Eigenlijk vind ik het wel goed dat ze bij Tweak klanten loskoppelen die besmette pc(s) gebruiken. Dat doen ze bij wel meer goede providers, zoals o.a. bij Xs4All. Alleen bij Xs4All wordt de complete internet verbinding verbroken, met uitzondering van microsoft-update. Dus waarom doe je niet gewoon wat gevraagd wordt: windows opnieuw installeren? Dan is/zijn je pc(s) weer lekker schoon en snel. Als je het slim aanpakt, zorg je meteen voor een aparte data-partitie, en maak je gelijk een image van je schone windows partitie.Room42 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 22:05:
Ik zou er haast namen bij gaan zetten, want dit wordt toch echt te gortig! Sinds vorig contact, maandag, had ik niets meer gehoord. Dus ik informeerde vanochtend via de mail maar eens naar de status. Om 20:39 vandaag ontving ik dit mailtje:
[...]
Ook dat "Nogmaals: bij een herhaling gaat dit u 150,- euro kosten.". Communiceren is in ieder geval niet hun ding. Ik heb maar geantwoord:
[...]
Ik word hier wel een beetje moedeloos van, hoor. Wat denken ze nou?
Ik ga mensen niet langer adviseren naar Tweak(DSL) te gaan. Dat kan ik echt niet maken.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB