Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.420 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Ik baal een beetje heel erg van mijn driver, er was op de market schijnbaar toch 1 redelijke driver beschikbaar die in een half seizoen op het niveau van mijn huidige driver zou zitten en ongeveer 10 jaar jonger is dan de mijne... Ik ben bang dat ik na komend seizoen een groot probleem ga hebben qua driver... Maar ach, Damon Hill was ook pas 36 oid toen hij kampioen werd ;)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:22
The_DoubleU schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:32:
Omdat ik dacht nog een seizoen in C3 te blijven heb ik een wat mindere maar jonge rijder genomen. Mijn plan was om die een seizoen op te leiden, dan 1ste worden in C3 en dan een zeer goede rijder in C2 te hebben.
Dus ik zit nu in C2 met een onervaren rijder, dus ik ben bang dat het vechten wordt om in C2 te blijven.

Ik zat in C3-G12 kom ik dan in C2-G3?
Dan heb je nu dubbele pech, aangezien drivers 2 x zo langzaam in skill zullen stijgen komend seizoen. Mijn driver is afgelopen seizoen van 214 DRP naar 290 DRP gegaan, dat is misschien ook wel erg veel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 20:26
Joss schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:37:
[...]

Je zal maar met zo'n Reggie Biemans in de competitie zitten die 11 van de 17 races wint :P
Dan heb ik nog 6 kansen op een overwinning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:02

The_DoubleU

Tweaker in München

Requiem19 schreef op zondag 11 november 2007 @ 18:32:
[...]
Dan heb je nu dubbele pech, aangezien drivers 2 x zo langzaam in skill zullen stijgen komend seizoen. Mijn driver is afgelopen seizoen van 214 DRP naar 290 DRP gegaan, dat is misschien ook wel erg veel ;).
Ja, was ook niet zo blij met toen ik dat las.
Afwachten wat die rijder doet. Misschien is het wel een natuur talentje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn account is gelocked ... hoe kom ik er nu achter hoe of wat ??

Zie nergens iets van een email staan of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Requiem19 schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:09:
[...]

Knap gedaan, gefeliciteerd :). Volgens mij kom je in mijn groep terecht, C2G2. Als je nog een teamgenoot zoekt houd ik me aanbevolen.
Een teamgenooot met C2-ervaring sla ik natuurlijk niet af. ;)

Ik heb gestemd voor middenmoot, misschien een beetje optimistisch maar afgelopen seizoen dacht ik ook dat ik tegen degradatie moest knokken en werd ik uiteindelijk kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm wordt straks nog een veteraan in c3 als ik hierna nog een seizoen erin blijf ;) Al die jonge knapen die in 1 keer promoveren :P

Volgend seizoen maar eens geen doelstellingen, eens kijken waar het schip strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Komop, top5 en het seizoen daarna samen promoveren :Y)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:22
Ik heb ook gestemd voor de middenmoot. Dit seiozen p15 geworden met 10 punten, volgend seizoen hopelijk Top 10 met het dubbele aantal punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:24:
Komop, top5 en het seizoen daarna samen promoveren :Y)
O+

We zullen zien, het klinkt wel goed natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgend seizoen wil ik met mijn teamgenoot een gooi doen naar een plek in C2. Gezien het afgelopen seizoen en de kennis opgedaan etc zou het mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Straks gaan we alvast gaan weten of Tadas Bubelvis de data's gaat respecteren ... Ik hoop alvast van wel zodat we morgenavond onze suppliers kunnen kiezen en teammie zoeken.

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:51:
Straks gaan we alvast gaan weten of Tadas Bubelvis de data's gaat respecteren ... Ik hoop alvast van wel zodat we morgenavond onze suppliers kunnen kiezen en teammie zoeken.
Morgen avond is echt te vroeg, Ik zou woensdag dan eerder aan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houd er rekening mee dat hij zwaar achterloopt kwa tijd :). Volgens mij is het bij hem 10 uur vroeger dan in Nederland (19 uur vroeger als bij mij in aussie) dus tja.. Ach misschien lukt het hem wel, al moet ik zeggen dat ik er niet al te veel in geloof :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

We'll see, ik ben uberhaupt blij dat ie inmiddels een tijd aangeeft. Nu moeten we nog zien of hij het waar kan maken, maar tot dusver gaat de communicatie van dhr Bubbelfiets vooruit...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Op dit moment ben ik bezig met het onder de knie krijgen van C#.

Dan zal je zeggen wat heeft dat met F1Time te maken, nou het is als volgt:

Programmeren is best leuk, maar de voorbeelden in uitleg zijn vaak niets zeggend. Daarom wil ik graag iets programmeren wat nut heeft (hoe klein ook) en een meer real-life functie heeft. Het wordt dus een tootlje voor F1Time.

Inmiddels is de GUI al gemaakt, maar ik wil nu met de feitelijke data aan de gang. Voor een bepaald onderdeel wil ik de XML inlezen die gemaakt wordt door de Race Weekend page.

Helaas heb ik niet gedacht aan het end season punt waarbij je de XML files niet kan opvragen, immers er is geen race weekend. Is er iemand die nog zo`n XML file heeft? zou die dan zo vriendelijk willen zijn mij dit te sturen? leo a.t. leosiepel p.unt nl

Eventuele afstelling data kan je eruit halen, maar ook laten zitten, hier heb ik toch niets aan. Het gaat mij vooral om de indeling van de XML file. (DTD)

ps. Wat Joss al eerder aangaf, data op f1time wordt vrijwel nergens in XML weer gegeven. Het is wel mogelijk om met bijvoorbeeld PHP de pagina te laden en whatever voor filter opties daar op los te laten, het is dus wel mogelijk het e.e.a te automatiseren voor het updaten van GOT spelers in een lijst. Hier kan ik wel een keer naar kijken om dat te maken. Maar dat duurt nog wel even, eerst druk met C# :)

Can`t live without the mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
wnnr zou de reset beginnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
ik denk dat de offices tegen morgen avond gesloten zullen zijn en misschien al gereset, als we de data's mogen geloven. Ik zou zeggen, volg alles op de voet door eens in te loggen en je zal het gauw merken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siepeltjuh
  • Niet online
Grrrr... het kost 10x zoveel moeite om zo`n post te maken dan om even te lezen in dit forum, het forum van f1time of gewoon in je office te kijken op te letten tijdens de laatste races of hoe dan ook.
Het wordt waarshijnlijk nog wel 20x gevraagd, maar goed

Tadas heeft deadline 1 in ieder geval gemist. Op 12 November zou Office dichtgaan, het is nu 2007-11-13 02:05:34 Server tijd en nog geen closed office.

Ik ben er bang voor dat het een dag langer duurt ofzo. Niet zolang als vorig seizoen, want opvallend genoeg heeft Tadas de laatste week veel van zich laten horen.
Goed en veel gecommuniceerd op het forum over bugs, suggesties en het nieuwe seizoen. Lijkt de goede kant op te gaan met dhr bubbelpies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nu niet meer inloggen in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game is down, ETA van 8am op 14 november... das dus morgenavond laat jullie tijd :).

EDIT: En ja hij is wel op tijd :). Het is nu 22:56 PST tijd, waar Tadas zit. Tot zover gaat het dus echt 10x beter dan de vorige seizoenen _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Ik moet zeggen dat Tadas zich echt super aan het verbeteren is tot op heden. Voordeel is denk ik ook dat we nu geen serververhuizing hebben die de vorige reset in de war gooide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik ben heel benieuwd of hij inderdaad morgenochtend om 7 uur 's ochtends klaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste positieve verassing is er iig, zou die supporterfunctie Dhr Bubbelviets dan toch geholpen hebben. Ik vind het iig geweldig dat we deze keer niet weken hoeven wachten met allerlei afkickverschijnselen van dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ik las gister zelfs dat meneer van plan was de "finish-line/time bug" te fixen. Als dat maar goed komt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:47:
Ik las gister zelfs dat meneer van plan was de "finish-line/time bug" te fixen. Als dat maar goed komt :')
Ik verwacht toch minstens weer een fout in de practice-laps code zodat we weer de optimale DQP/afstelling kunnen zien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:15:
[...]

Ik verwacht toch minstens weer een fout in de practice-laps code zodat we weer de optimale DQP/afstelling kunnen zien :P.
Laten we hopen van niet... Begin net de data bijmekaar te krijgen om de berekeningen is uit te gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad even wennen dat Tadas voorlopig nog aan zn afspraken houdt. :D

We zullen morgen zien ;)

En een proggie voor F1time zou wel cool zijn, een proggie die automatisch data onthoud voor je met info zoals fuel, DQP, klasseringen. Bring it on ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:50:

We zullen morgen zien ;)

En een proggie voor F1time zou wel cool zijn, een proggie die automatisch data onthoud voor je met info zoals fuel, DQP, klasseringen. Bring it on ;)
De vraag is of tadas daar wel zo blij mee is (wordt zijn supporter functie dan niet overbodig?). Ik weet niet of er een reden voor is dat zulke progjes niet bestaan?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Marzman schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:07:
[...]

De vraag is of tadas daar wel zo blij mee is (wordt zijn supporter functie dan niet overbodig?). Ik weet niet of er een reden voor is dat zulke progjes niet bestaan?
De supporter functie zorgt ervoor dat je meer data kunt zien en dat je het gehele seizoen de racelogs van de voorgaande wedstrijden kunt bekijken.

