Goedenmiddag (mede-)tweakers
Ik heb net mijn Starters Pack ontvangen van de uitermate vriendelijk Bart S. deze week.
Alles geinstalleerd meteen, maar wat een #@$*(@# onzin trouwens dat zo'n next gen systeem gewoon met een composiet kabeltje geleverd wordt! Waarom dan zo hard over HD schreeuwen van alle daken...
Gelukkig had ik al een hdmi kabel eerder besteld (ik wist van de bijgeleverde kabels van te voren) en crosslink kabel liggen (pc is aangesloten op 100Mbit lijn welke wordt gecontroleerd via mac-address, maar kan op deze manier 'internet delen'). En spul ziet er heerlijk strak uit op 1080i (37" Samsung) en geluid loopt ook prima sychroon via stereo. Ook de netwerkverbinding is prima in orde, haalde >3MB/sec toen de system update 2.0.0 moest worden binnengehaald, maar de demo's gaan wat langzamer geloof ik (tussen de 1 en 2MB/sec, er staan er aardig wat 'pending for download' iig

).
Is er nog een mogelijkheid om meerdere dingen tegelijk te downloaden zodat die snelheid omhoog kan?
Na wat research ook maar meteen een canadees accountje aangemaakt zodat ik in de US store kan, want daar is heel wat meer spul aan demos e.d. verkrijgbaar met de EU store zeg, dat is toch wel erg jammer van Sony.
De memorycard feature (met de slideshows) vind ik toch ook wel heel cool. Heb ook een sony cam (geen fanboy hoor

, had hiervoor een Xbox v1.0) en maak zeer regelmatig foto's/reizen dus dan is dit wel een coole feature.
Wanneer verwacht Sony nu precies dat PSN community netwerk (beetje sims-achtig) wereldwijd te launchen?
Ik ga nu eerst nog even wat tweaken en rommelen met media verbindingen zodat er ook wat aan muziek en films/series kan worden gestreamd
Ik ben iig blij dat ik eindelijk in het PS3 ervaringen topic kan posten
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 237759 op 09-11-2007 16:59
]