@wok, thnx...op de grote versie van mijn foto is de linker kant donker, maar hij loopt niet dicht.
Op de kleine versie lijkt hij idd wat aan de donkere kant, ik heb een 40x60 poster van die foto besteld, ben benieuwd hoe het er op echt fotopapier uitziet.
Jouw foto vind ik prima geslaagd voor een 1e HDR poging, zelf zou ik dat stuk "beton" aan de linkerkant van je foto eraf snijden, wordt hij een stuk rustiger door. Misschien ook iets aan de linker onderkant. Contrast is idd laag, maar dat komt door de mist, is wat mij betreft niet erg, dat waren de condities waar je mee te maken had. Verders, vooral zo doorgaan.
@BBE, mooie plaat door de kleuren wit en blauw, ik weet niet wat het is dat je hebt gefotografeerd. Maar ik blijft wel naar de foto kijken.
@Dieter, ik vind deze een stuk beter dan de vorige. Van deze foto word ik nieuwsgierig, ik weet geen betere omschrijving.

Misschien is het een idee om aan de onderkant dat 1e grijze stuk eraf te snijden. Daarmee wordt de foto, wat mij betreft, beter om naar te kijken. Ook die "kraan/douchekop" aan de rechterkant er helemaal op zetten, of helemaal weg laten.
[
Voor 29% gewijzigd door
apollo13 op 23-12-2007 22:49
]