[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 85.770 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gasbarroni
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-04 09:32
Ik heb een vraagje, heeft er iemand ervaring met de kdl-32s3000 van Sony? Ik moet namelijk voor eind deze week een LCD kopen voor mijn ouders(crt is ermee gestopt na meer dan 15jaar :'( ) En ik zit hevig te twijfelen tussen de 32s3000 en de 32LX70 van Panasonic. Ik gisteren dus kijken en vergelijken bij de MM en ik moet zeggen de Sony had echt hele mooie levendige kleuren(Madagascar stond op) en de Panasonic was een beetje flets(trailer van Ghost Rider stond op). Maar als ik de reviews mag geloven dan is de Panasonic toch wel de lcd to beat in zijn prijsklasse(+/-€800). De tv zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor upc digital(en dan vooral voetbal), satteliet(italiaanse tv hehe) en de gewone kabel. De Panasonic schijnt dit goed te kunnen handelen maar die Sony vond ik in de MM toch echt veel levendiger ogen en als die daar ook gewoon goed mee omgaat dan neig ik meer naar die tv. Bottomline van deze post HELP O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322

Dan zal je geen LCD moeten kopen ;) Maar moeten kijken naar een Panasonic Plasma!
Type TH-37PV70 :) Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpeeters
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:31
Furfoot schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:42:
Iemand een adresje (die meedoet aan de ps3 actie) met een mooie prijs voor de 40W3000 (+- 2100). Ik zie bij foka.nl staan dat je 10-25% korting krijgt, tellen de nieuwe sony toestellen ook mee?
Heb je al een adres gevonden? Van foka.nl kreeg ik een mail dat ze deze pas midden november gaan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 19:33
ederooij schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:28:
Ik heb mijn 40d3000 nu 4 weken ongeveer en nu 2 weken met casema DTV icm een alphacrypt. Vrijdagnacht om 2.00 wissel ik van zender en is opeens geen zender meer te bekijken. Nu is de previewperiode blijkbaar verlopen en heb ik ineens geen ontvangst meer van zenders. Ik had mij al ingeschreven bij casema als abonnee en mijn signaal staat op aktief. Zaterdag hebben ze het signaal nogmaals opnieuw laten activeren en mijn casemakaart ook weer op ok gezet. Mijn tv heeft echter nooit het signaal ontvangen. Ik gisteren naar een vriendin en daar mijn kaart in een casemakastje gestopt, e19 code. Previewperiode verlopen. Ik weer casema gebeld en zij het signaal en mijn kaart weer geactiveerd en 45 min later deed mijn kaart het weer. Ik mijn kaart bij mij thuis weer in mijn tv gedaan en ja hoor hij deed het weer. ik slapen dus mijn tv in standby want volgens casema kan hij anders een signaal mislopen. Vanmorgen niks meer.Weer de melding van your not entiteld to receive this channel of iets dergelijks.

Ik weet het nu echt even niet meer. Mijn alphacrypt heeft 3.12. Iemand enig idee? Moet de alphakaart ook geregistreerd worden bij Casema? daar wisten ze van niks.is er een instelling in de tv die het signaal opslaat maar die uit kan staan? ik heb gezocht en de dingen die volgens mij aan moeten staan, staan aan. iemand tips of de oplossing
Ook ik heb sinds het weekend ook een hoop zenders minder.
Alle zenders van het pluspakket zijn komen te vervallen. Echter de zenders van het basispakket kan ik nog wel allemaal ontvangen.

Wel vreemd want op het DVDdoosje van Casema staat "gratis 2 maanden pluspakket".
Nou kan me dat niet zo boeien, keek er toch niet naar.

Maar ik heb wel degelijk mijn gegevens van de AlphaCrypt card meteen na aankoop van het casemakaartje ingevulld op het bijgevoegde formulier en deze ingezonden naar Casema. Iets van 2 weken daarna kreeg ik bevestiging van Casema als registratie.

Firmwareversie maakt hiermee geen fluit uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gasbarroni
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-04 09:32
Anoniem: 231322 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:21:
Dan zal je geen LCD moeten kopen ;) Maar moeten kijken naar een Panasonic Plasma!
Type TH-37PV70 :) Succes!
Sorry maar ze willen echt niet aan plasma. De buren hebben er een en zelfs mijn ouders viel de screen burn op en ze vonden het beeld soms blokkerig. De prijs ligt ook een stukkie hoger dan ze willen uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:40

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Harold_S schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:26:
[...]

Wel vreemd want op het DVDdoosje van Casema staat "gratis 2 maanden pluspakket".
Nou kan me dat niet zo boeien, keek er toch niet naar.
2 maanden gratis bij aanschaf van een jaarabbonement op het pluspakket ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gasbarroni schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:41:
[...]

Sorry maar ze willen echt niet aan plasma. De buren hebben er een en zelfs mijn ouders viel de screen burn op en ze vonden het beeld soms blokkerig. De prijs ligt ook een stukkie hoger dan ze willen uitgeven.
Ok, maar bedenk wel, dat LCD + SD bronnen niet zo heel goed samen gaan ;) Dan blijft het namelijk niet alleen bij blokkerig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-05 16:46
Ik heb een review van de X3500 en de V3000 toegevoegd aan het lijstje in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Harold_S schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:26:
[...]
Maar ik heb wel degelijk mijn gegevens van de AlphaCrypt card meteen na aankoop van het casemakaartje ingevulld op het bijgevoegde formulier en deze ingezonden naar Casema. Iets van 2 weken daarna kreeg ik bevestiging van Casema als registratie.

Firmwareversie maakt hiermee geen fluit uit.
1: jij hebt een 40D3000 terwijl wij de problemen hebben bij de W3000 (en volgens mij de X serie). Dat de D3000 serie het wel doet is al eerder gemeld.
2: Je stuurt de gegevens van de Alphacrypt op naar Casema??? bedoel je niet de gegevens van je casema kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-04 23:30
edit-

[ Voor 99% gewijzigd door Roberto op 31-10-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-04 21:40
knny schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:42:
Zoo vandaag eindelijk besteld ;)

De Sony 40-v3000 voor 1785 + 36 euro verzendkosten.
Niet slecht voor 1821 euro als ik overal de w2000 aangeboden zie voor 1600 t/m 1999

Ik ben er blij mee :)
Update:

het bedrijf waar ik de tv zag voor die prijs heb voldeet niet aan de Sony actie en raakt waarschijnlijk hun licentie kwijt met dit schandaal die tv zo goedkoop aan t bieden. Nu heb ik hem bij Smiths in Arnhem besteld voor 1975,- Het is wel een stuk meer maar ik krijg de garantie van een PS3 denk ik zo.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProphet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 16:44

TheProphet

unifi-forum.nl

Alfisti schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:07:
[...]

