Ook ik ben zwaar teleurgesteld door TweakDSL.
Na het aangaan van een 2jarig contract voor €499 ging alles prima in het begin.
Op een gegeven moment viel mijn verbinding constant weg dus ben ik zelf gaan testen.
3 modems verder constateerde ik dat het toch echt in de lijn moest zitten.
Wanneer ik op mijn linksys modem in plaats van MultiMode (ADSL2+), G.DMT selecteerde,
kon het modem max intrainen op 10mbit en dan werkte het wel stabiel.
Dit gegeven heb ik ook doorgegeven aan hun supportdesk en toen kreeg ik via de mail
heel simpel te horen dat mijn abonnement 10-24 mbit was en als ik dan 10 kon halen,
gingen ze niks voor me doen. Terwijl dit dus niet eens op ADSL2+ mode was.
Omdat ze een supportdesk hebben die gemiddeld 3 weken nodig had om de meest
simpele vragen te beantwoorden, heb ik me er maar bij neergelegd.
Nu ben ik verhuisd en probeer ik via mail te vragen op welke manier ik dien op te zeggen.
Vanzelfsprekend krijg ik hier geen reactie op. Omdat ik door de week werk, wil ik hun in
het weekend hierover bellen, dit zag ik namelijk op de website:
"U kunt bellen van maandag t/m vrijdag 9:30- 21:00 en in het weekend 12:00-20:00 op:
Tel: 0900-TWEAKHD of tel: 0900-8932543 (lokaal tarief)"
Als ik vervolgens bel, krijg ik te horen dat ze bereikbaar zijn van maandag t/m vrijdag tussen 9:30 en 18:00.
Mijn conclusie is dus dat dit een waardeloos bedrijf is dat op deze manier niet meer lang bestaat.
Ik begrijp nu ook waarom ze al die acties hebben waarmee ze klanten 2 jaar kunnen binden.
Zodra ze je als klant binnenhebben wordt er namelijk 0,0 service meer verleend.
Mijn advies dus voor mensen die een nieuwe ISP zoeken: Zoek verder!
Ik heb nu Telfort en ben tot nog toe zeer tevreden over de afhandeling, enkele jaren geleden heb ik Wanadoo/Orange gehad en daar was ik zelfs uitermate tevreden over de helpdesk/afhandeling!
Na het aangaan van een 2jarig contract voor €499 ging alles prima in het begin.
Op een gegeven moment viel mijn verbinding constant weg dus ben ik zelf gaan testen.
3 modems verder constateerde ik dat het toch echt in de lijn moest zitten.
Wanneer ik op mijn linksys modem in plaats van MultiMode (ADSL2+), G.DMT selecteerde,
kon het modem max intrainen op 10mbit en dan werkte het wel stabiel.
Dit gegeven heb ik ook doorgegeven aan hun supportdesk en toen kreeg ik via de mail
heel simpel te horen dat mijn abonnement 10-24 mbit was en als ik dan 10 kon halen,
gingen ze niks voor me doen. Terwijl dit dus niet eens op ADSL2+ mode was.
Omdat ze een supportdesk hebben die gemiddeld 3 weken nodig had om de meest
simpele vragen te beantwoorden, heb ik me er maar bij neergelegd.
Nu ben ik verhuisd en probeer ik via mail te vragen op welke manier ik dien op te zeggen.
Vanzelfsprekend krijg ik hier geen reactie op. Omdat ik door de week werk, wil ik hun in
het weekend hierover bellen, dit zag ik namelijk op de website:
"U kunt bellen van maandag t/m vrijdag 9:30- 21:00 en in het weekend 12:00-20:00 op:
Tel: 0900-TWEAKHD of tel: 0900-8932543 (lokaal tarief)"
Als ik vervolgens bel, krijg ik te horen dat ze bereikbaar zijn van maandag t/m vrijdag tussen 9:30 en 18:00.
Mijn conclusie is dus dat dit een waardeloos bedrijf is dat op deze manier niet meer lang bestaat.
Ik begrijp nu ook waarom ze al die acties hebben waarmee ze klanten 2 jaar kunnen binden.
Zodra ze je als klant binnenhebben wordt er namelijk 0,0 service meer verleend.
Mijn advies dus voor mensen die een nieuwe ISP zoeken: Zoek verder!
Ik heb nu Telfort en ben tot nog toe zeer tevreden over de afhandeling, enkele jaren geleden heb ik Wanadoo/Orange gehad en daar was ik zelfs uitermate tevreden over de helpdesk/afhandeling!