Volgens mij wel, maar het is meervoud, vandaar de 'de'.BoAC schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:32:
nieuws: KDE 4.0 wordt in januari verwacht
[...]
Volgens mij is geluiden niet onzijdig..
Calamarain schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:55:
[...]
Volgens mij wel, maar het is meervoud, vandaar de 'de'.

Zo, dat was even groot onderhoud, maar alles is als het goed is weer gefixt
Professioneel Hyves-weigeraar
Kan er geen chocola van maken. mischien 'dat toegepast moet worden' . dan is dat 'die' toevoegen en een enkelvoudige pv.Snel de nieuwste versie pakken heeft weinig effect op het aantal patches toegepast moeten worden.
nieuws: Microsoft en Mozilla kibbelen over browserveiligheid
Tekst onder plaatje
Plan voor draadloos internet in de trein ontspoort
Altijd lastig met koppen, aangezien er geen hulpwerkwoord in staat, maar in deze zin lijkt mij ontspoord op zijn plaats, aangezien het geheel al plaats heeft gevonden en dus voltooid deelwoord vereist.
Altijd lastig met koppen, aangezien er geen hulpwerkwoord in staat, maar in deze zin lijkt mij ontspoord op zijn plaats, aangezien het geheel al plaats heeft gevonden en dus voltooid deelwoord vereist.
Compromises are for the weak
De goede man heet SamsoM, zoals o.a. hier blijkt: http://www.diederiksamsoM.pvda.nl/Hoewel PvdA-kamerlid Diederik Samson vandaag nog pleitte voor gratis draadloos internet in de trein
In deeze zin staan drie fauten
Als je andere koppen bekijkt, zie je dat we de titels veelal in de tegenwoordige tijd zetten. Ik ben geen voorstander van ongebreideld tegenwoordigetijdgebruik, maar ik vind deze goed kunnen. Is in elk geval niet apert fout, zie topicwarningTha_Butcha schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 04:20:
Plan voor draadloos internet in de trein ontspoort
Andere twee gefikst
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Microsoft en Mozilla kibbelen over browserveiligheid
meer dan twee keer zoveel kwestbaarheden uit Firefox zijn gehaald
nieuws: Microsoft en Mozilla kibbelen over browserveiligheid
Jones concludeert onder andere dat er tussen november 2004 en oktober 2007 meer dan twee keer zoveel kwestbaarheden kwetsbaarheden uit Firefox zijn gehaald dan uit Internet Explorer.
Sony gaat ingame advertenties gebruiken
Het is niet uitgesloten dat het Nielsen dit ook voor andere bedrijven gaat doen.
nieuws: AMS-IX-directeur: volgend jaar overschrijding 1Tbps-grens
In de kop van het bericht:
In de kop van het bericht:
Het woordje "te" ontbreekt in die zinHet Amsterdamse internetknooppunt investeert in nieuwe metrorouters om de almaar toenemende doorvoersnelheid aan te kunnen.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Done
Done
Done
Done

The devil is in the details.
Fout, neographikal!
Deze zin loopt zo krom, schrijf dan bijvoorbeeld, "Omdat deze zijn werk voortreffelijk doet zien we dit niet als reden tot klagen.".Deze doet zijn werk echter voortreffelijk, zodat we dit niet als een reden tot klagen beschouwen.
Is wat persoonlijk, maar ik wilde het gewoon even kwijt
GC.Collect();
nieuws: T-Mobile wint hoger beroep van Vodafone in iPhone-rechtszaak
Eerste alinea:
Eerste alinea:
Moet "staken" zijn.T-Mobile zal de verkoop van simlockvrije iPhones direct straken.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Verwijderd
nieuws: T-Mobile wint hoger beroep van Vodafone in iPhone-rechtszaak
Laten we dr ''staken'' van makenT-Mobile mag toch exclusief de iPhone in Duitsland aan de man brengen. Dat heeft de rechter in Hamburg dinsdag in hoger beroep bepaald. T-Mobile zal de verkoop van simlockvrije iPhones direct straken.
