Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.125 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
@Sqall: Volgens mij bedoel je instellingen >> thema instellingen >> achtergrond.

Na het lezen van die hands-on heb ik toch nog steeds mijn twijfels bij AC.
Ik denk dat het toch een deel van de fun wegneemt dat het klim en spring gedeelte allemaal voor je gedaan wordt. Maar voor die 48 euro wil ik de gok wel nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melniek schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:54:
[...]

Hoezo ophalen? Je hebt hem ook gepreordered bij dimplus, hij wordt toch gewoon thuisgestuurd, of heb je hem achteruit laten leggen ofzo?

Ik vind het nieuwe PSN logo in de XMB niet echt passen bij de rest van de iconen, trouwens.
Ik klik altijd de optie aan bij het orderen om em op te halen bij het filiaal zelf, nu net 3 min terug van het ophalen :)
Ik werk in de stad zelf en zodoende in de pauze ofso of na werk kan ik zo een gepreorderd spel ophalen. Geen verzendkosten en net zo makkelijk.

Hij zit nog helemaal in plastic :9

Overigens lagen R&C er ook al voor 64,95 en de special edition van Stranglehold. 79 eu :X
Alleen zit daar die film bij Hardboiled waar strangehold van is gemaakt. Die film heb ik weken terug bij de FRS voor 5eu gehaald op dvd dus.. Geen blu-ray ik weet maar ach, boeie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Hoe laat wordt de store altijd ge-update?? US 's avonds, EU toch altijd rond dit tijdstip (12:22)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:09

Maxow

Hidden Sound System

EU is meestal rond 19:00 onze tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:32
EU store ook vaak 23:00 uur pas op woensdag. Ik kijk morgen wel.
Ben nu me broertje aan het spammen om hem alle shops in te laten gaan en te kijken of COD4 er ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip. Na 1 uur al je vraag omhoogschoppen is vrij kansloos.

[ Voor 88% gewijzigd door F_J_K op 08-11-2007 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
Intrigrerend!

Waar heb jij Japans leren lezen ? :+
Tnx voor de moeite en linx though :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:55:
Zijn er nu al veel mensen die er een gewoon simpel draadloos Toetsenbord+Muis op hebben aangesloten? zoja, welken hebben jullie.
Dan rij ik vanmiddag even om zo'n setje.

Zijn er al games die dit ondersteunen, de Tbord+muis combo.
of alleen UT3 voorlopig? http://www.xgn.nl/ps3/nie...ng-voor-de-playstation-3/

FPS speelt toch een stuk fijner zo :)
Ik vind 't ook lekkerder met tb + muis. Voor zover ik weet is UT3 de eerste game op de ps3 die dit ondersteunt. (Maar ik heb er niet echt grondig naar gezocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
Wat een klein beetje jammer is als er veel mensen met Tobo en muis FPS gaan spelen op een console is het feit dat ze dan 'voordeel' hebben t.o.v. de gamepad gamers. Met muis gaat het mikken toch net wat sneller en zuiverder dan met een gamepad. Online in een match kan dat vervelend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 08:32
Denk dat je wel veel verschil ga krijgen in skills als je mensen hebt met toetsenbord en muis en met de gewone PS3 controllers. Verder zou ik niet weten waar ik het toetsenbord en muis kan gebruiken. Zomaar op de tafel in de huiskamer is niet echt geschikt daar de tafel veel te laag is. Zou toch een soort van bureautafel moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Melniek schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:14:

Na het lezen van die hands-on heb ik toch nog steeds mijn twijfels bij AC.
Ik denk dat het toch een deel van de fun wegneemt dat het klim en spring gedeelte allemaal voor je gedaan wordt. Maar voor die 48 euro wil ik de gok wel nemen.
Volgens Gamekings wordt dat dus niet voor je gedaan: er zijn knoppen voor je handen en voor je voeten. Ik heb idee dat die hands-on extreem fake was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 12:38
zAo schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:31:
[...]

Volgens Gamekings wordt dat dus niet voor je gedaan: er zijn knoppen voor je handen en voor je voeten. Ik heb idee dat die hands-on extreem fake was.
Lijkt mij ook sterk. De moves lijken erg op PoP ( zelfde makers ;) ) en denk dan ook dat er veel van terug komt.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Sentry23 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 00:23:
[...]
Ik doe het via MKV->MP4 (zie sig), maar upnp op modem is iets anders dan media sharen. Staat je firewall goed ? Of wat gaat er precies niet goed ?
Gotsend had ik ook al gevonden, maar de download link is kapot. Kun jij misschien een mirror maken oid?

Mijn firewall had ik voor de zekerheid uit gezet. Initieel deed ik het zonder UPnP, omdat ik dat nooit nodig vond, maar na problemen heb ik meerdere instructies gelezen waarin gesuggereerd werd dat het daar aan zou liggen.

De media server TVersity kreeg ik goed draaiend en kon ik ook lokaal (via IP) in de browser van mijn PC krijgen, maar mijn PS3 kon geen media server of die pagina via de browser bereiken. Krijg gewoon een time out.

Maar als ik ergens Gotsend kan downloaden dan ben ik al tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:13:
[...]

In de algemene voorwaarden staat helemaal niet dat de prijs bindend is, maar er staat dat ze niet aansprakelijk zijn voor typfouten. Dus denk dat je het kunt vergeten. Soortgelijke gevallen met de otto en wehkamp zijn vaker voorgevallen, en dan heb je gewoon dikke pech.
Ze zijn wel aansprakelijk voor typefouten :) Algemene voorwaarden of niet.

Het Otto verhaal is anders. Dat was een apparaat van 999,- wat voor 99,- op de site stond. Het was daarom niet aannemelijk dat die prijs klopte.

