Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
"Een Britse bedrijf voor dataherstel", beter zonder die 'e' bij Britse.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Anoniem: 235117
Zwarte, dikgedrukte alinea, de inleiding.STM heeft van de mobieltjesfabrinkant
Mobieltjes-watte?
The devil is in the details.
Alt-tekst zit een typefoutje in: er staat "netneutraliteitsdemonstrate", zou denk ik "netneutraliteitsdemonstratie" moeten zijn.
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
1e alinea:
of hebben we een seriele sta tafel gemaakt?De snellere toegangstijden van het nand-geheugen gaan gepaard met een sata 2-interface die een bandbreedte van 3Gbps levert, dubbel zo snel als de eerste generatie stata sata -interfaces.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Het zou zelfs mogelijk moeten zijn om esa-ondersteuning in het bios te bakken. Interne componenten kunnen gebruikmaken van smbus en pci express om hun status door te geven, de rest van de communicatie zal via usb-kabels verlopen.
De nieuwe standaard wordt niet alleen gesteund door nVidia, maar ook door andere grote spelers. Onder andere Dell, HP, Asus, MSI, Gigabyte, Thermaltake en Cooler Master staan achter esa.
Lijkt me beter om er 'esa' van de maken of 'ESA', maar nu staat er los het woord esa waardoor het erg onduidelijk is als je het de eerste keer leest.
[ Voor 30% gewijzigd door Fairy op 05-11-2007 23:09 ]
IDE, niet ideVerder zal het in de ide mogelijk zijn om expliciet oudere versies van het .NET-framework te targeten...
XML, niet xml...zoals datasets van databases, arrays en xml, stukken eenvoudiger maken.
RTM, niet rtm...van het .NET-framework nog deze maand ge-rtm'd worden...
<snip>
Tot slot zal Microsoft tegelijk met de rtm-lancering ...
Ik weet niet of het gangbaar is om dit soort afkortingen lowercased te schrijven, maar ik vind het persoonlijk niet mooi en onprettig lezen.
Dan:
Persoonlijk zou ik daar neerzetten:...is de ondersteuning voor Language Integrated Query.
Is toch weer een leuk trefwoord voor zoekmachines...is de ondersteuning voor Language Integrated Query (LINQ)
[ Voor 73% gewijzigd door RobIII op 05-11-2007 23:26 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
10 miljard wat? Een eenheid erbij is misschien wel handig.Samsung vergezelt zijn bekendmaking van de uitkomst van een onderzoek van Web-Feet Research, dat stelt dat de ssd-markt met 74 procent zal groeien van 2007 tot 2012 en in dat laatste jaar een omvang van 10 miljard zal vertegenwoordigen.
Originele bron:
$10.1 billion in 2012
Anoniem: 156876
Moet BBC zijn?Toen de BCC een jaar geleden
Anoniem: 46965
Eerste zin:
Binnen Defensie zijn dit jaar vijftien usb-sticks gestolen of kwijtgeraakt, waarvan er vier vertrouwelijke gegevens bevatten, zo heeft van minister Middelkoop van Defensie dinsdag bekendgemaakt.
"Met de acquisitie voegt Symantec zich bij concurrenten als McAfee, Trend Micro, and en Websense, die allen het afgelopen jaar leveranciers van data loss prevention-pakketten hebben overgenomen."
#StopBurningStuff
Microsoft heeft Windows Windows PowerShell 2.0 Community Technology Preview uitgebracht. De tweede versie van Powershell biedt onder meer de mogelijkheid tot interactie met een gui.
Volgens mij is 1x Windows wel genoeg
[ Voor 29% gewijzigd door tim86 op 06-11-2007 14:57 . Reden: Linkje vergeten ]
You can't trust freedom when it's not in your hands.
Volgens mij kom je niet erg vaak op de FP?RobIII schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:20:toon volledige bericht
Effie mierencopuleren hoor.
[...]
IDE, niet ide
[...]
XML, niet xml
[...]
RTM, niet rtm
Ik weet niet of het gangbaar is om dit soort afkortingen lowercased te schrijven, maar ik vind het persoonlijk niet mooi en onprettig lezen.
We doen zelden tot nooit aan dingen tussen haakjes zetten.Dan:
[...]
Persoonlijk zou ik daar neerzetten:
[...]
Is toch weer een leuk trefwoord voor zoekmachines
Wat erboven staat was al door iemand anders gefixed. En blijkbaar de rest ook, door Rataplan
[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 06-11-2007 15:08 ]
Overigens, RobIII, dergelijke afkortingen schrijven we al een behoorlijke tijd in onderkast en daar gaan we geen verandering in aanbrengen

[ Voor 6% gewijzigd door Rataplan op 06-11-2007 15:09 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
De getoonde afbeelding is van een artikel dat (nog) niet verschenen is op tweakers.net en is bij dit artikel nogal irrelevant... Waarschijnlijk een foutje?
Daar is een p weggesleuteld.... CryptophoneNieuws. De Crytophone, ontwikkeld door Rop Gonggrijp,
[ Voor 3% gewijzigd door Ids Lupo op 06-11-2007 16:28 ]
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
nieuws: Sun Microsystems maakt opnieuw winst in vierde kwartaal
De laatste zin:
"Een onlangs gesloten samenwerkingsverband met IBM op het gebied van servertechnologie en een overeenkomst met Microsoft zorgen voor de optimische geluiden bij het technologieconcern."
Ik denk:
optimische = optimistische
"en wordt gecomplimenteerd met een eenvoudige"
moet natuurlijk zijn gecomplementeerd
Begin laatste alinea:
Red Hat toegang krijgt niet alleen toegang
1e toegang is teveel van het goede
vervente = ferventeDe ABIT IN9 32X-MAX biedt twee gigabit-ethernetaansluitingen aan, wat snel genoeg is voor de meest vervente gamer.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Moet maken zijn....en wil dat aandeel alleen maar groter maker.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
edit: te laat'Windows Mobile blijft een verschrikkelijk belangrijk platform voor HTC', aldus een zegsman. 'HTC is de grootste aanbieder van Windows Mobile en wil dat aandeel alleen maar groter maker.
Aunt bunny is coming to get me!
elektrischeTdp: minder simpel dan het lijkt
Een vaak gebruikte term in discussies over processors en hun eletrische vermogen is 'tdp'
Voor de duidelijkheid: Dit staat dus niet in het artikel zelf, maar op de Frontpage.
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Het dik gedrukte deel moet Infogrames zijn volgens mij.In maart 1998 werd de naam Atari verkocht aan Hasbro Interactive. De Franse softwareuitgever Infogrames nam in 2000 Hasbro weer over, waarna het in 2001 de eerste spellen onder het Atari-label uitgaf. In 2003 veranderde Infogrames zijn naam in Atari, Inc.
Anoniem: 206413
Het woord 'dan' moet voor 2,2 staan, dat ontbreekt nu nog.Hierdoor is er een goede kans dat een 2,6GHz-chip in slaapstand zuiniger is een 2,2GHz-processor uit dezelfde familie
punt aan het eind van het artikel mist
"hebben we voor"Echter, gezien er op het forum heel wat Tweakers te spreken zijn over het Ultra-Flat-toetsenbord van Logitech, hebben voor deze 'ramplank' gekozen.
Ziezo, deze keer ben ik tenminste niet vergeten de link te vermelden
[ Voor 4% gewijzigd door Goofy op 07-11-2007 21:18 ]
De volgende twee fouten heb ik gevonden:
- Bij "Low-end videochips".
De onderste drie kaarten zijn volgens mij van Nvidia en niet van Ati.ATi Mobility Radeon 8400M G
ATi Mobility Radeon 8400M GS
ATi Mobility Radeon 8400M GT

- Bij "Het upgraden van de grafische kaart".
Ik mis hierbij type IV.De MXM standaard kent vier typen. Deze vier onderscheiden zich vooral in de maximale afmetingen van de gebruikte adapters. Type I is vaak gebruikt in de lagere klasse , type II voor de doorsnee en type III voor de high-performance (b.v. desktropreplacement) laptops.
