ik al naar de wc gaan terwijl me leger bezig was!
Ahh goed idee Derr_Hans zal het is testen binnenkort, gaat baal tenmiste wat sneller neer. Nm baal kon ik al naar de wc gaan terwijl me leger bezig was!
[ Voor 27% gewijzigd door Janie op 12-11-2007 11:47 ]
na een aantal jaren weer begonnen met diablo II
ben gestopt toen patch 1.09 er was.. nu alweer 1.11 
Weet nog goed toen ik begon met diablo met patch 1.03
iig.. ben nu op b.net bezig (non hardcore) met een sorc, heb helemaal niets en moet weer onderaan beginnen met crap items. Op zich wel leuk, alleen iemand deed ancients voor mij (ik was level 20) en ik dacht ff snel levle 24-25 te worden, maar tot m'n verbazig was ik maar level 21 geworden?
is dit veranderd sinds patch 1.10 of 1.11? of krijg ik nu niet meer de volledige exp boost wanneer een high level char voor mij ancients doet?
Weet nog goed toen ik begon met diablo met patch 1.03
iig.. ben nu op b.net bezig (non hardcore) met een sorc, heb helemaal niets en moet weer onderaan beginnen met crap items. Op zich wel leuk, alleen iemand deed ancients voor mij (ik was level 20) en ik dacht ff snel levle 24-25 te worden, maar tot m'n verbazig was ik maar level 21 geworden?
is dit veranderd sinds patch 1.10 of 1.11? of krijg ik nu niet meer de volledige exp boost wanneer een high level char voor mij ancients doet?
Nee hoor, ik maak een berserk chaos sanc barb, dus ik zou zeggen ga los met je botd'sVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:10:
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat vroeger ging,Frenkpie schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:19:
na een aantal jaren weer begonnen met diablo IIben gestopt toen patch 1.09 er was.. nu alweer 1.11
Weet nog goed toen ik begon met diablo met patch 1.03![]()
maar tegenwoordig krijg je 1 lvl erbij als je ancients quest doet -->
het snelst lvls pakken kan als volgt:
lvl 1-12 trist runs
lvl 12-20 tomb runs
lvl 20-24 cows
lvl 24-25 ancients q
lvl 25-> baal runs
Ik ben misschien vanavond nog wel online (na 2130, dan kan ik je wel beetje boosten enzo)
Verwijderd
Ik wil het liefst een werebear maken maar ik heb net wat snel zitten zoeken naar builds/guides maar kan er niet echt veel over vindenJacub86 schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:28:
[...]
Nee hoor, ik maak een berserk chaos sanc barb, dus ik zou zeggen ga los met je botd's
zit nu dus te twijfelen tussen barb of werebear maar heb weinig info over werebear
Dat dacht ik vroeger ook, maar tegenwoordig doe ik:Mooneater schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:29:
[...]
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat vroeger ging,
lvl 1-12 trist runs
lvl 12-20 tomb runs
lvl 20-24 cows
lvl 24-25 ancients q
lvl 25-> baal runs
Ik ben misschien vanavond nog wel online (na 2130, dan kan ik je wel beetje boosten enzo)
lvl 1-13 a1 enched
lvl 13-15 a2 enched
lvl 15-21 a2 enched ravenclaw
lvl 21-24 norm cows enched
lvl 24-25 ancients normal
lvl 25-40 nm cows
Verwijderd
ench ftw
dat gaat zeker snel, voor snelste zou ik dan bovenstaande kiezen van jacub, alleen enige nadeel is het nm cowen, daar heb je iemand voor nodig en gaat vind ik nog steeds nog best wel veel tijd in zitten
Wat is je accountname? Ik heet gewoon "Frenkpie" ik ben vanavond ook online. whisper maar een keerMooneater schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:29:
[...]
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat vroeger ging,
lvl 1-12 trist runs
lvl 12-20 tomb runs
lvl 20-24 cows
lvl 24-25 ancients q
lvl 25-> baal runs
Vroeger deed ik het zo:
level 1-9 act1 wat doorlopen en killen
9 - 16 sewersrun
16 - 20 acrane sanctuary
20 = boost + ancients = level 24-25
25 -> bloodrun / baalruns
[ Voor 3% gewijzigd door Frenkpie op 12-11-2007 13:00 ]
enched? oww enchanted spell van de sorcJacub86 schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:42:
[...]
