[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 45.325 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
iPhone officieel simlock- en abbovrij te krijgen in Duitsland.

€ 1.000,- is alleen wel héél erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik ben dan toch blij met m'n iPhone van (omgerekend) ongeveer 300EUR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 12:26

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Lijkt me dat Apple hier aan meewerkt en dus op de een of andere manier "officiële unlocked iPhones" op de markt toestaat... Dan is het toch een kwestie van tijd voordat dit door "hackers" gratis kan met elke iPhone? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39
R4NCOR schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:28:
Dan is het toch een kwestie van tijd voordat dit door "hackers" gratis kan met elke iPhone? ;)
Kan al maanden :+

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

True. Maar niet zonder dat je kan firmware updaten zonder gevolgen ;) Dan wel, I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:22
catchingfire schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:53:
YES! Een alternatief gevonden op services.app die wel werkt, en waar je ook nog veel meer andere dingen ON/OFF kunt schakelen!

Voeg de volgende source toe in de installer :
http://modmyifone.com/installer.xml
...en installeer iToggle
Even een warning voor de Touch users, ik zou deze app niet installeren, 1 keer per ongeluk de Phone feature uitschakelen, en je Touch boot niet meer, dus mag je hem weer restoren.
Just FYI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag.... Ik krijg over een maand mijn iphone uit de VS, en nu zit ik met een probleem..

Ik bel momenteel gewoon prepaid omdat ik een arme student ben, maar ik zag vandaag een redelijk goedkoop simonly abonnement, voor 13,95€ 325 minuten/smsjes. Maar aangezien de iphone ook internet ondersteund (wat ik overigens toch niet gebruik) is er dan een kans dat ik moet gaan bijbetalen omdat mijn iphone toch contact gaat hebben met internet? Weet iemand hoe duur dat is? Want ik vraag me af of ik een data abonnement van 9.95€ erbij moet nemen, om hoge kosten te voorkomen, of is dit niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02 13:01
Ligt eraan wat jij wilt als jij overal internet wil hebben via EDGE moet je dat doen voor die 10 euro ik heb het wel gedaan (student) vind het een leuke toevoeging. Maar je kan EDGE, dus internet ook gewoon uitzetten (via een 3rd party applicatie) dus heb je geen last van hoge telefoonrekeningen. (je hebt dan nog wel wifi etc)

[ Voor 4% gewijzigd door Johny Cash op 21-11-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 19:12:
Ik heb even een vraag.... Ik krijg over een maand mijn iphone uit de VS, en nu zit ik met een probleem..

Ik bel momenteel gewoon prepaid omdat ik een arme student ben, maar ik zag vandaag een redelijk goedkoop simonly abonnement, voor 13,95€ 325 minuten/smsjes. Maar aangezien de iphone ook internet ondersteund (wat ik overigens toch niet gebruik) is er dan een kans dat ik moet gaan bijbetalen omdat mijn iphone toch contact gaat hebben met internet? Weet iemand hoe duur dat is? Want ik vraag me af of ik een data abonnement van 9.95€ erbij moet nemen, om hoge kosten te voorkomen, of is dit niet nodig?
Als jij zorgeloos wil internetten en e-mailen zou ik dat zeker doen.
Zo tik ik nu dit berichtje opmijn iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pxa270
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 15:56
Johny Cash schreef op woensdag 21 november 2007 @ 19:56:
Ligt eraan wat jij wilt als jij overal internet wil hebben via EDGE moet je dat doen voor die 10 euro ik heb het wel gedaan (student) vind het een leuke toevoeging. Maar je kan EDGE, dus internet ook gewoon uitzetten (via een 3rd party applicatie) dus heb je geen last van hoge telefoonrekeningen. (je hebt dan nog wel wifi etc)
Ik dacht dat niemand meer EDGE levert in NL, alleen GPRS en UMTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
YES! Een alternatief gevonden op services.app die wel werkt, en waar je ook nog veel meer andere dingen ON/OFF kunt schakelen!

...en installeer iToggle
Goeie tip! bedankt werkt goed! :9~

Verwijderd

Grmbl, m'n Proximus-factuur binnengekregen: €300

/me gaat ff z'n EDGE afzetten...

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
hebben er meer hier last van een instabiele Apollo? (die er tevens voor zorgt dat andere appz soms niet willen starten)

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Verwijderd

Heeft er iemand hier ervaring met een (Touch) car holder?

Het liefst geen "universele" holder maar gewoon eentje die ervoor gemaakt is... Kan namelijk niet echt wat vinden..

• Piebas
  • Laatst online: 17:10

...en installeer iToggle
Ik heb deze source toegevoegd maar iToggle komt (ook ná een refresh) niet in mijn lijst met packages hebben anderen hier ook last van?

Edit:
Inmiddels opgelost; url bleek niet goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Piebas op 22-11-2007 17:06 . Reden: oplossing toegevoegd ]

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:27
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:29:
Grmbl, m'n Proximus-factuur binnengekregen: €300

/me gaat ff z'n EDGE afzetten...
tsja, de tarieven zijn bekend toch .......

Verwijderd

Ik probeer met mijn iPhone 1.1.2 (unlocked via de iphoneclub-tutorial) 0800/0900-nummers te bellen, maar deze verschijnen in mijn iPhone als 080-01234 ipv 0800-1234. Ik krijg dan helaas de melding dit nummer is vervallen. Dat is niet het geval, want met mijn oude phone lukt dat wel.

Heeft iemand dit ook? Ik heb het Nederlandse App-support bestand gebruikt.

Verwijderd

RoelJewel schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:51:
[...]

tsja, de tarieven zijn bekend toch .......
Ow, je bedoeld dat ik een idioot ben?

Aangezien ik redelijk wat mailtjes aan het binnenkrijgen ben van mensen op dit forum, zal ik hier ff uitleggen waarom dit zoveel was:

M'n vriendin heeft enkele keren naar http://www.apple.com/trailers gesurft en daar wat filmpjes bekeken.

Dus, als je enkele keren per week gewoon je mailtjes nakijkt, moet je onder de 10EUR kunnen blijven qua data.

Verwijderd

Wat is Mail op de iPhone toch beperkt :X
Waarom kan ik niet zoeken, geen mappen aanmaken en geen bcc's versturen :/

Edit: Wat ik trouwens ook jammer vind is dat je geen losse bestanden kan opslaan (bijvoorbeeld een pdfje of word.doc).

In vergelijking met mijn (ex-) Nokia E61 is de iPhone dus totaal geen zakentelefoon.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 21:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:33:
Wat is Mail op de iPhone toch beperkt :X
Waarom kan ik niet zoeken, geen mappen aanmaken en geen bcc's versturen :/

In vergelijking met mijn (ex-) Nokia E61 is de iPhone dus totaal geen zakentelefoon.
Hier erger ik me ook best aan want ik had op zn minst wel een functie verwacht waarmee je rules voor bijvoorbeeld (tagged) spam kan aanmaken.

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

Mail is inderdaad nogal gelimiteerd, vroeg of laat, komt Apple zelf wel met een firmware-update aanzetten die Mail wat handiger maakt.

MacBookLast.fmfacebook

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik zou graag de applicatie installer.app manueel op mijn iPhone zetten. Als ik nu naar de website ga voor installer.app wordt er mij aangeraden om naar jailbreakme te gaan. Hier wordt automatisch de installer.app op je iPhone gezet.
Leuk maar dit is net niet wat ik wil. Ik wil gewoon de applicatie hebben zodat ik via iNdependence deze manueel op de iPhone kan zetten. Heeft er iemand een linkje waar ik de installer.app kan vinden voor firmware 1.1.1?

• Genya

Genya

Ad Infinitum

^ Dit mag hier (helaas) niet.

MacBookLast.fmfacebook

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Als homebrew voor de NDS wel mag: Het GBA+NDS "backup tools" topic deel 3
Waarom zou dit dan niet mogen voor de iPhone? ;)
Het is inderdaad een grijze zone maar in het ene onderdeel mag het net weer wel en hier net weer niet?!!
Maar goed een PB is ook goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:24
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:04:
Dus, als je enkele keren per week gewoon je mailtjes nakijkt, moet je onder de 10EUR kunnen blijven qua data.
als je rond de 10Eurie probeert te blijven kan je net zo goed een onbeperkt internet pakket op je abbo nemen de meeste zijn rond de 10Eurie !

het kan heel snel behoorlijk aantikken als je per ongeluk teveel download :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

absrnd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 08:40:
[...]

als je rond de 10Eurie probeert te blijven kan je net zo goed een onbeperkt internet pakket op je abbo nemen de meeste zijn rond de 10Eurie !
  1. Het is Euro
  2. Ik woon in België, en Proximus doet redelijk lastig. Als ik ze zeg dat ik toegang heb tot hun EDGE netwerk vallen ze op hun kont, en als ik een data-abbo wil, willen ze me een 2de SIM-kaart aansmeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:49

Animal_X

Rodin

Ik zit er aan te denken om een Iphone aan te schaffen, maar aangezien hij ook zakelijk gebruikt zal moeten worden, neig ik toch naar de TyTN II. Helaas kost die hier veel meer...

Iphone: 365,- euro, unlocked.

TyTN II: 575 euro, unlocked.

