Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.129 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:53:
[...]

|:( |:( dan moet je het effe duidelijk zetten bij je vorige post. |:( |:(
Ik zal voortaan even het hele verhaal inquoten voor de duidelijkheid. :>

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 22:06
Blijkbaar heeft iedereen full hd-tv staan, aangezien dat mierenneuken al 3 pagina's lang :X ... Op mijn hdready tv maakt het toch niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:01
ceelcoumans schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:03:
Blijkbaar heeft iedereen full hd-tv staan, aangezien dat mierenneuken al 3 pagina's lang :X ... Op mijn hdready tv maakt het toch niet uit ;)
amen!

Native ondersteuning is natuurlijk wel leuk als je full hd hebt. Daarom heb je ook zo'n tv gekocht. Denk alleen dat het verschil nauwelijks te zien is tussen Native en Scaled 1080P

[ Voor 23% gewijzigd door m4yall op 07-11-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
jeez wat een gezeik om wat pixeltjes, je moet er met je neus opzitten om sowieso het verschil te zien.

Na wederom een zwaar frustrerende speelsessie in warhawk ga ik denk ik het spel verkopen \ Ruilen (al dan niet met headset, de headset is te klein voor mijn hoofd). Ik kan echt niet meekomen met de die hard gamers (wellicht ben ik wat té oud... ugh 32..), en speel té weinig om beter te worden. Een potje resistance multiplayer vind ik leuker, en daar heb ik singleplayer ook nog wat lol van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

DinoPK schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:08:
jeez wat een gezeik om wat pixeltjes, je moet er met je neus opzitten om sowieso het verschil te zien.

Na wederom een zwaar frustrerende speelsessie in warhawk ga ik denk ik het spel verkopen \ Ruilen (al dan niet met headset, de headset is te klein voor mijn hoofd). Ik kan echt niet meekomen met de die hard gamers (wellicht ben ik wat té oud... ugh 32..), en speel té weinig om beter te worden. Een potje resistance multiplayer vind ik leuker, en daar heb ik singleplayer ook nog wat lol van.
offtopic:
Ruilen tegen Oblivion? (goede staat)

Een scherp oog bij PS3Only merkte op dat de mogelijkheid van PSN Cards al in de huidige software zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Heb ik ook gelezen! Goed nieuws! Denk dat Sony daar goed aan doet om ze (vlak) voor de introductie van Singstar op de markt te hebben. Dat wordt natuurlijk één groot downloadfestijn!! En stja als mensen dan geen nummers kunnen kopen omdat ze geen CreditCard hebben, dan loop je toch wel wat inkomsten mis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
Ps3 rulez

[ Voor 105% gewijzigd door MauSS op 07-11-2007 16:48 ]

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig mooi die countdown timer op de bartsmit site...

Maar de lokale bartsmit hier verkoopt hem al :D:D:D:D WHOOOOOO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

zAo schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:18:
[...]

offtopic:
Ruilen tegen Oblivion? (goede staat)

Een scherp oog bij PS3Only merkte op dat de mogelijkheid van PSN Cards al in de huidige software zit.
Goed nieuws als het waar is, wirecard doet het niet meer :!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
Een paar linkjes had ook wel gemogen...

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuws: Tekken morgen in PlayStation Store

Door Joni Philips op 07-11-2007 om 14:17 Bron: Computer & Video Games
Met Tekken: Dark Resurrection is er al één Tekken game verkrijgbaar voor de PlayStation 3 en daar moet ook Tekken 6 bijkomen. Namco Bandai wil echter nog een Tekken game uitbrengen voor de release van Tekken 6. Ze komen namelijk met Tekken: Dark Resurrection Online voor het PlayStation Network.

Het is meestal op voorhand onbekend wanneer titels verschijnen in de PlayStation Store, maar deze week is dat anders. Sony heeft gemeld dat Tekken: Dark Resurrection Online morgen in de Europese PlayStation Store verschijnt. De game wordt geleverd in twee smaken, als uitbreiding voor Tekken: Dark Resurrection en als volledig pakket. Tekken: Dark Resurrection verdwijnt morgen uit de Store.

www.gamed.nl

----------------------------------------------------------------------------------

Firmware version 2.0 verschijnt morgen

Door:Shoudra367 - Geplaatst:Vandaag om 16:32 - Bekeken:29 - Reacties:0

De langverwachte Firmware 2.00 zal morgen te downloaden zijn. De firmware bevat nog steeds geen ingame-XMB toegan, wat wij erg teleurstellend vinden. Gelukkig zijn er wel genoeg nieuwe verbeteringen om ons tevreden te houden.

Zo kun je nu een playlist maken voor je muziek en foto's en via je PSP de PS3 aan zetten.

Het XMB kun je ook veranderen door de kleur en helderheid te veranderen of door gewoon een heel ander thema te gebruiken. Verder zal er op het XMB een Information Board te vinden zijn, welk het laatste Playstation nieuws plaatst (waarschijnlijk door IGN). Er is ook een nieuw Playstation Network catogorie te vinden in het XMB, welk ook het nieuwe PSN logo bevat.

Quote:
Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) announced today the availability of the latest version of the PLAYSTATION®3 (PS3™) system software. Version 2.00 features the ability to turn a PS3 system on and off remotely, using a PSP™ (PlayStation®Portable) system via the Remote Play1 function, allowing for a truly mobile partnership between the two systems.

Building on the success and potential of the Remote Play functionality, Version 2.00 will cement the partnership between PS3 and PSP and create a truly global experience. With the ability to turn your PS3 on and off from Wi-fi connection, there is now the opportunity to listen to the music, look at the photos and watch the videos saved on the PS3 Hard Disk Drive, anywhere in the world.

To further enhance the PS3 offering, Version 2.00 allows for the creation of personalised playlists in both the music and photo sections. This simple to use function gives users an opportunity to create unlimited music playlists for all occasions, as well as sharing favourite photos in glorious high definition.

Continuing with the idea of a personalised PS3, Version 2.00 allows for customisation of the XMB™ (XrossMediaBar) menu screen. Change the colour and brightness with the greatest of ease or have something completely different by setting a custom theme. With the potential for new backgrounds to become available on PLAYSTATION®Network in the future, Version 2.00 truly opens up a whole raft of options.

