[CIP] Core4

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 17.936 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:19
Is het nog gelukt met je muur? ;)
En belangrijker nog, lukt het met je mod? Ben best benieuwd naar het eindresultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Klein subtiel schopje... Ik vraag me af of er ooit nog wat geworden is van dit veelbelovende project? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRaGA88
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-09 17:59
Het gaat denk ik nog wel eens terug door, de TS was verhuist(denk ik).
En was al een hobby kamer aan het maken om daarin verder te kunnen werken aan dit project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Ja Floris, dat krijg je als je gaat reageren en nog een linkje in je sig hebt staan :P

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Lol :D vreemd om dit topic ineens op de eerste pagina te zien staan :P

Korte status update: * floriske.nl heeft momenteel gewoon geen tijd om aan het project te werken :$

Iets langere versie:
• In december 2007 hebben we een casco nieuwbouw huis gekocht waar we in maart 2008 ingetrokken zijn omdat het bewoonbaar was. Sindsdien zijn we nog flink aan het klussen geweest (o.a. zolder opgesplitst in overloop en 2 kamers, waarvan er eentje hobbykamer wordt).
• begin 2009 hebben we besloten een pup aan te schaffen (Rottweiler) en zijn hierop op zoek gegaan naar een fokker welke circa half mei pups verwachtte zodat deze rond de zomer (ivm vakantie) ons huis onveilig kon komen maken.
• onze dame had uiteraard ook huisvesting nodig en hierop hebben we besloten naast het huis een schuurtje te bouwen met een buitenren waar ze overdag, mochten we beide niet thuis zijn, in kon.
• 22 mei is onze Rottweiler Beau geboren en 18 juli 2009 is ze ons huis onveilig komen maken en zoals je je wellicht voor kan stellen gaat hier (zeker in het begin) veel tijd in zitten.
• tussendoor heb ik in juni ook nog 'ns m'n vriendin ten huwelijk gevraagd en komende maand gaan we trouwen, ook dit kost nogal wat voorbereidingen.
• voor onze bruiloft ben ik ook nog eens met een hobby-project bezig (photobooth) en al met al bij elkaar opgeteld is er gewoon te weinig vrije tijd over om met Core4 bezig te zijn.

Ik wil de draad zeker nog 'n keer op gaan pakken, maar dat kan nog wel even duren aangezien ik na onze bruiloft eerst nog eens aan de gang wil met het maken van schuifwanden op de zolder, kast voor wasmachine en droger, schuifwandenkast in de garage en nog een aantal zaken meer.

Voor nu dus echt geen idee wanneer de verhuisdozen met alle onderdelen uitgepakt gaan worden, maar leuk om te zien dat er nog interesse is voor m'n project :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

nou doe dan maar een linkje naar het photobooth project, hebben we tenminste iets te zien...

oh en natuurlijk gefeliciteerd met je huis, leuk dat je een hond hebt, is de buiten ren mooi geworden, gefeliciteerd met je zoon excuses neefje heet ook zo Dochter, gefeliciteerd met het aanstaande huwelijk!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Geckoo schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:52:
nou doe dan maar een linkje naar het photobooth project, hebben we tenminste iets te zien...

oh en natuurlijk gefeliciteerd met je huis, leuk dat je een hond hebt, is de buiten ren mooi geworden, gefeliciteerd met je zoon excuses neefje heet ook zo Dochter, gefeliciteerd met het aanstaande huwelijk!
Lol, misschien wellicht wat onduidelijk, maar onze Rottweiler heet Beau ;) (even er bij vermeld in mijn vorige post) kinderen laten we voorlopig even achterwege :X

Edit: hier even een foto van onze draak (afgelopen week genomen)
Afbeeldingslocatie: http://img340.imageshack.us/img340/8959/snc00108bew600px.jpg

Heb niet veel foto's van het photobooth (meer een foto zuil) project, maar hier eentje van het begin om je toch een beetje tevreden te stellen ;)

Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/6269/snc00094300px.jpg

Worden uiteindelijk 3 steigerhouten kastjes (1 met camera en flits, 1 met monitor en pc en 1 met printer) ipv 2 met een steigerhouten tafeltje er onder.

De buitenren hebben we opgezet uit verzinkt stalen kennelpanelen met hardhouten palen om het geheel wat meer uitstraling te geven en ben erg tevreden over het resultaat. In eerste instantie waren de panelen 1m hoog, maar omdat onze dame uitgevonden had dat ze er uit kon springen heb ik het geheel vervangen voor panelen van 1,8m hoog.

edit: hier even een foto van toen de ren nog 1m hoog en Beau 'n p(r)upke was, de hoek die je nog ziet is van het nieuwe schuurtje:

Afbeeldingslocatie: http://img17.imageshack.us/img17/5908/dsc08171m.jpg

en thx voor de felicitaties uiteraard!

[ Voor 33% gewijzigd door floriske.nl op 10-05-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:15

TimvH

Kletsmajoor

Nog nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Heel veel nieuws zelfs: klik .... :X .... maar helaas geen nieuws omtrent dit project.

Alles ligt nog steeds te wachten op een vervolg, maar ben nog steeds ontzettend druk met van alles en nog wat, waaronder ook een opleiding aan de fotovakschool naast mijn werk waar behoorlijk wat van de overgebleven vrije tijd in gaat zitten.

Wel ben ik eindelijk (we wonen er pas 3 jaar :X ) begonnen aan de afwerking van de zolder. We hadden er al 2 kamers van gemaakt, maar ben nu ook daadwerkelijk bezig met het maken van schuifdeuren onder het knieschot etc. zodat het straks ook 2 bruikbare kamers worden waarvan er eentje mijn hobbykamer moet worden.

Wellicht dat ik daarna het project weer op ga pakken, tot die tijd blijft het nog even in de ijskast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

floriske.nl schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:44:
[...]

Heel veel nieuws zelfs: klik .... :X .... maar helaas geen nieuws omtrent dit project.
_O-
Pagina: 1 2 Laatste