redactieblog: DreamHack 2007, deel 4 - de lanparty
word je & MbitAls deelnemer aan DreamHack krijg je je eigen ip-adres en wordt je niet beperkt in het gebruik van de 100Mbit-internetverbinding. Om dit te realiseren wordt er gebruik gemaakt van meer dan vierhonderd Zyxel-switches die voorzien zijn van een gigabit-uplink en vierentwintig 10/100mbit-poorten
If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP
Is inderdaad persoonlijk, want niet fout. Blijft daarom ongewijzigdt-x-m schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:46:
[...]
Deze zin loopt zo krom, schrijf dan bijvoorbeeld, "Omdat deze zijn werk voortreffelijk doet zien we dit niet als reden tot klagen.".
Is wat persoonlijk, maar ik wilde het gewoon even kwijt
Rest done
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
reviews: Ace Combat 6: dans met de engelen
laatste alinea 1e pagina.
"Het geluid is haalt helaas niet"
"is" kan wel weg denk ik?
laatste alinea 1e pagina.
"Het geluid is haalt helaas niet"
"is" kan wel weg denk ik?
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
nieuws: Verkoop wifi-chipsets flink in de lift
Gaat waarschijnlijk niet om de g draft maar de n: 802.11g-draft -> 802.11n-draft
Gaat waarschijnlijk niet om de g draft maar de n: 802.11g-draft -> 802.11n-draft
http://core.tweakers.net/...ets-flink-in-de-lift.html
Het is de 802.11n draft dus.
Origineel:De onderzoekers noteerden onder andere dat de 802.11g-draft, die in juni werd geïntroduceerd, goed was voor 9 procent van de verkopen.
http://www.wi-fi.org/pressroom_overview.php?newsid=643The June 2007 introduction of certification for products based upon 802.11n draft 2.0 helped boost sales of new higher-throughput products to 9% of the total shipments.
Het is de 802.11n draft dus.
nieuws: Passief gekoelde 8800GT blijkt goede kachel
Ik denk dat hier twee verkeerom woordjes staanOndanks de hoge temperatuur AnandTech is goed te spreken
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Waar ligt dat? Verengid Koninkrijknieuws: Internetreclame neemt in 2010 derde plaats in
terwijl in Europa de markt groeit als kool. De marktanalisten voorspellen dat in Denemarken, Noorwegen, het Verengid Koninkrijk en Zweden het marktaandeel van internetreclame in 2010 de 'magische' grens van twintig procent zal doorbreken, zo schrijft The Guardian.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
nieuws: Internetreclame neemt in 2010 derde plaats in
al is ingehaald door webverstising.
nieuws: Red Hat beschuldigt Novell van doorverkopen bètacode
Laatste / vervangen door een . (punt dus
)
Laatste / vervangen door een . (punt dus
...software kunenn zitten/
nieuws: 'Apple's bestelling led-blacklights nieuw bewijs voor subnotebook'
In titel: blacklights -> backlights
In titel: blacklights -> backlights
nieuws: Verschijningsdatum PS3-versie Orange Box bekend
Moet zijn: 'dezelfde kwaliteit als'.Wel is hij van mening dat het meer moeite kost om dezelfde kwaliteit te behalen op de PS3 dan op de 360- en pc-versies.
link naar review Viewty
Sinds wanneer schrijven wij eenheden, waaronder megapixel, met een s aan het eind?
Megapixels --> Megapixel.
Sinds wanneer schrijven wij eenheden, waaronder megapixel, met een s aan het eind?
Megapixels --> Megapixel.
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
nieuws: Onderzoek: universiteiten nemen auteursrecht serieus
"procent"...; dit heeft 46,8 provent van de ondervraagden.