Staat er echter bijvoorbeeld een product van 59,- voor 45,-, dan moeten ze die gewoon leveren, aangezien, foutje of niet, de consument dit kan zien als speciale of promotionele actie.

Overigens is recht hebben, wat ander als recht krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
zou die themecreator ook snel in t engels komen? dan ga ik eens een mooi theme in elkaar steken

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
m4yall schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:21:
Wat een klein beetje jammer is als er veel mensen met Tobo en muis FPS gaan spelen op een console is het feit dat ze dan 'voordeel' hebben t.o.v. de gamepad gamers. Met muis gaat het mikken toch net wat sneller en zuiverder dan met een gamepad. Online in een match kan dat vervelend zijn.
Vind het erg jammer dat niet alle FPS games op de huidige consoles muis en keyboard ondersteunen. Maak dan verschillende servers aan, voor spelers met MK en met gewone controller, iedereen blij toch? Je hebt ook al verschillende servers voor CTF en TDM etc, er is geen enkele reden waarom er niet nog een split zou kunnen bestaan, ik zie hem iig niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Phusebox schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:35:
zou die themecreator ook snel in t engels komen? dan ga ik eens een mooi theme in elkaar steken
Die is er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Phusebox schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:35:
Misschien een Hello Kitty Theme *chuckle*

Te schattig voor woorden!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

m4yall schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:21:
is niet altijd waar, UTIII hebben ze gezegd dat je verschillende rooms hebt. met T+M en zonder en 1 gemengd. problemen opgelost :)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:34:
[...]

Ze zijn wel aansprakelijk voor typefouten :) Algemene voorwaarden of niet.

Het Otto verhaal is anders. Dat was een apparaat van 999,- wat voor 99,- op de site stond. Het was daarom niet aannemelijk dat die prijs klopte.

Staat er echter bijvoorbeeld een product van 59,- voor 45,-, dan moeten ze die gewoon leveren, aangezien, foutje of niet, de consument dit kan zien als speciale of promotionele actie.

Overigens is recht hebben, wat ander als recht krijgen ;)
Nou ik denk dat het niet doorgaat, hoe dan ook ik heb AC en NFSPS besteld bij ze, en krijg een acceptgiro bij de bestelling. Ik zie wel wat daar op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:59:
[...]

Nou ik denk dat het niet doorgaat, hoe dan ook ik heb AC en NFSPS besteld bij ze, en krijg een acceptgiro bij de bestelling. Ik zie wel wat daar op staat.
Anders gewoon terug sturen die hap...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar kan nu iedere Muis + Tbord combo erop die zo'n usb ontvanger hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
[...]

Ik heb gewoon betaald met iDeal en gewoon de 48 euro is afgeschreven. Als de prijs niet klopt, storten ze het maar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

PeterMCSE schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:00:
[...]

Geef het een kans om een FPS op de console te spelen. Trek er een aantal uurtjes vooruit. Wss herstel je mening wel. Ik had toen der tijd dit ook altijd geroepen. Maar ben er wel op terug gekomen. O-)
FPS op consoles hebben inderdaad een soort "circle of auto aim" in wat zodra de vijand in die circle is hij geraakt wordt als je schiet. Hell zonder de precisie van de muis moet je wel. Maar dan ook is iedereen in dezelfde situatie wat dat betreft!

FPS op de console zijn in mijn ogen best goed te doen juist omdat ze rekening houden met de snelheid van de analoge besturing. En je hoeft je pc niet te upgraden *smirk*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:20:
[...]

FPS op consoles hebben inderdaad een soort "circle of auto aim" in wat zodra de vijand in die circle is hij geraakt wordt als je schiet. Hell zonder de precisie van de muis moet je wel. Maar dan ook is iedereen in dezelfde situatie wat dat betreft!

FPS op de console zijn in mijn ogen best goed te doen juist omdat ze rekening houden met de snelheid van de analoge besturing. En je hoeft je pc niet te upgraden *smirk*
Toch zou het wel fijn zijn als iedere FPS muis tbord zou ondersteunen :)
dan kun je iig kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
harlekein schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:33:
[...]

De media server TVersity kreeg ik goed draaiend en kon ik ook lokaal (via IP) in de browser van mijn PC krijgen, maar mijn PS3 kon geen media server of die pagina via de browser bereiken. Krijg gewoon een time out.

Maar als ik ergens Gotsend kan downloaden dan ben ik al tevreden.
1) Heb je DLNA aan gezet op de PS3 ? (in de netwerk settins: Enable Media Server Connection )
Als je Tversity opstart zou het ikoontje er direct bij de PS3 op te voorschijn moeten komen (en je hoeft niet via de web-browser contact te maken) Zo niet, probeer in ieder geval je PS3 te pingen, om te zien of dat in ieder geval goed gaat, en eventueel met een 2e pc te kijken of je echt geen firewall issues hebt. (of probeer anders met Nero of Twonky)

2) de link was al aangepast :)
http://download.videohelp.com/download/GOTSent023b4.zip (full package)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackman
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zo, net een flinke tijd R&C gespeeld. Wat ziet die game er belachelijk goed uit zeg. Echt zeer indrukwekkend op een constante 60fps. Gameplay is ook erg tof. Veel wapens met veel upgrades.
Kortom, een aanrader voor als je van platform games houdt of een graphics-hoer bent zoals ik.

edit: game is overigens (nog) niet erg uitdagend.

[ Voor 8% gewijzigd door Crackman op 08-11-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
swampy schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:20:
[...]

