Ik weet niet of deze het moddereterforum al langs is gekomen, wil het toch even benadrukken.
+2 waardering wordt namelijk echt vééél te weinig toegekend aan goed onderbouwde posts.
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=2867161
Deze post is echt uniek, want nu wordt slecht energieverbruik bij videokaarten (Nvidia) eindelijk eens in perspectief gezet. Het mag best genoemd worden, dat Nvidia ontzettend weinig aan innovatie op lange termijn denkt en in tegenstelling tot ATI, dat zich richt op de massa, alleen denkt aan die performance-crown.
Vind ik dus echt een +2 waard. Toch krijgt deze slechts +1. Hieruit maak ik op dat het systeem gewoon nog niet optimaal is, dat er in de regel teveel +0 wordt toegekend en dat een +1 moderatie te veel opvalt met de groene kleur (.. waardoor moddereters +1 (groen) vaak voldoende vinden voor menig posts met meerwaarde).
Er zijn over het algemeen veel tweakers die hun best doen om een +2 must-read status te behalen voor hun post. Indien een post dan ook werkelijk zoiets waard is, komt een +1-moderatie als demotiverend aan.
Edit: Bij nader inzien kom ik er zelfs achter dat driemaal -1 is toegewezen, eveneens driemaal neutraal.

Jongens dat is werkelijk te absurd voor woorden
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 28-12-2008 19:35
]