Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
Ik heb vandaag ook nog 3x sigon gloves gevonden dus roep maar als je een paar wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normaal laat ik die lowlevel troep ook liggen. Ik heb ook nog die jewel voor je (+11 max, +14 ar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 00:00:
[...]
Tekst

En de rift van dedl is leuk om te zien :)

tekst
Rift is idd wel stoer, zal denk ik zaterdag laat in de avond even HF Hell doen. (als ik er ben)
Kijken of dat een beetje gaat, ik zie iig een hoop orb's / tornado's / twisters :)

i.c.m. de res van mijn gear ben ik uiterst te vreden over deze paly build.
Zal wel even build typen op gotdiablo.forum2go.nl :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Derr_Hans schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 08:51:
[...]

Rift is idd wel stoer, zal denk ik zaterdag laat in de avond even HF Hell doen. (als ik er ben)
Kijken of dat een beetje gaat, ik zie iig een hoop orb's / tornado's / twisters :)

i.c.m. de res van mijn gear ben ik uiterst te vreden over deze paly build.
Zal wel even build typen op gotdiablo.forum2go.nl :)
Rift lijkt me heel lekker, Dedl. Alleen die GUL heb ik niet. Dan maar een VoR-variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:15:
[...]

Rift lijkt me heel lekker, Dedl. Alleen die GUL heb ik niet. Dan maar een VoR-variant.
Wou nog een VoR op merc :+ VoR is alleen swords en maces.
Act5 merc is niets, Mijn act2 merc zorgt er voor dat ik 23K def heb zonder dat heb ik maar 16K.
Heb namelijk geen PDR vandaar dat ik niet geraakt wil worden.

Al heb ik op lvl 74 klaar liggen een setje "soul drainers" (thx Yago) met CTC lvl x Weaken en dat doet -33% damage :) dus wellicht als ik goblin's / Tgodz upped dat ik de 20k def kan halen.

Laat hem wel zien, heb nog een HF hell over, als het een gul is dan krijg je hem :)
heb namelijk wel goede runes uit hell HF gehaald (2x mal gul)

[ Voor 43% gewijzigd door Derr_Hans op 23-11-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 00:14
Ziet er zeer leuk uit die Rift ja :)

Ik had gister weer geluk, me 2e HF hell een lum, eerste HF hell was een fal ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna eindelijk weekend, maar waarschijnlijk geen d2 dit weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Janie schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:35:
Ziet er zeer leuk uit die Rift ja :)

Ik had gister weer geluk, me 2e HF hell een lum, eerste HF hell was een fal ;(
Zouden zo mijn HF's kunnen zijn, Janie. Maar gelukkig is VoR niet zo duur. Als ik dan ooit een Gul bemachtig kan ik alsnog Rift maken.

Doet VoR in een Phaseblade zoveel phys.damage dat je last hebt van IM? Of (icm hoge dex-req) daarom VoR in ander wapen?
Voordeel PB: snel+geen repair. Nadeel: veel dex nodig+wellicht teveel phys.damage icm IM.
Nu wil je wel een fasoenlijke block (icm Holy Shield) maar de dex-req van PB is wel heel erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:28:
[...]

Zouden zo mijn HF's kunnen zijn, Janie. Maar gelukkig is VoR niet zo duur. Als ik dan ooit een Gul bemachtig kan ik alsnog Rift maken.

Doet VoR in een Phaseblade zoveel phys.damage dat je last hebt van IM? Of (icm hoge dex-req) daarom VoR in ander wapen?
Voordeel PB: snel+geen repair. Nadeel: veel dex nodig+wellicht teveel phys.damage icm IM.
Nu wil je wel een fasoenlijke block (icm Holy Shield) maar de dex-req van PB is wel heel erg hoog.
Repair costen zijn denk ik niet super duur voor VoR mijn rift is goedkoper dan HolyThunder runeword die regelmatig 16k repair had en dan was er maar 10 dura af ofzo.

neem een long sword als je geen phase wilt.
Deze doet base -10 heeft max 4 sox en zelfde range als phase.
Low physical damage.

heb zelf 126 dex nodig voor max @ lvl 80
Sanctuary shield 72% + lvl 21 Holy Shield

Qua attack doe ik 7frame zeal heb namelijk geen IAS.
Je heb maar 8% nodig voor 6frame en 42% voor 5 frame zeal.

Heb gekozen voor duress ipv treachery anders had ik met treachery alleen al 5frame zeal gehad.
7frame is opzich goed.

[ Voor 13% gewijzigd door Derr_Hans op 23-11-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Derr_Hans schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:40:
[...]

Repair costen zijn denk ik niet super duur voor VoR mijn rift is goedkoper dan HolyThunder runeword die regelmatig 16k repair had en dan was er maar 10 dura af ofzo.

neem een long sword als je geen phase wilt.
Deze doet base -10 heeft max 4 sox en zelfde range als phase.
Low physical damage.

heb zelf 126 dex nodig voor max @ lvl 80
Sanctuary shield 72% + lvl 21 Holy Shield

Qua attack doe ik 7frame zeal heb namelijk geen IAS.
Je heb maar 8% nodig voor 6frame en 42% voor 5 frame zeal.

Heb gekozen voor duress ipv treachery anders had ik met treachery alleen al 5frame zeal gehad.
7frame is opzich goed.
Jij bent wel gegaan voor phys.damage, Dedl? Als oplossing voor cold-immunes? Of kun je alle cold-immunities breken?
Op zich is een Phaseblade wel lekker (jij hebt al 126dex nodig@lvl80) en qua dex dus redelijk te doen. Als je nu (dual) Dream erbij hebt (alla super-rijke-Kwakke) dan heb je zowiezo geen last van CI's en wil je heel graag low phys. damage ivm IM. Heeft Phase nu te hoge damage (met VoR) of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:35:
[...]

Jij bent wel gegaan voor phys.damage, Dedl? Als oplossing voor cold-immunes? Of kun je alle cold-immunities breken?
Op zich is een Phaseblade wel lekker (jij hebt al 126dex nodig@lvl80) en qua dex dus redelijk te doen. Als je nu (dual) Dream erbij hebt (alla super-rijke-Kwakke) dan heb je zowiezo geen last van CI's en wil je heel graag low phys. damage ivm IM. Heeft Phase nu te hoge damage (met VoR) of niet?
Mijn damage van de scepter ligt op 16 to 38 en kijgt bij 100 str 100% enDamage bonus net als swords.
volgens diabloii.net

38 + 152% is 95 max damage (heb 152 str wordt minder moet minimaal 142 hebben voor shield en een 19 str en 15str amu/ring verdwijnen nog :P)

95 + IM lvl 20 bijv. is 688 damage returns :X dat x 5 swings :(
Wat is MAXED lvl IM wat die lui kunnen casten ??

lvl 1 is al 250% returns en met 95 damage is dat met 5swings 166x damage en ja dat betekend dood
Denk dus echt dat je zo laag mogelijke damage weapon moet hebben.
Phase doet te veel dus.

Waarom ik hem in een divine scepter heb geplaats.
Was al lvl 67 en nog steeds rift loos, wou nu echt ffkes rift zien en janie had een lem in ik had eergister toevallig een 2de hel gevonden om de scepter leeg te maken.

CS runs doe ik zelf niet, dus dacht waarom niet in deze scepter.
Hierbij heb ik iig ook een beetje LL (carion wind en venom gloves (soul's heeft dual leech) en met soul drainers ook mana leech om maar te kunnen zealen.

Anders doe ik CS runs wel met een trow weapon heb toevallig deathbit (unique execptional trow knives) en tiamata's rebuke. Mooiste zou zijn een tiamata's + demon arch javalin.

Cold Immunes haal ik weg met conviction behalve die frost gevallen in crystaline passage en frozen river die blijven CI met -130% resist conviction.

--
verder hard points in dex is ook niet veel hoor :P
Rift heeft +20 Sanctuary heeft +20 dan komt er nog een raven bij en dan heb ik genoeg dex voor lvl 99 ofzo :)

Heb dan ook 285 vita en met rift 295 vita

[ Voor 22% gewijzigd door Derr_Hans op 23-11-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondanks afraden van dokter toch op mijn werk, het ging hier uit de hand lopen.
Hard points in dex zijn niet erg hoor, als je daardoor max block makkelijk kan halen. Mijn necro geniet er te vaak van :)

En voor de cold immunes icm conviction: pak lower res stafje dedl. Te shoppen bij oa malah hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:21:
Ondanks afraden van dokter toch op mijn werk, het ging hier uit de hand lopen.
Hard points in dex zijn niet erg hoor, als je daardoor max block makkelijk kan halen. Mijn necro geniet er te vaak van :)

En voor de cold immunes icm conviction: pak lower res stafje dedl. Te shoppen bij oa malah hell.
true :)
Heb er 1 op assa en werkt goed.

Had er nog niet geheel aan gedacht hopelijk een lower res high elemental wandje te shoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:53:
[...]
Anders doe ik CS runs wel met een trow weapon heb toevallig deathbit (unique execptional trow knives) en tiamata's rebuke. Mooiste zou zijn een tiamata's + demon arch javalin.
die unid demon's arch balrog spear heb ik nog wel voor je als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Ik heb de volgende spullen die ik kwijt wil waarvan ik denk dat ze wellicht interessant zijn. Hoef er in principe niks voor terug, maar vind het zonde om ze weg te gooien. (als je wat hebt voor een paladin, graag ;) )

Afbeeldingslocatie: http://www.roadtospace.com/siggy/screenshot014.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.roadtospace.com/siggy/screenshot013.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.roadtospace.com/siggy/screenshot012.jpg

Van die laatste heb ik er stom genoeg 2 gevonden |:(

En de runes Ral, Hel en Sol. Laat maar wat weten via dit topic.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik ben wel geintresseerd in die Gnarled Staff + Infernal Torch als het mag :+
dibbs!

[ Voor 20% gewijzigd door armageddon_2k1 op 23-11-2007 17:12 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Is goed, ik zal rond 18.15 een game aanmaken. (name/pass got/got112) Komt dat een beetje goed uit voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Sure, no prob! Bedankt. Mijn naam is *armageddon_2k1

[ Voor 38% gewijzigd door armageddon_2k1 op 23-11-2007 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
ff 2 vraagjes

* ik kan niet zo snel vinden op google wat enhanced damage precies doet?
* gebruiken hier mensen maphacks? ik doe er nl altijd 3 uur over om meph te vinden bijv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
@siggy: Je hebt er een level restriction op staan. Ik heb een lvl62 char. SCL overigens

[ Voor 8% gewijzigd door armageddon_2k1 op 23-11-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Oeps, probeer opnieuw in een minuutje. (got1/got112)

[ Voor 15% gewijzigd door siggy op 23-11-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

En daar ben ik ook weer, even reporten dat ik weer ga spelen :p [waarom, geen idee, misschien hoop ik dat iemand het leest en me wil helpen met levelen en eventueel gear verzamelen :D]

/w *mcdutch als je gezellig wilt levelen/ouwehoeren of wat dan ook :p

edit:
Ja hoor, heb ik weer... ik ben nog geen 5 minuten bezig en die connection interrupts vliegen me alweer om mn oren...

Bestaat de GoT diablo 2 chat nog, eigenlijk? was altijd maar een hecht groepje, maar toch gezellig..

edit:
nummer 2.

Ik ben een necromancer begonnen, t word er eentje met een bult skeletten :p

Ook loop ik me kapot te /w-en maar dr is gewoon geen kop online of die spelerslijst uit de SP is gewoon hopeloos verouderd... :(

[ Voor 50% gewijzigd door McDutch op 23-11-2007 20:19 ]

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
meneer_brinkman schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:08:
ff 2 vraagjes

* ik kan niet zo snel vinden op google wat enhanced damage precies doet?
* gebruiken hier mensen maphacks? ik doe er nl altijd 3 uur over om meph te vinden bijv
enhanced damage verhoogd je damage, als het op een wapen zit geeft het meer damage aan het wapen
het gaat meestal om percentages. 100% ED (enhanced damage) is dus 2 keer zoveel damage van het wapen

je kan ook van skills meer damage krijgen, die krijg je altijd, ongeacht het wapen (zolang je die skill doet)

maphacks worden voor zover ik weet niet op GoT gebruikt, je kan er ook een ban van krijgen (kan je dus nooit meer spelen met die cd-keys)

bij mephi een tip: volg altijd de linkermuur, dat is sneller (correct me if i'm wrong)

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Hoe krijg ik items van m'n ene char naar m'n andere? Want ik heb geprobeert het te doen door een game te maken en dan uitloggen en proberen die game op te zoeken met m'n andere char. Maar die game kan ik dan niet meer vinden. Of moet ik dan echt iemand hebben die me daarbij helpt.. ?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Timlog schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:35:
Hoe krijg ik items van m'n ene char naar m'n andere? Want ik heb geprobeert het te doen door een game te maken en dan uitloggen en proberen die game op te zoeken met m'n andere char. Maar die game kan ik dan niet meer vinden. Of moet ik dan echt iemand hebben die me daarbij helpt.. ?
Na 5 mins is een game "perm", dit houdt in dat je de game kunt verlaten maar dat de game niet meteen verdwenen is en je dus met de mule erin kan om de spullen te pakken. Maar met 1 char mulen blijft gevaarlijk, omdat je realmdown kunt krijgen of je game kan verdwijnen omdat ie niet perm bleek te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Jacub86 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:09:
[...]

