I_stealth_I schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:12:
Ik heb een opzegging gedaan voor Tweak. Zal benieuwen hoe ze dit oppakken.

Voorgaande wijzigingen per brief waren altijd zoek, niet aangekomen en onzichtbaar. Administratief lijkt het net ambtenarij bij Tweak.
Iemand hier ervaring mee?
wil je niet weten, half oktober een brief de deur uit gedaan mbt een migratie naar Telfort op 1-12-2007
30 oktober een brief gekregen van Tweak dat de lijn bij Tweak op 24-12-2007 opgeheven gaat worden
op 24-11-2007 geen adsl signaal meer, ga er vanuit dat Telfort de boel overneemt.
Op 25-11-2007 nog geen signaal, Telfort gebeld hoe het er mee zit, krijg tot mijn stomme verbazing te horen dat mijn lijn gesloopt wordt en dat zij de lijn niet kunnen overnemen.
Tweak helpdesk gebeld, krijg te horen dat mijn lijn gesloopt wordt, na mijn opmerking dat dit volgens hun brief uiterlijk op 24-12 zou gebeuren het antwoord: kan niet.
Brief ingescand en gemaild naar Tweak, krijg twee antwoorden: eerste antwoord is dat Telfort te laat heeft doorgegeven dat zij de lijn willen overnemen, volgens de Tweak helpdesk moet dat minimaal drie dagen voor de overname.
Op mijn antwoord dat dat moeilijk zal gaan als je een week voor de migratie datum een lijn laat slopen wordt het stil en komt het tweede antwoord cq smoesje: er zou een typefout staan in de brief van Tweak, het had 24-11-2007 moeten zijn geweest en niet 24-12-2007!!!!!!!!!!!!!
Sloop van de lijn afzeggen is volgens Tweak ook niet mogelijk.
Volgende opmerking van mij was dat ik daar doodziek van was omdat ik dan eerder aan de bel had kunnen trekken.
Op mijn vraag of Tweak een slechte verliezer is omdat er mensen weggaan naar goedkopere providers werd er na een stilte aarzelend gezegd dat dat er niets mee te maken heeft .
Tweak bij deze bedankt voor feestdagen zonder internet, misschien zouden jullie je administratie eens wat minder chaotisch kunnen houden.

Een ding moet mij echter wel van het hart, het is makkelijk om te schelden op de mensen van de helpdesk ( wat ik niet doe), zij kunnen er niets aan doen, de mensen die verantwoordelijk zijn voor dit soort grappen blijven altijd buiten schot, vind ik best wel frustrerend.......