[Multiplatform] Unreal Tournament 3 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.680 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:11

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:31:
Wat heeft de collectors edition boven de normale?
Ik heb de collecter edition van UT2k4 en eerlijk gezegd vind ik het zonde van m'n geld. Het is wel leuk op zich, maar omdat ik niks doe qua level editing etc. vond ik het zonde van de meer prijs die ik ervoor heb betaald.

Dus als je echt eraan gaat beginnen met levels maken etc. is het de moeite waard.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:31:
Wat heeft de collectors edition boven de normale?
Volgens mij zit er ook nog een poster bij en zit het spel in een andere case. Verder zitten er zoal Verxx zeg 10 uur level editor info bij en volgens mij ook een making of van UT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
XTREEMRaGE schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:10:
[...]

Ik heb de collecter edition van UT2k4 en eerlijk gezegd vind ik het zonde van m'n geld. Het is wel leuk op zich, maar omdat ik niks doe qua level editing etc. vond ik het zonde van de meer prijs die ik ervoor heb betaald.

Dus als je echt eraan gaat beginnen met levels maken etc. is het de moeite waard.
Het voordeel van de collectors edition van 2k4 was wel dat je een dvd had. De gewone versie had 6cd's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bio-rifle staat niet genoemd bij wapens in TS.
Ook is de release date nu bekend voor europa: 22 november
Lees http://utforums.epicgames.com/showthread.php?t=582650
Je kan offline al de instagib mutator summonen, en heel veel vehicles summonen die in de final game komen. Je kan zelfs al een slow cube summonen. Een slow cube komt vast wel voor in een van de interviews, die is een kubus waarin de tijd langzamer gaat :)

Voor de instagib rifle type dit in console:
giveweapon utgame.utweap_instagibrifle

Voor verschillende vehicles dit:

summon utgamecontent.utvehicle_fury_content
summon utgamecontent.utvehicle_darkwalker_content
summon utgamecontent.utvehicle_nemesis
summon utgamecontent.utvehicle_hellbender_content
summon utgamecontent.utvehicle_cicada_content
summon utgamecontent.utvehicle_paladin

Voor de slowcube:
summon utgamecontent.utslowvolume_content

Belangrijke informatie van irc die hier niet bijstond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Hoe kan je hem daar (gameorder.nl) bestellen voor 36 euro als hij 49 euro kost :?

Ik wil hem stiekum ook wel voor 36 euro 8)7 (en de rest van de tweakers natuurlijk ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

lol dan heb ik misschien geluk gehad? :D De tip voor deze site werd eerder hier gegeven en heb meteen besteld ! Overigens kun je ook in de VS bestellen denk ik.. 50 dollar : 1,4464 komt ongeveer op dezelfde prijs uit :)

Bestelling #53** (Betaling ontvangen (Pre-order))
Order Datum: dinsdag 30 oktober, 2007 Order Totaal: €36,00

Aflever adres
Floris K.
Verzendmethode
TNT Post, Standaard verzenden (Verzenden naar: NL : 320.00 gr's)
Producten
1 x UNREAL Tournament III (3) - PC €36,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51

sapphire

Die-hard pruts0r

ik heb hem ook besteld op gameorder.nl voor 36 :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 22:46

HaTe

haat niet

Kan de prijs later ook nog duurder worden en dat je dan bij moet betalen? Want dan ga ik hem ook ff pre-orderen :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

appie1981 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:20:
[...]

Het voordeel van de collectors edition van 2k4 was wel dat je een dvd had. De gewone versie had 6cd's.
Aah maar volgens mij is dat voordel weg met UT3??
HaTe schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:43:
Kan de prijs later ook nog duurder worden en dat je dan bij moet betalen? Want dan ga ik hem ook ff pre-orderen :)
volgens mij wordt UT3 wel duurder ja, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen ;x.
Althans dat is meestal zo. In de meeste gevallen zijn ze voor de launch goedkoper en na de launch veel duurder :(

[ Voor 9% gewijzigd door XTREEMRaGE op 01-11-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

XTREEMRaGE schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:32:
[...]

Aah maar volgens mij is dat voordel weg met UT3??

[...]

volgens mij wordt UT3 wel duurder ja, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen ;x.
Althans dat is meestal zo. In de meeste gevallen zijn ze voor de launch goedkoper en na de launch veel duurder :(
Nou als ze mij ineens 15 euro bij laten leggen dan laat ik de order wel annuleren en wandel even naar de Dixons voor het avondeten. Is ie waarschijnlijk nog wel goedkoper ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Floris-K schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:50:
[...]

Nou als ze mij ineens 15 euro bij laten leggen dan laat ik de order wel annuleren en wandel even naar de Dixons voor het avondeten. Is ie waarschijnlijk nog wel goedkoper ook
Nou als je hem al besteld hebt voor een goedkopere prijs, dan moet je hem ook voor die prijs krijgen ook. Maar wat ik bedoelde is: dat games meestal voor de launch (pre-order) goedkoper zijn dan na de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:05
sapphire schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:58:
ik heb bij E-plaza de special edition besteld, maar geen idee waneer ze die leveren :S

Sowieso waneer word eht spel gerealeased? want ik vind 23 november en 7 november :?
Verder wacht ik nog even 2 maandjes met upgraden tot duidelijk is waarop eht echte spel goed draait, aangezien ik atm alles wat ik wil met m'n pc goed kan doen en UT3 zo'n beetje de enige game is die ik zal spelen :+
Waar heb je 'm nou besteld?? Je zegt hier de Special Edition op E-plaza, maar daar zie ik alleen de normale versie, en even verderop zeg je gameorder.nl voor 36E. Ik wil namelijk de Collector Edition, kan wel via play.com maar heb geen creditcard... (en paypal wordt niet geaccepteerd)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Misschien gebruikt gameorder.nl wel dagprijzen al naar gelang de pre-release hype :P

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

XTREEMRaGE schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:02:
[...]

Nou als je hem al besteld hebt voor een goedkopere prijs, dan moet je hem ook voor die prijs krijgen ook. Maar wat ik bedoelde is: dat games meestal voor de launch (pre-order) goedkoper zijn dan na de launch.
Ik weet dat volgens mij Free Recordm shop in de kleine lettertjes heeft staan dat wanneer een spel bij de release duurder is, dat je het verschil dan moet betalen. En het bla bla rechten verleend verhaaltje over de vermelde prijs.