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
nieuws: Overheid investeert vijftien miljoen euro in wifi in de trein
Er mist een woordje ("dreigen"?) of er staat een woordje teveel...Net nu de Nederlandse Spoorwegen en KPN hun plannen voor draadloos internet in de trein in de ijskast te zetten
We are shaping the future
Uit: nieuws: Regisseur: Microsoft wil dat hd-dvd en blu-ray floppen
dirty sectret moet zijn dirty secret
dirty sectret moet zijn dirty secret
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Hij stond er inderdaad vanmorgen al, die extra t, maar nu aan het eind van de werkdag nog steeds
All but one, done. Als het goed is kijkt iemand anders zo even wat er met Alex)' reply gedaan moet worden
reviews: Uncharted: Drake's Fortune - Indiana Jones voorbij?
In de eerste zin op deze pagina:
In de eerste zin op deze pagina:
Het klimmen en klauteren in Drake’s Fortune is behoorlijk eenvoudig en zelfs vergefelijk vergeeflijk.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Volgens mij is dat een gevalletje ongelofelijk/ongelooflijk, allebei is toegestaan.
Net nu de Nederlandse Spoorwegen en KPN hun plannen voor draadloos internet in de trein in de ijskast te zetten
Er mist een woordje ("dreigen"?) of er staat een woordje teveel...
Ik zou het woordje "te" weghalen. Er was niet echt sprake van "dreigen" van de kant van de NS of KPN. Ze hebben in een reactie laten weten dat de plannen financieel niet haalbaar zijn:Hahn schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:01:
All but one, done. Als het goed is kijkt iemand anders zo even wat er met Alex)' reply gedaan moet worden
nieuws: Plan voor draadloos internet in de trein ontspoort
Uncharted: Drake's Fortune - Indiana Jones voorbij?
Volgens mij is de komma overbodig, en geeft het zo een verkeerde indruk:
Volgens mij is de komma overbodig, en geeft het zo een verkeerde indruk:
De PlayStation 3 miste lange tijd exclusieve titels, waarvoor je de nieuwe console van Sony wel in huis moest halen.
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
nieuws: Lost Boys-eigenaar neemt Satama over
Een keer "blijven" teveel in de zin..., maar beide bedrijven blijven zelfstandig en onder eigen merknaam hun werk blijven doen.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Nieuws:Microsofts grootste marketingcampagne gaat 27 feburari van start
Las Angeles moet Los Angeles zijn lijkt me.
Las Angeles moet Los Angeles zijn lijkt me.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
nieuws: Microsofts grootste marketingcampagne gaat 27 feburari van start
Nieuwe plaatsnaam? Las Angelos
Nieuwe plaatsnaam? Las Angelos
Las Angeles
Hmm googlemaps zegt dat het iets is in Cuba, maar neem maar van mij aan dat het Los Angeles moet zijn
edit: Als ik niet op google maps had gekeken was ik eerder geweest bummer
Las Angeles
Hmm googlemaps zegt dat het iets is in Cuba, maar neem maar van mij aan dat het Los Angeles moet zijn
edit: Als ik niet op google maps had gekeken was ik eerder geweest bummer
[ Voor 13% gewijzigd door siepeltjuh op 07-12-2007 21:02 ]
Can`t live without the mods
Titel: Microsofts grootste marketingcampagne gaat 27 feburari van start
februari is het natuurlijk.
Titel: Microsofts grootste marketingcampagne gaat 27 feburari van start
februari is het natuurlijk.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
en check
nieuws: 'Dualcore Celeron-cpu komt uit op 20 januari'
EDIT: nog 1
EDIT 2: net iets te laat met die 80MHz zie ik
Denk dat het 800MHz moet zijn, anders is het wel een hele hoge multiplierDe E1200 zou de primeur krijgen met twee cores die op 1,6GHz tikken, van 512KB L2-cache voorzien zijn en via een 80MHz fsb communiceren.
