Ten eerste is Aken net 20 minuten rijden voor mij. Dus ik ga niet helemaal extra naar Duitsland ervoor. En de Gainwards zijn wel altijd goed.
Je zegt hierboven over sparkle dat het een b-merk is met goedkoop ram wat slecht overklokt...heb je al eens een sparkle gehad en weet jij dan welk geheugen op de sparkle 8800GT zit?
En heb je ook gelezen dat Asus toch redelijk slechte kaarten maakt? Lawaaierige koeler, slecht geheugen en wordt vaker warmer dan andere kaarten...en dan is Asus toch een A-merk...
Over Club3D...ik heb hun dus een mail gestuurd met de vraag welk geheugen zij hebben op hun kaarten:
Geachte,
De eerste twee maanden zullen enkel NVIDIA gemaakte 8800GT kaarten verkocht worden, dus we kunnen niet op voorhand aangeven welk geheugen gebruikt gaat worden.
Dus met andere woorden, ze krijgen dus gewoon de nVidia dingen. Mijn ervaringen met poep3d zijn niet zo goed eigenlijk 2 kaarten kapot gegaan.
Aangezien ik erg tevreden ben over de MSI 7900GTO twijfel ik over de MSI. Ik heb altijd Gainward gehad, wat hele stabiele kaarten zijn. Maar de Gainwards hebben nu nog geen GoldenSamples, dus dat is jammer. eVGA heeft de betere cores, dus ik denk dat eVGA een grote kans maakt bij mij. Alleen de SC versie kan ik krijgen. De KO of de SSC nog niet.
[
Voor 34% gewijzigd door
Deathchant op 01-11-2007 14:37
]