I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
"dan doubleplay-klanten tellen', sprak Duco Sickhinge, ceo van Telenet"
De beste man heet Duco Sickinghe, bron: http://telenet.be/461/395...-wij/management-team.htmlprocent sloot Sickhinge Telenets goednieuwsshow af.
We are shaping the future
Mijn naam is later bij de winnaarslijst toegevoegd, maar er staat nog steeds dat er van drie winnaars de namen niet bekend zijn. Dit moet twee worden. Tel maar alle namen op + de drie naamlozen. Dat is 23 mensen voor 22 prijzen. Dat gaat nooit goed.Van drie winnaars weet de redactie helaas geen nickname.
De plattegrond en routebschrijving kunnen vervolgens met
routebschrijving
Ik heb het aangepast maar om eoa reden verschijnen de wijzigingen niet online. Wordt naar gekeken en online weten te krijgen \o/ (en choeso jei @ linkjeGoofy666 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:17:
Ziezo, deze keer ben ik tenminste niet vergeten de link te vermelden.
Welkom in Frontpage Algemeen
Er zijn 22 mensen voor 22 prijzen, trust meWicket schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:19:
23 mensen voor 22 prijzen. Dat gaat nooit goed.
Rest should be fixed, thanks all
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Hij ziet er hier hartstikke ok uit, dus daar kunnen we niks mee. Verder is dit het spel- en tikfoutjestopic en niet het 'het ziet er niet mooi uit'-topic. Maak dus even een apart topic aan waarin je duidelijk aangeeft wat je probleem is en welke browser je daarbij gebruikt.megatronics schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:44:
Op reviews: Tdp: minder simpel dan het lijkt is de layout niet ok
De opbouw van het scherm klopt bij mij niet met Internet Explorer 7.0.5730.13 op zowel XP als op Windows 2003 Server. Het menu van de rechterkant staat aan de onderkant zoals te zien is op deze screendump.Rataplan schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:49:
[...]
Hij ziet er hier hartstikke ok uit, dus daar kunnen we niks mee. Verder is dit het spel- en tikfoutjestopic en niet het 'het ziet er niet mooi uit'-topic. Maak dus even een apart topic aan waarin je duidelijk aangeeft wat je probleem is en welke browser je daarbij gebruikt.
Edit: Er was dus een </div> vergeten
dus toch een tikfoutje
[ Voor 5% gewijzigd door MegaTronics op 08-11-2007 11:12 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

[ Voor 92% gewijzigd door tim86 op 08-11-2007 11:04 . Reden: Niet genoeg koffie ]
Tom wou aan 't eind nog wat zeggen maar bedacht zich zo te zien...
nieuws: EA sluit deuren ontwikkelaar Fight Night
Isje teveel:
EA is weliswaar bereid is om creatieve risico's te nemen en voor langere tijd te investeren in mensen en projecten, maar elk project moet volgens hem uiteindelijk wel een redelijk rendement opleveren.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
AanvankelijkAanavnkelijk
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Aanavnkelijk was de verwachting
sooo...sloooooow
[ Voor 6% gewijzigd door Kanarie op 08-11-2007 19:30 ]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
blaat.... opgeslagen is op de hardeschijf.
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Een sluitapostrof staat een stuk netter in nieuws: HTC introduceert volgend jaar smartphone met Androidhet woord 'smartphone' door de komst van Android
Ervan uitgaande dat de missende spatie in 'harde schijf' de fout was, heb ik dit aangepast.
Juprogierslag schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:22:
[...]
Een sluitapostrof staat een stuk netter in nieuws: HTC introduceert volgend jaar smartphone met Android
Staat dat het een grafische kaart is met 2 GPU's op 2 MCB's is... Lijkt me dat dat 2 GPU's op 1 MCB moet zijn. Anders zouden het doodgewoon 2 kaarten zijn die je in SLI zet, maar dan in 1 doos te krijgen is...