Na 5 mins is een game "perm", dit houdt in dat je de game kunt verlaten maar dat de game niet meteen verdwenen is en je dus met de mule erin kan om de spullen te pakken. Maar met 1 char mulen blijft gevaarlijk, omdat je realmdown kunt krijgen of je game kan verdwijnen omdat ie niet perm bleek te zijn.
aaah, nee ik wil gewoon snel een 2e char hebben. Ik vind natuurlijk met m'n hogere char veel betere items die ik dan aan m'n lower char wl geven. Maar gewoon even 5 min wachten dus :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Got diablo IRC channel is denk ik jaar geleden opgeheven. Kwam bijna nooit meer iemand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Timlog schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:18:
[...]

aaah, nee ik wil gewoon snel een 2e char hebben. Ik vind natuurlijk met m'n hogere char veel betere items die ik dan aan m'n lower char wl geven. Maar gewoon even 5 min wachten dus :)
Hmmm.. ik zie de game nog steeds niet. Zou het kunnen komen omdat m'n ene char al op nightmare niveau speelt? Ik maak de game wel aan op normal niveau

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Nee dat staat er compleet los van.

Net ff m'n mf soso gegeared, 432mf momenteel met 2.8k life na bo. Moet alleen nog ff m'n resistances omhoog krijgen voor hell en dan kan ze eens bewijzen of ze iets kan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
Voor de mensen @ scl die hulp etc nodig hebben:

/f add Mooneater vandaag ben ik wss wel veel online (btje ziekjes nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Mooneater schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 10:53:
Voor de mensen @ scl die hulp etc nodig hebben:

/f add Mooneater vandaag ben ik wss wel veel online (btje ziekjes nl)
En waar moet ik dat dan intypen? O-)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
In je msg box(als je op enter ramt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke nvm this post 8)7

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Jacub86 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 03:13:
Nee dat staat er compleet los van.

Net ff m'n mf soso gegeared, 432mf momenteel met 2.8k life na bo. Moet alleen nog ff m'n resistances omhoog krijgen voor hell en dan kan ze eens bewijzen of ze iets kan :o
Hoe krijg je ie MF? Mijn MF is nu 0 geloof ik :+ en die item drops zijn ook dramatisch.
Wat is een goede manier om een beetje redelijke MF te krijgen zonder godly items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

van die goudgekleurde items, ik heb nu een amulet en een stel gloves met wat mf ;O

en Mooneater bedankt voor de wizzy en +2 skill amulets ed :D

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
armageddon_2k1 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:40:
[...]

Hoe krijg je ie MF? Mijn MF is nu 0 geloof ik :+ en die item drops zijn ook dramatisch.
Wat is een goede manier om een beetje redelijke MF te krijgen zonder godly items?
perfect topaz'jes sparen en die in 4 socket shield doen, 4 socket armour, 4 socket helm ;) 3x96mf=288mf

[ Voor 3% gewijzigd door gotfurrr op 24-11-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
armageddon_2k1 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:40:
[...]

Shako ptopaz 74
Tal armor ptopaz 114
Tal amu
Tal orb
Tal belt 14
Tal set bonus 65
Wartravelers 40
Chanceguards 40
Nagelring 30
Gheeds ~30
Charms ~20

Kostte me in totaal zo'n 45fg omdat ik alles op tal set na al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
En zijn de drops ook significant beter?
Bij NM Baal eerste keer dropte er geen enkele rare zelfs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Zijn er nog mensen ingame? /w *mcdutch, ik wil graag fatsoenlijke cowruns... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
add mij maar : i_fail

ik speel redelijk vaak en wil je wel ff helpen, heb ook nog wel wat gear voor je denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Tnx :)

Ik heb ondertussen ook mn eerste passen in HC spelen gezet, en daarop is jou nickname gruwelijk van toepassing :(

Ik ben namelijk nog voordat ik ook maar fatsoenlijk op gang kwam alweer doodgegaan, door eenofandere coldboss :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
armageddon_2k1 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:06:
En zijn de drops ook significant beter?
Bij NM Baal eerste keer dropte er geen enkele rare zelfs...
shako gehad @ nm baal :)

heb wat picts gepost @ igotdia van mn charger btw, under construction nog, dat wel, maar al redelijk degelijk :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
heb ook ooit een keer shako gevonden @ nm baal geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mijn strafezon op HCL gaat lekker. Eindelijk lvl 24 = strafe! jammer genoeg nog niet genoeg damage + manaleech om het effectief te kunnen gebruiken. Duriel was een ramp, tig keer bijna dood en moeten porten naar town maar uiteindelijk toch gered.

Net de high council gesloopt in act3 en ben onderweg naar meph. Speel vaak op rare tijden maar heb mezelf de game got/got toegeëigend dus zoek me eens op als je samen wilt levellen.

edit:
misschien handig om te vermelden. account /*bredero char: Persephone

[ Voor 8% gewijzigd door Frietzegger op 25-11-2007 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me liijst op hcl begint een beetje vol te raken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Weet iemand dit?

Ik heb een jewel gevonden (@HCL) met de modifier: 12% Damage Taken Goes To Mana.
Als ik deze nu in mn ali baba stop (ists komen er toch niet in...)
ontvang ik dan effectief 12% minder dmg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Ik denk t wel, en die 12% gaat dan naar je mana..

Ik zal zo ook wel ff weer ingame verschijnen, toch maar even een HC retry doen met een bowazon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Wat is HCL ? Ja ik blijf het gewoon lekker vragen, want ik wil alles weten :p

En als iemand Atma's Wail zou willen (zie hier), ik heb nog zoiets nodig wat m'n sorc aankan :)

/f add multi-tit O-)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

HCL = Hard Core Ladder.

Ik kom zo online, eens kijken wie er nog zijn :P /w *mcdutch of *mcdutchhc, daar zul je me wel aantreffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Mooneater schreef op zondag 25 november 2007 @ 10:08:
Weet iemand dit?

Ik heb een jewel gevonden (@HCL) met de modifier: 12% Damage Taken Goes To Mana.
Als ik deze nu in mn ali baba stop (ists komen er toch niet in...)
ontvang ik dan effectief 12% minder dmg?
Als je geraakt wordt door physical damage gaat 12% van de hit points die je verlies naar je mana.
Krijg je een hit van 100 damage dan krijg je 12 mana erbij. Je krijgt dus evenveel damage als zonder het jewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
peke schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:23:
[...]

