Hmm. Lastige vraag. Ik denk tussen de 100,- en de 150,-. Het is dan nog steeds een flink bedrag, maar wel redelijk voor een elektronisch 'gadget'. Een gadget dat ik dan wel erg veel zal gebruiken, ik lees behoorlijk wat.
Deels is het probleem dat ik een oude Rocket e-book thuis heb liggen:

Voordelen:
* Groot scherm
* Lage resolutie (= grote letters, hoewel ook instelbaar)
* Touchscreen
* Ongeveer een uur accu
Voor thuisgebruik ideaal en wanneer op reis en omvang geen bezwaar is ook goed te doen.
Nadelen:
* 4 MB opslag (6-8 grote boeken, wordt gecomprimeerd)
* Verder ligt het zwaar in de hand en wil je het graag ondersteund hebben
* Gare legacy connectie met pc, serieel. Ik kan het alleen via mijn pc verbinden, niet met laptop e.d.
Daarnaast ben ik veel op reis en zou ik wel een modernere e-book willen hebben, maar dan kom je al gauw op 300,- uit, een forse pda/mda/smartphone dus. Een relatief groot scherm voor een telefoon met touchscreen, waar e-books redelijk op getoond kunnen worden.
Ik kan nu geen foto maken van mijn smartphone omdat ik in het buitenland zit en de enige camera bij me op mijn telefoon zit (
), maar als ik er aan denk zal ik eens wat voorbeeldjes posten
Deels is het probleem dat ik een oude Rocket e-book thuis heb liggen:

Voordelen:
* Groot scherm
* Lage resolutie (= grote letters, hoewel ook instelbaar)
* Touchscreen
* Ongeveer een uur accu
Voor thuisgebruik ideaal en wanneer op reis en omvang geen bezwaar is ook goed te doen.
Nadelen:
* 4 MB opslag (6-8 grote boeken, wordt gecomprimeerd)
* Verder ligt het zwaar in de hand en wil je het graag ondersteund hebben
* Gare legacy connectie met pc, serieel. Ik kan het alleen via mijn pc verbinden, niet met laptop e.d.
Daarnaast ben ik veel op reis en zou ik wel een modernere e-book willen hebben, maar dan kom je al gauw op 300,- uit, een forse pda/mda/smartphone dus. Een relatief groot scherm voor een telefoon met touchscreen, waar e-books redelijk op getoond kunnen worden.
Ik kan nu geen foto maken van mijn smartphone omdat ik in het buitenland zit en de enige camera bij me op mijn telefoon zit (
[ Voor 10% gewijzigd door Motrax op 28-07-2008 17:54 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |