[quote]
Floor-is schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:52:
[...]
Heb je inmiddels uitsluitsel? Mij klinkt het in de oren als een aangepast klantnummer bij onze netwerkleverancier (KPN) dat niet aan ons is doorgegeven of (nog) niet (op de juiste manier) is verwerkt. Ik had exact dezelfde melding voor internet als jij aangeeft en dat was met een uurtje of 2 gefikst. Bij mij was mijn klantnummer bij KPN veranderd omdat ze iets aan mijn voice-VLAN hadden versleuteld, om dat recht te trekken was een handmatige actie nodig door een van de technici.
@Floor-is
Dank je voor de interesse.
Ik heb vanochtend toch maar weer een belletje gepleegd.
De volgende problemen spelen sinds oplevering 30 maart:
-ITV werkt niet, foutcode 12
-telefonie werkt niet, getest met het nieuwe 'tussentijdse' nummer van Tweak (is bekend probleem bij Tweak)
-Mail werkt niet, kan niet inloggen
-Krijg regelmatig melding dat ik geen klant ben van Cambrium (laatste 2 dagen gaat het goed, denk ik)
-Beperkte mogelijkheden EB
Ben goed te woord gestaan door een medewerker van Tweak, helaas was met geen van de boven gemelde meldingen nog iets gedaan vanwege de drukte.
Ik heb besloten afscheid te nemen van Tweak. Het is voor mij een te groot bedrijfsrisico om straks voornamelijk bezig te zijn of mijn netwerk nog werkt, of ik bereikbaar ben via de telefoon en of ik problemen krijg met VPN tunnels/ mailserver.
De medewerker toonde alle begrip.
Ik heb vanmiddag de mail en brief de deur uit gedaan en hoop dat er nog iets komt ter compensatie. Ik ben niet van plan de volledige maand te betalen, 2 van de 3 diensten werken immers niet.
Al met al ben ik hier te vroeg ingestapt. Ik had gekozen voor Tweak omdat zij adverteren met Ultimate Freedom en ik een 'open' modem zou krijgen. Het is o.a ook de drukte bij Tweak (doordat ze nu werken met KPN apparatuur) dat supportcalls langer open blijven staan..
Wie weet over een half jaar een nieuwe kans (met ik hoop een Zyxel modem)
Nogmaals Floor-is; dank voor de interesse