Op dit moment ben ik bezig met het onder de knie krijgen van C#.
Dan zal je zeggen wat heeft dat met F1Time te maken, nou het is als volgt:
Programmeren is best leuk, maar de voorbeelden in uitleg zijn vaak niets zeggend. Daarom wil ik graag iets programmeren wat nut heeft (hoe klein ook) en een meer real-life functie heeft. Het wordt dus een tootlje voor F1Time.
Inmiddels is de GUI al gemaakt, maar ik wil nu met de feitelijke data aan de gang. Voor een bepaald onderdeel wil ik de XML inlezen die gemaakt wordt door de Race Weekend page.
Helaas heb ik niet gedacht aan het end season punt waarbij je de XML files niet kan opvragen, immers er is geen race weekend. Is er iemand die nog zo`n XML file heeft? zou die dan zo vriendelijk willen zijn mij dit te sturen? leo a.t. leosiepel p.unt nl
Eventuele afstelling data kan je eruit halen, maar ook laten zitten, hier heb ik toch niets aan. Het gaat mij vooral om de indeling van de XML file. (DTD)
ps. Wat Joss al eerder aangaf, data op f1time wordt vrijwel nergens in XML weer gegeven. Het is wel mogelijk om met bijvoorbeeld PHP de pagina te laden en whatever voor filter opties daar op los te laten, het is dus wel mogelijk het e.e.a te automatiseren voor het updaten van GOT spelers in een lijst. Hier kan ik wel een keer naar kijken om dat te maken. Maar dat duurt nog wel even, eerst druk met C#