Ik heb alleen bij gameorder.nl niks hierover zien staan, dus ga ervan uit dat het bij die 36e blijft.. Anders hebben ze aan mij toch de verkeerde })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
ik durf et bijna niet te vragen maar hoe land je met dat vliegtuig? En hoe gebruik je je hoverboard? Als ik op hover(board) of het woord vlieg zoek vind ik niks in dit topic dus....

Heeft iemand trouwens ook een leuk plekje gevonden voor dat artillery ding om te schieten? Ik heb nog geen plekken kunnen vinden met goede bescherming en genoeg "Clear-way" om naar de blauwe basis toe te schieten. Achter de flagroom bij VCTF is tot nu toe mn favoriete plek. Wel jammer dat ze niet zo'n bepaalde kreet aan dat ding hebben vastgemaakt zoals met de andere wapens. Je krijgt niet een speciale combonotifier zoals bij de flakcanon zo'n 15e kill (flakmoney?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simball schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:45:
[...]

Hoe kan je hem daar (gameorder.nl) bestellen voor 36 euro als hij 49 euro kost :?

Ik wil hem stiekum ook wel voor 36 euro 8)7 (en de rest van de tweakers natuurlijk ook)
Geen idee, mss omdat UT3 nu gold is gegaan. Ik heb um iig in bestelling voor 36 eu :) Voor 49 kan je het net zo goed in de winkels halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51

sapphire

Die-hard pruts0r

inquestos schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:33:
[...]

Waar heb je 'm nou besteld?? Je zegt hier de Special Edition op E-plaza, maar daar zie ik alleen de normale versie, en even verderop zeg je gameorder.nl voor 36E. Ik wil namelijk de Collector Edition, kan wel via play.com maar heb geen creditcard... (en paypal wordt niet geaccepteerd)
beide :+
Bij e-Plaza al een maand geleden een pre-order ingevuld voor de special edition maar geen idee waneer/of die ooit komt dus ook de gewoone versie besteld :)

[ Voor 15% gewijzigd door sapphire op 01-11-2007 17:45 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Ik vind die ELO rating die je krijgt maar bagger. Het is toch logisch dat de speler met de beste kill/death ratio op #1 zou staan? Ik bedoel, ik stond 75e, en nu opeens 1000e, terwijl mn ratio omhoog is en die van de top 50 slechter is bij sommige?! pffrt :P

Hoe kan het nou zo zijn dat iemand met een slechtere ratio hoger staat dan iemand anders? Afgezien van captures bij vCTF?

[ Voor 20% gewijzigd door DrSnuggles op 01-11-2007 19:35 ]

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Floris-K schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:47:
[...]

Ik weet dat volgens mij Free Recordm shop in de kleine lettertjes heeft staan dat wanneer een spel bij de release duurder is, dat je het verschil dan moet betalen. En het bla bla rechten verleend verhaaltje over de vermelde prijs.

Ik heb alleen bij gameorder.nl niks hierover zien staan, dus ga ervan uit dat het bij die 36e blijft.. Anders hebben ze aan mij toch de verkeerde })
geef ik je groot gelijk, zou echt vervelend zijn
Bal0n schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:34:
Ik vind die ELO rating die je krijgt maar bagger. Het is toch logisch dat de speler met de beste kill/death ratio op #1 zou staan? Ik bedoel, ik stond 75e, en nu opeens 1000e, terwijl mn ratio omhoog is en die van de top 50 slechter is bij sommige?! pffrt :P

Hoe kan het nou zo zijn dat iemand met een slechtere ratio hoger staat dan iemand anders? Afgezien van captures bij vCTF?
Je moet je echt niet blind staren op de rankings. Ze zuigen hard!! sinds UT2k3 ofzo klopt geen enkele ranking meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles

DrSnuggles

Terrapin Station

Ah ok, nouja ach, als ik maar goed blijf spelen houd ik iig mezelf tevreden :P. Trouwens, worden er al een beetje warretjes georganiseerd? Ik zit nu maar de hele tijd te FFA'en, dat wordt ook een beetje saai. Dus als er een clan is die een beetje actief TDM speelt, dan doe i kgraag mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 16:52

Krizzie

Progressive Music \o/

Bal0n schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:29:
Ah ok, nouja ach, als ik maar goed blijf spelen houd ik iig mezelf tevreden :P. Trouwens, worden er al een beetje warretjes georganiseerd? Ik zit nu maar de hele tijd te FFA'en, dat wordt ook een beetje saai. Dus als er een clan is die een beetje actief TDM speelt, dan doe i kgraag mee!
Als je het topic had gevolgd, dan had je kunnen zien dat er een GoT clan is en dat er bijna elke avond wel een warretje (offi of friendly) gespeeld wordt. ;)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles

DrSnuggles

Terrapin Station

Ik ben ook lid van de GOT clan, waar is iedereen actief? Op IRC ergens? :)

Ik ben nu off om te werken, bier tappen alom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

#got.ut3 is het channel op IRC. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onlinegangster
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 16:27
Krizzie schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:32:
[...]

Als je het topic had gevolgd, dan had je kunnen zien dat er een GoT clan is en dat er bijna elke avond wel een warretje (offi of friendly) gespeeld wordt. ;)
En die clan accepteert geen nieuwe members meer :(
want die zit vol.

Those penguins, they sure ain't normal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

onlinegangster schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:07:
[...]

En die clan accepteert geen nieuwe members meer :(
want die zit vol.
Is niet persoonlijk :N ! Probeer maar eens een team tevreden te houden als je 10 man hebt die allemaal de wedstrijd willen spelen :/ ...

Echt, er zijn al een aantal mensen die nooit op irc zijn en die we nooit spreken. Als die nog langere tijd zeer inactief zijn (ofwel, nergens te bekennen), komt er echt wel een plekje vrij!

Voor de rest - #got.ut3 in quakenet :) . Ben je een member, pm dan even TenSun (moi) of Rnld (r00n) voor het private kanaal en password. Hadden vanaaf ook een wedstrijd, maar tegenstander kwam helaas niet opdagen. Ik heb waarschijnlijk trouwens een lead voor UT3 voor 32 euro via vriend van me bij de MediaMarkt :P . Alle euro's tellen voor een student!

[ Voor 13% gewijzigd door Cassius op 01-11-2007 22:32 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als et alsnog niet lukt om de got clan te joinen, moet je gewoon wachten tot het volle spel uitkomt en even op irc rondkijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Was wel kicke potje trouwens vannacht met 4e.. 53 minuten overtime :O

En idd wel jammer dat er sommige mensen nog nooit op IRC zijn geweest of wat dan ook. Gaat maar om een man of 6-8 die er regelmatig te vinden zijn. Maar ach... zo goed kunnen we op moment ook niet draaien met de beta. Over een weekje of 3 barst het écht feest pas los ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik had niks met de vlag gedaan en toch vet veel kills gemaakt. :P Ook een manta-rampage-unstopable gehaald. :P Echt zo mooi als het vet druk is. Dan is het gewoon Carmageddon in de enemy base. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Krizzie schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:03:
Ik had niks met de vlag gedaan en toch vet veel kills gemaakt. :P Ook een manta-rampage-unstopable gehaald. :P Echt zo mooi als het vet druk is. Dan is het gewoon Carmageddon in de enemy base. :P
\o/
MelvinB schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:44:
Hmm, lees dat veel mensen het wat vreemd vinden dat het spel al zo snel gold is gegaan, zo vlak na de release van de beta-demo. Velen denken dat de problemen die de beta-demo kent, niet uit de gold-versie zijn gehaald omdat de tijd hiervoor gewoonweg te kort was en denken meteen terug aan UT2003.
Dit is btw wel zorgwekkend natuurlijk. En ja ze zullen het wel verhelpen met een patch, maar ze meoten natuurlijk eerst de belangrijkste bugs eruit halen. En ik denk/hoop stiekem wel dat Epic dat heeft gedaan ^^

[ Voor 20% gewijzigd door XTREEMRaGE op 02-11-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Ik denk wel dat Epic nog een heleboel bugs die na de release van de beta demo naar voren zijn gekomen eruit hebben gehaald. We zullen zien hoe de finall eruit gaat zien. Ik ben in ieder geval heel benieuwd (stiekum ook wel naar de max graphics :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:36
Ik denk dat de beta demo op het moment van release alweer outdated was.... en dat ze gewoon hard door zijn gegaan met ontwikkelen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 13:50
Weet iemand misschien een review van ut3 waar t in 1024x712 en zonder poespas is getest ?
het liefst met nieuwe videokaarten bv de 8800 GT .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Timba- schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:48:
Weet iemand misschien een review van ut3 waar t in 1024x712 en zonder poespas is getest ?
het liefst met nieuwe videokaarten bv de 8800 GT .
Google is your friend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 13:50
ja leuk , kheb gister alle reviews bekeken die ik kon vinden en geen eentje testte met 1024x712 .
dus ik vraag gewoon of misschien iemand er eentje heb gezien waar die resolutie er wel instaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Timba- schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:37:
[...]

ja leuk , kheb gister alle reviews bekeken die ik kon vinden en geen eentje testte met 1024x712 .
dus ik vraag gewoon of misschien iemand er eentje heb gezien waar die resolutie er wel instaat :)
Is dat een groot probleem dan? Ik bedoel als ie op hogere resoluties goed presteerd (dunno geen benchmark bekeken :P) dan zal ie het ook lekker doen op 1024x768 :) ?

--edit
Althans als je een soort gelijke config hebt als in de benchmark :P

[ Voor 6% gewijzigd door XTREEMRaGE op 02-11-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:43

Arethusa

Niet die server

In UT99 kon je via UT Demo Manager (Udemo) demo's opnemen in het spel. ia het commando demorec in je console kun je ook een demo openemen welke netjes een bestand op je hardeschijf aanmaakt. Maar met Udemo had je zoveel meer opties. Maar weet iemand of er voor UT3 al een recorder is? Of kun je dezelfde recorder gebruiken?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Arethusa schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:02:
In UT99 kon je via UT Demo Manager (Udemo) demo's opnemen in het spel. ia het commando demorec in je console kun je ook een demo openemen welke netjes een bestand op je hardeschijf aanmaakt. Maar met Udemo had je zoveel meer opties. Maar weet iemand of er voor UT3 al een recorder is? Of kun je dezelfde recorder gebruiken?
Je kan dezelfde recorder waarschijnlijk niet gebruiken, althans dat kon niet met UT2k4. Misschien ff proberen?? Maar of een recorder (Udemo) er is, voor UT3. Ik denk het niet :x. Nog niet ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:31:
Belangrijke informatie van irc die hier niet bijstond :+
Dan moet je toch nog eens beter kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 08:26

Bartaz

Likes cookies!

Pfff, 16 FPS. Want ik draai op een 7600GT en de resolutie 1680x1050. Dat is niks. Wacht wel totdat ik een nieuwe videokaart heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Bartaz schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:03:
Pfff, 16 FPS. Want ik draai op een 7600GT en de resolutie 1680x1050. Dat is niks. Wacht wel totdat ik een nieuwe videokaart heb...
Op een lagere resolutie draaien geen oplossing in the mean time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Op een lcd/tft ziet het er dan al vrij snel erg bagger uit (ivm met pixels die niet goed verdeeld worden). :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Bartaz schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:03:
Wat zijn de rest van je specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caracca
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-06-2024
Arethusa schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:02:
zit wel in UT3, het zit zelfs al in de demo.... maar eh.. :x, je kunt ze niet afspelen in de demo :P

retail zal het beide ondersteunen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Krizzie schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:20:
Op een lcd/tft ziet het er dan al vrij snel erg bagger uit (ivm met pixels die niet goed verdeeld worden). :)
Nou dat valt ook mee, ligt eraan welk/hoe groot je lcd is ;).
Caracca schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:22:
[...]

