Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Hoewel ik meestal iemand ben die zeurt dat woorden aan elkaar moeten, nu een keertje andersom. In het woord digitaletelevisiekijker gaat het om kijkers van digitale televisie (niet digitaletelevisie), het moet dus zijn: digitale televisiekijker.
Ik zal nog even zoeken naar de rationale.
Nee, ik heb geen gelijk: http://woordenlijst.org/leidraad/6/7/:
(1) Als we een samenstelling maken waar een woordgroep deel van uitmaakt, schrijven we alle delen aan elkaar vast.
met een van de voorbeelden:
open haard -- nepopenhaard
Heb ik vandaag toch weer wat geleerd. Bedankt tweakers!
[ Voor 25% gewijzigd door Kuhlie op 14-11-2007 11:04 ]
http://www.nederlandsewoo...ion&woordenlijst=spelling
Verder heeft Google nog een hoop meer resultaten bij "dit workstation" dan bij "deze workstation", waarbij de eerstgenoemde ook nog een aantal persberichten heeft, waarbij ik er vanuit ga dat bedrijven als HP hun persberichten dubbelchecken op spelling
http://www.google.com/sea...d=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
http://www.google.com/sea...tation%22&btnG=Buscar&lr=
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Daar mist een spatie tussen van en Computena de upgrade vanCompute Cluster Server 2003 naar HPC Server 2008
MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB
@ Zamalan: check.
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
afbeeldingbinnen 250 milliseconden na het tonen van een relevante afeelding ontstaat namelijk
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
Volgens mij is het "Half miljoen databaseservers heeft geen firewall".
Een half miljoen heeft,
Databaseservers hebben.
In de inleiding gaat het wel goed...Bijna een half miljoen databaseservers wordt niet beschermd door een firewall[...]
Maar daarna staat weer "Uit het Database Exposure Survey 2007 blijkt ook dat een groot aantal servers nog niet over de laatste patches beschikten." Dat moet dus "beschikt" zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 19:38 . Reden: Opmerking over inleiding, en tweede correctie toegevoegd ]
@ Ater Atrocitas: Hier moet ik nog even nader naar kijken...
Update: Olaf goochelt en beetje met de tijden daar. Ik heb er uiteindelijk toch maar van gemaakt wat je voorstelde.
[ Voor 43% gewijzigd door Drobanir op 14-11-2007 23:43 ]
Ik niet. Er zijn manieren om dit te rechtvaardigen ('aantal' analoog aan 'een paar' gebruiken, en 'een half miljoen' is tenslotte ook een aantal enzo) maar dat wordt mij te gek, dus wordt aangepast as we speakDrobanir schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:18:
@ iCy: check.
@ Ater Atrocitas: Hier moet ik nog even nader naar kijken...
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
lijdt natuurlijkDe gameplay leidt hieronder en dat uit zich in de missies die keer op keer op hetzelfde neerkomen.
In deeze zin staan drie fauten
Deze Dell servers heten PowerEdge-servers, zoals ook correct in de titel staatDell gaat op zijn PowerEge-servers ook Solaris 10, het nieuwe besturingssysteem van Sun Microsystems, leveren.
Verwijderd
In: nieuws: Asus intruduceert nieuwe F8P Christmas Edition250GB sata-harddisc
Is het niet gewoon harddisk? ( /me rent weg voor modjes als het onterecht is )
waarschijnlijkWe geloven niet dat deze fabrikant de enige is die nog wat werk te doen heeft, zodat we waarschijlijk moeten aannemen dat ATi weer eens een papieren introductie gaat beleven.
(net boven ATi logo)
Tweede alinea, de -> teonbeperkt toegang de geven
Derde alinea, moet daar niet een “het” bij?tevens indiener van wetsvoorstel
"Bacteriën" is met één e.Het woord komt naast in de titel eenmaal in het artikel voor.
Zelfs na een half uur in een brandhaard of een dag ondergedompeld in water, moet de data in de behuizing nog intact zijn.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
cathode van platinum
lijkt me eerder
kathode van platina
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Asus intruduceert nieuwe F8P Christmas Edition
introduceert
Een eenvoudige verspreking,' schreeft Derek Perez van nVidia terug naar de Britse website.