EDIT: nog 1
Yorkfields moet het dacht ik zijnDe Celeron E1200 zal op die dag echter meteen flink overklast worden, want Intel schijnt ook van plan te zijn drie quadcore Yorkfiels te lanceren op 20 januari
EDIT 2: net iets te laat met die 80MHz zie ik
[ Voor 27% gewijzigd door Moortn op 08-12-2007 10:42 ]
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
reviews: Serverbenchmarks: een update van de stand van zaken
Moet zijn twee cores.Waarom de Power6 relatief laag scoort is niet helemaal duidelijk. Het is naast de Opteron wel de het enige systeem met 'slechts' vier cores
reviews: Serverbenchmarks: een update van de stand van zaken
- saillantSalliant detail: de 2,5GHz-score van AMD is officieel ongeldig verklaard, [...]
Geen inhoudelijke problemen in dit topic svp!Soldaatje schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:18:
Moet zijn twee cores.
Je mag even een apart topic openen als je het gewijzigd wil zien, maar hou er wel rekening mee dat er niet over 'chip', maar over 'systeem' wordt gesproken. En er zitten twee van die Power6-dingen in dat systeem, dus 'vier cores' lijkt me een erg gepaste formulering.
Rest is gefikst.
nieuws: Firefox en Opera willen ontwikkelaars helpen met video
Spelfout in de titel: ontwikkelaars
Edit: En inmiddels al opgelost
Spelfout in de titel: ontwikkelaars
Edit: En inmiddels al opgelost
[ Voor 7% gewijzigd door Kawaii op 10-12-2007 09:13 ]
nieuws: Imeem.com sluit deal met Universal Music Group
Moet zijn: Gwen StefaniDe catalogus van Universal Media Group bestaat onder meer uit bekende artiesten als 50 Cent, Black Eyed Peas, Gwen Stefanu, Maroon 5 en Amy Winehouse.
nieuws: Afspeelbeperking gedeelde Zune-songs makkelijk te omzeilen
Mist een . (punt) na bereikt.afhankelijk van wat het eerste wordt bereikt Zune's firmwareversie 2.0 die Microsoft half
Signatures zijn voor boomers.
nieuws: 'Mainstream Yorkfields uitgesteld door fsb-probleem'
Het verhaal gaat dat namelijk deze specifieke...het verhaal gaat namelijk deze specifieke
Can`t live without the mods
Nintento wil Britse Wii-reclamecampagne staken
Nintendo
Nintendo
[ Voor 17% gewijzigd door Gummie op 10-12-2007 12:49 ]
nieuws: 'Nas van Western Digital blokkeert delen van audio en video'
- De website weet zelf niet hoe ze de naam spellen: Boing Boing (titel website) en boinboing (logo).De ophef begon toen weblog Boinboing verklaarde dat Western Digital het meest extreme voorbeeld vormde van een bedrijf dat de functionaliteit van apparaten beperkt om een wit voetje te halen in Hollywood.
Moet dus beschikbare zijnDit programma haalt alle beschikbar updates van Windows 2000, Windows XP of Windows Server 2003 van Windows Update naar binnen en maakt er vervolgens een iso-bestand van die over alle aanwezige computers uitgerold kan worden.
plan: Tweakers.net koopt broncode React
de legendarische userbage merge te kunnen
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
In nieuws: Voorstel: gelijke gsm-tarieven in België, Nederland en Luxemburg werkt de link naar Beneluxparlement niet omdat er een <br> in de link terecht gekomen is.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
nieuws: Camera maakt controllers van handen
laatste zin: aan bijvoorbeeld concolefabrikanten of ontwikkelaars van games.
concolefabrikanten is consolefabrikanten
laatste zin: aan bijvoorbeeld concolefabrikanten of ontwikkelaars van games.
concolefabrikanten is consolefabrikanten
nieuws: Imeem.com sluit deal met Universal Music Group
Moet beschermd zijn.auteursrechtelijk bescherm materiaal
nieuws: 'Nas van Western Digital blokkeert delen van audio en video'
'Anywhere Acces'-aplicatie
Moet dat niet met dubbel s en dubbel p?