Net nog een keer gecheckt > KDL-40W3000 (15min geleden binnen gekomen) KDL-46X3500 en KDL-40V3000 geven allemaal beeld met de 3.11 ( 192 gevonden services ). Drie verschillende smartcard's getest (nummers 4007 en 2x 4017 ) en geven allemaal beeld.

Samenvattend: Verkeerde firmware, TV kapot of Cam kapot.

Oplossing: 1: Ga je naar je tv leverancier, vraag of je daar de cam even mag proberen in een winkelmodel. 2: Zorg dat je de juiste firmware krijgt. 3: Leg het probleem neer bij je cam en/of TV leverancier.

Archie: al een andere theorie waarom er zenders gemist worden?
Alfisti,

Die w3000 heb je die nog staan? zoja kan ik reserveren

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

TheProphet schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:24:
[...]

Alfisti,

Die w3000 heb je die nog staan? zoja kan ik reserveren

Alvast bedankt.
Staat hier nog (normale winkelprijs overigens) maar reserveren doen we niet aan, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236205

ArChie, Coolsnarf, Alfisti,

Ik heb net mijn Alphacrypt cam ge-Up-date met de 3.11 software ( kwam van 3.09 ) en het werkt nu in mijn Bravia 40W3000.

Het lijkt er dus op dat de Bravia 40W3000 serie erg gevoelig is voor de juiste cam software, met 3.09 en 3.12 werkte het NIET.

De HD kanalen zijn erg mooi.

Bedankt voor alle gegevens, en nu is het wachten op TS 9 en TS 33.

Groet, Rexkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Iemand een idee waar ik de Alphacrypt met versie 3.11 kan krijgen. Eventueel 3.09 is ook goed zodat ik hem kan updaten. Want nu ik weet dat de 3.11 werkt, wil ik die ook wel hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Top Rexkom! Succes er mee :)

Coolsnarf: Dit is de grossier ( http://www.vanbuurenonline.nl/ ) waar ik ze vandaan haal, je kan ze bellen en vragen welke relatie van hun er dicht bij jou zit maar reken wel op een prijs van 150 tot 160 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-05 09:41
jpeeters schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:24:
[...]

Heb je al een adres gevonden? Van foka.nl kreeg ik een mail dat ze deze pas midden november gaan hebben...
Nee nog niet. Alle prijzen worden hoog gehouden zo vlak voor de kerst en de PS3 actie. Ik schat in dat ze begin januari weer vlink gaan stunten met de LCD prijzen van de 1080p beeldschermen.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Anoniem: 236205 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:19:
Ik heb net mijn Alphacrypt cam ge-Up-date met de 3.11 software ( kwam van 3.09 ) en het werkt nu in mijn Bravia 40W3000.

Het lijkt er dus op dat de Bravia 40W3000 serie erg gevoelig is voor de juiste cam software, met 3.09 en 3.12 werkte het NIET.
Misschien is het een goed idee dat je je bevindingen doorgeeft aan Mascom zodat zij dit zelf kunnen gaan onderzoeken en aan een nieuwe firmware update kunnen gaan beginnen.

Had je trouwens nog geprobeerd om de CAM met versie 3.12 te downgraden naar versie 3.11? Zoja, geeft dat dan foutmeldingen of iets dergelijks en weigert de CAM de downgrade te accepteren? Of heb je uiteindelijk maar besloten om de gok niet te nemen aangezien het risico eventueel is dat je met een niet langer functionerende CAM kwam te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rebin67
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-04 13:43
Staat hier nog (normale winkelprijs overigens) maar reserveren doen we niet aan, sorry.[/quote]
[quote]

mag ik de adres van die winkel hebben om w3000 kan kopen, kunt mij ook die mailen.

mvg
rebin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProphet

TheProphet

unifi-forum.nl

Alfisti schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:53:
[...]

Staat hier nog (normale winkelprijs overigens) maar reserveren doen we niet aan, sorry.
Kun je mij een mail sturen op bas a.t. jbrservices.com waar de winkel is en wat de prijs is van de w3000..

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ArChie schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:22:
[...]

Misschien is het een goed idee dat je je bevindingen doorgeeft aan Mascom zodat zij dit zelf kunnen gaan onderzoeken en aan een nieuwe firmware update kunnen gaan beginnen.

Had je trouwens nog geprobeerd om de CAM met versie 3.12 te downgraden naar versie 3.11? Zoja, geeft dat dan foutmeldingen of iets dergelijks en weigert de CAM de downgrade te accepteren? Of heb je uiteindelijk maar besloten om de gok niet te nemen aangezien het risico eventueel is dat je met een niet langer functionerende CAM kwam te zitten?
ArChie,

Ja dat ga ik morgen of vrijdag ook even doen als ik tijd heb bij mijn contact persoon bij Mascom.

Nee ik heb niet eerst geprobeerd om met 3.12 terug te gaan naar 3.11 want zoals je schrijft is het risico te groot en weet ik van Mascom dat het niet gaat en ik blijf geen cam´s kopen.

Tot op heden werkt het goed en hoop ik dat het zo blijft.

ps. heb jij ook de 3.09 en 3.10 software, kan je deze op de mail zetten.

Groet, Rexkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236367

Coolsnarf schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:42:
Iemand een idee waar ik de Alphacrypt met versie 3.11 kan krijgen. Eventueel 3.09 is ook goed zodat ik hem kan updaten. Want nu ik weet dat de 3.11 werkt, wil ik die ook wel hebben
Cardwriter.nl verkoopt de AlphaCrypt Classic 3.09 voor €119,= Voor de zekerheid wel even checken of ze daar inmiddels niet zijn overgestapt naar 3.12...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Anoniem: 236205 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:58:
ps. heb jij ook de 3.09 en 3.10 software, kan je deze op de mail zetten.
Firmware versie 3.09 heb ik wel voor je. Firmware versie 3.10 is destijds kortstondig beschikbaar geweest middels een update via de satelliet, maar die bleek een dusdanige bug te bevatten dat Mascom toen snel besloten heeft om die weer te verwijderen en versie 3.11 uit te brengen als bugfix. Versie 3.10 is daarom ook nooit uitgebracht als update pakket dat te downloaden is via de AlphaCrypt website.

Sinds versie 3.05, de minimaal benodigde versie voor de Irdeto kabelbedrijven, zijn alleen versies 3.08, 3.09, 3.11 en 3.12 te downloaden geweest van de AlphaCrypt website als stabiele versies nadat ze in eerste instantie per satelliet verspreid werden. Versies 3.06, 3.07 en 3.10 zijn allemaal snel vervangen door een andere versie nadat problemen waren geconstateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeverdam
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-03-2019
Ik las net bij een vergelijkingssite dat Sony ook een 37 inch scherm heeft nu, nl de KLD-37P3000. Ik kan hier bij Sony echter niets over vinden en voor de rest eigenlijk ook niet op het internet. Wie weet er meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Anoniem: 236367 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:01:
[...]

Cardwriter.nl verkoopt de AlphaCrypt Classic 3.09 voor €119,= Voor de zekerheid wel even checken of ze daar inmiddels niet zijn overgestapt naar 3.12...
ik zag op de site dat ze 3.12 verkopen, maar ik ga morgen gelijk even bellen. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238570

Deze week mijn 40d3000 gekregen. Wow. Geweldig toestel. Wel een hoop uitgezoek, maar het is een feest om naar te kijken.
Nu heb ik een vraag. Ik heb een digitaal abo bij @home. Dus digitaal kijken via mijn samsung decoder op AV2 gaat prima. Alleen zit er in het toestel zelf ook een digitale decoder. En die doet niets. Als ik kijk naar eigenschappen bij digitaal geeft hij aan dat er geen signaal is. En bij het scannen van zenders vindt hij op het digitale vlak niets (analoog uiteraard wel). Ik heb geen alphacrypt. Is het zonder een alphacrypt niet mogelijk om digitale zenders te ontvangen via het toestel? Ook niet de gratis zenders? Ik ging ervan uit dat hij deze wel zou kunnen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coolsnarf schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:08:
[...]

ik zag op de site dat ze 3.12 verkopen, maar ik ga morgen gelijk even bellen. Thnx
Zo'n 2 weken geleden hadden ze bij de Cardwriter vestiging in Zoetermeer in ieder geval alléén de 3.09 (en net een nieuwe partij binnen gekregen van Mascom), en ik geloof dat er toen ook al 3.12 op de website stond.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 236367 op 31-10-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238570 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:22:
Deze week mijn 40d3000 gekregen. Wow. Geweldig toestel. Wel een hoop uitgezoek, maar het is een feest om naar te kijken.
Nu heb ik een vraag. Ik heb een digitaal abo bij @home. Dus digitaal kijken via mijn samsung decoder op AV2 gaat prima. Alleen zit er in het toestel zelf ook een digitale decoder. En die doet niets. Als ik kijk naar eigenschappen bij digitaal geeft hij aan dat er geen signaal is. En bij het scannen van zenders vindt hij op het digitale vlak niets (analoog uiteraard wel). Ik heb geen alphacrypt. Is het zonder een alphacrypt niet mogelijk om digitale zenders te ontvangen via het toestel? Ook niet de gratis zenders? Ik ging ervan uit dat hij deze wel zou kunnen ontvangen.
Lees de post van Joop op 24 oktober 2007 17:34 op pagina 1 van dit topic...
In het kort: je hebt wel degelijk een Alphacrypt Classic CAM met @home smartcard nodig, óók voor de "gratis" digitale zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Anoniem: 236367 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:32:
Lees de post van Joop op 24 oktober 2007 17:34 op pagina 1 van dit topic...
In het kort: je hebt wel degelijk een Alphacrypt Classic CAM met @home smartcard nodig, óók voor de "gratis" digitale zenders.
Dat klopt niet helemaal. Bij @Home worden bij mijn weten een drietal kanalen ongecodeerd doorgegeven. Om die kanalen weer te geven heb je geen AlphaCrypt en smartcard nodig. Daarnaast heb je voor het zoeken naar de digitale kanalen ook geen AlphaCrypt en smartcard nodig. Die zijn pas nodig op het moment dat je de gecodeerde kanalen wilt gaan weergeven.

Bij @Home is het volgens mij wel van belang dat je bij de Quick Scan parameters de juiste waarden invult. De juiste Netwerk ID en Frequentie kan je bepalen aan de hand van deze tabel. Die zijn dus afhankelijk van waar je in het @Home gebied zit. De Symbol Rate moet 6875 zijn. De TV zou dan in ieder geval alle digitale kanalen moeten vinden die @Home te bieden heeft waarvan er dus een paar direct bekeken kunnen worden en voor de rest is de AlphaCrypt CAM, @Home smartcard en één of meerdere abonnementen op digitale pakketten noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coolsnarf schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:08:
[...]

Als dat niet zo is laat dat dan morgen voor 10.00 uur even per telefoon weten, dan laat ik een 3.09 als ze er nog zijn voor je komen uit Duitsland.

Groet, Rexkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank voor de snelle reacties. Mijn vraag is dan wel, waar vul je dat netwerk ID en Frequentie in. Ik heb daar al eens naar gezocht, maar kan het niet vinden. Alles wat mij gevraagd wordt is om via aards of via kabel naar digitale zenders te zoeken. Weet iemand dit bij de 40d3000?
ArChie schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:43:
[...]

Dat klopt niet helemaal. Bij @Home worden bij mijn weten een drietal kanalen ongecodeerd doorgegeven. Om die kanalen weer te geven heb je geen AlphaCrypt en smartcard nodig. Daarnaast heb je voor het zoeken naar de digitale kanalen ook geen AlphaCrypt en smartcard nodig. Die zijn pas nodig op het moment dat je de gecodeerde kanalen wilt gaan weergeven.

Bij @Home is het volgens mij wel van belang dat je bij de Quick Scan parameters de juiste waarden invult. De juiste Netwerk ID en Frequentie kan je bepalen aan de hand van deze tabel. Die zijn dus afhankelijk van waar je in het @Home gebied zit. De Symbol Rate moet 6875 zijn. De TV zou dan in ieder geval alle digitale kanalen moeten vinden die @Home te bieden heeft waarvan er dus een paar direct bekeken kunnen worden en voor de rest is de AlphaCrypt CAM, @Home smartcard en één of meerdere abonnementen op digitale pakketten noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Anoniem: 238570 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:51:
Dank voor de snelle reacties. Mijn vraag is dan wel, waar vul je dat netwerk ID en Frequentie in. Ik heb daar al eens naar gezocht, maar kan het niet vinden. Alles wat mij gevraagd wordt is om via aards of via kabel naar digitale zenders te zoeken. Weet iemand dit bij de 40d3000?
Niet zo'n apparaat in huis, maar volgens mij moet je kiezen voor kabel waarna je een scherm krijgt waarin Netwerk ID, Frequentie en Symbol Rate getoond worden met allemaal als waarde "Auto". Die "Auto" waardes moet je wijzigen naar de juiste waarden en dan kan je beginnen met de Quick Scan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ArChie schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:59:
[...]

Niet zo'n apparaat in huis, maar volgens mij moet je kiezen voor kabel waarna je een scherm krijgt waarin Netwerk ID, Frequentie en Symbol Rate getoond worden met allemaal als waarde "Auto". Die "Auto" waardes moet je wijzigen naar de juiste waarden en dan kan je beginnen met de Quick Scan.
Geweldig! Had niet goed gekeken. Blijkbaar verblind door de vele opties. Dankdank. Ik ga eens wat proberen met de instellingen en de tips hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vier zenders heb ik net digitaal mogen aanschouwen, zonder tussenkomst van de samsung decoder. Ned1, enkele regionale zenders en een infokanaal. Dank nogmaals voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie50
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 16:49
Vandaag de KDL-40V3000 gekocht bij expert purmerend en met 60 maanden garantie 2000 euro en een sony HDMI kabel er bij.
Geen verwijderingsbijdrage dus al met al een goeie deal.
Plaatje van een beeld ingebouwde Digitale tuner dus geen lossen tuner meer erbij.
Zéér tevreden.
En de PS3 aktie erbij!!

