Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.100 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-04 10:16
Heeft iemand al ervaring met een 'blauwe tand' keyboard+muis en dan surfen via de PS3? Het is natuurlijk een mooi entertainment system voor in de huiskamer, maar is bijv. het surfen 'laagdrempelig' of zelfs te gebruiken icm goede keyboard+muis-combinatie zonder drempel?

Wie heeft deze?
http://www.logitech.com/i...n_3/devices/3616&cl=nl,nl

Andere tips? P.S. Ik wil geen gebruikmaken van een USB keyboard+muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:41
volgemns mij is deze nog niet verkrijgbaar? prijs moet nog ff zakken dan overweeg ik het
sysiwan schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:23:
Heeft iemand al ervaring met een 'blauwe tand' keyboard+muis en dan surfen via de PS3? Het is natuurlijk een mooi entertainment system voor in de huiskamer, maar is bijv. het surfen 'laagdrempelig' of zelfs te gebruiken icm goede keyboard+muis-combinatie zonder drempel?

Wie heeft deze?

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Naar alle waarschijnlijkheid ga ik vanmiddag The eye of judgement kopen. Iemand al een goede video gevonden van EyeCreate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:47
Goede ervaringen met CD-WOW. De buren hadden een keertje een game in de bus gekregen terwijl ze op vakantie waren en ik maar zat te wachten op die game. Ik een 'boos' mailtje gestuurd (boos=teleurgesteld, want boos zijn werkt niet) dat ik nooit iets had ontvangen (wat ook klopte). Een week later en nog meer mailcorrespondentie had ik een nieuwe game binnen. Nog een week later had ik 2 games in huis aangezien de buren terug waren gekomen van vakantie en de game hadden liggen. Heb toen die maar netjes teruggestuurd.
CD-Wow schijnt in surseance van betaling te verkeren vanwege een miljoenenboete omtrent grijze import. Ik heb in het verleden ook veel besteld bij ze (toen nog in de super el-cheapo Hong Kong store), maar nu durf ik het niet meer aan. Als ze omvallen op het moment dat jouw bestelling nog niet verzonden is maar wel betaald ben je mooi de pineut.

Is erg jammer, ik heb een identieke ervaring met ze gehad. Ze leveren snel en zeker en reageren goed op e-mail. Helaas zijn ze wel wat duurder geworden dan in het begin.

[ Voor 8% gewijzigd door Dr. Strangelove op 26-10-2007 13:31 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

sysiwan schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:23:

Wie heeft deze?

Waarom geen gebruikmaken van USB? Een draadloos tobo en muis met een USB-ontvangertje is een stuk goedkoper.
PSPonderdelen schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:29:
Naar alle waarschijnlijkheid ga ik vanmiddag The eye of judgement kopen. Iemand al een goede video gevonden van EyeCreate?
Die staat in de store dus kun je zo ook wel checken.

[ Voor 53% gewijzigd door Shiver23 op 26-10-2007 13:39 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

PSPonderdelen schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:29:
Zoiets als dit misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
amsterdammertje schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:28:
volgemns mij is deze nog niet verkrijgbaar? prijs moet nog ff zakken dan overweeg ik het

[...]
De PRO kost 59,50 Euro bij Kijkshop-ICT:
http://www.kijkshop-ict.nl/product/182776/+Toetsenbord+.htm
Op hun site staat 2 jr hardware garantie, maar Logitech geeft aan op hun site dat het om een beperkte 1-jarige garantie gaat.

De Cordless MediaBoard PRO heeft Bluetooth en bij de 'gewone' hebben ze het over 2,4Ghz Draadloze-technologie (woord Blutooth gebruiken ze niet, dus toch RF). Verschil is dan toch dat bij 2,4Ghz technologie je nog zo'n kastje in je USB poort moet stoppen en die Bluetooth gaat gewoon simpel op een van de 7 Bluetooth connections. Right?

Ik zit er wel aan te denken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:51

Halfkakkende

Vandring

-RazieL- schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:50:
Tony hawk wil je niet spelen. Deel2 was een supergame, maar daarna is het alleen maar achter uitgegaan. Het ziet er allemaal zo gedateerd uit, en er is eigenlijk niks verandert. Ook heel dom als je een rampje neer moet zetten en daar dan een trucje op moet doen, en dan zijn er een hele zooi van zulke missies.

Er is iets vreemds als ik muziek luister van mn pc. Mn subwoofer klinkt alsof ik 'm bijna opblaas. Maar als ik precies dezelfde mp3's op die speakers afspeel via mn pc dan klinkt het perfect. En als ik de muziek op mn ps3 afspeel en ik luister via mn koptelefoon dan is het helemaal erg :/

-Audio cd output frequency staat op 48khz
-Bitmapping staat op type 1

Maar het maakt niets uit als ik daar iets aan verander.
Ik heb een soortgelijk problem gehad. Bij mij lag het aan een instelling, maar nit in je settings menu van je PS3.

Wanneer je een mp3 luistert (of cd), klik je op het luidsprekertje in het menu dat via het driehoekje te bnaderen is (ik geloof dat ie links in ht menu staat). Hier zet je het geluid op normal ipv +1 of +2.

Succes!

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:39
Ben van plan om een playstation 3 te halen, heb nu alleen een vraag erover. Is het mogelijk om met zn 2en op een PS3 online te gamen. Dus dat het gewoon bij fps spellen splitscreen word of bij fifa bv 2vs2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:56

DoctorV64

Cosmopoliet

Denko schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:22:
jaja, gister even een trip langs next-level gemaakt en ook even zo'n 399 60Gb pakket gehaald (als afscheidskado nog wel :P )

dus ik zal hier ook wat meer actief zijn, gister ook gelijk even de volgende dingen gereserveerd bij de gameshop: GT5 (niet prologe), ratchet en clank, assasins creed, GTA4 en een dual shock zodra die is te importeren uit japan.
(had al geld opzij gezet om er een te kopen, dat geld gaat nu dus mooi naar games)

nu zit ik er ook aan te denken om Folklore te halen, demo leek me zeer interesant, heeft iemand er al verdere ervaringen mee?

(p.s. Forza 2 is 19euro bij gameshop....wtf? )
Folklore ligt hier nog in seal om uitgepakt te worden dit weekend. Dan gaan we eens kijken hoe het speelt :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Halfkakkende schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:12:Ik heb een soortgelijk problem gehad. Bij mij lag het aan een instelling, maar nit in je settings menu van je PS3.

Wanneer je een mp3 luistert (of cd), klik je op het luidsprekertje in het menu dat via het driehoekje te bnaderen is (ik geloof dat ie links in ht menu staat). Hier zet je het geluid op normal ipv +1 of +2.

Succes!
Thanks, dat helpt idd. Maar helemaal perfect is het nog niet. Met de koptelefoon heb ik er nog steeds wel last van. Ik kan 'm dan wel op -2 zetten, maar dan is het geluid echt te zacht. Ook op 0 moet ik de speakers al best hard zetten. Sony mag nog wel ff met een firmware update komen daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

sysiwan schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:48:
[...]