Tja ik speelde jaren op de PC eigenlijk shooters. . .Vooral Quake heb ik verrot gespeelt.
Man ik mis die tijd nog wel. Maargoed ik zelf heb de ruimte niet om een strakke GamePC te plaatsen. Dus ben uiteindelijk op de Console terecht gekomen. (al had ik eerder wel console's o.a NES, SNES + copybox :> < spijtvan deze weg te hebben gedaan> PS1 PS2 etc. Plus de 2 console's die ik nu bezit.

Nu moest ik natuurlijkw wel wennen aan de besturing maar het is niet echt een super probleem. Auto - Aim doet zijn werk. Al ga ik UT3 wel met Muis en TB spelen. Da's nostalgie

[ Voor 8% gewijzigd door PeterMCSE op 08-11-2007 14:43 ]

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
De remote start feature is echt vet, zo van afstand met mijn psp de playstation aanzetten.

Je moet eerst de account waarmee je psp verbind instellen als auto-login
Dan bij opties, remote play options, remote start aanzetten.
En dan hoef je met je psp alleen nog maar een verbinding starten.

Heel vet allemaal!

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:10:
maar kan nu iedere Muis + Tbord combo erop die zo'n usb ontvanger hebben?
plug je usb in de ps3 en je tobo/muis werkt gewoon. zelfs de nieuwste logitech tobo's werken erop. bij launch van ps3 werkte de dinovo edge gewoon perfect. is net als windows denk ik, elke toetsenbord werkt, alleen de speciale knoppen werken niet altijd.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Aapiethaaap schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:50:
De remote start feature is echt vet, zo van afstand met mijn psp de playstation aanzetten.

Je moet eerst de account waarmee je psp verbind instellen als auto-login
Dan bij opties, remote play options, remote start aanzetten.
En dan hoef je met je psp alleen nog maar een verbinding starten.

Heel vet allemaal!
Waarom zou je eigenlijk op je PS3 willen met je PSP? Ik heb het 1 keer getest en wat filmpjes afgespeeld op de PSP vanaf de PS3 via internet maar dat ging nou niet echt met een lekkere fps.. Lag niet aan me upload of download, die waren rap genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:22:
[...]

Toch zou het wel fijn zijn als iedere FPS muis tbord zou ondersteunen :)
dan kun je iig kiezen
Er is al een oplossing voor de games die geen toetsenbord en muis ondersteunen, namelijk de
FragFX. Deze forced games de FragFx te gebruiken. Zie maar ff op google. Ik zit er zelf ook zwaar over na te denken. Alleen lees ik er nu teveel tegenstrijdige berichten over.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Laatst online: 05-09 13:09
Ook maar bij de wehkamp AC besteld. Nog een waardebon van 10 euro gebruikt en voila AC voor 35E!!!!
Daar kon ik hem echt niet voor laten liggen :)

Is het niks, moet ik hem vast wel voor dat bedrag kwijt kunnen ;)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

tex5 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:05:
[...]

Waarom zou je eigenlijk op je PS3 willen met je PSP? Ik heb het 1 keer getest en wat filmpjes afgespeeld op de PSP vanaf de PS3 via internet maar dat ging nou niet echt met een lekkere fps.. Lag niet aan me upload of download, die waren rap genoeg.
Er zijn best wat leuke dingen mee te doen. Als je even de kamer uitloopt, kan je toch doorkijken bijvoorbeeld :)

Het is natuurlijk meer een gimmick, maar persoonlijk vind ik het wel geestig bedacht. Heb alleen geen PSP of PS3, maar anders.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

[...]

Heb ik ook gedaan, maar er staat toch netjes bij dat je 25 euro korting krijgt in de bestelling, dus dan klopt de prijs precies... Dat is dus niet echt een typefout, ach ik zie wel, als ie duurder wordt stuur ik m lekker terug en bestel ik m wel in canada ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 11-09 21:14
Iemand toevallig Ratchet al zien liggen bij de MM in Arnhem ? Krijg ze met geen mogelijkheid aan de telefoon........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crawl NL schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:32:
Iemand toevallig Ratchet al zien liggen bij de MM in Arnhem ? Krijg ze met geen mogelijkheid aan de telefoon........
dynabyte heeft hem ook al

bezig met updaten van 2.0

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

Armada schreef op donderdag 08 november 2007 @ 06:55:
[...]
Misschien is er nog een andere reden om dit niet te doen? Bijvoorbeeld dat je uberhaupt niet weet of het spel wat is? Er is nog geen review of demo. Of ben ik nu te nuchter?
Ik pre-order ook alleen games waarvan het al vast staat dat het übervet wordt. Of van games die ik gewoon in mijn collectie wil hebben. GTA 4 bijvoorbeeld kan nog zo slecht worden, ik koop die game toch omdat ik de reeks compleet wil hebben. Al kan ik niet geloven dat dat een slechte game wordt :)

Nu even de Ps3 aanslingeren en FW 2.0 instaleren. Niet dat het zo'n boeiende release is om jullie reacties te geloven, maar updaten is toch verplicht.

Maar werden updates pas niet donderdag om 19.00 op het net gegooid. Of geldt dat alleen voor een update van de PS Store?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 11-09 21:14
Maar volgens mij was die bij dynabyte 70 eurotjes....dus een beetje te.

Dus nogmaals iemand Ratchet al gespot bij MM in Arnhem...?

[ Voor 8% gewijzigd door Crawl NL op 08-11-2007 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:05:
[...]

Of de MM in Gorningen hem al heeft liggen weet ik niet. Iemand hier die dit wel weet?
Daar hebben ze alleen de PS3 versie van COD4 niet. 8)7 Bart Smit had hem overigens wel!

Ze hadden het nieuwe PSN icoontje wel iets beter bij de bestaande icoontjes kunnen laten passen, maar daar hebben we natuurlijk custom themes voor! :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey mense, ga zo uit het werk vandaan ff 2 games halen 1tje word pro evo 2008 maar wil nu nog een game halen die met zijn 2en in storymode kan, gisteren ook al gevraagd iemand nu nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:53:
Ey mense, ga zo uit het werk vandaan ff 2 games halen 1tje word pro evo 2008 maar wil nu nog een game halen die met zijn 2en in storymode kan, gisteren ook al gevraagd iemand nu nog tips?
Splitscreen campaign dus? Enige wat mij te binnen schiet is Resistance: Fall of Man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Rainbow Six Vegas heb ik in de Co-op heel veel plezier gehad.(zowel On als Offline)

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik al :d hopelijk nog meer tips voor 5 uur haha
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:54:
[...]

Splitscreen campaign dus? Enige wat mij te binnen schiet is Resistance: Fall of Man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
Beter zoeken voortaan!

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 08-11-2007 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:06
Helaas nog niets bij mijn weten, Kane & Lynch komt de 23e... Nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Nee (en een beetje ja). Is al vele malen langsgekomen. PS3 games zijn wel regiovrij en ook veel Blu-Ray's hebben geen regiocode. Maar voor PS2 games, DVD's en PSX games geldt gewoon de regiocodering.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:54:
[...]

Denk dat je lang kan zoeken naar R:FoM, heb die game al maanden niet meer in de winkels zien liggen in tegenstelling tot Motorstorm welke een zelfde releasedatum kende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, had wel even op het forum gezocht maar twijfelde of het nu wel of niet regiovrij was, dus
o=ik begrijp dat alleen PS3 games regiovrij zijn en DVD'S regiogebonden. Jammer want voor
die laatste zag ik leuke aanbiedingen in UK en US. Maar goed games zijn daar ook goedkoper.

Ga geen 75 euro betalen vor R&..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:06
CoD4 is toch officieel beschikbaar op 9 november? Waarom wordt hier dan afgeteld naar 10 november? Of in ieder geval 9 november, 12uur savonds. Ik was in de veronderstelling dat ik morgenvroeg zeker een exemplaar mee kon krijgen, en niet stad en land hoef af te zoeken naar een winkel die 'm 'te vroeg' verkoopt...

Hopelijk kan de maker ervan gewoon niet tellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:17:
[...]

Denk dat je lang kan zoeken naar R:FoM, heb die game al maanden niet meer in de winkels zien liggen in tegenstelling tot Motorstorm welke een zelfde releasedatum kende...
Mijn lokale bart smit heeft hem liggen hoor, wel vaak zitter en andere titels overheen! Helaas dus ook games als gundamn die er nog te koop zijn en zo gaat het maar door. Jammer!

[ Voor 10% gewijzigd door swampy op 08-11-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:22:
Bedankt, had wel even op het forum gezocht maar twijfelde of het nu wel of niet regiovrij was, dus
o=ik begrijp dat alleen PS3 games regiovrij zijn en DVD'S regiogebonden. Jammer want voor
die laatste zag ik leuke aanbiedingen in UK en US. Maar goed games zijn daar ook goedkoper.

Ga geen 75 euro betalen vor R&..........
Volgens mij zijn PS3 games juist wel regio vrij en alleen sommige BR's niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
FeaR1986 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:17:
[...]

R:FoM is volop te vinden in de tweedehandsbakken bij diverse winkels. Geldt ook voor Motorstorm trouwens.

@Ceelcoumans: met een beetje zoeken kan je nu vast ook al wel een winkel vinden die hem verkoopt. Hij is al volop in omloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Laatst online: 11-09 16:58
PS3 is gedeeltelijk regio vrij. Als je naar www.play-asia.com gaat en daar naar spellen zoekt voor de PS3 staat er bij het spel aangegeven of het regio vrij ja of nee. De functie zit wel in de PS3 om het spel te weigeren maar sony zelf maakt daar geen gebruikt (3rd party developers mogen dat wel gebruiken) vandaar dat je dan beter even op die site kan kijken of die regio vrij is ;)

Even iets anders, die 2.0 update komt er niet door bij mij. Hij zegt dat ik al op de nieuwste software zit (1,93), iemand dit ook?

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 09-07 21:46
Bij MM in utrecht hebben ze CoD4 voor PS3 voor 60 euro :)

Direct gekocht en het is echt een geweldig spel :)
Het ziet er goed uit en vooral: Het loopt vloeiend :D

Het bestaat blijkbaar toch: een multiplatform spel dat precies hetzeflde is voor de ps3 en de 360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
zerokill schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:33:
Bij MM in utrecht hebben ze CoD4 voor PS3 voor 60 euro :)

Direct gekocht en het is echt een geweldig spel :)
Het ziet er goed uit en vooral: Het loopt vloeiend :D

Het bestaat blijkbaar toch: een multiplatform spel dat precies hetzeflde is voor de ps3 en de 360 :)
MM Rijswijk 58,- ;) en die heb ik dus ook maar gehaald! :D Overigens zie ik maar bar weinig mensen in mijn friendlist staan die CoD4 aan het spelen zijn.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Soepstengel schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:33:
PS3 is gedeeltelijk regio vrij. Als je naar www.play-asia.com gaat en daar naar spellen zoekt voor de PS3 staat er bij het spel aangegeven of het regio vrij ja of nee. De functie zit wel in de PS3 om het spel te weigeren maar sony zelf maakt daar geen gebruikt (3rd party developers mogen dat wel gebruiken) vandaar dat je dan beter even op die site kan kijken of die regio vrij is ;)

Even iets anders, die 2.0 update komt er niet door bij mij. Hij zegt dat ik al op de nieuwste software zit (1,93), iemand dit ook?
Ja dat heb ik dus ook ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Even over het spelen met toetsenbord en muis op je console. Mensen zeggen dat ze zichzelf niet zien zitten met een toetsenbord op schoot.

Mijn PC staat al jaren in de woonkamer. Shooters speel ik altijd met het bord op schoot. Ik hang achterover op de bank, muismat naast me op de bank.

Relaxter kan haast niet.

Ik zit trouwens altijd zo, dus niet alleen met shooters, maar heb altijd het toetsenbord op mijn schoot.

Niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Melniek schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:29:
[...]

R:FoM is volop te vinden in de tweedehandsbakken bij diverse winkels. Geldt ook voor Motorstorm trouwens.
Ik bedoelde dus dat Motorstorm hier nog wel overal nieuw in de schappen ligt en R:FoM niet. Maar ik heb het zowiezo niet op tweedehands games kopen, dus vandaar dat ik daar ook niet over begon. Want iets als marktplaats.nl was ook wel in me opgekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je trouwens ook games instaleren zodat die ingame niet steeds die cd hoeft te laden? erg irritant met fifa ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:44:
Kan je trouwens ook games instaleren zodat die ingame niet steeds die cd hoeft te laden? erg irritant met fifa ed.
Sommige wel sommige niet. Met folklore kan je gedeelte van de game installeren bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Na de nieuwe firmware wat zitten rond kijken en bleek dat RGB Full Range op limited stond.. ff geprobeerd op Full Range en wat een verschil! Wist wel van het bestaan af maarja.. soms sla je een setting over..

Full Range is echt veeeeel mooier. Zwart is veel zwarter! Dus check ff of je display het aankan!

----------------------------

En dacht het toch niet kon in de nieuwe firmware, games sorteren in folders maar het kan wel, eigen folders ook! Video hoe het moet, je moet naar information van een game en daar kan je een album name invullen/selecteren.

http://www.youtube.com/watch?v=Y4RGCviklyY

Edit: hmm selecteren kan dus niet op bestaande albums.. get your keyboard out I guess!

Edit2: Dit is dan weer een goede tussen oplossing:

"Anyway you dont have to type the whole name of the folder in the Album part in the information section of the game. Heres what to do to make the process much quicker -

For sports games I named the album information for that game S, for driving I named it D and so on. This will create directories for those letters. Now say I have 12 games I have entered S as the album information for. There will be a directory called S with 12 demos in it. Simply highlight the directory once this is done and rename the actual directory to Sports Demos. It will now change the album information for every demo in that folder to Sports Demos instead of S."

http://www.ps3forums.com/...php?p=2145732&postcount=6

[ Voor 74% gewijzigd door tex5 op 08-11-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Ik kan de nieuwe firmware in ieder geval nog steeds niet downloaden, hoe zit dat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 16:57

Halfkakkende

Vandring

Soepstengel schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:03:
Ik kan de nieuwe firmware in ieder geval nog steeds niet downloaden, hoe zit dat?!
Hier kwam hij automatisch toen ik mijn ps3 vanmiddag aanzette.

Overigens vind ik het sorteren van Games echt geweldig. Eindelijk wat structuur in de bende.
Wat ik minder vond aan de update was dat nieuwsbalkje bovenin, wat een oerlelijk ding vind ik dat, snel uitgezet dus. Ook jammer is het PSN icoon: het past voor geen meter.

Vandaag ook mijn eerste vastloper gehad met mijn PS3. Ik had een filmpje van Uncharted gedownload en bij het laden liep de hele machine vast. De tweede keer dat ik het filmpje opende kreeg ik op de helft een melding over corrupted data.

[ Voor 18% gewijzigd door Halfkakkende op 08-11-2007 17:14 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Soepstengel schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:03:
Misschien iets met je internet-instellingen.
Want ik zet mijn PS net aan en er komt keurig te staan dat ik up moet daten en de download is nu net klaar, dus het zal niet liggen aan een te druk netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Arx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:37:
[...]

MM Rijswijk 58,- ;) en die heb ik dus ook maar gehaald! :D Overigens zie ik maar bar weinig mensen in mijn friendlist staan die CoD4 aan het spelen zijn.
MM Alphen: €54,- ;)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
FeaR1986 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:17:
[...]

Misschien iets met je internet-instellingen.
Want ik zet mijn PS net aan en er komt keurig te staan dat ik up moet daten en de download is nu net klaar, dus het zal niet liggen aan een te druk netwerk.
Ik heb NAT2 volgens mijn PS3 en op onze server alle nodige poorten doorgevoerd naar mijn PS3. En de vorige updates kwamen wel binnen. Wel vreemd dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ceelcoumans schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:25:
CoD4 is toch officieel beschikbaar op 9 november? Waarom wordt hier dan afgeteld naar 10 november? Of in ieder geval 9 november, 12uur savonds. Ik was in de veronderstelling dat ik morgenvroeg zeker een exemplaar mee kon krijgen, en niet stad en land hoef af te zoeken naar een winkel die 'm 'te vroeg' verkoopt...
Ben in Goes (dat ligt in Zeeland) ff naar de stad gegaan, ik kwam langs de E-plaza en de FRS en die hadden 'm allebei al. Heb 'm bij de frs gekocht (voor 57,50). Dus je kan m vandaag al vinden
Arx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:37:MM Rijswijk 58,- ;) en die heb ik dus ook maar gehaald! :D Overigens zie ik maar bar weinig mensen in mijn friendlist staan die CoD4 aan het spelen zijn.
Hier zijn er nu 2 mensen online en beiden spelen ze...je raadt het al....CoD4 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bijvoorbeeld Ratchet & Clank dan ook al verkrijgbaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Soepstengel schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:27:
[...]