Een prog die alle data opslaat zou de supporter functie dus niet schenden omdat de racelog niet echt data is maar meer dat je het verloop van de race nog is kunt bekijken.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom ik hou het nu toch ook in een excel sheet bij dat is toch ook niet illegaal zolang je maar niet de data door een progje direct van de paginas laat lezen lijkt het mij niet illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:24:
Waarom ik hou het nu toch ook in een excel sheet bij dat is toch ook niet illegaal zolang je maar niet de data door een progje direct van de paginas laat lezen lijkt het mij niet illegaal.
Ik denk dat het wel de bedoeling is dat het progje zijn data via de site binnen haalt (via de xml). Anders is het inderdaad niet veel anders als een excell sheet.
Wes46 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:22:
[...]

De supporter functie zorgt ervoor dat je meer data kunt zien en dat je het gehele seizoen de racelogs van de voorgaande wedstrijden kunt bekijken.

Een prog die alle data opslaat zou de supporter functie dus niet schenden omdat de racelog niet echt data is maar meer dat je het verloop van de race nog is kunt bekijken.
De racelogs kan ik als niet supporter ook zien. De raceverslagen niet (en daar haal je juist op een oogopslag je data uit). Als je die data geautomatiseerd kan opslaan heeft de supporterfunctie die toegevoegde waarde niet meer.

Maar misschien vind Tadas het helemaal niet erg. Ik vroeg me alleen af waarom dat er nog geen programma's waren :)

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 13-11-2007 18:28 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Marzman schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:28:
[...]

Ik denk dat het wel de bedoeling is dat het progje zijn data via de site binnen haalt (via de xml). Anders is het inderdaad niet veel anders als een excell sheet.
[...]

De racelogs kan ik als niet supporter ook zien. De raceverslagen niet (en daar haal je juist op een oogopslag je data uit). Als je die data geautomatiseerd kan opslaan heeft de supporterfunctie die toegevoegde waarde niet meer.

Maar misschien vind Tadas het helemaal niet erg. Ik vroeg me alleen af waarom dat er nog geen programma's waren :)
Omdat de mensen die F1time serieus nemen, de informatie voor zichzelf houden. Wat dit speel naar mijn mening veel leuker maakt dan bijv. Hattrick waar alles al lang en breed overal op internet staat.
Hier moet je als beginnend speler gewoon alles zelf uitzoeken.
Nog een bijkomend gevalletje, veel programma's zouden niets anders kunnen doen dan opslaan zoals je dat zelf in excell doet. Een DQP > DRP calculator komt er niet, want als je dat niet zelf kan, neem je de moeite niet om het spelletje te leren kennen. En dit zijn allemaal basale dingetjes. De echte wiskundige formules zullen zeker niet bekend worden, en als die wel worden gelekt is het in principe gewoon game over. Want dan haalt iedereen 99% dqp iedere race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:50:
Het moet idd niet gekker worden joh :+

Enne mensen die hier beginnen over het overbodig worden van de supportersfunctie... zoals ook op het F1Time forum werd aangegeven is het aantal extra's niet van voordeel oid, maar het is ook een steun en support aan Tadas voor het feit dat hij tijd, moeite en geld in F1Time steekt... Dus als Tadas nu werkelijk z'n afspraken nakomt en begint te communiceren zal dat alleen maar van positieve invloed zijn op het aantal supporters...

Ook al komen we hier met een proggie oid, als Tadas zo doorgaat blijf ik hem zeker supporter voor dat beetje geld...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:32:
[...]

Het moet idd niet gekker worden joh :+

Enne mensen die hier beginnen over het overbodig worden van de supportersfunctie... zoals ook op het F1Time forum werd aangegeven is het aantal extra's niet van voordeel oid, maar het is ook een steun en support aan Tadas voor het feit dat hij tijd, moeite en geld in F1Time steekt... Dus als Tadas nu werkelijk z'n afspraken nakomt en begint te communiceren zal dat alleen maar van positieve invloed zijn op het aantal supporters...

Ook al komen we hier met een proggie oid, als Tadas zo doorgaat blijf ik hem zeker supporter voor dat beetje geld...
Dat is waar. Ik zit ook supporter te overwegen (neem het denk ik drie maanden als het nu soepel verloopt met de start van het volgende seizoen).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

(jarig!)
Gaat lekker met de reset, hoop dat hij echt nu zijn afspraken na komt.
Mag ook wel nu hij gedeeltelijk word betaald, in ieder geval door mij.

Mis het racen wel, ben benieuwd of de stats voor de suppliers zijn aangepast.

Wat betreft het programmatje, het is makkelijk, maar de belangrijke beslissingen worden nog steeds door de manager gemaakt. Is alleen makkelijk als de data voor je word opgehaald.

Heb er wel na gekeken en het is ook niet echt moeilijk om alle data in te lezen.
Vraagt de pagina op en met een aantal mid en pos statments trek je zo de data er uit

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Nou, wie zich geroepen voelt om zo iets te maken, be my guest :P

Zolang er maar geen dingen in staan die voor newbies handig kunnen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een pagina gemaakt in php die dit doet:

- DQP -> DRP
- Benzine uit warmup -> fuel per round
- Time-to-weather-change + avg lap times --> 'weather will change in lap .... X'

En als laatste een script waar je de lengte van de race (in KM), het aantal rondes, je fuel per ronde en de 'extra' fuel die je wilt meenemen moet opgeven. Hij voorspelt dan voor elke strategie (1,2 en 3 stops) hoeveel fuel je mee moet nemen per stint, welke banden je moet gebruiken en welke rondes je stopt ;).