A host of other enhancements includes the addition of an Information Board on XMB to keep people up to date on the latest PlayStation® news, the inclusion of a new PLAYSTATION Network category and logo for easier navigation and Trend Micro Web Security, a free2, state of the art internet security system, designed to give parents peace of mind.

http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=7270

Ratchet & Clank krijgt downloadable content
Door:Rastapopulos - Geplaatst:Vandaag om 11:12 - Bekeken:167 - Reacties:4

Nog een paar dagen en dan kunnen ook wij aan de slag met het nieuwste deel in de Ratchet & Clank franchise, ditmaal op de PS3. Het blijft echter niet bij de content die geleverd word op de disk. Zo wist Ryan Schneider van Insomniac Games te melden in een interview.

Er zal namelijk downloadable content komen voor op het PSN. Helaas vertelde hij niet exact wat de inhoud zou zijn. Het zou eventueel om een multiplayer kunnen gaan zoals vorige week door mijn collega Rehabinum gemeld werd, klik .

Quote:
“It's been great to have a network that can facilitate the map-pack downloads, demos and trailers for both Resistance: Fall of Man and Ratchet & Clank: Tools of Destruction. The number of users on PSN has been rising steadily and we absolutely plan to support them with more new content coming soon.”

God of War III is in ontwikkeling

Door:Rastapopulos - Geplaatst:Vandaag om 11:04 - Bekeken:139 - Reacties:9

Cory Barlog is één van de bekende developers die samen met David Jaffe aan het roer heeft gestaan van de God of War games. Helaas komt Sony met het bericht dat deze getalenteerde man SCEA verlaat, Sony kwam met een officieel bericht waarin ze min of meer verklappen dat God of War III voor de PS3 in ontwikkeling is.

Quote:
"We can confirm that Cory Barlog, Game Director for God of War II, is leaving the SCEA SM Studio and we are grateful for his work and creative vision for the critically acclaimed God of War franchise... Moving forward, we are confident in the God of War team, as they are an extremely talented group of people that are passionate about the franchise and dedicated to creating even more epic content with God of War: Chains of Olympus for the PSP and God of War III for PS3."

Uiteraard was het wel te verwachten dat er een derde deel aan zat te komen voor de PS3, bij deze de bevestiging. Zodra we meer informatie of beelden hebben dan zul je het hier uiteraard terug kunnen vinden.

http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=7264

Nieuwe PlayStation site online
Door:The Hunter - Geplaatst:Vandaag om 4:22 - Bekeken:369 - Reacties:1

Vandaag is er weer een nieuwe Playstation site in de lucht gegaan. Genaamd ‘’PlayStation Network Portal’’. Deze site is een onderdeel van IGN.com en zal volledig gericht zijn in het netwerk gedeelte van de PlayStation. We kunnen dus aannemen dat er nu een samenwerkingsverband is met IGN en Sony.

Op de site is nog niet veel te zien, je kunt het laatste nieuws zien (via RSS) van IGN en je kan een video bekijken van HOME.
Verwacht wordt, dat je binnenkort daar via de site content zal kunnen zien wat in de PS-Store staat.
Hou dus de site zeker goed in de gaten.

http://psn.ign.com/

****************************************************************************************

PSN Cards is een feit!!!

Door:The Hunter - Geplaatst:Vandaag om 5:47 - Bekeken:671 - Reacties:13

Velen vroegen zich gister af waarom het PlayStation Netwerk offline was. Er werd zelfs gedacht dat er een nieuwe Firmware aan zat te komen maar, dat is natuurlijk niet zo. Het is zelfs beter dan een Firmware update want het is nu een feit dat de PSN Cards eraan zitten te komen.
Vele gamers vroegen om deze PSN Cards omdat sommige gewoon simpelweg geen creditcard konden aanschaffen of lenen. Sony heeft dus goed geluisterd naar de consument maar wel een beetje aan de late kant.

Onder Accountbeheer op het PSN netwerk is nu een optie erbij gekomen om je PSN card code in te voeren, dit is dus het begin want de kaartjes moeten natuurlijk nog wel in de winkels verschijnen.

Waneer je ze kan kopen in de winkel, is nog niet bekend gemaakt.

http://www.ps3focus.nl/v3/media/PSNCARDS1.jpg

http://www.ps3focus.nl/v3/media/PSNCARDS2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3focus.nl/v3/media/PSNCARDS1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:31

FeaR

In GoT we trust

WTF... volgens mij had je net nog best een post met redelijk nuttige info.
Jammer dat het zo groot was, maar wel veel inhoudelijker als wat er nu staat.
Al ben ik het wel eens met je quote :)

Maar wat er in je ori post stond over dat de XMB in de V2.00 release niet te bereiken is ingame.
Het zal wel aan mij liggen, maar het ontgaat mij helemaal waarom je ingame naar je XMB zou willen?
Enige wat ik me kan bedenken is dat ik dan naar surround over kan schakelen in plaats van geluid via tv zonder de game hoeven af te sluiten.
Maar er zullen allicht meer voordelen zijn die ik niet zie? :?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:51:
[...]

Maar wat er in je ori post stond over dat de XMB in de V2.00 release niet te bereiken is ingame.
Het zal wel aan mij liggen, maar het ontgaat mij helemaal waarom je ingame naar je XMB zou willen?
Enige wat ik me kan bedenken is dat ik dan naar surround over kan schakelen in plaats van geluid via tv zonder de game hoeven af te sluiten.
was automatisch ingelogd met een verkeerde GOT naam. kijk boven je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:11

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]

Berichten lezen van mensen die je krijgt tijdens het gamen? Om maar eens 1 te noemen :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:53:
[...]

Berichten lezen van mensen die je krijgt tijdens het gamen? Om maar eens 1 te noemen :)
Ja precies.. nu hopen dat ie morgen toch komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 11:57

S2S

Sandyman538 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:53:
[...]

Ik noem er nog een paar:

Snel je vrienden joinen in een MP potje.
Berichten versturen.
kijken of je berichten hebt.
Kijken wat je vrienden doen.
Muziekje opzetten.
Chatten met vrienden.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wel weer bijzonder om de reacties te zien. Mensen die hevig teleurgesteld zijn omdat het er niet in zit. Ik kan me niet herinneren dat Sony ooit gezegd heeft het ooit zo zou zijn.
Ik vind wel dat ik een beetje gelijk heb( :O ) dat 2.00 zeker geen gigantische update is zoals velen verwachten. De nodige opties erbij, dat zeker.
We zullen zien of er onder de kap nog meer dingen toegevoegd zijn. Ben benieuwd.

Zag ik trouwens net in de XMB bij friend een icoontje staan voor de titel die mensen aan het spelen zijn, wat ik eerder nog niet gezien heb? Of zie ik spoken en is dat hetzelfde als altijd?

[ Voor 18% gewijzigd door Shiver23 op 07-11-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Heee jeugd met je 32 ;)

Warhawk valt toch wel mee? Je gaat inderdaad soms vaak dood, maar met wat oefening is dat wel naar beneden te krijgen. Wat je niet moet willen is EN de vlag altijd pakken EN 1001 kills in een sessie EN nooit dood EN de meeste punten. Dat gaat nu eenmaal niet samen. Je moet denken wat is leuk: bv in een tank anderen platrijden. Nou, dan ga je dat doen. Of in een vliegtuig een kamikaze actie op de vlag. Niemand houd je tegen ;).

Ik speel ook niet vaak, max 3 avonden per week, en het gaat prima. Sterker, ik kan beter meekomen met warhawk dan met RFOM online, daar werd ik echt helemaal afgedroogd, terwijl ik de single player al gehaald had ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Of je het verschil ziet of niet is heelmaal niet meer relevant in deze discussie. De meeste mensen willen dolgraag het 'bewijs' zien dat de PS3 toch echt veeeeeeeeeeel krachtiger is dan de 360. En zolang de twee consoles ongeveer even krachtig blijven (en daar lijkt het op) zal dit eeuwig duren. Vorige generatie was het tenminste makkelijk, PS2 mindere graphics en shitty online, de Xbox mindere games en goed online. Discussie klaar. Nu heb je (ongeveer) gelijkwaardige producten en zijn de verschillen op grafisch en gameplay gebied veel kleiner. De fanboy gevechten blijven daardoor eeuwig voortduren, zo lijkt het.

PS. Als CoD4 daarwerkelijk 1080p op PS3 native was, zou dat huge nieuws zijn in fanboy land en zou de developer daar enorm over lopen opscheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
[...]
Vooral berichten van Friends lezen.schrijven tijdens gamen of direct uitnodigen of joinen. Headset opnieuw aanmelden.
Bijvoorbeeld als ik een Warhawk server start dan is het handig dat andere mensen jouw een bericht kunnen sturen als er in het andere team wat irritante spelers zitten.

[ Voor 37% gewijzigd door Falcon Heavy op 07-11-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:58:
[...]

Of je het verschil ziet of niet is heelmaal niet meer relevant in deze discussie. De meeste mensen willen dolgraag het 'bewijs' zien dat de PS3 toch echt veeeeeeeeeeel krachtiger is dan de 360. En zolang de twee consoles ongeveer even krachtig blijven (en daar lijkt het op) zal dit eeuwig duren. Vorige generatie was het tenminste makkelijk, PS2 mindere graphics en shitty online, de Xbox mindere games en goed online. Discussie klaar. Nu heb je (ongeveer) gelijkwaardige producten en zijn de verschillen op grafisch en gameplay gebied veel kleiner. De fanboy gevechten blijven daardoor eeuwig voortduren, zo lijkt het.

PS. Als CoD4 daarwerkelijk 1080p op PS3 native was, zou dat huge nieuws zijn in fanboy land en zou de developer daar enorm over lopen opscheppen.
Call of Duty 4 PS3 vs. 360
Door:ivo-ps3 - Geplaatst:Vandaag om 15:34 - Bekeken:361 - Reacties:8

Call of Duty is mischien wel de game waar we allen naar uit kijken op dit momment, en dan komen er ook nog steeds video's van uit om je lekker te maken. Dus nu ook weer ! Twee nieuwe video's van Call of Duty 4 Mordern Warfare. Deze video's geven een vergelijking tussen de PLAYSTATION 3 versie en die van de Xbox360.
Een echt duidelijk verschil zie ik niet echt, maar voor de lief hebbers kan je hier klikken voor de eerste video, en hier voor de tweede.

http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=7268

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:53:
[...]

was automatisch ingelogd met een verkeerde GOT naam. kijk boven je :)
Zag het nadat ik gepost had pas, maar toen was het al weer te laat.
Moet toch eens leren sneller te gaan typen...
S2S schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:57:
[...]
Ik noem er nog een paar:

Snel je vrienden joinen in een MP potje.
Berichten versturen.
kijken of je berichten hebt.
Kijken wat je vrienden doen.
Muziekje opzetten.
Chatten met vrienden.
Dan biedt het voor mij dus geen meerwaarde. Want dingen als berichten versturen en chatten ga ik niet tijdens een game of film doen, want dan ben ik daar mee bezig en daar wordt ik liever niet in gestoord (iets met concentratie enzo :+ ).
Muziekje opzetten tijdens het gamen of een film lijkt me nogal nutteloos want daar gaat je ingame-sound. Opzich dus een leuke optie, maar voor mij dus geen meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Kun je nu met firmware 2.0 chatten(via headset) en gamen tegelijk...zoals bv PES etc...?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47

OMD

Ligt zeker ook aan je ogen voor dat full-HD. Ik heb mijn ogen laten laseren vorig jaar. Heb ik nu Full-HD ogen? :D

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap echt niet waarom sony de firmware 2.0 verknalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:08:
Ik vind die thema's wel vet om eerlijk te zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Damn, COD4 is sweet! Eerste missie is al gelijk erg lekker en het ziet er allemaal erg netjes uit! Nooit zo van de CODs geweest maar deze is echt super!

Rennen L3 indrukken en het L1 aim systeem (half auto-aim) werkt echt erg goed.

[ Voor 21% gewijzigd door tex5 op 07-11-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:10:
[...]

Ik vind die thema's wel vet om eerlijk te zijn !
Is wel vet maar 2.0 zou eigenlijk een GROTE update moeten zijn dus ook met in game menu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:08:
Hoezo verknalt?