Ik heb NAT2 volgens mijn PS3 en op onze server alle nodige poorten doorgevoerd naar mijn PS3. En de vorige updates kwamen wel binnen. Wel vreemd dan...
En als je probeert up te daten via externe media (dus niet via internet), maar dus met iets van een usb-sticky of kaartje?

Heb de update net zelf ook geinstaleerd. Als eerste die info-bar in de rechterbovenhoek uitgezet, want die vond ik persoonlijk nogal irritant. Het breekt de mooie lijn van de XMB. Zo is het ook jammer dat het icoon van PSN nu iets moois grafisch is en dus niet meer past bij welk thema je ook selecteert.
Idee van de thema's en dergelijke is wel oké, maar uit nostalgie heb ik alles nog steeds op "origineel" staan (mijn Xbox 360 heeft ook nog steeds het originele thema). Maar wel oke dat je nu 's avonds ook een kleur kan kiezen als achtergrond en niet een "grafkleur" hoe sommigen de zwarte achtergrond noemen. Maar denk dat we binnen een paar weken wel downloadable content in de PS Store hebben staan om nieuwe thema's en dergelijke te downloaden.

Het sorteren wat nu verder is uitgediept is zoals al gezegd is wel een hele vooruitgang.
En natuurlijk de ondersteuning voor de Dual Shock controller....helaas alleen dat die er nog niet is :P

Edit:
Hebben jullie ook dat als je iets typt (bijvoorbeeld een bericht of een foldername) en daarna op "start" drukt om te bevestigen dat er dan nog een extra spatie achter de zojuist ingevoerde zin komt?

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 08-11-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
FeaR1986 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:35:
[...]
En als je probeert up te daten via externe media (dus niet via internet), maar dus met iets van een usb-sticky of kaartje?
Dan moet ik toch ergens eerst de 2.0 firmware downloaden die dan op een externe hard disk zetten en dan installeren maar die je kan nergens downloaden zover ik kan vinden iig.

EDIT: Nou laat maar! Hij doet het nu opeens :S Had systeem hersteld gedaan (linux stond er ook nog op en die mog eingelijk wel weg) en toen deed ie het nog steeds niet. Toen naar netwerk instellen gegaan en getest en toen zei die dat er een update was :S Gek hoor maar het werkt nu :)

[ Voor 25% gewijzigd door Soepstengel op 08-11-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:33:
Is bijvoorbeeld Ratchet & Clank dan ook al verkrijgbaar? :)
Als import al 2weken, maar bij de frs zag ik alleen een pre-order doosje van 10euro.
FeaR1986 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:35:Hebben jullie ook dat als je iets typt (bijvoorbeeld een bericht of een foldername) en daarna op "start" drukt om te bevestigen dat er dan nog een extra spatie achter de zojuist ingevoerde zin komt?
Meestal wel, alleen bij w8woorden invoeren nooit en af en toe bij een gewoon bericht oid heeft ie er geen zin in. Weet ook niet waarom dat is

[ Voor 46% gewijzigd door Reemster op 08-11-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Net de 720p trailer van Ratatouille gezien. wow wat mooi zeg. dit weekend echt zo blue ray film huren ergens.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mars18 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:08:
Net de 720p trailer van Ratatouille gezien. wow wat mooi zeg. dit weekend echt zo blue ray film huren ergens.
Heb Underworld: Evolution liggen en tja niet de beste film maar op zich een aardige actie film en het ziet er prachtig uit in 720p. Je zit veel meer details waar bij PAL je die diepte niet hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mn ps3 dus 2ehands gekocht, en aangesloten en alles. Gisteren problemen gehad met mn signaal, uitgezocht bleek dat ik een NTSC kabel nodig had, nu vond ik dat raar aangezien dit normaal PAL is. Enfin, ik dat ding aanslingeren, wat gegamed, alles engels en top, zitten 6 spellekes bij (import want alles is in het japans/chinees/koreaans?) maar de spellen zelf zijn engels en origineel. Vandaag die gast gebeld (een bekende dont worry) en gevraagd of zn ps3 in nl gekocht was, hij zij van ja. Nu plemp ik vandaag mn PAL GOW2 erin (ps2 spel dus EU regio ) en ik krijg ineens een error: this disc cannot be played due to region rights.

)

Heb ik nu echt een region 1 ps3 te pakken ? zit er uberhaupt region op ? meeeeeh ! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 16:57

Halfkakkende

Vandring

FeaR1986 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:35:
[...]

Edit:
Hebben jullie ook dat als je iets typt (bijvoorbeeld een bericht of een foldername) en daarna op "start" drukt om te bevestigen dat er dan nog een extra spatie achter de zojuist ingevoerde zin komt?
Als je de eerste keer op start drukt, voegt ie het volgens mij aan je dictionary toe. Wanneer je iets uit de dictionary haalt zet hij er ook automatisch een spatie achter. Volgens mij is de "oplossing" eerst select drukken en dan start.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:17:
Heb ik nu echt een region 1 ps3 te pakken ? zit er uberhaupt region op ? meeeeeh ! )
Ja, naaistreek zeg. Ik hoop voor je dat hij hem nog wil ruilen. Of je moet er vrede mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:21:
[...]

Ja, naaistreek zeg. Ik hoop voor je dat hij hem nog wil ruilen. Of je moet er vrede mee hebben.
Wat zijn de nadelen? Spellen ook region?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Nope! Maakt niet uit! Heb zelf ook een game uit de states!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Baseline schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:26:
Nope! Maakt niet uit! Heb zelf ook een game uit de states!
Nou ik lees net dat bepaalde spellen dus wel degelijk region restrictions hebben (EA) en in de toekomst kan er altijd nog regiongames gemaakt gaan worden.

