Het kleine +2 posts topic

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 12.670 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
mjtdevries schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:14:
Geven we ook +2 voor posts die je absoluut niet mag missen, omdat er zulke waardevolle informatie in staat, maar die tegelijkertijd een beetje karig geformuleerd zijn?

Radiodurans in 'nieuws: 'Straling van mobiele telefoon beïnvloedt nachtrust negatief''

Ik heb er maar een reply bij gemaakt met wat extra uitleg over wat die SD betekent. Maar hij maakt echt een cruciale opmerking in die discussie die van essentieel belang is.
Essentieel belang: ja, misschien.
Een +2 vind ik het echter niet. Ik kan er best in komen een korte goede reactie ook een +2 te geven, daar gaat het niet om, maar zijn reactie in de huidige vorm is voor mij te moeilijk te begrijpen voor een +2. Een beetje uitleg doet soms wonderen.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:24
arne schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:18:
[...]

sowieso zijn eerste alinea is duidelijk een dubbelpost (en ook nog eens weinig origineel), vandaar dat ik een +1 genoeg vond.
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Maar aan de andere kant, als iemand minder tijd heeft en zijn reactiefilter op +1 zet, dan is dit de eerste reactie die hij ziet en zou het onvolledig zijn als de eerste alinea zou missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

mjtdevries schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:14:
Geven we ook +2 voor posts die je absoluut niet mag missen, omdat er zulke waardevolle informatie in staat, maar die tegelijkertijd een beetje karig geformuleerd zijn?

Radiodurans in 'nieuws: 'Straling van mobiele telefoon beïnvloedt nachtrust negatief''

Ik heb er maar een reply bij gemaakt met wat extra uitleg over wat die SD betekent. Maar hij maakt echt een cruciale opmerking in die discussie die van essentieel belang is.
Ik vind het geen -1 waard omdat er simpelweg te weinig tijd aan de post is besteed waardoor hij voor het gros van de lezers niet tot moeilijk te begrijpen is. Een +1 van mijn kant.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

--Niels-- schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:12:
Ik vind deze reactie wel net voldoende voor een +2.
Beide een +1 gegeven. Toch niet wat je mag verwachten van een +2 helaas :) Vooral de 2e is veel te karig zoals je zelf ook al zegt.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beiden krijgen van mij een +2. Eerste is een prima posts, die duidelijk een +2 waard is.

Die tweede is een duidelijke must-read, aangezien het daarbij gelijk volkomen duidelijk is dat je dit onderzoek bij het grof vuil kan gooien.

Mag dan heel erg karig zijn, van mij krijgt ie vanwege dat must-read gehalte, nog steeds een +2. Want de informatie van de post is gewoon te belangrijk voor het nieuwsbericht, dat het gemist mag worden door iemand die zijn filter op +2 heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd in 'nieuws: Rabobank weert besmette computers bij internetbankieren'

Must-read? Het is een zeer relevante persoonlijke ervaring. Lijkt me wel genoeg voor de +2, wat zeggen jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 07:24
RoD schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 00:03:
Verwijderd in 'nieuws: Rabobank weert besmette computers bij internetbankieren'

Must-read? Het is een zeer relevante persoonlijke ervaring. Lijkt me wel genoeg voor de +2, wat zeggen jullie ervan?
Vind het, met zijn update erbij, wel een +2 waard. Ook omdat er eigenlijk alleen maar wordt gespeculeerd in de andere posts, terwijl dit een werkelijke ervaring is die een hoop speculaties ongedaan maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ook een +2 gegeven. :) Dit is, ondanks de wilde speculaties, een echte must-read ervaring.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Deze gaf bij mij zo'n "he, hij heeft volledig gelijk, en ik had er totaal geen besef van" gevoel, een mooie +2 volgens mij :)
Verwijderd in 'nieuws: Nieuwe led geeft warm wit licht'

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

johnbetonschaar in 'nieuws: 'Encryptie Playstation 3 gehackt''
Zeer goede post. Mag wmb op +2. Hij staat er na mijn moderatie al op, maar een +2 wat extra aandrukken kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Drukt meteen goed onderbouwd het idee van het kunnen spelen van gekopiëerde spellen de grond in. Een mooie +2 inderdaad. Nog maar even 5 puntjes verder gefixed.