Als je geraakt wordt door physical damage gaat 12% van de hit points die je verlies naar je mana.
Krijg je een hit van 100 damage dan krijg je 12 mana erbij. Je krijgt dus evenveel damage als zonder het jewel.
heh, bagger, ik dacht juist dat ik een mooi alternatief voor shaft/ss etc had gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Niet online
Gaat lekker met mijn nog steeds untwinked boogzon. Act bosses vallen alleen niet mee. Heb Mephisto maar aan de andere kant van de rivier geparkeerd en hem op die manier afgeschoten. Diablo was lastiger, maar na veel rondrennen en een hele sloot pots toch neer gekregen.

Meph liet zelfs een twitch vallen! Erg leuk voor mijn beginnende strafer. Diablo was echter een krent en liet niets noemenswaardigs vallen.

Zodra ik een leuk 2 socket boogje vind kan ik echter een Zephyr maken heb de runes (Ort+Eth) al klaarliggen. Dat is toch een deftig wapen voor een lvl 26 zon.

Maak me toch zorgen over hoe dat straks in nightmare moet, denk dat ik maar een paar keer meph moet runnen op normal voor wat redelijke gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Frietzegger schreef op maandag 26 november 2007 @ 02:58:
Gaat lekker met mijn nog steeds untwinked boogzon. Act bosses vallen alleen niet mee. Heb Mephisto maar aan de andere kant van de rivier geparkeerd en hem op die manier afgeschoten. Diablo was lastiger, maar na veel rondrennen en een hele sloot pots toch neer gekregen.

Meph liet zelfs een twitch vallen! Erg leuk voor mijn beginnende strafer. Diablo was echter een krent en liet niets noemenswaardigs vallen.

Zodra ik een leuk 2 socket boogje vind kan ik echter een Zephyr maken heb de runes (Ort+Eth) al klaarliggen. Dat is toch een deftig wapen voor een lvl 26 zon.

Maak me toch zorgen over hoe dat straks in nightmare moet, denk dat ik maar een paar keer meph moet runnen op normal voor wat redelijke gear.
'ik heb nog wel een lycanders aim voor je, met socket ;) zou er een jewel in doen met ias of zo

ook heb ik nog een helm liggen met +1 skills en wat andere fixed + een 1 skill to ama amu (wat op de lagere levels handig is, later krijg je betere amu's ;) )
en heb nog een crafted paar amu gloves (20ias, knockback etc)

dit alles op scladder ;) (en gratiszzz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er toch over uit gekomen *denk ik* dat ik een bowazon ga maken, en me hammerdin zo laat om te mfen en beetje te rushen :D, ook omdat hammerdin zooooooooooo focking duur is om beetje goed te maken :D en volgens mij dat wel mee valt met een bowazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 08:26:
Ik ben er toch over uit gekomen *denk ik* dat ik een bowazon ga maken, en me hammerdin zo laat om te mfen en beetje te rushen :D, ook omdat hammerdin zooooooooooo focking duur is om beetje goed te maken :D en volgens mij dat wel mee valt met een bowazon.
nou... vergis je niet!
Een hammerdin is toch wel gebaat bij hoto // enigma
Een bowazon is toch wel gebaat bij wf/faith // forti << beide ook niet echt aan de goedkope kant

Hoewel ik moet toegeven dat een hammerdin het ook wel red zonder hoto, en een bowazon wss ook wel zonder forti...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enigma hammerdin die heb ik al :p
ik wil nu dus een bowazon met faith/forti gaan maken, maar als hij super veel moeite heeft met hell vind ik dat zonde van al die items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frietzegger schreef op maandag 26 november 2007 @ 02:58:

Zodra het je lukt kan ik je een Harmony bow aanraden "RuneWord - Tir - Ith - Sol - Ko" het geeft je

Level 10 Vigor Aura When Equipped
+200-275% Enhanced Damage (varies)
+9 To Minimum Damage
+9 To Maximum Damage
Adds 55-160 Lightning Damage
Adds 55-160 Fire Damage
Adds 55-160 Cold Damage
+2-6 To Valkyrie (varies)
+10 To Dexterity
Regenerate Mana 20%
+2 To Mana After Each Kill
+2 To Light Radius
Level 20 Revive (25 Charges)

Je heb +3 Valk omdat je als ama niet meer als 3 kan krijgen.
Redelijke Physical Damage en Speed mits in DoubleBow of Matriachal bow (4sox)
Revive's als het echt te heet word onder voeten.
Vigor lvl 10 :)

Wat wil je nog meer :)

--

Jordi

Wat jij wil met Faith Forti is voor mij al ontiegelijk duur :)
Zorg dat je FORTI in een WireFleece heb, omdat dit de mooiste armor is op een Amazon, te sexy gewoon :+

Forti geeft life dus bedenk goed hoeveel life je wilt hoeveel str je nodig heb.
Bowie zijn zwak qua resist dus gloams kan een porbleem vormen, dogde evade en avoid kan wel lightning van die Klere***** ontwijken.

neem op switch Spirit/Titans + Sigon shield voor +3 Valk of een +3Valk Harmony bow dan heb je ook nog eens lvl 10 vigor als je snelheid nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:52:
[...]

nou... vergis je niet!
Een hammerdin is toch wel gebaat bij hoto // enigma
Een bowazon is toch wel gebaat bij wf/faith // forti << beide ook niet echt aan de goedkope kant

Hoewel ik moet toegeven dat een hammerdin het ook wel red zonder hoto, en een bowazon wss ook wel zonder forti...
Bowies kunnen makelijk zonder faith / forti combo :)
WWS + Treachery was al zeer dodelijk @ hell en nog steeds zie Bowie van Tollo.

Sure het is niet een 8player game rusher maar voor PitRuns en Mits je lit res goed is WSK2 runs ook te doen. Knockback wel aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

good forti wire fleece 1.5 life 28 resist 180 fg <-- is dat beetje normale prijs of :X?
Afbeeldingslocatie: http://img252.imageshack.us/my.php?image=screenshot001rz2.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:04:
good forti wire fleece 1.5 life 28 resist 180 fg <-- is dat beetje normale prijs of :X?
[afbeelding]
Lo Rune en een 11% Superiour WireFleece.
Denk wel dat je 180 FG er kwijt voor bent.

Max res is 30% dus de 2% maak niet veel uit.
1.5 life per clvl is ook netjes. Lo = 150FG ofzo Armor schat ik op 10fg
Sol en Dol samen 5fg ?? geen id = 165FG

Als je hem zelf maak heb je kans op Bagger Life per clvl en dus ook minder waard.