[ Voor 4% gewijzigd door henkie50 op 31-10-2007 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
henkie50 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:48:
Vandaag de KDL-40V3000 gekocht bij expert purmerend en met 60 maanden garantie 2000 euro en een sony HDMI kabel er bij.
Geen verwijderingsbijdrage dus al met al een goeie deal.
Plaatje van een beeld ingebouwde Digitale tuner dus geen lossen tuner meer erbij.
Zéér tevreden.
En de PS3 aktie erbij!!
Bedoel je daarmee ook te zeggen dat je er een Alphacrypt kaartje bij kreeg? :?
Ik betaal 1975 zonder HDMI kabel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225744

Heb afgelopen weekend een Alphacrypt bij Cardwriter Zoetermeer gekocht: het is een 3.12

Eb!
Anoniem: 236205 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:45:
[...]

Als dat niet zo is laat dat dan morgen voor 10.00 uur even per telefoon weten, dan laat ik een 3.09 als ze er nog zijn voor je komen uit Duitsland.

Groet, Rexkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Anoniem: 225744 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 07:35:
Heb afgelopen weekend een Alphacrypt bij Cardwriter Zoetermeer gekocht: het is een 3.12

Eb!
[...]
Mail van Mascom gehad dat zij hem met versie 3.09 uitleveren. Dan moeten ze bij Cardwriter ook die versie en hem dan geupdate hebben.
Rexkom....cardwriter is pas om 10 uur bereikbaar, dus ik kan het niet voor 10 uur melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coolsnarf schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:25:
[...]
Mail van Mascom gehad dat zij hem met versie 3.09 uitleveren. Dan moeten ze bij Cardwriter ook die versie en hem dan geupdate hebben.
Rexkom....cardwriter is pas om 10 uur bereikbaar, dus ik kan het niet voor 10 uur melden.
Frans
Hm grappig: ik was een paar weken geleden bij Cardwriter in Zoetermeer om te vragen of ze mijn Alphacrypt 3.09 konden updaten naar 3.12. Ze zeiden toen dat ze dat niet konden. Ik was daar nogal verbaasd over en wees ze er op dat hun concurrenten (Satshop) hem wèl met 3.12 verkopen. Blijkbaar zijn ze nu ook begonnen met te updaten naar 3.12 (en nu komen er weer mensen om de 3.09 vragen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brancop
  • Laatst online: 24-12-2021
Anoniem: 238570 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:13:
Vier zenders heb ik net digitaal mogen aanschouwen, zonder tussenkomst van de samsung decoder. Ned1, enkele regionale zenders en een infokanaal. Dank nogmaals voor de info!
Op mijn 40d3000 ontvang ik minstens een 40tal digitale kanalen via de tv zelf, daarbij alle belangrijke, ook alle drie de nederlandse zenders. Niks veranderen, alles auto laten staan.. Ik woon wel in Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brancop schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:58:
[...]
Op mijn 40d3000 ontvang ik minstens een 40tal digitale kanalen via de tv zelf, daarbij alle belangrijke, ook alle drie de nederlandse zenders. Niks veranderen, alles auto laten staan.. Ik woon wel in Belgie.
Dit verschilt sterk per kabelmaatschappij. Sommige maatschappijen (Casema, Multikabel) coderen alle zenders, andere (@home) laten 4 zenders ongecodeerd door, weer andere (CAIW) laten het hele basispakket ongecodeerd door...

Blijkbaar valt jouw Belgische kabelmaatschappij onder de laatste categorie. Pannet zit bij @home en ontvangt dus 4 zenders ongecodeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236367 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:41:
[...]

Dit verschilt sterk per kabelmaatschappij. Sommige maatschappijen (Casema, Multikabel) coderen alle zenders, andere (@home) laten 4 zenders ongecodeerd door, weer andere (CAIW) laten het hele basispakket ongecodeerd door...

Blijkbaar valt jouw Belgische kabelmaatschappij onder de laatste categorie. Pannet zit bij @home en ontvangt dus 4 zenders ongecodeerd.
Pannet denkt er over om naar Belgie te emigreren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwoe
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:18
Ervaring gezocht over de 40d3000:
Op de bekende AVforums kom ik berichten tegen over "smearing" en dan vooral bij het aansluiten van de xbox360.
Bekend probleem onder de tweakers hier die deze tv hebben?

Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238570 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:53:
[...]
Pannet denkt er over om naar Belgie te emigreren ;)
Je kunt bijvoorbeeld ook het Westland overwegen. Hier is namelijk de CAIW actief die ook het basispakket ongecodeerd doorlaat. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Anoniem: 236367 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:42:
[...]

Hm grappig: ik was een paar weken geleden bij Cardwriter in Zoetermeer om te vragen of ze mijn Alphacrypt 3.09 konden updaten naar 3.12. Ze zeiden toen dat ze dat niet konden. Ik was daar nogal verbaasd over en wees ze er op dat hun concurrenten (Satshop) hem wèl met 3.12 verkopen. Blijkbaar zijn ze nu ook begonnen met te updaten naar 3.12 (en nu komen er weer mensen om de 3.09 vragen 8)7 )
ik krijg net een mail van ze dat ze inderdaad 3.09 kunnen leveren, maar dat je dat wel even aan moet geven omdat ze anders altijd updaten naar 3.12.
Ik ga het daar dan maar bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
Anoniem: 236205 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:19:
ArChie, Coolsnarf, Alfisti,

De HD kanalen zijn erg mooi.

Bedankt voor alle gegevens, en nu is het wachten op TS 9 en TS 33.

Groet, Rexkom
Kan iemande deze 3.11 versie in Casema gebied ook in een 40D3000 testen en vaststellen of de HD kanalen ook op dit scherm toch werken ?

[ Voor 5% gewijzigd door Frank B268 op 01-11-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 14:17
Frank B268 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:15:
[...]

Kan iemande deze 3.11 versie in Casema gebied ook in een 40D3000 testen en vaststellen of de HD kanalen ook op dit scherm toch werken ?
gaat lastig worden zonder hdtv decoder aan boord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frank B268 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:15:
[...]

Frank B268,

De Bravia 32 of 40D3000 kan geen HD kanalen weergeven, de techniek zit niet in het toestel.

Als je dit wil moet je een HD Kabeldecoder kopen en via HDMI aansluiten.

Groet, Rexkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
Anoniem: 236205 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:47:
[...]

Frank B268,

De Bravia 32 of 40D3000 kan geen HD kanalen weergeven, de techniek zit niet in het toestel.

Als je dit wil moet je een HD Kabeldecoder kopen en via HDMI aansluiten.

Groet, Rexkom.
Ik heb de vraag bij Sony voorgelegd en die geven aan dat de D4000 geen HD kan doen vanwege het feit dat Casema geen zaken met Sony wil doen. Maar dat zou dan net zo hard voor de W serie gelden... wie heeft er nou gelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:49

TF

bla bla

Frank B268 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:52:
[...]

Ik heb de vraag bij Sony voorgelegd en die geven aan dat de D4000 geen HD kan doen vanwege het feit dat Casema geen zaken met Sony wil doen. Maar dat zou dan net zo hard voor de W serie gelden... wie heeft er nou gelijk ?
Ik, als ik zeg dat er geen HD decoder in de D3000 serie zit maar een SD decoder. Er is dus fysiek een component niet aanwezig in de TV om dit aan te sturen.

Daar kan casema niets aan doen..... Laat het los.... het werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

TF schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:16:
[...]

Ik, als ik zeg dat er geen HD decoder in de D3000 serie zit maar een SD decoder. Er is dus fysiek een component niet aanwezig in de TV om dit aan te sturen.

Daar kan casema niets aan doen..... Laat het los.... het werkt niet
En daar heb je helemaal gelijk in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
In een ander forum (http://www.cardwriter-for...levisie/cam-slot-2157.htm) stond een e-mail van Sony waarin ze stelden dat de 40U2000 tv "een DVB-T en een DVB-C tuner dus zowel voor digitenne als de kabel" heeft. De 40U2000 heeft echter alléén DVB-T.

Nu beweren ze weer dat de 40D3000 een HD DVB-C tuner heeft... Volgens mij kennen ze hun eigen televisies niet zo goed. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218118

Hallo,

Ik ben op zoek naar een kleine HDTV voor op men bureau. Deze zal gebruikt worden om mijn Wii en laptop aan te sluiten. Nu ben ik deze tegengekomen:

KDL-20S2020
20S3000-serie
20S4000

De reviews zijn overwegend positief, maar geen enkele review vermeldt hoe lagere resoluties (480i/p) er uitzien. Aangezien ik mijn Wii wil aansluiten is het belangrijk dat deze resolutie er meer dan acceptabel uitziet op het scherm. Ook 480i want de meeste Cube en Virtuele Console spellen ondersteunen geen progressive. Maar gezien de grootte van het scherm mag ik niet al te veel verschil verwachten tussen interlaced en progressive, toch?

Alvast bedankt.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 218118 op 01-11-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-04 20:02
Ik begin nu toch langzaam moe te worden van die PS3 aktie, maar bij mij is 't vooralsnog niet Sony die voor problemen zorgt. Koop je eind september je tv bij IT's, heb je 1 november nog steeds geen coupon in huis..... en maar de verhalen horen over 200 euro retour als ze op zijn. Ze hebben me 10 dagen geleden nog verteld dat ik de PS3 direct via IT's zou krijgen :/
Ik moet en zal die 60GB versie hebben omdat die gewoon een paar dingen heeft die ik persé wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou ik aan jullie allen mogen vragen waarom jullie toch uiteindelijk voor Full HD LCD zijn gegaan ipv Full HD plasma, die in feite met hetzelfde budget gekocht kan worden? Dank alvast! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Volgens mij had je deze vraag al een keer eerder gesteld en heb ik je toen al uitgelegd dat de benodigde HDTV hardware (MPEG chipset) ontbreekt in de D3000 serie. Het kan dus nooit en te nimmer werken en heeft ook niets met de AlphaCrypt te maken. Een AlphaCrypt is geen digitale ontvanger in kaartvorm die je in je TV kan schuiven. De enige functie van de AlphaCrypt is het ontvangen en verwerken van de verstuurde decoderingsinformaties zodat de gecodeerde kanalen van hun encryptie kunnen worden ontdaan indien het kanaal tot jouw abonnement behoort. Verdere verwerking van een gedecodeerd kanaal is de taak van de TV die het dan hetzelfde kan behandelen als de ongecodeerde kanalen die sommige kabelbedrijven doorgeven, dus door de MPEG decoder halen om de boel weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Anoniem: 236367 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:03:
In een ander forum (http://www.cardwriter-for...levisie/cam-slot-2157.htm) stond een e-mail van Sony waarin ze stelden dat de 40U2000 tv "een DVB-T en een DVB-C tuner dus zowel voor digitenne als de kabel" heeft. De 40U2000 heeft echter alléén DVB-T.

Nu beweren ze weer dat de 40D3000 een HD DVB-C tuner heeft... Volgens mij kennen ze hun eigen televisies niet zo goed. :'(
Het heeft bij Sony Nederland al een behoorlijke tijd geduurd voordat ze doorhadden dat er in de oude series een DVB-T tuner en Common Interface slot zat dat je kan gebruiken voor de ontvangst van Digitenne. In de eerste publicaties voor de nieuwe 3000 series hadden ze weer geen flauw benul dat er in die toestellen nu ook een DVB-C tuner zit. Als de techneuten van Sony al niet weten dat het erin zit en hoe je het kan gebruiken laat dan staan dat Sony support medewerkers weten wat het is. Dergelijke support medewerkers krijgen een scriptje waarin dit soort zaken gewoon niet voorkomen. Hooguit een standaard antwoord dat ze mogen geven op het moment dat ergens de afkorting DVB-C in de vraag voorkomt. Sony Nederland heeft aangegeven dat ze de DVB-C functionaliteit niet ondersteunen, dus hoef je van de Support medewerkers op dat gebied geen zinnige antwoorden te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237248

Flint schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:44:
Ik begin nu toch langzaam moe te worden van die PS3 aktie, maar bij mij is 't vooralsnog niet Sony die voor problemen zorgt. Koop je eind september je tv bij IT's, heb je 1 november nog steeds geen coupon in huis..... en maar de verhalen horen over 200 euro retour als ze op zijn. Ze hebben me 10 dagen geleden nog verteld dat ik de PS3 direct via IT's zou krijgen :/
Ik moet en zal die 60GB versie hebben omdat die gewoon een paar dingen heeft die ik persé wil hebben.
Ik heb net een TV besteld/gekocht bij IT's, zou vandaag binnenkomen, maar wordt misschien a.s. maandag. Mij is ook gezegd dat de PS3 rechtstreeks via IT's zou gaan. Ik zal posten als ik meer weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:10:
Zou ik aan jullie allen mogen vragen waarom jullie toch uiteindelijk voor Full HD LCD zijn gegaan ipv Full HD plasma, die in feite met hetzelfde budget gekocht kan worden? Dank alvast! ;)
Ten eerste omdat ik Sony-fan ben :) en de PS3 actie helpt natuurlijk ook.
Ik vind het beeld van de plasma minder mooi dan van LCD.
Ik heb nu twee jaar een WEGA LCD van Sony en die bevalt me erg goed. Nu ga ik voor de nieuwste beeldtechniek van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En waarom vind je LCD mooier gamen dan een Plasma? Ook in mijn beleving zijn er namelijk wel bepaalde nadelen van het gamen op Plasma. Ondanks het gegeven dat bepaalde waardes stukken hoger liggen dan bij LCD.