zit wel in UT3, het zit zelfs al in de demo.... maar eh.. :x, je kunt ze niet afspelen in de demo :P

retail zal het beide ondersteunen :)
Ja zal UT3 Udemo manager out of the box dat ondersteunen. Is wel stoer :D. Kan er niet op wachten :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Ik heb nog gewoon een CRT monitor. Vind het toch iets fijner kijken nog dan een LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik de CE versie kan pre-orderen? Ik heb gezocht maar kan alleen maar de standaard vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p4 3.0 ghz, 2 gig ram & een geforce 6600 .. maar de fps is echt horrible op mn wat oudere pc, any way to fix it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:05:
p4 3.0 ghz, 2 gig ram & een geforce 6600 .. maar de fps is echt horrible op mn wat oudere pc, any way to fix it?
Dit wijzigen in je ini bestand

//--- CLEAN GFX WITHOUT LEGOLAND-SHIT ---//

C:\Documents and Settings\Username\My Documents\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\Config\UTEngine.ini

Go to the in-game menus and set Post Processing to "Intense", Texture Detail to 5 and World Detail 1

and then edit UTEngine.ini to look like this:

[SystemSettings]
StaticDecals=True
DynamicDecals=True
DynamicLights=True
DynamicShadows=True
LightEnvironmentShadows=False
CompositeDynamicLights=True
DirectionalLightmaps=False
MotionBlur=false
DepthOfField=False
Bloom=False
QualityBloom=false
Distortion=False
DropParticleDistortion=True
SpeedTreeLeaves=False
SpeedTreeFronds=False
OnlyStreamInTextures=True
LensFlares=False
FogVolumes=True
FloatingPointRenderTargets=True
Trilinear=True
AllowD3D10=True
EnableHighPolyChars=True
DetailMode=1
ShadowFilterQualityBias=-1
MaxAnisotropy=16
MaxMultisamples=1
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 12:26:
Weet iemand waar ik de CE versie kan pre-orderen? Ik heb gezocht maar kan alleen maar de standaard vinden.
http://www.play.com/Games...ctor-Edition/Product.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx appie maar je kan er niet betalen met ideal of bank to bank transfer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik heb hem waarschijnlijk de 18e :) . Moet toch een beetje op tijd zijn als team captain eh! Vanavond weer eens een paar potjes spelen, is weer even geleden!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

XTREEMRaGE schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:06:
Op een lagere resolutie draaien geen oplossing in the mean time?
Krizzie schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:20:
Zorg je toch dat je zwarte balken krijgt ipv dat 't uitgerekt wordt :/ :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 16-09 19:30
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:05:
Ik heb een p4 3ghz, 1gb ram en een 9800xt. Ik draai op 1024, met alle settings op low. Dan draait het wel aardig, 30-50 fps. Resolutie lager zetten dus, of gewoon een nieuwe pc kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Macros4 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:29:
[...]

Ik heb een p4 3ghz, 1gb ram en een 9800xt. Ik draai op 1024, met alle settings op low. Dan draait het wel aardig, 30-50 fps. Resolutie lager zetten dus, of gewoon een nieuwe pc kopen ;)
6600GT is flink langzamer dan een 9800XT dus ik denk dat nieuwe pc de beste optie is. :+

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Krizzie schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:09:
[...]

6600GT is flink langzamer dan een 9800XT dus ik denk dat nieuwe pc de beste optie is. :+
Of een nieuwe videokaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Krizzie schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:09:
[...]

6600GT is over het algemeen iets sneller ;)\

In DX9 10% sneller.
In OpenGL vét veel sneller.

Dan weet je ongeveer hoe de verhoudingen liggen. Pak een cheap X1950GT/Pro, dan kan je even vooruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 16-09 19:30
Ik ben benieuwd hoe de retail versie wordt, en de nieuwe demo... Als het menu, server browser, geen dodge jump en GameSpy blijven, dan wordt het voor mij denk ik geen UT3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Jejking schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:44:
[...]

6600GT is over het algemeen iets sneller ;)\

In DX9 10% sneller.
In OpenGL vét veel sneller.

Dan weet je ongeveer hoe de verhoudingen liggen. Pak een cheap X1950GT/Pro, dan kan je even vooruit!
ik denk dat je in de war bent met 6800 ultra die net even sneller is dan 9800xt. 9800xt was ati's high end kaart die concureerde met de 6800 en neit met een midrange 6600gt kaartje van nog niet eens de helft van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-11-2020

JRM

PainkillA schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:15:
[...]

ik denk dat je in de war bent met 6800 ultra die net even sneller is dan 9800xt. 9800xt was ati's high end kaart die concureerde met de 6800 en neit met een midrange 6600gt kaartje van nog niet eens de helft van de prijs.
nee hoor hij heeft gelijk. en een 6800 ultra heeft 2 keer de performance van een 9800XT (en dus ook de 6600 gt). Ik heb me daar aardig in verdiept, toen ik twee jaar geleden m'n pc kocht ^_^. De 6800 ultra komt ongeveer overeen met een x850 pro dus ik begrijp niet hoe jij aan 9800Xt=x850 komt. Overigens de geforce 6 concurreerde met de x800 series. waar de geforce 5 dat met de 9000 series deed.

Dat zon systeem p3.0 en 6600 gt het spel nog überhaupt draait is al hulde aan Epic, maar verwacht geen onmogelijke dingen, je kan beter gewoon voor een nieuwe pc sparen of proberen een 7 serie kaart voor een prikkie te bemachtigen. defragmeteren gaat je hier niet helpen ofso ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

6600GT was vergelijkbaar met de 9800PRO, maar op hogere resoluties zakte de 6600 in vanwege de 128bit geheugen bus. de 9800XT is altijd sneller geweest. ;)

En nu weer ontopic. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
JRM schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:27:
[...]

nee hoor hij heeft gelijk. en een 6800 ultra heeft 2 keer de performance van een 9800XT (en dus ook de 6600 gt). Ik heb me daar aardig in verdiept, toen ik twee jaar geleden m'n pc kocht ^_^. De 6800 ultra komt ongeveer overeen met een x850 pro dus ik begrijp niet hoe jij aan 9800Xt=x850 komt. Overigens de geforce 6 concurreerde met de x800 series. waar de geforce 5 dat met de 9000 series deed.