PES heeft altijd trouwe fans, maar online gaan er een paar dingen fout.
nieuws: Konami kampt met lag in PES 2008 voor de PS3

Deze versie even overslaan?
Ik zou hem niet overslaan, wel even wachten.

PES6 op de 360 had in het begin dezelfde problemen, die ook werden opgelost. Het duurde echter wel 2 maanden.

Dat Konami aangeeft dat ze verwachten dat het 1 november is opgelost zegt helemaal niks. Bij PES6 hebben ze 25 data aangegeven, en het schoof steeds maar verder.

Op dit moment zou ik hem lekker laten liggen, en wachten op het bericht dat het echt is opgelost, en niet uitgaan van een belofte.

Het is trouwens echt slecht van Konami, die dit keer op keer voor elkaar weet te krijgen. Bij PES6 op de PC en 360, en bij deze versie op de PS3. Hebben ze geen testers daar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hamotje schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:43:
Ben van plan om een playstation 3 te halen, heb nu alleen een vraag erover. Is het mogelijk om met zn 2en op een PS3 online te gamen. Dus dat het gewoon bij fps spellen splitscreen word of bij fifa bv 2vs2?
Ligt volledig aan de game maar het is zeker mogelijk. Warhawk kun je bijv. met z'n 4en op één PS3 online spelen tegen anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

PWM schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:43:
[...]

Het is trouwens echt slecht van Konami, die dit keer op keer voor elkaar weet te krijgen. Bij PES6 op de PC en 360, en bij deze versie op de PS3. Hebben ze geen testers daar :?
Jij bent goedkoper. Nadeel van dergelijke games/uitgevers: die moeten op een bepaald moment de deur uit. Af of niet. Net zoals bij EA moet er ieder jaar een nieuwe versie liggen rond dezelfde datum. Als dat krap wordt dan worden er functies en andere essentiele zaken geschrapt.
Andere bedrijven houden er een andere strategie op na en releasen als een spel af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 19:28

scorpie

Supra Addict

Voordat ik dat toetsenbord van logitech ga kopen, zal er denk ik eerst een wat grotere tv moeten komen te staan in de woonkamer, want als ik bijvoorbeeld ga kijken naar resistance, dan kan ik nauwelijks de tekst lezen als ik een nieuw wapen heb opgepakt bijvoorbeeld. Dus eerst maar eens zorgen dat ik het beeld goed kan zien, dan pas zulk soort gadgets :P

Ow, en van Forza was uiteraard sarcastisch bedoeld, ben niet helemaal wereldvreemd ;)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://ftp.ubi.com/uk/haze/pictures/boxhaze.jpg
Vette Haze box :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sweetness, is dat de Collector's Edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

ik heb afgelopen week me zaak verkocht en ik heb daaruit nog een aantal playstation 3
over die ik nu te koop aanbied.deze zijn geheel nieuw in de doos en worden geleverd
met alle accessoires de prijs is 250 euro met 2 spellen en als je hem wilt bestellen bel me dan even
je gegevens en telefoonummer door dan kan ik een aangetekende verzending rond maken
en ik vraag jou dan een betaling via internetbankieren te doen

als je interesse hebt bel dan even is het snelst

Deze advertentie staat op Marktplaats.

Te mooi om waar te zijn of??? Ik heb de man aan de lijn gehad en klonk zeer betrouwbaar, ook als ik zijn rekeningnummer via internetbankieren invoeg dan kloppen zijn gegevens.

Om nog snel even terugte komen op dit verhaal. Ik ben me rot geschrokken, het blijkt namelijk om een zéér bekende oplichter te gaan. Zie hier: http://www.internetoplich...BB.cgi?num=1187869130/855

Kortom, PS3's die voor minder dan E 300 worden aangeboden, is in 99% van de gevallen geen zuivere koffie.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 28-10-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ophalen en contant betalen. Anders niet doen.

@Haze box: Is dat echte Nectar? 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Shiver23 op 26-10-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 07:47
Ten eerste: tuurlijk kloppen zijn gegevens wat betreft het rekeningnummer. Meestal zijn dit "amateur" oplichters die niet snappen dat ze via hun rekeningnummer te achterhalen zijn.

Verder zou ik vragen of het mogelijk is de ps3 op te halen. Hij weet immers niet waar je woont (hoop dat je dat nog niet hebt verteld). Wanneer hij dan met een kutsmoes aankomt weet je dat het nep is. Wanneer dat prima is, ga je erheen natuurlijk. Dan natuurlijk nog steeds oppassen dat je niet genaaid wordt, maar dat snap je wel ;)

Heb ook een paar keer gereageerd op zo'n bericht, en toen vroeg ik of ik langs kon komen (leasebak, dus no prob in t weekend). Toen kreeg ik een smoes dat zijn bedrijfsruimte zo klein was dat er geen mensen naartoe konden komen en dat het via internet zou gaan blabla...

Pas op dus.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:10
Pfff.. Als ik zo zijn tekst lees, zonder interpunctie of leestekes en gramatica opbouw.... Dan zou ik toch sterk gaan twijfelen, zoals shiver zegt: ophalen + cash, additioneel tipje: neem een grote broer/ vriend etc.. Mee just in case...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
als je ze op kan halen koop er direkt 3 en tief ze voor 350 op MP.. ga je nog lol hebben ook.

Als het omg. Amsterdam is wil ik er ook wel ff heen rijden.

[ Voor 25% gewijzigd door Capo op 26-10-2007 15:34 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thx :)

Nog een keer gebeld, en ophalen kan ook wordt dan wel maandag omdat hij de PS3's al bij TNT had aangeboden voor aangetekende verzending of zoiets.

Nou ja in ieder geval, ik vindt het iets te tricky inderdaad om nu geld over te gaan maken, ik heb met hem afgesproken om maandag langs te komen. En natuurlijk neem ik mijn voorzorgsmaatregelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cojones81 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:25:
Pfff.. Als ik zo zijn tekst lees, zonder interpunctie of leestekes en gramatica opbouw.... Dan zou ik toch sterk gaan twijfelen, zoals shiver zegt: ophalen + cash, additioneel tipje: neem een grote broer/ vriend etc.. Mee just in case...
Dat gevoel had ik dus ook, echter toen ik belde hoorde ik wel stemmem op de achtergrond alsof het leek op een winkel of een administratieve ruimte :9 Na ja zie maandag wel, als het allemaal klopt neem ik er misschien wel 3 mee ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
scorpie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:55:
Voordat ik dat toetsenbord van logitech ga kopen, zal er denk ik eerst een wat grotere tv moeten komen te staan in de woonkamer, want als ik bijvoorbeeld ga kijken naar resistance, dan kan ik nauwelijks de tekst lezen als ik een nieuw wapen heb opgepakt bijvoorbeeld. Dus eerst maar eens zorgen dat ik het beeld goed kan zien, dan pas zulk soort gadgets :P

Ow, en van Forza was uiteraard sarcastisch bedoeld, ben niet helemaal wereldvreemd ;)
Tip. 42'' ??? Ga voor een Mirai. Ik heb hem ook en is echt top! En dat voor minder dan dat Sony en Philips voor een FULL HD (1080p) TV vragen. Model: DTL-742E600 voor +/-1150 (ik heb hem bij Zercom uit Eindhoven vandaan binnen 3 dagen).

http://www.mirai.eu/Neder...s&product_id=61&cat_id=32

Snelle respons (6,5 msec), 3 jaar Garantie en Pick-Up-and-Return, Hoofdkantoor in Hoofddorp dus ze timmeren aan de weg dit merk.