Geen rocketscience maar het is geweldig handig. Even invullen en met 1 oogopslag kan ik zien hoeveel fuel het scheelt voor een 2/3 stopper en of een XX strategie op XX banden haalbaar is (moet nog wel getweaked worden met meer data). Dit proggie scheelt me ook zo 10 mins bij het invullen van de race pagina... geen DQP->DRP meer in calculator, geen benzine per stint, geen stints berekenen etc :D.

Je moet er alleen wel even tijd in willen stoppen om het te maken..

Edit: en nee, deze blijft private maar et geeft je een idee wat zo'n App zou kunnen doen bijvoorbeeld

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siepeltjuh
  • Niet online
Nou het is ook absoluut niet de beodeling om er formules in te gaan verwerken die gebruikt worden in het spel.

Het is meer de bedoeling om een offline database te krijgen van je eigen gegevens. Klikken , het ding streamed gegevens van de site, en slaat ze op. Zodat het e.e.a. op een nette manier kan worden getoond zonder steeds de soms tergend trage website (vooral de login page met zijn 500 vlaggetjes) te moeten laden.

Het maakt inderdaad de supportersfunctie grotendeels overbodig. Weet dan ook niet of bubbelpies daar op zit te wachten. Het tooltjes is ook nog lang niet klaar, er zitten namelijk nogal wat haken en ogen aan om die zooi te strippen van zijn site.
Zeker als hij her en der wijzigingen aan brengt. (lijkt wel alsof hij live php files zit te coden)

Het meest kan je met excel ook prima, dus het is niets bijzonders. Zelf vind ik het leuke om mee te prutsen (met C#) en wie weet wordt het nog serieus wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
*O* Hoppatee, Resetday!! *O*

:P

Het is bijna 7 uur, maar ik zal niet flauw doen: als Tadas de reset vandaag doorvoert, vind ik het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Grrrrrene schreef op woensdag 14 november 2007 @ 06:51:
*O* Hoppatee, Resetday!! *O*

:P

Het is bijna 7 uur, maar ik zal niet flauw doen: als Tadas de reset vandaag doorvoert, vind ik het prima :)
Dief, nu zit ik hier voor Jan l*l -O-........ :P

Nou ja, let's wait and see......

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mailtje al binnen, kwestie van paar uur nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

ik reken erop dat het om 18:00 vanavond onze tijd wordt gereset. Omdat Tadas 10 uur achterloopt tenopzichte van ons.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow zie ik dat nu goed een email van F1time dat de reset gedaan is (op de site zelf nog niet) maar alleen het feit al dat er communicatie gedaan wordt een superverbetering!!

Edit : en nu al 2 lege emails in de laatste 5 minuten... nou meot ie op gaan passen dit grenst aan spam.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:08:
Wow zie ik dat nu goed een email van F1time dat de reset gedaan is (op de site zelf nog niet) maar alleen het feit al dat er communicatie gedaan wordt een superverbetering!!

Edit : en nu al 2 lege emails in de laatste 5 minuten... nou meot ie op gaan passen dit grenst aan spam.
waarom krijg ik geen mailtje en jullie wel? :o

Als Tadas het voor elkaar krijgt om vandaag het nieuwe seizoen al weer open te gooien en hij kan dit volhouden, dan ga ik mijn supporter straks verlengen met een jaar denk ik _/-\o_

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:08:

Ik zie dat ik in dezelfde league blijf als vorig seizoen...

Ik hoop dat we wat "gevulder" zijn wat aantal deelnemers betreft. De helft hield het na een paar races voor gezien. Halverwege kwamen er wel wat bij, maar niet zoveel "competitive managers".

We zien het wel.

Ik heb ook de mailtjes gekregen. Twee stuks, en beide gevuld. Oh, ik ben supporter, misschien scheelt dat (wat de mailtjes betreft, dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Wes46 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:27:
[...]

waarom krijg ik geen mailtje en jullie wel? :o
Heeft met je instellingen te maken, je kan dit met een vinkje aan- en uitzetten. Vorig seizoen kreeg ik ook geen mailtje, toen het vinkje omgezet, en nu dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ah, dan moet ik dat vinkje maar 's aanzetten. Volgens mij heeft hij die mail geautomatiseerd ofzo, want de reset is nog niet gedaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Tadas maakt er ook aardig nachtwerk van want als het daar in Canada 10 uur vroeger is en er zijn nu 2 mensen online, dan ga ik ervanuit dat Tadas 1 van hen is, betekent het dat hij om 1 uur snachts aan het werk is met de reset :D