Dat zon systeem p3.0 en 6600 gt het spel nog überhaupt draait is al hulde aan Epic, maar verwacht geen onmogelijke dingen, je kan beter gewoon voor een nieuwe pc sparen of proberen een 7 serie kaart voor een prikkie te bemachtigen. defragmeteren gaat je hier niet helpen ofso ;)
ah daarmee was ik in de war:P eventjes de x800 reeks vergete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:05
JRM schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:27:
Heb hier een 3000+ (15% overclocked, speciaal voor dit spel), en 6600GT, maar UT3 draait hier voor geen meter: 15fps op ultralow, en 8fps op hoogste settings (wat wel knap is). Dus ik mag voor Epic hopen dat ze nog wat betere performance in de echte game hebben, want ik zit net boven de minimale requirements.

Sowieso geld bij UT3: snelle processor maakt het speelbaar, goede videokaart maakt 't mooi.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op mijn 3200+ met x850xt pe draait het ook voor geen meter
alles op low , res op 1280x1024 en dan 20-30 fps :(

by the way, misschien handig om bij de startpost ook links te zetten van guides, zoals die van tweakguides en van UT3 guide

is er trouwens al een manier om demo's af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik denk dat een Single core cpu het zaakje teveel ophoud, een Dual core geeft bijna 100% winst boven een single core waar een quad core daar nog 30% boven op doet. Dit was wel met 8800/2900 kaarten maar de cpu heeft dus echt een zeer grote invloed op Unreal 3. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Dat zei Mark Rein ook volgens mij. UT3 runs on 2 primary threads that keep the game together. Quad Core is for some side threads like extra AI and Physics calculations. Dus inderdaad, dual core is echt een must als je op een leuke FPS mee wilt doen, anders moet 1 core twee threads afhandelen en dat kakt gewoon heel snel in :( . Je had wel UT3 op lego settings gezet?

Close game gisteren gehad die de kracht van teamspeak duidelijk maakte. Eerste map ging teamspeak gelijk down; weg communicatie :P . Niemand wist posities, shield belt, etc. Verloren met 25 verschil ofzo. Volgende map redde Koeitje de dag met de server en was teamspeak weer up. Gewonnen met 10 verschil ofzo. Argh net te weinig :D . Ze hebben iig een re-challenge. Vanavond tegen CtK!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:12

ByteDelight

Retro computing is alive!

Ik heb effe gezocht in deel 2 en dit deel (3), maar kan geen oplossing vinden voor mijn probleem:

Ik draai sinds gisteren (legaal) Vista Home Premium, maar op 1280x1024 en low settings blijft UT3 enigzins stotteren.

Mijn config:
- E6300 @ 2.13 GHz,
- 2x 1GB XMS PC6400 @ 900 MHz
- 8600GT @ 600 MHz (GPU clock)
- 80 GB Raptor

Vista is allang klaar met indexeren, maar wat ik ook probeer, in Deathmatch loopt 't niet soepel genoeg om 'smooth' genoemd te worden.
Onder XP draaide alles (op dezelfde hardware) probleemloos!

De reden lijkt de CPU load: continue zijn beide cores 100% belast na het starten van UT3.

Ik weet niet of dat onder XP ook al het geval was, en of dat zelfs bij snellere CPU's van jullie zo is, maar als ik de reacties i.c.m. Vista lees, moet het beter kunnen.

Enig idee?

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Vista vertraagt games over het algemeen, en verscheidene mensen zeggen hier precies hetzelfde. In Windows XP draait UT3 gewoon beter als in Vista. Tuurlijk zijn er genoeg mensen die in Vista prima spelen, maar die hebben dan een systeem wat die frame loss gewoon hebben kan. Van 80 naar 60 frames is beide prima speelbaar.

Jij zit met je hardware echter net op die rotgrens dat het wel of niet lekker lukt denk ik. Zet je instellingen lager en pas je .ini aan, anders gewoon terug naar good ol XP :P ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
bverstee schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:52:
Ik heb effe gezocht in deel 2 en dit deel (3), maar kan geen oplossing vinden voor mijn probleem:

Ik draai sinds gisteren (legaal) Vista Home Premium, maar op 1280x1024 en low settings blijft UT3 enigzins stotteren.

Mijn config:
- E6300 @ 2.13 GHz,
- 2x 1GB XMS PC6400 @ 900 MHz
- 8600GT @ 600 MHz (GPU clock)
- 80 GB Raptor

Vista is allang klaar met indexeren, maar wat ik ook probeer, in Deathmatch loopt 't niet soepel genoeg om 'smooth' genoemd te worden.
Onder XP draaide alles (op dezelfde hardware) probleemloos!

De reden lijkt de CPU load: continue zijn beide cores 100% belast na het starten van UT3.

Ik weet niet of dat onder XP ook al het geval was, en of dat zelfs bij snellere CPU's van jullie zo is, maar als ik de reacties i.c.m. Vista lees, moet het beter kunnen.

Enig idee?
die 100% Cpu-load is redelijk normaal :P Alle spellen hebben dat.

Verder zou ik inderdaad zeggen dat de performance van drivers onder Vista nog niet helemaal op XP-niveau is.

Hoewel het met mijn X1950XT toch al redelijk op het goede niveau zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight

ByteDelight

Ramon schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:27:
[...]

Verder zou ik inderdaad zeggen dat de performance van drivers onder Vista nog niet helemaal op XP-niveau is.

Er moet toch een 8800 GT in deze maand ;)
Hopelijk is het dan weer speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ramon schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:27:
[...]

Meen je dat nou? Ik heb mijn XT net verkocht, omdat het toch wel haperde soms op drukke momenten. Had hem wel draaien @ 1280x1024 op een 19".
Aan mijn cpu ligt het niet want dat is een Q6600 @ 8x400 = 3200mhz

Straks de 8800GT en weet ik zeker dat alles vlekkenloos verloopt. Zou zelf iedereen aanraden op even die 30,- door te sparen en voor de GT te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

by the way, misschien handig om bij de startpost ook links te zetten van guides, zoals die van tweakguides en van UT3 guide
update ook meteen de release date voor de pc versie naar 23 november... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 14:03
Cassius schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:14:
Vista vertraagt games over het algemeen, en verscheidene mensen zeggen hier precies hetzelfde. In Windows XP draait UT3 gewoon beter als in Vista. Tuurlijk zijn er genoeg mensen die in Vista prima spelen, maar die hebben dan een systeem wat die frame loss gewoon hebben kan. Van 80 naar 60 frames is beide prima speelbaar.