Ga ik toch twijvelen... Zijn er mensen hier die mij wat kunnen vertellen over gebruiksvriendelijkheid van de zakelijke functies?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Wat wil je er zakelijk gezien mee doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Animal_X schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:27:
Ga ik toch twijfelen... Zijn er mensen hier die mij wat kunnen vertellen over gebruiksvriendelijkheid van de zakelijke functies?
Is een beetje afhankelijk van wat voor een zakelijke functies je vooral gebruikt lijkt me? Heb je iets meer info? :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik kwam laatst bij zowel GSM.nl als bij GSMtrack.nl de (gehackte) iPhone tegen, beide tegen andere prijzen. Ik dacht, eens kijken welke het goedkoopst blijkt te zijn: GSM.nl!

Je hebt daar voor netto € 23,40 minder (dus iPhone + 2jarige abbokosten) dan bij GSMTrack de iPhone in huis, met daarbij 200 belminuten p/m + 4 maanden gratis sms + 1800 kbps internet. Bij GSMtrack heb je wel meer belminuten (275 p/m), maar bijv. weer geen onbeperkt internet..

Maar goed, blijft duur.. Beter importeer je er zelf een of koop je hem via marktplaats :) Heb er meteen even een artikeltje over geschreven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Leuk dat ze het al aanbieden maar wat ik intressanter vind is wat voor garantie ze bieden.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:45

Licko

ZVDK

is het bij vodafone mogelijk om bijvoorbeeld na 1 jaar het abonnement te wijzigen? 37 euro/maand is best veel voor een student :)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pxa270
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 15:56
wdekreij schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:48:
Je hebt daar voor netto € 23,40 minder (dus iPhone + 2jarige abbokosten) dan bij GSMTrack de iPhone in huis, met daarbij 200 belminuten p/m + 4 maanden gratis sms + 1800 kbps internet.
Ja, maar niet op de iPhone, die werkt met EDGE of GPRS, en aangezien EDGE in Nederland is opgedoekt dus alleen GPRS, dat is iets van 60 of 80 kbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Het is gewoon het standaard internet blox dat Vodafone erbij doet, ondanks dat je door de beperkingen van de iPhone zelf slechts op GPRS snelheid kunt internetten (of gratis WiFi :)) kun je het in ieder geval wel onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-07 09:20
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:24:
[...]
  1. Het is Euro
  2. Ik woon in België, en Proximus doet redelijk lastig. Als ik ze zeg dat ik toegang heb tot hun EDGE netwerk vallen ze op hun kont, en als ik een data-abbo wil, willen ze me een 2de SIM-kaart aansmeren...
Het is data-abonnement >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pwned :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 22:01
Gebruik de IPhone nu enkele dagen en ben er zeer tevreden over. Minpunt voor mij is tot nog toe alleen dat de voicemailsmsjes niet werken (wat echter opgelost is 1.1.2). Voor de rest een super ding, ben alleen nog op zoek naar een geschikt hoesje. Iets in de trant van een Iphone-sok waar ik hem dus uithaal als ik hem gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:32
Heb nu ook een kleine week de iPhone . Heb hiervoor een iPod Touch gehad . Het gevoel bij de iPhone is beter . Ik weet niet precies waarom. Het lijkt alsof alles stabieler werkt. Maar goed ; ik heb FW 1.1.1 en hij werkt fantastisch. Verder gebruik ik als bescherming ook een iSok , maar de sok is eigenlijk iets te klein voor de iPhone . Jammer . Een klein minpuntje is de diepe koptelefoonaansluiting. Maar dat is op te lossen met een verlengkabeltje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
een kennis van mij zit oor het moment in NY en zou voor mij een iphone willen meebrengen.
Hijzelf is niet echt op de hoogte van hoe of wat. Hij spreekt van een US model en een EU model. Technisch verschil weet ik niet, alleen zou het EU model 699$ kosten. Bedoelen ze hiermee dat hij een andere taal heeft geïnstalleerd gekregen en unlocked is?

Ik denk dat ik gewoon een US model moet hebben en dan hier gewoon mijn ding ermee doen :-)
Kan er mij iemand helpen, ik zit namelijk zelf in Marokko op vakantie en kan dus niet vollop op het internet.

Alvast vriendelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:06
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:53:
Hey,
een kennis van mij zit oor het moment in NY en zou voor mij een iphone willen meebrengen.
Hijzelf is niet echt op de hoogte van hoe of wat. Hij spreekt van een US model en een EU model. Technisch verschil weet ik niet, alleen zou het EU model 699$ kosten. Bedoelen ze hiermee dat hij een andere taal heeft geïnstalleerd gekregen en unlocked is?

Ik denk dat ik gewoon een US model moet hebben en dan hier gewoon mijn ding ermee doen :-)
Kan er mij iemand helpen, ik zit namelijk zelf in Marokko op vakantie en kan dus niet vollop op het internet.