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Update: small but significant problem was discovered just before scheduled opening of offices. Unfortunately offices will open a bit later. Estimated time of opening offices: 11pm, November 14th.
kleine vertraging, maar daar kan ik mee leven. Tadas lijkt wel een cursus communicatie gefinancieerd te hebben met de supportergelden. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Sempy op 14-11-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Game is temporary closed for reset and preparation for a new season, please come back later. Thank you! Update: small but significant problem was discovered just before scheduled opening of offices. Unfortunately offices will open a bit later. Estimated time of opening offices: 11pm, November 14th.
Edit: Sempy was me ietsje voor :*)

[ Voor 5% gewijzigd door nvidia op 14-11-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
edit:
Laat maar.

[ Voor 93% gewijzigd door robkamp op 14-11-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
11 PM is dus 23.00u maar in welke tijdzone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Normaal gesproken vermeld hij altijd servertijd, dus 10pm Nederlandse tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Hopa, inlog time! Offices zijn open ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:01:
Hopa, inlog time! Offices zijn open ....
Je bent mijn held, ik was al klaar om te wachten tot morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
lol ik ben gepromoveerd... kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik zie al weer dat suppliers een moeilijke keus gaat worden wat betreft de engine hier in C3. Er is in C3 trouwens wel een grote verandering qua banden, bridgestone is niet meer mogelijk :o

Ik heb de eerste bug alweer gevonden, er wordt beweert dat ik het team championship vorig jaar gewonnen heb 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Wes46 op 14-11-2007 12:19 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 12:02

The_DoubleU

Tweaker in München

Ik ziet in C2-G3.
En zoek nog een team mate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
hier klopt het ook niet
volgens mailtje zou ik weer in C4G34 moeten zitten
echter zie ik mezelf in C3G15 :|

btw.. ik zie wel 1M bonus voor resultaat van vorig seizoen, maar niks voor 3e plek als teamresult
meer mensen hier last van?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wes46 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:13:
Ik zie al weer dat suppliers een moeilijke keus gaat worden wat betreft de engine hier in C3. Er is in C3 trouwens wel een grote verandering qua banden, bridgestone is niet meer mogelijk :o

Ik heb de eerste bug alweer gevonden, er wordt beweert dat ik het team championship vorig jaar gewonnen heb 8)7
Vind idd de keus van de engine ook moeilijk. Fijn dat we weer kunnen inloggen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
De banden hebben nu een performance voor in het droog en een voor in de regen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
MRCL schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:37:
De banden hebben nu een performance voor in het droog en een voor in de regen :)
Wilde het net zeggen, ziet er leuk uit, alleen raar dat Bridgestones weg zijn :P

Ik wacht nog wel even de volledige lijst met veranderingen af voordat ik ga kiezen. Zit trouwens in C2G4, zal donderdag na mijn tentamen de lijst met GoTers weer updaten (zie er nu al tegenop :P )

[ Voor 26% gewijzigd door Joss op 14-11-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Bij mij in de groep heeft er al 1tje de P,W en Q gedaan 8)7

Joss, jij mag tegen John Payton racen 8)

Ik zie dat er iemand uit C2 teruggekomen is naar mijn groep maar dat is zeker niet de minste volgens mij. Hij heeft al C1 ervaring :o

[ Voor 60% gewijzigd door Wes46 op 14-11-2007 12:47 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik vond dat ik toch wel een aardige rijder heb. Blijk ik op de 25ste plek van de 27 te staan met mijn rijder....
C2G2 overigens :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Huh..ik dacht dat alleen de eerste 3 promoveerden :? Ik ben ineens gestegen naar C3G14, daar had ik niet echt op gerekend( heb mijn coureur uit C4 bijv. nog een jaar gehouden omdat ik dacht toch nog een leerjaar te hebben 8)7 ) Maar eens snel een spoedcursus suppliers kiezen volgen en een wat gedegener financieel plaatje maken dan :X

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Net ingelogd en een beetje geschrokken... 15 punten gemiddeld in design verloren 2 kilo gewicht extra en slechts 2 ton goedkoper :|
Verder is mijn driver slechter geworden :| Hijs 28 in iedere andere sport kon je dan net op je top.
Maar goed.
Ik zit in c2g3, ga nu me budget maar is uitrekenen, en wat ik kan kiezen om zo min mogelijk verlies te draaien.
Lookin for a teammie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

charops schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:49:
Huh..ik dacht dat alleen de eerste 3 promoveerden :? Ik ben ineens gestegen naar C3G14, daar had ik niet echt op gerekend( heb mijn coureur uit C4 bijv. nog een jaar gehouden omdat ik dacht toch nog een leerjaar te hebben 8)7 ) Maar eens snel een spoedcursus suppliers kiezen volgen en een wat gedegener financieel plaatje maken dan :X
Volgens mij gebeurt het dat je promoveert omdat niet alle 64 groepen binnen C4 bezet zijn door rijders. Maar er degraderen wel 12 rijders vanuit iedere C3 groep. Om dit aan te vullen kan het dus wezen dat je als nummer 4 of 5 ook nog promoveert.