Anywhere Access applicatie
'Anywhere Acces'-aplicatie
Moet dat niet met dubbel s en dubbel p?
Anywhere Access applicatie
nieuws: ESA: Galileo in 2013 in de lucht
"meldt" is hierbij een link, maar die verwijst naar http://tweakers.net/url. En die geeft weer een 404. Wellicht URL fixen? Hoewel ik even niet weet waarnaartoe hij moet verwijzen...die op zijn site nog steeds meldt
Virussen? Scan ze hier!
nieuws: Toshiba introduceert Portégé M700 met led-scherm
'Het apparaat detecteert welke invoermethode wordt gebruikt en schakelt automatisch over naar de juiste modus'
want verderop in de tekst staat wel: 'Wanneer deze een val detecteert worden de lees- en schrijfkoppen van de platters gehaald'.
'Het apparaat detecteert welke invoermethode wordt gebruikt en schakelt automatisch over naar de juiste modus'
want verderop in de tekst staat wel: 'Wanneer deze een val detecteert worden de lees- en schrijfkoppen van de platters gehaald'.
plan: Tweakers.net koopt broncode React
vertraagt...en kost de implementatie van features die wij niet gebruiken tijd die de uitrol van nieuwe versies vertraagd.
In deeze zin staan drie fauten
IBM: 32nm met high-k techniek gereed in 2009:
...dat het zijn transistorformule fundamenteel om had omgegooid,
...dat het zijn transistorformule fundamenteel om had omgegooid,
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
nieuws: Microsoft publiceert tool voor blokkeren service packs
een script en een template voor groepspolicys
=> Groepspolicies
tevens ook hier gemeld.
een script en een template voor groepspolicys
=> Groepspolicies
tevens ook hier gemeld.
[ Voor 31% gewijzigd door AW_Bos op 11-12-2007 10:51 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
nieuws: IBM: 32nm met high-k techniek gereed in 2009
Het betreft hier geen overtreffende trap, maar een vergelijking.
- alsGartner verwacht dat in 32nm twee keer zoveel geïnvesteerd moet worden dan in 65nm en dat de kosten van een gemiddelde fabriek zullen stijgen naar 3,5 miljard dollar.
Het betreft hier geen overtreffende trap, maar een vergelijking.
nieuws: Telecom Italia ruilt hybride wifi/gsm-technologie in voor sip
Puntje te veel
.. -> .een sip-gesprek zal in dat geval worden verbroken..
Puntje te veel
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Alles gefikst, behalve
De juiste spelling is 'groepspolicy's'Ariën Clay schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:48:
=> Groepspolicies
Dat mag niet he, daar worden de moderators boos vantevens ook hier gemeld.
in nieuws: Discussie net neutrality laait op na aanpassing pagina's door isp
. Dat is dus Weinstein
Rogers is die ISP, en die vraagt zich niet af hoe hun praktijken gaan uitpakkenWeinstein vraagt zich daarnaast hardop af hoe lang het duurt voordat een isp zich schuldig maakt aan het doelbewust invoegen van advertenties of zelfs durft over te gaan tot het actief censureren van informatie.
nieuws: Toshiba kondigt snelladende lithium-ion-accu aan
Elektrolyt. Net als elektrodeDe eigenschappen van de SCiB zouden onder meer zijn te danken aan nieuw materiaal voor de negatieve elektrode en een ander soort electrolyt.
Artikel over ISP
De zinsnede:
"betreedt een grijs gebied" of "begeeft zich op glad ijs".
Ook "begeeft zich in/op grijs gebied" is volgens mij niet correct.
De zinsnede:
Moet zijn:"Bovendien betreedt de isp zich in een grijs gebied"
"betreedt een grijs gebied" of "begeeft zich op glad ijs".
Ook "begeeft zich in/op grijs gebied" is volgens mij niet correct.
[ Voor 3% gewijzigd door Eldee op 11-12-2007 19:55 ]
Een component dat die heel veel met de TLB te maken heeft is de page translation table.
Ik meldde het eventjes, ik ben die persoon nietRataplan schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:01:
Alles gefikst, behalve
[...]
De juiste spelling is 'groepspolicy's'
[...]
Dat mag niet he, daar worden de moderators boos van
Oh ja, weer een typo:
meuk: Microsoft Office 2007 Service Pack 1
Microsoft heeft het eerste sevicepack => servicespack
[ Voor 7% gewijzigd door AW_Bos op 12-12-2007 00:27 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
meuk: Unreal Tournament 3 1.1
Edit @ hierboven: het is dus service pack zoals in de titel, maar ik neem aan dat de mods dat ook wel begrepen.
Er is vast iets mee gebeurd, maar wat staat niet in deze zinDaarnaast zijn ook de gebruikersinterface, de hud en het afspelen van gamedemo's.
Edit @ hierboven: het is dus service pack zoals in de titel, maar ik neem aan dat de mods dat ook wel begrepen.
[ Voor 18% gewijzigd door Tsunami op 12-12-2007 01:44 ]
nieuws: GeForce 8800GTS met G92-core en 512MB geheugen gepresenteerd
Waarschijnlijk overgenomen uit het originele (Engelse?) artikel.
Ik denk dat de stream processors eerder op 1674MHz of 1.674MHz zullen draaienHet geheugen draait op het standaardniveau van 1,94GHz, maar de stream-processors zijn met 49MHz versneld tot 1,674MHz.
Apple harkt naar verluidt tussen de tien en de veertig procent van de bel- en dataomzet binnen die providers middels de iPhone realiseren.
nieuws: Ook Nokia wil deel belomzet telefoons van telco's
Harkt, en eindigd op realiseren. Die zin klopt ergens niet
Laast maar ik lees verkeerd, er staat nog binnen bij
nieuws: Ook Nokia wil deel belomzet telefoons van telco's
Harkt, en eindigd op realiseren. Die zin klopt ergens niet
Laast maar ik lees verkeerd, er staat nog binnen bij
[ Voor 8% gewijzigd door Fairy op 12-12-2007 10:25 ]
reviews: Schoothondjes met tanden 3: Dell XPS M1730
Deze zin is lang... Maar sowieso moet er een komma tussen bijleggen en want.Willen we nu een snellere processor, dan moeten we minstens 140 euro bijleggen want dat vraagt Dell voor de T7700.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
nieuws: Dell begint met verkoop tablet-pc's
Afbeelding doet 't niet:
[edit]
Geen enkele afbeelding bij nieuws, blogs of meuktracker lijkt 't te doen
Afbeelding doet 't niet:
code:
1
2
3
4
| Not Found The requested URL /ext/i/1197445904.jpg was not found on this server. Apache/2.2.6 (Debian) Server at tweakers.net Port 80 |
[edit]
[ Voor 12% gewijzigd door TheRookie op 12-12-2007 10:54 ]
nieuws: Mastercard komt met betaalpas voor microbetalingen
2e alinea.
In tegenstelling tot de chipknip is het niet nodig de kaart de kaart vooraf op te laden.
2e alinea.
In tegenstelling tot de chipknip is het niet nodig de kaart de kaart vooraf op te laden.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Ik heb geen idee wat je bedoelt. Misschien is het al aangepast, anders even een apart topic pls: dit topic is niet voor inhoudelijke fouten.rogierslag schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:25:
Rogers is die ISP, en die vraagt zich niet af hoe hun praktijken gaan uitpakken. Dat is dus Weinstein
Ik vind het best meevallen en die komma is volgens mij ook niet verplicht, maar vooruit dan maar weerspk2go schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:29:
Deze zin is lang... Maar sowieso moet er een komma tussen bijleggen en want.
D'r is wat gecrasht, maar waarom je dat in dit topic post is me echt een raadsel. Niet doen ajb.TheRookie schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:51:
Rest is gefikst
nieuws: KPN wil ook integrator voor het mkb spelen
formule ipv forumuleKPN neemt volgend jaar langzaam afscheid van de bestaande forumule..
Is anders nog niet gefixt hoorTsunami schreef op woensdag 12 december 2007 @ 01:43:
meuk: Unreal Tournament 3 1.1
[...]
Er is vast iets mee gebeurd, maar wat staat niet in deze zin
nieuws: Technisch directeur Linden Lab na zeven jaar aan de deur
Moet Philip zijn gok ik, net als eerder in het artikel.'Ik blijf geloven in zowel Second Life als Linden Lab, maar Philips en mijn visie voor de toekomst van Linden Lab verschillen te veel', aldus de cto in een mail aan weblog Massively.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
reviews: Packard Bell EasyNote XS: Asus Eee PC overtroffen? pagina 4
Edit: hetzelfde geldt voor "1,8"-hardeschijf" op reviews: Packard Bell EasyNote XS: Asus Eee PC overtroffen? pagina 3.
Het lijkt me dat dit "30GB harde schijf" moet zijn. "Hardeschijf" bestaat niet als zelfstandig naamwoord.De 30GB-hardeschijf betekent dat de EasyNote XS bijvoorbeeld ook bruikbaar is voor het maken van backups van vakantiefoto's.
Edit: hetzelfde geldt voor "1,8"-hardeschijf" op reviews: Packard Bell EasyNote XS: Asus Eee PC overtroffen? pagina 3.
[ Voor 21% gewijzigd door fondacio op 12-12-2007 13:15 ]
NeeTheuno schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:55:
[...]
Moet Philip zijn gok ik, net als eerder in het artikel.
Een typfoutje is het dus niet, al is de constructie wel te vermijden:
Maar dat is dus veel meer dan alleen een spelfoutje, en imho niet echt noodzakelijk.Volgens Ondrejka is hij door directeur Philip Rosedale gevraagd te vertrekken. 'Ik blijf geloven in zowel Second Life als Linden Lab' aldus de cto in een mail aan weblog Massively. In diezelfde mail tekent Ondrejka aan dat de verschillen in visie van Rosedale en hijzelf te groot zijn om gezamenlijk verder te gaan.
Titel is onduidelijk. Hij is ontslagen/neemt ontslag. Dan wordt hem de deur gewezen, of hij wordt aan de straat gezet (alhoewel die laatste optie wel heel erg 'afval-achtig' klinkt
).
De aanduiding 'aan de deur' is dus niet correct.
Titel is onduidelijk. Hij is ontslagen/neemt ontslag. Dan wordt hem de deur gewezen, of hij wordt aan de straat gezet (alhoewel die laatste optie wel heel erg 'afval-achtig' klinkt

De aanduiding 'aan de deur' is dus niet correct.
[ Voor 6% gewijzigd door wellproc op 12-12-2007 13:54 ]
Ik zal proberen het raadsel voor je te ontrafelenRataplan schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:05:
[...]
D'r is wat gecrasht, maar waarom je dat in dit topic post is me echt een raadsel. Niet doen ajb.
In 1e instantie dacht ik dat de auteur v/h artikel een foutje had gemaakt in de url van het plaatje, vandaar mijn post in dit topic.
Nadat ik dat gepost had ben ik verder gaan lezen op de FP en kwam (inderdaad) tot de ontdekking dat er "iets meer" aan de hand was. Het leek me logisch om de gevonden verklaring aan de betreffende post toe te voegen zodat de FP'ers weten dat er iets anders aan de hand is. Tegelijk heb ik een melding op devtrack gedaan.
Dit topic is gesloten.