Je hoeft die thema's en dergelijke niet te gebruiken.
Qua layout staat bij mij alles nog steeds hetzelfde als toen ik mijn PS3 voor het eerst opstartte.
Wellicht komen er ook ooit voor jouw smaak functies of die de firmware niet verknallen...

En firmware is toch ook bedoeld om de software intern up te daten, dus het is niet alleen maar voor de looks...

Edit:
Dat met die ingame XMB komt gewoon bij update 2.10 of wat dan ook.
Wat maakt het nu uit welk nummertje ervoor staat, het komt eraan dus gewoon afwachten.

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 07-11-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:17:
[...]

Hoezo verknalt?

Je hoeft die thema's en dergelijke niet te gebruiken.
Qua layout staat bij mij alles nog steeds hetzelfde als toen ik mijn PS3 voor het eerst opstartte.
Wellicht komen er ook ooit voor jouw smaak functies of die de firmware niet verknallen...

En firmware is toch ook bedoeld om de software intern up te daten, dus het is niet alleen maar voor de looks...
zat jij op themas veranderen te wachten of meer op in game menu ? het is niet echt verknalt ofzo maar het zou compleet zijn wanneer de in game menu ook bij was..en meerdere chat opties..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:13:
[...]

Is wel vet maar 2.0 zou eigenlijk een GROTE update moeten zijn dus ook met in game menu..
Sja, Sony heeft nooit beweert wat wanneer komt. Ingame XMB zal vast wel komen maar de thema's vind ik al heel vet :) Uncharted/R&C laat ze maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 09:22

_Christiaan_

Master of SOG

Het schijnt dat de PS3 wel degelijk beschikt over een hardware scaler. Het is alleen niet toegestaan om deze te gebruiken :z Developers schijnen hem wel aan te kunnen zetten, maar de games worden niet goedgekeurd als de scaler wordt gebruikt.

Typisch een Sony-trekje dit, imo.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:19:
[...]

Sja, Sony heeft nooit beweert wat wanneer komt. Ingame XMB zal vast wel komen maar de thema's vind ik al heel vet :) Uncharted/R&C laat ze maar komen!
we zien het morgen wel hoe mooi het word met de themas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Insomniac gaat downloadbare content aanbieden
Geplaatst door: Renilde Michielsens op 07 nov 2007 om 12:42 uur
Welke content we kunnen verwachten op het PlayStation Netwerk is momenteel nog niet bekend, maar Insomniac Games heeft in ieder geval aangegeven dat we niet te lang hoeven te wachten.

Ontwikkelaar Insomniac Games is lyrisch over de mogelijkheid om downloadbare content aan te bieden en plant dan ook om dat in de toekomst vaak te doen. Heel binnenkort mogen we zo'n eerste lading al verwachten. Hij wist daarbij ook een stijgend aantal aan gebruikers van het PlayStation Netwerk te melden, wat voor hem een extra reden is om meer content aan te bieden.

Het is nog niet bekend over welke games hij het heeft. Het kan zowel gaan over Resistance: Fall of Man als Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, maar beide zou natuurlijk nog leuker zijn voor de gebruikers. Of we dan in de toekomst ook een download pack met een multiplayer mogelijkheid voor Ratchet & Clank Future kunnen verwachten is nog eventjes koffiedik kijken.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
FeaR1986 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:02:
[...]

Zag het nadat ik gepost had pas, maar toen was het al weer te laat.
Moet toch eens leren sneller te gaan typen...

[...]

Dan biedt het voor mij dus geen meerwaarde. Want dingen als berichten versturen en chatten ga ik niet tijdens een game of film doen, want dan ben ik daar mee bezig en daar wordt ik liever niet in gestoord (iets met concentratie enzo :+ ).
Muziekje opzetten tijdens het gamen of een film lijkt me nogal nutteloos want daar gaat je ingame-sound. Opzich dus een leuke optie, maar voor mij dus geen meerwaarde.
Waar het volgens mij om gaat, is dat een vriend je kan uitnodigen een game te spelen. Praktijk voorbeeld is dat je lekker casual aan het singleplayeren bent en een vriend online ziet komen. Je chat even met hem en besluit spel X samen te spelen. Vervolgens game jij nog even door en na een tijdje krijg je een invite bericht. Je kan dan kiezen om met één druk op de knop meteen in de multiplayer lobby van zijn spel te komen. Of je zoekt eerst even snel een savepunt en gaat dan op zijn uitnodiging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar ehmmm God of war 3 bevestigt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 1 dag de PS3 40GB versie.

Wat ik heb gedaan is als volgt.
Ik heb een Laptop. HP NX7400 met een 80GB hardeschijf. Van toshiba een 5400rpm geval met s-ata aansluiting.

De PS3 heeft er eentje van Fujitsu met 5400rpm ook s-ata.

Ik heb ze verwisseld. Me laptop heeft nu de 40GB uit me PS3. En me PS3 heeft de 80GB uit me laptop.

Wat me heel erg is opgevallen dat mijn 80GB hardeschijf in me laptop makkelijk 30 tot 40 graden werd. Die uit me PS3 komt (40GB Fujitsu MHW2040BH) word maximaal 30 graden.
Sterker nog, wanneer mijn laptop net in Windows zit en HDtune aan doe is die rond de 20graden. Bij me 80GB was het minstens 30.

Komt dit omdat mijn 80GB al bijna een half jaar oud is ?
Of is die 40GB uit de PS3 gewoon veel 'koeler'.

Update:
Wat ik nu heb begrepen is dat alle warme licht aan de achterkant eruit komt. Bij de gaten boven (bij die tekens van o.a. blu ray disc) komt er alleen koude lucht uit. Ook als ik aan het spelen ben of als Folding@home draait.
Aan de achterkant is het net een kachel.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 18:50 . Reden: Typefoutjes !! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de onderstaande link kan je ps3 games bestellen zonder verzendkosten..

http://www.ps3home.nl/pro...-4-modern-warfare-ps3.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
Firmware 2.0 al uit dan sorry ben echt een leek op gebied van de ps3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
he mensen! check dit, een foto van v2.0 http://www.ps3only.nl/scr...?image=002-004_129636.jpg

Lijkt een RSS logo links in beeld toch? Tevens zie je het nieuwe logo wat een tijd geleden gepatenteerd was :)

[edit] RSS ripoff logo denk ik eerder :P

[ Voor 28% gewijzigd door Falcon Heavy op 07-11-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3only.nl/screenshot.php?image=002-002_610408.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3only.nl/screenshot.php?image=002-004_129636.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
zo ziet het er nu bij mij uit.

Afbeeldingslocatie: http://i22.tinypic.com/30at1xh.jpg
kan het kwaad, aan de rechter kant op de foto van de ps3 is het kastje wel warm als de ps3 aan staat.

[ Voor 30% gewijzigd door Mars18 op 07-11-2007 17:43 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
We are also providing the ability for you to get creative and make your own original themes.

We’ve added several other features in this update. I’ll soon be back with more details with a quick video demo of some of the new features.
BRON lijkt erop dat er nog het een en ander aan functies dus inzit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PlayStation Eye
Alles over | 7 november 2007 - Vanaf vandaag, 7 november, ligt de PlayStation Eye in de winkel. Dit nieuwe stukje hardware, wat je kunt zien als de opvolger van de EyeToy, kan weer in een aantal games gebruikt worden. In dit artikel geven we je de technische specificaties van de camera en een kort overzicht van welke games je op korte termijn kunt verwachten of er al zijn.

Het technische verhaal
De PlayStation Eye is onder andere geschikt om video’s op te nemen en te versturen. Dat kan in twee soorten formaten. Ten eerste kun je een resolutie van 640 bij 480 met 60 frames per seconde opnemen en de tweede is met 120 frames per seconde een resolutie van 320 bij 240. Ter vergelijking: de video’s op InsideGamer worden in een resolutie van 640 bij 360 aangeboden.

Mocht je op je gezicht willen inzoomen, dan kan dat. De lens van de PlayStation Eye heeft een 56º to 75º Field of View zoom mogelijkheid. Ook kun je door middel van de vier microfoontjes in de camera geluiden opnemen. Tevens is het goed om te weten dat je niet zoveel licht nodig hebt als bij de EyeToy.

Hoe zit het met themes dan gaat het ons geld kosten ??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Mars18 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:38:

[afbeelding]
kan het kwaad, aan de rechter kant op de foto van de ps3 is het kastje wel warm als de ps3 aan staat.
Ja, dat ding rechts kan echt niet ;)

Vind het trouwens het logo van PSN er vreemd tussenstaan. Past totaal niet bij de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mars18 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:38:
Ziet eruit als genoeg ruimte en zeker omdat de achterkant ook open is. Je moet gewoon proberen ermee he als hij zwaar gaat blazen maar niet overhit (rood lampje knippert en hij loopt "vast") dan kan het op zich wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:52:
[...]

Ziet eruit als genoeg ruimte en zeker omdat de achterkant ook open is. Je moet gewoon proberen ermee he als hij zwaar gaat blazen maar niet overhit (rood lampje knippert en hij loopt "vast") dan kan het op zich wel.
maar aan de achterkant heeft ie ook nog eens een kachel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:41:

Hoe zit het met themes dan gaat het ons geld kosten ??
Als Sony slim is wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:56:
[...]

Een PS3 kan heel veel hebben en als hij echt te heet wordt schakelt hij zichzelf uit. Getest door iemand die de PS3 in een sporttas mee had om op zijn werk te kunnen gamen. Je PS3 zal hoogstens meer geluid maken omdat hij harder moet koelen, maar veel kwaad zal het niet kunnen.
We will be providing themes on PlayStation.com and through the PLAYSTATION Store.
Over geld wordt niet gesproken, maar kan het me zo voorstellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Shiver23 op 07-11-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:56:
[...]

Een kachel op een kamer met zowel een playstation 3 als een xbox 360? Je hebt toch al twee kachels daar *chuckle*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
hee den don, hoe kom je daar aan? Upload je ze zelf vanaf een andere bron of heb je de 2.0 al op je ps3 staan. De huidige achtergrond is bewegend, kan het met de thema's ook een andere bewegende achtergrond? b.v. deze lijkt me heeel vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
swampy schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:00:
[...]

Een kachel op een kamer met zowel een playstation 3 als een xbox 360? Je hebt toch al twee kachels daar *chuckle*
die kachel is nog nooit aangeweest ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Las net op ps3only over de nieuwe firmware update met de thema's en damn wat zijn ze nice. Maak me echt niks uit dat xmb in game er niet komt dit vind ik persoonlijk wel een stuk nicer. Bij de psp is de XMB themes sinds fw 3.71 ofz en daar sloeg het erg aan je kan nu al meer dan 100 profesionele themes vinden. Weet haast wel zeker dat het op de PS3 ook gaat aanslaan. Kan niet wachten tot morgen.. (of overmorge als het downloaden van de update pas klaar is want dat duurd echt jaren als de update er net is:( ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
Hoe kan je over "personaliseren" praten als de themes alleen gekocht en gedownload kunnen worden ?!

Pfff, 2.0 val mij VIES tegen. Waar is de mayor update ?
Volgens mij is het gewoon een 1.9X die om marketing redenen 2.0 is genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
coretx schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:17:
Hoe kan je over "personaliseren" praten als de themes alleen gekocht en gedownload kunnen worden ?!

waar staat dat dit alleen betaald moet worden, downloaden van PSN zelfde nu met de wallpapers ook gratis en daarnaast officiele die waarschijnlijk wel betaald moeten worden. lees even een paar posts boven mij, je kan ze zelf gaan samenstellen waarschijnlijk.

Omdat ik weet dat sommige ZEER LUI ZIJN:
We are also providing the ability for you to get creative and make your own original themes.
BRON

[ Voor 22% gewijzigd door Falcon Heavy op 07-11-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plieshout
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-08 11:53
Wie kan me helpen, ik krijg m'n Ps3 niet online.

Ik heb hier een Speedtouch 716G router/modem, daar zie ik m wel, maar de Ps3 krijgt geen IP-adres toegewezen. Ip-adres staat op static, 0.0.0.0 (bij b.v. mijn laptop staat daar DHCP, en dan het ip-adres daaronder)

Ik vermoed dat het m dus in de toewijzing van het ip adres zit, maar als ik de Ps3 zelf een ip-adres geef, dan gebeurt er nog steeds niks. Hij zegt enkel: IP-adres ophalen: Mislukt.

Wat doe ik fout??

Hoi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
plieshout schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:20:
Wie kan me helpen, ik krijg m'n Ps3 niet online.

Ik heb hier een Speedtouch 716G router/modem, daar zie ik m wel, maar de Ps3 krijgt geen IP-adres toegewezen. Ip-adres staat op static, 0.0.0.0 (bij b.v. mijn laptop staat daar DHCP, en dan het ip-adres daaronder)

Ik vermoed dat het m dus in de toewijzing van het ip adres zit, maar als ik de Ps3 zelf een ip-adres geef, dan gebeurt er nog steeds niks. Hij zegt enkel: IP-adres ophalen: Mislukt.

Wat doe ik fout??
Check dit even in je ROUTER/MODEM:

Home Network/DEVICES: staat dit er dan?
Security
Allow New Devices: New stations are allowed (automatically)
of
Security
Allow New Devices: New stations are allowed (via registration)
of
Security
Allow New Devices: New stations are NOT allowed
De eerste zou het moeten werken, de tweede moet je je modem op search for devices zetten en de derde werkt het totaal niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Falcon Heavy op 07-11-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:18:
[...]

Nee Fifa is qua management opties en graphics sowieso beter dan PES, maar ik vind persoonlijk de gameplay in Fifa altijd erg traag. Vooral in Fifa 08 vind ik dit erg tegenvallen.

Steekpassen die bijna nooit aankomen bij de spitsen e.d, spelers die niet snel genoeg reageren op je controls.

De gameplay in PES is vooral op de Ps3 erg vloeiend, wat natuurlijk de gameplay ten goede komt..

Uiteraard is dit wel persoonlijk, maar PES krijgt wel altijd hogere scores dan Fifa..
Ik heb vooral de ps3 gekocht voor de bluray optie, maar vind het ook wel leuk om een spel te kunnen spelen.
ben best wel nieuw in spellenland dus voor mij geldt vooral dat het er gewoon goed moet uitzien en leuk te spelen is.
management is minder belangrijk.
ik begrijp dat ik een verkeerde keuze van het spel heb gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:25:
[...]

Ik heb vooral de ps3 gekocht voor de bluray optie, maar vind het ook wel leuk om een spel te kunnen spelen.
ben best wel nieuw in spellenland dus voor mij geldt vooral dat het er gewoon goed moet uitzien en leuk te spelen is.
management is minder belangrijk.
ik begrijp dat ik een verkeerde keuze van het spel heb gemaakt?
Ik vind zelf Fifa wat toegankelijker dan PES. Zeker als je af en toe een spelletje speelt is Fifa een prima keuze. Probeer anders de PES demo nog even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plieshout
Frank J. schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:24:
[...]

Check dit even in je ROUTER/MODEM:

Home Network/DEVICES: staat dit er dan?
[...]

of

[...]
Heb beide geprobeerd, maar werken beide niet, staat standaard op (via registration).
probeer het net zonder WPA-beveiliging, doet ie het wel...nu zet ik de beveiliging weer op WPA, doet ie het weer niet...

Hoi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36

Of je wacht nog even totdat alles bekend is:
'We’ve added several other features in this update. I’ll soon be back with more details with a quick video demo of some of the new features.'
http://blog.us.playstatio.../07/firmware-update-v200/

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plieshout
Ben er uit, sleutel is hoodlettergevoelig, en ik kom er net achter dat het R2-knopje letters hoofdletters maakt.. 8)7 *voelt zich erg dom nu*

In elk geval bedankt voor je snelle reactie!! ;)

Hoi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Gratis update. Misschien een stukje verwachtingsmanagement bij jezelf plegen, want een 1.9X zou niet meer dan een paar bugfixes zijn en hele kleine wijzigingen.

Ach ja, sommige mensen zijn nooit tevreden. Geloof dat er rond de fall update van de 360 van vorig jaar ook de meest wilde verhalen de ronde deden en dat het achteraf nogal tegenviel. Terwijl er voldoende is toegevoegd. Sony hoeft dit niet te doen. Het is niet dat je PS3 onbruikbaar of gehandicapt is door de huidige functionaliteiten. Verre van.

Laten we indd eerst even de rest van de nieuwe dingen afwachten. En nogmaals een 1.9 naar 2.0 is voor Sony niet veel meer dan een 1.8 naar 1.9. Maar blijkbaar ben ik de enige die er zo over denkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 07-11-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Binnen no time 100/150 comments @ http://blog.us.playstatio...are-update-v200/#comments

Maar ik houd idd nog even vast aan de laatste regels van z'n bericht. Misschien nog een grote verrassing want het klinkt iig niet als 2.00 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar over de prepaid kaartjes voor PSN.. EINDELIJK :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:27:
[...]

Ik vind zelf Fifa wat toegankelijker dan PES. Zeker als je af en toe een spelletje speelt is Fifa een prima keuze. Probeer anders de PES demo nog even uit.
Dank je wel voor de tip
ik heb gisteren niet in de rij gestaan, maar via de website besteld.
Vanochtend keer ik naar de order status, en toen zag ik dat de PS3 tijdelijk uitverkocht was.
(Goh wat hebben we het toch slecht)
Hoe ik een Demo moet downloaden , moet ik nog gaan uitproberen.
ik weet nog niet hoe dat werkt.
Ik lees ook overal dat jullie 2 of 3 accounts aanmaken.
Ik begrijp dat dat is omdat er niet overal de zelfde games staan.
Maar hoe je dat ziet en waar je dat moet aanmaken, is voor mij nog een groot raadsel
Jullie zullen hier vast uitgebreid over gesproken hebben( is hier een beschrijving van)

Ben nu toch wel benieuwd, en hoop het snel te krijgen.
Maar ja, stel het eordt morgen geleverd, dan ligt het netwerk weer plat.
Iedereen wil dan weer Firmware 2.0 hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja want nu hebben we geen credit cards meer nodig.. maar psn kaarten :) ah een eurotje who cares :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
nudie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:43:
Binnen no time 100/150 comments @ http://blog.us.playstatio...are-update-v200/#comments

Maar ik houd idd nog even vast aan de laatste regels van z'n bericht. Misschien nog een grote verrassing want het klinkt iig niet als 2.00 :X
Bedoel je deze regel?
We’ve added several other features in this update. I’ll soon be back with more details with a quick video demo of some of the new features.
Maargoed, je weet natuurlijk niet wat er allemaal under-the-hood is verandert. Er waren, meen ik mij te herinneren, ook geruchten dat het geheugen verbruik van het OS drastisch is terug gebracht.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Sorry hoor maar de legendarische 2.0 update waarvan we al van update 1.3 horen zal NOOIT komen! Het is legendarisch, het is een myte!

Nee sony komt met updates en wat er in zit is elke keer gewoon tot op het laatste moment een geheim. Alle geruchten ten spijt totdat ik de 2.0 update ge-installeert geloof ik niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Laatst online: 00:49
Ik ben van plan aan 't eind van 't jaar een PS3 aan te schaffen. Nu heb ik nog ff wat korte vragen:

- Welke demo's zijn er op dit moment op PSN te d/l? Iemand met een handig lijstje?
- Kan ik de mp3'tjes die op mijn harde schijf staat gewoon via USB aan de PS3 koppelen en vervolgens ook op de PS3 HD zetten, en tijdens 't gamen naar mp3'tjes luisteren?
- Kun je HD content wireless via je laptop naar je PS3 streamen? Zo ja, welke formaten wel en welke niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Ik had toch wel een beetje gehoopt op XVID/DIVX support.

Vanochtend stond weer uit het niets mn ps3 aan. Dit is nu al de 4e keer dat ie uit zichzelf aangaat...

[ Voor 49% gewijzigd door basset op 07-11-2007 19:28 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Falch schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:23:
Ik ben van plan aan 't eind van 't jaar een PS3 aan te schaffen. Nu heb ik nog ff wat korte vragen:

- Welke demo's zijn er op dit moment op PSN te d/l? Iemand met een handig lijstje?
LIJST us store
- Kan ik de mp3'tjes die op mijn harde schijf staat gewoon via USB aan de PS3 koppelen en vervolgens ook op de PS3 HD zetten, en tijdens 't gamen naar mp3'tjes luisteren?
ja indien je HDD fat32 geformatteerd is. En nee ingame muziek wordt nog niet ondersteund.
- Kun je HD content wireless via je laptop naar je PS3 streamen? Zo ja, welke formaten wel en welke niet?
Dit kan, formaten weet ik niet precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basset schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:27:
Ik had toch wel een beetje gehoopt op XVID/DIVX support.

Vanochtend stond weer uit het niets mn ps3 aan. Dit is nu al de 4e keer dat ie uit zichzelf aangaat...
Transformers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik heb zojuist COD4 gekocht bij MM Alphen! Ik vol verwachting naar huis gescheurd, disk erin... Spel is NIET FullHD!!!! Ondanks dit op het doosje staat!!!

Waren afgelopen dagen dus discussies over, maar ik kan dus bevestigen dat het GEEN FULLHD is...

Tenzij ik iets verkeerd doe natuurlijk... Maar in het spel kan je nergens resolutie kiezen en ik heb mijn PS3 natuurlijk ook gewoon op FULLHD gezet...

Ennieweej, nu eerst spelen!!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Baseline schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:36:
Ik heb zojuist COD4 gekocht bij MM Alphen! Ik vol verwachting naar huis gescheurd, disk erin... Spel is NIET FullHD!!!! Ondanks dit op het doosje staat!!!

Waren afgelopen dagen dus discussies over, maar ik kan dus bevestigen dat het GEEN FULLHD is...

Tenzij ik iets verkeerd doe natuurlijk... Maar in het spel kan je nergens resolutie kiezen en ik heb mijn PS3 natuurlijk ook gewoon op FULLHD gezet...

|:( |:( |:( |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Laatst online: 00:49
Frank J. schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:27:
[...]

LIJST us store

[...]

ja indien je HDD fat32 geformatteerd is. En nee ingame muziek wordt nog niet ondersteund.

[...]

Dit kan, formaten weet ik niet precies
Thx voor de antwoorden, Frank (naamgenoot irl :))

Erg jammer dat ingame muziek niet worden ondersteund. Vooral in racegames vind ik dat wel een enorme pre. Ach ja, geen dealbreaker. Streamen van HD content lijkt me zeer relaxed, vooral ook omdat mijn laptop 1080p zelf niet goed aankan.

Blijven demo's onbeperkte tijd op PSN staan? En zijn er al plannen voor een US/Eur GT5 Prologue demo? Ik las dat de Japanse versie tot 30 november op PSN blijft staan, en ik denk dat ik dan nog geen PS3 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall

Ahhhhh wat jammer, nu heb je nog steeds superscherp 720p beeld! :9.
In de video stond dat 720p uitgevinkt moet staan voordat CoD4 1080p pakt... misschien dat ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 10:47

OMD

Daar moet iets anders achter zitten. Denk niet dat ze zo dom zijn dingen achter op het doosje te zetten wat niet waar is :X

Kiest het spel niet gewoon zelf de resolutie? Dus 1080p indien mogelijk?
Wat voor TV heb je?
Bekabeling?
in de PS3 alles goed staan?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
OMD schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:43:
[...]

Daar moet iets anders achter zitten. Denk niet dat ze zo dom zijn dingen achter op het doosje te zetten wat niet waar is :X

Kiest het spel niet gewoon zelf de resolutie? Dus 1080p indien mogelijk?
Wat voor TV heb je?
Bekabeling?
in de PS3 alles goed staan?
37" van Sharp... FullHD! Type weet ik ff niet....

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

720P uitzetten in je instellingen.

edit: spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
m4yall schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:42:
[...]

Ahhhhh wat jammer, nu heb je nog steeds superscherp 720p beeld! :9.
In de video stond dat 720p uitgevinkt moet staan voordat CoD4 1080p pakt... misschien dat ff proberen.
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Woehooee!!!

Ik had mijn tv op handmatig staan!!!! Je moet dan idd 720 uitvinken!!! Denk dat als je de ps3 op automatisch zet dat ie het dan ook doet!!!!!

Ennieweej: COD 4 IS FULLHD!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
nog verschil?

p.s. verplaats dit eens naar het COD4 draadje anders? ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Falcon Heavy op 07-11-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Frank J. schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:55:
nog verschil?

p.s. verplaats dit eens naar het COD4 draadje anders? ;)
Jeeeeeeeeeezus wat vet!!! Op 720 was het al vet, maar 1080.... oh oh oh.... DAMN!!!! Eerste level is op de boot... Ben net binnen....... pfff... wordt weer latertje dit!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Is CoD4 al uit in NL? Dacht dat de release 9 november was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Laatst online: 12:34
Humm... Al 2x vastlopers gehad i.c.m. Pro evolution Soccer 2008. Iemand meer last van vastlopers?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, appart.
heeft iedere mediamarkt ze al liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackman
  • Niet online
Vrijdag is vaak een vaste release dag voor games, maar sommige winkels hebben de games de woensdag ervoor al in de rekken liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Crackman schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:32:
Vrijdag is vaak een vaste release dag voor games, maar sommige winkels hebben de games de woensdag ervoor al in de rekken liggen.
Ja klopt! Ik heb dit nu al gehad bij RB Six Las Vegas, Heavenly Sword en nu dan COD4!!! Trouwens, bij de MM hoefde ik maar € 54,- te betalen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 21:14
Ik zie dat Ratchet bij dimplus op voorraad is.......Ik hoop dat de koekebakker Bart h'm morgen ook gaat verkopen.....Me want *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Crawl NL schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:39:
Ik zie dat Ratchet bij dimplus op voorraad is.......Ik hoop dat de koekebakker Bart h'm morgen ook gaat verkopen.....Me want *O*
Die zag ik ook al liggen bij de MM (stuk of 25 exemplaren).. Was even pittig om een keuze te maken, maar ben dus voor COD4 gegaan!!! Volgende week komt AC!!! Die ga ik dus OOK woensdag halen!!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Baseline schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:04:
[...]

Jeeeeeeeeeezus wat vet!!! Op 720 was het al vet, maar 1080.... oh oh oh.... DAMN!!!! Eerste level is op de boot... Ben net binnen....... pfff... wordt weer latertje dit!!! :P
Geupscaled ;) CoD4 is dus NIET Native 1080p :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackman
  • Niet online
Dutch_Baseline schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:45:
[...]

Die zag ik ook al liggen bij de MM (stuk of 25 exemplaren).. Was even pittig om een keuze te maken, maar ben dus voor COD4 gegaan!!! Volgende week komt AC!!! Die ga ik dus OOK woensdag halen!!!! ;)
vandaag ook een rondje gelopen door de stad, maar helaas nog geen R&C... wel CoD4 idd, maar die speel ik wel op de PC. Hoe is de Framerate van CoD4 op de PS3 eigenlijk? Ik dacht 60fps, maar is die ook constant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:50:
[...]

Jawel... Heb nu alleen die SD resolutie en 1080p aanstaan en mijn scherm pakt dus 1080p en niet die SD resolutie...

euh, tenzij ik het niet helemaal begrijp natuurlijk...

[ Voor 9% gewijzigd door Dutch_Baseline op 07-11-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Crackman schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:51:
[...]

vandaag ook een rondje gelopen door de stad, maar helaas nog geen R&C... wel CoD4 idd, maar die speel ik wel op de PC. Hoe is de Framerate van CoD4 op de PS3 eigenlijk? Ik dacht 60fps, maar is die ook constant?
Jep! Nog geen slowdowns! Ben net over een stad gevlogen! Overal gebeurd wat heeeeel veel actie!!! En het glibbert van je scherm!!! (1080P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:50:
[...]

Waarom: :(

Ze hebben het ook niet aangekondigd dat het 1080P Native zou zijn :) Er werden alleen wat verkeerde verwachtingen gewekt door het hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackman
  • Niet online
Dutch_Baseline schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:53:
[...]

Jep! Nog geen slowdowns! Ben net over een stad gevlogen! Overal gebeurd wat heeeeel veel actie!!! En het glibbert van je scherm!!! (1080P)
haha nice!

deze game heb ik overigens ook verschrikkelijk zin in:
nieuwe burnout paradise trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 21:14
Dutch_Baseline schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:45:
[...]

Wat moest Ratchet bij de MM kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
PWM schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:55:
[...]

Waarom: :(

Ze hebben het ook niet aangekondigd dat het 1080P Native zou zijn :) Er werden alleen wat verkeerde verwachtingen gewekt door het hoesje
mwoh niet zozeer door het hoesje hoor, eerder de mensen die meteen denken native 1080p. Maar serieus mensen denk eens even serieus na. COD4 niet PS3 exclusive zou opeens 1080p native zijn en R&C PS3 exclusive niet, denk dat R&C met Sony ondersteuning dit dan wel eerder voor elkaar zou krijgen.

Zelfde met die firmware 2.0. Iedereen valt er over heen dat Sony geen XMB ingame in deze update gestopt heeft. Maar al deze mensen die nu zo over Sony heen vallen hebben het aan zichzelf en aan de geruchten makers te danken. Keep it toghether man! zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Euh jongens na het lezen van +- 6 bladzijden die in ongeveer 9 uur gepost zijn begin ik me af te vragen of het zin heeft om een tweede ps3 topic te openen waar we het kunnen hebben over hoe je dingen moet instellen, hoe je je router met configen, wat voor tv je bij je ps3 gebruikt etc

dan kunnen we dit topic mss meer gaan houden voor discussies rond de ps3 zoals het wel/niet van een interne scaler, fw2.0 en dat soort dingen.

Het is toch een beetje overdreven dat er in 2 weken meer dan 4 topics zijn geweest met 90% berichten over mensen die net een ps3 hebben gekocht of twijfelen of ze er een moeten kopen. Begrijp me niet verkeerd, elke extra ps3er is geweldig maar de topics gaan een beetje snel ne het zou leuk zijn als we toch weer beetje meer terug gaan naar de "echte" ps3 discussie's van vroegah :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en netjes.
Meldingen over orders en orderstatussen horen niet in dit topic thuis!