Ik ben zelf iemand die een tijd lang heeft gespeeld op een Pioneer PDP-427XA, wat mij uiteindelijk toch niet helemaal goed is bevallen. Wil nu dus gaan voor een Sharp LC-42X20E of een Sony Bravia 40W3000 :P

Jijzelf hebt de PS3 nog nooit op een Plasma aangesloten/geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238697

Weet iemand waar je de alphacrypt 3.11 software kan downloaden. Op de alphacrypt site staat volgens mij alleen nog de 3.12 versie. Kan ik de CAM trouwens gewoon in mijn PCMCIA slot van de laptop doen en dan upgraden ??? Hoe gaat zoiets in z'n werk.

Verder ... klopt het dat je niet van een 3.12 naar een 3.11 kan gaan???? En heeft iemand ervaring met de W3000 de CAM 3.12 en Essent gebied ... werkt dat wel ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike22april
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-04-2023
Kan iemand mij vertellen wat de breedte verschil is bij de 40X3500 tussen de buitenste tv rand en de rand van het buitenste "zwevende" glas?
1111mm pas namelijk precies op mijn muur, maar mijn vrouw wilt heel graag minstens 1 cm wit van de muur zien als "randje voordat de muur eindigt tov de tv.... :(

De tv komt zowiezo aan een Vogel's EFW 6345 te hangen dus ik vraag me af of ze het zowiezo zal zien, maar goed, je moet niet met zwangere vrouwen discussieren.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
hmmz ik zag vandaag de Sony 40-v3000 ergens staan in Groningen ;)
Heb hem al gereserveerd bij Smiths in Arnhem, maar zij willen hem voor dezelfde prijs wegdoen. Dan heb ik geen probleem met levering etc.

Hmmz wat zal ik doen .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
ArChie schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:21:
[...]

Het heeft bij Sony Nederland al een behoorlijke tijd geduurd voordat ze doorhadden dat er in de oude series een DVB-T tuner en Common Interface slot zat dat je kan gebruiken voor de ontvangst van Digitenne. In de eerste publicaties voor de nieuwe 3000 series hadden ze weer geen flauw benul dat er in die toestellen nu ook een DVB-C tuner zit. Als de techneuten van Sony al niet weten dat het erin zit en hoe je het kan gebruiken laat dan staan dat Sony support medewerkers weten wat het is. Dergelijke support medewerkers krijgen een scriptje waarin dit soort zaken gewoon niet voorkomen. Hooguit een standaard antwoord dat ze mogen geven op het moment dat ergens de afkorting DVB-C in de vraag voorkomt. Sony Nederland heeft aangegeven dat ze de DVB-C functionaliteit niet ondersteunen, dus hoef je van de Support medewerkers op dat gebied geen zinnige antwoorden te verwachten.
Ok ok ok ok... ik ben overtuigd :-) Gevalletje SSS dus... Dan toch echt maar wachten tot er nieuwe HD Twin Tuner met PVR er is :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236234

In een duits forum(http://www.hifi-forum.de/viewthread-144-914.html)loopt een pittige discussie
over het geluid dat gemaakt wordt door in de 40x3500 aanwezige ventilatoren,ik hoor dit geluid
bij mijn 40x3500 ook.
Zijn er mensen met de zelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Mike22april schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:03:
Kan iemand mij vertellen wat de breedte verschil is bij de 40X3500 tussen de buitenste tv rand en de rand van het buitenste "zwevende" glas?
1111mm pas namelijk precies op mijn muur, maar mijn vrouw wilt heel graag minstens 1 cm wit van de muur zien als "randje voordat de muur eindigt tov de tv.... :(

De tv komt zowiezo aan een Vogel's EFW 6345 te hangen dus ik vraag me af of ze het zowiezo zal zien, maar goed, je moet niet met zwangere vrouwen discussieren.

Alvast bedankt.
Vanaf de buitenkant van de TV zelf tot de buitenkant van de glas/alu omlijsting is 2,3 cm.

De totale breedte van de TV (incl glas alu omlijsting) is 111 cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProphet

TheProphet

unifi-forum.nl

Alvast bedankt.
Joop schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 08:15:
[...]

Vanaf de buitenkant van de TV zelf tot de buitenkant van de glas/alu omlijsting is 2,3 cm.

Ik voorzie een praten als brugman :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheProphet schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:13:
Ik voorzie een praten als brugman :P
...en daar hoef je geen profeet voor te zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProphet

TheProphet

unifi-forum.nl

Aan de andere kant, door het glas zie je nog wel 2 cm muur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Zo heb mijn order in Arnhem gecanceld en de 40-v3000 bij Botman Beeld en Geluid in Groningen gekocht ;). Hij was daar dus op voorraad maar ik ga eerst nog verhuizen de 10e. Daarna wordt hij geleverd :)

Afbeeldingslocatie: http://i2.tinypic.com/52eeao8.jpg

Foto is gemaakt met brakke cameratelefoon. Maar ze hebben even een Blueray aangesloten en stukje gone in 60seconds gezien... Echt zooo mooi

[ Voor 33% gewijzigd door knny op 02-11-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike22april
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-04-2023
quote:
1111mm pas namelijk precies op mijn muur, maar mijn vrouw wilt heel graag minstens 1 cm wit van de muur zien als "randje voordat de muur eindigt tov de tv....

Alvast bedankt.
quote:
Joop schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 08:15:
[...]

Ik voorzie een praten als brugman
Dank!!! Mijn vrouw is om :) Doorzichtig glas telt ook als een randje 2,3 cm is meer dan 1 cm :p, ze blijft immers de witte muur zien. Was een hele korte discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProphet

TheProphet

unifi-forum.nl

Mike22april schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:48:
[...]

Dank!!! Mijn vrouw is om :) Doorzichtig glas telt ook als een randje 2,3 cm is meer dan 1 cm :p, ze blijft immers de witte muur zien. Was een hele korte discussie.
Toppie... mocht je hem ophangen.. wel goed uitmeten he :+

De W3000 is echt nergens meer te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of het mogelijk is om mijn pc met DVI-uitgang te verbinden via DVI-HDMI kabel met mijn pas aangeschafte 40d3000. Ik lees wisselende verhalen, uiteenlopend van kan helemaal niet, via, er vallen randen weg en het is onscherp, tot haarscherp en prima te doen. Iemand ervaring met de 40d3000 met het aansluiten van de pc via hdmi? Zou het graag weten voordat ik 15m kabel bestel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 15:26
Nou de kogel is bijna door de kerk :P Ik ga voor de 32D3000.
Nou is die dik op voorraad bij Komplett.nl (+50 stuks, hoezo leverproblemen?) en heb ik 'm in huis met DHL voor 1085,- Prijs is net gezakt geloof ik.
Denk misschien dat ik 'm voor 1100,- meekrijg (is voor mij echt de grens) bij de reguliere handel, maar denk niet dat ik er 3 tot 400 afpraat, en dan heb ik nog geen eens pixelgarantie.
It's Nijmegen vertelde me dat ze zowiezo P.G. hebben maar It's Arnhem wist nergens van, ik moest dan toch echt garantie bijkopen.
Goed bezig heren!
Naja bekijk het dan maar met die hoge prijzen, ik koop 'm lekker online.