Jij zit met je hardware echter net op die rotgrens dat het wel of niet lekker lukt denk ik. Zet je instellingen lager en pas je .ini aan, anders gewoon terug naar good ol XP :P ?
Onzin. Ik heb een vergelijkbaar systeem (E4400, 2GB, 8600GT - in principe zelfs nog net een tikkeltje trager) en draai Vista en heb echt helemaal nergens last van. Ik speel het welliswaar in 1024x768, dus een lagere resolutie dan bverstee, maar ik zit op de drukste momenten rond de 40fps en de rest van de tijd zeer regelmatig boven de 60 fps. Wellicht dat het in XP nog net iets vlotter zou gaan, maar dit is nog zeer goed speelbaar. En dat met alle instellingen gewoon hoog overigens.

Ik zou dan ook zeggen: doe een driver update (ik heb zelf momenteel de 169.01 beta drivers) en controleer of het systeem geen rare dingen doet die het niet hoort te doen. Is het probleem ook met andere spellen?

Either way, het systeem moet het prima aankunnen. Zowel Vista als de 8600GT zijn echt niet zo slecht qua prestaties als men vaak doet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

CLB schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:07:
[...]

[...]

Zorg je toch dat je zwarte balken krijgt ipv dat 't uitgerekt wordt :/ :)
Als je hem op een lagere resolutie zet, dan zou het niet moeten uitmaken. Want het beeld wordt dan niet uitgerekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

DarkFlow schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:04:
[...]

Onzin. Ik heb een vergelijkbaar systeem (E4400, 2GB, 8600GT - in principe zelfs nog net een tikkeltje trager) en draai Vista en heb echt helemaal nergens last van. Ik speel het welliswaar in 1024x768, dus een lagere resolutie dan bverstee, maar ik zit op de drukste momenten rond de 40fps en de rest van de tijd zeer regelmatig boven de 60 fps. Wellicht dat het in XP nog net iets vlotter zou gaan, maar dit is nog zeer goed speelbaar. En dat met alle instellingen gewoon hoog overigens.

Ik zou dan ook zeggen: doe een driver update (ik heb zelf momenteel de 169.01 beta drivers) en controleer of het systeem geen rare dingen doet die het niet hoort te doen. Is het probleem ook met andere spellen?

Either way, het systeem moet het prima aankunnen. Zowel Vista als de 8600GT zijn echt niet zo slecht qua prestaties als men vaak doet geloven.
Je zegt dus precies wat ik zeg ... "Wellicht dat het in XP nog net iets vlotter zou gaan, maar dit is nog zeer goed speelbaar." :/ ... En je speelt zelf op 1024 maar, zet het maar eens op 1280 met settings hoog, dan heeft een 8600GT het gewoon moeilijk soms.

En het enige dat ik dus zei - Ook voor UT3 is XP nog steeds sneller, period :/ . Dus als hij het echt niet lekker krijgt onder Vista, is XP misschien toch echt een oplossing.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight

ByteDelight

Cassius schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:47:
[...]

Je zegt dus precies wat ik zeg ... "Wellicht dat het in XP nog net iets vlotter zou gaan, maar dit is nog zeer goed speelbaar." :/ ... En je speelt zelf op 1024 maar, zet het maar eens op 1280 met settings hoog, dan heeft een 8600GT het gewoon moeilijk soms.

En het enige dat ik dus zei - Ook voor UT3 is XP nog steeds sneller, period :/ . Dus als hij het echt niet lekker krijgt onder Vista, is XP misschien toch echt een oplossing.
Ik moet je gelijk geven, in tegenstelling tot die vorige die op 1024 draait.
Dat is natuurlijk geen vergelijking |:(

Ik heb als ik 'stilsta' in UT3 (niet doen, is dodelijk :D ) ongeveer 60 FPS in Vista, dat lijkt redelijk, maar zodra er drukke scenes komen valt de rate terug tot < 30, soms zelfs onder de 20.
Dat merk je erg in de gameplay, niet prettig dus.
Hopelijk lost de 8800 GT dit op. Anders moet ik nog maar eens wachten tot de nieuwere G92's er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Tuurlijk lost een 8800GT dat op :/ ... zolang er maar een dual core naast zit en het liefst 2GB :) !

Mijn hand tintelt na veel G5 muis gebruik, moet misschien minderen :p .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Op een Q6600 (Stock speed atm) 4GB ram (DDR2 800 4-4-4-12) en een HD2900XT (stock) heb ik op 1920 1200 alle settings max ingame, vrijwel constant 60fps, soms een drop naar 50 maar dat is echt zelde.

een quadcore geeft boven een dual core iets van 30% winst in fps, van een 8600 naar een 8800 geeft ook een flinke winst dus met alleen die 8800 Zal je zeker alles volluit moeten kunnen draaien op 1280 1024.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight

ByteDelight

Krizzie schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:57:
Op een Q6600 (Stock speed atm) 4GB ram (DDR2 800 4-4-4-12) en een HD2900XT (stock) heb ik op 1920 1200 alle settings max ingame, vrijwel constant 60fps, soms een drop naar 50 maar dat is echt zelde.

een quadcore geeft boven een dual core iets van 30% winst in fps, van een 8600 naar een 8800 geeft ook een flinke winst dus met alleen die 8800 Zal je zeker alles volluit moeten kunnen draaien op 1280 1024.
Vista?
Enne, mn TFT is optisch 1600x1200, dus dat is het doel.