Verwijderd

Topicstarter
Dikke +2, die echter alleen nog maar +1's had gehad...
uflex in 'nieuws: 'Deense blokkade The Pirate Bay is strijdig met EU-wetten''

• RoD
  • Niet online

RoD

Zeer goede post inderdaad :) Staat nu op +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
LyP0 in 'nieuws: Intels E8500-cpu op te voeren tot 5,8Ghz'

Zeer veel info, en allemaal papegaaimods op +1 heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Inhoudelijk opzich een heel goede reactie, alleen dat ie de posts van anderen telkens weer in dezelfde post beantwoordt maakt het er niet duidelijk op. Ik zit er daarom over te denken om daarop een punt aftrek te geven.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat maakt het wellicht wat lastig lezen, maar de post ansich bevat gewoon véél informatie. Hij had meerdere mensen kunnen quoten om het wat overzichtelijker te maken, maar een punt aftrek voor een dergelijk waardevolle reactie vind ik toch wat jammer. Van mij krijgt ie een +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

+2 gegeven.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Megaflix in 'nieuws: EA baalt van dalende reviewscores'

Misschien een twijfelgeval, maar ik vind deze goed genoeg voor een +2. Gewoon een goed en lekker verhaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:50
wolkje schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:55:
Megaflix in 'nieuws: EA baalt van dalende reviewscores'

Misschien een twijfelgeval, maar ik vind deze goed genoeg voor een +2. Gewoon een goed en lekker verhaal. :)
Eens, ik twijfelde eerst maar je post trekt me over de streep, nog één schopje naar +2 en hij staat er ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 18:17
Mag mijn post ook in deze euh, "hall of fame"? :P Moderatie hoeft niet meer geloof ik. ;)

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2467704

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

DiSiLLUSiON schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:35:
Mag mijn post ook in deze euh, "hall of fame"? :P Moderatie hoeft niet meer geloof ik. ;)

Dit topic is geen hall of fame, maar juist bedoeld om die reacties die ondergewaardeerd zijn (d.w.z. niet op +2 staan terwijl ze dat wel zouden moeten) te corrigeren. Die van jou stond al op +2 dus hoef je hier niet te posten.

Ondanks dat heb ik hem wel bevestigd op +2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

-1, dat ding is groter dan het artikel+posts bij elkaar :+
(+2 dus)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Laatst online: 14:50

Bij dit soort posts is het jammer dat de catagorie +3 niet bestaat, T.net zou je moeten aanemen als schrijver. Absoluut een +2 van mij en als er een hall of fame was zou hij erin komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Ik had hem nog niet beoordeeld, maar ik heb hem nog even bevestigd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-04 14:12

Zoohee dat was een flinke koek :P. +2

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-03 02:22

hetisik

geen flauw idee wat ik in zal

He, hij is dik witte voetjes aan het halen! LOL :o

Kunnen julie ook even bij mij kijken in het topic: :9~ :P >:) :+ _/-\o_

nieuws: Wetenschappers leggen elektron vast op film

[ Voor 9% gewijzigd door hetisik op 27-02-2008 18:57 ]

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
hetisik schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 18:35:
He, hij is dik witte voetjes aan het halen! LOL :o

Kunnen julie ook even bij mij kijken in het topic: :9~ :P >:) :+ _/-\o_

nieuws: Wetenschappers leggen elektron vast op film
Door al die smilies hier en in je bericht, en dat gejammer om een +2 binnen zo'n korte periode na het plaatsen zou ik bijna de neiging krijgen om je blind een -1 te geven eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Wel leuk, maar zeker geen +2 wat mij betreft.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

TheZeroorez schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:00:
[...]

Door al die smilies hier en in je bericht, en dat gejammer om een +2 binnen zo'n korte periode na het plaatsen zou ik bijna de neiging krijgen om je blind een -1 te geven eigenlijk...
Sommige mensen zijn ook gewoon niet je aandacht of respect waard...
Snap je niet dat dit een grapje is met een relatief klein serieus ondertoontje? (daarom al die smilies)
Dat betekent dus dat je ook gewoon kan zeggen; Leuk bedacht, maar daar trap ik niet in' (bijvoorbeeld)

Nou ik zie hoe jij mod dan! Als je dan niet begrijpt dat berichten met smilies ook inhoudelijk kunnen zijn... Dan weet ik ook niet wat jij waard bent...!

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

hetisik schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:34:
[...]
Sommige mensen zijn ook gewoon niet je aandacht of respect waard...
Snap je niet dat dit een grapje is met een relatief klein serieus ondertoontje? (daarom al die smilies)
Dat betekent dus dat je ook gewoon kan zeggen; Leuk bedacht, maar daar trap ik niet in' (bijvoorbeeld)

Nou ik zie hoe jij mod dan! Als je dan niet begrijpt dat berichten met smilies ook inhoudelijk kunnen zijn... Dan weet ik ook niet wat jij waard bent...!
En jij denkt respect te verdienen als je zo disrespectvol tegen andere gebruikers bent?
  1. Eigen reacties aandragen voor een +2 is sowieso al dubieus
  2. Reacties hebben tijd nodig om een score te krijgen, want niet iedereen leest die artikelen direct
  3. Die reactie was verder toch al niet geweldig. Zelf kwam ik op een 0.5 ongeveer uit en daarom net een +1.
  4. Overmatig gebruik van smilies haalt de reactie naar beneden omdat het door de meeste als irritant gezien wordt (idem voor mij)
Mij komt je post eerder over dat je andersom bedoelde. Serieus met een soort van grapje om het mogelijk te maken om je eigen reactie hier neer te zetten. Denk je verder dat TheZeroorez om die reden een -1 gaat geven? Het is gewoon een directere manier om mijn punten die boven staan duidelijk te maken.