Ik zie dat mijn auto 7kg zwaarder is geworden, dat ik heel erg veel aan efficiency verloren heb. En dat de auto totaal ook nog is een ton duurder is geworden :X

[ Voor 10% gewijzigd door Wes46 op 14-11-2007 12:56 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Bridgestone is idd verdwenen, jammer...

Ik heb mijn suppliers gekozen, denk dat ik wel goed zit. Normaal wordt de factory toch 10% kleiner na het seizoen? Ik heb namelijk extra factory space gekocht om NA de reset op een factory van ongeveer 160 te zitten, zit nu dus op 174, blijkt dat de factory helemaal niets kleiner geworden is..?!?

Daarnaast baal ik serieus van mijn driver, 17e van de 29 (C2G1) - tijdens de reset is hij 25 punten in DRP achteruit gegaan, terwijl een maat van me met een jonge driver die veel slechter was er best wat op vooruit gegaan is... :( Mijn driver is ook veruit de oudste... Ik ben benieuwd voor komend seizoen, qua driver zal het wel niet veel worden dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Wes46 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:54:
Volgens mij gebeurt het dat je promoveert omdat niet alle 64 groepen binnen C4 bezet zijn door rijders. Maar er degraderen wel 12 rijders vanuit iedere C3 groep. Om dit aan te vullen kan het dus wezen dat je als nummer 4 of 5 ook nog promoveert.
ik was 7e :?
lijkt me wel wat extreem :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Dauthi schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:54:
Net ingelogd en een beetje geschrokken... 15 punten gemiddeld in design verloren 2 kilo gewicht extra en slechts 2 ton goedkoper :|
slechts 2 ton goedkoper? dat noem ik anders geen slechte deal. Die twee kilo design je er waarschijnlijk vrij eenvoudig af, twee ton eraf designen is bijna een seizoen werk.

Keuze voor de leveranciers is idd een stuk lastiger geworden, met name bij de banden doordat je die dry/wet-performance erbij hebt gekregen. Ik ga eerst maar ff rekenen wat de inkomsten worden voor dit seizoen. Begrijp ik het goed dat in C1 de inkomsten voor Q/race gelijk zijn gebleven en dat je in de onderstaande klasses steeds 15% minder krijgt (c2=85%,c3=70%,c4=55%)? Geldt dit ook voor de 3mln die je elke race als startgeld krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

banden lijkt mij nou juist de makkelijkste keuze maar goed. Ik heb mijn keuze voor de banden en de gearbox al gemaakt. Eerst nog maar even overleggen met mn teamgenoot wat het exact gaat worden.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Banden zijn easy idd, Gear Box opzich ook wel. De motor is lastiger, ik twijfel nml tussen twee fabrikanten en wil even met Bart overleggen wat we gaan doen :)

*zucht* Vorig seizoen was het zoooo makkelijk. Ik wil iig wat goedkoper uit zijn dit seizoen, hoewel ik uiteindelijk met alle bonussen quitte heb gedraaid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Het moeilijke is dat je niet weet waar je jezelf neer moet zetten op de grid. Blijft vrij lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Cool, ik ben ook gepromoveerd. Ik vond het al veel motoren voor C4 :) Ik zit nu in C3Group2. Je kan nog niet zien wie daar nog meer in zitten of wel?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
iemand in c3g5? zie namelijk behoorlijk wat nederlanders..
als iemand wil teamen hoor ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Marzman schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:28:
Cool, ik ben ook gepromoveerd. Ik vond het al veel motoren voor C4 :) Ik zit nu in C3Group2. Je kan nog niet zien wie daar nog meer in zitten of wel?
Kan je wel zien. Moet je gewoon rechtsboven naast je naam staat je group. Daar even op klikken dan krijg je links onder een lijst met de namen van de deelnemers in jouw groep. Overigens kun je ook op de driver pagina kijken.

Ik heb trouwens de beste driver in onze groep voorlopig nog althans.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Marzman schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:28:
Toch nog promotie, gefeliciteerd ! d:)b

Moet je even bij statistieken kijken naar het lijstje met coureurs daar staan alle managers vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dauthi schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:27:
Het moeilijke is dat je niet weet waar je jezelf neer moet zetten op de grid. Blijft vrij lastig.
Met twee seizoenen in C3 weet ik dat wel redelijk. Ik denk dat de verhoudingen tussen de zittenblijvers niet echt veranderd zijn, terwijl er hoogstens 3 zwaar ontwikkelde drivers bij zijn gekomen uit C2, terwijl er ook 3 weggepromoveerd zijn. Ik denk dat ik nog wel top6 kan finishen dit seizoen, maar we zullen het zien. M'n driver is van p14 naar p9 gegaan in de statistieken :o
Sempy schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:37:
[...]