[ Voor 3% gewijzigd door sysiwan op 26-10-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:19:
[i]ik heb afgelopen week me zaak verkocht [...]
Te mooi om waar te zijn of??? Ik heb de man aan de lijn gehad en klonk zeer betrouwbaar, ook als ik zijn rekeningnummer via internetbankieren invoeg dan kloppen zijn gegevens.
als z'n toko failliet is is hij niet meer de eigenaar van die ps3's. Wanneer je betaalt en hij levert niet kan je fluiten naar je centen.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:30:
Nog een keer gebeld, en ophalen kan ook wordt dan wel maandag omdat hij de PS3's al bij TNT had aangeboden voor aangetekende verzending of zoiets.
Aangeboden bij TNT voordat er een adres is waar het naartoe moet. Aha.
Misschien dat hij in het weekend nog even een lege PS3 doos moet scoren om bakstenen in te doen. :/
Vooralsnog blijft het een vaag verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:30:
Thx :)

Nou ja in ieder geval, ik vindt het iets te tricky inderdaad om nu geld over te gaan maken, ik heb met hem afgesproken om maandag langs te komen. En natuurlijk neem ik mijn voorzorgsmaatregelen ;)
had ie al adressen dan ?

zie z'n add idd.. kan er ook wel eens telefoontje aan wagen.

z'n voicemailbox is vol....

[ Voor 8% gewijzigd door Capo op 26-10-2007 15:39 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Ik zie hier helemaal niemand over _O_ skate _O_ praten :o

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Net alle game zaken in veenendaal af gebeld (de bartsmit (namen ze niet op), eplaza, dixons, freerecordshop en intertoys) en nergens hadden ze de Eye of judgement nog:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Capo schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:35:
[...]

z'n voicemailbox is vol....
Nu niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:30:Nou ja in ieder geval, ik vindt het iets te tricky inderdaad om nu geld over te gaan maken, ik heb met hem afgesproken om maandag langs te komen. En natuurlijk neem ik mijn voorzorgsmaatregelen ;)
Check of de doos nog niet open is geweest. En anders ff on the spot testen of die ps3 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeker weten, je kan wat dat betreft natuurlijk niet voorzichtig genoeg zijn. Ach, misschien ben ik wel iets té argwanend en kan ik gewoon een super deal maken met die dude maandag. Nogmaals, hij klinkt zeer betrouwbaar en zonder vooroordelen te maken, Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Hij heeft er 3 zei je en je kunt er geen op halen voor maandag.. liggen ze soms alle 3 bij DHL zonder verzendadressen alvast klaar ? :?

ik ben ook erg argwanend wat dit soort dingen betreft hoor.. dadelijk is het wel gejat en is op sturen na sony niet mogelijk.

En dan heb ik er niks aan dat ik geen 15jarige puber met puistjes ben ;) ( lichtjes onder druk zetten fysiek, etc )

[ Voor 39% gewijzigd door Capo op 26-10-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
-RazieL- schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:44:
[...]

Check of de doos nog niet open is geweest. En anders ff on the spot testen of die ps3 werkt.
Ja, Check bijvoorbeeld of de PS3 dan met de initiele setup komt en dus niet al in gebruik is geweest...Ookal zitten de kabels netjes verpakt en is misschien een plakbandje hier en daar vernieuwd. Waarom vraagt ie dan niet meteen 350 Euro, want dan maakt hij nog meer winst en raakt die dingen toch wel kwijt voor die prijs? Ik heb gisteren een 60 Gb voor 399 Euro in Hilversum gehaald en vond dat wel een beetje een bodemprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DHL was het ja, sry. Ja idd, dat stukje vertrouwde ik dus ook niet. Maar ik kan maandag wel langskomen hoor. Ik maakte er dus ook uit op dat ze al bij DHL klaarlagen ofzo, idd beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ik ga wel naar de winkel. Ben aan benzine ook al geld kwijt :)

If it sounds to good to be true..... dat hou ik maar in me achterhoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:49
Voor de SP : Zag vanmiddag op de verpakking dat Eye of Judgement 1-2 players is en niet 1-4... details details...
Heeft iemand hem al in huis? Ik vind het principe te gek maar de game zelf moet wel het spelen waard zijn natuurlijk.. Bij Metacritic zijn de meningen allemaal in de richting van "alleen leuk als je een Magic The Gathering fan bent". Die heb ik wel gespeeld, maar ik wil dit ook met non-Magic players kunnen spelen op een avondje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Dus jullie hebben er nu allebei ineens 3 gekocht bij die kerel? (In de zin van.. jullie hebben interesse getoond voor alle 3?) Kan die kerel ineens syntetische zooi klonen? :P

Anyway, ik ga na m'n tentamens maar eens een potje coop resistance / motorstorm proberen. Is de community een beetje "volwassen"? Dus niet ineens midden in een level weggaan en dat soort taferelen?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WaterFire schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:07:
Voor de SP : Zag vanmiddag op de verpakking dat Eye of Judgement 1-2 players is en niet 1-4... details details...
Heeft iemand hem al in huis? Ik vind het principe te gek maar de game zelf moet wel het spelen waard zijn natuurlijk.. Bij Metacritic zijn de meningen allemaal in de richting van "alleen leuk als je een Magic The Gathering fan bent". Die heb ik wel gespeeld, maar ik wil dit ook met non-Magic players kunnen spelen op een avondje...
Ik denk niet dat je MTG fan moet zijn om deze game leuk te vinden, eerder van card games in het algemeen, want qua spelregels lijkt het er totaal niet op.
Persoonlijk heb ik helemaal geen ervaring met card games en toch lijkt me deze game erg interessant.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 26-10-2007 16:12 . Reden: Zinsloop ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

scorpie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:08:
Dus jullie hebben er nu allebei ineens 3 gekocht bij die kerel? (In de zin van.. jullie hebben interesse getoond voor alle 3?) Kan die kerel ineens syntetische zooi klonen? :P
Nee joh, ik heb gewoon een afspraak voor eentje maandag a.s. HIj zou 'm apart houden. Zal mij beniewen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
Scamming rule no.1: If it sounds too good to be true, it probably is...

Iemand die 'ze' zaak verkoopt doet dit toch inclusief inboedel? Of heeft hij in het contract laten zetten dat hij zijn PS3's particulier mag verkopen op een internet veilingsite?

Tip: Bel gewoon de Sony Servicedesk eens. Leg uit wat er gebeurt en vraag of dit toegestaan is. Toen de PS2 nog niet zo lang uit was stuntte de Mediamarkt met een prijs van 888 gulden. Tot Sony even later meedeelde dat dit niet toegestaan was en de prijs moest weer omhoog... Een PS3 voor 250 klinkt net zo...

[ Voor 34% gewijzigd door WaterFire op 26-10-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:46

FeaR

In GoT we trust

Sandyman538 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:37:
[...]

Goed verhaal over resistance, maar dit is niet waar. Ze zijn met elk wapen dood te krijgen, alleen heb je meer kogels nodig >:)
Zou toch zweren dat ik in zo'n ingame hint had gelezen dat je die krengen alleen met de shotgun kon doden. Dus heb alleen dat geprobeerd en het werkte, maar zoals gezegd heb ik die game al maanden niet meer gespeeld.
Damn, ze moeten eens stoppen met van die strakke collectors editions uit te brengen. Na Halo 3 moet ik dan zo ook nog de collectors editions hebben van GTA 4, Haze, Assassin's Creed en Clive Barkers Jericho... :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

[ Gerucht ]
PS3 Firmware 2.0 Detailed, Hits Next Week

An informed UK reader sends word of the Playstation 3's 2.0 firmware release, which he says is supposed to hit on Oct. 30. While the source appears to be genuine, I am a little doubtful of the timing since 1.94 seems to be just hitting now with copies of Ratchet and Clank, so take this, as you should all rumors, with a grain of salt.

Chief among the updates is the inclusion of cross media bar customization, a separate Playstation Network category, music and photo playlists and the ability to turn your PS3 on and off with PSP Remote Play. Hit the jump for the full break down of what we're told will be coming in this rather robust update.

PLAYSTATION 3 System Software update version 2.00

Schedule: 30 October 2007[JST]

Main features of PS3 version 2.00

- Turn your PS3 on and off with PSP Remote play
- A new PLAYSTATION Network category
- A TV Category for those who install PlayTV into their HDD (SCEE only).
- Playlist for Music & Photo
- Content group for Video & Game
- XMB customization (Custom theme & background color setting): This will come with one alternative custome theme. Addition generic themes will be available for download via www.playstation.com with game title themes to follow on Nov 20th, distributed via the Store (PS/PC). The cost of the game themes haven't been decided yet. Guidelines for users to create their own Custom Themes will be distributed via www.playstation.com shortly after the firmware hits.
- Information Board: This will be shown in the top right of the screen and include news feeds from Playstation.com as well as store updates. The board came be set to ticker mode, list mode, details mode or disabled.
- Trend Micro Web Security for PS3™ internet browser: This is a parental lock for website viewing that will initially be free but that Trend Micro will later charge for.

http://kotaku.com/gaming/...hits-next-week-315408.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ach, leuk die 2.00, maar ik zie het allemaal wel wanneer die uitkomt en wat erin zit. Voorlopig doet die ps3 precies wat ie moet doen, dus ik vind het allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Dat je je games handmatig in mappen kan indelen zou handig zijn (psn-games, demo's, ps1-games). En ze mogen dus nog wel iets doen aan het geluid van de music player. En uiteraard ingame xmb-access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172277

Zie nu... En logitech GT25, speciaal voor GT5????

http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=7106

Lijkt wel verdomd veel op een gewone G25... Goedkope manier om in de schijnwerpers te komen van Logitech?

Lijkt erop dat de site IGN dit nieuws zelf heeft verzonnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 172277 op 26-10-2007 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

http://jbooth.blogspot.co...conceptions-and-spin.html

Blog van ex-developer van Harmonix (Rock Star, Guitar Hero), die niet zo blij is / was met het devven voor de ps3. Staan wel een hoop onwaarheden in volgens mij. Hij wordt dan ook wel de huid volgescholden door alle ps3 fanboys die even langs zijn gekomen.

Hij zal vast meer weten dan al die fanboys over het programmeren voor de ps3, maar hij kraamt wel een hoop onzin uit wat ook in de comments staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023
Is er iets in Japan tekoop waardoor er 'zoveel' PS3 worden verkocht? Of ligt het echt aan GT5 Prologue demo? Check:
Japanse hardware verkoopcijfers
1. Nintendo DS Lite 70.608 [5.724.448]
2. PSP 58.669 [2.066.468]
3. Wii 24.932 [2.760.665]
4. PlayStation3 17.130 [752.425]
5. PlayStation2 10.281 [627.823]
6. Xbox 360 3.011 [161.508]
7. Game Boy Advance SP 130 [21.175]
8. Game Boy Micro 118 [26.710]
9. GameCube 48 [10.021]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142825

Weet iemand wat er aan de hand is met die starterspack van 499. met motorstorm, extra controller en fall of men?

Ding is nergens meer te krijgen? (online iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
scorpie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:56:

Blog van ex-developer van Harmonix (Rock Star, Guitar Hero), die niet zo blij is / was met het devven voor de ps3. Staan wel een hoop onwaarheden in volgens mij. Hij wordt dan ook wel de huid volgescholden door alle ps3 fanboys die even langs zijn gekomen.

Hij zal vast meer weten dan al die fanboys over het programmeren voor de ps3, maar hij kraamt wel een hoop onzin uit wat ook in de comments staat.
Hmm. Ik stop bij fill rate. Als dat de benchmark is, waarom draaid PGR3, Halo 3 dan niet in eens in 720p modes? En waarom draait GT5 dan in 1080p?

Zeker geschreven door devver van de button controls... :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Anoniem: 142825 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:04:
Weet iemand wat er aan de hand is met die starterspack van 499. met motorstorm, extra controller en fall of men?

Ding is nergens meer te krijgen? (online iig)
Dat is een op=op actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Arx schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:07:
[...]

Hmm. Ik stop bij fill rate. Als dat de benchmark is, waarom draaid PGR3, Halo 3 dan niet in eens in 720p modes? En waarom draait GT5 dan in 1080p?

Zeker geschreven door devver van de button controls... :)
Ja, dat zie je ook terug in de comments. Hij heeft niet speciaal gestudeerd om een software ontwerp te maken, de games die hij maakte vereisen helemaal niet zoveel grafische kracht, hij maakt nu een zelfde soort software als Sony's Home, dus hij moet wel bashen, en nog meer van dat allemaal.

Maargoed, getuige de games die er nu aan zitten te komen kun je het hele verhaal wel een plaats geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

PSPonderdelen schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:40:
Net alle game zaken in veenendaal af gebeld (de bartsmit (namen ze niet op), eplaza, dixons, freerecordshop en intertoys) en nergens hadden ze de Eye of judgement nog:(
Bij e-plaza,intertoys en bart smit hebben ze hem nog helemaal niet besteld. De Freerecordshop filialen hebben vandaag ook niks binnen gehad.

Waar je veel kans hebt om hem te halen is Mediamarkt en de lokale gameshops. Ik zelf heb hem vandaag voor 100euro bij de mediamarkt opgepikt, was het laatste exemplaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53

haha wat een debiel. De comments lezen is wel hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Paar leuke comments ja:

"Quick! You must inform Infinity Ward about this before they release their excellent PS3 version of Call of Duty 4!"

""in the trenches" LMAO"

"Sounds like somebody passed you the Microsoft kool-aid. Troll!"

"Wow, nothing like a MySpace blog to get your adolescent issues off your chest, huh?"

Wel jammer dat het een ex-harmonix werknemer is. Er wordt nu ook gezeken op Harmonix, maar Harmonix is cool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Met de playstation 2 hadden ze eerst ook problemen omdat er zo speciaal geprogrameerd moest op worden! Dit is niet 3x een "standaard" PPC, en daarom dat sommige develloper" er problemen mee hebben.

Maar toch is de PS2 een succes geworden! En de PS3 kan ook zo'n succes worden!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:07
Edit knip knip :p

[ Voor 95% gewijzigd door technoaddict op 26-10-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, ze zijn gewoon die dumps aan het releasen totdat het op een dag mogelijk is om ze te kunnen spelen op een PS3. Zo ging het ook met de X360. Er is nog geen eens een loader beschikbaar of zo.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 26-10-2007 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Zullen we het topic nog wel policy proof houden? Zou het jammer vinden als het topic gesloten wordt.

Weet iemand nog wat meer van Warhawk die ook los verkocht zouden worden zonder bluetooth headset? Die headset heb ik al van m'n telefoon, dus denk dat ik die wel kan gebruiken, alleen ik wil Warhawk niet online kopen, want wil wel een doosje + disc hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Anoniem: 172277 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:39:
Zie nu... En logitech GT25, speciaal voor GT5????

http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=7106

Lijkt wel verdomd veel op een gewone G25... Goedkope manier om in de schijnwerpers te komen van Logitech?

Lijkt erop dat de site IGN dit nieuws zelf heeft verzonnen.
O+ O+ O+ :9~ :9~ :9~ 8) 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

WOW! Volgens mij slaat de 40Gb PS3 best wel heel hard aan in Amerika!

Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/1223/ps3pi9.th.png

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Even tussendoor maar damn God of War II is toch wel vet. Nooit GoW gespeelt dus goedkoop kunnen krijgen en dit is toch wel erg vet op mn PS3 tot de grote november PS3 knallers binnenkomen vermaak ik me hier goed mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Via marktplaats wordt een 60Gb + 2 controllers aangeboden (grote partij) voor €290,-
vraag aan hem:
Hoe kan je bij mij de twijfel wegnemen dat dit geen eerlijke business is?
Ik bedoel 290 Euro i.pv. 499 Euro... Dat scheelt enorm veel.

Antwoord:
Ik verdien er niet zo gek veel op deze zijn inderdaad wel heel erg goedkoop aangekomen maar er zijn er dan ook 100 in een partij van gekocht je kan 4 5 tientjes opgooien en alles heel snel kwijt raken of iets onder de prijs zitten en lang wachten voordat je een klant hebt. Zobdag komen er trouwens weer nieuwe binnen dit zijn der maar 24 voor mij en de prijs zit dan ineens ook een stuk hoger deze worden namekijk 360euro de stuk.

Wat moet ik hier nou van denken?
Ik kan het ook afhalen. Heeft zijn adres al gestuurd.
Klinkt eerlijk maar is het het ook?
Kan natuurlijk gaan kijken maar als dit nu een gejatte partij is?
Vind het best moeilijk wat ik hiermee moet.
Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14712

scorpie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:43:
Weet iemand nog wat meer van Warhawk die ook los verkocht zouden worden zonder bluetooth headset? Die headset heb ik al van m'n telefoon, dus denk dat ik die wel kan gebruiken, alleen ik wil Warhawk niet online kopen, want wil wel een doosje + disc hebben.
Ik heb um gisteren bij de lokale FRS zien liggen , wat ie moet kosten weet ik niet meer.. Maar hij is uit. Ze hadden nog 5 exemplaren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

De PS3 is geen machine die snel kapot gaat (zie her en der tests), dus bang zijn dat ze kapot zijn of snel gaan na aankoop hoef je niet te zijn. Maar dit kan best goed heling zijn, en of je je daarmee wil bezighouden is natuurlijk te betwijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ten allen tijde gaan afhalen en checken. Zoals je misschien in dit topic gelezen hebt, kwam ik vanmiddag ook zo'n advertentie tegen op marktplaats. Ik ben er zelf niet op ingegaan, dat wil zeggen geen geld gestort vooraf, maar een kennis van mij wel en de verkoper reageert nu niet meer op telefoontjes en mailtjes dus naar alle waarschijnlijkheid kan die kennis nu fluiten naar zijn geld. Dit is gewoon een kleine waarschuwing van mijn kant. Geen geld vooraf overmaken maar zelf gaan checken en dubbelchecken!

De PS3 is nu gewoon hot op dir moment, en helaas proberen mensen daar op een smerige manier gebruik van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

scorpie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:31:
De PS3 is geen machine die snel kapot gaat (zie her en der tests), dus bang zijn dat ze kapot zijn of snel gaan na aankoop hoef je niet te zijn. Maar dit kan best goed heling zijn, en of je je daarmee wil bezighouden is natuurlijk te betwijfelen...
Met heling wil ik niets te maken hebben maar hoe kan ik nagaan of dit heling is?
Of kan dit helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14712

running man schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:34:
[...]

Met heling wil ik niets te maken hebben maar hoe kan ik nagaan of dit heling is?
Jawel, hij moet die dingen ook ergens vandaan hebben. Vraag naar een rekening van zijn leverancier. Als hij er 100 heeft gekocht dan heeft ie die echt wel. Heeft hij geen rekening ...................NIET DOEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Voor zover kun je dat niet zomaar nagaan nee zonder politie onderzoek of weet ik wat allemaal. Maargoed, als het te mooi klinkt om waar te zijn is dat het meestal ook. Typische excuusjes van, ja je moet NU snel zijn, want volgende week krijg ik er maar veel minder, en zijn ze veel duurder ook, blablabla.

_ENIGE_ manier om er zeker van te zijn dat je hem kan kopen van em, is daar heen gaan, en ter plekke checken of dat ding ook daadwerkelijk in de doos zit.

@hierboven

Niemand die zomaar facturen van leveranciers laat zien hoor, niemand is zo'n gekke henkie om z'n winstmarge bloot te geven.

[ Voor 13% gewijzigd door scorpie op 26-10-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
running man schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:34:
[...]

Ik wil hier ook even op inspringen, leuk dat iemand dit zo voor die prijs aanbied maar uhum too good to be true. En heling al weet je er niks van af je bent er nog steeds schuldig aan....... Ik zou het gewoon niet doen, als je echt voor een koopje op de eerste rang wil zitten zou ik gewoon lekker wachten tot eind volgend jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mjah, of wachten tot je ze bij een telefoonabo "krijgt"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

If its to good to be true it mostly is. simpel, als je langsgaat met 290 euro op zak, zetten een mes in je nek en je mag met 0 euro en zonder ps3 op zak weer naar huis.

Zal niet de eerste keer zijn dat dit soort praktijken gebeuren, vriend van mij heeft het recent ook nog meegemaakt dat hij is gaan kijken, overvallen is en weer kon omdraaien.