Dat wordt bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:05
Vanavond komt de demo van Uncharted: Drake's Fortune online in de Amerikaanse playstation store.

Ik ben zeer benieuwd naar deze game. Laat die demo maar komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:17:
ik heb mn ps3 dus 2ehands gekocht, en aangesloten en alles. Gisteren problemen gehad met mn signaal, uitgezocht bleek dat ik een NTSC kabel nodig had, nu vond ik dat raar aangezien dit normaal PAL is. Enfin, ik dat ding aanslingeren, wat gegamed, alles engels en top, zitten 6 spellekes bij (import want alles is in het japans/chinees/koreaans?) maar de spellen zelf zijn engels en origineel. Vandaag die gast gebeld (een bekende dont worry) en gevraagd of zn ps3 in nl gekocht was, hij zij van ja. Nu plemp ik vandaag mn PAL GOW2 erin (ps2 spel dus EU regio ) en ik krijg ineens een error: this disc cannot be played due to region rights.

)

Klinkt als een van de EU Prelaunch, sommige winkels haalde de playstations dan maar uit andere landen en tja het is toch jammer he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Mars18 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:08:
Niet alle Blu-Ray films zijn zo mooi als de trailers voor doen.
Bij Blu-Rays als James Bond: Casino Royale en Spiderman 3 is echt te zien dat het beeld veel en veel scherper is dan bij een normale dvd. Maar ik heb ook de Blu-Ray van Hostel en die is wel wat scherper, maar lang niet zo scherp als de twee vorig genoemde titels. Morgen eens Hostel 2 op Blu-ray halen en kijken wat die doet. Want lijkt wel of oudere films die naar Blu-Ray worden gezet minder kwalitatief zijn dan films die meteen uit komen op Blu-Ray (zoals James Bond en Spiderman 3). Ik heb ook nog de Blu-Ray van 300 liggen en die valt echt tegen, je kan de pixels gewoon tellen. Maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat het aan de setting en sfeer van de film ligt.

In de vorige FW Update was het trouwens mogelijk om als pictogram van een filmpje een scene van 15 seconden weer te geven in de XMB. Dat vond ik echt een mooie feauture, want het is veel levendiger dan een plaatje. Maar als ik nu mijn films indeel met die mappen en dergelijke is het gewoon weer staand beeld op het mapje zelf (wat wel logisch is), maar als ik de map open is dat ook nog steeds zo. Jammer dat het niet het beste van beide kon zijn.

En ten slotte nog een vraag: na update naar 2.0 heb ik onder "Muziek" en "Foto" een optie staan genaamd "Afspeellijsten". Nu gebruik ik mijn PS3 niet voor muziek en foto's, dus weet iemand hoe ik die opties weg kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
FeaR1986 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:51:
[...]
Ik heb ook nog de Blu-Ray van 300 liggen en die valt echt tegen, je kan de pixels gewoon tellen. Maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat het aan de setting en sfeer van de film ligt.

[
Dat is idd film grain...dat is toegevoegd aan de film.
Ik heb hem in de bioscoop gezien en toen dacht ik ook van what the ho!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Kimo schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:34:
Vanavond komt de demo van Uncharted: Drake's Fortune online in de Amerikaanse playstation store.

Ik ben zeer benieuwd naar deze game. Laat die demo maar komen 8)
misschien domme vraag maar moeten wij wachten tot de demo in eu uitkomt of kan je um via de ps3 van de amerikaanse store downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
P-Nut schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:02:
[...]

misschien domme vraag maar moeten wij wachten tot de demo in eu uitkomt of kan je um via de ps3 van de amerikaanse store downloaden?
Je kan een USA account aanmaken en de demo dan downloaden. Hebben veel mensen al gedaan, volgens de gebruikers voorwaarden mag het eingenlijk niet (je vult het formulier niet naar waarheid in namelijk) je moet namelijk een adres invoeren. Maar aangezien de hele wereld meerdere accounts heeft zal het niet zoveel uitmaken denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Ik heb vandaag beetje lopen kijken naar wat games.... Folkore en Heavenly soort spreken mij wel aan
iemand hier die deze games aanraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
FeaR1986 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:51:
[...]

Niet alle Blu-Ray films zijn zo mooi als de trailers voor doen.
Bij Blu-Rays als James Bond: Casino Royale en Spiderman 3 is echt te zien dat het beeld veel en veel scherper is dan bij een normale dvd. Maar ik heb ook de Blu-Ray van Hostel en die is wel wat scherper, maar lang niet zo scherp als de twee vorig genoemde titels. Morgen eens Hostel 2 op Blu-ray halen en kijken wat die doet. Want lijkt wel of oudere films die naar Blu-Ray worden gezet minder kwalitatief zijn dan films die meteen uit komen op Blu-Ray (zoals James Bond en Spiderman 3). Ik heb ook nog de Blu-Ray van 300 liggen en die valt echt tegen, je kan de pixels gewoon tellen. Maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat het aan de setting en sfeer van de film ligt.

In de vorige FW Update was het trouwens mogelijk om als pictogram van een filmpje een scene van 15 seconden weer te geven in de XMB. Dat vond ik echt een mooie feauture, want het is veel levendiger dan een plaatje. Maar als ik nu mijn films indeel met die mappen en dergelijke is het gewoon weer staand beeld op het mapje zelf (wat wel logisch is), maar als ik de map open is dat ook nog steeds zo. Jammer dat het niet het beste van beide kon zijn.

