Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.923 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

TLM schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:32:
Heren,

Ik heb net me kersverse ps3 binnen.
Alles netjes aangesloten, instellingen gedaan en geupdate.
Alles liep goed.

Tot dat ik dacht, laat ik eens een spel erin doen.

Schijfje gaat er half in, hij knippert blauw en ratteld een beetje. Maar de disk verdwijnd niet in de ps3!
Van alles geprobeerd, iets verder duwen enz.... (doe ik niet graag). Maar op 1 of andere manieer pakt ie het schijfje niet!!

Iemand ervaring met dit probleem?

Groetjes
Datn is het laad mechanisme kappot, moet je of ruilen in de winkel of sony bellen en zou je binnen de week een PS3 terug moeten hebben.

Yup, gebeurt vaker dit maar gelukkig niet heel vaak!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Van IGN. Kaz Hirai heeft gesproken. De 40GB gebruikt 65nm CELL en 90nm RSX.
It seems that everywhere you go, someone has a different story about the technology that's inside the new 40 gigabyte PS3 model. There seems to be a bit of confusion over the current state of the Cell processor that powers the console. Is it the original chip that launched with the system, produced with a 90nm fabrication process, or is it a smaller, more efficient chip, produced using a 65nm process?

Today, Sony Computer Entertainment boss addressed the issue directly. In an interview posted at Japan's Impress Watch, Kaz Hirai confirmed that the new model uses a 65nm process for the Cell chip.

The system's RSX graphics chip, on the other hand, still uses a 90nm process. However, the shrinkage of the CPU alone was enough to cut the power usage of the system considerably.

Elsewhere in the interview, Hirai commented on the future of the backwards compatible 60 gigabyte and 20 gigabyte (still available in Japan) models. He confirmed that neither model is in production at the moment. However, he added that depending on how the market reacts, it's possible for Sony to produce them again.
Goed zo Sony. Weer lekker verwarring gezaaid.
http://ps3.ign.com/articles/833/833700p1.html

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Hebben jullie ook het volgende:
Mijn PS3 staat uit (standby) rode lampje brand. Heel erg zacht hoor je een geluid. Waarschijnlijk draait er nog koeling. Is dit normaal ?
Dit komt voor het eerst voor bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Anoniem: 125123 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:40:
Hebben jullie ook het volgende:
Mijn PS3 staat uit (standby) rode lampje brand. Heel erg zacht hoor je een geluid. Waarschijnlijk draait er nog koeling. Is dit normaal ?
Dit komt voor het eerst voor bij mij.
Heb je ingesteldt dat je psp gebruik kan maken van ''wake on lan'' ?
Want dan blijft namelijk het een en ander aan, USB poorten blijven ook onderstroom staan (eyetoy blijft aan staan).

[ Voor 7% gewijzigd door BlackRageNL op 08-11-2007 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hermedico schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:44:
[...]

Heb je ingesteldt dat je psp gebruik kan maken van ''wake on lan'' ?
Want dan blijft namelijk het een en ander aan, USB poorten blijven ook onderstroom staan (eyetoy blijft aan staan).
Jaa. Dat verklaart het dus.

hmm update 2.0 heb ik dus vanochtend erop gegooid.
Hij staat dus nu iets meer 'aan' dan hier voor. Dat is wel minder. Bij een echte pc gaat wel alles uit als je WOL aan zet. Jammer.

Edit:
Ik heb het gelijk getest. Als je WOL uit zet dan gaat die wel 'volledig' in standby.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 08-11-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Sentry23 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:26:
1) Heb je DLNA aan gezet op de PS3 ? (in de netwerk settins: Enable Media Server Connection )
Als je Tversity opstart zou het ikoontje er direct bij de PS3 op te voorschijn moeten komen (en je hoeft niet via de web-browser contact te maken) Zo niet, probeer in ieder geval je PS3 te pingen, om te zien of dat in ieder geval goed gaat, en eventueel met een 2e pc te kijken of je echt geen firewall issues hebt. (of probeer anders met Nero of Twonky)

2) de link was al aangepast :)
http://download.videohelp.com/download/GOTSent023b4.zip (full package)
Bedankt man! Met Twonky werkte het ineens zonder problemen. En via Gotsent heb ik het nu aan de praat :D Hulde! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Eric Lempel die verantwoordelijk is voor Playstation Netwerk Operations heeft het volgende gezegd over de reacties op FW2.0 op de PS Blog:
Wow – a lot of comments, and very quickly. Let me address a few things:

About the firmware version number – In general, we don’t wait to release new features based on a particular firmware update number. The 1.80 update, for example, was pretty substantial, including important features like DVD upscaling.

That said, this update does include valuable features that consumers have been asking for – such as the Remote Start functionality. Personally, I’m looking forward to using this feature as I’m frequently on the road – and I know a lot of you are too.

As far as other features many of you are calling for (such as in-game XMB) – SCE continues to evaluate opportunities to provide new functionality to PS3 on an ongoing basis. New features and functionality have continually been added to the system since it debuted, and we will continue to update you with new developments.

We do read your comments, and they have helped shaped previous updates – including this one.
Misschien dat we toch niet hoeven te wachten tot FW3.0 voor ingame XMB :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb cod4 nu in huis en heb hem al een paar uurtjes gespeeld online. Het is wel even wennen hoor met een controler een online shooter spelen. Ik heb namelijk altijd via de pc gegamed. Verder is het een erg leuk online systeem waar je kan lvl'en en nieuwe wapens kan unlocken.

Verder heb ik nog oblivion, alleen ik kom er zo moeilijk in, toen ik morrowind net had kon ik mijn xbox nietmeer uitzetten. Maar bij oblivion heb ik een gemengd gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 09:10

FaceDown

Storende factor.

Films starten lekker snel nu. En de browser lijkt ook een stuk vlotter. Ook die themes en achtergrondkleuren zijn leuk!

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:16
Net ook even 2.0 geinstalleerd, themes is leuk en zit al met smart te wachten tot de eerste juweeltjes gemaakt worden. Verder niet echt noemsnwaardige updates vind ik, antivirus/security voor je browser, tja leuk maar ik vind het niet echt nuttig.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238992

Vanavond de PS3 ontvangen.

Uitgepakt en aangesloten.
Direct kwam de mededeling dat er een nieuwe update was.
Die heb ik binnengehaald, en nu staat de versie 2.0 erop.
Wat is hij stil zeg, wel een klein beetje het ratelende geluid waar iemand ook over sprak.
Dit zal wel zo horen.
ik was zeer benieuwd of de AVCHD bestanden op de 40 GB versie ook werkten.
ik heb de usb stick erin gestopt, en de playstation zag het zonder enig probleem.
gelukkig maar, want dit is een van de doelen waar ik de PS3 voor wil gebruiken.
Perfect!!

Over warmte ontwikkeling kan ik maar 1 ding zeggen dit is een super groot verschil met de 60 Gb.
Draait nu ongeveer een uurtje en is amper warm te krijgen.
Lijkt me sterk als deze niet in een kastje geplaatst kan worden.

Ok netwerk ingesteld en via WPA beveiligd.
Dit ging voor de update niet, maar na de update liep het in 1 keer.
update gehaald zonder de beveiliging erop.

Nu vraag ik me alleen het volgende af
Als ik een nieuw account aanmaak, hoe moet ik dit dan doen?
Ik hoor jullie zeggen dat jullie ook een account in amerika hebben gemaakt.
kan iemand mij vertellen hoe je dat doet , of waar ik dit kan lezen?

alvast bedankt

Nou,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238992 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:25:
Vanavond de PS3 ontvangen.

Uitgepakt en aangesloten.
Direct kwam de mededeling dat er een nieuwe update was.
Die heb ik binnengehaald, en nu staat de versie 2.0 erop.
Wat is hij stil zeg, wel een klein beetje het ratelende geluid waar iemand ook over sprak.
Dit zal wel zo horen.
ik was zeer benieuwd of de AVCHD bestanden op de 40 GB versie ook werkten.
ik heb de usb stick erin gestopt, en de playstation zag het zonder enig probleem.
gelukkig maar, want dit is een van de doelen waar ik de PS3 voor wil gebruiken.
Perfect!!

Over warmte ontwikkeling kan ik maar 1 ding zeggen dit is een super groot verschil met de 60 Gb.
Draait nu ongeveer een uurtje en is amper warm te krijgen.
Lijkt me sterk als deze niet in een kastje geplaatst kan worden.

Ok netwerk ingesteld en via WPA beveiligd.
Dit ging voor de update niet, maar na de update liep het in 1 keer.
update gehaald zonder de beveiliging erop.

Nu vraag ik me alleen het volgende af
Als ik een nieuw account aanmaak, hoe moet ik dit dan doen?
Ik hoor jullie zeggen dat jullie ook een account in amerika hebben gemaakt.
kan iemand mij vertellen hoe je dat doet , of waar ik dit kan lezen?

alvast bedankt

Nou,
toon volledige bericht
Komt er bij jou aan de achterkant ook super koude lucht als aan de bovenkant ?
Bij mij niet. Lijkt alsof al het warme daar eruit gaat.

US account. Google'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:54
Anoniem: 125123 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:27:
[...]

US account. Google'n
Ik heb ook een 40GB aan de achterkant komt wel warme lucht uit. De bovenkant lijkt een luchtinlaat.

Het is nog steeds 120 watt aan warmte wat die kwijt moet. Dus koud zal die nooit blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 03:27
Even een vraagje tussendoor:
mijn broertje zit in amerika en vraagt of hij niet beter een PS3 daar kan halen, is namelijk met de huidge dollarstand spotgoedkoop. Krijgt hij in Nederland problemen met NTSC/PAL of regio etc. met spellen. Las van iemand hier die een import uit japan heeft dat de meeste spellen het doen. maar hoe zit het nou met dat ntsc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:27:
[...]

US account. Google'n
achterkant is inderdaad warmer, maar echt niet te vergelijken met de 60Gb

bedankt voor de link

wist niet hoe ik het moest noemen.
Maar ja , nu lukt het niet om een website te laten zien.
Network error !!

vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-05 15:01
Kan ik met TVersity ook DVD's streamen? Zo nee, waarmee wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

johan12 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:37:
Even een vraagje tussendoor:
mijn broertje zit in amerika en vraagt of hij niet beter een PS3 daar kan halen, is namelijk met de huidge dollarstand spotgoedkoop. Krijgt hij in Nederland problemen met NTSC/PAL of regio etc. met spellen. Las van iemand hier die een import uit japan heeft dat de meeste spellen het doen. maar hoe zit het nou met dat ntsc?
Wat betaal je wanneer de douane je in nederland 'onderschept'?

Japan draait net als Amerika gewoon NTSC......
Kijk anders op Play-asia.com daar staat bij de games of ze wel dan niet werken op de PS3 uit de regio waar je em vandaan hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 08-11-2007 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
Nou volgens mij niets, je mag bepaalde apparatuur die je daar koopt gewoon in je koffer stoppen en mee naar NL nemen, hij heeft ook al een macbook daar aangeschaft voor dezelfde prijs hier maar dan in dollars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:36
Leuk spel COD4, maar de graphics vind ik toch wel weer tegen vallen. Tis mooi uiteraard, maar had het mooier verwacht. Vooral na het zien van de trailers.
Me broertje heeft vandaag een nieuwe PC gekocht samen met COD4, maar speeld COD4 nu nog op zijn oude PC waar het er mooier uit ziet dan op de PS3. Maja, beter wel grote TV en daar op spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johan12 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:42:
Nou volgens mij niets, je mag bepaalde apparatuur die je daar koopt gewoon in je koffer stoppen en mee naar NL nemen, hij heeft ook al een macbook daar aangeschaft voor dezelfde prijs hier maar dan in dollars
Dat heb ik nog nioet eerder gehoord, ik dacht je je per persoon 200 euro belasting vrij mag besteden.
Je kunt de gok altijd wagen, zoals dat met die macbook gelukt is. :)

Geef mij anders maar een lijst van die bepaalde apparatuur, ik ga in de 1e week van december naar Florida.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 08-11-2007 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
maar goed mijn vraag was niet of hij invoerrechten moet gaan betalen maar of het verstandig is een PS 3 daar te kopen ivm ondersteuning hier op tv's en de games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:43
johan12 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:46:
maar goed mijn vraag was niet of hij invoerrechten moet gaan betalen maar of het verstandig is een PS 3 daar te kopen ivm ondersteuning hier op tv's en de games
Als je een HDtv hebt en je de regiocodering van Bluray+dvd geen probleem vind dan zul je geen NTSC/Pal problemen hebben. Games zijn vanuit Sony niet verplicht regiolocked, aan de ontwikkelaars zelf om dit wel of niet te gebruiken. Vind je ondertiteling/talen geen probleem dan lekker games/dvd's/bluray importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die PS3 werken hier prima op.

Maar net wat ik eerder zei, kijk anders even op play-asia.com, daar staat bij elke game, voor elke regio of deze wel of niet werkt op de PS3, die in jouw broertjes geval uit Amerika komt werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 26-04 17:23
SToRM666 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:00:
Eric Lempel die verantwoordelijk is voor Playstation Netwerk Operations heeft het volgende gezegd over de reacties op FW2.0 op de PS Blog:

[...]

Misschien dat we toch niet hoeven te wachten tot FW3.0 voor ingame XMB :)
ach is het echt zo'n drama geen ingame xmb? Ik ben eigenlijk al blij met het feit dat je een spel af kan sluiten zonder dat je de ps3 moet reseten :P

Net weer even lekker CoD4 gespeeld en echt mn mond valt open van dat spel. Het ziet er zoo mooi uit gewoon. En natuurlijk spliscreen multiplayer voor 4 personen :o

Echt een aanrader voor iedereen met een ps3. een ECHTE topper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ga CoD4 ook wel halen, maar volgende week krijg ik al R&C en Assassin's Creed en dat is voorlopig wel even genoeg :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
zerokill schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:52:
[...]

ach is het echt zo'n drama geen ingame xmb? Ik ben eigenlijk al blij met het feit dat je een spel af kan sluiten zonder dat je de ps3 moet reseten :P

Net weer even lekker CoD4 gespeeld en echt mn mond valt open van dat spel. Het ziet er zoo mooi uit gewoon. En natuurlijk spliscreen multiplayer voor 4 personen :o

Echt een aanrader voor iedereen met een ps3. een ECHTE topper :)
Serieus? Online multiplayer splitscreen net als Warhawk en net zo simpel als in warhawk (select klaar) ?

Morgen krijg ik COD4+R&C via TNT binnen, nu maar hopen dat er iemand thuis is dan!

[ Voor 7% gewijzigd door Falcon Heavy op 08-11-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:11

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Anoniem: 113051 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:55:
Zijn er nu al veel mensen die er een gewoon simpel draadloos Toetsenbord+Muis op hebben aangesloten? zoja, welken hebben jullie.
Ik wil toch even een klein tipje kwijt voor mensen die nog op zoek zijn naar een keyboard voor de PS3. Ik heb sinds kort een Logitech Dinovo Edge aangeschaft en daar zojuist een 'uitgebreide' review van geplaatst. Ik vind het écht een aanrader voor mensen die de PS3 (ook) willen gebruiken als MediaCenter en ik vond dus dat ik het ook maar even in dit topic moest vermelden ;) Kost wat, maar dan heb je ook wat :P
Dxue schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:03:
plug je usb in de ps3 en je tobo/muis werkt gewoon.
Met de Dinovo Edge kun je zelfs Bluetooth gebruiken die in de PS3 zelf zit; scheelt weer een USB poort ;)
Dxue schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:03:
zelfs de nieuwste logitech tobo's werken erop. bij launch van ps3 werkte de dinovo edge gewoon perfect. is net als windows denk ik, elke toetsenbord werkt, alleen de speciale knoppen werken niet altijd.
:Y

[ Voor 53% gewijzigd door RobIII op 08-11-2007 21:14 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Frank J. schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:54:
[...]

Serieus? Online multiplayer splitscreen net als Warhawk en net zo simpel als in warhawk (select klaar) ?

Morgen krijg ik COD4+R&C via TNT binnen, nu maar hopen dat er iemand thuis is dan!
Dat past toch wel door de brievenbus :? Of is het onder rembours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:58

Maxow

Hidden Sound System

Uncharted demo in de US store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
PWM schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:12:
[...]

Dat past toch wel door de brievenbus :? Of is het onder rembours?
geen idee :) kreeg een bericht dat het verzonden was via TNT met track & trace nummer... IDeal + acceptgiro

@RobIII ik zoek een MINI (geen inklapbaar) Bluetooth toetsenbord. Ik heb een hoop mini's al gevonden maar deze zijn dan vaak niet BT. :(
25% :D

[ Voor 36% gewijzigd door Falcon Heavy op 08-11-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Frank J. schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:16:
@RobIII ik zoek een MINI (geen inklapbaar) Bluetooth toetsenbord. Ik heb een hoop mini's al gevonden maar deze zijn dan vaak niet BT. :(
Ik weet niet wat je onder "mini" verstaat, maar ik vind de DiNovo Edge toch aardig mini...

[q=http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/192&cl=nl,nl]
• Standaardtoetsen van 18 x 18 mm (normaal formaat), 3,2 mm toetsindruk, 60 g activeringsvermogen
• 11 mm H X 410 mm B X 210 mm D
• 940 gram

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/84/jpg/470.1.0.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/84/jpg/471.1.0.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/84/jpg/472.1.0.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/84/jpg/473.1.0.jpg

En het grote voordeel vind ik (zoals je in mijn review zult lezen) dat het Bluetooth gebruikt i.t.t. Infrarood waarbij je dus altijd een 'zichtverbinding' moet hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 08-11-2007 21:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Liefste zo klein mogelijk zoals dit b.v.

http://www.fentek-ind.com/minkblr2.jpg

kun je anders een foto maken met je ps3 ernaast? dat ik de grootte een beetje kan inschatten?

[ Voor 34% gewijzigd door Falcon Heavy op 08-11-2007 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 26-04 17:23
Frank J. schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:54:
[...]

online multiplayer splitscreen heb ik nog niet geprobeert maar sowieso offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik lees net dat de US store geupdate is. Vreemd, dat is een stuk vroeger dan normaal. En van de Europese update nog niets te zien. Maar Uncharted demo staat er dus op. Zo maar even in aan het downloaden zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

De maten van dat ding zijn volgens die site: 11.9" bij 6" (en 2" hoog); ofwel 30.2cm bij 15.2cm (en 5cm hoog).
De Dinovo Edge is 41cm bij 21cm (en 1.1cm hoog :D ). Ruim 10 cm breder dus en bijna 6 cm langer. Maar wel zo goed als 4cm platter. Teken de maat op een A4'tje en knip 't uit zou ik zeggen :+
Frank J. schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:29:
kun je anders een foto maken met je ps3 ernaast? dat ik de grootte een beetje kan inschatten?
Ik zal zo eens een foto schieten.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3abd62ca17a51441fa2415e4edfc8f91/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1d3a1ebd204156233aad38273d5019c3/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d8dfb1c5894814a709cf22b9b019dcba/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0e495d329f213601baa11a0b17d6afc1/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/77b9915b5ee26fad516b472e9513b699/thumb.jpg

De pics zijn wat brak; bij daglicht zouden ze er beter uit zien, maar dat heb ik momenteel even niet bij de hand :+

Edit:
En het aanzetten ziet er zo uit:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Dinovo Edge Keyboard
:Y)

[ Voor 50% gewijzigd door RobIII op 08-11-2007 22:49 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Laatst online: 05-04 08:57

Dakoina

Newbie archer

uncharted staat er inderdaad echt wel heel vroeg op. staat hier ook te downloaden, maar spelen zal voor morgen zijn,heb namelijk hoofdpijn. :( 1.2gb is weer een serieuze hap. soit morgen kan mijn dag al bijna niet meer stuk, tenzij mn winkel r&c nog niet heeft.
slaapwel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:36
Shiver23 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:38:
Ik lees net dat de US store geupdate is. Vreemd, dat is een stuk vroeger dan normaal. En van de Europese update nog niets te zien. Maar Uncharted demo staat er dus op. Zo maar even in aan het downloaden zetten :D
Volgens mij is de Europese update weer eens zo low key geweest dat je de toevoegingen met een microscoop moet zoeken.

Nog een half uurtje wachten op Uncharted :)

Ik begrijp niet dat er mensen zijn die mauwen dat er te weinig games zijn voor de PS3. Ik heb nu / binnenkort:

Virtua Tennis 3
CoD 3
RFOM
Ridge Racer 5
Blazing Angels
Ratchet & Clank
Oblivion

Tel daarbij CoD4 en Uncharted, spellen die ik ongetwijfeld ook nog ga halen, en dan heb je toch een redelijk lijstje. Ik ben toch wel kritisch vind ik, maar bovenstaande spellen zijn allemaal erg goed gereviewed ook (Blazing Angels wat minder maar ik MOET een Ace Combat-achtig spel hebben ;) ). Dit nog afgezien van een hele lijst goede spellen die ik niet heb of die mij persoonlijk niet boeien.

[ Voor 4% gewijzigd door Dr. Strangelove op 08-11-2007 21:51 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien een rare vraag , maar kan je de controllers ook op de usb poort van je computer oplaten?

Er zijn maar 2 aansluitingen, en dit scheelt weer een plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Voor de volledigheid de gehele US store update van deze week:
Demos

Uncharted: Drake’s Fortune Demo (free)
File size: 1.17 GB

College Hoops 2K8 Demo (free)
File size: 578 MB

Add-on Game Content

MotorStorm Devil’s Weekend Add-On ($5.99)
File size: 90.5 MB

Guitar Hero III Foo Fighters Pack ($6.25)
File size: 60.7 MB

Guitar Hero III Velvet Revolver Pack ($6.25)
File size: 45.9 MB

Game Videos

MotorStorm Devil’s Weekend Video (free)
File size: 125 MB (SD)

Ratchet & Clank Future: ToD Launch Trailer (free)
File size: 23.7 MB (SD), 55.87 MB (HD)

Devil May Cry 4 TGS Trailer 2 (free)
File size: 214 MB (HD)

WWE SmackDown vs. Raw 2008 Trailer (free)
File size: 40.4 MB (HD)

Burnout Paradise “Carson GT” Trailer (free)
File size: 61.3 MB (HD)

Burnout Paradise “Manhattan” Trailer (free)
File size: 51.9 MB (HD)

Movie and Blu-ray Disc Trailers

One Missed Call Trailer (free)
File size: 27.6 MB (SD), 105 MB (HD), 143 MB (1080)

Sweeney Todd Trailer (free)
File size: 29.3 MB (SD), 109 MB (HD), 145 MB (1080)

Hostel Part II Trailer (free)
File size: 162 MB (1080)

PS3 Wallpaper

(5) Call of Duty 4: Modern Warfare Wallpapers (free)
File sizes: 623 KB - 1.36 MB

PS3 Themes

Classy Pink (free)
Nature (free)
Pixels (free)
toon volledige bericht
Damn, wat gaat Uncharted traag! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Dat kan ook, je kan hem zelfs gebruiken voor de PC met de juiste drivers en natuurlijk een bluetooth ontvanger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:52

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 238992 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:54:
Misschien een rare vraag , maar kan je de controllers ook op de usb poort van je computer oplaten?

Er zijn maar 2 aansluitingen, en dit scheelt weer een plek.
Dat kan inderdaad
SToRM666 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:54:
Ik ga CoD4 ook wel halen, maar volgende week krijg ik al R&C en Assassin's Creed en dat is voorlopig wel even genoeg :P
En de week daarna nog Haze...wordt een dure tijd

Maar een vraag:

Ik heb nu net een USA account aangemaakt en ga zo wellicht ook nog even een Japanse aanmaken. Maar ik meld me dus af met mijn NL-account en meld daarna mijn USA account aan. Ga naar de Store en download alles wat ik wil. Maar als ik dan weer terug meld naar mijn gewone NL account staan de demo's die ik aan het downen ben gewoon onder downloadbeheer.

Dus kan ik die demo's ook spelen en komen ze ook in de game-lijst te staan onder mijn normale EU-account of moet ik voordat ik iets uit de USA/Jap store wil spelen me eerst aanmelden met die desbetreffende account?

Ik heb dus drie master-accounts voor de duidelijkheid.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:57
Dr. Strangelove schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:51:
[...]

Volgens mij is de Europese update weer eens zo low key geweest dat je de toevoegingen met een microscoop moet zoeken.

Ik begrijp niet dat er mensen zijn die mauwen dat er te weinig games zijn voor de PS3. Ik heb nu / binnenkort:

Virtua Tennis 3
CoD 3
RFOM
Ridge Racer 5
Blazing Angels
Ratchet & Clank
Oblivion

Tel daarbij CoD4 en Uncharted, spellen die ik ongetwijfeld ook nog ga halen, en dan heb je toch een redelijk lijstje. Ik ben toch wel kritisch vind ik, maar bovenstaande spellen zijn allemaal erg goed gereviewed ook (Blazing Angels wat minder maar ik MOET een Ace Combat-achtig spel hebben ;) ). Dit nog afgezien van een hele lijst goede spellen die ik niet heb of die mij persoonlijk niet boeien.
toon volledige bericht
Hmm het playstation gevoel begint inderdaad te komen. :)
En m'n 360 is maar weer eens naar reperatie :X

Dikke kans nu Ace Combat einde van de maand op de 360 komt er binnenkort ook een naar de PS3 komt. Zo ging het met RR6 en 7 ook. Hopelijk :*)

Volgend jaar ik ook een PS3, mooie prijs en mooie titels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
FeaR1986 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:03:

Maar een vraag:

Ik heb nu net een USA account aangemaakt en ga zo wellicht ook nog even een Japanse aanmaken. Maar ik meld me dus af met mijn NL-account en meld daarna mijn USA account aan. Ga naar de Store en download alles wat ik wil. Maar als ik dan weer terug meld naar mijn gewone NL account staan de demo's die ik aan het downen ben gewoon onder downloadbeheer.

Dus kan ik die demo's ook spelen en komen ze ook in de game-lijst te staan onder mijn normale EU-account of moet ik voordat ik iets uit de USA/Jap store wil spelen me eerst aanmelden met die desbetreffende account?
Demo's wel maar sommige games (Warhawk) kun je alleen spelen onder de account welke je download, of onder een andere account 24 uur later. Dit om aanmaken van jouw account op mijn ps3 en ik warhawk kan spelen te voorkomen.

Uncharted binnen nu aan het installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Frank J. schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:06:
[...]
Demo's wel maar sommige games (Warhawk) kun je alleen spelen onder de account welke je download, of onder een andere account 24 uur later. Dit om aanmaken van jouw account op mijn ps3 en ik warhawk kan spelen te voorkomen.

Uncharted binnen nu aan het installeren!
Games koop ik voor de zekerheid toch alleen als ze in de EU store staan. Maar wel handig dat ik dus alleen voor het downloaden van account hoef te switchen. Want dacht dat ik elke keer zou moeten switchen als ik een demo wilde spelen.

Nu dan maar eens een Japanse account aan maken.... al moet ik dan wel weer een gamertag verzinnen en dat was net ook al een probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dr. Strangelove schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:51:
[...]

Virtua Tennis 3
CoD 3
RFOM
Ridge Racer 5
Blazing Angels
Ratchet & Clank
Oblivion

toon volledige bericht
De update is gewoon nog niet geweest. Zo zou de online mode van Tekken vandaag komen, Snakeball (dacht ik) en nog wat aardige dingen. We zullen zien, misschien morgen ofzo.

Je vergeet nog te noemen dat AC volgende week uitkomt, BA 2 komt er ook alweer aan (Wat baal ik dat Ace Combat op de 360 als eerste komt...).
Wel weer een typische eindejaarsperiode waar je genoeg games kunt verzamelen tot de zomer. Ik ben dan weer zo iemand die een spel niet kan kopen als het al een tijd uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
hmm Uncharted start op maar switcht van DD naar DTS en dan niks meer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
johan12 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:42:
lijkt me ook, je mag toch wel een ps3 meenemen voor om te spelen op ''vakantie''

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05 14:56
Uncharted werkt niet op PAL consoles :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Den_John schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:22:
hoop dat dit een foutje is, als Sony de stores regio locked dan zijn ze echt slecht bezig :X

[edit] aangezien de demo compleet vast loopt denk ik niet dat dit met een regio lock te maken heeft. Anders zou er wel een soort van melding komen lijkt mij

[ Voor 24% gewijzigd door Falcon Heavy op 08-11-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Godverdegodver, 2.0 heeft misschien een soort van regio systeem ofzo ingebracht want Uncharted werkt idd niet.

Tyfus zooi!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Den_John schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:22:
Damn..."gelukkig" ben ik nog drie andere demo's van de USA store aan het plukken, dus heb in ieder geval nog wel wat te gamen vanavond.

Het wil trouwens niet vlotten om een JAP Account aan te maken.
Heb een nieuwe gebruiker aangemaakt genaamd "Japans Account" en als ik me dan aan wil melden bij PSN blijft het scherm alleen maar op laden staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Begin me langzaam aan toch zorgen te maken over PSN. Warhawk had ook al problemen met de EU patch en nu Uncharted 8)7

Het lijkt erop dat Sony de EU updates gewoon niet goed controleerd voordat deze het netwerk op gegooit worden. Not good imo

[ Voor 34% gewijzigd door Falcon Heavy op 08-11-2007 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Damn zou wel klote zijn als ze vanaf nu elke USA demo niet op de EU ps3 laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 13:00

Grannd

da Granndest

Demo 2 keer gedownload just to make sure, maar hij werkt echt gewoon niet.

Had me er ongelofelijk op verheugd, echt duimpje omlaag voor Sony, maak dat dan bekend :(

En FeaR1986, op www.japanesepsn.com kan je kijken als je de aanmeldschermen van een Japanse PSN account aanmaken niet snapt, daar heb je natuurlijk nog niks aan als hij op het aanmeldscherm blijft hangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nudie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:28:
Godverdegodver, 2.0 heeft misschien een soort van regio systeem ofzo ingebracht want Uncharted werkt idd niet.

Tyfus zooi!!!!!
Ik kom helemaal niet meer op Playstation Store. Heb 3 accounts. US, EU en JAP. Bij alledrie blijft het bij laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-05 19:33
Volgens mij is de PSN down atm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Friends list meld zich niet aan. Ik denk dat er wat aan de hand is of Sony reageerd zeer snel op de berichten en gooit het netwerk plat om dit eerst uit te zoeken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:18
Ibix schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:24:
Humm... Al 2x vastlopers gehad i.c.m. Pro evolution Soccer 2008. Iemand meer last van vastlopers?!
Ook zojuist gehad. (2 x)
Ook met PES2008; maar moet wel zeggen dat er ook een download op de achtergrond liep.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Of iedereen in de wereld was bezig met downloaden van uncharted en het netwerk lag helemaal plat :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Of ze zijn de demo aan het fixen *wishful thinking* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2023
Net een iPod gekregen, dus ik wil proberen of die op de PS3 werkt. De PS3 crashte gewoon fataal, en als klapper op de vuurpijl herkent Windows Vista hem niet meer :(. Eerste negatieve verhaal van de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
Heeft er soms iemand de andere demo gedownload? (College Hoops 2K8)
Werkt die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

nudie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:28:

Tyfus zooi!!!!!
aargh doet het bij niemand @tweakers zo te zien. De nfspro demo uit de us doet het wel.. dus hopelijk geen regio lock samen met fw2.0

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Ik hoop dat er geen regiolock op het volledige spel zit, want dan heb ik een behoorlijk probleem want dan ben ik mooi 45 euro kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Er zijn al eerder demo's geweest die niet werkten op een EU PS3. Defjam bijvoorbeeld, die kon je niet eens installeren. Laten we maar hopen dat het wederom een uitzondering is. Wel een hele zure uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frank J. schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:36:
Friends list meld zich niet aan. Ik denk dat er wat aan de hand is of Sony reageerd zeer snel op de berichten en gooit het netwerk plat om dit eerst uit te zoeken.....
Jij was net wel een paar keer online > offline > online in mijn lijstje :+

Maar het is niet de bedoeling om weer elke keer het hele topic vol te schelden als PSN eruit ligt.

Ik denk niet dat er een beveiliging is uitgekomen. Want ik kan wel gewon NFS Pro street spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
Er zit waarschijnlijk een fout in de demo. Er zijn Amerikanen die meldingen krijgen zoals "Please insert the game disc" nadat ze het Playstation 3 logo gezien hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Waarom staat er in mijn lijst dan wel dat Arx heel vrolijk de demo van Uncharted aan het spelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:54
Balen in de eu store zal die helemaal wel niet komen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

Arx is volgens mijn buddy list de demo wel aan het spelen :o
edit: was aan het spelen en spuit11

[ Voor 23% gewijzigd door Arm1n op 08-11-2007 22:49 ]

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
FeaR1986 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:46:
Waarom staat er in mijn lijst dan wel dat Arx heel vrolijk de demo van Uncharted aan het spelen is?
Hij heeft waarschijnlijk een Amerikaanse console. Ik kan je met zekerheid zeggen dat ikzelf (PAL console) en mijn vriend (Japanse NTSC console) het spel niet kunnen opstarten omdat de PS3 crashed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:41

Appie

F1RST Racing

Ik woon in de USA (en ergo dus ook een US PS3 console). Ik zit op 88% en zal deze post wel editten om te vermelden of hij het bij mij wel doet.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100320

Grannd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:43:
Ik hoop dat er geen regiolock op het volledige spel zit, want dan heb ik een behoorlijk probleem want dan ben ik mooi 45 euro kwijt.
Heheh...had beter eerst hier kunnen lezen...net mijn nieuwe ps3 uitgepakt..ik denk Uncharted maar gelijk proberen doet ie het niet. (Soort gelukkig doet ie het dus bij iedereen niet...)

Hoop ook dat er geen regiolock is ook net gisteren de usa versie van Uncharted besteld.

Kunnen de Yanks hem wel spelen??

Zit nog te pielen trouwens om DD5.1 geluid door de HDMI te krijgen....zowel op PCM als Bitstream krijg ik dan geen 5.1 geluid uit mijn tv.

Ligt dat weer aan die verduivelde HDCP beveiliging??

Moet ik weer met een optisch kabeltje gaan werken en dan heb je weer het sync probleem met het beeld.

Lukte me eerder vanavond niet om met mijn creditcard Super Stadust HD in de USA shop te kopen.

Je kunt toch het land niet veranderen van usa en dan pakt ie de mastercard toch niet???

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 100320 op 08-11-2007 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

5.1 zal niet zo snel uit je tv komen, hoger dan 2.0 gaan die krengen meestal niet :+

Ik gebruik ook een optische kabel voor het geluid heb nooit synch problemen gehad (gebruik een S-Video kabel voor het beeld).

Een EU creditcard werkt niet op de US Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Vaag. Bij mij loopt Drake niet vast, maar krijg ik de melding: "Please Insert game disc."?

Ik heb gewoon een Europese console.

Overigens, als er een regio lock opzit, waarom zeggen ze dan gewoon niet?

[ Voor 22% gewijzigd door Arx op 08-11-2007 23:14 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Grannd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:11:

Niet waar ik heb een Visa (Fortis) CC en gebruik deze op de US account. Ik moet er wel bij zeggen dat ik deze niet bij mijn EU account heb gebruikt dus misschien is hij eenmalig gekoppeld aan een account en niet onderling te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Appie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:58:
Ik woon in de USA (en ergo dus ook een US PS3 console). Ik zit op 88% en zal deze post wel editten om te vermelden of hij het bij mij wel doet.
Ik ben erg benieuwd....

Op het forum van Gametrailers zag ik al reacties staan van mensen waar het spel werkt, dus het zal idd wel om een regiolock gaan of zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-04 18:11

Ross

Live Life

zeg over toetsenborden gesproken. Zou de apple wireless nieuwe keyboard werken met de ps3?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
De PS3 loopt gewoon helemaal vast bij de Uncharted demo dus ik denk niet dat het een regiolock is.. bovendien doen de andere demo's uit de USstore het nog wel.
( ik hoop tenminste dat het geen regiolock is want dan baal ik echt vet)
Damn had zo'n zin om Uncharted te checken!! :( :'(

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ross schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:14:
zeg over toetsenborden gesproken. Zou de apple wireless nieuwe keyboard werken met de ps3?
Oude Apple Wireless werkt niet, hij ziet hem wel, maar bij het verbinden maken krijg je een foutcode. (vermoed door het koppelingsproces met de code). Ook te vinden met Google overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik zie op een andere site dat de demo idd niet op europese PS3's werkt...echt vet raar waarom alleen die ??

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie

Appie

F1RST Racing

Ok. Uncharted werkt hier (US PS3, 60gb version)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik zit met een beetje vervelend probleem :(

Mijn MotorStorm disk is verdwenen (waarschijnlijk gestolen bij een demonstratie) dit is natuurlijk heel erg vervelend, ik heb nog wel de boekjes het aankoopbewijs en het doosje.

Hoe zit het met PS3 games? is de cd ook de licentie? of is dat het boekje/doosje, zou het mogelijk zijn om dmv een kleine vergoeding een nieuwe disk te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100320

Grannd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:11:
5.1 zal niet zo snel uit je tv komen, hoger dan 2.0 gaan die krengen meestal niet :+

Ik gebruik ook een optische kabel voor het geluid heb nooit synch problemen gehad (gebruik een S-Video kabel voor het beeld).

Mijn tv...een nieuwe philips 37pf9632 doet prima dd5.1 synchonized met beeld...alleen de ps3 levert dus geen dd5.1 via HDMI aan mijn tv.

In het verleden hebben toch vele mensen games aangeschaft in de usa store met een creditcard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-05 23:54
Vandaag ook gekregen en net wat zitten gamen.
3 dingen:
- Kut dat ding word warm
- Wat zijn controllers licht.
- Welke idioot heeft het bedacht er geen HDMI kabel bij te duwen.

Voor de rest toppie. :D
Laat de titels waar ik hem voor gekocht heb maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-05 22:27
Qorne schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:28:
Ik zit met een beetje een vervelend probleem :(

Mijn MotorStorm disk is verdwenen (waarschijnlijk gestolen bij een demonstratie) dit is natuurlijk heel erg vervelend, ik heb nog wel de boekjes het aankoopbewijs en het doosje.

Hoe zit het met PS3 games? is de cd ook de licentie? of is dat het boekje/doosje, zou het mogelijk zijn om dmv een kleine vergoeding een nieuwe disk te krijgen?
Wat denk je zelf :? 8)7 |:( Het is je eigen verantwoordelijkheid om op je spullen te letten. Als deze gestolen worden dan is het jammer maar helaas. Hoe vervelend en klote dit ook mag zijn.... Hier heeft Sony echt geen boodschap aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Bij de Uncharted demo krijg je de melding "please insert game disc" op het moment dat er geen spel in je PS3 zit. Heb je er wel een spel in zitten dan 'loopt je PS3 gewoon vast'.

Erg jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Albinoraptor schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:31:
3 dingen:
- Kut dat ding word warm

Voor de rest toppie. :D
Laat de titels waar ik hem voor gekocht heb maar komen.
HDMI kabels heb je in zoveel soorten en maten, ik ben er blij dat ze er geen één bij doen, want de kwaliteit is vaak zeer slecht van standaard kabels.

zelf heb ik een HDMI 1 van AudioQuest geeft echt een prachtig beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 100320 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:29:
[...]

Mijn tv...een nieuwe philips 37pf9632 doet prima dd5.1 synchonized met beeld...alleen de ps3 levert dus geen dd5.1 via HDMI aan mijn tv.
Je tv herkent het DD 5.1 signaal (DD 3/2) en bootst het geluid na zodat het surround lijkt, maar het is niet het echte surround wat je uit 5 losse boxen kan halen. Maar mijn tv doet het ook en DD geluid klinkt wel beter dan normaal stereo inderdaad.
Maar ik krijg keurig DD 3/2 geluid uit mijn tv als ik mijn PS3 het geluid via HDMI laat verzenden...

Albinoraptor schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:31:
3 dingen:
- Kut dat ding word warm
  • Haal m dan ook uit de oven.... maar ff serieus: staat je PS wel open en vrij van kastwanden e.d.? Want jij bent echt de eerste die vind dat dat ding warm word. Wel mensen die zeggen dat er warme lucht uit komt, maar dat is normaal. Maar om te zeggen "Kut dat ding word warm" is nog niet vaak langsgekomen.
  • Klopt, maar nog even wachten en we krijgen zwaardere controllers met dual shock _/-\o_. Maar het is gewoon even wennen, vooral als je je PS3 controller oppakt na een tijd ge-Xbox 360 te hebben is het zeer merkbaar. Maar verder niet echt storend.
  • Wasn't me. Maar een losse kabel is iets van 2 tientjes, dus dat zijn de kosten niet. En ja ze zijn er ook van €100,- en nee die zijn dan niet veel beter.

Het maken van een Japans account wil niet echt vlotten. Netwerk ligt er vaak uit en dat gebeurt dus ook midden in het registratieproces. Maar ik wacht wel even tot morgen als het wel weer lekker loopt.

Vreemde is wel dat mijn USA account niet meer aanmeld en mij EU account wel gewoon. Dit terwijl ik wel demo's van mijn USA account aan het spelen ben en aan het downloaden. Verder kan ik zowel beide stores niet in...beetje vreemd, maar zal wel iets met de drukte te maken hebben waardoor ik me ook niet kan registeren als Japanse gebruiker.

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 08-11-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Qorne schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:41:
[...]

zelf heb ik een HDMI 1 van AudioQuest geeft echt een prachtig beeld.
Ik mag hopen dat dat een kabel van 100 meter is...
Zou wel eens een dubbelblinde test willen doen met een HDMI-kabel van 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Shiver23 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:43:
[...]

Dan nodig ik je uit voor een kop koffie en laat ik je het verschil zien tussen een kabel van 6euro en 30 euro en 225 euro :) en als je wilt zelfs 1 van 900euro :) alle kabels zijn 1 meter.

De verschillen zitten voornamelijk in kleur en diepte, maar ook in scherpte.

Als je het niet geloof omdat er "alleen maar 1 en 0" door de kabel gaat.. dit klopt maar HDMI heeft geen fout correctie en als er bits missen gaat het fout, goedkope kabels hebben o.a. minder afscherming.

Bijdeze nodig ik iedereen uit om eens langs te komen, ik geef graag een demonstratie van HDMI kanels! Laat maar weten wanneer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 12:35
Shiver23 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:43:
[...]

Het valt me op dat in de PC-wereld niemand zich zorgen maakt over de kwaliteit van een DVI-kabel, het goedkoopste is goed genoeg en tien euro is al te veel. Maar als het gaat om een HDMI-kabel voor de TV dan word er opeens met geld gesmeten omdat er zogenaamd op kwaliteit niet beknibbeld mag worden, terwijl er geen enkel verschil is tussen een DVI- en HDMI-kabel behalve het connectortje.