BE CAREFULL!!!

EDIT : spaar gewoon even door tot je een 40gb kan halen voor 399€ , heb je A: garantie B: een legale ps3 en C: je loopt geen persoonlijk risico. :)
scorpie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:40:
Mjah, of wachten tot je ze bij een telefoonabo "krijgt"...
bij algebeld.nl krijg je er al 1 voor 102 euro bij een vodafone 27 euro abbo voor 2 jaar :)

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 234657 op 26-10-2007 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ga inderdaad zeker niet alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

al ga je met 3 man , zegt niks,hier is pas geleden nog iemand doodgestoken hier die met 5 man naar het centrum fietste om te gaan stappen.

Gewoon niet doen, even doorsparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Ik raad het je ook echt af. Mij is niks overkomen maar het klinkt gewoon too good to be true!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-04 10:36

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Frank J. schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:59:
Ik raad het je ook echt af. Mij is niks overkomen maar het klinkt gewoon too good to be true!
Ben het er mee eens.. Had ook al die advertentie zien staan op Marktplaats en het klink natuurlijk perfect. Om voor dat geld een PS3 te kopen.

Maar heb er ook vanaf gezien en eentje hier in de stad gehaalt... Dan weet ik zeker dat ik een orginele PS3 heb met garantie enz.. En dat is me ook veel waard,

Maar het staat iedereen vrij om te doen en te laten wat hij wilt.. Maar zou er inderdaad nog eens goed over nadenken.

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Ik ga er denk ik niet heen. Jullie hebben mij overtuigd. Het is idd Too good to be true...

Hij blijft wel gewoon reageren op mijn vragen zoals:
Kan je mij ook je inkoopbon laten zien en kan ik hem zien werken ?
Dat Is volgens hem allemaal geen probleem... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-12-2023
Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:27:
Nee, ze zijn gewoon die dumps aan het releasen totdat het op een dag mogelijk is om ze te kunnen spelen op een PS3. Zo ging het ook met de X360. Er is nog geen eens een loader beschikbaar of zo.
Die loader is er wel degelijk, alleen de massa heeft er niets aan.

Daarvoor heb je het volgende nodig;

Fimrware < 1.50
Modchip.
Soldeerbout, veel draadjes om je bruggen te solderen.
Blur-Ray Brander. disc.

De Loaders zijn alleen als iNTERNAL gereleased.
Bovendien is de firmware van iedere PS3 Uniek.
En je hebt zowel een recente als een oude firmware nodig om het te kunnen gebruiken.

Conclusie, nog niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
Anoniem: 234657 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:49:
al ga je met 3 man , zegt niks,hier is pas geleden nog iemand doodgestoken hier die met 5 man naar het centrum fietste om te gaan stappen.

Gewoon niet doen, even doorsparen
Verschrikkelijk, maar wat heeft dit er in hemelsnaam mee te maken?
De meningen lijken me duidelijk, twee man die een advertentie lezen en de hele community hier die afraadt om er op in te gaan.

10 minuten geleden het einde van R:FOM gehaald, alles klaar, wordt ik in de laatste seconde toch nog afgeknald! Weer dat laatste stuk doen... Almost there! Eerst even afkoelen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 23:38

Armada

-Wat wil je weten?-

running man schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:05:
Ik ga er denk ik niet heen. Jullie hebben mij overtuigd. Het is idd Too good to be true...

Hij blijft wel gewoon reageren op mijn vragen zoals:
Kan je mij ook je inkoopbon laten zien en kan ik hem zien werken ?
Dat Is volgens hem allemaal geen probleem... 8)7
Tja, ik denk dat dit gewoon boerenverstand is. Hoe zit het model voor een console tegenwoordig in elkaar (anders dan de Wii)? Verlies maken op de console winst maken op de spellen. Je kan zo wel verzinnen, zonder bewijs, dat de marge op de consoles ook voor de winkel zeer laag is. Als je het over een verschil van 499 naar 290 hebt, dan heb je het toch over een marge van 42% en dan zou meneer er nog een paar tientjes op maken. Dat klopt natuurlijk van geen kanten.
Mijn vader heeft vroeger via een inkoopcombinatie toegang gehad tot de inkoop van Sony producten. Die marges gingen echt maar tot iets van 15%. Ik zou wat dat betreft bijvoorbeeld acties zoals de MM in zoetermeer als leidraad nemen, die bieden de PS3 40 GB voor 366,- aan. Dan heb je het waarschijnlijk al over alle marge inleveren (8% in dit geval dus) om hopelijk klanten te lokken en wat te verdienen aan nevenverkopen (accessoires, spellen, of compleet andere artikelen waar men langs loopt). Trap er gewoon alsjeblieft niet in, zelfs goedvoorbereid kan je nog opgelicht/onder druk gezet worden.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Armada schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:36:
[...]

Tja, ik denk dat dit gewoon boerenverstand is. Hoe zit het model voor een console tegenwoordig in elkaar (anders dan de Wii)? Verlies maken op de console winst maken op de spellen. Je kan zo wel verzinnen, zonder bewijs, dat de marge op de consoles ook voor de winkel zeer laag is. Als je het over een verschil van 499 naar 290 hebt, dan heb je het toch over een marge van 42% en dan zou meneer er nog een paar tientjes op maken. Dat klopt natuurlijk van geen kanten.
Mijn vader heeft vroeger via een inkoopcombinatie toegang gehad tot de inkoop van Sony producten. Die marges gingen echt maar tot iets van 15%. Ik zou wat dat betreft bijvoorbeeld acties zoals de MM in zoetermeer als leidraad nemen, die bieden de PS3 40 GB voor 366,- aan. Dan heb je het waarschijnlijk al over alle marge inleveren (8% in dit geval dus) om hopelijk klanten te lokken en wat te verdienen aan nevenverkopen (accessoires, spellen, of compleet andere artikelen waar men langs loopt). Trap er gewoon alsjeblieft niet in, zelfs goedvoorbereid kan je nog opgelicht/onder druk gezet worden.
nuff said O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

EOJ is echt een sleeper hit, online is het echt geweldig! Als je het eenmaal door hebt hoe het werkt is het echt super verslavend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Anoniem: 153710 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:47:
EOJ is echt een sleeper hit, online is het echt geweldig! Als je het eenmaal door hebt hoe het werkt is het echt super verslavend :D
Ja is het wat? Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad van het spel, kun je gewoon een avond met een vriend gamen als die langs komt of is het echt een wat andere doelgroep. Ik vraag me af hoe het zit met de booster packs, gewoon leuke andere aanvallen e.d. of heb je ook echt een betere dan de standaard kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Even reactie op die blog van die dude. Wat een onzin zeg! Niet te geloven. BR-drive 2x zo langzaam. 8)7

En dat het alleen om fill-rate zou gaan. Najah, gewoon negeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 16:43
Shiver23 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:22:
Even reactie op die blog van die dude. Wat een onzin zeg! Niet te geloven. BR-drive 2x zo langzaam. 8)7

En dat het alleen om fill-rate zou gaan. Najah, gewoon negeren :)
De opmerking over dat er niet genoeg werk voor de SPU's zou zijn: Gewoon meer offloaden op de naar de cpu :P

Als je zegt dat je cpu te weinig doet gebruik je gewoon te weinig physics :P

maar echt idioot. Die gast had het over dat er altijd een spu zou zijn die niks doet. Gebruik dan gewoon een of ander systeem waarbij je opdrachten dynamisch verdeelt over SPU's. zo doen ze het dacht ik ook bij Killzone en bij 90% van de andere ps3 spellen. Maarje Rockband gaat natuurlijk ook niet grafische hoogtepunt worden. Hij is zo te zien al weg bij Harmonix (ontslagen anyone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

zerokill schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:28:
[...]