En ten slotte nog een vraag: na update naar 2.0 heb ik onder "Muziek" en "Foto" een optie staan genaamd "Afspeellijsten". Nu gebruik ik mijn PS3 niet voor muziek en foto's, dus weet iemand hoe ik die opties weg kan halen?
oke dan, eens kijken of al veel videozaken een blue ray film te huur hebben en wat de prijs er van is

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
P-Nut schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:06:
Ik heb vandaag beetje lopen kijken naar wat games.... Folkore en Heavenly soort spreken mij wel aan
Folklore is erg leuk. Leuke elementen als bijvoorbeeld gebruik van motion sense en goed verhaal. Niet erg RPG maar wel erg leuk. Nadeeltje alleen is dat de game wel vaak moet laden, maar ik heb er geen last van ;) Heb geen spijt van mijn aankoop in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Heeft iemand al een chatruimte geopend met FW2.00? je kan nu met 4 personen tegelijk chatten en je hebt meer opties. Of was dit er al? XD

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

P-Nut schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:06:
Heavenly soort ken ik niet, maar heb hier wel Heavenly Sowrd liggen :+
En persoonlijk vind ik het zeker geen slechte game.

Commentaar op die game is veelal dat het hersenloos button-bashen is. En dat klopt ook wel, want met één knop kan je heel de game doorlopen (op wat eindbazen na). Maar de echte pracht van de game ligt net als bij God of War het in elkaar slaan en uit elkaar hakken van hordes vijanden in zo mooi mogelijke combo's. Verder zijn de graphics van HS echt mooi, de wereld waar je in loopt is niet zo groot en redelijk lineair. Maar je kan wel zeer ver kijken en alles ziet er gewoon goed uit. De setting van God of War is wel wat bruter, maar dat komt mede door de donkerere omgevingen en een gast als Kratos. Heavenly Sword speelt zich meer af in lichte omgevingen en je speelt met een chick (met een huge zwaard).

Folklore kan ik niets over zeggen, want die game heb ik niet en zulk soort games spreken mij ook niet echt aan. Maar Heavenly Sword dus wel er loopt hier ook nog ergens een topic over die game. Niet met heel veel posts, maar wel met iets meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:16:
Heeft iemand al een chatruimte geopend met FW2.00? je kan nu met 4 personen tegelijk chatten en je hebt meer opties. Of was dit er al? XD
is dat niet bedoeld voor ps eye ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:11:
Ik las ergens dat je je wallpaper nu in 5 verschillende 'sterktes' kan instellen van donker naar licht zodat de XMB beter zichtbaar wordt met een lichte wallpaper.
Weet alleen niet waar deze optie zit, maar dit is weer zo'n 'stealth feature' die Sony niet bekend heeft gemaakt maar er wel in heeft gestopt. (las het op NeoGAF btw).
Het zit bij de themes zelf en dan bij de achtergrond volgens mij, daar kan je als het goed is de helderheid aanpassen.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:18:
[...]

is dat niet bedoeld voor ps eye ?
Is nieuw. Heb hier geen andere webcam om het uit te proberen, maar volgens mij werkte het eerder ook al wel daarmee. Nieuw is de lay-out hiervan en dat het met z'n 4en kan. Ziet er wel fancy uit zo.

Edit: nog geen store update. Ze zijn laat. (Net als mijn pizza.... :( )

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 08-11-2007 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Arm1n schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:20:
[...]

Het zit bij de themes zelf en dan bij de achtergrond volgens mij, daar kan je als het goed is de helderheid aanpassen.
Het zit inderdaad in die optie:
XMB
Instellingen
Thema-instellingen
Achtergrond --> selecteren
En dan staat er bovenin een optie waar je je helderheid in kan stellen.

Maar de helderheid aanpassen is wel overrated, want het kan alleen maar naar beneden:
Origineel
-1
-2
-3
-4
-5

Wel raar dat je het alleen maar donkerder in kan stellen, waarom niet lichter...

zwembroek schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:55:
[...]
Dat is idd film grain...dat is toegevoegd aan de film.
Ik heb hem in de bioscoop gezien en toen dacht ik ook van what the ho!
Dan ben ik blij dat ik een scherpe Blu-ray heb, want kan me haast niet voorstellen hoe wazig het beeld dan bij een normale dvd zou zijn...

[ Voor 24% gewijzigd door FeaR op 08-11-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

FeaR1986 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:17:
[...]

Heavenly soort ken ik niet, maar heb hier wel Heavenly Sowrd liggen :+
Ik ken dan alleen weer Heavenly Sword :+

Maar lol @Heavenly soort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:01

OMD

Dixons Leidschendam heeft 2 starterpacks binnen gekregen. Dus met ROFM en Motorstrom en extra controller.
ter info.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:41:
[...]

Klinkt als een van de EU Prelaunch, sommige winkels haalde de playstations dan maar uit andere landen en tja het is toch jammer he!
Naaistreek, enig idee of ik daar nog iets aan kan doen? zal wel niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Heren,

Ik heb net me kersverse ps3 binnen.
Alles netjes aangesloten, instellingen gedaan en geupdate.
Alles liep goed.

Tot dat ik dacht, laat ik eens een spel erin doen.

Schijfje gaat er half in, hij knippert blauw en ratteld een beetje. Maar de disk verdwijnd niet in de ps3!
Van alles geprobeerd, iets verder duwen enz.... (doe ik niet graag). Maar op 1 of andere manieer pakt ie het schijfje niet!!

Iemand ervaring met dit probleem?

Groetjes

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en netjes.
Meldingen over orders en orderstatussen horen niet in dit topic thuis!