Alvast vriendelijk bedankt.
Gewoon, iPhone laten meebrengen welke 399$ kost + nog wat BTW. Dan zit je altijd goed. VS EU versie is bulls****

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

Hoe redeneert Apple trouwens bij het terugsturen van een defecte (geïmporteerde) iPhone? Als je 'm nu terugzet naar fabrieksinstellingen en je hebt hem meegebracht uit Amerika is er feitelijk toch geen 'bewijs' dat je je iPhone gehackt hebt? Stel je voor dat je 'm net uit Amerika meegebracht tot leven wekt en dat er zich twee dode pixels op het scherm bevinden...

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De iPhone als Bluetooth modem gebruiken kan ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinker23
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-04-2024
Sinds ik via FW 1.1.2 geupgrade ben naar BB 04.02.13 zie ik alleen nog maar een blauw blokje naast NL KPN staan ipv een blauw blokje met een witte E erin. Betekent dit dat ik nu geen GPRS verbinding meer heb, of hebben ze eindelijk door bij Apple dat GPRS niet gelijk is aan EDGE en laten ze daarom die E maar weg? Ik kan wel gewoon surfen btw (ja wifi is disabled ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
.Arne schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:57:
Hoe redeneert Apple trouwens bij het terugsturen van een defecte (geïmporteerde) iPhone? Als je 'm nu terugzet naar fabrieksinstellingen en je hebt hem meegebracht uit Amerika is er feitelijk toch geen 'bewijs' dat je je iPhone gehackt hebt? Stel je voor dat je 'm net uit Amerika meegebracht tot leven wekt en dat er zich twee dode pixels op het scherm bevinden...
Ik begreep dat hij met AT&T geactiveerd moest zijn voor garantie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

Ah, tuurlijk, logisch. Als je een Amerikaanse iPhone überhaupt werkende krijgt in Europa, verlies je sowieso al je garantie.

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Sijmen schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:25:
[...]

Ik begreep dat hij met AT&T geactiveerd moest zijn voor garantie etc.
Een iPhone kan natuurlijk ook kapot gaan/zijn voordat je 'm geactiveerd hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

RoelJewel schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:59:
[...]

Een iPhone kan natuurlijk ook kapot gaan/zijn voordat je 'm geactiveerd hebt....
Ik dacht dat je 'm moest activeren voor je er überhaupt mee kunt surfen, muziek beluisteren, internetten etc. Eventueel kan je dooie pixels al spotten...

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
tinker23 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:22:
Sinds ik via FW 1.1.2 geupgrade ben naar BB 04.02.13 zie ik alleen nog maar een blauw blokje naast NL KPN staan ipv een blauw blokje met een witte E erin. Betekent dit dat ik nu geen GPRS verbinding meer heb, of hebben ze eindelijk door bij Apple dat GPRS niet gelijk is aan EDGE en laten ze daarom die E maar weg? Ik kan wel gewoon surfen btw (ja wifi is disabled ;))
Misschien moet je hier even kijken, hebben 'ze' het er ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:06
.Arne schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:32:
Als je een Amerikaanse iPhone überhaupt werkende krijgt in Europa.
Easy can do it :)

Echt met alle info op het internet is het een peuleschil en moet niet voor afschrikking zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word er gek van. Ik heb iphone versie 1.1.2 (geupdate van 1.1.1) en alles werkt perfect, behalve mijn gprs. Ik krijg gprs gewoon niet aan de praat.
Ik woon in belgie, provider is proximus en mijn instelling is
wap.proximus.be
paswoord: wap
login: wap
Heb het ook al geprobeerd met internet. proximus.be en leeg paswoord..., maar niets!
Op mijn vorige smartphone was het zoals hierboven aangegeven en dat verliep vlekkeloos. DIt vind ik echt een tegenvaller, aangezien ik zeeeeeeeeeeer graag gebruik zou maken van GPRS/EDGE

Indien iemand hier meer ervaring mee of werkend gekregen, ik hoor het graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

The_Cure schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 18:30:
[...]

Echt met alle info op het internet is het een peuleschil en moet niet voor afschrikking zorgen.
Ja, dat weet ik, heb zelf ook m'n touch gehackt dus daar schrik ik helemaal niet voor terug. Ik doelde eerder op het feit, wanneer je een Amerikaanse iPhone in Europa werkende krijgt, je sowieso je garantie kwijt bent. ;)

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 13:02
The_Cure schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 18:30:
[...]

Ik weet niet of je helemaal op de hoogte bent, maar check je serialnumber van je iPhone.
het 4 en 5de digit is de weeknr wanneer je phone geproduceerd is.
Wk41 is ok, wk 42 is twijfelachtig, later dan wk42 is een no go.
En dan heb ik het over US phones. EU phones is helemaal geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 21:00:
ik word er gek van. Ik heb iphone versie 1.1.2 (geupdate van 1.1.1) en alles werkt perfect, behalve mijn gprs. Ik krijg gprs gewoon niet aan de praat.
Ik woon in belgie, provider is proximus en mijn instelling is
wap.proximus.be
paswoord: wap
login: wap
Heb het ook al geprobeerd met internet. proximus.be en leeg paswoord..., maar niets!
Op mijn vorige smartphone was het zoals hierboven aangegeven en dat verliep vlekkeloos. DIt vind ik echt een tegenvaller, aangezien ik zeeeeeeeeeeer graag gebruik zou maken van GPRS/EDGE

Indien iemand hier meer ervaring mee of werkend gekregen, ik hoor het graag!!
internet.proximus.be, geen login en geen paswoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt ook niet!!! en ik heb nochtans een actief abonnement, want op mijn vorige smartphone kon ik perfect gprs toegang hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukte me net, per toeval, ineens naar boven te scrollen tijdens het internetten.
Ik heb nog even gezocht in de User Guide maar hier staat niets over.

Weet iemand hoe ik dat deed?

Ook heb ik een probleem met Installer.app. Alle apps die ik tot nu toe heb geinstalleerd werken niet. Ketsen meteen af als je ze opent.

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen (heb 1.1.1)?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmpaul
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-08 15:05
Naar boven scrollen doe je door op de titelbalk te klikken.

-always ill, but highly intelligent - | iCulture.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 02:01:
Ook heb ik een probleem met Installer.app. Alle apps die ik tot nu toe heb geinstalleerd werken niet. Ketsen meteen af als je ze opent.

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen (heb 1.1.1)?
chmod +x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

Lt. Marx schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:18:
Zijn er eigenlijk nog wel mensen die gewoon wachten totdat de iPhone in NL wordt gereleased?
Ik wacht zo ie zo tot dat ie in nederland ge-released wordt aangezien hij nog al veel curen heeft! en het gemak dat ik hem dan kan opsturen naar apple:)

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Ik wacht ook nog even op de NL versie, ook aangezien ik vermoed dat in de toekomst nieuwe applicaties zullen worden uitgebracht die een recente firmware nodig zullen hebben. Dan wil ik niet vast zitten aan de 1.1.1 die nu simlockvrij te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Orry schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:40:
[...]

Ik wacht zo ie zo tot dat ie in nederland ge-released wordt aangezien hij nog al veel curen heeft! en het gemak dat ik hem dan kan opsturen naar apple:)
Veel kuren? Het kost even wat moeite om te unlocken en eventueel te upgraden, maar verder werkt 't apparaat prima hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook, dit in verband met garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
Laten we de discussie wel een beetje constructief houden.

[ Voor 83% gewijzigd door Hoedje op 26-11-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Laatst online: 18-09-2019
k heb nu nog de 1.1.1 ..
ga deze week over naar 1.1.2 in de hoop dat ik dan weer gebruik kan maken van DigID :D

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Orry schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:40:
[...]

Het woord is: sowieso.
En veel kuren? Welke zijn dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

hoe zit het met T9/sms en mailen met een woordenboek als je een buitenlandse iPhone aanschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb nu 1.1.2 alleen heb ik een probleem met GPRS/EDGE wat ik volgens mij ook al met 1.1.1. had. Ondanks dat ik met Services EDGE uitzet blijkt er nog steeds data verzonden te worden. Dus als ik WIFI en EDGE uitzet kan ik nog steeds mail check en internet pagina's bekijken.

De provider is KPN en bij APN staat disabled. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:46
risp schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:03:
Ik heb nu 1.1.2 alleen heb ik een probleem met GPRS/EDGE wat ik volgens mij ook al met 1.1.1. had. Ondanks dat ik met Services EDGE uitzet blijkt er nog steeds data verzonden te worden. Dus als ik WIFI en EDGE uitzet kan ik nog steeds mail check en internet pagina's bekijken.

Probeer iToggle eens. Staat ook in de Installer... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
Sequence schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:36:
hoe zit het met T9/sms en mailen met een woordenboek als je een buitenlandse iPhone aanschaft?
Ik heb een nederlandstalige iPhone (1.1.2). Met mailen heb ik geen ervaring, maar met SMS wel. T9 werkt niet. De iPhone heeft een ander soort woordenboek, in zoverre dat de voorgestelde woorden Engels zijn. Wel schijnt het zo te zijn (is het zo?) dat het nieuwe woorden leert en de volgende keer die ook als alternatief aanbiedt. Gebruik het nog te kort om dat met zekerheid te kunnen stellen.
risp schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:03:

Weliswaar omslachtig, maar het werkt: domweg je EDGE/GPRS instellingen een klein beetje aanpassen, zodat bijv. het verkeerde of geen wachtwoord/APN wordt gevonden als ie probeert contact te maken.
Flatwhite schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:54:
[...]

Probeer iToggle eens. Staat ook in de Installer... ;)
iToggle niet, ik herhaal niet gebruiken. Staat ook in de installer dat ie niet geschikt is voor 1.1.2! Heb ook ergens gelezen dat er een 1.1.2-iPhone op 'tilt' ging ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
ButcherJF schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:59:
iToggle niet, ik herhaal niet gebruiken. Staat ook in de installer dat ie niet geschikt is voor 1.1.2! Heb ook ergens gelezen dat er een 1.1.2-iPhone op 'tilt' ging ermee.
Niet icm. 1.1.2 staat er, omdat je, als je met iToggle de telefoonfunctie uitzet je commcenter unload...
Je kan wel gewoon de .plist ff editen, zodat je de telefoon niet uit kun zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risp
  • Niet online
[...]

Weliswaar omslachtig, maar het werkt: domweg je EDGE/GPRS instellingen een klein beetje aanpassen, zodat bijv. het verkeerde of geen wachtwoord/APN wordt gevonden als ie probeert contact te maken.
Dat is dus juist het rare. In kan daar invullen wat ik ook maar wil, echter hij blijft verbinding maken...

Had ook nog even gezocht natuurlijk er zijn meer mensen die dit probleem hebben maar een oplossing is er niet: http://www.modmyifone.com/forums/showthread.php?p=103915

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gisteren wat applicaties geïnstalleerd op mijn iphone 1.1.2, wat ging dat vlot zeg. Dit is echt een fantastisch toestel. Makkelijk uit te breiden met nieuwe applicaties en games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:28

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 02:01:
Ook heb ik een probleem met Installer.app. Alle apps die ik tot nu toe heb geinstalleerd werken niet.
Had ik van de week ook, heb met iNdependence SSH opnieuw geinstalleerd en meteen gedeinstalleerd en toen no ipv yes op de vraag geantwoord(of andersom, je moet hetgeen waar die melding over gaat iig niet laten verwijderen).

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardo
Ik heb sinds kort HI eindeloos online maar krijg het niet werkend op de Iphone.
Ik heb edge ingeschakeld met de settings:
APN: internet
Username: kpn
Password: gprs
Ik heb wel de hele tijd het edge icoon boven in beeld, maar bij het openen van safari krijg ik de volgende foutmelding:

Could not activate EDGE: PDP authentication failure

Daarnaast heb ik de klantenservice gebeld en deze wisten mij te vertellen dat ik voor de goede gprs instellingen maar een berichtje naar 8040 moest sturen. Dit gaat uiteraard niet werken op de Iphone...
Ik maak overigens gebruik van 1.0.2 firmware.
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piebas
  • Laatst online: 17:10
Riccardo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:58:
Ik heb wel de hele tijd het edge icoon boven in beeld, maar bij het openen van safari krijg ik de volgende foutmelding:

Daarnaast heb ik de klantenservice gebeld en deze wisten mij te vertellen dat ik voor de goede gprs instellingen maar een berichtje naar 8040 moest sturen. Dit gaat uiteraard niet werken op de Iphone...
Iemand een oplossing?
Ik gebruik de volgende instellingen:
(let op de HOOFDLETTERS)
APN: Internet
Username: KPN
Password: GPRS

Ik heb een zakelijk abonement maar dat maakt niet uit volgernsmij.

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:03
iToggle werkt hier sinds een week ofzo PERFECT op een 1.1.2. De enige mogelijkheid om niet hard-coded EDGE/GRPS aan/uit te kunnen schakelen... services.app werkt niet, en ook dummy data in de edge settings zetten heeft totaal geen effect bij mij. KPN GPRS/EDGE kijkt er blijkbaar niet naar en connect gewoon altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:46
Riccardo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:58:

Iemand een oplossing?
Ik heb onder APN alleen internet staan en bij Username en Password niets. GPRS werkt dan probleemloos. i.i.g. bij mij dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risp
  • Niet online
catchingfire schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:26:
[...]

iToggle werkt hier sinds een week ofzo PERFECT op een 1.1.2. De enige mogelijkheid om niet hard-coded EDGE/GRPS aan/uit te kunnen schakelen... services.app werkt niet, en ook dummy data in de edge settings zetten heeft totaal geen effect bij mij. KPN GPRS/EDGE kijkt er blijkbaar niet naar en connect gewoon altijd.
Bedankt! Werkt hier ook perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:30

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

heeft iemand hier al een iPhone uit duitsland? Dan bedoel ik die van 999, -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renegade heeft er een

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:03
Er is een update voor iToggle beschikbaar: v1.0.5. Deze zit echter nog NIET in de installer maar moet handmatig geinstalleerd worden:

http://web.newsguy.com/ma.../itoggle/Toggle-1.0.5.tgz

To install:

1. Unpack
2. move "Toggle.app" to "/Applications" in the phone
3. Set the execute bit of "Toggle" (chmod +x Toggle)
4. Reboot

Zie ook: http://web.newsguy.com/marcio/iphone/itoggle/

Users running iToggle 1.0.4 with firmware 1.1.2 have reported SEVERE problems with the "Phone switch".
If you have a phone with firmware 1.1.2 you should upgrade to iToggle 1.0.5.

It appears that with firmware 1.1.2 when you turn off CommCenter, SpringBoard "dies".
SpringBoard is the phone "desktop" application.
If you have hitted the "Phone" off button with firmware 1.1.2 and had SSH and WiFi running, you can restore it by telneting to the phone and restart CommCenter with the following command:
launchctl load -w /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.CommCenter.plist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen worden de pre orders uitgeven aan een handje vol mensen in parijs door Orange. Donderdag is de officiele dag en je kan je dus oorlog voor de Orange winkels verwachten... met mij op de frontlinie. Tevens heb ik gewoon uit nieuwsgierigheid en als kadootje voor me vriendin de N2 bestelt. hier een topic op GoT trouwens. Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardo
Bedankt voor jullie mogelijke oplossingen maar het werkt helaas niet. Heb zowel KPN en GPRS met hoofdletters ingevuld als deze weggelaten maar blijf de foutmelding krijgen:

Could not activate edge: PDP authentication failure

Ook google geeft mij geen oplossingen.
Iemand nog iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
Voor alle mensen die ook het probleem hebben dat ze geen SMS'jes ontvangen van KPN en/of andere providers/banken.... Er is een fix!

iPhone firmware 1.1.1 (and older) does not support receiving of SMS from irrgeular sender like short numbers or an alphanumeric string. Many send such messages (Google, Skype, Banks etc.) Usually the text will get scrambled (scroll to bottom for screenshot) or in some cases phone wont receive at all. In some cases it will even corrupt the SMS database! This package will fix the problem so that you will be able to receive SMS from such senders.
Be aware: This isn't just a tiny fix for the SMS application - the entire phone applocation will be replaced with the one from 1.1.2 firmware. I have NOT noticed any problems though, only improvements (like carrier name is now displayed without scrolling)

Het staat in installer sinds vandaag en ik heb het uitgeprobeerd en werkt perfect!! Bij KPN krijg ik weer berichten van mijn voice en oproep gemist. Zeker de moeite waard..

Installer -> SMS Fix -> installen -> rebooten .. Klaar!

[ Voor 6% gewijzigd door Johny Cash op 28-11-2007 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johny Cash schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:51:
Voor alle mensen die ook het probleem hebben dat ze geen SMS'jes ontvangen van KPN en/of andere providers/banken.... Er is een fix!

iPhone firmware 1.1.1 (and older) does not support receiving of SMS from irrgeular sender like short numbers or an alphanumeric string. Many send such messages (Google, Skype, Banks etc.) Usually the text will get scrambled (scroll to bottom for screenshot) or in some cases phone wont receive at all. In some cases it will even corrupt the SMS database! This package will fix the problem so that you will be able to receive SMS from such senders.
Be aware: This isn't just a tiny fix for the SMS application - the entire phone applocation will be replaced with the one from 1.1.2 firmware. I have NOT noticed any problems though, only improvements (like carrier name is now displayed without scrolling)

Het staat in installer sinds vandaag en ik heb het uitgeprobeerd en werkt perfect!! Bij KPN krijg ik weer berichten van mijn voice en oproep gemist. Zeker de moeite waard..

Vanmiddag even proberen! Klinkt goed, was van plan te gaan updaten naar 1.1.2 maar dat laat ik nu nog even zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
Ja ik wou eigenlijk ook updaten naar 1.1.2 maar vond dat er nog te veel problemen aan zaten .. Dit is de perfect oplossing voor eigenlijk het grootste probleem (voor mij met 1.1.2)..

Btw nog bedankt voor het iphone jackiets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Johny Cash schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:51:

Staat bij mij niet in installer. Heb je een source toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 22:41
Ik ook, en heb na een aantal tutorials gelezen te hebben, toch de gok maar gewaagd. Resultaat: een unlocked 1.1.2 iPhone op T-Mobile NL.

Tot nu toe:
  • T-Mobile wordt nu volledig geschreven, ipv 'T-Mo...'
  • iPhone lijkt een stuk sneller te reageren.
  • Batterij indicator in iTunes
  • Nieuw GPRS icoon, een blauw vierkant hokje. Er schijnt bij een EDGE signaal een E te verschijnen. Echter, die hebben we niet in NL.
  • Foto's scrollen gaat nu vrijwel zonder stotteren. Ik heb 615 foto's in de lib.
Hoe / waar? H*ck***0*h.org. Meer mag ik helaas niet verklappen, volgens de regels hier.

Na alles gedaan te hebben, de boel weer (redelijk) origineel gemaakt. anySIM, SSH, Installer en iWorld weer verwijderd via Cyberduck. Daarna nog handmatig de SSH service gekilled:

code:
1
launchctl unload -w /Library/LaunchDaemons/com.openssh.sshd.plist

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Die SMS fix! _O_. Super. Vanavond gelijk proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
Jpjedi schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:58:
[...]

Staat bij mij niet in installer. Heb je een source toegevoegd?
Voeg de source Unlock.no toe

[ Voor 15% gewijzigd door Johny Cash op 28-11-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Napsju schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:58:
Ik ook, en heb na een aantal tutorials gelezen te hebben, toch de gok maar gewaagd. Resultaat: een unlocked 1.1.2 iPhone op T-Mobile NL.

Tot nu toe:
  • T-Mobile wordt nu volledig geschreven, ipv 'T-Mo...'
  • iPhone lijkt een stuk sneller te reageren.
  • Batterij indicator in iTunes
  • Nieuw GPRS icoon, een blauw vierkant hokje. Er schijnt bij een EDGE signaal een E te verschijnen. Echter, die hebben we niet in NL.
  • Foto's scrollen gaat nu vrijwel zonder stotteren. Ik heb 615 foto's in de lib.
Hoe / waar? H*ck***0*h.org. Meer mag ik helaas niet verklappen, volgens de regels hier.

Na alles gedaan te hebben, de boel weer (redelijk) origineel gemaakt. anySIM, SSH, Installer en iWorld weer verwijderd via Cyberduck. Daarna nog handmatig de SSH service gekilled:

code:
1
launchctl unload -w /Library/LaunchDaemons/com.openssh.sshd.plist
Klinkt toch weer erg aanlokkelijk om over te stappen op 1.1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:43

DoctorV64

Cosmopoliet

SMS fix is voor mij nu een van de belangrijkste punten. Voorlopig blijf ik bij 1.1.1.
Nu even bij t-mobile die sms dienst aanzetten als ik een voicemail heb mijn voicemail weer aanzetten.

Het werkt allemaal, net even getest.

[ Voor 19% gewijzigd door DoctorV64 op 28-11-2007 12:08 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjomo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 21:17
Simlockvrije Iphone in Frankrijk voor EUR650

Zie http://www.francetelecom....ases/CP_old/cp071128.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voorspel files doorheen richting Frankrijk dit weekend :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

650 euro? Nog steeds teveel imo. Voor 294 euro heb je er een in Amerika...

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:00
.Arne schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:33:
650 euro? Nog steeds teveel imo. Voor 294 euro heb je er een in Amerika...
Maar die in Frankrijk is wel officieel simlock vrij. Oftewel: zonder problemen upgraden en niet steeds hoeven te wachten tot ie weer gehackt is.

edit:
Oops verkeerd gelezen.. De iPhone blijft simlocked, alleen zonder abbo. Hij is wel unlocked te maken voor 100 Euro extra.

[ Voor 16% gewijzigd door Myrdhin op 28-11-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
Ik ben benieuwd als apple dadelijk zelf zijn toestels unlocked dan moet men er toch achter zien te komen hoe dat bij een niet "legaal" unlockte versie hetzelfde gedaan kan worden. Hierdoor zou dan iedereen fijn de firmware updates mee kunnen pakken.

Ook vraag ik me af als hij dadelijk in nederland komt en bijvoorbeeld kpn pakt het contract met Apple, zou ik dan met mij KPN abbotje gewoon mijn firmware kunnen updaten naar de officiele nederlandse KPN versie.. is allemaal ver in de toekomst maarja misschien ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Johny Cash schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:12:
Ik ben benieuwd als apple dadelijk zelf zijn toestels unlocked dan moet men er toch achter zien te komen hoe dat bij een niet "legaal" unlockte versie hetzelfde gedaan kan worden. Hierdoor zou dan iedereen fijn de firmware updates mee kunnen pakken.

Ook vraag ik me af als hij dadelijk in nederland komt en bijvoorbeeld kpn pakt het contract met Apple, zou ik dan met mij KPN abbotje gewoon mijn firmware kunnen updaten naar de officiele nederlandse KPN versie.. is allemaal ver in de toekomst maarja misschien ooit :)
Hij komt op een unlock lijst te staan bij Apple en Itunes voert een check uit bij Apple. Gezien de nummers variabel zijn en uniek kan je dit niet nabootsen.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.