Je eerste reactie ging al nergens over en die laatste al helemaal niet. In de toekomst moet je een andere manier vinden om discussies aan te gaan.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

Kixtart schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 20:05:
[...]

En jij denkt respect te verdienen als je zo disrespectvol tegen andere gebruikers bent?
  1. Eigen reacties aandragen voor een +2 is sowieso al dubieus
  2. Reacties hebben tijd nodig om een score te krijgen, want niet iedereen leest die artikelen direct
  3. Die reactie was verder toch al niet geweldig. Zelf kwam ik op een 0.5 ongeveer uit en daarom net een +1.
  4. Overmatig gebruik van smilies haalt de reactie naar beneden omdat het door de meeste als irritant gezien wordt (idem voor mij)
Mij komt je post eerder over dat je andersom bedoelde. Serieus met een soort van grapje om het mogelijk te maken om je eigen reactie hier neer te zetten. Denk je verder dat TheZeroorez om die reden een -1 gaat geven? Het is gewoon een directere manier om mijn punten die boven staan duidelijk te maken.

Je eerste reactie ging al nergens over en die laatste al helemaal niet. In de toekomst moet je een andere manier vinden om discussies aan te gaan.
Uhm.. Teneerste wie begint met zo'n disrespectvolle reactie?! Niet iK!

1. Dat klopt, daarom door al die smilies erbij te zetten, dacht ik dat dit toch duidelijk wel was dat dit in eerste instantie als grapje bedoelt is.
2. Dat weet ik ook, en daarom moest het ook duidelijk zijn dat als je vanuit gaat dat iemand zoiets ook kan snappen dat dit daarom wel in eerste instantie een grapje moet zijn.
3. De eerste reactiewas op zich niet byzonder, dat klopt, maar ook niet te min. Ik geef beschrijf een aantal observaties die ik in het filmpje zie. Misschien weet jij ook wel dat de wetenschap zich ontwikkelt door dingen te observeren... Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat dit interessante dingen zijn waar de lezer over na zou kunnen denken, hetgeen ook mij idee was.
Het 2e gedeelte dat over de circelfrequentie, en golfbewegingen enzo. Dat komt ook niet zomaar uit het niets vallen dit had ik uit reactie gedaan die verder inging op:

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2470175
Door engelbertus, woensdag 27 februari 2008 14:47
In verhouding tot de afmeting van het electron is de snelheid dus enorm, ook al is dat slechst 0,5 mm per seconde. maar of die waarde wel klopt vraag ik mij af.
Ik heb in het 2e gedeelte verder uit proberen te leggen waarom een lage snelheid toch heel snel kan zijn. Maar tegelijkertijd snapte ik nu eindelijk ook waarom de circelfreqentie (het aan tal radialen per seconde) zo belangrijk is.

Misschien is het je ook opgevallen dat ik niet al te moeilijke woorden gebruik. Dit doe ik ook omdat ik de lezer niet dood wil gooien met moeilijke worden om interessant over te komen. Ik wil dat mensen ook wat opsteken van de reacties en of iets hebben om over na te denken zonder al teveel offtopic te gaan.
4. Die smilies nheb ik daar neergezet om niet al te betweterig over te komen en een wat meer relaxte 'sfeer' aan de discussie te geven.
Misschien lijkt hij daardoor niet bijster interessant, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat dat ook zo is! Met begrijpend lezen kan je uit op het eerste gezicht weinig zeggend lijkende teksten al veel halen.
Sterker nog, de grootste theorien beginnen soms met met regelmaat met één simpele gedachte/aanname.
Denk je verder dat TheZeroorez om die reden een -1 gaat geven?
Mag ik u wijzen op het drukgemaakte gedeelte:
[...]

Suggereerd hij zelf niet wat dat hij misschien een -1 zou/had kunnen geven?

Maar goed, ik zal geen grapjes meer maken dat is wel duidelijk! Wil niet zeggen dat mijn intentie 100% correct was, dat snap ik ook wel. Dat het zo ongelegen zou vallen zag ik ook niet van tevoren aankomen. Maar dan kan je wel gewoon normaal reageren en tenminste de moeite doen om mijn posts (als je het dan toch zo wil gaan beoordelen) eens goed goed proberen te lezen/begrijpen. (Ondanks mijn soms slechte grammatica en spelling).

Het is je ook misschien opgevallen dat ik in al mijn reacties van de afgelopen maanden niet al te moeilijke woorden gebruik, of ze minstens probeer uit te leggen zodat een leek die ook kan snappen.
Zou het niet zo zijn dat een reactie met een inhoudelijk correcte post, maar met moeilijke woorden die toch bijna niemand begrijpt bijna net ze zo veel of weinig waard is als een die niks toevoegd?

Soms zijn mijn posts niet opzich zelfstaand, maar probeer ik mensen te helpen en of te verduidelijken wat anderen zeggen zodat die ook verdienen wat ze eigenlijk zouden krijgen.
Want ik zie vaak dat mensen met een inhoudelijke contra post op iets reageren terwijl ze eigenlijk helemaal niets van de vorige post begrepen. Daardoor krijg je dat de voorgaande post niet de waardering krijgt die hij hoort te krijgen, maar degene die het zelf niet eens snapt, die krijgt wel al die punten... Ook al had die voorige poster wél gelijk.

Maar wat de TheZeroorez precies zegt;
[...]

Dat is nu precies de slechte neiging die vele andere mensen met mod-rechten hebben! Daarom kan ik ook aardig voorspellen wanneer een reactie wel of niet die bepaalde punten krijgt en waarom hij soms een +2 krijgt!
Dat zijn echt van die vooroordelen waar mensen vaak vanuit gaat. 'Ziet de post er 'kinderlijk' uit dan moet de reactie ook kinderlijk zijn, dus die laten we gewoon lekker op 0 staan!'
Mensen doen niet eens moeite meer om het hele verhaal te lezen en of te bergijpen of als er tegenstrijdigheden zijn; wat is dan toch het uiteindelijke punt dat diegene probeert te brengen?.

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
hetisik schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 22:34:
1. Dat klopt, daarom door al die smilies erbij te zetten, dacht ik dat dit toch duidelijk wel was dat dit in eerste instantie als grapje bedoelt is.
Geweldig, maar daar is dit de plaats niet voor.
4. Die smilies nheb ik daar neergezet om niet al te betweterig over te komen en een wat meer relaxte 'sfeer' aan de discussie te geven.
Meestal gebruik je dan één smilie, en niet vijf van die dingen achter elkaar ;) ;) :+ :P :D Zie je?
Mag ik u wijzen op het drukgemaakte gedeelte:

[...]

Suggereerd hij zelf niet wat dat hij misschien een -1 zou/had kunnen geven?
Dacht je dat serieus? Dan zou ik toch nog maar eens goed doorlezen wat je hier schreef...
Dat is nu precies de slechte neiging die vele andere mensen met mod-rechten hebben! Daarom kan ik ook aardig voorspellen wanneer een reactie wel of niet die bepaalde punten krijgt en waarom hij soms een +2 krijgt!
Dat zijn echt van die vooroordelen waar mensen vaak vanuit gaat. 'Ziet de post er 'kinderlijk' uit dan moet de reactie ook kinderlijk zijn, dus die laten we gewoon lekker op 0 staan!'
Mensen doen niet eens moeite meer om het hele verhaal te lezen en of te bergijpen of als er tegenstrijdigheden zijn; wat is dan toch het uiteindelijke punt dat diegene probeert te brengen?.
Grappig dat jij denkt te weten hoe ik mod, en het beter denkt te weten...
Daarbuiten lees ik je reactie nu voor het eerst echt (die smilies en dat laatste zinnetje lieten mij inderdaad denken dat 'ie toch wel kansloos was, samen met je directe gespam hier), en komt ik objectief gezien toch echt aan een hoge 0 of lage 1, óók met je uileg in de weggeknipte stukjes quote (we komen niet uit een ei hoor ;) ).

Anyway, als je de mods wil verbeteren, post dan geen 'grapjes' in een topic als dit, maar post dingen die echt beter moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zullen we we weer +2's gaan zoeken? :) Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat die reactie geen +2 waard is. Volgende keer gewoon je reactie even de tijd geven om gemod te worden, en als je van mening bent dat ie écht verkeerd staat, even in het mismod-topic posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

[quote]TheZeroorez schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 22:43:
[...]
Geweldig, maar daar is dit de plaats niet voor.
[/quote]

Maak je maar geen zorgen dat heb ik nu wel goed afgeleerd...

[quote]
[...]
Meestal gebruik je dan één smilie, en niet vijf van die dingen achter elkaar ;) ;) :+ :P :D Zie je?
[/quote]
Ik zal voortaan dan wel iets minder kinderlijk enthousiast zijn.

[...]
Dacht je dat serieus? Dan zou ik toch nog maar eens goed doorlezen wat je hier schreef...

[...]

Grappig dat jij denkt te weten hoe ik mod, en het beter denkt te weten...
Daarbuiten lees ik je reactie nu voor het eerst echt (die smilies en dat laatste zinnetje lieten mij inderdaad denken dat 'ie toch wel kansloos was, samen met je directe gespam hier), en komt ik objectief gezien toch echt aan een hoge 0 of lage 1, óók met je uileg in de weggeknipte stukjes quote (we komen niet uit een ei hoor ;) ).