Toch nog promotie, gefeliciteerd ! d:)b

Moet je even bij statistieken kijken naar het lijstje met coureurs daar staan alle managers vermeld.
Balance kan ook :)

[ Voor 19% gewijzigd door Grrrrrene op 14-11-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
Wow mijn nieuwe driver is gewoon 18 punten DRP en 11 punten DRQ gestegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in c3g1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 21:18
Geen promotie voor mij. Nog een jaartje C4G22 dus.
Mijn driver is 1ste in de statistieken, heb mijn suppliers intussen gekozen en nu op naar een seizoen geld verdienen en uiteindelijk promoveren.

Voor mij persoonlijk heb ik als doel om mijn data-analyse prestaties te verbeteren, zodat ik hopelijk volgend seizoen in C3 ook een beetje mee kan komen. Vorig jaar eigenlijk geen design data verzameld (wel een stuk efficiency verbeterd, maar alles 'uit de losse pols'), daar gaan we eerst eens verbetering in aanbrengen.

Er zitten wel een aantal NL-ers in mijn groep zie ik, maar volgens mij niemand van GoT.
Als dat wel zo is ... ook ik zoek nog een teammaatje.

Aan de start van het nieuwe seizoen wil ik alle managers hier op GoT uiteraard heel veel succes toewensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Even een vraagje tussendoor: kun je performance van je banden eigenlijk testen? Ik heb er niks over kunnen vinden, maar ik weet het pas nadat ik m'n suppliers heb gekozen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al getest, kan je niet helpen, sorry rene :). Kan al wel zeggen dat de trackdata niet is aangepast, rijd net in mn eerste rondje op silverstone 98% DQP :).

gl iedereen in het nieuwe seizoen!

edit: eeeen in mn tweede rondje rijd ik de goede setup van de auto.. ook hetzelfde dus :). Super! O-)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Dan zit je bij mij in de groep :) Jij bent zeker Kevin of niet?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wes46 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:01:
[...]

Dan zit je bij mij in de groep :) Jij bent zeker Kevin of niet?
Jup
rij nog wel met de NL vlag al zit ik in canada:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 14:31
Hier ook een C3G1 'ner...

Hmmm wordt moeilijk om een keuze van engine te maken... merk trouwens dat mijn geldbalance nog wel meevalt. Efficiency van de auto valt ook nog wel mee, gewicht ook wel... kan al niet wachten om te beginnen... Eerst nog wel effe teammaatje zoeken...

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
Ik lees dat er nog wat mensen zijn die moeite hebben met de keuze voor de engine... Is het taboe om hierover te discusseren? Zo niet dan lijkt me dat wel zinvol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Saev schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:15:
Ik lees dat er nog wat mensen zijn die moeite hebben met de keuze voor de engine... Is het taboe om hierover te discusseren? Zo niet dan lijkt me dat wel zinvol...
Van mij mag het (wel aangeven of het c4/c3/c2/c1 is), het blijft toch een ieders keus. Ik zou het er niet snel over hebben, straks tip je de concurrentie nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Het kiezen van leveranciers is onderdeel van het spelletje en om die reden kan je pas ook na de eerste race zien wat iedereen gekozen heeft. Het lijkt mij persoonlijk dan ook niet leuk om een uitgebreide discussie te voeren over wat de voordelen van motor A ten opzichte van B zijn.

EDIT: in mijn groep staat de eerste pole van het seizoen al :o

[ Voor 12% gewijzigd door Sempy op 14-11-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman je bent in mijn groep terecht gekomen, ik mag C3 dit jaar voor het tweede proberen en ga een gooi naar de titel doen. Samen met mijn teamgenoot van vorig jaar een weloverwogen beslissing gemaakt om alles klaar te zetten voor de eerste race.

Mijn valt vooral op dat alle suppliers een redelijk stukje duurder geworden zijn, en als ik dus maar 70% inkomen gaat krijgen in C3 en daarnaast alles ook een stuk duurder wordt gaat het lastig worden.

Ik heb ingecalculeerd dt als ik iedere race test ik 4M per race zou verliezen als Tadas het zo geimplementeerd heeft en dan ben ik uitgegaan van Q5 en P5 in de race gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:23:
Marzman je bent in mijn groep terecht gekomen, ik mag C3 dit jaar voor het tweede proberen en ga een gooi naar de titel doen. Samen met mijn teamgenoot van vorig jaar een weloverwogen beslissing gemaakt om alles klaar te zetten voor de eerste race.

Mijn valt vooral op dat alle suppliers een redelijk stukje duurder geworden zijn, en als ik dus maar 70% inkomen gaat krijgen in C3 en daarnaast alles ook een stuk duurder wordt gaat het lastig worden.

