millisecondenDe wetenschappers wisten de quantumtoestand gedurende acht miliseconden vast te houden...
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
DezeDe ze geheugenkaart heeft een 133-voudige ...
check needed staat in titel bij "prijzen en ddr3 gaan snel zakken"
edit: al weg
[ Voor 9% gewijzigd door HyperBart op 26-01-2008 14:14 ]
Anoniem: 231912
nieuws: Wetenschappers teleporteren quantumtoestand van foton naar atoom en terug
Anoniem: 125679
'Het' (niet 'de') atoom, dus ook 'dat' ipv 'die'een atoom die dat als quantumopslag dienst deed
Abort Retry Fail?
Bovendien klopt dit stukje ook niet. Als je naar de bron gaat kijken, dan worden vanaf de tweede helft van het jaar pc's geintroduceerd met ddr3, dat is lang nog niet de standaard dan.Volgens Digitimes verwachten geheugenfabrikanten dat in de tweede helft van 2008 computers standaard voorzien zijn van ddr3-geheugen. De fabrikanten denken dat in het vierde kwartaal zeker dertig procent van de nieuwe pc's uitgerust zal zijn met ddr3-modules.
They noted that some PC vendors will only introduce DDR3-based systems in the second half of the year. About 30% of new PCs shipping worldwide will be powered by DDR3 in the fourth quarter of 2008, they estimated.
Er staat:
Er moet staan:Toshiba Matsushita Display Technology heeft een nieuw display ontwikkeld met daarin oled's die dubbel zo lang meegaan dan de oled's die in andere schermen gebruikt worden.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/182Toshiba Matsushita Display Technology heeft een nieuw display ontwikkeld met daarin oled's die dubbel zo lang meegaan als de oled's die in andere schermen gebruikt worden.
leoaq.fm // Jeune Loop
Bij de afbeelding staat als tekst: Oled-scherm van Toshiba Matsushita Display Technolog
Kan daar nog een y aan vast of wordt dat te lang?
Dat is geen spelfoutje volgens mij, open hierover dus even een los topic.Zoutvat schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 17:47:
[...]
Bovendien klopt dit stukje ook niet. Als je naar de bron gaat kijken, dan worden vanaf de tweede helft van het jaar pc's geintroduceerd met ddr3, dat is lang nog niet de standaard dan.
[...]
Inderdaad en zo had ik het ook zeker weten ingetypt; ik dacht nog, zal ik er een stukje commentaar bijzetten dat mijn tekst goed is en dat het geen 'dan' moet zijn. Nahja, dan maken we het nu maar alsnog in orde.leokennis schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:06:
nieuws: Levensduur oled verdubbeld
Er staat:
[...]
Er moet staan:
[...]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/182
In de titel klopt het woord 'zelfstandiging' niet (bestaat niet). Mogelijk wordt hier 'verzelfstandiging' bedoeld.
Als nu zelfs tweakers.net MB/s en Mbit/s al niet meer correct kan uitschrijven, hoe moeten we de mensen dan enige consequentie in bewoordigen aanleren als de bron in ICT wereld niet consistent is.nieuws: PNY en Transcend komen met 32GB-flashkaarten
De 32GB sdhc-kaart van PNY heeft een constante schrijfsnelheid van 9Mbps en gaat ongeveer 250 dollar kosten. De 32GB compactflashkaart heeft een schrijfsnelheid van 40Mbps en is voorzien van een udma-interface.
Fixen dus
Edit: Ik zie dat het in de reacties ook al besproken word, het is duidelijk MB/s maar dat weet de schrijven van het t.net artikel ongetwijfeld ook.
[ Voor 11% gewijzigd door Fairy op 26-01-2008 21:43 ]
Volgens de bron moet het anders wel Mb/s zijn, en staat het dus goed in dit artikel...Fairy schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 21:40:
[...]
Als nu zelfs tweakers.net MB/s en Mbit/s al niet meer correct kan uitschrijven, hoe moeten we de mensen dan enige consequentie in bewoordigen aanleren als de bron in ICT wereld niet consistent is.
Fixen dus
Edit: Ik zie dat het in de reacties ook al besproken word, het is duidelijk MB/s maar dat weet de schrijven van het t.net artikel ongetwijfeld ook.
Als iemand dit zou kunnen verbetererenIn oktober 2006 was door de Icann en het ministerie van Handel afgesproken dat de internettoezichtorganisatie nog drie jaar onder de vlag van de Amerikaanse overheid zou operereren.
De bron is ook al fout, maar T.net neemt het klakkeloos over. Ik neem aan dat iedereen toch weet dat het MB/s is? Of ben ik nou zo slim ofzoHielko schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:02:
[...]
Volgens de bron moet het anders wel Mb/s zijn, en staat het dus goed in dit artikel...
Voor 'bedrijf' moet nog 'het' staan lijkt me.Het is echter hoogst twijfelachtig of bedrijf van Apple een licentie zal krijgen
Virussen? Scan ze hier!
editieBovendien zouden de graphics in de nieuwste edtie zonder laadtijden op het scherm getoverd worden.
reviews: Een vooruitblik op Grand Theft Auto IV, pagina 2
werkwoord te veelHet moment dat Niko's elleboog door het glas gaat is beginnen de agenten er echter op los te schieten en uiteindelijk zetten ze ook de achtervolging in.
