zerokill schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:06:
Euh jongens na het lezen van +- 6 bladzijden die in ongeveer 9 uur gepost zijn begin ik me af te vragen of het zin heeft om een tweede ps3 topic te openen waar we het kunnen hebben over hoe je dingen moet instellen, hoe je je router met configen, wat voor tv je bij je ps3 gebruikt etc
dan kunnen we dit topic mss meer gaan houden voor discussies rond de ps3 zoals het wel/niet van een interne scaler, fw2.0 en dat soort dingen.
Het is toch een beetje overdreven dat er in 2 weken meer dan 4 topics zijn geweest met 90% berichten over mensen die net een ps3 hebben gekocht of twijfelen of ze er een moeten kopen. Begrijp me niet verkeerd, elke extra ps3er is geweldig maar de topics gaan een beetje snel ne het zou leuk zijn als we toch weer beetje meer terug gaan naar de "echte" ps3 discussie's van vroegah

Ik ben voor! Afgelopen dagen hier alleen maar kunnen lezen dat ze een PS3 hebben gekocht voor minder dan wat ik ervoor betaald heb

(niet dat dat mij uitmaakt hoor). Maar ik lees dit topic wel eens door voor ervaringen op het gebied van de PS3 niet voor aankondigingen dat mensen hem gekocht hebben

Niet dat ik het erg vindt, sterker nog hoe meer mensen een PS3 hebben hoe meer games ik kan verwachten, maar een aparte topic daarvoor zou mischien wel handig zijn idd. Hoor graag over ervaringen met games, nieuwste firmware, connectie tussen PSP en PS3 (heb ik trouwens al getest) etc.
Connectie tussen PSP en PS3 werkt erg lekker trouwens. Zit wel een vertraging in de besturing maar geluid en beeld komen redelijk goed door met qua beel matige kwaliteit en geluid goede kwaliteit. Heb helaas geen F1 dus kan die achteruitkijk spiegel niet checken

En 60 euro voor een F1 spel ,dat inmiddels alweer verouderd is en waar ik zelf van denk dat ik dit niet erg lang leuk ga vinden, vindt ik een beetje duur.
je moet ook ps3comp.com gebruiken voor het checken van de BC van games
Die website klopt ook niet hellemaal. Kijk maar eens bij Gran Turismo 4, staat qua punten dat hij het goed zou moeten doen, lees je de reacties dan zie je overal dat het niet zo goed werkt
[
Voor 6% gewijzigd door
Soepstengel op 07-11-2007 22:47
]