Ik heb voor mij LCD TV + Denon-versterker een paar korte HDMI-kabels en die waren zo goedkoop mogelijk. Perfect beeld. De kabelkwaliteit gaat pas een rol spelen op grotere afstanden. Ik heb wel een kwaliteitsmerk uitgezocht voor een 15 meter lange HDMI-kabel omdat je dan wel het risico loopt op fouten in het beeld, maar als het gaat om kabeltjes van 1 tot 1,5m is het gewoon zonde van het geld om daar tientallen euro's aan te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:14
Qorne schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 00:02:
[...]

Dan nodig ik je uit voor een kop koffie en laat ik je het verschil zien tussen een kabel van 6euro en 30 euro en 225 euro :) en als je wilt zelfs 1 van 900euro :) alle kabels zijn 1 meter.

Als je het niet geloof omdat er "alleen maar 1 en 0" door de kabel gaat.. dit klopt maar HDMI heeft geen fout correctie en als er bits missen gaat het fout, goedkope kabels hebben o.a. minder afscherming.

Bijdeze nodig ik iedereen uit om eens langs te komen, ik geef graag een demonstratie van HDMI kanels! Laat maar weten wanneer :)
Ik meld me aan en zorg voor het bier ;)
Volgens mij zit er echt niet zoveel verschil in de kabels. Heb hier eerst één van 30 euro gehad, die was nu in mijn nieuwe situatie te kort. Nu een kabel van 3 meter voor 12 euro en ik zie echt geen verschil op mijn HDTV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 12:35
[...]

Haha. Bij een digitaal signaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-05 23:54
Qorne, mij best als jij dat gelooft. Laten we daar maar geen discussie over gaan houden al vaak geweest hier op GoT. :)

Heb vandaag wel meteen HDMI kael erbij gehaald daar niet van maar vind het gewoon te debiel dat je zo'n console hebt en dan niet eens meteen lekker HD kan gaan gamen. :)

En fear ik heb hem id in kast staan maar die is goed doorlucht (tijdens gamen laat ik kast ook openstaan, als mijn 360 het daar in uit houd moet de PS3 dat toch ook zeker doen. :P

Jammer dat ik nog netwerk er uit ligt had graag eens wat demo's gedownload, Motorstorm en Resistance zijn leuk maar CoD4 (360 versie) steekt er toh net wat boven uit. :P Nu nog een Wii en dan is mijn collectie compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie

Appie

F1RST Racing

Uncharted demo is het begin(?) van level 4 met zo'n 20 minuten aan gameplay. Spel voelt linear aan, maar is een mooie combinatie van action en adventure. Mikken e.d. luistert ook erg nauw, borst/hoofd en ze zijn in 1 a 2x dood, arm been etc kost je aanzienelijk meer kogels, kogels waarvan je overigens niet erg veel mee kan nemen. De platform elementen zijn aanwezig (springen van pilaren en naar lianen).

Ik ben er nu wel van overtuigd om deze aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

[...]

Jammer dat groningen zo uit de richting is anders was ik de uitdaging graag aan gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Assassin's creed (Playstation 3) 9-11-2007

wehkamp 45 euro pre-order ,dus dik 20 euro korting.

kies niet voor ideal maar voor acceptgiro, heb je namelijk geen verzendkosten.

Het spel is qua beeld super en de oprdrachten ook, zo zijn er daarnaast nog 200 items
te vinden en zo'n 60 extra opdrachten naast de primaire opdrachten. Spel heeft al
bij 2 site's 95 punten gekregen en was een spel waar je uren mee kan spelen en waar
geen tijdslimiet aanzit, daarbij was 1 klein minpuntje dat sommig opdrachten op elkaar lijken en dat
dat een gevoel kan geven zo van dat heb ik al gedaan. Game lijkt me OK

CD4 warfare is super en heeft een gemiddelde cijfer van 96 puten van zo'n 20 site's en ik moet
zeggen. WOW wat een game, heb het ook even bij mijn broertje gespeeld als eerst op de xbox
en later thuis op mijn PS3 ,maar moet zeggen dat ik geen verschil zie, behalve dat ik het gevoel
heb dat de effecten bij de PS3 duidelijker overkomen ofzo, zijn in ieder geval mooier, maar qua
graphics heb ik het gevoel dat daarin geen verschil zat. Gelukkig was het spel maar 58,50 voor mij :)
vast klant prijsje _/-\o_

HDMI kabel ahahah ik kan zeggen dat je al voor 10 euro een goede HDMI kabel hebt en dan kun je wel eentje kopen van 69 euro bij mediamarkt of 45 euro bij Harense smid met een gouden bla die bla, maar dat is allemaal verkoop praatjes en geloof me die dikke gouden rand is echt geen goud. als het zo dik is zoals bij mijn broertje kan ik er 4 trouwringen van maken. vraag aan je pa/ma of je plaatselijke juwelier hoe duur die ringetjes kosten. Weet je genoeg Haaah ;) . Toen ik mijn Ps3 kocht heb ik een kabel gekocht van 14,95 met gouden vergulde bladiebladie. Mijn broertje had een vriend met een nieuwe xbox360hdmi , aangesloten en wow ,beter dan scart. kabel teruggepakt en na paar biertjes naar huis en toen heeft die gast een kabel van 69 euro gekocht bij MM met bladiebla. Belt mijn broertje op over kwaliteit en prijs, want die vriend had het gevoel dat met mijn hdmi kabel de kwaliteit beter was dan die van hem? Ik zei nog lijkt me sterk en stel de tv eens opnieuw in, dat was het achteraf en ben laters nog eens gaan bieren bij die maat van hem en zag er
Wow uit hoor. dus HDMI kwaliteit en prijs :) wat jij wil 8)

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 09-11-2007 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-04 09:23

luppien

All u have R Belong To Me

BurkaN schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:31:
[...]

Wat denk je zelf :? 8)7 |:( Het is je eigen verantwoordelijkheid om op je spullen te letten. Als deze gestolen worden dan is het jammer maar helaas. Hoe vervelend en klote dit ook mag zijn.... Hier heeft Sony echt geen boodschap aan...
ja maar als je tegen sonyt gewoon zegt dat hij kapot is en je boekje etc op de foto zet krijg je vaak wel gewoon een nieuwe.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en netjes.
Meldingen over orders en orderstatussen horen niet in dit topic thuis!