[ Voor 5% gewijzigd door ByteDelight op 06-11-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:44
En ik blijf dr bij dat hoge settings alleen leuk zijn voor offline play.
Wanneer je 't een beetje competitief wil doen, gooi je alles op laag, behalve de reso, en ga je voor legoland graphics, want deze leveren de beste zichtbaarheid van vijanden op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tot zover vind ik de game erg tof, maaaaaar ( d'r is ook altijd een maar :P ) ik heb sinds ik een nieuwe pc heb ( gisteren dus ) een klein probleempje

Eerst maar een de pc:
CPU: Intel Core 2 duo 6750 G0 Stepping @ 3 Ghz ( Stabiliteit onbekend, orthos 20 min was prima, vanacht gaat ie paar uurtjes langer aan )
Mobo: Gigabyte P35-DS3R
Geheugen: Corsair TWIN2X 2x1GB DDR2, PC2-6400, 800MHz @ 750 @ timings 4-4-4-12
Videokaart: XFX 7900 GS XXX @ Core: 630 Memory: 875
Besturings systeem; Xp prof sp2 ( inclusief alle updates ) ( gisteren geinstalleerd )

Het probleem zelf :
Zodra ik de game opstart schiet direct het de cpu load omhoog naar 100 % op beide cores ( te zien op m'n schermpje van m'n G15 ) Zodra de game zelf begint met spelen dan loopt op zich prima, maar ik heb af en toe een vage hapering erin, hapering zelf duurt nog geen seconde, maar tis wat hinderlijk. Is dit een bekend probleem doordat er een foutje in de demo zit ? of ligt het ergens aan de pc

Met fraps haal ik tussen de 20 ~ 60 fps, dus dat best een reden kunnen zijn, dat als de fps daalt, hij even lagged... hmmzzz

'k heb de game draaien op 1280 x 1024 en dat is toch echt een resolutie die deze pc zou moeten trekken lijkt me zo ? :?

Als iemand een idee heeft waardoor dit zich voor zou kunnen doen, meld u :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CPU usage naar 100% is een bug. Is geloof ik al door Epic toegegeven. En voor de mensen die zeggen dat ik het verkeerd heb: check CSS, TF2, Crysis etc tijdens het spelen. Zelfs tijdens de CPU bench in Crysis. Dus daar heeft het niets mee te maken.

Hoeveel geheugen heeft je videokaart? Misschien moet tie nieuwe textures inladen? Nieuwste drivers? Ik zou het anders niet weten.

Hebben trouwens meer mensen er last van dat de game na een uurtje of 2 gewoon vastloopt waarbij het geluid blijft hangen en je voor de rest niets meer kan doen. Dacht eerste het aan m'n videokaart lag ondanks dat ik zonder OC speelde. Maar ik heb vannacht 6-7 uur 3dmark06 laten loopen met m'n OC aan. 's Ochtends was alles nog gewoon okay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:42:
CPU usage naar 100% is een bug. Is geloof ik al door Epic toegegeven. En voor de mensen die zeggen dat ik het verkeerd heb: check CSS, TF2, Crysis etc tijdens het spelen. Zelfs tijdens de CPU bench in Crysis. Dus daar heeft het niets mee te maken.
Oke, da's wel handig om te weten, thx
Hoeveel geheugen heeft je videokaart? Misschien moet tie nieuwe textures inladen? Nieuwste drivers? Ik zou het anders niet weten.
256 Mb geheugen, huidige driver versie is als het goed is 160.0 forceware ( van 3dguru's )
Hebben trouwens meer mensen er last van dat de game na een uurtje of 2 gewoon vastloopt waarbij het geluid blijft hangen en je voor de rest niets meer kan doen. Dacht eerste het aan m'n videokaart lag ondanks dat ik zonder OC speelde. Maar ik heb vannacht 6-7 uur 3dmark06 laten loopen met m'n OC aan. 's Ochtends was alles nog gewoon okay :)
Nope, daar heb ik geen last van

Ik zal zodra m'n 2 uur orthos erop zit eens m'n oc eraf halen, en kijken wat er dan gebeurd, is dat nog niet genoeg, kijk ik eventjes voor nieuwere drivers

Bedankt voor de snelle reply :D

[ Voor 14% gewijzigd door Fatal Mind op 06-11-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel, heb in de in-game config alle graphic instellingen zo hoog mogelijk gezet, valt me toch wel tegen die graphics. Heb het idee dat het e.e.a. in de ini files veranderd moet worden voor alle grafische hoogstandjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:10:
Leuk spel, heb in de in-game config alle graphic instellingen zo hoog mogelijk gezet, valt me toch wel tegen die graphics. Heb het idee dat het e.e.a. in de ini files veranderd moet worden voor alle grafische hoogstandjes...
De demo is maar 750mb. Ze hebben niet de high-res textures etc erin gestopt. Dan zou je een demo van like een 1 GB meer krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ik weet niet zeker, maar heb af en toe paar pagina's gelezen in vorige topics, en blijkt dat er een limiet van 60 fps op zit? weet het niet zeker, en als ie er is weet ik ook niet hoe hij er af kan. maar misschien weet iemand anders het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:13:
Ik weet niet zeker, maar heb af en toe paar pagina's gelezen in vorige topics, en blijkt dat er een limiet van 60 fps op zit? weet het niet zeker, en als ie er is weet ik ook niet hoe hij er af kan. maar misschien weet iemand anders het?
ja er zit een limiet erop , weet alleen niet meer hoe je kan hem verwijderen/verhogen.
heb de demo niet meer erop ( w8 op de volledige versie ;) )

EDIT :

Documenten > my Games > UT3 mapje > UTGame > config > open UTEngine.ini

vind

[Engine.GameEngine]
bSmoothFrameRate=TRUE
MinSmoothedFrameRate=22
MaxSmoothedFrameRate=62

verander 62 in 1000000 en je hebt unlocked FPS ( of het aantal dat je wilt )

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
C:\Documents and Settings\Username\My Documents\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\Config\UTEngine.ini

[Engine.GameEngine]
bSmoothFrameRate=TRUE
MinSmoothedFrameRate=22
[b]MaxSmoothedFrameRate=62[/b]

62 veranderen in bijvoorbeeld 1000.

edit:
Echo.

[ Voor 6% gewijzigd door Rone op 06-11-2007 16:20 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Om eventjes verder te gaan op m'n bovenstaande probleem, m'n cpu is stabiel volgens mij:

Torture Test ran 1 hours, 53 minutes 43 seconds - 0 errors, 0 warnings.
Execution halted.

Nu kijken zonder gpu overklok

Net weer eventjes 20 min zitten spelen zonder overklok op m'n videokaart, en nu werkt het volgens mij een stuk beter, en ik zit in een ander level nu ook op de 60 fps en hoger ( voor zover mogelijk met die lock ( ja die kan eraf ik weet het ))

[ Voor 36% gewijzigd door Fatal Mind op 06-11-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:28:
Om eventjes verder te gaan op m'n bovenstaande probleem, m'n cpu is stabiel volgens mij:

Torture Test ran 1 hours, 53 minutes 43 seconds - 0 errors, 0 warnings.
Execution halted.

Nu kijken zonder gpu overklok

Net weer eventjes 20 min zitten spelen zonder overklok op m'n videokaart, en nu werkt het volgens mij een stuk beter, en ik zit in een ander level nu ook op de 60 fps en hoger ( voor zover mogelijk met die lock ( ja die kan eraf ik weet het ))
CPU stabiliteit testen is 10-12 uur Orthos ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Dan doen we dat vanacht gewoon nog een keer :+

Maar persoonlijk denk ik dat die 100% cpu bug en de toch niet al te super videokaart in dit systeem dat het er soms voor zorgt dat het lagged. Maar dat denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, heb nu net een optie gewijzigd: amount of screen to render in o.i.d.... van 50% naar 100%. Met 4x AA en 16x AF ziet het er echt mooi uit.

En dat op een 'oude' bak: een A64 3000+ @ 2.2ghz, 2GB geheugen, Ati Radeon x1950pro AGP(!). Alle settings @ high en een zeer soepele FPS. Valt me alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caracca
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-06-2024
[b][message=29036665,noline]
[Engine.GameEngine]
bSmoothFrameRate=TRUE
MinSmoothedFrameRate=22
[b]MaxSmoothedFrameRate=62[/b]

62 veranderen in bijvoorbeeld 1000.

edit:
Echo.
bSmoothFrameRate=False fixed het helemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:44:
Ow, heb nu net een optie gewijzigd: amount of screen to render in o.i.d.... van 50% naar 100%. Met 4x AA en 16x AF ziet het er echt mooi uit.

En dat op een 'oude' bak: een A64 3000+ @ 2.2ghz, 2GB geheugen, Ati Radeon x1950pro AGP(!). Alle settings @ high en een zeer soepele FPS. Valt me alles mee.
lol ik heb precies etzelfde systeem. Draait lekker he :D Ik heb in de atitray ook alles aangezet en op max gezet, weet niet of dat uitmaakt ;p Maar het spel ziet er leuk uit en draait als een tiet. Alleen als ik zelf custom games doe dan hapert ie af en toe doordat mn cpu dan teveel moet nadenken enz :P Voor de rest stabiele fps en lekker doorraggen.

Hoe kan je achter een manta aanhangen met je hoverboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Rechtermuisknop als het goed is, maar als je met je hooverbord achter een voertuig '' vliegt '' / '' hovert '' dan word er ook wat van tekst in je beeld gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op je hoverboard staat en er zit een vehicle met de rug van de vehicle naar je toe dan komt er in beeld: press fire to graple. Dan gewoon linkermuis en je hangt eraan :)
Dit kan zelfs met raptor en dan kan je vliegen. Je kan de lengte van de graple lichtelijk veranderen met de pijltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 14:03
Altijd leuk als je iemand aan een raptor ziet hangen; beetje met je minigun op dat ventje schieten tot hij te pletter valt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merkte dat simpelweg "XP sp2 compatabilieit" aanzetten in Vista de UT3 beta al stukken sneller liet draaien (bij flyby minimum FPS van 19 naar 29 zo'n beetje, weet niet meer of het met of zonder bots was). Vergeet ook niet dat de retail versie van UT3 DX10 zal ondersteunen, zonder visuele voordelen ervan. Vista zou dan zeker wel sneller moeten zijn als XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ik vind het spel er nu al super uitzien :D Mij zul je dus niet horen klagen :) Ik vind de bots alleen wel super overpowered :P Tenminste op VCTF, daar raken ze je echt vanuit de meest onmogelijke hoeken. Zo zat ik boven de brug waar je de avril kan pakken en zat ik daar in die gleuf bij de verlaging waar de pickup op zit te gluuren. Schiet 1 of andere idioot me daar tussen dood met 1 schot :P Dat lukt mij niet!
In deathmatch vind ik de bots daarentegen wel weer van het oude UT99 niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight

ByteDelight

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 01:03:
Ik merkte dat simpelweg "XP sp2 compatabilieit" aanzetten in Vista de UT3 beta al stukken sneller liet draaien (bij flyby minimum FPS van 19 naar 29 zo'n beetje, weet niet meer of het met of zonder bots was). Vergeet ook niet dat de retail versie van UT3 DX10 zal ondersteunen, zonder visuele voordelen ervan. Vista zou dan zeker wel sneller moeten zijn als XP.
@CommDante: ligt het aan mij of is dat een onbekende feature die je noemt: XP SP2 compatibiliteit in Vista aanzetten?
Weet je misschien ook wat er dan gebeurt? Wordt DX10 dan uitgeschakeld ofzo??

Daarnaast zeg je dat UT3 nu nog niet DX10 ondersteunt, begrijp ik dat goed??
Of bedoel je puur dat de kwaliteit van het beeld nog omhoog zal gaan, maar de performance niet persé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

bverstee schreef op woensdag 07 november 2007 @ 08:42:
[...]

@CommDante: ligt het aan mij of is dat een onbekende feature die je noemt: XP SP2 compatibiliteit in Vista aanzetten?
Weet je misschien ook wat er dan gebeurt? Wordt DX10 dan uitgeschakeld ofzo??

Daarnaast zeg je dat UT3 nu nog niet DX10 ondersteunt, begrijp ik dat goed??
Of bedoel je puur dat de kwaliteit van het beeld nog omhoog zal gaan, maar de performance niet persé?
De demo draait onder Directx 9, de hele game gebruikt directx 10 om het te versnellen niet om het er beter uit te laten zien. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Krizzie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:08:
[...]

De demo draait onder Directx 9, de hele game gebruikt directx 10 om het te versnellen niet om het er beter uit te laten zien. :)
Yep, en dat is ook waar mensen vaak de mist in gaan. dx10 is er niet om mooier te zijn, maar om sneller/fijner/beter te werken dan dx9 voor de dev'rs

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor game afspraakjes! Regel dit soort zaken via IRC, IM, DM of mail!