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 26-11-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah ik ga die ook nemen nu alleen nog goede bow vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de uitleg tollo ;)

momenteel zit ik erg in 12 sky :P ik kom wel terug aar diablo als er een nieuwe patch is geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Niet online
@ brink: dat is mooi spul idd, helaas is Persophone hcladder maar bedankt voor het aanbod :)

@ hans: Ja harmony ziet er zeker goed uit en die runes zijn waarschijnlijk nog wel te doen. Ben nu mijn skills aan het plaatsen met een wws in gedachten, maar ben pas lvl 29 (alles tot nu toe 1 punt behalve strafe en penetrate max)

Ik heb wel eerder een hc strafer gehad met een eaglehorn, dat ging ook heel erg fijn. Account is onderhand wel verdwenen. Was tijdens 1.09 denk ik.
Er zijn een aantal dingen veranderd als ik het goed begrijp, nieuwe runewords en uber tristram en nieuwe charms. Heb geen changelogs gezien maar het speelt in ieder geval als vanouds :P

Ik heb natuurlijk nog geen ruilmateriaal of fg maar begrijp dat je nuttige uniques/sets kan ruilen voor pgems, die ben ik dus al hard aan het sparen. Was lvl 26 aan het begin van act 5, heb dus voor de zekerheid maar even een paar keer ouderwets de bloody foothills gedaan en vind bakken flawless gems en lage runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frietzegger schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:56:
@ brink: dat is mooi spul idd, helaas is Persophone hcladder maar bedankt voor het aanbod :)

@ hans: Ja harmony ziet er zeker goed uit en die runes zijn waarschijnlijk nog wel te doen. Ben nu mijn skills aan het plaatsen met een wws in gedachten, maar ben pas lvl 29 (alles tot nu toe 1 punt behalve strafe en penetrate max)

Ik heb wel eerder een hc strafer gehad met een eaglehorn, dat ging ook heel erg fijn. Account is onderhand wel verdwenen. Was tijdens 1.09 denk ik.
Er zijn een aantal dingen veranderd als ik het goed begrijp, nieuwe runewords en uber tristram en nieuwe charms. Heb geen changelogs gezien maar het speelt in ieder geval als vanouds :P

Ik heb natuurlijk nog geen ruilmateriaal of fg maar begrijp dat je nuttige uniques/sets kan ruilen voor pgems, die ben ik dus al hard aan het sparen. Was lvl 26 aan het begin van act 5, heb dus voor de zekerheid maar even een paar keer ouderwets de bloody foothills gedaan en vind bakken flawless gems en lage runes.
@HC

kijk eens op gotdiablo.forum2go.nl

Post daar je need list.
Heb zelf ok een wws op daggerzon die niet gebruikt word.
een 16x % damage variant, perf is 170%

/w anders wat personen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Low items heb ik bergen van waar ik vanaf moet, waaronder wws e.d. Wisp me vanavond maar ff of plaats idd een needlist op het andere forum en je zult zien dat je zo een berg items hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend weer even gespeeld, en toch wel wat goede vondsten gedaan. Voor het eerst in mijn speelcarriere een tal armor gevonden, waardoor ik eindelijk de set compleet heb!

Meteen daarna valt een leviathan Kraken shell, en een reapers toll...en allemaal droppen ze niet bij meph, diablo of baal, maar gewoon in de hallen na pindle (pindle heeft nog bij mij overiges NOOIT wat gedropped wat van waarde is...:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gewoon niet gespeeld, even geen zin gehad (niet zo raar). Misschien vanavond weer even. Paper Mario is uitgespeeld vandaag dus ik heb overdag ook niet veel meer te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:57:
Ik heb gewoon niet gespeeld, even geen zin gehad (niet zo raar). Misschien vanavond weer even. Paper Mario is uitgespeeld vandaag dus ik heb overdag ook niet veel meer te doen :D
hahaha, je gaat zeker spelen tot je Galaxy heb ?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja, die moet ik ook nog even halen, en Guitar hero 3
En, en, en...

Ah well, het is weer december, er komt teveel uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:08:
Oh ja, die moet ik ook nog even halen, en Guitar hero 3
En, en, en...

Ah well, het is weer december, er komt teveel uit :D
Wil nog MP3 SMG en Mario & Sonic wellicht ook RRR:2
Daarnaast lijkt MoH:Heroes ook goed qua MP op de Wii en BWii ook :P
Hoop centjes weer.

kom wel volgend jaar wel allemaal
ben nu nog te druk, en wil nog zo veel met diablo.

Nog 3 char en ik heb ze alle 7 gehad.
Sorc (lvl 10) / Barb / Necro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Ben momenteel me cookie cutter javazon aan het maken voor CS :D.
Deze is nu lvl 40 (bedankt sterre voor 15 lvl's van gisteravond)

Nu zit ik wat rond te kijken en heb wat builds bekeken en dan kom ik op volgende vragen:

In hoeverre is pierce belangrijk? Sommige mensen hoor je er niet over terwijl anderen zeggen dat je razortail moet gebruiken om 100% pierce te krijgen?
In hoeverre kan je met dodge/evade/avoid soort van stunlock krijgen? (maar 8 frame recovery)
Valk lvl 17 (after skills) lijkt me must op hc? LI immunes moeten toch bezig gehouden worden kan geen infinity betalen.

Ik heb dit jaar C&C 3 TW en Supreme Commander gekocht en echt nog geen 100 uur gespeeld...Heb het wel even gehad met het kopen van spellen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Janie op 26-11-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwoa, valk kun je ook on striking krijgen van de cheap 1.11 runeword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:50:
Mwoa, valk kun je ook on striking krijgen van de cheap 1.11 runeword.
Nadeel is dat je een valk op ctc niet goed kan plaatsen.
Janie schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:48:
Ben momenteel me cookie cutter javazon aan het maken voor CS :D.
Deze is nu lvl 40 (bedankt sterre voor 15 lvl's van gisteravond)

Nu zit ik wat rond te kijken en heb wat builds bekeken en dan kom ik op volgende vragen:

In hoeverre is pierce belangrijk? Sommige mensen hoor je er niet over terwijl anderen zeggen dat je razortail moet gebruiken om 100% pierce te krijgen?
In hoeverre kan je met dodge/evade/avoid soort van stunlock krijgen? (maar 8 frame recovery)
Valk lvl 17 (after skills) lijkt me must op hc? LI immunes moeten toch bezig gehouden worden kan geen infinity betalen.
Pierce is voor java best belangrijk.
Lightning fury killed daarom zo goed bij cowruns.

Razortail kan je nemen, heb je veel +skills dan is 1pt pierce voldoende.
Razortail geeft 33% pierce heb je minimaal 65% pierce nodig als skill zelf (lvl 8 pierce)
+7skills is wel te halen toch :)

Dodge / Evade / Avoid werkt zeer goed, je bent voornamelijk ranged dan heb je minder dodge nodig.
Zorg gewoon dat je op 50% zit (lvl 12) en (lvl 7 avoid) daarnaast maxed block :)

Bosses is een Kelpie op merc wel handig, zijn ze zo traag dat ze je niet in een lock kunnen zetten.
Ook handig als je op melee zit met Charged Strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Circlet 2
Titans 2
Torch 3

Ahh heb al +7 ;)

Jammer is dat je zoveel stat punten mist van T-gods en natuurlijk de max lightning res al heb je die niet nodig in CS.