2e alinea, 1na laatste zin
Gezichtsverlies lijden
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
min komma.De overname, zal naar verwachting binnen dertig dagen afgerond zal zijn
reageerdenFans van de game reageerde veel alerter.
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
Of de eerste vervangen door "die"
Bezoek eens een willekeurige pagina
I can't wait to shoot!
3860 -> 3870...De nVidia-kaarten zijn getest met de Forceware 169.21 whql-drivers terwijl de Radeon HD 3860 X2 is getest met de Catalyst 8.1-drivers (driverpackage: 8-451-2-080123a).
Een link erbij is wel zo handig:the mod man schreef op maandag 28 januari 2008 @ 17:09:
tittel laatste nieuws item tiscal tiscali
nieuws: Migratie van Tiscali naar Telfort leidt tot klachten over snelheid
[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 28-01-2008 17:53 ]
Error: en daarnaast is deze kaart al lang een flinke tijd geleden op de markt gezet. (4e alinea, laatste zin)
Beetje dubbelop als je mij vraagt.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Anoniem: 231912
in nieuws: Microsoft: SQL Server 2008 komt in derde kwartaal
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 231912 op 28-01-2008 20:05 ]
AMD heeft de Ra..AMD de Radeon HD 3870 X2 officieel geïntroduceerd.
Er moet ergens heeft bij.AMD de Radeon HD 3870 X2 officieel geïntroduceerd.
[ Voor 0% gewijzigd door Thandor op 28-01-2008 18:47 . Reden: Zu spät! ]
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Vandaag heeft AMD de Radeon HD 3870 X2 officieel geïntroduceerd.
Dikgedrukte mist in de originele tekst.De Radeon HD 3870 X2 is ontwikkeld voor de groep van veeleisende gebruikers.
[ Voor 5% gewijzigd door FreddyFish op 28-01-2008 18:50 ]
reviews: ATI Radeon HD 3870 X2 reviewandere pc-componenten niet onnodig opgewarmt worden. Aangezien de kaart een flinke
het zal wel opgewarmD zijn zeker?
[ Voor 3% gewijzigd door Cafe Del Mar op 28-01-2008 18:56 ]
[ Voor 18% gewijzigd door kapert op 28-01-2008 19:09 ]
Naast de foto:
Radiopresentatrice en schrijfster Cooper Lawrence beweerde een week geleden op tv-zender Fox News Channel dat het spel Mass Effect 'full digital nudity' bevat en expliciete sexbeelden seksbeelden toont.

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Core's moet cores worden, apostroffen gebruiken we alleen wanneer de uitspraak van het woord daadwerkelijk anders zou zijn dan zonder apostrof dacht ik (en achter afkortingen).Hiermee zijn de core’s hoger geklokt dan de reguliere Radeon HD3870, terwijl het geheugen juist langzamer draait.
~graey
* Bitage mist 'wie' en wordt overtuigd. Een lijdend voorwerp dus.In het verleden hebben drie- en vierweg systemen niet weten te overtuigen.
Nadat vorig jaar het private consortium dat Galileo grotendeels zou bekostigen uiteenviel, heeft de EU de finaniering van het project op zich genomen,
- financiering
- de zin eindigt met een komma i.p.v. netjes met een punt.
OPGEWARMDTen eerste wordt alle warme lucht direct de behuizing uitgeblazen waardoor andere pc-componenten niet onnodig opgewarmt worden.
In deeze zin staan drie fauten
Eerste regel van de inleiding
"zijn" kan beter weggelaten worden denk ik.T-Mobile heeft zeventigduizend iPhones verkocht zijn sinds de introductie in Duitsland
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.
"De Radeon HD3870 X2 ontwikkeld voor de groep van veeleisende gebruikers. "
zou het
"De Radeon HD3870 X2 is ontwikkeld voor de groep van veeleisende gebruikers"
moeten zijn?
De Duitse Kommission zur Ermittlung des Finanzbedarfs der Rundfunkanstalten heeft besloten te stoppen met het testen van Digital Audio Broadcasting. Het digitaleradiosysteem wordt door te weinig mensen gebruikt.
digitale radiosysteem, mét spatie.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
In de eerste zin van het artikel staat 'AMD de Radeon HD3870 X2 officieel geïntroduceerd.' Dit zou bijvoorbeeld kunnen zijn: Vandaag heeft AMD de Radeon HD3870 X2 officieel geïntroduceerd.
Dance with the stars
Volgens mij is daar een afsluit-tag ergens vergeten, de helft van het artikel is gestippeld/onderstreept...
Virussen? Scan ze hier!
Overtuigen kan ook niet-overgankelijk gebruikt worden, dus dit laat ik staan.Bitage schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:26:
* Bitage mist 'wie' en wordt overtuigd. Een lijdend voorwerp dus.
Het is zowel een digitaal radiosysteem als een [digitaleradio]systeem, waarbij ik de laatste betekenis relevanter acht. Ook dit laat ik dus staan.
De rest is gefikst en ik ga een nieuw topic bakken
[ Voor 6% gewijzigd door Rataplan op 29-01-2008 10:14 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dit topic is gesloten.