Anyway, als je de mods wil verbeteren, post dan geen 'grapjes' in een topic als dit, maar post dingen die echt beter moeten.
[/quote]

Ik vond mijn eigen eerste reactie ook geen +2 waard hoor, maar ik moet dan wel zeggen dat de onderlinge scores dan niet geheel in verhouding zijn. En zeker niet op dit moment.

Maar afijn blablabla... *streep* *streep* Dit kost allemaal zoveel tijd. TheZeroorez, jij geeft toe dat je mijn bericht niet eens helemaal gezen had en dat je niet helemaal goed zat.
Dan geef ik toe dat het wellicht een dom grapje was en of erg slecht geplaatst. En zoals ik al eerder toegegeven had dat de aanwezige ondertoon, in eerste instantie doch als relatief klein bedoeld. Ook niet correct was.
Neem jij en Kixtart je beschuldigingen terug, dan ik die van mij ook. Zand erover.

Ik zie tevens dat ik Kixtart en jou doorelkaar heen haal, maar het lijkt ook alsof julie voor erlkaar reageren... Maar afijn, laten we geen aandacht hier meer aanbesteden.

@Kixtart hieronder.
ik ben zekers niet de beste schrijver en voelde me inderdaad persoonlijk aangevallen. En sorry dat ik geen zin had om dit keer een relaxte terug-reactie te geven.
Ik ben blij dat we het op een volwassen manier hebben opgelost. Maat wat is DM en waar kan ik het vinden?

Edit: Thanks!

[ Voor 15% gewijzigd door hetisik op 27-02-2008 23:57 ]

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

@hetisik
Ik ben wel blij dat je de user-experience van je reactie voorop stelt, maar ik denk dat je teveel hebt willen te vertellen en daardoor het overzicht kwijt bent geraakt. De zinnen zijn zijn wel te volgen, maar het is vaak onduidelijk wat je nu wilt zeggen. Jouw reactie hier is in iig een heel andere vorm (leest lekker dus). De stijl van een post is ook van grote invloed, omdat het de leesbaarheid verbetert en daardoor mensen sneller de moeite nemen om alles goed te lezen.

Je moet gewoon dingen die eigenlijk niet met elkaar gerelateerd zijn loskoppelen. Omdat dit in die post niet was, kwam jouw post mij een beetje beetje vreemd. Dit grotendeels door de stijl, onduidelijkheid en smilies (dit is iig wel mijn mening, dus ik weet niet wat andere er van denken).

Het probleem voor mij is hoe je de discussie bent aangegaan. De reactie van TheZeroorez vond ik minder disrespectvol dan die van jou. Maar zeggen dat 'hij eerder begon' is een beetje kinderachtig, hoe die persoon ook gereageerd heeft. Als je gewoon normaal reageert escaleert zoiets ook niet, want het kan altijd zijn dat je het zelf verkeerd opgevat hebt.

Verder hoop ik dat nu alles uitgepraat is, want het was niet bedoeld om je persoonlijk aan te vallen, niet van mij en niet van TheZeroorez. Maar het kwam allemaal wat vaag over.

offtopic:
*Ik zag net dat je al gereageerd had, maar ik wil mijn punt ook nog even duidelijk maken, omdat ik ook deel uitmaakte van deze discussie. Het is wat mij betreft dus ook uitgepraat. Dit is niet de plaats om erop door te gaan, maar als je het er nog even over wilt hebben, dan graag via DM (deze moet je dan even aanzetten) of via mail *

Editje n.a.v. hetisik.
Myreact->voorkeuren->"Direct messages"->Ja (in het privacy gedeelte) ;)

[ Voor 193% gewijzigd door Kixtart op 27-02-2008 23:46 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brute51 in 'nieuws: Nvidia introduceert Geforce GTX260 en GTX280'
alhoewel dit draadje helaas bijna ter ziele is wil ik toch deze post voordragen voor een +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:39:
alhoewel dit draadje helaas bijna ter ziele is wil ik toch deze post voordragen voor een +2
Daar staat ie inmiddels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:39:
Mee eens. :) Erg informatieve reactie vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Cloud schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:51:
[...]

Mee eens. :) Erg informatieve reactie vind ik.
Zeker, ik heb met plezier een +2 uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Test: Firefox 3 heeft minste geheugenhonger'
sleep0rz heeft de moeite genomen de bron door te spitten en uitgevonden dat de tester zelf al aangeeft dat de resultaten niet vergelijkbaar zijn. Daarvoor heb ik hem een +2 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Eens, dat is een noodzakelijke nuancering bij dit artikel, een +2 dus.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 in 'reviews: Plasma-televisies: een onzekere toekomst'
deze wil ik ook voordragen voor een +2, hetzelfde verhaal een beetje: even de bronnen goed checken, waardoor het artikel in een heel ander daglicht komt te staan.
/off topic:
Mss moeten de nieuwsposters dat ook eens gaan doen, da's journalistiek nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Daar had je eerder mee moeten komen, die had ik al op +2 staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2633755

deze wil ik ook voordragen voor een +2, dit is iemand die in een uitgebreide en heldere reactie iets zinnigs zegt over de nadelen van outsourcing. Het is nog prima leesbaar Nederlands ook

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
eens, heb hem er iets vaster op gezet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Ik wilde eigenlijk deze post ook aandragen voor een +2, aangezien deze imho een heleboel duidelijk maakt.
TagForce in 'nieuws: Rechter: maken thuiskopie van illegaal materiaal is strafbaar'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

En daar had je hulp bij nodig? :P

Edit: En al was die post vooral bedoeld voor frank2go, ook die post van edit stond al netjes op zijn plaats :D Je verwacht van mij toch niet dat ik in een minuut die post doorlees en er een gedegen oordeel over heb, iets met 'te lang' ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Dirk op 27-06-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Hij stond eerst op +1 :)

Edit: ah ok :P

[ Voor 27% gewijzigd door EDIT op 27-06-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
en die van frank2go had toen hij hem melde nog maar 1 moderatie, die van hemzelf neem ik aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arne schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:07:
en die van frank2go had toen hij hem melde nog maar 1 moderatie, die van hemzelf neem ik aan :p
ja klopt, maar ik heb begrepen dat dit dit topic bedoeld is om +2 reacties op te sporen en anderen aan te moedigen wat meer +2's uit te delen. Uit te de TS
Zie je posts waarvan je vindt dat ze wel een +2 waard zijn, dan hier een link. Misschien kunnen we op die manier de echte +2's eens een zetje geven, en daarmee anderen ook te activeren om niet te terughoudend te zijn met de +2 moderatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:37
Riddle007 in 'nieuws: Telenet lijft Interkabel in'

Mag die ook niet op +2 ?
Ik vind 'm echt wel een + 2 waard, hij geeft nieuwe informatie die imo onmisbaar is, want ze verduidelijkt het artikel waar de redacteur lichtjes de fout in gaat (nofi ;) ).

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Voor een +2 vind ik deze wel wat aan de lichte kant, een +1 lijkt me prima.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Ik vindt een +1 eigenlijk ook meer passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:37
Tja, ik dacht omdat ie het eigenlijk toch wel wat verbeterde dat het gerust naar +2 mocht gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

* PcDealer had deze reeds op +1 staan en laat het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
HyperBart schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:24:
Tja, ik dacht omdat ie het eigenlijk toch wel wat verbeterde dat het gerust naar +2 mocht gaan...
Je zou er een +2 in kunnen zien, wat dan ook zeker geen mismod is, ik zie het er alleen niet in :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
kandidaat voor +2 wat mij betreft:
Verwijderd in 'nieuws: Nvidia verklaart universiteit tot 'Cuda Center of Excellence''

misschien een beetje te technisch, maar aan de andere kant is het voor mensen die uberhaupt geinteresseerd zijn in Cuda neem ik aan niet echt een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mja, hij trekt een conclusie over CUDA aan de hand van z'n eigen werk (één projectje). Ik heb op de uni hele goede verhalen gehoord over ongehoorde tijdswinst bij padplanning voor robots e.d. met CUDA, dus een +2 lijkt me wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Inderdaad een te beperkt beeld, een+1 van mij. Een royale, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik geef er een +2 voor. Veel nieuwe informatie/ervaring en zeker gezien het niveau van de rest van de reacties een +2 waard. Biedt ook (zoals je kunt zien) veel ruimte voor discussies en interessante vragen.

Dat iets 'slechts' een persoonlijke ervaring is, hoeft zeker niet te betekenen dat de hoogst haalbare score een +1 is. :) Nee, zeker weten een +2 voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik geef er ook zo een +2 voor. Indepth ervaring telt ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Gezien toch wel goede onderbouwing van mij ook een +2, ook al betreft het dan "één eigen projectje".

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Zenyatta in 'nieuws: Europees Hof vertraagt uitlevering Pentagon-hacker aan VS' Nominatie voor +2? Ik had die 2 'Hoffen' ook verward, net als de helft van de posters daar. Verder een duidelijke en goed onderbouwde zonder onjuistheden zover ik dat kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 16:19
Dorus806 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:33:
Zenyatta in 'nieuws: Europees Hof vertraagt uitlevering Pentagon-hacker aan VS' Nominatie voor +2? Ik had die 2 'Hoffen' ook verward, net als de helft van de posters daar. Verder een duidelijke en goed onderbouwde zonder onjuistheden zover ik dat kan zien.
Ik vind het een zeer nette post en zeer informatief. Die mag van mij de +2 wel krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

+2 gegeven, hij heeft nog wel een klein duwtje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 23:39

hamsteg

Species 5618

Nog twee en dan tuimelt hij ... informatieve post.
edit:
Een Pro-Modder heeft zich uitgeleefd, weging 5; score +2 nu

[ Voor 43% gewijzigd door hamsteg op 13-08-2008 08:13 ]

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzet geslaagd; post staat op +2 effectief wat volgens mij volkomen terecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjop
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 16:33
Deze reactie vind ik toch wel een +2 waard eigenlijk.

edit:
Mod iemand hem -1 |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Tjop op 20-08-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Tjop schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:18:
Deze reactie vind ik toch wel een +2 waard eigenlijk.
Deze mag van mij ook op +2

Kan een powermod die -1 mod eens onderzoeken? Dit is toch echt een zware mismod (ik vermoed zelfs een compensatiemod!)

[ Voor 18% gewijzigd door Death1ord op 20-08-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjop
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 16:33
Dat was blijkbaar een misklik, hij is nu weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Goede post inderdaad, staat nu stevig op +2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik heb ook een +2 gegeven. Nette post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

* PcDealer nomineert tomhagen in 'nieuws: Microsoft neemt prijsvergelijker Ciao.com over' voor de +2:
heldere uitleg, ontopic en met diepgaandere info dan in het artikel staat.

De rest van de posts van tomhagen zijn ook met meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mooi bewijs dat een +2 post niet pagina's lang hoeft te zijn: Clueless in 'nieuws: Advocaten Pentagon-hacker verzoeken strafuitzitting in Groot-Brittannië'

Jammer genoeg durft niemand tegenwoordig meer dan +1 te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Een mooie toepassing op de Nederlandse situatie. Hij is er bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Nu helemaal. ;)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJBnJack
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-08 15:29
Deze vind ik wel een +2 waard:
LordPan in 'meuk: Avira Antivir Personal 8.1.0.367'

Over hoe je het erg goed beoordeelde AntiVir programma tweakt zodat deze niet meer de irritante reclame laat zien.

Edit: Ah, het is al vaker vermeld. Is het alleen een +2 waard als het een eerste keer is dat het aan bod komt?

[ Voor 16% gewijzigd door DJBnJack op 05-09-2008 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
DJBnJack schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 22:25:
Deze vind ik wel een +2 waard:
LordPan in 'meuk: Avira Antivir Personal 8.1.0.367'

Over hoe je het erg goed beoordeelde AntiVir programma tweakt zodat deze niet meer de irritante reclame laat zien.

Edit: Ah, het is al vaker vermeld. Is het alleen een +2 waard als het een eerste keer is dat het aan bod komt?
Ik krijg er ook een beetje het omzeilen van bepaalde voorwaarden voor gratis gebruik idee bij. Beetje dubbel imo. Ik geef een +1 op dit moment, tenzij iemand met een betere argumentatie komt.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

HMeijer in 'nieuws: Asus toont moederbord met zes pci-e x16-slots'
Lijkt mij genoeg bijdragen voor een +2
Mee eens?

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

/me DirkW is eens

En +2 is ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

johnwoo in 'nieuws: Kraker van e-mail Sarah Palin aangeklaagd'
Heeft naar mijn mening erg zijn best gedaan op zijn reply. Ik twijfel alleen omdat hij het over Nederlands recht heeft, en het topic over Amerikaans recht. Maar in ieder geval vind ik het wel veel waarde toevoegen (zeker +1,5 ofzo) omdat het duidelijk uit legt dat als je dit in Nederland had geflikt je tegenwoordig wel degelijk het haasje bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Op een Nederlandse website is het ook belangrijk om te zien hoe buitenlandse gebeurtenissen reflecteren in het Nederlandse (rechts)systeem. Gezien de hoeveelheid informatie in deze post is het dus inderdaad een +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

JvW in 'nieuws: Nederland berispt om uitblijven locatiebepaling 112-beller'
Vind ik +2 omdat dit iemand betreft die uit eigen ervaring met het systeem spreekt en de moeite neemt daar een lange/gefundeerde reply aan te besteden. Mee eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hele goede informatieve post met eigen ervaring. Lijkt me een mooie +2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Korte, maar heel duidelijke post, die heel veel onduidelijkheid rondt het artikel oplost:
Arnoud Engelfriet in 'nieuws: Italiaanse rechtbank: blokkade The Pirate Bay onwettig'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Daar ga ik zeker in mee. Dat verduidelijkt heel wat.

Overigens is die post echt nog niet bijzonder kort... In deze lengte past al een hoop informatie, zoals deze poster aantoont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

TaraWij in 'nieuws: Microsoft belooft gebruiksvriendelijker uac voor Windows 7'
Tis dan wel veel vanuit de gebruiker zijn eigen ervaring, maar goed onderbouwd verhaal dat als je het aandachtig leest best meerwaarde kan hebben.(Meerwaarde uit de categorie: Dit moet je ook effe gelezen hebben: Mustread dus) (Ook al ben ik het niet helemaal met hem eens... dat is geen reden om lager te waarderen) Potentiële +2 dus? Hij staat nog op +1,2 na mijn +2.

[ Voor 10% gewijzigd door Ulysses op 11-10-2008 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:43

Haan

dotnetter

Deze: MAX3400 in 'nieuws: Nokia kleedt touchscreentoestel uit voor Chinese markt'

mag van mij ook wel op +2, voegt een hoop relevante informatie toe

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Ben ik het persoonlijk niet mee eens ... misschien dat er een Pro/Power is die zich er over uit kan laten... Ik heb em dus 2x +1 gegeven, dus hij staat nu alleen maar vaster op +1. Vond de reactie niet zoveel toevoegen dat +2 te rechtvaardigen was i.m.h.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ulysses schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 08:57:
TaraWij in 'nieuws: Microsoft belooft gebruiksvriendelijker uac voor Windows 7'
Tis dan wel veel vanuit de gebruiker zijn eigen ervaring, maar goed onderbouwd verhaal dat als je het aandachtig leest best meerwaarde kan hebben.(Meerwaarde uit de categorie: Dit moet je ook effe gelezen hebben: Mustread dus) (Ook al ben ik het niet helemaal met hem eens... dat is geen reden om lager te waarderen) Potentiële +2 dus? Hij staat nog op +1,2 na mijn +2.
Goed beargumenteerd, deze mag van mij op +2
Zo bijzonder vind ik hem nou ook niet, een +1 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:40
Dirk schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:52:
[...]

Goed beargumenteerd, deze mag van mij op +2

[...]

Zo bijzonder vind ik hem nou ook niet, een +1 van mij.
De eerste staat nu op +2, de 2e een +1 van mijn kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Rob Coops in 'nieuws: Ballmer: Windows 7 is Vista, maar dan beter'
Ik vond deze wel goed onderbouwd en duidelijk uitgelegd en vind een +2 op zijn plaats... we moeten de lat voor +2 ook niet op "Wetenschappelijk onderbouwde studies gaan" leggen, dus ik vind dit een goede kandidaat.

Voor deze geldt hetzelfde imho
Verwijderd in 'nieuws: Ballmer: Windows 7 is Vista, maar dan beter'

[ Voor 12% gewijzigd door Ulysses op 18-10-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ulysses schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:04:
Ik vond deze wel goed onderbouwd en duidelijk uitgelegd en vind een +2 op zijn plaats... we moeten de lat voor +2 ook niet op "Wetenschappelijk onderbouwde studies gaan" leggen, dus ik vind dit een goede kandidaat.
Ik vind het een lap tekst waarin de poster zijn idee en mening uiteen zet. Een +2 vind ik het echter niet omdat ik echte must reads niet tegen kom in zijn stuk. Ik heb een +1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ulysses schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:04:
Leuk verhaal, maar een +2, nee dat zie ik er echt niet in. +1
Daar staan inderdaad een paar heel interessante overwegingen in. +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Dirk schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 00:51:
[...]

Leuk verhaal, maar een +2, nee dat zie ik er echt niet in. +1

[...]

Daar staan inderdaad een paar heel interessante overwegingen in. +2
De eerste vind ik ook een +1, zeker geen +2.

De tweede vind ik wat moeilijker liggen. Het is zo jammer dat Parabellum (altijd) moeite heeft om zijn betoog van een goede structuur te voorzien. Hierdoor krijg ik meestal de kriebels als ik zijn verhalen lees. Zo ook bij dit betoog. Om die reden blijft hij bij mij op +1 hangen. Daarnaast vind ik de tekst ook niet echt een eye-opener.

[ Voor 2% gewijzigd door Pjerry op 19-10-2008 06:50 . Reden: Inhoudelijk niet gewijzigd. Wel tekst omgezet ]

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ik kan er prima structuur in vinden bij Parabellum, het begint wat stroefjes, maar hij heeft een goed verhaal met duidelijke punten. Voor de reacties op de frontpage in het algemeen is hij een van de betere in mijn ogen, ik zie regelmatig +2's voorbijkomen. Zelfs als hij reageert in zijn profiel is dat een +2 waard :+

CAPSLOCK2000 in 'nieuws: S3 Graphics zet videokaarten in voor beeldverbetering'
Is geen +1 waard in mijn ogen, nulletje is beter op zijn plaats. Dit punt wordt genoemd in het artikel en door diverse anderen al eerder aangehaald.

[ Voor 25% gewijzigd door Megaflix op 19-10-2008 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Laatst online: 07-05 21:46
Eens, lijkt me wel een +2 waard :Y
Megaflix schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 09:28:
CAPSLOCK2000 in 'nieuws: S3 Graphics zet videokaarten in voor beeldverbetering'
Is geen +1 waard in mijn ogen, nulletje is beter op zijn plaats. Dit punt wordt genoemd in het artikel en door diverse anderen al eerder aangehaald.
Mee eens, al hoort die eigenlijk in Het kleine-mismoderatietopic deel XI thuis ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Heikanu op 19-10-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Shit, verkeerde tabblad gebruikt :+ Sorry |:(
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste