Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.127 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

PWM schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:55:
[...]

Waarom: :(

Ze hebben het ook niet aangekondigd dat het 1080P Native zou zijn :) Er werden alleen wat verkeerde verwachtingen gewekt door het hoesje
Als de horizontale resolutie 1080 pixels is, is het nog altijd 1080p, maar geen 1920x1080.
Waarschijnlijk 960x1080 als interne resolutie ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 07-11-2007 21:48 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk zou ik dit perfect vinden.

Ik hoop nog deze week de PS3 binnen te krijgen.
Ben wel iemand die alles met de PS3 wil gaan uitproberen.

Zal niet direct overdrijven, maar ik denk dat de harde schijf over een tijdje vervangen gaat worden
Misschien wel volgens http://www.gamersreports....dd-replacement-mini-guide
Maar ja of dit de beste manier is?

ook wil ik het Sony netwerk opgaan, om de demo's te kunnen downloaden.
Maar hoe dit precies moet, moet ik nog helemaal uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibix schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:24:
Humm... Al 2x vastlopers gehad i.c.m. Pro evolution Soccer 2008. Iemand meer last van vastlopers?!
Heb ik ook gehad bij laden van een match. Bij mij leek het erop dat PES2008 het niet leuk vind als je ook op de achtergrond iets uit de store aan het downloaden bent. Toen ik dat pauseerde liep het spel ook niet meer vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Shiver23 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:14:
[...]

Als de horizontale resolutie 1080 pixels is, is het nog altijd 1080p, maar geen 1920x1080.
Volgens mij gaat dat alleen op bij een schermverhouding van 16:9, dus een verticale resolutie van 1080 mag je alleen 1080p noemen als de horizontale resolutie 1920 is.
zerokill schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:06:
Euh jongens na het lezen van +- 6 bladzijden die in ongeveer 9 uur gepost zijn begin ik me af te vragen of het zin heeft om een tweede ps3 topic te openen waar we het kunnen hebben over hoe je dingen moet instellen, hoe je je router met configen, wat voor tv je bij je ps3 gebruikt etc

- knip -
Hoogste tijd voor een PS3 subforum denk ik :)

[ Voor 37% gewijzigd door DCFreak op 07-11-2007 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:31
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:27:
[...]

Heb ik ook gehad bij laden van een match. Bij mij leek het erop dat PES2008 het niet leuk vind als je ook op de achtergrond iets uit de store aan het downloaden bent. Toen ik dat pauseerde liep het spel ook niet meer vast.
Ha! Volgens mij is dit ook mijn geval... Was ook iets aan het downloaden tegelijk. Niet meer doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Shiver23 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:14:
[...]

Dat weet ik, maar dat doet toch niet terzake :? Of mis ik iets. Volgens mij gaat het er om, dat CoD4 gerendered wordt in 1280x720, en dat je hem kan instellen op 1920x1080 d.m.v. upscaling.

Het maakt verder ook niet zoveel uit, ik verbaasde mij er alleen over dat mensen er blijkbaar over teleurgesteld zijn, terwijl de ontwikkelaar nooit iets ander heeft beweerd.
DCFreak schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:33:
[...]

Volgens mij gaat dat alleen op bij een schermverhouding van 16:9, dus een verticale resolutie van 1080 mag je alleen 1080p noemen als de horizontale resolutie 1920 is.
Nope :) 1080p betekend 1080 horizontale lijnen, Progressive, niets meer, niets minder.

Natuurlijk is het zo, dat de meeste mensen het altijd over een 16:9 formaat hebben, maar officieel hoeft het niet.

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 07-11-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Laatst online: 11-12-2024
PWM schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:37:
[...]

Dat weet ik, maar dat doet toch niet terzake :? Of mis ik iets. Volgens mij gaat het er om, dat CoD4 gerendered wordt in 1280x720, en dat je hem kan instellen op 1920x1080 d.m.v. upscaling.

Het maakt verder ook niet zoveel uit, ik verbaasde mij er alleen over dat mensen er blijkbaar over teleurgesteld zijn, terwijl de ontwikkelaar nooit iets ander heeft beweerd.

[...]

Nope :) 1080p betekend 1080 horizontale lijnen, Progressive, niets meer, niets minder.

Natuurlijk is het zo, dat de meeste mensen het altijd over een 16:9 formaat hebben, maar officieel hoeft het niet.
Mijn scherm geeft aan 1920*1080! Dus dan geupscaled dus als jouw theorie klopt?

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Crawl NL schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:00:
[...]

Wat moest Ratchet bij de MM kosten ?
Dacht dat ik 59,95 zag staan... Best netjes ook!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

PWM schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:37:
[...]

Mja.. als je uitgaat van een hdtv videomode heeft het wel altijd een aspect ratio van 16:9 natuurlijk, maar strikt genomen hoeft het niet idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dutch_Baseline schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:41:
[...]

Mijn scherm geeft aan 1920*1080! Dus dan geupscaled dus als jouw theorie klopt?
Als mijn theorie klopt wel ;) Aangezien de ontwikkelaar zelf nooit iets over 1080p heeft gezegd, lijkt het me echter wel heel erg aannemelijk.

Het gebeurd wel vaker, en er is niks geks aan. De huidige 2 kracht consoles zijn allebei krachtig genoeg om dit, met behoudt van kwaliteit, te doen.

Het is dus absoluut niet een slecht ding, verre van dat.

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 07-11-2007 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
PWM schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:45:
[...]

Als mijn theorie klopt wel ;) Aangezien de ontwikkelaar zelf nooit iets over 1080p heeft gezegd, lijkt het me echter wel heel erg aannemelijk.

Het gebeurd wel vaker, en er is niks geks aan. De huidige 2 kracht consoles zijn allebei krachtig genoeg om dit, met behoudt van kwaliteit, te doen.

Het is dus absoluut niet een slecht ding, verre van dat.
Zit nu zo'n half uurtje te spelen en werkelijk waar, zoiets moois op oorlogsgebied heb ik nog nooit gezien. Sterker nog, nooit zo'n mooie FPS gezien!!! Zonder overdrijven, ZOOO VET!!! Als je Dolby DIgital hebt, is het alleen maar vetter! Straaljagers die in formatie laag overvliegen, kogels die inslaan, geschreeuw, ontploffingen... Echt het ouderwetse COD gevoel!!! Ik maak een hele, hele diepe buiging voor COD4!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Resistance: Fall Of Man net weer online gespeeld. begin van de SP zag er ook al zo leuk uit. Echt lekker snel online alles. Was 7e geworden in free for all, niet slecht voor beginner :P

Spelen nog veel mensen dit online ? En spelen jullie dit nog vaak online ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dutch_Baseline schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:56:
[...]

Zit nu zo'n half uurtje te spelen en werkelijk waar, zoiets moois op oorlogsgebied heb ik nog nooit gezien. Sterker nog, nooit zo'n mooie FPS gezien!!! Zonder overdrijven, ZOOO VET!!! Als je Dolby DIgital hebt, is het alleen maar vetter! Straaljagers die in formatie laag overvliegen, kogels die inslaan, geschreeuw, ontploffingen... Echt het ouderwetse COD gevoel!!! Ik maak een hele, hele diepe buiging voor COD4!!! _/-\o_
Ik moet nog 2 dagen wachten, maar dan heb ik hem ook binnen :)

De reviews (PC/360/PS3) zijn ook allemaal eenduidig: Fantastisch

Knap werk dus. Hou mijn hart alleen vast voor de DS versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
PWM schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:00:
[...]

Ik moet nog 2 dagen wachten, maar dan heb ik hem ook binnen :)

De reviews (PC/360/PS3) zijn ook allemaal eenduidig: Fantastisch

Knap werk dus. Hou mijn hart alleen vast voor de DS versie.
Niets te veel gezegd dus! En dan is het nog niet eens een exclusive! Kan niet wachten op Drake's fortune, MGS enz enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
Zo, tussen al dit call of duty gevecht meldt ik het toch maar even:
Ik heb kingdom hearts gekocht van de week, of tenminste, dat dacht ik :)

Er blijkt een twee verstopt ergens in het logo, dus het bleek kingdom hearts 2 te zijn. Volgens de PS3 EU FAQ wordt deze niet ondersteund, maar mijn PS3 draait hem gewoon perfect (Tot nu toe iig), dus ik ben alsnog erg tevreden ;)

De website lijkt een beetje outdated te zijn met firmware 1.80...

Hier is het niet echt de vraag of ie nou native 1080p draait of niet, maar t is gewoon een leuk spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
thisbeingme schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:17:
Zo, tussen al dit call of duty gevecht meldt ik het toch maar even:
Ik heb kingdom hearts gekocht van de week, of tenminste, dat dacht ik :)

Er blijkt een twee verstopt ergens in het logo, dus het bleek kingdom hearts 2 te zijn. Volgens de PS3 EU FAQ wordt deze niet ondersteund, maar mijn PS3 draait hem gewoon perfect (Tot nu toe iig), dus ik ben alsnog erg tevreden ;)

De website lijkt een beetje outdated te zijn met firmware 1.80...

Hier is het niet echt de vraag of ie nou native 1080p draait of niet, maar t is gewoon een leuk spel :+
je moet ook ps3comp.com gebruiken voor het checken van de BC van games

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik heb nog even 1 vraag. Hoe kan je mp3 en fotos enzo afspelen op de PS3 ? als ik me sd card of usb stick er in stopt zegt die geen tracks aanwezig bij muziek. terwijl er toch mp3 bestanden opstaan...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Het mooie van het verhaal vind ik dat de punten wel aangepakt worden "door" Sony.

launch weinig games = komen er langzaam meer en meer aan
upscaling dvd/ps2 = is mogelijk na update
toegang bestanden pc = is gedeeltelijk mogelijk na update
folders zoeken + sorteren = komt in 2.0
PSP toegang = bij elke update telkens meer

En zo zijn er nog een aantal dingen die toegevoegd zijn door Sony. Langzaam aan komt de stoomtrein op gang, ingame XMB en muziek tijdens gamen staat ook in de planning (when its done).

Het is allemaal niet van een heel snel tempo dat moet ik toegeven maar Playstation/Sony staat er om bekend om over de lange termijn heel veel potentie te hebben (ps1/ps2).
Mars18 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:41:
Ik heb nog even 1 vraag. Hoe kan je mp3 en fotos enzo afspelen op de PS3 ? als ik me sd card of usb stick er in stopt zegt die geen tracks aanwezig bij muziek. terwijl er toch mp3 bestanden opstaan...
Driehoekje show all of iets in die trant :)

Over hoe sommige mensen zich zo druk maken over bepaalde geruchten is uiteraard een hele andere discussie. Laatst een leuke discussie met wat vrienden gehad hierover, de manier van omgaan met elkaar (zowel onderling als naar bedrijven/instanties toe) via internet gaat een bepaalde richting op die ik totaal niet toe juich. Iedereen schreeuwt maar wat naar elkaar zonder er bij na te denken of men dit in RL ook tegen die persoon gezegd zou hebben.
Check de blog van Sony maar eens over 2.0 gaat echt nergens meer over, of geenstijl, fok, een random forum, gamesite comments. Vooral bij games/consoles wordt dit afgedaan als "fanboys" of in forums als flames/trolls en weet ik het wat allemaal niet, in mijn ogen eerder asociaal geschuild achter de anoniemiteit van het internet.

[ Voor 10% gewijzigd door Falcon Heavy op 07-11-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:22

_Christiaan_

Master of SOG

Euh jongens na het lezen van +- 6 bladzijden die in ongeveer 9 uur gepost zijn begin ik me af te vragen of het zin heeft om een tweede ps3 topic te openen waar we het kunnen hebben over hoe je dingen moet instellen, hoe je je router met configen, wat voor tv je bij je ps3 gebruikt etc

dan kunnen we dit topic mss meer gaan houden voor discussies rond de ps3 zoals het wel/niet van een interne scaler, fw2.0 en dat soort dingen.

Het is toch een beetje overdreven dat er in 2 weken meer dan 4 topics zijn geweest met 90% berichten over mensen die net een ps3 hebben gekocht of twijfelen of ze er een moeten kopen. Begrijp me niet verkeerd, elke extra ps3er is geweldig maar de topics gaan een beetje snel ne het zou leuk zijn als we toch weer beetje meer terug gaan naar de "echte" ps3 discussie's van vroegah :P
Helemaal eens, het gaat wel erg hard zo. Ik moet eerlijk toegeven dat een aantal van mijn berichten ook zinloos waren, maar het loopt een beetje de spuigaten uit met zoveel posts in zo weinig tijd.

Dat zie je trouwens wel vaker gebeuren in verzameltopics van populaire producten (bij de N73 gebeurde op een gegeven moment hetzelfde).

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 16:58

dan kunnen we dit topic mss meer gaan houden voor discussies rond de ps3 zoals het wel/niet van een interne scaler, fw2.0 en dat soort dingen.

Het is toch een beetje overdreven dat er in 2 weken meer dan 4 topics zijn geweest met 90% berichten over mensen die net een ps3 hebben gekocht of twijfelen of ze er een moeten kopen. Begrijp me niet verkeerd, elke extra ps3er is geweldig maar de topics gaan een beetje snel ne het zou leuk zijn als we toch weer beetje meer terug gaan naar de "echte" ps3 discussie's van vroegah :P
Ik ben voor! Afgelopen dagen hier alleen maar kunnen lezen dat ze een PS3 hebben gekocht voor minder dan wat ik ervoor betaald heb ;) (niet dat dat mij uitmaakt hoor). Maar ik lees dit topic wel eens door voor ervaringen op het gebied van de PS3 niet voor aankondigingen dat mensen hem gekocht hebben ;) Niet dat ik het erg vindt, sterker nog hoe meer mensen een PS3 hebben hoe meer games ik kan verwachten, maar een aparte topic daarvoor zou mischien wel handig zijn idd. Hoor graag over ervaringen met games, nieuwste firmware, connectie tussen PSP en PS3 (heb ik trouwens al getest) etc.

Connectie tussen PSP en PS3 werkt erg lekker trouwens. Zit wel een vertraging in de besturing maar geluid en beeld komen redelijk goed door met qua beel matige kwaliteit en geluid goede kwaliteit. Heb helaas geen F1 dus kan die achteruitkijk spiegel niet checken :( En 60 euro voor een F1 spel ,dat inmiddels alweer verouderd is en waar ik zelf van denk dat ik dit niet erg lang leuk ga vinden, vindt ik een beetje duur.
je moet ook ps3comp.com gebruiken voor het checken van de BC van games
Die website klopt ook niet hellemaal. Kijk maar eens bij Gran Turismo 4, staat qua punten dat hij het goed zou moeten doen, lees je de reacties dan zie je overal dat het niet zo goed werkt :S

[ Voor 6% gewijzigd door Soepstengel op 07-11-2007 22:47 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Frank J. schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:42:
Het mooie van het verhaal vind ik dat de punten wel aangepakt worden "door" Sony.

En zo zijn er nog een aantal dingen die toegevoegd zijn door Sony. Langzaam aan komt de stoomtrein op gang, ingame XMB en muziek tijdens gamen staat ook in de planning (when its done).

Het is allemaal niet van een heel snel tempo dat moet ik toegeven maar Playstation/Sony staat er om bekend om over de lange termijn heel veel potentie te hebben (ps1/ps2).

[...]

Over hoe sommige mensen zich zo druk maken over bepaalde geruchten is uiteraard een hele andere discussie. Laatst een leuke discussie met wat vrienden gehad hierover, de manier van omgaan met elkaar (zowel onderling als naar bedrijven/instanties toe) via internet gaat een bepaalde richting op die ik totaal niet toe juich. Iedereen schreeuwt maar wat naar elkaar zonder er bij na te denken of men dit in RL ook tegen die persoon gezegd zou hebben.
Check de blog van Sony maar eens over 2.0 gaat echt nergens meer over, of geenstijl, fok, een random forum, gamesite comments. Vooral bij games/consoles wordt dit afgedaan als "fanboys" of in forums als flames/trolls en weet ik het wat allemaal niet, in mijn ogen eerder asociaal geschuild achter de anoniemiteit van het internet.
danke werkt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgende week krijg ik ook mijn ps3 binnen en als het goed is vrijdag cod4, maar nu vraag ik mij af als ik nou een usb headset wil aansluiten, gaan deze dan allemaal werken, of moet ik een bepaald merk of type hebben?

en dan nog een vraag als ik een spel speel die max 720 ondersteund pakt mijn full hd scherm (hp2408w) hem dan wel fullscreen? of ga ik dan zwarte balken zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:57:
volgende week krijg ik ook mijn ps3 binnen en als het goed is vrijdag cod4, maar nu vraag ik mij af als ik nou een usb headset wil aansluiten, gaan deze dan allemaal werken, of moet ik een bepaald merk of type hebben?
In principe werken headsets gewoon op de PS3, het kan wel voorkomen dat een dinkytoy merk die op een pc bijvoorbeeld alleen werken met een apart geleverde driver niet zal werken. Maar de mainstream zal gewoon werken.
en dan nog een vraag als ik een spel speel die max 720 ondersteund pakt mijn full hd scherm (hp2408w) hem dan wel fullscreen? of ga ik dan zwarte balken zien?
Jep dit zal full screen zijn. Je tv accepteerd het 720p signaal en zal deze intern upscalen naar de resolutie van je tv. Bij 720p filmpjes op de PS3 HDD kun je trouwens wel kiezen voor een soort normal mode die de filmpjes afdraait in 720p. Dan krijg je wel zwart onder en boven en zal het filmpje in een de betreffende resolutie afgespeeld worden

[edit] check dit filmpje van versie 2.0 (slechte kwaliteit)

[ Voor 6% gewijzigd door Falcon Heavy op 07-11-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 09-07 21:46
_Christiaan_ schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:44:
[...]

Helemaal eens, het gaat wel erg hard zo. Ik moet eerlijk toegeven dat een aantal van mijn berichten ook zinloos waren, maar het loopt een beetje de spuigaten uit met zoveel posts in zo weinig tijd.

Dat zie je trouwens wel vaker gebeuren in verzameltopics van populaire producten (bij de N73 gebeurde op een gegeven moment hetzelfde).
Ik weet niet of er nog mensen zijn die ook zo'n mooie startpost kunnen maken als Arx.
misschien moeten we Arx even lief aankijken :P

over 2.0:
omfg wat erg als je de sony blog leest. Echt iedereen daar zit te huilen over gebrek aan in game xmb. What's the big deal? Waarom zou ik naar foto's willen kijken terwijl ik aan het game ben? Ja het zou leuk zijn als het mogelijk wordt om berichten te lezen en te versturen ingame en mss om je eigen radio station op te zetten maar volgensmij is de framework hiervoor al aanwezig. Het zijn alleen de devs van de spellen die het moeten implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik ben even aan het spelen geweest om MKV bestanden te kunnen streamen, maar dit lijkt niet te lukken. Ik ben bang dat het komt door mijn Orange livebox modem. Ik heb zowel mijn PC als mijn PS3 via UTP kabels direct op het modem aangesloten. Echter ondersteund deze geen UPnP.

Voordat ik het mezelf erg moeilijk ga maken, is er iemand die dezelfde constructie gebruikt en waarbij het wel lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
ok pixel huilies even wat anders

Assassin's creed

voor 45 euro check die shit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Tja volgens mij denken ze ook dat het een eitje is om zoiets te implementeren, terwijl je waarschijnlijk een groot probleem hebt met je geheugengebruik en andere resources.
Dutchzilla schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:14:

Assassin's creed

Meteen besteld!

[ Voor 50% gewijzigd door Shiver23 op 07-11-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Frank J. schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:42:

[...]

De playstation 2 had ook niet het snelste begin maar doordat je de PSP aan kan sluiten op je PS3, je online kan gaan, dan update etc..de PS3 is een echte stoomtrein die misschien moeizaam van start gaat maar als hij op gang is zal er weinig zijn dat sony kan stoppen.

En ja kijken naar de toekomst, de playstation 3 moet minstens 10 jaar meegaan. En als je ziet dat kwa potentie de playstation 3 nog verre van gebruikt wordt kunnen ze dat ook nog halen! Dat is japans denken! Doorbreek de korte denken cyclus en maak iets dat alleen maar beter wordt net zoals Kaas doet (yuck, jonge kaas :r )

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:22

FeaR

In GoT we trust

Assassin's creed

Damn...

Zulke dingen zijn dus de reden dat ik spellen als GTA 4, Haze en nog meer van die toppertjes nog niet besteld heb. Alles wat ik pre-order of bestel komt een paar dagen/weken voor launch bij een of andere online shop wel in de aanbieding.

Helaas kan ik Assassin's Creed niet meer afzeggen, want die bestelling staat vast. Mede omdat ik Cllive Barker's Jericho terug heb gebracht en gezegd dat ik deze game daarvoor in de plaats wilde hebben. Dus voor mij wordt het gewoon €64,99 betalen, maar verder wel een scherpe aanbieding. En met €2,95 aan verzendkosten blijft het leuk.

Maar goede leer voor mij dat ik niet alles al weken of maanden van te voren pre-order of bestel :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassin's creed

Besteld >:). Wel 25 euro korting, het zal toch geen fout zijn :?. Anyway, voor 47,94 krijg je em inc. verzenkosten _/-\o_. Zal wel een paar dagen na 15 november worden, denk ik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 11:01
Maat van me smste net dat hij COD4 bij de Bart Smit heeft kunnen halen vandaag. Ben toch wel beetje jaloers :)
Heeft er iig voor gezorgd dat ik nu online ben om de game online te bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Ik ben helemaal verslaafd aan mn ps3 :P kheb bijvoorbeeld de demo van heavenly sword helemaal grijs gespeeld :P

Is er al wat info over homebrew en dergelijke? zoals bij de psp dmv software "update"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackman
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb een probleempje met warhawk. misschien moet dit daarom in het warhawk topic, maar het heeft ook te maken met de PS3.
Toen ik de game net had (op de release dag) liep deze super smooth, zonder enige slowdown of tearing (vsync issue). Sinds kort, waarschijnlijk sinds de laatste fw update 1.93, heb ik daar dus wel last van.
Vooral veel tearing bij chaotische situaties.
Zijn er meer mensen die dit is opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
Heb hem ook besteld. Wat zullen ze bedoelen met de levertijd van een week? Een week na de releasedatum, of een week vanaf nu?

Zal mij in de tussentijd wel vermaken met CoD. Zijn er meer die hem gepreordered hebben bij dimplus en hebben die al bericht gehad dat die verzonden is? Hoop toch echt dat die morgen verstuurd wordt, kan niet het niet meer aanzien dat anderen al volop aan het spelen zijn.
Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien op mijn crt-tje, anders toch maar eens gaan kijken naar een bescheiden lcd scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
*knip*
Nutteloze reactie

[ Voor 66% gewijzigd door Crash op 08-11-2007 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Voor de 360 is ie nog wel 60 euro :? Maar ik heb m toch maar besteld :P

Bedankt voor de tip in ieder geval ;)

[ Voor 58% gewijzigd door SToRM666 op 08-11-2007 00:18 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
harlekein schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:13:
Ik ben even aan het spelen geweest om MKV bestanden te kunnen streamen, maar dit lijkt niet te lukken. Ik ben bang dat het komt door mijn Orange livebox modem. Ik heb zowel mijn PC als mijn PS3 via UTP kabels direct op het modem aangesloten. Echter ondersteund deze geen UPnP.

Voordat ik het mezelf erg moeilijk ga maken, is er iemand die dezelfde constructie gebruikt en waarbij het wel lukt?
Ik doe het via MKV->MP4 (zie sig), maar upnp op modem is iets anders dan media sharen. Staat je firewall goed ? Of wat gaat er precies niet goed ?

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het posten van die wehkamp actie!Spaart ons allen toch weer 2 tientjes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Melniek schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:49:
Heb hem ook besteld. Wat zullen ze bedoelen met de levertijd van een week? Een week na de releasedatum, of een week vanaf nu?

Zal mij in de tussentijd wel vermaken met CoD. Zijn er meer die hem gepreordered hebben bij dimplus en hebben die al bericht gehad dat die verzonden is? Hoop toch echt dat die morgen verstuurd wordt, kan niet het niet meer aanzien dat anderen al volop aan het spelen zijn.
Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien op mijn crt-tje, anders toch maar eens gaan kijken naar een bescheiden lcd scherm.
Je "moet" die spellen helemaal niet via internet bestellen. Tenminste, dat is mijn mening. Heb begin van de avond COD4 gekocht bij MM in Alphen. Kostte slechts €54,-!!! Kijk, die aanbieding van de Wehkamp is natuurlijk netjes als je naar het geld kijkt. Maar na verzendkosten toch nog kleine €50,- Je hebt dan ook niet de garantie dat je hem op de dag van launch krijgt. Terwijl winkels als de MM en de FRS de games vaak al een dag of 2 a 3 eerder hebben liggen...

Maar goed, dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Maar denk dat elke poster in dit forum de spellen liever gisteren nog in het bezit hadden gehad! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Dutch_Baseline op 08-11-2007 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dutch_Baseline schreef op donderdag 08 november 2007 @ 00:47:
[...]

Je "moet" die spellen helemaal niet via internet bestellen. Tenminste, dat is mijn mening. Heb begin van de avond COD4 gekocht bij MM in Alphen. Kostte slechts €54,-!!! Kijk, die aanbieding van de Wehkamp is natuurlijk netjes als je naar het geld kijkt. Maar na verzendkosten toch nog kleine €50,- Je hebt dan ook niet de garantie dat je hem op de dag van launch krijgt. Terwijl winkels als de MM en de FRS de games vaak al een dag of 2 a 3 eerder hebben liggen...

Maar goed, dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Maar denk dat elke poster in dit forum de spellen liever gisteren nog in het bezit hadden gehad! ;)
Pre-order versus Koopjes zoeken. Tja als je echt de game wilt maar helaas kun je je ook branden aan pre-orders! En ja pre-orders zijn vaak toch duurder omdat je zo vroeg een order plaatst dat 4 weken later de marktprijs lager ligt. En dat is jammer!

