Assassin's creed (Playstation 3) 9-11-2007
wehkamp 45 euro pre-order ,dus dik 20 euro korting.
kies niet voor ideal maar voor acceptgiro, heb je namelijk geen verzendkosten.
Het spel is qua beeld super en de oprdrachten ook, zo zijn er daarnaast nog 200 items
te vinden en zo'n 60 extra opdrachten naast de primaire opdrachten. Spel heeft al
bij 2 site's 95 punten gekregen en was een spel waar je uren mee kan spelen en waar
geen tijdslimiet aanzit, daarbij was 1 klein minpuntje dat sommig opdrachten op elkaar lijken en dat
dat een gevoel kan geven zo van dat heb ik al gedaan. Game lijkt me OK
CD4 warfare is super en heeft een gemiddelde cijfer van 96 puten van zo'n 20 site's en ik moet
zeggen. WOW wat een game, heb het ook even bij mijn broertje gespeeld als eerst op de xbox
en later thuis op mijn PS3 ,maar moet zeggen dat ik geen verschil zie, behalve dat ik het gevoel
heb dat de effecten bij de PS3 duidelijker overkomen ofzo, zijn in ieder geval mooier, maar qua
graphics heb ik het gevoel dat daarin geen verschil zat. Gelukkig was het spel maar 58,50 voor mij

vast klant prijsje
HDMI kabel ahahah ik kan zeggen dat je al voor 10 euro een goede HDMI kabel hebt en dan kun je wel eentje kopen van 69 euro bij mediamarkt of 45 euro bij Harense smid met een gouden bla die bla, maar dat is allemaal verkoop praatjes en geloof me die dikke gouden rand is echt geen goud. als het zo dik is zoals bij mijn broertje kan ik er 4 trouwringen van maken. vraag aan je pa/ma of je plaatselijke juwelier hoe duur die ringetjes kosten. Weet je genoeg Haaah

. Toen ik mijn Ps3 kocht heb ik een kabel gekocht van 14,95 met gouden vergulde bladiebladie. Mijn broertje had een vriend met een nieuwe xbox360hdmi , aangesloten en wow ,beter dan scart. kabel teruggepakt en na paar biertjes naar huis en toen heeft die gast een kabel van 69 euro gekocht bij MM met bladiebla. Belt mijn broertje op over kwaliteit en prijs, want die vriend had het gevoel dat met mijn hdmi kabel de kwaliteit beter was dan die van hem? Ik zei nog lijkt me sterk en stel de tv eens opnieuw in, dat was het achteraf en ben laters nog eens gaan bieren bij die maat van hem en zag er
Wow uit hoor. dus HDMI kwaliteit en prijs

wat jij wil
[
Voor 63% gewijzigd door
Anoniem: 103465 op 09-11-2007 00:28
]