Waar ik voorheen nog een ware TweakDSL "hippie" was en zelfs medewerker, rest mij nu niets te zeggen dat ze alleen nog maar achterlijk handelen.
Door omstandigheden moest ik weg uit het huis van mijn vriendin, waarbij ik direcht heb gevraagd om de verbinding te slopen. Dit heeft ze al geld opgeleverd aangezien van mijn volledig betaalde 2 jaar internet voor 500 piek maar een jaartje gebruik van heb kunnen maken.
Doordat mijn telefoon een paar dagen eerder was opgezegd dan mijn internet verbinding hebben ze het voor elkaar gekregen om 3 euro non-line-sharing kosten in rekening te brengen. Natuurlijk, dat hoort er bij. alleen heb ik die rekeningen natuurlijk niet gehad omdat ik niet meer in dat huis woon.
Krijg ik nu een incasso bureau achter mijn reet aan voor een bedrag van schrik niet: 75,32. Voor 10 dagen non-line-sharing (het heeft 10 dagen geduurd voor mijn verbinding was gesloopt nadat kpn was opgezegd) van in totaal 2,5 eurootjes. nog afgezien dat het bedrag achterlijk hoog is, is het wettelijk niet eens toegestaan om zoveel kosten in rekening te brengen voor een bedrag onder de 250 euro.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben die paar eurootjes echt wel verschuldigd, dat is het hem niet zelfs niet als ik de brieven niet heb gekregen omdat ik daar niet meer woon, maar hoe halen ze het in de hoofd om 3 piek omhoog te schroeven naar 75 euro? ik ga dan ook geen 75 euro betalen en de niet zo vriendelijke emailtjes, telefoongesprekken en brieven zijn er al geweest.
Ik ben niet meer netjes, en niet meer te spreken over tweakdsl.
Kwa service is het niet meer wat het ooit was en kan je beter gewoon een prijsvechtertje nemen.
de prijsvechtertjes nemen tegenwoordig dezelfde studenten in dienst als dat TweakDSL doet en de kans dat je verbinding op en top is, is bij een prijsvechter niet hoger of lager dan bij een bedrijf van TweakDSL
van klantenservice hebben ze uberhaubt al een tijd niets meer begrepen, je komt er niet meer doorheen tenzij je of flink dreigt of je krijgt gewoon onzin terug. (remember het ziggo nieuwsitem op tweakers.net nav een klantenservice emailtje over traffic shaping een tijdje terug).
Een kleinde edit: het enige positieve van de 'klantenservice' is dat in het kanaal #tweakdsl @ irc wel mensen zitten die weten wat ze doen vanuit Cambrium. En ik heb ook niets negatiefs tegenover deze mensen.
[
Voor 4% gewijzigd door
Teckna op 11-08-2009 21:17
]