Hoewel Assasins Creed me een leuke game lijkt wacht ik toch mooi af, misschien kom ik hem nog wel eens voor 40 euro tegen bij Bart Smidt!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
P-Nut schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:48:
Ik ben helemaal verslaafd aan mn ps3 :P kheb bijvoorbeeld de demo van heavenly sword helemaal grijs gespeeld :P

Is er al wat info over homebrew en dergelijke? zoals bij de psp dmv software "update"?
ik weet wel dat wanneer ze volledige controlle hebben via linux over de video chip en dergelijke.
dat ze gaan beginnen aan een wii emulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
*knip*
Offtopic reactie

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 08-11-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

FeaR1986 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:39:
[...]

Maar goede leer voor mij dat ik niet alles al weken of maanden van te voren pre-order of bestel :)
Misschien is er nog een andere reden om dit niet te doen? Bijvoorbeeld dat je uberhaupt niet weet of het spel wat is? Er is nog geen review of demo. Of ben ik nu te nuchter?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Goedemorgen! Firmware versie 2.0 is al 30 minuten beschikbaar! :P Iemand al ervaringen ermee? Zitten er nog verassingen in?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Ben em nu aan het updaten, maar er schijnt niet zoveel bijzonders in te zitten

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
scorpie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 07:55:
Ben em nu aan het updaten, maar er schijnt niet zoveel bijzonders in te zitten
Ik heb hem geinstalleerd. Inderdaad niets bijzonders, maar die message board ondersteuning vind ik wel goed bedacht. Ben op zoek geweest naar verassingen, maar niets gevonden. Ik heb wel het gevoel dat als je in een game zit het en op de PS toets drukt deze directer en sneller wordt gepresenteerd. Ben benieuwd naar de werkelijke veranderingen van de update. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Zie daarvoor de Threespeech blog

Totaal niet boeiend al die msn veranderingen (aka uiterlijk enzo..) ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
hier staan alle nieuwtjes:

http://au.playstation.com...aqs/systemupdate200.jhtml

--------

kan hier trouwens niet op wachten:

Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/833/833336/ferrari-challenge--20071107080015862.jpg

Ferrari Challenge; realistische racer MET weer EN damage (helaas alleen ferrari's maar goed)

[ Voor 57% gewijzigd door Phusebox op 08-11-2007 08:36 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ietsiepietsie teleurstellend voor een 2.0 release, dan verwacht je toch systeemveranderende features. Maar goed, ik ben wel heel blij met de Remote Start feature.
Ik ben het nog niet tegengekomen, maar gaat het ook mogelijk worden om zelf themes te bouwen zoals op de PSP? Kan ik ze mooi matchende themes geven. :P

Oh en thanks voor die Wehkamp tip qua AC eerder in dit topic, gelijk besteld! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb dus sinds kort een ps3 thuis staan, en daar speel ik het spel oblivion op. Nu heb ik niet altijd zin om voor een rpg eens lekker te gaan zitten, dus ik wilde eigenlijk een anders spel erbij hebben. Een FPS of een racegame. Welke spellen zijn echt toppers en raden jullie iemand aan die niet een die hard gamer is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Vandaag of morgen kun je Call of Duty 4: Modern Warfare kopen, een absolute topper, krijgt overal hoge scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
scorpie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:55:
Vandaag of morgen kun je Call of Duty 4: Modern Warfare kopen, een absolute topper, krijgt overal hoge scores.
Ik kwam hem net inderdaad tegen, ziet er zoiezo grafisch al erg mooi uit. Is hij toevallig vandaag al ergens te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
Welke demo's komen er eigenlijk uit in US/EU vandaag?
Hoop Uncharted :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
RiCk schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:58:
Zowiezo Uncharted, staat ook middels dikke banners aangegeven in de US store...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 21:14
RiCk schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:58:
Yep inderdaad uncharted staat op het programma vandaag...(US store that is)...dus dat wordt pas morgen dat je deze een beetje fatsoenlijk kan downloaden.

Heb net ook maar AC besteld bij wehkamp...wilde h'm via Ebay bestellen maar voor deze mooie prijs een EU versie is ook wel lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

darkdesign schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:56:
[...]

Ik kwam hem net inderdaad tegen, ziet er zoiezo grafisch al erg mooi uit. Is hij toevallig vandaag al ergens te verkrijgen?
Ik ga hem vandaag proberen te halen bij Dixons, misschien willen zij em vandaag al verkopen. En eventueel moet ik ze even overhalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:10:
[...]

Ik ga hem vandaag proberen te halen bij Dixons, misschien willen zij em vandaag al verkopen. En eventueel moet ik ze even overhalen :P
Gisteren lag de mediamarkt er vol mee, dus anders moet je die ff proberen :) Heb hem voor PC gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 16:38
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:13:
[...]

Gisteren lag de mediamarkt er vol mee, dus anders moet je die ff proberen :) Heb hem voor PC gehaald.
Ik denk dat ik ook maar voor de PC versie ga, want ik kan echt geen FPS spelen met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
SiErRa schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:15:
[...]

Ik denk dat ik ook maar voor de PC versie ga, want ik kan echt geen FPS spelen met een controller.
Dat probleem heb ik ook altijd. Maar je hebt als je online speeld bijde diezelfde handicap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46

Assassin's creed

Goede tip, maar ik lees ergens anders weer:

"Voor wie niet kan wachten, zijn nu bij veel winkels zogenaamde pre-order kits te koop waarmee je alvast een exclusief metalen doosje in huis haalt, samen met de Assassin's Creed Comic."

Tis maar net waar je voor gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Laatst online: 11-09 12:38
Gman schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:35:
[...]

Goede tip, maar ik lees ergens anders weer:

"Voor wie niet kan wachten, zijn nu bij veel winkels zogenaamde pre-order kits te koop waarmee je alvast een exclusief metalen doosje in huis haalt, samen met de Assassin's Creed Comic."

Tis maar net waar je voor gaat.
Tja maar voor mensen bij wie het om het spel gaat een zeer scherpe aanbieding. Slimme actie van Wehkamp. ook maar gepreorderd. Dan maar een dagje langer wachten. Denk dat meerdere webshops wel zullen volgen.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
scorpie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:55:
Was er gisteren al...

Ik hou er helemaal niet van FPS te spelen op de console. Wat dat betreft ben ik echt een PC-man. Maarrrr, COD heeft zo'n goede besturing dat je het met een half uurtje onder de knie hebt!!! Er zit een soort auto-lock systeem op. Aan het begin denk je "da's echt te makkelijk bedacht" maar het werkt dus als een dijker!!! Trouwens, als ik COD op de pc had willen spelen had ik nooit van die grafische pracht kunnen genieten!!!

[ Voor 46% gewijzigd door Dutch_Baseline op 08-11-2007 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
heb Creed ook besteld bij wehkamp, had nog ergens een waardebon van 10 euro die ik anders toch nooit zou gebruiken... 38 euro voor Creed ... nice

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op donderdag 08 november 2007 @ 07:52:
Goedemorgen! Firmware versie 2.0 is al 30 minuten beschikbaar! :P Iemand al ervaringen ermee? Zitten er nog verassingen in?
Op de officiële webpagina staat nog steeds FW 1.93 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
swampy schreef op donderdag 08 november 2007 @ 00:56:
[...]

Pre-order versus Koopjes zoeken. Tja als je echt de game wilt maar helaas kun je je ook branden aan pre-orders! En ja pre-orders zijn vaak toch duurder omdat je zo vroeg een order plaatst dat 4 weken later de marktprijs lager ligt. En dat is jammer!

Hoewel Assasins Creed me een leuke game lijkt wacht ik toch mooi af, misschien kom ik hem nog wel eens voor 40 euro tegen bij Bart Smidt!
Heb ik ook ooit gedaan met mario kart voor de GameCube, na 2 jaar was die nog steeds volle mep overal |:(
In 4 weken gaat de prijs echt niet omlaag hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Ik had Kane & Lynch ook nog op mijn verlanglijstje staan, maar na het zien van dit filmpje ben ik wel van gedachten veranderd.
Als dit representatief is voor het eindproduct, wordt het een heel matige game ben ik bang.
Waardeloze AI, op 29s loopt die langharige doodleuk langs vier schietende agenten en in het metrostation zit die gewoon doodleuk voor een of ander swatmember, terwijl die jouw een adrenalineshot geeft. Lipsync hebben ze kennelijk sowieso nog nooit van gehoord. De wereld komt heel statisch en leeg op mij over en het toppunt is natuurlijk op 1:24 wanneer er een politieauto gaat vliegen.

Toch wel een zware tegenvaller, ik had er meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Dutch_Baseline schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:40:
[...]

Was er gisteren al...

Ik hou er helemaal niet van FPS te spelen op de console. Wat dat betreft ben ik echt een PC-man. Maarrrr, COD heeft zo'n goede besturing dat je het met een half uurtje onder de knie hebt!!! Er zit een soort auto-lock systeem op. Aan het begin denk je "da's echt te makkelijk bedacht" maar het werkt dus als een dijker!!! Trouwens, als ik COD op de pc had willen spelen had ik nooit van die grafische pracht kunnen genieten!!!
Geef het een kans om een FPS op de console te spelen. Trek er een aantal uurtjes vooruit. Wss herstel je mening wel. Ik had toen der tijd dit ook altijd geroepen. Maar ben er wel op terug gekomen. O-)

[ Voor 14% gewijzigd door PeterMCSE op 08-11-2007 10:03 ]

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassin's creed

woohoo. thnx ! meteen besteld

oh en NFS Pro Street is maar 35 euro voro de geintresseerden...

http://www.wehkamp.nl/w2/...ArtikelNummer=129810&AI=1

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Bedankt voor de tip! Ik heb ook maar Assasins Creed besteld. Gister CoD4 en dat is ook echt een SUPER spel.

Vandaag uncharted demo _/-\o_
Als we ingame xmb ook hadden dan was het helemaal een pracht week maar veel doet het me niet op t moment. Afgezien van berichtjes krijgen tijdens het spelen van CoD4 en dat ikze niet dus kan lezen :X
Lobby systeem werkt wel echt perfect
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:02:
[...]

woohoo. thnx ! meteen besteld

oh en NFS Pro Street is maar 35 euro voro de geintresseerden...

http://www.wehkamp.nl/w2/...ArtikelNummer=129810&AI=1
WTH!

[ Voor 31% gewijzigd door nudie op 08-11-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 22:06
Mmm, dan betaal je toch nog 30euro teveel naar mijn idee ;) Want was me dat toch even een slechte demo! (Maar goed, het is inderdaad een goede deal voor een nieuwe ps3 game)

[ Voor 7% gewijzigd door marcelcee op 08-11-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ceelcoumans schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:08:
[...]

Mmm, dan betaal je toch nog 30euro teveel naar mijn idee ;) Want was me dat toch even een slechte demo! (Maar goed, het is idd een goede deal voor een nieuwe ps3 game)
jah die schijnt nou weer niet zo wow te zijn... ik brand die wel voor mn 360 als het zover is >:)

er zit misschien een adertje onder het gras.. je moet nu meteen betalen. de optie om het opgestuurd te krijgen met een acceptgiro is er niet.. je moet de acceptgiro eerst betalen en dan pas wordt het opgestuurd.. beetje jammer.. maar goed.. oh en trouwens op de pagina met de playstation 3 games staat dat ie van 69,99 naar 59,99 is afgeprijsd.. niet die 35,99... kan dus misschien een fout zijn

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
ceelcoumans schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:08:
[...]

Mmm, dan betaal je toch nog 30euro teveel naar mijn idee ;) Want was me dat toch even een slechte demo! (Maar goed, het is inderdaad een goede deal voor een nieuwe ps3 game)
Hij werd afgelopen dinsdag gereviewd bij Gamekings. Daar waren ze echt super enthousiast!!! Maar ja, die discussie hebben we al eens gehad: De enige goede review, is die van jezelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Melniek schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:54:
Ik had Kane & Lynch ook nog op mijn verlanglijstje staan, maar na het zien van dit filmpje ben ik wel van gedachten veranderd.
Als dit representatief is voor het eindproduct, wordt het een heel matige game ben ik bang.
Waardeloze AI, op 29s loopt die langharige doodleuk langs vier schietende agenten en in het metrostation zit die gewoon doodleuk voor een of ander swatmember, terwijl die jouw een adrenalineshot geeft. Lipsync hebben ze kennelijk sowieso nog nooit van gehoord. De wereld komt heel statisch en leeg op mij over en het toppunt is natuurlijk op 1:24 wanneer er een politieauto gaat vliegen.

Toch wel een zware tegenvaller, ik had er meer van verwacht.
Ziet er niet eens zo beroerd uit vind ik. Die AI zuigt wel aan alle kanten lijkt het idd... Wat the fock gebeurd er met die politie aut na dat granaatje!!?? Is dat een nuke bom ofzo??? Damn... beetje overdreven!

Je zou eens naar COD4 moeten kijken. Dát zijn pas toffe gevechten en explosies!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de 2.0 Firmware zitten nog wel een aantal 'stealth features' zoals dat genoemd wordt. Kleine dingen die gefixed of toegevoegd zijn die Sony niet in het persbericht heeft gezet.

Zo kun je bijvoorbeeld videomateriaal uit de Store 'streamen' (iig afspelen terwijl hij download), is de browser nu sneller en is de flashplayer geupdate naar een nieuwere versie, kun je ook games en videos in mappen stoppen en deze op je eigen manier categoriseren, en nog een aantal andere dingen die niet via Sony zelf bekend zijn gemaakt.

Om echt goed achter te komen wat er verandert is kun je beter dit topic op NeoGAF even nalezen:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=206155
Vanaf deze pagina worden er nieuwe 'features' ontdekt (het moment wanneer de FW released was):
http://www.neogaf.com/for...read.php?t=206155&page=11

Al met al een goede FW upgrade, maar naar mijn mening mist deze FW een echte grote feature of ingrijpende verandering om het 2.0 te noemen (persoonlijke mening).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
Dutch_Baseline schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:41:
[...]

Je zou eens naar COD4 moeten kijken. Dát zijn pas toffe gevechten en explosies!!!
Denk toch dat ik morgen een bezoekje ga brengen aan de plaatselijke MM hier in Eindhoven. De demo heb ik gespeeld op de pc en ik vond het wel tof. Zit er nu toch wel over te denken om ook maar eens op een console een shooter te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
Offtopic reactie

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 08-11-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:50:
heb need for speed pro street maar even besteld, voor die 34. euro kan je dat altijd proberen.
Moest je meteen betalen of krijg je bij levering een acceptgiro en kun je dan pas betalen? (als je hem dus al in bezit hebt)...

Ik wil hem ook wel hebben, maar met gisteren COD4 en volgende week AC kan ik deze eigenlijk nog even niet gebruiken... Over een week of twee is het salaris weer gestort, dusse... dan is het geen probleem meer. :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Dutch_Baseline op 08-11-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ik heb verschillende winkels gebeld, maar ze hebben allemaal COD4 nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkdesign schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:02:
Ik heb verschillende winkels gebeld, maar ze hebben allemaal COD4 nog niet.
Vreemde is dat ik COD 4 al tijden terug heb besteld bij dimplus.nl en dit ging gepaard met een aktie.
Nu zie ik op de site COD4 al wel beschikbaar maar heb nog geen maiol gehad van ze dat ie af te halen is. Ook wordt er niks vermeld over die aktie die toen was (10 extra spaarpunten bij bestelling).

Wil ze nu eigenlijk wel ff bellen wat de fock ze mij verneuken hier :P
Of de MM in Gorningen hem al heeft liggen weet ik niet. Iemand hier die dit wel weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik zou AC later halen (na Uncharted), maar nu alsnog. Dank voor de melding.

Weet iemand of de demo van Uncharted al beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
zAo schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:06:
Ik zou AC later halen (na Uncharted), maar nu alsnog. Dank voor de melding.

Weet iemand of de demo van Uncharted al beschikbaar is?
Meestal savonds of snachts dacht ik. Het is later in Amerika dus eerst de EU-store update (zonder Uncharted) en dan later de US store update met uncharted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb met Acceptgiro gedaan, kon gewoon.

En in de algemene voorwaarden staat dat de prijs op de website bindend is zal dikke fout zijn denk ik ofniet?:P

maarja nu ff wachten tot de 22e van November
Dutch_Baseline schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:56:
[...]

Moest je meteen betalen of krijg je bij levering een acceptgiro en kun je dan pas betalen? (als je hem dus al in bezit hebt)...

Ik wil hem ook wel hebben, maar met gisteren COD4 en volgende week AC kan ik deze eigenlijk nog even niet gebruiken... Over een week of twee is het salaris weer gestort, dusse... dan is het geen probleem meer. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Theme's voor 2.00:
Pagina met 3 themes
Ander voorbeeldje

En hier een link naar de theme creator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:09:

En in de algemene voorwaarden staat dat de prijs op de website bindend is zal dikke fout zijn denk ik ofniet?:P

[...]
En die acceptgiro mag je pas betalen bij/na levering? Of moet je vooruit betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:05:
[...]

Vreemde is dat ik COD 4 al tijden terug heb besteld bij dimplus.nl en dit ging gepaard met een aktie.
Nu zie ik op de site COD4 al wel beschikbaar maar heb nog geen maiol gehad van ze dat ie af te halen is. Ook wordt er niks vermeld over die aktie die toen was (10 extra spaarpunten bij bestelling).

Of de MM in Gorningen hem al heeft liggen weet ik niet. Iemand hier die dit wel weet?
Ik heb al een winkel gevonden. Maar me auto staat vandaag bij de garage voor APK. Dan maar eventjes bij me pa schooie voor de wagen, en anders bij moeders :+

Word nog een duur dagje vandaag, gistere ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
[...]

Moet je ook niet doen pre-orderen! Gewoon een week voor release de winkels langslopen als je in je/het centrum zit... Doe ik ook altijd en heb zodoende: Stuntman, Fifa, en Heavenly Sword toch zeker een dag of 3 eerder in mijn bezit gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
[...]

Same here. Hij is vanochtend leverbaar geworden, maar ook nog geen mail ontvangen dat die verstuurd is. Stiekem zit ik te hopen dat die straks gewon op de mat valt, maar die kans lijkt me klein.
Wat ik op het forum lees, is dat mediamarkt hem inderdaad al verkoopt, of dat hier in Groningen ook zo is weet ik niet.

edit: De bestelling zal zo spoedig mogelijk worden verzonden. U kunt het pakket binnenkort via TNT-Post verwachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Melniek op 08-11-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Kun je met de nieuwe firmware nu chatten(via headset) en gamen tegelijk??
Of is het wachten op de volgende update?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Bleh, Wehkamp levert niet naar België. Ging ook eerst AC bestellen, maar misschien toch nog maar eventjes wachten.

Dit spel is enorm gehyped en misschien wordt het toch niet de topper die iedereen verwacht. Dus even reviews/demo afwachten.

Ik vind die theme's wel heel moet ik zeggen. Toen ik eergisteren voor de eerste keer m'n PS3 opstarte dacht ik al dat in de thema-instellingen vanalles ging kunnen veranderen, maar buiten een achtergrond was daar niets te vinden en dat is maar magertjes.

Ik vind trouwens het gebruik van achtergronden niet altijd ideaal. Je moet een donkere achtergrond kiezen, want op een lichte (die ik eerst gekozen had) kan je je XMB niet meer lezen. Je hebt dat ook wel es voor bij het kiezen van games/demos op de HD. Na het isntalleren van Ratchet & Clank Demo gisteren kwam er zo'n mega achtergrond van RC op het scherm dat ik effe dacht dat het spel al aan het opstarten was, maar dat was niet zo. Maar ik kon m'n XMB gewoon niet meer zien. Bij de demo van GT HD is dat veel minder, maar daar is die achtergrond daar ook veel donkerder.

Nog meer mensen die hier last van hebben?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melniek schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:14:
[...]

Same here. Hij is vanochtend leverbaar geworden, maar ook nog geen mail ontvangen dat die verstuurd is. Stiekem zit ik te hopen dat die straks gewon op de mat valt, maar die kans lijkt me klein.
Wat ik op het forum lees, is dat mediamarkt hem inderdaad al verkoopt, of dat hier in Groningen ook zo is weet ik niet.

edit: De bestelling zal zo spoedig mogelijk worden verzonden. U kunt het pakket binnenkort via TNT-Post verwachten.
Hehehe ik zie inmiddels dat ik al mail heb.. zo maar ff in de pauze ophalen :P
AH zie jouw edit ook al!

@dutch_baseline: goeie tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
Cool dank, alvast gesaved, vanaaf ff proberen :P Denk dat verschillende mensen compleet los gaan op de theme's... gaat vast en zeker cooluh theme's opleveren...

[ Voor 10% gewijzigd door HoefMeistert op 08-11-2007 11:46 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
DarthDavy schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:36:
Bleh, Wehkamp levert niet naar België. Ging ook eerst AC bestellen, maar misschien toch nog maar eventjes wachten.

Dit spel is enorm gehyped en misschien wordt het toch niet de topper die iedereen verwacht. Dus even reviews/demo afwachten.

Ik vind die theme's wel heel moet ik zeggen. Toen ik eergisteren voor de eerste keer m'n PS3 opstarte dacht ik al dat in de thema-instellingen vanalles ging kunnen veranderen, maar buiten een achtergrond was daar niets te vinden en dat is maar magertjes.

Ik vind trouwens het gebruik van achtergronden niet altijd ideaal. Je moet een donkere achtergrond kiezen, want op een lichte (die ik eerst gekozen had) kan je je XMB niet meer lezen. Je hebt dat ook wel es voor bij het kiezen van games/demos op de HD. Na het isntalleren van Ratchet & Clank Demo gisteren kwam er zo'n mega achtergrond van RC op het scherm dat ik effe dacht dat het spel al aan het opstarten was, maar dat was niet zo. Maar ik kon m'n XMB gewoon niet meer zien. Bij de demo van GT HD is dat veel minder, maar daar is die achtergrond daar ook veel donkerder.

Nog meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb nog niet de nieuwe firmware, maar ik heb nu een achtergrond van Heavenly Sword die nogal licht is. Het nadeel wat ik daarbij ondervind is dat de selectie moeilijk te zien is, welke optie nu is geselecteerd. Dat is wel het nadeel met een lichte achtergrond. Uiteindelijk was het even wennen en nu loopt het allemaal weer soepeltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 22:06
Die pixeltheme is wel leuk gedaan, alleen jammer dat je de achtergrondkleur niet kunt instellen, want die is standaard wit (ok, met een vleugje groen), Zodoende zijn de witte/grijze letters erg onduidelijk.

Trouwens om eventuele vragen voor te zijn, installatie als volgt: men neme usbstick - maak map genaamd PS3 aan - hierin de map THEME aanmaken - en hier je thema inzetten. (Of je kunt de link van Shiver23 gewoon in je ps3-browser typen en rechtstreeks naar ps3 downloaden. Alleen het typen met controller gaat mijzelf niet goed af :9 )

[ Voor 27% gewijzigd door marcelcee op 08-11-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:41:
[...]

Hehehe ik zie inmiddels dat ik al mail heb.. zo maar ff in de pauze ophalen :P
AH zie jouw edit ook al!

@dutch_baseline: goeie tip ;)
Hoezo ophalen? Je hebt hem ook gepreordered bij dimplus, hij wordt toch gewoon thuisgestuurd, of heb je hem achteruit laten leggen ofzo?

Ik vind het nieuwe PSN logo in de XMB niet echt passen bij de rest van de iconen, trouwens.

[ Voor 10% gewijzigd door Melniek op 08-11-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:36:

Er komt geen demo van AC, de eerste reviews zijn lovend.

Famitsu ( 37/40 )
Gameinformer ( 9.5 )

Eurogamer impressies zijn ook lovend, staan wel op www.eurogamer.net

Gewoon kopen die game, tenminste iets origineels!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nu al veel mensen die er een gewoon simpel draadloos Toetsenbord+Muis op hebben aangesloten? zoja, welken hebben jullie.
Dan rij ik vanmiddag even om zo'n setje.

Zijn er al games die dit ondersteunen, de Tbord+muis combo.
of alleen UT3 voorlopig? http://www.xgn.nl/ps3/nie...ng-voor-de-playstation-3/

FPS speelt toch een stuk fijner zo :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
ceelcoumans schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:52:
[...]

Die pixeltheme is wel leuk gedaan, alleen jammer dat je de achtergrondkleur niet kunt instellen, want die is standaard wit (ok, met een vleugje groen), Zodoende zijn de witte/grijze letters erg onduidelijk.

Trouwens om eventuele vragen voor te zijn, installatie als volgt: men neme usbstick - maak map genaamd PS3 aan - hierin de map THEME aanmaken - en hier je thema inzetten. (Of je kunt de link van Shiver23 gewoon in je ps3-browser typen en rechtstreeks naar ps3 downloaden. Alleen het typen met controller gaat mijzelf niet goed af :9 )
Ik ben er ook weer achter dat ik echt geen Japans kan!! :P .
Maar gelukkig staat er gewoon download op de knoppen, dat lukt dan weer wel :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
m4yall schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:57:
[...]

Ik ben er ook weer achter dat ik echt geen Japans kan!! :P .
Maar gelukkig staat er gewoon download op de knoppen, dat lukt dan weer wel :z
haha ik ken het probleem tis bij mij erg verslechterd :P , van de 10 zinnen lees ik 3 woorden :D , knopjes drukken en we komen er wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las ergens dat je je wallpaper nu in 5 verschillende 'sterktes' kan instellen van donker naar licht zodat de XMB beter zichtbaar wordt met een lichte wallpaper.
Weet alleen niet waar deze optie zit, maar dit is weer zo'n 'stealth feature' die Sony niet bekend heeft gemaakt maar er wel in heeft gestopt. (las het op NeoGAF btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:09:

[...]
In de algemene voorwaarden staat helemaal niet dat de prijs bindend is, maar er staat dat ze niet aansprakelijk zijn voor typfouten. Dus denk dat je het kunt vergeten. Soortgelijke gevallen met de otto en wehkamp zijn vaker voorgevallen, en dan heb je gewoon dikke pech.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en netjes.
Meldingen over orders en orderstatussen horen niet in dit topic thuis!