Probleem met de KDL-32D3000:
Ik sluit mijn laptop via HDMI aan op de d3000. Als ik dit op PC resolutie doe, dus 1360 x 768, gaat dit perfect. Nu heb ik een bluray speler in mijn laptop en een aardige graphic card. Ik wil dus ook echt HD kijken op mijn tv (de 1360 x 768 mode geeft een extra zwarte balk boven en onder het beeld, tevens zijn de kleur instellingen niet te wijzigen in PC mode (te donker voor mij).
Als ik nu de output op mijn laptop van 1360 x 768 naar 720p of 1080i zet dan herkent de tv dit als een 720p of 1080i signaal. Maar scaled dit in de wide mode, wat dus betekend dat er een deel buiten het beeld valt...

. Verder kan ik de weergeef modus alleen veranderen naar Smart of Zoom, waardoor nog meer van het beeld weg valt... Ik weet zeker dat de laptop een 720p of 1080i signaal aanbiedt want als ik het naar mijn laptop scherm verplaats heb ik extra zwarte balken.
Nu heb ik Sony gebeld en die zeggen dat het een beperking van Sony LCD TV's is... Als een PC wordt aangesloten dat gebeurt dit, dit gebeurt niet bij een PS3 of HD speler of iets degelijks? Dus ik vroeg hoe dat dan kon, aangezien mij laptop ook gewoon 720p of 1080i aanbied (nog een sony ding ook nog, doh). Dat kon die niet vertellen was nou eenmaal zo....
Is toch niet normaal als zeg ik het zelf... Iemand hier ervaring mee en misschien een workaround of iets dergelijks ? Klopt het wat die helpdesk $%#@# zegt? Toch raar dat dat niet zou werken, koop je dure TV en Laptop, zelfde merk notabene en dan kunnen ze nog niet eens correct 'interfacen'met elkaar.....