Dat dacht ik vroeger ook, maar tegenwoordig doe ik:
lvl 1-13 a1 enched
lvl 13-15 a2 enched
lvl 25-40 nm cows
Misschien dat ik straks weer hardcore ga spelen maar ik betwijfel het.. gezien de frustraties van toen..
[ Voor 19% gewijzigd door Frenkpie op 12-11-2007 13:03 ]
Wat voor info heb je nodig? Je kunt zelf toch ook op arraet kijken? Daar haal ik de meeste info vandaan.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:40:
[...]
Ik wil het liefst een werebear maken maar ik heb net wat snel zitten zoeken naar builds/guides maar kan er niet echt veel over vinden, zoek gewoon een char die lekker kan tanken ook
zit nu dus te twijfelen tussen barb of werebear maar heb weinig info over werebear
Dat, en excel om zelf wat te rekenen
Er staan calculators zat in de OP als je info wilt. Ik vind het juist leuk om een build zelf aan te kleden dan iemand's guide te volgen. Dan is er geen hol meer aan het spel
Met ~3K ench kan je die ook zelf doenVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:45:
ench ftwdat gaat zeker snel, voor snelste zou ik dan bovenstaande kiezen van jacub, alleen enige nadeel is het nm cowen, daar heb je iemand voor nodig en gaat vind ik nog steeds nog best wel veel tijd in zitten
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Wat voorn bear wil je dan ??Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:45:
ench ftwdat gaat zeker snel, voor snelste zou ik dan bovenstaande kiezen van jacub, alleen enige nadeel is het nm cowen, daar heb je iemand voor nodig en gaat vind ik nog steeds nog best wel veel tijd in zitten
Hoe dan ook, zoek voor weapons met veel WeaponIAS.
Daar heb je als bear meer aan als 20% ias op gloves.
Bear = Shockwave <-- is een MUST.
Bear + Lycran = life neem HoW Spirit meer damage en AR.
Meer life neem je OAK, maar oak helpt jouw niet te killen.
Daarnaast geeft max lycran je zo veel life dat je OAK niet nodig heb.
Neem 1pt Grizzly summon hele mooie recastable tank.
Verder MAUL maxen en je heb je damage..
Hit recovery is zeer langzaam op een bear dus neem hier ook voldoende van.
Block rate is ook zeer langzaam, whistans gaurd kan jou hier een beetje helpen.
Zie deze link voor shapeshifters en deze oor FHR en FBR link down breakpoints
[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 12-11-2007 13:22 ]
@scl word er niet ge-enchedJacub86 schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:42:
[...]
Dat dacht ik vroeger ook, maar tegenwoordig doe ik:
lvl 1-13 a1 enched
lvl 13-15 a2 enched
lvl 25-40 nm cows
scl? softcore ladder?
[ Voor 4% gewijzigd door Frenkpie op 12-11-2007 14:50 ]
Jup scl=softcore ladder. Ook wel bekend als chickenville...
Verwijderd
Jacub86 schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:54:

"Place of no worries"Jacub86 schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:54:
yep, dooddstil is het daar
en doodsaai
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
"Place of heeey im dead i'll go rejoin and grab me body"
Verwijderd
bitchfighttttttttttttttttttttttttt 
Ieder ze ding he
kan wel begrijpen dat sommige mensen softcore spelen als je uber godlike char hebt en er gebeurt iets mee of je gaat dood baal je toch behoorlijk

Ieder ze ding he
kan wel begrijpen dat sommige mensen softcore spelen als je uber godlike char hebt en er gebeurt iets mee of je gaat dood baal je toch behoorlijk
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 15:12 ]
Vooral na een flinke lagspikeVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:11:
Ieder ze ding he
*Kwakke Jups dat maakt het leuk, je kunt weer volop bedenken hoe je er voor kunt zorgen dat het de volgende keer niet weer gebeurd.
[ Voor 15% gewijzigd door Janie op 12-11-2007 15:28 ]
ja, maar da's geen reden om dan te stoppen met spelen en SCL te gaanVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:11:
Ieder ze ding he
je vloekt een keer en gaat snel weer met je encher aan de slag om een nieuw char neer te zetten; de aanhouder wint he
En ja kwakke spreekt uit ervaringkwakke01 schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:25:
[...]
ja, maar da's geen reden om dan te stoppen met spelen en SCL te gaan
je vloekt een keer en gaat snel weer met je encher aan de slag om een nieuw char neer te zetten; de aanhouder wint he
Verwijderd
de char is niet echt een probleem 1 dag gamen op een zaterdag of zondag en je bent level 80+
maar meer de gear, dus bedoel dat bijv: Jacub ze nieuwe Barb die gaat offcourse dood
*, dan is hij een Enigma + Grief kwijt en nog wat spullen, dan vloekt Jacub niet maar dan opent hij ze raam en gooit hij ze pc uit het raam* en hangt zich vervolgens zelf op in het trapgat van ze huis*.