GENETX schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:53:
nieuws: Opnieuw tweekoppige nVidia-kaart in de maak
Staat dat het een grafische kaart is met 2 GPU's op 2 MCB's is... Lijkt me dat dat 2 GPU's op 1 MCB moet zijn. Anders zouden het doodgewoon 2 kaarten zijn die je in SLI zet, maar dan in 1 doos te krijgen is...

Zal waarschijnlijk "uitgesmeerd" moeten zijn.Op de langere termijn is Microsoft optimistischer. Het bedrijf zegt meer dan tweeduizend aanvragen binnen te hebben gehad uit vijfentwintig verschillende branches, uigesmeerd over vijftig verschillende landen.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.
De link naar een eigen tweakers.net review geeft een 404 error
specifieke link : "review van de Eee PC 4G."
De goede url moet zijn :
reviews: Asus Eee PC 4G nader bekeken
wat het nu is:
http://tweakers.net/%E2%8...der-bekeken.html%E2%80%9D
[ Voor 39% gewijzigd door Mirrorshade op 10-11-2007 10:47 . Reden: goede link er in gezet ]
"maar" moet in deze context "meer" zijn denk ik...Vaak zijn deze niet maar aanwezig
Virussen? Scan ze hier!
Volgens de rest van de tekst heet ie SchieferDe 26-jarige John Kiefer uit Californië heeft voor
Het is de N800.Sun heeft waarschijnlijk een manier gevonden om Java op de iPhone te kunnen draaien. Het bedrijf verwacht dat phoneME als community effort geschikt zal worden gemaakt voor de smartphone, zoals dat al gedaan is voor de Nokia M800.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit is het enigste wat ik weet
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Take Two heeft een voorstel gedaan die dat een einde moet maken aan [...]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Het systeem zal maandag gedemonsteerd worden tijdens een presentatie op SC07, een supercomputerconventie die wordt gehouden in Reno, Nevada. Daar zal het een beeldverwerkingsalgoritme draaien dat is ontwikkeld door Hartmut Neven van Google.
Gebakken.Alleen de grafische RSX-processor blijkt nog op 90nm gebakkken te worden, maakt Sony nu bekend.
De link onder "voorbeeld" (in het orginele artikel) geeft een 404 ...Een voorbeeld van zo'n actie is de tijdelijke prijsverlaging van hd-dvd-spelers bij een aantal grote Amerikaanse winkelketens vorig weekend.
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Wát wordt er gebrouwen?..leidde dan ook tot gefronste wenkbrouwen.
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Doe toch maar 'waard'.dan is een videokaart met een GeForce 8800 GT-gpu zeker het overwegen waart.
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2007
Er ontbreekt een lettertje onder het kopje luidsprekers:
De Creative Inspire T7900 gaat alweer wat best buy guides mee, maar dat is niet zonder reden. Deze 7.1-set combineert goed geluid en een strak uiterlijk met een interessante prijs.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Diagnoze ? Moet het niet diagnose zijn ?kan worden ingewonnen of voor troubleshooting en diagnoze.
@Mahn: House MD is zalig!
meuk: Usermin 1.310
Als je in het artikel zelf op de link van webmin klikt kom je weer uit op de pagina van usermin ipv webmin
[ Voor 22% gewijzigd door HyperBart op 11-11-2007 23:43 ]
3e alinea, onderste deel.
Jarg is een naam -> het Jarg... en het Jarg kon dit niet betalen.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Geschreven door een amsterdammer?en compenseert het feit dat je als speler een voordeel heb door het speciale pak.
PSN: Houtvlot
omzetten in.die systemen ontwerpen. Chips zetten alle energie die ze opnemen vrijwel direct om naar warmte,
reviews: Tdp: minder simpel dan het lijkt
Volgens mij mist daar iets.Dit steekt een aantal landen al jaren, waaronder China, Brazilie en Rusland.
Wat danFire69 schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:58:
nieuws: Internetbeheer VS weer ter discussie gesteld
[...]
Volgens mij mist daar iets.
meuk: Sysinternals Suite build 2007-11-09
- liefstIn totaal gaat het om een verzameling van maar lieft 66 verschillende utilities.
[ Voor 40% gewijzigd door PcDealer op 12-11-2007 10:38 ]
>internetkabels'De splitter kopieerde de gehele datastroom van die internkabels naar de geheime kamer.
TaipeiSeagate geeft aan de zaak te onderzoeken, schrijft de Tapei Times.
geïnteresseerdSaillant detail is dat in augustus geruchten opdoken dat een Chinees technologiebedrijf geinteresseerd was...
[ Voor 34% gewijzigd door Rone op 12-11-2007 15:51 ]
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
(vierde paragraaf)
Als mutant zijnde wordt de professionele huurmoordenaar regelmatig gediscrimineerd en niet door iedereen even vriendelijk ontvangen.
->
Als mutant wordt de professionele huurmoordenaar regelmatig gediscrimineerd en niet door iedereen even vriendelijk ontvangen.
http://www.onzetaal.nl/advies/zijnde.php
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
andriod moet android zijn. okay meer f5'en dus
[ Voor 12% gewijzigd door Boudewijn op 12-11-2007 21:34 ]
drietal is enkelvoud en onderwerp.Even later ontwaakt Mario op een kleine planetoïde en maakt hij kennis met Tyke, een Luma, en begint de tutorial waar een drietal konijnen gevangen moeten worden. Als dit is gebeurd, maken
persoonsvorm --> enkelvoed. s/moeten/moet
reviews: Preview Super Mario Galaxy
Boudewijn schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:34:
Google geeft Andriod-sdk vrij, geldprijzen voor applicaties
andriod moet android zijn. okay meer f5'en dus
Alles fixedBoudewijn schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 00:26:
[...]
drietal is enkelvoud en onderwerp.
persoonsvorm --> enkelvoed. s/moeten/moet
reviews: Preview Super Mario Galaxy
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Softwarefabrikant Microsoft zal dinsdag via Windows Update diverse veranderingen aan Windows Vista doorvoeren waardoor enkele problemen met het nieuwe besturingssysteem moeten opgelost worden.
worden opgelost dus net andersom.
Boven deze laag worden populaire C/C++-libraries geplaatst met ondersteuning voor onder andere OpenGL, SLQ Lite en WebKit.
Met SQL Lite zijn
Zelfde topic:wouter.oet schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:19:
Google's Android wijkt af van J2ME-standaard
Boven deze laag worden populaire C/C++-libraries geplaatst met ondersteuning voor onder andere OpenGL, SLQ Lite en WebKit.
Met SQL Lite zijn
gemende gevoelens -> gemengde gevoelens
En volgens mij is de officieele naam SQLite niet SQL Lite
[ Voor 6% gewijzigd door Dragon op 13-11-2007 18:11 ]
@ wouter.oet: ik ben bang dat Dragon het bij het rechte eind heeft.
@ Dragon: check en check!
Iedereen weer bedankt.
[ Voor 9% gewijzigd door Drobanir op 13-11-2007 19:04 ]
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Mijn taalgevoel zegt dat dit ipv deze beter is, mar ik weet het eerlijk gezegd niet zekeris immers niet nodig voor deze workstation
Je hebt gelijk qua taal, het is een zgn. het-woord en daarbij hoort 'dit'. Persoon vind ik 'Deze workstation' wel mooier klinken eigenlijkrogierslag schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:07:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2007
[...]
Mijn taalgevoel zegt dat dit ipv deze beter is, mar ik weet het eerlijk gezegd niet zeker
Ik moet je ongelijk geven:Rataplan schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:26:
Workstation is een Engels leenwoord en die krijgen in de regel 'de' als lidwoord. Het Nederlandse 'station' - een het-woord, idd - staat niet met deze of vergelijkbare betekenis in de VD vermeld, dus wmb kan 'de' gehandhaafd worden. Het is echter een grensgeval, dus als je binnenkort 'het workstation' ziet staan, moet je niet raar opkijken
http://woordenlijst.org/zoek/?q=workstation&w=w
Hierin staat toch duidelijk dat het een het-woord is.
Dit topic is gesloten.