[ Voor 5% gewijzigd door Gman op 02-11-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 02-05 11:48
Anoniem: 238570 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:45:
Weet iemand of het mogelijk is om mijn pc met DVI-uitgang te verbinden via DVI-HDMI kabel met mijn pas aangeschafte 40d3000. Ik lees wisselende verhalen, uiteenlopend van kan helemaal niet, via, er vallen randen weg en het is onscherp, tot haarscherp en prima te doen. Iemand ervaring met de 40d3000 met het aansluiten van de pc via hdmi? Zou het graag weten voordat ik 15m kabel bestel. :/
Ik heb dat op m'n werk wel eens gedaan en het werkt prima :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:19:
En waarom vind je LCD mooier gamen dan een Plasma? Ook in mijn beleving zijn er namelijk wel bepaalde nadelen van het gamen op Plasma. Ondanks het gegeven dat bepaalde waardes stukken hoger liggen dan bij LCD.

Ik ben zelf iemand die een tijd lang heeft gespeeld op een Pioneer PDP-427XA, wat mij uiteindelijk toch niet helemaal goed is bevallen. Wil nu dus gaan voor een Sharp LC-42X20E of een Sony Bravia 40W3000 :P

Jijzelf hebt de PS3 nog nooit op een Plasma aangesloten/geprobeerd?
Ik game slechts af en toe met de ps2. Ik heb geen ervaring met de PS2 of 3 op een plasma. Ik kan daar dus geen verschil over aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11-2020
Sinds een paar uur trotse eigenaar van een 40V3000. Prachtig toestel. Nu wachten op de PS3. Heb mijn xbox aangesloten maar krijg op een of andere manier het signaal niet hoger dan 480p via de component aansluiting. Terwijl de V3000 wel degelijk 1080p over component ondersteund. En de 360 zou dit ook uit moeten kunnen sturen. Misschien ergens een nasty instelling die ik vergeten ben. Via hdmi werkt het wel maar gewoon erg nieuwsgierig wat de component situatie veroorzaakt. Ik was trouwens verbaasd dat de normale kabel televisie er nog behoorlijk goed uit ziet. Het signaal is flink doorgelust met daartussen een versterker. Tv was thuis ook verschrikkelijk veel groter dan in de winkel. Wat optisch bedrog al niet kan doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
http://www.behardware.com...the-end-of-afterglow.html

goed artikel over 100hz, ook al nemen ze een samsung als voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166348

Wij hebben thuis net een sony bravia W2000 gekocht, en nu willen we deze graag aan de muur hebben. We hebben al gekozen voor de Vogel's 6345 muurbeugel, maar nu is de vraag of onze muur dat houdt.
De muurbeugel is 14kg, en de tv 28. Onze muur is van kalkzandsteen, 10 cm dik. Heeft iemand hier ervaring mee, of kan iemand bevestigen dat dit geen probleem is?

Op internet las op ik verschillende site's dat je al 40 kg kunt ophangen aan een gips(blokken) wand, mij lijkt dan dat kalkzandsteen nog meer kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dit kun je gerust ophangen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
32D3000 binnen _/-\o_ _/-\o_
En zo te zien pixelperfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja? al die miljoenen pixeltjes bij langs gegaan..? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpverbeek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09-2024

wpverbeek

Wouter Verbeek

Evil Hobbit schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:11:
Sinds een paar uur trotse eigenaar van een 40V3000. Prachtig toestel. Nu wachten op de PS3. Heb mijn xbox aangesloten maar krijg op een of andere manier het signaal niet hoger dan 480p via de component aansluiting. Terwijl de V3000 wel degelijk 1080p over component ondersteund. En de 360 zou dit ook uit moeten kunnen sturen. Misschien ergens een nasty instelling die ik vergeten ben. Via hdmi werkt het wel maar gewoon erg nieuwsgierig wat de component situatie veroorzaakt. Ik was trouwens verbaasd dat de normale kabel televisie er nog behoorlijk goed uit ziet. Het signaal is flink doorgelust met daartussen een versterker. Tv was thuis ook verschrikkelijk veel groter dan in de winkel. Wat optisch bedrog al niet kan doen >:)
Er zit een switchje op je xbox 360 kabel aan de kant van de xbox zijn a/v aansluiting. Dat kan je overhalen van TV naar HDTV, dan is het wel mogelijk hem op 1080p in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
Cubiso schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:22:
[...]

Er zit een switchje op je xbox 360 kabel aan de kant van de xbox zijn a/v aansluiting. Dat kan je overhalen van TV naar HDTV, dan is het wel mogelijk hem op 1080p in te stellen.
Tx, maar zelfs als ik hem op hdtv zet kan ik het niet instellen. Misschien iets mis met de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wil eigenlijk het servicemenu in van mijn 40d3000 om de witbalans aan te passen. Vind het beeld te 'bruinig' en kan dit, ondanks alle opties op het toestel niet naar tevredenheid instellen.
Iemand met dit toestel hier ervaring mee? Lees hier en daar over problemen met het afsluiten van het servicemenu, verschillende knoppen op de afstandsbediening zouden niet meer werken. Voor diegenen die al eens in het servicemenu zijn geweest, hoe aan te passen en hoe af te sluiten? Over het afsluiten lees ik namelijk dat je het toestel dan uit moet doen. Maar hoe, via de ab of echt via de powerknop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwoe
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:18
Lachen, net weer folder BCC binnen.
40d3000 voor 1299.
Alleen nergens te krijgen |:(

Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet ook de W hebben.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
Of de V. Officiele opvolger van de w2000.

Btw, 32D3000 is voorradig bij Foka Rotterdam. Vriend van me heeft die daar gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112921

mwoe schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 23:03:
Lachen, net weer folder BCC binnen.
40d3000 voor 1299.
Alleen nergens te krijgen |:(
Eind november/begin december wordt een kleine voorraad geleverd aan BCC.
Iedereen die hem tijdens deze actie (folder BCC) besteld krijgt nog een leuk cadeautje van Sony voor het lange wachten ;) . Dat cadeautje maakt de internetprijs vrijwel gelijk aan die van BCC :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Anoniem: 236234 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:57:
In een duits forum(http://www.hifi-forum.de/viewthread-144-914.html)loopt een pittige discussie
over het geluid dat gemaakt wordt door in de 40x3500 aanwezige ventilatoren,ik hoor dit geluid
bij mijn 40x3500 ook.
Zijn er mensen met de zelfde ervaring?
Ik kan niet geloven dat sony weer ventilatoren in de toestelen stopt.... ik heb nog een 40e10a waar ze ook in zitten, staat 2 jaar en maakt nu een best lawaai.. vriend van me is zelfs al 3 keer stuk geweest door die ventilator..

Ik las hier nog dat iemand zij hier dat de D serie beter is als de W, dat is volgens mij niet waar.
en de V is niet de opvolger van de W. en de D serie staat onder de V,W,X
het eenigste voordeel wat de D heeft is 24p en 10bit panel, motionflow maakt het beeld er niet rustiger op vind ik, het is zelfs storend misschien met de nieuwe genaratie lcd's dat het wel beter werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Evil Hobbit schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 23:45:
[...]

Of de V. Officiele opvolger van de w2000.

Btw, 32D3000 is voorradig bij Foka Rotterdam. Vriend van me heeft die daar gehaald.
Aha..

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 231322 op 04-11-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand zijn setttings delen voor de 40d3000?
Die van mij zijn:

Picture Mode: Standaard
Backlight: 5
Contrast: 75
Brightness: 55
Colour: 55
Colour Temperature: Neutraal
Sharpness: 10
Noise Reduction: Uit
MPEG Noise Reduction: Uit

Black Corrector: Uit
Adv Contrast Enhancer: Laag
Gamma: Uit
Clear White: Hoog
Live Colour: Uit
Colour Space: Normaal

Power Save: Uit
Backlight Sensor: Uit

Vind dit het best haalbare. Maar vind het beeld nog altijd te ´bruinig´. Witbalans kun je helaas niet instellen, tenzij via het servicemenu. Maar daar durf ik voorlopig niet aan te beginnen omdat ik verhalen lees over afstandsbedieningen die het niet meer goed doen nadat het servicemenu is opgeroepen. Iemand ervaringen hiermee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Gisteren V3000 gehaald voor € 1.807 bij FOKA.
Daar zijn ze nog op voorraad!

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233253

Hebben alle die nieuwe modellen van Sony ventilatoren?
Wat vinden de eigenaren van een 40X3500 van het geluid dat schijnbaar door de ventilatoren gemaakt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie50
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 16:49
megter schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:25:
Gisteren V3000 gehaald voor € 1.807 bij FOKA.
Daar zijn ze nog op voorraad!
En mij boden ze deze TV aan voor 1749 euro. :*)
Dus zou maar terug gaan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60616

Anoniem: 233253 schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:32:
Wat vinden de eigenaren van een 40X3500 van het geluid dat schijnbaar door de ventilatoren gemaakt wordt?
Een 52X3500 heeft geen ventilatoren.
en mijn 40X3500 maakt zo weinig geluid dat ik mijn volume op nul moet zetten om het te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Anoniem: 233253 schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:32:
Pas als het geluid op 0 staat en met mn oor dicht bij de TV kan ik de fan horen. Het lijkt me echt totaal onmogelijk dat iemand dit hoort tijdens normaal gebruik.

Edit: Mijn TV is een 40X3500.

[ Voor 3% gewijzigd door Joop op 04-11-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dickbiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-02 11:40
Vrijdagavond bij de MM het showroommodel gekocht een 46W3000. Geen glimmende rand voor mijn vrouw en een PS3 voor de kids, veel keus is er dan niet want een 40 inch is helemaal niet te krijgen. Gisteren de boel opgehangen en meteen bij de lokale Loewe dealer een AlphaCrypt cam module en een Casema smartcard gehaald. Na veel proberen in de winkel er achter gekomen dat de cam module software versie 3.09 bevatte. Van software updates hadden ze nog nooit gehoord. In ieder geval de goede basis om te kunnen updaten. Thuis alles geïnstalleerd en vond de 192 services, zelfs met een quickscan en de rest automatisch.

Echter maar 1 zender die het deed Cartoon Networks. De rest de boodschap - you are not entitled to receive this programma!-. Instellingen veranderen zoals freqentie en network gaf geen verschil. Casema bellen 2x gedaan en 2x uitgelegd wat een AlphaCrypt cam module is gaf natuurlijk ook geen resultaat. Dus ondertussen zoeken naar de cam update versie 3.11, maar dat valt niet mee, nergens te vinden.

Vraag is simpel heeft iemand versie 3.11

Kan eventueel direct naar mijn mail adres verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brancop
  • Laatst online: 24-12-2021
Anoniem: 238570 schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:26:
Iemand zijn setttings delen voor de 40d3000?
Die van mij zijn:

Backlight: 5
Contrast: 75
Brightness: 55
Colour: 55
Colour Temperature: Neutraal
Sharpness: 10

Adv Contrast Enhancer: Laag
Clear White: Hoog

Power Save: Uit

Vind dit het best haalbare. Maar vind het beeld nog altijd te ´bruinig´. Witbalans kun je helaas niet instellen, tenzij via het servicemenu. Maar daar durf ik voorlopig niet aan te beginnen omdat ik verhalen lees over afstandsbedieningen die het niet meer goed doen nadat het servicemenu is opgeroepen. Iemand ervaringen hiermee? :?
Dit zijn mijn settings, ik heb wel de veranderingen doorgevoerd in het service menu zoals beschreven op hdtvtest.uk, deze zijn voor mij ideaal. Ik heb geen probleem om uit het service menu te komen, gewoon op de oranje knop 'menu' duwen, dan tv aan en uit op de afstandsbediening.
Ik heb wel de digitale INDI HD recorder, daar zijn de beelden beter dan langs de digitale ontvanger van de tv.
Jou sharpness staat wel laag vind ik, dan is je beeld toch helemaal niet scherp meer!? allez minder scherp.. kijk je digitaal?

Backlight: 2 s'avonds en 6 door de dag met veel licht
Contrast: 96, is het natuurlijke contrast
Brightness: 49
Colour: 48
Colour Temperature: warm1
Sharpness: 25

Adv Contrast Enhancer: uit
Clear White: uit

Power Save: laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233253

Joop schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:43:
[...]

Pas als het geluid op 0 staat en met mn oor dicht bij de TV kan ik de fan horen. Het lijkt me echt totaal onmogelijk dat iemand dit hoort tijdens normaal gebruik.

Edit: Mijn TV is een 40X3500.
Vandaag (koopzondag) bij een dealer mijn oor te luister gelegd bij een 46X3500 en mij viel niks op. Was natuurlijk wel in een winkel waar de omgeving niet geheel stil was.

PS: aardige promo voor Sony KDL-40X3500 ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=-ErUNyYyHps

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 233253 op 04-11-2007 22:05 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.