Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.871 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 07:47
Jay-K schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:18:
[...]

Ik heb hem ook bij de wehkamp besteld, omdat ik het spel niet op de 15e/16e hoef te hebben.
Aangezien de wehkamp dit als releasedatum heeft staan op de website:
30 november 2007
Toen ik keek stond er gewoon 15 november hoor...

Edit: zie nu wat je bedoelt. Op de overzichtspagina staat inderdaad 30 november. Als je dan op het spel zelf klikt, kom je op de pagina van het spel zelf en daar staat toch echt 15 november:

http://www.wehkamp.nl/w2/...ArtikelNummer=130208&ZM=0

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:43
Frank J. schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:46:
Dus niet als met warhawk op on officiele servers lekker splitscreen gamen? :( jammer aangezien de game voor 80% gebaseerd is op het online gedeelte... Maar goed hij komt vanmiddag op de deur mat, we zien wel! Thnx iig :)
Euh je bedoeld zeker zoals je bij warhawk NIET splitscreen kan spelen op officieele servers?
want je kan bij warhawk alleen online splitscreen op unranked servers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:45
-RazieL- schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:41:
[...]

Ze doen het vast expres, want ze willen natuurlijk geen tevreden klanten! |:(
Potjandozie......Het riekt gewoon......We want uncharted...... >:)

R&C.......... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
zerokill schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:53:
[...]

Euh je bedoeld zeker zoals je bij warhawk NIET splitscreen kan spelen op officieele servers?
dat zei ik ook toch? R&C is binnen vet spel en lache man in het NL! Vooral na het eerste level in het ruimteschip :P BOINK

{edit2}
ik moet zeggen dat ik hem eerst verkeerd geschreve had :P maar aangezien de quote de edit bevat had je dit ook gelezen :P np NON ranked dus ;) 2/3/4 splitscreen is dus niet mogelijk bij COD4 ook niet op NON RANKED servers??

[ Voor 22% gewijzigd door Falcon Heavy op 09-11-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

zerokill schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:53:
[...]

Ik las hem ook even verkeerd en dacht hetzelfde, maar hij zegt wel "on officiele" servers, hij zet het alleen een beetje ongelukkig neer. ;)
{edit2}
ik moet zeggen dat ik hem eerst verkeerd geschreve had :P maar aangezien de quote de edit bevat had je dit ook gelezen :P np NON ranked dus ;) 2/3/4 splitscreen is dus niet mogelijk bij COD4 ook niet op NON RANKED servers??
Ah, dan had ik het waarschijnlijk wel goed gezien, maar was het na mijn refresh verbeterd! :P

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 09-11-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42901

EfBe schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:39:
[...]

Gast, kom daar nou niet mee aan, ik weet echt wel hoe het werkt.

[...]

Dit is niet de 1e keer, R&C demo was ook 3 weken vertraagd, echted de US Store demo (!) was al gelocaliseerd. Dus onnozele delay.

Ook is localiseren in software een simpel iets. Tuurlijk, als je alles hardcoded in de code hebt staan dan heb je een probleem, maar zo werkt men toch niet meer anno 2007? het enige probleem dat je hebt is string lengtes en het gepiel met of een stukje tekst nog wel op het scherm past en indien niet, dat je dan de plaats iets moet opschuiven, maar 10 tegen 1 dat men dan zegt dat de tekst maar korter moet (en dit kun je ook gewoon checken met software). M.a.w.: game code laadt, mapt de local crap in memory en alles is klaar. De tijd dat multi-language spul hardcoded in de game werd gevrot lijkt me toch wel verleden tijd.
Natuurlijk heeft een ontwikkelaar tools om te lokaliseren(die hebben wij op't werk ook), maar voor zover ik het weet wordt lokaliseren meestal uitbesteed.
Zelfs met die tools is het een hele klus om alles te vertalen(afhankelijk van hoeveel tekst er natuurlijk in het spel is) en deze vertalingen zullen ook moeten worden getest in het spel.
Sowieso kan je er niet van uit gaan dat je 'zomaar even' naar een bedrijf kan stappen en zeggen "ik heb een game, vertaal die NU eens!".
iirc mogen wij zelfs niet eens onze eigen lokalisatie naar het Nederlands doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Frank J. schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:46:
Dus niet als met warhawk op on officiele servers lekker splitscreen gamen? :( jammer aangezien de game voor 80% gebaseerd is op het online gedeelte... Maar goed hij komt vanmiddag op de deur mat, we zien wel! Thnx iig :)
Tja probleem is dat je maar met 1 persoon ingelogt kan zijn het en als je dan met twee spelers op een account op een ranked server gaat!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

swampy schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:15:
[...]

Tja probleem is dat je maar met 1 persoon ingelogt kan zijn het en als je dan met twee spelers op een account op een ranked server gaat!
Dan hadden ze ervoor kunnen kiezen om unranked matches mogelijk te maken, bijvoorbeeld net als in Halo 3 met verschillende playlists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Luitjes,

Net COD uitgespeeld. Denk dat ik er zo'n 5 a 6 uur mee bezig ben geweest! Vrij kort, maar ik heb van elke seconde genoten. Ongelooflijk, wat een vette (single player) game!!! Het spel en verhaal zit zo goed in elkaar! Ok, verhaal op zich verdient geen oscar maar hoe ze het brengen is echt fenominaal!!! Het is op momenten net een interactieve film. Ohja, heb je hem uitgespeeld? Blijf dan nog even zitten tot na de aftiteling... ;)

Heb mijn skills nu wel genoeg geoefend! Tijd om het multi-player gedeelte te proberen!!!

[ Voor 9% gewijzigd door Dutch_Baseline op 09-11-2007 15:21 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 86399 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:17:
[...]

Dan hadden ze ervoor kunnen kiezen om unranked matches mogelijk te maken, bijvoorbeeld net als in Halo 3 met verschillende playlists.
Yup zou leuk zijn, hoe moet je anders iemand overtuigen dat sommige online games het toch waard zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:10

S2S

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:21:
Luitjes,

Net COD uitgespeeld. Denk dat ik er zo'n 5 a 6 uur mee bezig ben geweest! Vrij kort, maar ik heb van elke seconde genoten. Ongelooflijk, wat een vette (single player) game!!! Het spel en verhaal zit zo goed in elkaar! Ok, verhaal op zich verdient geen oscar maar hoe ze het brengen is echt fenominaal!!! Het is op momenten net een interactieve film. Ohja, heb je hem uitgespeeld? Blijf dan nog even zitten tot na de aftiteling... ;)

Heb mijn skills nu wel genoeg geoefend! Tijd om het multi-player gedeelte te proberen!!!
Klinkt goed, op welke moeilijkheid heb je hem uitgespeeld?

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

HoefMeistert schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:43:
Zo'n zelfde grapje hebben ze ook een keer gedaan in de JAP store bij een Heavenly Sword demo.
Nee, die werkt gewoon als je je systeemtaal verandert naar het Japans. Uncharted demo gaat trouwens niet werken als je de taal naar het engels veranderd.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
Arm1n schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:39:
[...]

Nee, die werkt gewoon als je je systeemtaal verandert naar het Japans. Uncharted demo gaat trouwens niet werken als je de taal naar het engels veranderd.
Het is een bug die te maken heeft met localised files blijkbaar..
anyway nog een antwoord van een ND coder (klinkt redelijk naief, maar ik kan me voorstellen dat hij de laatste maanden andere dingen te doen heeft gehad dan op boards rond hangen):
Pål-Kristian Engstad, Lead Graphics & Engine Programmer för Uncharted: Drake’s Fortune.
———————– ———– -
Hei alle sammen,
Vi beklager på det sterkeste at det ikke var nok informasjon om regions-låsing på demoen vår - vi hadde ikke regnet med at Europeere ville laste ned US versjonen via SCEA’s server. (Faktisk, så visste vi ikke at det var mulig..) Men jeg kan love dere at vi jobber med saken, og at vi kommer ut med en fikset versjon så snart som mulig. Så, vær på utkikk!
PKE.
Translation:

Hi all,
We apologise that there wasn't enough information about the region lock on the demo, we didn't realise that europeans would dl it. Actually, we didn't know it was even possible. But I promise you that we are working on the problem (the bug) and that we will release a fixed version asap. So, stay on the look out!

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 42901 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:08:
[...]
Natuurlijk heeft een ontwikkelaar tools om te lokaliseren(die hebben wij op't werk ook), maar voor zover ik het weet wordt lokaliseren meestal uitbesteed.
Zelfs met die tools is het een hele klus om alles te vertalen(afhankelijk van hoeveel tekst er natuurlijk in het spel is) en deze vertalingen zullen ook moeten worden getest in het spel.
Sowieso kan je er niet van uit gaan dat je 'zomaar even' naar een bedrijf kan stappen en zeggen "ik heb een game, vertaal die NU eens!".
iirc mogen wij zelfs niet eens onze eigen lokalisatie naar het Nederlands doen.
Precies, en het vertalen van die teksten is inderdaad wat werk, maar die wijzigen echt niet 1 week voor de release, dus de vertalingen hoeven niet te beginnen NA de gold master is gemaakt lijkt me. (Voice acting etc. lijkt me ook al eerder te beginnen als dat moet worden gelocalized anders kost het jaaaaren ;)). M.a.w. je kunt redelijk wat parallel doen: texten zijn finalized, game wordt afgemaakt en in die tijd vertaal je. Dat hoeft echt geen maanden te duren zoals het soms nu kost.

ANYWAY, genoeg hierover, er verandert toch niets.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
S2S schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:34:
[...]

Klinkt goed, op welke moeilijkheid heb je hem uitgespeeld?
Regular!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Discussieren is je mening uiteenzetten en meningen van anderen aanhoren om vervolgens je standpunt te bekijken. Wat jullie hier doen is een standpunt innemen en dit ten koste van alle logica en redelijkheid verdedigen. Doe dat maar in een privémailuitwisseling, want daar steekt verder niemand wat van op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Trouwens, bij mij ligt het Playstation netwerk er uit... Hebben meer mensen dat?

edit: Er is toch een site waar je kunt zien of het netwerk down is???

edit 2: Volgens deze site moet het online zijn... Yeah, right...

[ Voor 60% gewijzigd door Dutch_Baseline op 09-11-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

EfBe schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:00:
[...]

Precies, en het vertalen van die teksten is inderdaad wat werk, maar die wijzigen echt niet 1 week voor de release, dus de vertalingen hoeven niet te beginnen NA de gold master is gemaakt lijkt me. (Voice acting etc. lijkt me ook al eerder te beginnen als dat moet worden gelocalized anders kost het jaaaaren ;)). M.a.w. je kunt redelijk wat parallel doen: texten zijn finalized, game wordt afgemaakt en in die tijd vertaal je. Dat hoeft echt geen maanden te duren zoals het soms nu kost.

ANYWAY, genoeg hierover, er verandert toch niets.
Er is meer dan alleen dat hé? Er is ook nog zoiets al certificering. In de localizatie zal heus wel wat tijd verloren gaan, maar met alle EU regeltjes zoals PEGI en dergelijke speelt er natuurlijk wel wat meer mee op de achtergrond.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legalr
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:42
Ik ben deze topic nu al een tijdje aan het volgen maar heb nog wat vragen?

Ik zat te denken om een media centre aan te schaffen, om tv op te nemen en eventueel mp3 af te spelen in de huiskamen, en zo af en toe eens op internet kijken op mijn tv.

nu is mijn vraag heeft de ps3 zelfde functies als een media centre

zo ja dan is mijn keuze al snel gemaakt.
voordeel is een bleu ray speler en een spelcomputer er gratis bij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:33

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

legalr schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:23:
Ik ben deze topic nu al een tijdje aan het volgen maar heb nog wat vragen?

Ik zat te denken om een media centre aan te schaffen, om tv op te nemen en eventueel mp3 af te spelen in de huiskamen, en zo af en toe eens op internet kijken op mijn tv.

nu is mijn vraag heeft de ps3 zelfde functies als een media centre

zo ja dan is mijn keuze al snel gemaakt.
voordeel is een bleu ray speler en een spelcomputer er gratis bij :9
Met een media-server als TwonkyMedia ofzo (zie topicstart >> DLNA client) kom je al een heel eind; alleen het TV-kijken/opnemen is (volgens mij) nog niet mogelijk op de PS3 zélf*, maar dat zou je kunnen streamen (net zoals je dat met MP3's en foto's en video's zou doen) met een fatsoenlijke media server.

* Er zijn volgens mij wel USB-dingen voor, maar ik weet niet of ze al te koop zijn en of het uberhaupt iets is.

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 09-11-2007 16:31 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Netwerk probleem ?? krijg steeds de melding .

Er is een fout opgetreden . U bent afgemeld bij het playstation@Network (80700192)

Dit allemaal na fifa 08 update. ligt dit nu aan het netwerk van SONY of??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Das toch de laagste stand of niet? Daar komen dus die 4 - 6 uur korte SP comments vandaan.
Ik ben direct begonnen op Hardened.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
S2S schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:30:
[...]

Das toch de laagste stand of niet? Daar komen dus die 4 - 6 uur korte SP comments vandaan.
Ik ben direct begonnen op Hardened.
Neuh, je hebt nog eentje lager... Maar geloof me, je gaat heel vaak dood. Reden dat ik voor deze heb gekozen is omdat ik las dat als je een moeilijkere stand kiest het eigenlijk alleen maar irritant wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Anoniem: 103465 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:28:
Netwerk probleem ?? krijg steeds de melding .

Er is een fout opgetreden . U bent afgemeld bij het playstation@Network (80700192)

Dit allemaal na fifa 08 update. ligt dit nu aan het netwerk van SONY of??
Weet je hoe blij ik ben dat jij er ook last van hebt! Ik heb het zelfde met COD4 online (zie paar posts hierboven)... Ligt dus niet aan mijn schatje... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Tja ik was online aan het gamen de hele dag met Resistance online en toen had ik zin in Fifa 08.

Na 2 potjes kwam Fifa aanzetten met een update? Ok dacht ik en toen ging ik het mis.
na de update moest het systeem restarten en toen kwamen de problemen. na 2 potjes, hang
en systeem reboot spontaan en daarna geen online fifa meer :(

probeer het morgen wel weer, denk zelf dat het enntwerk van sony brak is, want de foutmelding
schijnt te maken te hebben met het online netwerk van SONY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:32:
[...]

Weet je hoe blij ik ben dat jij er ook last van hebt! Ik heb het zelfde met COD4 online (zie paar posts hierboven)... Ligt dus niet aan mijn schatje... ;)
Dit heb ik ook. Gister avond hadden er ook andere mensen er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Volgens IGN komt de Uncharted demo pas 22 november beschikbaar voor Europa -O-

http://ps3.ign.com/articles/834/834071p1.html

Dus de demo is wel region locked, en die zg. 'fix' zal er wel niet komen.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 09-11-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

Goedenmiddag (mede-)tweakers :D

Ik heb net mijn Starters Pack ontvangen van de uitermate vriendelijk Bart S. deze week.
Alles geinstalleerd meteen, maar wat een #@$*(@# onzin trouwens dat zo'n next gen systeem gewoon met een composiet kabeltje geleverd wordt! Waarom dan zo hard over HD schreeuwen van alle daken...

Gelukkig had ik al een hdmi kabel eerder besteld (ik wist van de bijgeleverde kabels van te voren) en crosslink kabel liggen (pc is aangesloten op 100Mbit lijn welke wordt gecontroleerd via mac-address, maar kan op deze manier 'internet delen'). En spul ziet er heerlijk strak uit op 1080i (37" Samsung) en geluid loopt ook prima sychroon via stereo. Ook de netwerkverbinding is prima in orde, haalde >3MB/sec toen de system update 2.0.0 moest worden binnengehaald, maar de demo's gaan wat langzamer geloof ik (tussen de 1 en 2MB/sec, er staan er aardig wat 'pending for download' iig :D). Is er nog een mogelijkheid om meerdere dingen tegelijk te downloaden zodat die snelheid omhoog kan?
Afbeeldingslocatie: http://img161.imageshack.us/img161/7200/dsc00768xc8.th.jpg

Na wat research ook maar meteen een canadees accountje aangemaakt zodat ik in de US store kan, want daar is heel wat meer spul aan demos e.d. verkrijgbaar met de EU store zeg, dat is toch wel erg jammer van Sony.

De memorycard feature (met de slideshows) vind ik toch ook wel heel cool. Heb ook een sony cam (geen fanboy hoor :P, had hiervoor een Xbox v1.0) en maak zeer regelmatig foto's/reizen dus dan is dit wel een coole feature.

Wanneer verwacht Sony nu precies dat PSN community netwerk (beetje sims-achtig) wereldwijd te launchen?

Ik ga nu eerst nog even wat tweaken en rommelen met media verbindingen zodat er ook wat aan muziek en films/series kan worden gestreamd :)

Ik ben iig blij dat ik eindelijk in het PS3 ervaringen topic kan posten :D

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 237759 op 09-11-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:31:
[...]

Neuh, je hebt nog eentje lager... Maar geloof me, je gaat heel vaak dood. Reden dat ik voor deze heb gekozen is omdat ik las dat als je een moeilijkere stand kiest het eigenlijk alleen maar irritant wordt....
Mja ik heb COD2 op veteran gedaan.. das idd behoorlijk irritant, daarom ook voor hard gekozen, wil er wel zo'n 8+ uur over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
R&C voor 45 euro is binnen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Daar is 'ie weer -> Deel 14 hier:

Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 14

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-04 20:25
Nou ben bij heavenly sword bij chapter 3 beland zit nu dus ongeveer op de helft denk ik (iig wel wat chapters betreft) moet zeggen dat het nou niet echt een moeilijk spel is en dat het me op 1 of andere manier meer boeit als ik had verwacht. (meestal kom ik nog niet eens op de helft bij games alleen zelda's en command en conquerer die speel ik dan weer wel echt helemaal uit)
en kreeg nou net een mailtje dat me bart smit bestelling verzonden is. zou dus mooi dit weekend heavenly sword nog uit kunnen spelen en dan direct verder met ratchet & clank.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Anoniem: 148415 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:49:
Volgens IGN komt de Uncharted demo pas 22 november beschikbaar voor Europa -O-

http://ps3.ign.com/articles/834/834071p1.html

Dus de demo is wel region locked, en die zg. 'fix' zal er wel niet komen.
Voor zover ik weet laat een regio/lock een spel niet vastlopen. Als ik bv een us/ps2 game erin stop dan krijg ik een melding dat de ps3 ´m niet af kan spelen, de uncharted demo loopt gewoon vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Anoniem: 103465 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:39:
Tja ik was online aan het gamen de hele dag met Resistance online en toen had ik zin in Fifa 08.

Na 2 potjes kwam Fifa aanzetten met een update? Ok dacht ik en toen ging ik het mis.
na de update moest het systeem restarten en toen kwamen de problemen. na 2 potjes, hang
en systeem reboot spontaan en daarna geen online fifa meer :(

probeer het morgen wel weer, denk zelf dat het enntwerk van sony brak is, want de foutmelding
schijnt te maken te hebben met het online netwerk van SONY.
de update is wel de moeite waard, 5 tegen 5 online _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:45
29,75 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
-RazieL- schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:12:
[...]

Voor zover ik weet laat een regio/lock een spel niet vastlopen. Als ik bv een us/ps2 game erin stop dan krijg ik een melding dat de ps3 ´m niet af kan spelen, de uncharted demo loopt gewoon vast.
Het is ook een bug die tevoorschijnkomt als je hem op een andere regio probeert te spelen. Hij zegt ook "please insert game disc" als je er niets in hebt zitten en anders blijft ie hangen. Het is onbedoeld en misschien fixen ze het nog zodat wij ook al eerder kunnen genieten. En de reden dat de EU demo later komt is omdat alle 1st party Sony titels tegenwoordig voice-acting hebben in 10+ talen. Zoals Heavenly Sword, Ratchet en vast nog meer. Dus dat is een compleet andere build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Deel 14? Hier? Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 14 Nieuw topic?

[ Voor 7% gewijzigd door Arx op 09-11-2007 18:30 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

nudie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:29:
[...]

Het is ook een bug die tevoorschijnkomt als je hem op een andere regio probeert te spelen. Hij zegt ook "please insert game disc" als je er niets in hebt zitten en anders blijft ie hangen. Het is onbedoeld en misschien fixen ze het nog zodat wij ook al eerder kunnen genieten. En de reden dat de EU demo later komt is omdat alle 1st party Sony titels tegenwoordig voice-acting hebben in 10+ talen. Zoals Heavenly Sword, Ratchet en vast nog meer. Dus dat is een compleet andere build.
Helaas, hoopte de demo te kunnen spelen maar ja een paar dagen wachten maar he! Ben al blij met de GP5 demo die misschien dan wel in japans is maar wel speelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

nudie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:29:
[...]
Ik lees dat Amerikaanse mensen die de demo gespeeld hebben zeggen dat de demo al volledig gelokaliseerd is in verschillende talen, dus mocht dit waar zijn gaat die reden niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 22:42

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en netjes.
Meldingen over orders en orderstatussen horen niet in dit topic thuis!