Project Core4 klik hier voor de laatste update |
![]() ![]() ![]() |
De materialen en het belangrijkste stuk gereedschap |
Voor ik daadwerkelijk ga beginnen met posten van de werkzaamheden hierbij eerst maar eens een aantal foto’s van de materialen die ik tot nu toe bij elkaar heb voor de bouw van de case (bedankt AC-Ryan!). ![]() ![]() Voor de bouw van de case zal ik één stuk gereedschap veelvuldig gaan gebruiken, ik zat al een tijdje te denken om het aan te schaffen, maar nu moest ik wel en ik ben er dan ook erg blij mee, mijn nieuwe bovenfrees ![]() ![]() |
Kleine update |
Ik had jullie eigenlijk een grotere update beloofd waarbij alle mallen klaar zouden zijn, maar ik had er even niet aan gedacht dat mijn vriendin dit weekend nachtdienst heeft en overdag dus slaapt. Beetje lullig om dan overdag te gaan staan zagen en frezen hè ![]() Maar ik heb wel een paar nieuwtjes te melden, dus voor de nieuwsgierigen onder jullie toch even een kleine update ![]() Allereerst ben ik weer een stuk gereedschap rijker dankzij een vervroegd sinterklaas cadeau van mijn ouders Zo breidt de collectie mooi weer uit en ik ben zelf nog aan het sparen voor een kolomboormachine en een band- en schijfschuurmachine. ![]() ![]() Ik heb afgelopen weekend bij collega modder "43prcnt burnt" een stacker moederbor tray opgehaald welke hij ooit aan had geschaft voor zijn project "Red Storm Ten" maar niet gebruikt had. Deze heb ik voor een prikkie over kunnen nemen en een deel van de onderdelen hiervan zullen gebruikt worden voor mijn project. ![]() ![]() Zoals ik al aangegeven had zijn inmiddels ook de eerste 2 mallen voor het frezen van het plexiglas gefreesd. Van beide versies maak ik nog één mal bij, zodat ik het plexi straks tussen twee mallen in kan klemmen, maar eerst moet er nog flink geschuurd worden |
[ Voor 255% gewijzigd door floriske.nl op 05-11-2010 13:36 ]