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
spe-ci-fi-ca-tieseen computer die de XPS 720 overtreft qua speceficiaties
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
EMC heeft tijdens zijn Innovation Day-comferentie
moet zijn:
EMC heeft tijdens zijn Innovation Day-conferentie
I Don't Know, So Don't Shoot Me
Volgens mij horen die andersom, zoals het in de tabel ook staat...Crysis is hierbij in drie verschillende instellingen op op twee high-end en een low-end pc getest, waarbij het verschil in de high-end computers zit in het gebruik van een GeForce 8800GTS met een Ageia PhysX-kaart en een GeForce 8600GTX zonder extra hulpkaart.
Verwijderd
Volgens de bedrijven is hun combinatie van een Maxtor OneTouch 4 Mini-schijf en een Sentry Safe-behuizing de eerste betaalbare oplossing die data tegen vuur en water beschermd.
beschermt
Gaarne in een los topic stoppen, dit is geen spel- of typefout.TheZeroorez schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:58:
[...]
Volgens mij horen die andersom, zoals het in de tabel ook staat...
Rest is aangepast.
Het moet uiteraard een prijsverlaging van de 60GB versie zijn in Europa.
Ik heb het vage vermoeden dat het patentnummer niet klopt, 't gaat namelijk over:Een Texaanse rechtbank heeft bepaald dat Microsoft niet schuldig is aan het schenden van patent nummer 5933639, betreffende een technologie om een OS sneller te laten booten.
Dit patent is ook van IBMSystem and method for debugging distributed programs
[ Voor 5% gewijzigd door voodooless op 16-11-2007 10:15 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
In diezelfde periode leed de chipbakker ook nog eens fors verlies op de veRkopen.
Volgens mij gaat het over de 80GB-variant die in de VS wordt gebruikt. En omdat dat geen spel- of tikfoutje is mag je, als je denkt dat het wel Europese cijfers zijn, een topic openen. Voor nu ongewijzigd.Nelissuh schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:31:
Het moet uiteraard een prijsverlaging van de 60GB versie zijn in Europa.
We delen je vermoedens maar we hebben geen tikfoutje gemaakt. We zoeken het uit.voodooless schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:05:
Ik heb het vage vermoeden dat het patentnummer niet klopt
En die is geepaeed
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
'Het gebrek aan geluidsproductie, de kleine afmetingen en het lage energieverbruik zorgen ervoor dat de Zonbu een heel aantrekkelijk apparaat is voor iemand die gewoon een computer wilt die altijd werkt.'
oftewel: iemand wilt ???
volgens mij moet dat WIL zijn.
Dit moet 640GB zijn, volgens het artikel dat gelinked word:Per inch hoogte kan BitMicro 640MB opslagruimte kwijt
Weet niet of dit onder tikfoutjes valt, of dat ik hiervoor een speciaal topic voor had moeten openen?it can reach the maximum capacity of 640GB in 1-inch.
Virussen? Scan ze hier!
Ik zie dat het al aangepast is..Harm schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:39:
Gaarne in een los topic stoppen, dit is geen spel- of typefout.
Maar, wat is hier niet-tikfout aan dan? Volgens mij is dit een typisch foutje van iemand die iets te snel heeft gewerkt of even met z'n hoofd ergens anders zat, en dus twee lettertjes omdraaide... Maar dat kan ook aan mij liggen uiteraard
OKOKOK, ik ga me al diep zitten schamen in een donker hoekje omdat ik hier postte!
[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 16-11-2007 19:24 ]
Als de typefoutverbeteraar inzicht moet hebben in de volledige tekst, weten wat de context is, dan is het niet iets wat eenvoudig opgelost kan worden. Ergo: los topic. Dan zullen er nog wel grijze gebieden over en daar is dit er eentje vanTheZeroorez schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:07:
[...]
Ik zie dat het al aangepast is..
Maar, wat is hier niet-tikfout aan dan? Volgens mij is dit een typisch foutje van iemand die iets te snel heeft gewerkt of even met z'n hoofd ergens anders zat, en dus twee lettertjes omdraaide... Maar dat kan ook aan mij liggen uiteraard
Ook deze vraag had je trouwens in een apart topic moeten stellen, eigenlijk
Harm, doesnie
reviews: Crysis - grafisch geweld(ig)
"De graphics van Cysis zijn tot nu toe ongeëvenaard." --> Crysis
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
"Het Nano Muscle Suit biedt een andere diepgang aan het gebruik van heatlh en andere upgrades."
Moet 'health' zijn.
Heren bedankt.
linkje 'goedgekeurd' wijst naar reviews: Zonbu: mini desktop-pc zonder zorgen , maar dat bestaat niet. Dit moet reviews: Zonbu: mini desktop-pc zonder zorgen zijn denk ik zo.
staat de volgende url:
Onder de tekst goedgekeurd staat de volgende url http://tweakers.net/revie...nder-zorgen-pagina-4.htmlDe Zonbu - die door Tweakers.net getest en goedgekeurd werd
Maarre, iets met puntjes
@Mathijs.. ooeps traagheid.. eerst klikken dan douchen, dan posten slecht idee
[ Voor 10% gewijzigd door roy-t op 17-11-2007 10:09 ]
Deze laatste led brand wanneer er lees- en schrijfacties

Het enige wat echt ontbreek is videobewerking,
[ Voor 12% gewijzigd door dinges op 17-11-2007 15:00 ]
PSN: Houtvlot
The devil is in the details.
Whoopsiedaisyeen zogeheten cryptogrpahic hash function.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Komt van analyse, dus het moet geanalyseerd zijn.Sinds begin 2006 worden de veranderingen en updates in Warden structureel door gebruikers geanaliseerd.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Eerste zin:
Die -> datSun laat dertig zogenaamde Blackbox-containers in een kolenmijn in Japan zakken om een ondergronds datacenter te bouwen die vijftig procent minder energie kost dan een rekencentrum op het aardoppervlak.
Eerste zin laatste alinea:
Bespaard -> bespaartDe behuizingen worden op een diepte van honderd meter geplaatst, waardoor het datacenter niet alleen energie bespaard, maar ook bestand is tegen inbraak, aanslagen en aardbevingen, schrijft Techworld.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Verwijderd
verhoogt moet met een DMicrosoft heeft enkele nieuwe services toegevoegd aan Windows Live OneCare en meteen het versienummer verhoogt naar 2.0.
Online diensten voor persoonlijke genoom gelanceerd
New Yrok?
Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?
nieuws: Online diensten voor persoonlijke genoom gelanceerdRoyale de Luxe schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:00:
nieuwspost
Online diensten voor persoonlijke genoom gelanceerd
New Yrok?
Het is de laatste zin.
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Derde alinea:
de -> datoordeelde daarop de de CCPA
Vierde alinea:
gerechtelijkgerechterlijk bevel
Voor zover mijn NL bijdrage van vandaag
Verwijderd
Staat
Jaarlijks per jaar, da's meestal zo geloof ikDe internetdivisie van de softwaregigant zou jaarlijks bijna een miljard dollar per jaar verliezen
Edit:
en in: meuk: Local Cooling 1.04 beta
Staat
Klopt ook niet helemaal geloof ikOm aan te kunnen geven hoeveel energie tot nu toe bespaard is, schat Local Cooling hoeveel vermogen de computer verbruikt. Door vervolgens de energiebesparende functie. Daarbij neemt Local Cooling de energiebesparende functie van Windows XP over.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 13:51 ]
Verwijderd
Voor eens en voor altijd: het is per se.Het voordeel van CrossfireX ten opzichte van Crossfire is dat het niet meer per sé om hetzelfde type videokaart hoeft te gaan.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 14:46 ]
--> Local Cooling is een klein ...Local Cooling een klein programma voor Windows XP dat inspeelt op de trend van energiebesparing:
Kleine typo volgens mij in de specificaties: Dvix ipv Divx
Pwnd
dvix is idd geen codec, dat moet gewoon divx zijnDonderwolk schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:35:
reviews: Philips' mediacenter onder de loep
Kleine typo volgens mij in de specificaties: Dvix ipv Divx
Laatste woord van de lead: wheather -> weather
'Als je de geheime nummers weet, kun je de output van de ramdom-number generator voorspellen op basis van slechts 32 bytes van zijn output',
ramdom => random
- metDeze noemt zichzelf Doyle en [.] zijn hulp komt Carver erachter waarom er zoveel zwaarbewapende huurlingen op de eilanden zijn.
- de[...], want [.] huurlingen beginnen langzamerhand dezelfde mutaties te vertonen als de primaten.
Verwijderd
edit:Het bedrijf heeft nog niet gereageerd op de bevindingen van iPhone-gebruikers, maar Apple stelt in zijn privacy-statement expliciet dat het persoonlijke gegevens verzamelt.
Ze verzamelen dus blijkbaar wel persoonlijke gegevens. Dan heb ik het artikel wat op een verkeerde toon gelezen denk ik, ik kreeg de indruk dat ze de privacy daarmee hadden geschonden. Maar negeer deze post maar, mijn excuses

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 18:13 ]
Verwijderd
bechmarken m/z benchmarkenDe processor was zonder extra koeling niet stabiel tijdens het bechmarken
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 23:05 ]
Verwijderd
Tweede alinea:
Moet "kanalen" zijn.Naar nu blijkt moeten de kanalan voorlopig niet meer verwacht worden, aangezien SBS zijn plannen hiervoor in de ijskast heeft gezet, zo meldt Emerce.
naar:
iPhone verstuurd geen IMEI-nummers
[ Voor 11% gewijzigd door gise op 20-11-2007 10:18 ]

[ Voor 30% gewijzigd door Rataplan op 20-11-2007 10:20 ]
De title-tag van de link bij Onderzoek is niet hetzelfde als de titel van het gelinkte nieuwsitem:
Foutieve title-tag: Pliep -- re: Apple bespioneert iPhone gebruikers
Correcte title-tag: Probleem opgelost: Apple stuurt toch geen IMEI
(linkt naar http://www.iphoneclub.nl/2858/apple-stuurt-toch-geen-imei/)
-always ill, but highly intelligent - | iCulture.nl
...gefikst
Het team uit Canada wist vijf andere teams te verslaan, onder andere de groepen van de de Amerikaanse Purdue University en van de National Tsing Hua University uit Taiwan.
Ohnee, you're rightRataplan schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:18:
edit:en 'verstuurd' is géén correcte derde persoon enkelvoud![]()
Verwijderd
Eerste alinea:
"tijden" moet "tijdens" zijn.Zes Canadese studenten van de Universiteit van Alberta hebben met hun zelfgebouwde Xeon-cluster de eerste Cluster Challenge op hun naam gezet tijden de Supercomputing 07-conferentie vorige week.
Iphone verstuurt geen imei-nummers
iPhone verstuurt geen imei-nummers
Een een teveel.Sony-topman Howard Stringer noemde de onderlinge strijd onlangs een 'een moeilijk gevecht' en sprak zelfs van een patstelling.
Je bent de derde, maar nee, dit blijft zo staanGood Fella schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:08:
iPhone verstuurt geen imei-nummers
Ik ga eens een een een enige knip bezorgen.sewer schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:32:
Een een teveel.
[/flauw]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
Moet natuurlijk deleting zijn.Fix crashes if deletig files in directories with more than 200 entries (...)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 23:49 ]
In de lead:
Widows -> WindowsVolgens marktonderzoekbureau NPD is dat goeddeels te danken aan Widows Vista en Office 2007.
heeft een simplock wereldwijd niet veel zin meer
Zonder p uiteraard
Eigenlijk niet onze fout natuurlijk, maar toch maar verbeterdVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:48:
meuk: FileZilla 3.0.4 RC 1
[...]
Moet natuurlijk deleting zijn.
Fixed.sewer schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:44:
nieuws: Softwareverkopen opgekrikt door Vista en Office 2007
In de lead:
[...]
Widows -> Windows
Was de auteur zelf blijkbaar al opgevallen, want het was al verbeterdJottemJ schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:54:
nieuws: T-Mobile levert iPhone in Duitsland zonder abonnement
heeft een simplock wereldwijd niet veel zin meer
Zonder p uiteraard
[ Voor 17% gewijzigd door Hahn op 21-11-2007 18:00 ]
The devil is in the details.
Zag het, vond het wel extreem snelle serviceWas de auteur zelf blijkbaar al opgevallen, want het was al verbeterd
...van "naam" in 2006......Tot het faillissement van 2006 werden de crt-beeldbuizen onder de naam LG Philips Displays geproduceerd...
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
...goedkope thin clients die zijn verbonden met een centrale Edubuntu-server. Canconical stelt dat het...
Canonical
"als het netwerkverkeer dramatisch afneemt, "
drastisch lijkt me een beter woord
onder het kopje 'blijheid en zoetigheid' : "papagaai" --> "papegaai"
LG Philips Displays dus heAPClll schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:07:
nieuws: Philips verdachte bij antikartelonderzoek in crt-sector
[...]
...van "naam" in 2006...
In de title-tekst bij het plaatje met de tredmolen:
Escape characters staan er zichtbaar.Eenvoudige generator voor olpc-computers - \'just add cows\'
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dit topic is gesloten.