Lionheart als armor lijkt me wel wat...lekker goedkoop en degelijk. Hel+Lum+Fal
+20% Enhanced Damage
Requirements -15%
+25 To Strength
+10 To Energy
+20 To Vitality
+15 To Dexterity
+50 To Life
All Resistances +30

Jammer dat er geen extra defence op zit. Maargoed denk dat defence zowieso niet echt veel uit maakt. Ik ga voor ss dus heb al 35% dr + 75% block en dan nog 50% dodge, evade en avoid.

Um'ed duriel shell kan ook....Keuzes keuzes :P

Mjah met razortail heb ik geen skillpoints nodig voor 100% pierce en met Lionheart pak je bergen stat punten. Kan eventueel highlords nemen ipv cat's eye (jammer van dex) heb ik ook weer +1 skill extra.
lvl 9 pierce + razortail = 102% pierce (100% dus).

[ Voor 69% gewijzigd door Janie op 26-11-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:17:
Circlet 2
Titans 2
Torch 3

Ahh heb al +7 ;)

Jammer is dat je zoveel stat punten mist van T-gods en natuurlijk de max lightning res al heb je die niet nodig in CS.
Als je qua Pierce op ~80% (lvl 15) uit komt is dat ook goed.
Kan je wel Tgodz aan.

kost je 8skills points.
Overgens is lvl 20 85%

Welke Shield wil je ?
Spirit ? +2 ;)

@ Edit janie

StormShield is een helemooie.
LionHeart ook.

Als ranged zijnde heb je niet super veel def nodig.
Max block is belangrijker tegen ranged attackers.

Als je Chaos gaat runnen heb je ook geen ranged attackers.
Chaos is grote open vlaktes, ook niet echt storm nodig imo.
Door LF zijn ze zo dood mits je goed gebruik maak van decoy.

Decoy casten en ze kruipen er omheen.
Fury paar keer gooien en dood, zonder dat ze in de buurt zijn gekomen.

[ Voor 37% gewijzigd door Derr_Hans op 26-11-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu ook bezig met me bowazon hijs nu level 10 :P moet alleen nog wat spullen verkrijgen :P
ik zoek nog helmet for end game, boots, gloves, belt, zo en zo gloves layings of hand voor cs runs, ww boots? voor de rest is het nog een beetje een gray arrea voor me :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Ik ben altijd geneigd teveel defensive te denken terwijl de aanval vaak de beste verdediging is :P

Spirit is misschien ook een optie, helaas kan ik die niet buggen dus kost het 30 strengt extra wat dan weer zuigt. Verder zal ik vast ook nog wel is wat anders dan cs gaan doen en dan komt de DR wel weer van pas. + max block met spirit ;(

Lastig is dat heh ik ben ook total amazon n00b :P nog nooit eerder gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Janie op 26-11-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:48:
Ben nu ook bezig met me bowazon hijs nu level 10 :P moet alleen nog wat spullen verkrijgen :P
ik zoek nog helmet for end game, boots, gloves, belt, zo en zo gloves layings of hand voor cs runs, ww boots? voor de rest is het nog een beetje een gray arrea voor me :p
WW life dex
WT damage extra
Gore's Deadly Strike als je nodig heb.

anders Crafted Blood Boots
Replenish Life + (5-10)
(1-3)% Life Stolen Per Hit (is nooit slecht om te hebben)
+(10-20) To Life (kan je meer dex nemen :P)

verder is er qua boots niet veel te krijgen triple res boots nemen :)
of gewoon tearhunch 10%All res 5 str 5 dex 20% FRW
Janie schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:50:
Ik ben altijd geneigd teveel defensive te denken terwijl de aanval vaak de beste verdediging is :P

Spirit is misschien ook een optie, helaas kan ik die niet buggen dus kost het 30 strengt extra wat dan weer zuigt. Verder zal ik vast ook nog wel is wat anders dan cs gaan doen en dan komt de DR wel weer van pas. + max block met spirit ;(

Lastig is dat heh ik ben ook total amazon n00b :P nog nooit eerder gespeeld.
java heeft zelf wat minder aan dex omdat de lightskills killed en niet je physical damage.
Dus dex -> max block -> Spirit is niet leuk ;)
Leechen zal je zelf ook niet super veel doen als java. Zoek mana after kill, bijv SILKWEAVE boots geeft 5mana after Kill. Dit zal je zeer goed helpen.

[ Voor 35% gewijzigd door Derr_Hans op 26-11-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net me eigen Faith gemaakt woot fucking woot +2 skills en level 14 fana!
en armor geruild voor fg
Afbeeldingslocatie: http://www.deluxe-gaming.net/globalimages/armorbow.bmp

Bow = 30 ias
amu = 20 ias
gloves = 20 ias
noscoil = 10 ias ??
andariels helmet = 20 ias
Dan zou je op 100 IAS zitten, maybe nog andys helmet socketen met een ias jewel.
Dit heb ik op internet gevonden ik weet niet of dit nog klopt kwa breakpoints:
9/3: 80-119%
9/2: 120-156%
Met deze build gewoon bij 9/3 houden of voor meer gaan op 9/2?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:10:
Net me eigen Faith gemaakt woot fucking woot +2 skills en level 14 fana!
en armor geruild voor fg
[afbeelding]
nice !!

lvl 15 fana is maxed toch :)
Zie die damage al, 309 max + 300% forti + 271 (fana lvl 14) = 2073

Tel might (200% @ lvl 85 geloof ik) aura merc erbij op.
Tel je Dex 300% of 400% als je 400 dex heb :P

300 dex - 3618 Damage - Maxed guided arrows - 120% (lvl 25) - 3989
400 dex - 3927 Damage - Maxed guided arrows - 120% - 4298

300 dex komt op totaal van 1191% met guided en 400 dex op 1291%
Strafe geeft op lvl 25 op 3/4 damage 125% kom je op 3k met 300 dex
en op 3.2k strafe met 400dex zeker netjes te noemen hoor :P

Dan nog je critical / deadly strike erbij.

[ Voor 12% gewijzigd door Derr_Hans op 26-11-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ben benieuwd :D ben alleen nog niet zeker over, belt en gloves, de boots worden waarschijnlijk gewoon ww's vanwege de dex en life, tis ook wel belangrijk dat je knockback hebt zeggen velen, je kan ook daarvoor een Gaint bone skull nemen met 2 sockets:
Defense: 350-477 (varies)(Base Defense: 100-157)
Required Level: 65
Required Strength: 106
Durability: 40
+250-320 Defense (varies)
10% Chance Of Crushing Blow
Knockback
+25-35 to Strength (varies)
Socketed (1-2) (varies)
Mischien dan 2 ias jewels erinstampen? en dan noscoil belt weg laten vallen daar iets anders voor doen.