*niet te serieus nemen aub
*
*niet te serieus nemen aub
Tja, of je speelt niet met godly gear, wat het nog leuker maakt, en minder "G** mijn *** Grief en ******* eni kwijt T***** FE Bug @ NM" frustratiesVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:38:
de char is niet echt een probleem 1 dag gamen op een zaterdag of zondag en je bent level 80+maar meer de gear, dus bedoel dat bijv: Jacub ze nieuwe Barb die gaat offcourse dood :D*, dan is hij een Enigma + Grief kwijt en nog wat spullen, dan vloekt Jacub niet maar dan opent hij ze raam en gooit hij ze pc uit het raam* en hangt zich vervolgens zelf op in het trapgat van ze huis*.
*niet te serieus nemen aub*
Daarnaast is HC gewoon op safe spelen.
Je skills zorgvuldig kiezen, je stats goed plaatsen, 1 punt in dex te veel is weer een punt in vita te weinig.
Ik speelde laatst voor de grap op m'n scnl hammerdin en die is zo totaal verneukt, heeft ook gewoon eni en al dat, maar wat heb ik dat char verneukt zeg. Weinig life, stats verpest, totaal niet op fhr/fcr breakpoints gelet enzo. Was een hel om er mee te moeten spelen! HC heeft me de ogen geopend.
Zojuist m'n eerste serieuze vijand op jsp gemaakt: http://forums.d2jsp.org/index.php?showuser=394168
Die kerel had me laatst gescammed en vandaag was ie weer actief. Ik dus irritant doen en em pm'en waarin ie ontkende uberhaupt online te zijn geweest die dag. M'n screenshots ff in topic gereupped en lock is binnen
Zojuist m'n eerste serieuze vijand op jsp gemaakt: http://forums.d2jsp.org/index.php?showuser=394168
Die kerel had me laatst gescammed en vandaag was ie weer actief. Ik dus irritant doen en em pm'en waarin ie ontkende uberhaupt online te zijn geweest die dag. M'n screenshots ff in topic gereupped en lock is binnen
Dat dus. Ik heb 1 char gehad met godly gear en ja, dood door lag in een chaos hell potje. Happyfeet will never see the daylight this yearDerr_Hans schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:44:
[...]
Tja, of je speelt niet met godly gear, wat het nog leuker maakt, en minder "G** mijn *** Grief en ******* eni kwijt T***** FE Bug @ NM" frustraties
Daarnaast is HC gewoon op safe spelen.
Je skills zorgvuldig kiezen, je stats goed plaatsen, 1 punt in dex te veel is weer een punt in vita te weinig.
Kwijt: last wish in superior pb, coh in superior weet ik veel, stormshield ummed, guil face met cham, dwarf (bitchy FE), manald heal (
En ja, ik heb er flink de balen van gehad. En sindsdien nooit meer een dure char gemaakt, omdat ik weet dat ik niet dood ga door mijn eigen fout, maar door die k*tservers en FE@nm bugs van blizzard wel. Noem me arrogant, doe wat je wilt, maar alle non intended deaths (ja, ik heb mezelf ook suicidaal gedragen, heerlijk, met je mislukte sacrificer gewoon naked vigoren in de nm throne met stygs en ander gespuis) die ik heb gehad zijn door FE of door een lagspike van 20+sec. En 1 door mijn broer die een nonsafe tp had gezet in een bosspack gloams. Leuk als je unstatted level 28 bent
Reviva heeft 100 fg gekost, en alles is weer opnieuw te krijgen. De low anni is het duurst. 50 fg geloof ik
Haha ik kan tegenwoordig redelijk met rips omgaan heb ook zo goed als altijd loot aanstaan.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:38:
de char is niet echt een probleem 1 dag gamen op een zaterdag of zondag en je bent level 80+maar meer de gear, dus bedoel dat bijv: Jacub ze nieuwe Barb die gaat offcourse dood
*, dan is hij een Enigma + Grief kwijt en nog wat spullen, dan vloekt Jacub niet maar dan opent hij ze raam en gooit hij ze pc uit het raam* en hangt zich vervolgens zelf op in het trapgat van ze huis*.
