Met AI-booster kan ik tot 260Mhz. HTT komen (en werkt alles prima, opstarten etcetera), maar zogauw ik via de BIOS zelf ga klokken, dan krijg ik mijn PC niet opgestart vanaf 250Mhz. HTT.Wackoz schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:06:
[...]
Laat Orthos voor de gein eens een uurtje of twee draaien op priority 5, dan weet je al of hij zo goed als stabiel is ofnietJe HTT draait netjes op 780mhz dus dat lijkt me niet direct het probleem. Ik zie dat je in windows met settings speelt, lukt het wel goed wanneer je alles gewoon in het bios zet? Mijn 5000+ draait stock 2.6ghz @ 1.32 volt, lijkt me geen probleem als jij je 4000+ in het bios al op 1.275 zet... Zelf komt ik niet verder dan 3.0ghz stabiel maar dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan mijn southbridge die niet meer wil (SB600).
offtopic:
Excuus Jism, was gericht naar Hugo
Komt dat doordat AI-booster de instelling pas wijzigt nadat het progje is opgestart, en dat de ogenschijnlijk zelfde instellingen via de BIOS niet werken?
Ik ga nu Orthos aanzetten op AI-booster met 260Mhz. Je hoort het straks
Mijn Vcore staat op Auto, en is volgens Ai-booster ongeveer 1,32-1,35 Volt.
[ Voor 3% gewijzigd door hugoarts op 23-12-2008 13:19 . Reden: Vcore toevoegen ]