De opmerking over dat er niet genoeg werk voor de SPU's zou zijn: Gewoon meer offloaden op de naar de cpu :P

Als je zegt dat je cpu te weinig doet gebruik je gewoon te weinig physics :P

maar echt idioot. Die gast had het over dat er altijd een spu zou zijn die niks doet. Gebruik dan gewoon een of ander systeem waarbij je opdrachten dynamisch verdeelt over SPU's. zo doen ze het dacht ik ook bij Killzone en bij 90% van de andere ps3 spellen. Maarje Rockband gaat natuurlijk ook niet grafische hoogtepunt worden. Hij is zo te zien al weg bij Harmonix (ontslagen anyone?)
Mijn punt ook, tuurlijk wij zijn geen developers maar als ze voor de PS2 kunnen programmeren. Ook geen standaard soort CPU programeer werk! Dan moet een PS3 Cell processor toch ook best mogelijk zijn. Er zijn genoeg software ontwerpers die er blijkbaar wel mee kunnen omgaan. Misschien niet 100% maar als je 50% uit de SPU's kan persen het je al heel veel rekenkracht tot je beschikking!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Ach stel je hebt totaal geen idee over hoe de ps3 of een ander soort console in elkaar zit dat je al kan opmaken aan de schrijf stijl dat hij gewoon loopt te zieken :)
"Uh, Blue Ray!"
Verkeerd geschreven ;)

En telkens hebben over het moeilijk programmeren/slechte fill rate/lastige processor dus moeilijk om alles eruit te halen. Terwijl meneer zelf een simpele "game" maakt(e) wat niet leunt op de graphics :)

Ik snap het soms echt niet al die haat en nijd tegen over elkaar soms? Lijkt wel ajax tegen feyenoord :P (ajax=ps3 trouwens en ajax rocks _/-\o_ )

aaa kword gek was het maar (eind) November!
  • Haze
  • R&C
  • Uncharted
  • COD4
  • Assassins creed
  • Simpsons
  • Lego star wars (ja lach me maar uit maar hij lijkt me zo stoer met alle 6 de episodes !)
  • NFS (maybe later als ik de andere uit heb)

[ Voor 19% gewijzigd door Falcon Heavy op 27-10-2007 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 02-04 17:52
ga gewoon die ps3 halen bij die handelaar voor 290 euro.
of laat hem even een foto maken van zijn handeltje.

ik heb pas nog gesproken met iemand die 20 ps3 had staan voor 300 euro de stuk.
ook gezien. gewoon met bon had ze gekocht van een gamestore die failiet was gegaan en een bepaald bedrag moes aflossen om de schuld eisers tevreden te stellen.
op zoon moment maakt een kat rare sprongen.
hij had ze voor 250 gekocht.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27642

Wat die gast (Jason Booth) zegt klopt natuurlijk ook gewoon, EA heeft het ook al gezegt.
Het is gewoon heel lastig om spellen te poorten. Nu heb ik de specs van de grafische kaarten niet nagezocht maar ik geloof hem opzich over de fill rate verhaal ook nog wel.

De PS3 heeft gewoon een zo goed als compleet andere architectuur, en zo heb ik het idee een compleet andere manier van denken over hoe je de graphics op het scherm krijgt.

Dus als je dan een spel al 1.5 jaar in productie hebt en voornamelijk gebouwt hebt met een Xbox360, loop je tegen de muur wanneer je het spel klaar gaat stoomen voor de PS3, dat is niet meer dan logisch.

En zijn verhaal over dat je specefiek rekening moet gaan houden met de verdeling voor de SPU's is uiteraard kull. Nu ben ik geen games developer maar ik ga er gewoon vanuit dat Sony standaard libraries zal hebben voor het efficient afhandelen van een groot aantal standaard zaaken. En verder valt het me ook op dat een boel spelletjes de havok physics engine gekocht hebben, dus die gasten zullen ook wel een specefieke interface hebben voor de PS3, zodat een developer daar iig niet zijn hoofd over hoeft te breken.

Dat je uiteraard zelf dan nog wel een aantal optimalisaties hier een daar wilt doen, waarbij je gedwongen wordt om een stuk van die tasking zelf in de hand te houden, ala. Maar dat soort dingen hou je altijd.

En verder denk ik dat als je een echt probleem hebt met het porten van een game, dat sony niet de beroerdste is om een handje PS3 developers voor een vriendenprijsje op te sturen om te helpen met de game.

En ik herinner mij zowiezo het developers interview van GoW2 waarbij de developer vertelt dat ze de complete renderengine tot in de kleinste puntjes hebben moeten optimaliseren om om het uberhaupt mogelijk te maken om GoW2 te laten draaien op de PS2. En je voelt en hoort gewoon aan die beste man dat hij dat echt niet vervelend vond om te moeten doen. Want daar ben je immers programmeur voor. Niet om te zeuren dat iets moeilijk is, maar om de uitdaging aan te gaan en het schijnbaar onmogelijke mogelijk te maken. Economisch misschien niet de beste zet, maar als proggrameur heb ik liever een moeilijk probleem dan een makkelijk probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

running man schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:25:
bladiebla

Wat moet ik hier nou van denken?
Ik kan het ook afhalen. Heeft zijn adres al gestuurd.
Klinkt eerlijk maar is het het ook?
Kan natuurlijk gaan kijken maar als dit nu een gejatte partij is?
Vind het best moeilijk wat ik hiermee moet.
Iemand advies?
Zelf zou ik het niet eens doen denk ik. Het is toch een ps3 waar je 't over hebt. Als het nou om een game ging dan was het wat anders. Maar ik koop ook niet snel (of nooit eigenlijk :P ) iets 2ehands. En hoe gaat het dan met garantie.
zerokill schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:28:Maarje Rockband gaat natuurlijk ook niet grafische hoogtepunt worden. Hij is zo te zien al weg bij Harmonix (ontslagen anyone?)
Pas op he, geen kwaad woord over Harmonix ;) Hij zal idd wel ontslagen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 21:35
Zo, na wat dagen spelen met de PS3, ben ik toch behoorlijk tevreden over het apparaat :)

Wat ik alleen tegen vind vallen is de geluidskwaliteit.
Ik heb, na behoorlijk wat afwegingen, uiteindelijk mijn xbox met xbmc verkocht voor de PS3.
Deze xbox gebruikte ik merendeel als mediacenter waarmee ik mp3`s kon afspelen in dolby digital,
wat naar mij mening perfect geluid was.

Op de PS3 vind ik dit een beetje tegen vallen, het klinkt wat "blikkerig". :'(
Ik heb de PS3 met een optische kabel verbonden naar m`n NAD T741 reciever,
Als instellingen op de PS3 heb ik het volgende aangevinkt:
Dolby digital 5.1 kanalen, DTS 5.1 kanalen, LPCM kanalen 44,1 en 48 kHz (staan standaard aangevinkt en kunnen ook niet uigezet worden).

Ik krijg het geluid dus ook niet in Dolby Digital, ook niet met een cd`tje.
Ook het niet verkrijgen van een albumhoesje via de online informatie verkrijgn is jammer.

Ook films streamen lukt nog niet echt, maar daarvoor kijk in in de threat PS3 als mediacenter.

Heeft iemand een idee/opmerking over bovenstaande probleem ... _/-\o_

Overigens de spellen zien er wel super uit hoor, zeker FIFA08 >:)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Anoniem: 27642 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 01:44:
Wat die gast (Jason Booth) zegt klopt natuurlijk ook gewoon, EA heeft het ook al gezegt.
Het is gewoon heel lastig om spellen te poorten. Nu heb ik de specs van de grafische kaarten niet nagezocht maar ik geloof hem opzich over de fill rate verhaal ook nog wel.

De PS3 heeft gewoon een zo goed als compleet andere architectuur, en zo heb ik het idee een compleet andere manier van denken over hoe je de graphics op het scherm krijgt.
Tsja het klopt ook wel dat de fill rate minder is maar de conclusies die hij daaruit trekt zijn gewoon BS. De meeste spellen op de PS3 draaien op een veel hogere res dan op de 360 en spellen als Ratchet and Clank en Heavenly Sword doen dingen die op de 360 gewoon nog niet gezien zijn.
Het enige waar de xenos van de 360 gewoon echt beter kan is AA gebruiken.

Maargoed beetje pointless discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189262

Modbreak:Compleet offtopic

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 28-10-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Compleet offtopic

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 28-10-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:10

S2S

zerokill schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 09:47:
[...]

Tsja het klopt ook wel dat de fill rate minder is maar de conclusies die hij daaruit trekt zijn gewoon BS. De meeste spellen op de PS3 draaien op een veel hogere res dan op de 360 en spellen als Ratchet and Clank en Heavenly Sword doen dingen die op de 360 gewoon nog niet gezien zijn.

Ik moet toch even reageren, das namelijk niet waar. Devs doen alles om de game goed te laten draaien. En als dat betekent dat je de resolutie moet verlagen en laten upscalen door de console, dan doen ze dat. En daarom draait R&C 704p (idd geen 720p) Verder zijn er ook genoeg games op de PS3 die niet op een echte HD resolutie draaien, maar maakt dat de games minder?

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 27-10-2007 10:40 ]

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:10
zerokill schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 09:47:
[...]

Ik vind Ratchet and Clank nou niet bepaald een grafisch wonder, maar dat zal wel komen doordat het een platformer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
S2S schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:39:
[...]

Ik moet toch even reageren, das namelijk niet waar. Devs doen alles om de game goed te laten draaien. En daarom draait R&C 704p (idd geen 720p) Verder zijn er ook genoeg games op de PS3 die niet op een echte HD resolutie draaien, maar maakt dat de games minder?
oke dan GT5 die op 1440 bij 1080 draait. Sorry maar PGR haalt dat weer niet. Ik denk dat je ondertussen wel kan stellen (speciaal als je naar het forum van beyond3d kijkt) dat spellen op ps3 op hogere res draaien maar dat spellen op 360 meer AA hebben...

maargoed het is ook geen piswedstijd maar wat die gast zegt over dat spellen op ps3 op lagere res draaien dan op de 360 is gewoon niet waar. Er zijn genoeg spellen op de ps3 die op hogere res draaien en er zijn al helemaal meer spellen op de ps3 die op (bijna) 1080P draaien.

offtopic: Weet iemand trouwens wat er met beyond3d forum is? Ik kom er namelijk niet meer op. Krijg de hele tijd een error :S
DarkShadow schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:40:
[...]

Ik vind Ratchet and Clank nou niet bepaald een grafisch wonder, maar dat zal wel komen doordat het een platformer is.
Ik weet niet of je ondertussen al een ps3 hebt maar probeer ieg ergens de demo te spelen en kijk je ogen uit. Alsof een pixar film tot leven komt.

[ Voor 21% gewijzigd door zerokill op 27-10-2007 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
pvdlaan schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 08:38:
Zo, na wat dagen spelen met de PS3, ben ik toch behoorlijk tevreden over het apparaat :)

Wat ik alleen tegen vind vallen is de geluidskwaliteit.
Ik heb, na behoorlijk wat afwegingen, uiteindelijk mijn xbox met xbmc verkocht voor de PS3.
Deze xbox gebruikte ik merendeel als mediacenter waarmee ik mp3`s kon afspelen in dolby digital,
wat naar mij mening perfect geluid was.

Op de PS3 vind ik dit een beetje tegen vallen, het klinkt wat "blikkerig". :'(
Ik heb de PS3 met een optische kabel verbonden naar m`n NAD T741 reciever,
Als instellingen op de PS3 heb ik het volgende aangevinkt:
Dolby digital 5.1 kanalen, DTS 5.1 kanalen, LPCM kanalen 44,1 en 48 kHz (staan standaard aangevinkt en kunnen ook niet uigezet worden).

Ik krijg het geluid dus ook niet in Dolby Digital, ook niet met een cd`tje.
Ook het niet verkrijgen van een albumhoesje via de online informatie verkrijgn is jammer.

Ook films streamen lukt nog niet echt, maar daarvoor kijk in in de threat PS3 als mediacenter.

Heeft iemand een idee/opmerking over bovenstaande probleem ... _/-\o_

Overigens de spellen zien er wel super uit hoor, zeker FIFA08 >:)
Je hebt een nad (toch wel een mid/high end versterker) en je hebt het over MP3 & CD in DD kwaliteit :S
S2S schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:39:
[...]

Ik moet toch even reageren, das namelijk niet waar. Devs doen alles om de game goed te laten draaien. En als dat betekent dat je de resolutie moet verlagen en laten upscalen door de console, dan doen ze dat. En daarom draait R&C 704p (idd geen 720p) Verder zijn er ook genoeg games op de PS3 die niet op een echte HD resolutie draaien, maar maakt dat de games minder?
Ik dacht toch echt dat het 720p @ 60fps was ? Heb je een linkje? Wat ik laatst wel hoorde was dat GTA5 niet 1920x1080p was maar iet lagere horizontale resolutie oid.
[edit] telaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Mij maken die resoluties echt niks uit als de game er maar een beetje goed uitziet. Het liefst heb ik hem gewoon op 720P en dan 60fps. Maargoed ik heb ook geen HDTV dus tja :P. Maar dan nog zou ik met 720P kunnen leven als de games op 60fps draaien.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.