*niet te serieus nemen aub*
En helaas kan deze barb niet zonder enigma en grief, want dan is het hele idee van de build weg en dat is ook weer zo nutteloos
Sommige mensen hebben ook niet zoveel tijd dat ze elke keer een nieuw char willen beginnen als ze een keer dood zijn en dus ook niet zo godsgruwelijk veel diablo2 gespeeld hebben dat ze meteen ubergear hebben maar gewoon from scratch beginnen.....etc De helft van de tijd weet ik niet eens waar jullie het over hebben met die afkortingen, maar dan mag ik het spellie toch wel gewoon op SCL spelen? Speel 5 hooguit 8 uurtjes per week ofzo.
Eerlijk gezegd snap ik de lol niet van gear kopen eigenlijk. Het is toch veel leuker als je met een handvol goeie chars kan zorgen dat je nieuwe char goede gear heeft?
Eerlijk gezegd snap ik de lol niet van gear kopen eigenlijk. Het is toch veel leuker als je met een handvol goeie chars kan zorgen dat je nieuwe char goede gear heeft?
[ Voor 15% gewijzigd door armageddon_2k1 op 12-11-2007 16:10 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Tss enigma users. Ze weten niet eens meer hoe ze zonder maphack door de ws'sen moeten lopen
Sorry wilde je niet aanvallen hoor, maar we maken scl'ers gewoon graag belachelijk. Ikzelf heb ook meer dan de helft van m'n speeltijd op scl gespeeld en dat was toendertijd maar goed ookarmageddon_2k1 schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:09:
Sommige mensen hebben ook niet zoveel tijd dat ze elke keer een nieuw char willen beginnen als ze een keer dood zijn en dus ook niet zo godsgruwelijk veel diablo2 gespeeld hebben dat ze meteen ubergear hebben maar gewoon from scratch beginnen.....etc De helft van de tijd weet ik niet eens waar jullie het over hebben met die afkortingen, maar dan mag ik het spellie toch wel gewoon op SCL spelen? Speel 5 hooguit 8 uurtjes per week ofzo.
Ik heb even scl gedaan in de tijden dat de lag echt niet leuk meer was. En dat was voor die public dupe van vorige ladder 
Daarvoor eigenlijk altijd hcl gedaan. Ja, ok, de eerste keer niet, dan moet je singleplayer op scl doen of zo? Toen kende ik die hack nog niet
Vaak builds gemaakt die uit gingen van 2 chars om elkaar te ondersteunen toendertijd. Best grappig, dat doe ik nu eigenlijk nooit meer door die overpowered runewords die de meesten hebben. Waarom zou ik aan partyplay denken als men infinity en die shit heeft?
Daarvoor eigenlijk altijd hcl gedaan. Ja, ok, de eerste keer niet, dan moet je singleplayer op scl doen of zo? Toen kende ik die hack nog niet
Vaak builds gemaakt die uit gingen van 2 chars om elkaar te ondersteunen toendertijd. Best grappig, dat doe ik nu eigenlijk nooit meer door die overpowered runewords die de meesten hebben. Waarom zou ik aan partyplay denken als men infinity en die shit heeft?
Hmm dillemma, zal ik m'n exile verkopen? Opzich kun je met simpelere shields net zo goed smiten en deze is nog fg's waard ie ik kan gebruiken om een eni te krijgen
Dan verkoop ik ook maar meteen al m'n keys maar.
Ieder zijn ding, wil je SCl suc6armageddon_2k1 schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:09:
Beetje geinen tegen over de sc players moet kunnen
Verder heb ik ook geen godly gear, heb ik ook geen 2de keyset en lvl ik daarnaast ook zeer traag.
Heb daarom pas sinds gister een lvl 82 char mijn eeste lvl 8x char
Heb er nog 1 om de hoek kijken met haar 79,xx lvl.
geen 2de keyset betekend geen BO / Encher voor mij die ik ff snel kan laten joinen, betekend ook geen loot aanzetten als ik alleen speel.
Met het zelf vinden / krijgen van gear is het leukste spelen.
Wil niet eens een Enigma op mijn chars, wil ik teleport dan neem ik wel een sorc
Stuk of 40 keys die zo'n 175fg op gaan leveren denk ik. Exile weet ik niet, ik denk dat ik em gewoon aanbiedt dan zie ik wel of ie wil.