Het zal dus een guided arrow built worden probaly, maar wil er ook graag multishot bij :X weet niet of dat mogelijk is maar dat poonde vroeger altijd zo hard in hell cowen :D lekker sproeien met duizend arrows en 120 ias en dan iedereen zeuren dat het lagged:P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:41:
Ja ben benieuwd :D ben alleen nog niet zeker over, belt en gloves, de boots worden waarschijnlijk gewoon ww's vanwege de dex en life, tis ook wel belangrijk dat je knockback hebt zeggen velen, je kan ook daarvoor een Gaint bone skull nemen met 2 sockets:
Defense: 350-477 (varies)(Base Defense: 100-157)
Required Level: 65
Required Strength: 106
Durability: 40
+250-320 Defense (varies)
10% Chance Of Crushing Blow
Knockback
+25-35 to Strength (varies)
Socketed (1-2) (varies)
Mischien dan 2 ias jewels erinstampen? en dan noscoil belt weg laten vallen daar iets anders voor doen.

Het zal dus een guided arrow built worden probaly, maar wil er ook graag multishot bij :X weet niet of dat mogelijk is maar dat poonde vroeger altijd zo hard in hell cowen :D lekker sproeien met duizend arrows en 120 ias en dan iedereen zeuren dat het lagged:P
Multi is goed voor chaos enzo,
Welk amulet neem je ?

Dan kan het wel eens handig zijn om atma's amulet te nemen, 1pt strafe (+5skills faith) geeft 10 arrows, puur om AMP te casten. Multi doet dit namelijk alleen vanuit de middelste 2 pijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
De ene LoH valt na de andere :') niet dat er gewoon fatsoenlijke items vallen met 400mf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Jacub86 schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:10:
De ene LoH valt na de andere :') niet dat er gewoon fatsoenlijke items vallen met 400mf...
Ik kan er wel 1 gebruiken dus niet vendoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:52:
[...]

Multi is goed voor chaos enzo,
Welk amulet neem je ?

Dan kan het wel eens handig zijn om atma's amulet te nemen, 1pt strafe (+5skills faith) geeft 10 arrows, puur om AMP te casten. Multi doet dit namelijk alleen vanuit de middelste 2 pijlen.
ik heb nu cats eye amulet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jacub86 schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:10:
Niet zeuren, dat mocht ik ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Janie schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:36:
[...]

Ik kan er wel 1 gebruiken dus niet vendoren ;)
K whisp me maar, heb er nu zo'n 7 dus kan er wel een missen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
omg check dit dan door die huidige bug :S

You can get 3 auras at once on a barb, this is how:

Well to start, if you aura bug with lets say, 2 Dooms, (holy freeze), then you take one off, you will still have the aura bugged, (minus 15 lvls, or whatever lvl aura is on the weapon)
To make up for this, do the aura bug an extra time, and when you take off one weapon, it does the same dmg.

Bug your holy freeze, then take off one doom.

Wear HoJ and Dragon armor, and bug that, then take off the Hoj, and put on a dream shield, and a dream helm, and repeat.

You now have a bugged holy freeze (Weapon)
You now have a bugged holy fire (Armor)
You now have a bugged holy shock (Shield and helm)
-You may take off the shield or helm in replace of another item
-You will still have all 3 bugged (Make sure you don't switch weapons, beause that takes off your holy freeze, removing the glitch, and possibly your holy shock also, depending on if you took off the helm.)
-Conviction + a barb like this = Uber fast Uber lvling, (keep in mind you need to get the holy freeze really high)
-Have fun!

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit spel is nu echt losgeslagen met aura stacking bugs :')
Dit spel eindigt echt zoals Diablo I. Jammer. Pkers gaan het erg makkelijk krijgen zo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Derr_Hans schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:36:
[...]

nice !!

lvl 15 fana is maxed toch :)
Zie die damage al, 309 max + 300% forti + 271 (fana lvl 14) = 2073

Tel might (200% @ lvl 85 geloof ik) aura merc erbij op.
Tel je Dex 300% of 400% als je 400 dex heb :P

300 dex - 3618 Damage - Maxed guided arrows - 120% (lvl 25) - 3989
400 dex - 3927 Damage - Maxed guided arrows - 120% - 4298

300 dex komt op totaal van 1191% met guided en 400 dex op 1291%
Strafe geeft op lvl 25 op 3/4 damage 125% kom je op 3k met 300 dex
en op 3.2k strafe met 400dex zeker netjes te noemen hoor :P

Dan nog je critical / deadly strike erbij.
Mijn Speed-Bowazon:

Faith GMB: lvl 15 fana, +2 skills
Rare gloves: 20%ias, 14 dex, 28% lightning res
Nosferatu's Coil: 10%ias
Gore Rider: 15% CB(!), 15% DS (!), 10% OW, 200% ED
Cat's Eye: 20%ias
M'Avina's True Sight: 45% ias (socketed 15% ias)
Fortitude Scarab Husk: 300%ed, 27 all res
Rare ring 1: 5% ml, 8% ll, 20% fire res
Raven frost: 20 dex, 205 AR
heleboel +max damage charms
Hellfire Torch
Annihilus

= 20% + 10% + 20% + 45% = 95% ias = 9/3
9/2 is onmogelijk te halen zonder je resists e.d. op te offeren.

Op m'n merc (act 2 offensive dacht ik, iig met Might):
Andariel's Visage: Ral
Fortitude
Eth. Pride CV: lvl 19 concentration

Stats:
178 str (had veel minder gekund, had niet op Faith maar Windforce gerekend)
397 dex
109 vit
49 nrg

Skills:
Critical Strike: lvl 17
Penetrate: lvl 9
Pierce: lvl 17
Dodge/Avoid/Evade: lvl 11
Valkyrie: lvl 26
Multiple Shot: lvl 24
Guided Arrow: lvl 23

Damage zonder merc skills:
No skill: 791-3895
Guided Arrow: 857-4272
Freezing Arrow: 615-3050
Multiple Shot: 593-2921

Met merc:
No skill: 1121-5782
Guided Arrow: 1187-6159
Freezing Arrow: 1121-5782 + 171-213
Multiple Shot: 840-4336

Al met al een ideale funbuild eigenlijk :P Alleen de pijlen zijn zo snel op :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Wie mag ik allemaal /w-en? :) Zit een beetje vast op hell namelijk.. schiet niet echt op O-)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
mij kun je altijd om hulp vragen /w *jacub86- of /w *jacub86-hc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Niet online
Ben weer lekker bezig geweest met mijn strafer, nu lvl 36 en bezig met nightmare. Dankzij jacub86 ligt er al een wws klaar op lvl 39, wat een feest :')

Baal ging makkelijk, duurde flink lang maar met mijn valk als tank niet in gevaar gekomen. Valk is een heerlijke tank en ik gooi er flink wat punten in zodat ze der blijft staan als ik haar nodig heb. Zoals (super)uniques en act bosses, tsja het blijft wel hardcore he ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op moment level 57 ongeveer met me bowazon, gisteravond flink wat baalruns gedaan met Janie, gaat de goede kant op :D iemand nog tips voor de skills distrubition? wat eerst, wat als laatst, wat maxen wat niet maxen :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 07:51:
op moment level 57 ongeveer met me bowazon, gisteravond flink wat baalruns gedaan met Janie, gaat de goede kant op :D iemand nog tips voor de skills distrubition? wat eerst, wat als laatst, wat maxen wat niet maxen :p?
Damage boost van guided / strafe is niet super hoog.
Zou eerst je passive op orde krijgen, en multi op zo'n 16 arrows is voldoende (lvl 15 met +skills) Guided 1pt strafe minimaal 6pt met +skills voor 10 arrows.

Valk op minimaal lvl 17.
D/A/E skills op 50%
Critical Strike ~60%

Penetrate is niet nodig met Faith en Guided - Faith is ITD op monsters en Guided is ITD op Champs / Uniques / Act bosses
Penetrate kan je volledig laten vervallen.

Pierce met Razortail op ~69% zonder op ~80%
Zonder penetrate en met de +skills zou je rond de lvl 60 je passive's klaar moeten hebben.
Jouw FaithBow doet +5 bow skills dus je minimale bow vereisten haal je ook wel.

Na lvl 60 is het dus kiezen.
Meer tank -> boost valk / decoy
Meer damage -> Boost Guided / Strafe
Extra Safety -> neem Freezing Arrow als extra skill hoef niet veel 1pt is voldoende voor freeze lenght, en neem een paar 1-2 cold damage chams voor meer freeze lenght

Physical immunes -> neem Lightning Bolt en Titans op switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik wou eigenlijk een Guided/Multi bowazon.
Ik weet ook niet of mijn build nog te helpen is :P
Ik heb nu 20 points in guided(maxed), 12 skillpoints in Multiple shot, 6 punten in Critical.
Ik heb nu nog zo'n 17 skill points vrij uit te delen, en zo'n uhm 250 stats points vrij te verdelen :D, de char stats zijn op moment:

Str = 47
Dex = 165
Vit = 35 (375 life)
Energy = 25

De enige items die hij al draagt zijn:
Rings = 2 x 20 dex ravens
Amulet = Cats Eye amulet
Boots = Waterwalk boots
------------------------------------------------------------------------
Armor = forti (level 59 req, 111 str req)
Bow = Faith (level 65 req, 108 str req, 152 dex req)
Helmet = Gaint skull(knockback) met 2 sockets 1tje met 15 ias jewel en 1tje met 40%ED jewel ?
Gloves = rare gloves +2 skills, ias, knockback? life leech, dex, resist :P
Belt = Nosforatu's coil / razor tail ???

Zal zo nog even updaten

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:13:
Hmm ik wou eigenlijk een Guided/Multi bowazon.
Ik weet ook niet of mijn build nog te helpen is :P
Ik heb nu 20 points in guided(maxed), 12 skillpoints in Multiple shot, 6 punten in Critical.
Ik heb nu nog zo'n 17 skill points vrij uit te delen, en zo'n uhm 250 stats points vrij te verdelen :D, de char stats zijn op moment:

Str = 47
Dex = 165
Vit = 35 (375 life)
Energy = 25

Zal zo nog even updaten
Maxed Multi kan ook hoor je heb skill points zat :)
Guided Maxed doet damage genoeg.
Strafe met 1pt en minimaal +5skills doet ook al 10 arrows goed wat nauwe gedeeltes ala maggot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Gister flink opgeschoten met je javazon, lvl 59 nu :) thx Jordi voor baalruns (leuk heh die kleine beestjes in throne :P)
Met rushen door hell heen een zaka 187 gevonden toen ik skellies wou raisen in Stony Field...Mooi voor me paladin die al weken lvl 40 staat te zijn....In 1 klap me hele summon necro terug verdient :D

Vanavond hell ancients en dan baalrunnen hell :)

[ Voor 17% gewijzigd door Janie op 27-11-2007 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vanavond baalrunnen :D nog eerst ff paar lvltjes snel tot 60 en daarna ff hell rushen (A) en daarna hell baals :P

---------------------------------------
Str = 47
Dex = 165
Vit = 35 (375 life)
Energy = 25

De enige items die hij al draagt zijn:
Rings = 2 x 20 dex ravens
Amulet = Cats Eye amulet
Boots = Waterwalk boots
------------------------------------------------------------------------
Armor = forti (level 59 req, 111 str req)
Bow = Faith (level 65 req, 108 str req, 152 dex req)
Helmet = Gaint skull(knockback) met 2 sockets 1tje met 15 ias jewel en 1tje met 40%ED jewel ?
Gloves = rare gloves +2 skills, ias, knockback? life leech, dex, resist
Belt = Nosforatu's coil / razor tail ???
-------------------------------------------------------------------------
Charms = torch en anni en voor de rest? res charms? want volgens mij zuigt dat echt hard op hell :D

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:33:
Gister flink opgeschoten met je javazon, lvl 59 nu :) thx Jordi voor baalruns (leuk heh die kleine beestjes in throne :P)
Met rushen door hell heen een zaka 187 gevonden toen ik skellies wou raisen in Stony Field...Mooi voor me paladin die al weken lvl 40 staat te zijn....In 1 klap me hele summon necro terug verdient :D

Vanavond hell ancients en dan baalrunnen hell :)
Baal Hell runs :) dan doet ik mee.

Me Pally is qua gear al af, moet alleen nog even 2 lvl's er bij hebben voor Soul Drainers.
CTC weaken als %PDR.

Extra life kan ook geen kwaad en heb +2 str nodig om mijn +1 pally amu te vervangen voor +3offencive 80 life amulet. Daarnaast kan mijn merc ook wel de nodige lvl's gebruiken om bonehew te kunnen dragen.

P.S. Komt er nog een UBER LEVELING game, me sorc is act 4 hell door boom en kan wel wat lvl's gebruiken :)

jordi -
Zoek anders 15@all + 15% IAS jewels
30@ 30 IAS Giant Skull is wel lekker :P

Res - 15 faith 28 forti 30 anya = 73% all res.
torch / Ani 20-40% kom je op 93-113% all res uit.

Dan is 15all res 15IAS jewels wel nuttig :) 123-143% zit je iig in de +Resist :P

[ Voor 12% gewijzigd door Derr_Hans op 27-11-2007 09:48 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste