The devil is in the details.
Het volgende viel me op toen ik iets wilde weggooien uit/van de 'Private Storage':
Er staat een knopje met de tekst: Yes! Gooi 'mmaar weg

Volgens mij moet er een spatie tussen de twee m'en > Yes! Gooi 'm maar weg
Verwijderd
Naast schieten, springen, rondrollen in de morphball en het scannen van elk hoekje en gaatje om meer informatie te vergaren met de scan visor, kan Samus dit keer ook nieuwe speeltje gebruiken
De bewegingsgevoeligheid van de Wii remote en de nunchuck worden ook slim gebruikt tijdens de rest van de game. Door middel van het draaien en het vooruit of achteruit bewegen van de Wiimote ten opzichte van het scherm kan je als speler apparaten bedienen of sloten openen. De bewegingen van de nunchuck is gekoppeld aan de grapple lasso, waarmee Samus over afgronden kan slingeren en voorwerpen naar zich toe kan trekken.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 16:45 . Reden: nog een foutje ]
Na deze geschiedenisles kunnen we beginnen aan het derde en laatste deel. Samus is samen met zijn collega's Ghor, Rundas en Gandrayda aan boord van een schip in de vloot van de Galactic Federation.
Een gewonde Samus kan nog net op tijd de planetaire lasers activeren en de Leviathan vernietigen voordat ze bewusteloos raakt.
kan.De snelle, maar soms chaotische actie in de racewedstrijden kunnen ons wel vermaken.
reviews: Viva Piñata: Party Animals - Blijheid en zoetigheid
Ik snap dat we tweakers zijn, maar toch....De Stichting Ethernet Reclame wil volgend jaar...
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
De eerste 'is' moet weg.Het is doorzoeken van computers met behulp van spyware is echter niet toegestaan in Duitsland.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Het is doorzoeken van computers met behulp van spyware is echter niet toegestaan in Duitsland.
[ Voor 98% gewijzigd door Kuhlie op 23-11-2007 10:19 ]
Verwijderd
Weet ik, en deze discussie heb ik al een keer gevoerd. Ik vind het is gewoon netjes om op een professionele site een changelog zonder spelfouten neer te zetten. Als een changelog 20 regels is, oke, maar voor die 6 changes moet dat toch wel kunnen? Plus, Firefox heeft een handige add-on hiervoorHahn schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:58:
[...]
Eigenlijk niet onze fout natuurlijk, maar toch maar verbeterd
nieuws: Oud lek maakt herintrede in Apples Leopard
Hier zit echter een bug in (...)Hier zit echter bug in (...)
nieuws: Ster gaat experimenteren met interactieve reclame via gsm
Laatste alinea;
registeren --> registReren
Verwijderd
Ether niet EthernetDe Stichting Ethernet Reclame
@RoeAntSte:
Ja, ik had een poging gedaan, maar scrolde blijkbaar iets te snel

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 14:54 ]
Eerste zin:
Moet denk ik "illegaal" zijn (of "illegale kopieën van"), want het gaat natuurlijk niet om films en muziek die zelf illegaal zijn/isInternetgebruikers in Frankrijk die illegale films en muziek downloaden
Overigens is het artikel een beetje verwarrend omdat eerst over de downloaders gesproken wordt, maar later gaat het over de verspreiders
[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 23-11-2007 16:41 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
uitzitten??? bedoel je niet uitzetten?
check tekst ook.
Ik ben wel verbaasd dat niemand het heeft gemerkt.
[ Voor 13% gewijzigd door Dark Angel 58 op 23-11-2007 18:46 ]
Verwijderd
Zoiets kan je beter de volgende keer op de devtrack gooien, want dat is hardcoded code waar de redactie niet bij kan. Dit staat ook in de topicwaarschuwing (fouten in teksten die niet van de redactie komen (Wat we niet in dit topic willen zien: alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.); en)Mesjefskie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:32:
Met het gevaar genomineerd te worden voor 'De Mierenneuker van 2007 award'...![]()
Het volgende viel me op toen ik iets wilde weggooien uit/van de 'Private Storage':
Er staat een knopje met de tekst: Yes! Gooi 'mmaar weg
[afbeelding]
Volgens mij moet er een spatie tussen de twee m'en > Yes! Gooi 'm maar weg
Dit model heeft een diagonaal van 15"
Derde alinea:
Verder is Microsoft van mening dat de kwetsbaardheid van het algoritme in Windows 2000 en XP geen acuut gevaar vormt.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Zo zouden maar liefst drieduizend gebruikers tegelijk aan hetzelfde document kunnen werken.
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Verwijderd
Dat lijkt precies op tijd, want de eens zo machtige kabelbedrijven worden inmiddels fel beconcurreertd door glasvezelaanbieders als Verizon en AT&T.
Update geschiedenis
nov '07 ATi Catalyst Linux Display Driver 7.11
okt '07 ATi Catalyst Linux Display Driver 8.42.3
sep '07 ATi Linux Driver 8.41.7
Commandline FTW | Tweakt met mate
"Naar aanleiding hiervan moest een groot aantal gemeenten teruggrijpen naar het rode potlood."
De link onder 'moest' is niet helemaal goed
edit: hm misschien moet dit eigenlijk in een apart topic..
[ Voor 9% gewijzigd door Mathijs1 op 26-11-2007 09:04 ]
Onderwierp.Craig Barth, cto van Devil Mountain Software, was een van hen en hij onderworp een bijgewerkte XP-laptop aan de OfficeBench-suite om te kijken hoe de prestaties van Office 2007 waren.
Onderworp, da's toch geen woord
[ Voor 4% gewijzigd door Fairy op 26-11-2007 14:59 ]
2e alinea:
garantstaan > garant staaner twee 'sterke financiële partners' garantstaan voor het bedrag
In het nieuwsartikel over de Intel Core 2 Extreme QX9650 staat dat deze een FSB heeft van 1300 MHz heeft, dit zou 1333 MHz moeten zijn.
The Dude abides!
Verengide Arabische Emiraten -> Verenigde Arabische Emiraten
Speel ook Balls Connect en Repeat
"Meer dan tienduizend bezoekers zullen een weekend lang de nodige klokuren gamen, en al deze computers en randapparatuur hebben meer dan 2 kilomter tafelruimte nodig. Alle computers worden aangesloten op het lokale netwerk dat een bandbreedte van 40gbit/s en een capaciteit van 92gbit/s heeft."
kilomter
--->
kilometer
Volgens mij moet daar nog "is" bij.Dit is echter pas de eerste stap, want over een paar jaar wil IBM een afgeleide van de Cell uitbrengen die nog vijf keer zo snel.
Casemod: Cubeleon
"Vier dagen lang, vanaf donderdag 28 november 8.00 uur tot en met zondag 2 december 12.00 uur,"
28e november valt op een woensdag, donderdag is het 29 november. Dus wat moet het zijn?
[ Voor 19% gewijzigd door 2_05 op 26-11-2007 22:27 ]
"Wat gamen betreft kan er gestreden worden om prijzen bij onder meer Counter-Strike, StarCraft, WarCraft III, Tekken 5 en good old Quake."
Er stond WarCract
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
[ Voor 47% gewijzigd door Wilbert de Vries op 27-11-2007 10:20 ]
De speler kruipt in de huid van agent J.C. Denton, wiens lichaam is met nanotechniek is verbeterd.
diefstalop de hoogte van de diefstel van vijftienduizend
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Zal waarschijnlijk consumenten moeten zijn.... Concerns als Acer, Apple, Nokia en Philips beweren volgens makeITfair dat zij op de kobaltmarkt slechts kleine concumenten zijn en dat het lastig is om de mijnindustrie te beïnvloeden. ...
[ Voor 80% gewijzigd door Hero of Time op 27-11-2007 23:35 ]
Commandline FTW | Tweakt met mate
nieuws: Linus Torvalds bespreekt toekomst Linux-kernel
'en' in plaats van komma ?
Nee, want een ssd is een soort harde schijf. De latency wordt verlaagd voor all hdd's, maar specifiek voor de ssd's.Fairy schreef op woensdag 28 november 2007 @ 08:06:
Verder zal er gewerkt worden aan het terugdringen van de toegangstijd van harde schijven, om het werken met solid state drives te vereenvoudigen.
nieuws: Linus Torvalds bespreekt toekomst Linux-kernel
'en' in plaats van komma ?
"aangegaan"..., zodat de prijsconcurrentie met kolenenergie sneller kan worden aangaan.
eerste regel staat Verzizon, dit moet natuurlijk Verizon zijn
Verzizon gaat zijn cdma-netwerk openstellen voor alle apparaten en applicaties die een testprocedure hebben doorlopen. Het bedrijf voldoet daarmee aan een eis die de FCC aan deelnemers aan de 700MHz-veiling heeft gesteld.
Verzizon --> VerizonVerzizon gaat zijn cdma-netwerk openstellen voor alle apparaten en applicaties die een testprocedure hebben doorlopen. Het bedrijf voldoet daarmee aan een eis die de FCC aan deelnemers aan de 700MHz-veiling heeft gesteld.
Laatste alinea:
HonderdduizendOrange hoopt nog dit jaar een kleine honderduizend exemplaren van Apple's toestel te verkopen.
nieuws: Nigeriaans bedrijf beschuldigt Olpc van patentschending
Tweede alinea:
Royalties edit -- volgens Van Dale is het toch royalty'sHet bedrijf stelt dat de organisatie van Nicholas Negroponte uiteindelijk zal moet kiezen: stoppen met de productie van de Olpc of royalty's afdragen aan Lagos Analysis.

[ Voor 57% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 28-11-2007 18:31 . Reden: +olpc ]
dan deTwee dagen later blijkt de Franse telecomaanbieder liefst 350 euro goedkoper te zijn de 1000 euro die T-Mobile voor een vrij toestel wil hebben
In de alinea erop wordt Apple's gezegd, dus naar mijn idee moet of dit iPhone's zijn of die andere ApplesDaarbij krijgen klanten gratis toegang tot iPhones visuele voicemail-dienst en 'ongelimiteerde' toegang tot internet en e-mail.
[ Voor 31% gewijzigd door Tsunami op 28-11-2007 18:24 ]
"het spel Manhunt 2" of iets dergelijks, gok ik, aangezien een definitie van die "het" nergens anders in de tekst te vinden is... ?Eerder al had PvdA-Kamerlid Jeroen Dijsselbloem gevraagd of de verkoop van het spel in Nederland kon worden verboden.
Gaarne elders melden dus.Hero Of Time schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 23:30:
Het linkje bij ATi Linux Driver 7.11 is nog niet toegevoegd aan de meuk geschiedenis. Nou hoort het niet hier eigenlijk, maar zou wel netjes zijn als dat aangepast wordt.
Rest is weer bijgewerkt.
Verwijderd
Derde alinea:
hadden? of hebben, maar in dat geval ook bleef -> blijft en hadden -> hebbenDie oordeelde dat volgens de Amerikaanse grondwet de klanten er recht op hedden dat het geheim bleef welke boeken zij hadden gekocht en wees het verzoek af.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 09:45 ]
Omdat Amazon ook die gegevens niet wilde geven, kwam de zaak voor de rechter. Die oordeelde dat volgens de Amerikaanse grondwet de klanten er recht op hedden dat het geheim bleef welke boeken zij hadden gekocht en wees het verzoek af.
hedden -> hadden
PV : 4650 Wp : 15 x AEG AS-M60XB-310 + GoodWe 4200D-NS : PVOutput
bijna dubbel postmddd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:04:
http://life.tweakers.net/...administratie-amazon.html
Omdat Amazon ook die gegevens niet wilde geven, kwam de zaak voor de rechter. Die oordeelde dat volgens de Amerikaanse grondwet de klanten er recht op hedden dat het geheim bleef welke boeken zij hadden gekocht en wees het verzoek af.
hedden -> hadden
Amerikaanse[...], is momenteel alleen beschikbaar voor Amerikanse uitgevers en werkt met Adobe Acrobat 8 en ouder.
En moet "ouder" niet "hoger" zijn?
edit:
systeemYahoo en Adobe werken aan een system waarmee uitgevers dynamisch gegenereerde advertenties aan een pdf-versie van content kunnen toevoegen.
En moet "van content" hier niet weg?
[ Voor 30% gewijzigd door Pinobigbird op 29-11-2007 10:30 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Hedden?Die oordeelde dat volgens de Amerikaanse grondwet de klanten er recht op hedden dat het geheim bleef welke boeken zij hadden gekocht en wees het verzoek af.
nieuws: Rechter ontzegt justitie toegang tot administratie Amazon
In de titel moet "eerst" "eerste" zijn, neem ik aan.
Of wordt daar epileerdrift bedoeld?eperimenteerdrift
[ Voor 23% gewijzigd door F_J_K op 29-11-2007 19:20 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Het beoordelingssysteem, dat losjes is gebaseerd op het rating-machanisme van de populaire website Digg.com
degamers?maar helaas niet zo snel als die van degamers
Door de knip en plak van de oudere versie staat in de tekst nog Het gaat om versie 6.84 build 10.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Nederlandse met een d, a.u.b.Nederlanse webwinkels gemiddeld drie uur per maand offline
Houden jullie zo van http://www.forward-moving...ds/2006/10/38197-spam.jpg dat jullie het maar spim noemen?
Grr, zal de volgende keer beter lezen.
@The_Zeroorez: DAar heb ik overheen gelezen

[ Voor 23% gewijzigd door ibmos2warp op 30-11-2007 17:27 . Reden: op 'check images' gedrukt zodat de pagina niet verspringt als je foto geladen wordt. Da's irritant, namelijk ;) ]
Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.
Dat vroeg ik me ook al af toen ik dit stuk voor het eerst onder ogen kreeg, maar dit schijnt echt de bedoeling te zijn. Als je tegenbewijs hebt hoor ik het graag (per DM of in een apart topic plsPinobigbird schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:03:
En moet "ouder" niet "hoger" zijn?
De verkorte versie moet duidelijk maken wat er bedoeld werdEn moet "van content" hier niet weg?
In de markt voor een grasmaaier?
Die is wel heel erg
Allemaal weer gefikst, met dank voor de meldingen
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Spim is Instant Messaging-spam. Die blijft dus lekker staanibmos2warp schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:13:
nieuws: Nieuwe MSN-client laat chatters spim rapporteren
Houden jullie zo van [afbeelding] dat jullie het maar spim noemen?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
In het bericht zie je dat dat staat voor 'spam instant message' ofzoibmos2warp schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:13:
nieuws: Nieuwe MSN-client laat chatters spim rapporteren
Houden jullie zo van [afbeelding] dat jullie het maar spim noemen?
[ Voor 0% gewijzigd door TheZeroorez op 30-11-2007 17:19 . Reden: Rataplan :-( ]
Net boven de tweede foto is een lettertje uit de pagina ontsnapt:
Sinds vanmiddag is onze perskamer voorzien van zowel een fatsoenlijke internetverbinding als een connectie met het lokale DreamHack-netwerk.
De 700MHz-gebied
Het 700MHz-gebied dusge·bied (het ~, ~en)
1 deel van het aardoppervlak
2 geheel van zaken die behoren tot een vak van wetenschap, kunst enz. => terrein
3 [wisk.] open samenhangende verzameling
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
In de één na laatste alinea zit een foutje en wordt er imho wel érg vaak "wel" gebruikt:
Ik meende eerder nog een tweede fout te hebben gezien maar die kan ik niet meer terugvindenDe Riaa verweerde zich onder meer door te stellen dat de openbaar aanklager in 2004 wel had meegewerkt aan een rechtszaak tegen de Portland State University en dat er destijds wel persoonsgegevens overhandigd waren. De Universiteit van Oregon zou daarom weldegelijk wel degelijk in staat zijn om de gegevens te verstrekken.

In de alinea met het UoO logo:
Hierdoor wordt de suggestie gewerkt gewekt dat er veel bewijs is, terwijl dit in werkelijkheid anders kan zijn.
In artikel over de ontslagen redacteur. gereputeerde? Moet zijn denk ik gerespecteerde? Of reputatie?
[ Voor 3% gewijzigd door Saab op 01-12-2007 21:09 ]
https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection
The devil is in the details.
https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection
Onder de 7e foto staat Razor, dat moet Razer zijn.
edit: "de titel"( als je op het plaatje hovert) bevat ook de foutieve naam Razor.
edit 2: Het onderschrift "pop'n music" moet denk ik klein gemaakt worden? (foto 18)
[ Voor 36% gewijzigd door Hieronymus op 02-12-2007 13:12 ]
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
'Kane & Lynch: Dead Man veel belooft, maar weinig waarmaakt.'
Belooft??
Dat is correct, het is namelijk 3e persoon enkelvoud, een stam+t.Pulsher schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:17:
nieuws: 'GameSpot-redacteur ontslagen na kritische review'
Belooft??
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
datHet duo gebruikt een onlangs geopenbaard lek die een buffer overflow tot gevolg heeft
In deeze zin staan drie fauten
En wat is dan het onderwerp? "Computer veel belooft, maar weinig waarmaakt"??Faro schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:20:
[...]
Dat is correct, het is namelijk 3e persoon enkelvoud, een stam+t.
Volgens mij is het een voltooid-deelwoord, en het voltooid-deelwoord van beloven wordt meestal met een d geschreven.
Excuses, miste de context, en daarmee de zinsstructuur van de hoofdzin, volledig.
[ Voor 10% gewijzigd door kunnen op 02-12-2007 17:23 ]
Eén keer "bij" eraf.Onlangs startte de Amerikaanse actiegroep Moveon.org een Facebook-protestgroep waarbij tienduizenden gebruikers zich bij aansloten.
"Op de stand van Intel is het bijvoorbeeld mogelijk om de nieuwe reeks van Penryn-processors uit te testen."
uit te testen kan niet (net als uit testen). Het moet zijn: ...uit te proberen of .... te testen.
Contaminiatie heet dat.
[ Voor 3% gewijzigd door Mattie112 op 03-12-2007 08:08 ]
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Het onderschrift bij de F1 sim luidt "Formule 1-autoo's" ipv ~auto's.
Verderop in het stukje Netwerk:
Als deelnemer aan DreamHack krijg je je eigen ip-adres en wordt word je niet beperkt in het gebruik van de 100Mbit-internetverbinding.
nieuws: Irc-community schrikt van logzoekmachine
In de opsomming in de tweede alinea gaat het mis:
Onder andere chats op de populaire irc-channels EFnet, DALnet, Freenode en QuakeNetUndernet Quakenet en Undernet worden geregistreerd.
nieuws: PvdA wil gratis internet in trein
Laatste zin tweede alinea:
Volgens Samsom zal internettoegang in de trein voor de rezigers reizigers dan ook een aanzienlijke meerwaarde bieden.
[ Voor 51% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 03-12-2007 11:53 . Reden: +irc +reizigers ]
Verwijderd
Activision ziet het opgaan in de nieuwe ondernemening als een uitgelezen kans om actief te worden op het gebied van online soellen
'de' wegDell heeft zijn tweede plek op de ranglijst van laptopfabrikanten moeten afstaan aan Acer terwijl de HP zijn koppositie op de gehele computermarkt heeft weten te verstevigen, volgens cijfers van onderzoeksbureau iSuppli.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
IRSeek verweerd zich door erop te wijzen dat de kanalen publiek zijn en dat het geen verrassing kan zijn voor gebruikers dat hun conversaties gepubliceerd worden op het web.
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Verwijderd
m/z geïndexeerdIRSeek heeft inmiddels 300 miljoen conversaties geïndexeert
m/z verdeeldmeer dan tweeduizend kanalen, verdeelt over tien netwerken
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 11:54 ]
Nog meer:Erycius schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:40:
Een tiet van een dt fout alweer
[...]
IRSeek heeft inmiddels 300 miljoen conversaties geïndexeert en het bedrijf logt inmiddels meer dan tweeduizend kanalen, verdeelt over...
'Bekendmaking' impliceert exact hetzelfde en is wel nederlands.geschrokken gereageerd op de bekendwording
Verwijderd
Pulsher schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:17:
nieuws: 'GameSpot-redacteur ontslagen na kritische review'
Belooft??
nee hoor, de zin staat nl in de verleden tijdFaro schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:20:
[...]
Dat is correct, het is namelijk 3e persoon enkelvoud, een stam+t.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 12:09 ]
Toch wel, de zin die "gequote" wordt "waarin staat dat "K&l veel belooft maar weinig waarmaakt" staat in de tegenwoordige tijd. Het klopt, move on.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:07:
[...]
[...]
nee hoor, de zin staat nl in de verleden tijd
@hierboven: ik mag hopen dat de redacteur van het IRSeek stukje een minder dag had/stoned/dronken was?
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Verwijderd
oeps, zin verkeerd gelzezenDexterBelgium schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:31:
[...]
Toch wel, de zin die "gequote" wordt "waarin staat dat "K&l veel belooft maar weinig waarmaakt" staat in de tegenwoordige tijd. Het klopt, move on.

> BritseIn september klaagden medewerkers van diverse Brityse ministeries...
Dat is wel een koopje dan, geheel Activision overnemen voor nog geen dertig dollar...Vivendi betaalt 27,50 dollar voor de aandelen van Activision
Zó slecht gaat de dollar toch ook weer niet?
Ik weet best dat het per aandeel is, maar zo staat het er nu niet...
- reizigersVolgens Samsom zal internettoegang in de trein voor de rezigers dan ook een aanzienlijke meerwaarde bieden.
Oh jee, deze staat er al een hele tijd... de tweede kop op de tweede pagina luidt "Scoreniveau's"; dat moet natuurlijk "Scoreniveaus" zonder apostrof zijn.
overtreedt -> overtredenDaarin stelt Nintendo dat de bedrijven paragraaf 95a van de Duitse wet overtreedt.
nieuws: Blizzard-eigenaar Vivendi neemt Activision over
razendpopulaire -> razend populaire..en voor het vooral in Azië razendpopulaire StarCraft.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Verwijderd
Zonder verder gedoe kan je hieronder de laaste twee films van CCTV zien over DreamHack 2007.Zonder verder gedoe kan hieronder de laatste twee film van CCTV zien over DreamHack 2007.
Volgens mij is geluiden niet onzijdig.... waardoor het de geluiden in KDE 4 nog niet vlekkeloos werken.
Dit topic is gesloten.