Ik heb ingecalculeerd dt als ik iedere race test ik 4M per race zou verliezen als Tadas het zo geimplementeerd heeft en dan ben ik uitgegaan van Q5 en P5 in de race gemiddeld.
Dat is wel erg onrealistisch als je voor de titel gaat. Gemiddeld 3e plaats past dan beter denk ik. Maar dan moet je wel zeker weten dat je het hele jaar mee kunt doen.

Ik wacht nog met het kiezen van mijn suppliers totdat mijn teamgenoot online is, dan praten we erover. Maar ik kijk niet naar de financien ik wil het beste van het beste dit jaar en wil maximaal presteren, als het geld op is dan is het op.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:59:
Heb al getest, kan je niet helpen, sorry rene :). Kan al wel zeggen dat de trackdata niet is aangepast, rijd net in mn eerste rondje op silverstone 98% DQP :).

gl iedereen in het nieuwe seizoen!

edit: eeeen in mn tweede rondje rijd ik de goede setup van de auto.. ook hetzelfde dus :). Super! O-)
Wow, een practise van 2 rondjes :X Dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling. Ik wacht er nog ff mee, ik wed dat dit aangepast gaat worden en dat je dan genaaid bent als je P/WU/Q al hebt gedaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

(jarig!)
yeah we kunnen straks weer los.....suppliers zijn weer redelijk veranderd.
Vooral de prijs van de motoren is schokkend verhoogd, maar de onderlingen verschillen zijn wel aangepast en er zijn een aantal intressante keuzes.

Hoop wel dat tadas nog een lijst geeft met alle veranderingen.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort even gekeken en al verbaast dat het online is. GJ Bubbelfiets! :D

Zo maar even alles rustig doorkijken, genoeg om te discussieren met Grrrrrrene :D Alle tijd aangezien de race volgende week is.

Zag al wel dat me driver redelijk gestegen is. Dat moet mogelijkheden bieden. Volgens mij zag ik het het coureurtje van Brid achter me staan ;) Dat beloofd wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
Joss schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:18:
[...]

Van mij mag het (wel aangeven of het c4/c3/c2/c1 is), het blijft toch een ieders keus. Ik zou het er niet snel over hebben, straks tip je de concurrentie nog ;)
Sempy schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:20:
Het kiezen van leveranciers is onderdeel van het spelletje en om die reden kan je pas ook na de eerste race zien wat iedereen gekozen heeft. Het lijkt mij persoonlijk dan ook niet leuk om een uitgebreide discussie te voeren over wat de voordelen van motor A ten opzichte van B zijn.

EDIT: in mijn groep staat de eerste pole van het seizoen al :o
Mjah ik begrijp dat er niet echt animo is. Ik vind het persoonlijk altijd leuk om hierover te discusseren, in redelijk kleine kring dan wel. Ervaringen uitwisselen, leren van elkaar etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Met je teammaat: OK. Met iemand op ICQ/MSN: prima. Maar hier, en plein publique is redelijk ongewenst volgens mij :) Ik zou het iig niet doen, sowieso krijg je van de meesten niks te horen en is het idd zoals Joss zegt: dan zit je alleen maar info weg te geven :P Na de eerste race zul je iedereen er wel over horen :Y)
Wes46 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:36:
[...]

Dat is wel erg onrealistisch als je voor de titel gaat. Gemiddeld 3e plaats past dan beter denk ik. Maar dan moet je wel zeker weten dat je het hele jaar mee kunt doen.

Ik wacht nog met het kiezen van mijn suppliers totdat mijn teamgenoot online is, dan praten we erover. Maar ik kijk niet naar de financien ik wil het beste van het beste dit jaar en wil maximaal presteren, als het geld op is dan is het op.
Maar als je dan promoveert, kom je zonder geld in een hogere league? Da's ook niet echt handig. Ik vind het niet erg om dit seizoen ff wat geld bij elkaar te harken en volgend seizoen lekker naar C2 te gaan met een redelijk budget op m'n rekening :)

[ Voor 54% gewijzigd door Grrrrrene op 14-11-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik denk nu al dat ik volgend seizoen weer vrolijk in C3 rond rijd, klote driver... |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Sanderrr op 14-11-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Grrrrrene schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:30:
Met je teammaat: OK. Met iemand op ICQ/MSN: prima. Maar hier, en plein publique is redelijk ongewenst volgens mij :) Ik zou het iig niet doen, sowieso krijg je van de meesten niks te horen en is het idd zoals Joss zegt: dan zit je alleen maar info weg te geven :P Na de eerste race zul je iedereen er wel over horen :Y)

[...]

Maar als je dan promoveert, kom je zonder geld in een hogere league? Da's ook niet echt handig. Ik vind het niet erg om dit seizoen ff wat geld bij elkaar te harken en volgend seizoen lekker naar C2 te gaan met een redelijk budget op m'n rekening :)
Kan wel wezen maar ik wil volgend jaar naar C2 en niet nog een jaar in C3 blijven. Ook al heb ik dan geen geld meer over.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Tsja, die doelstelling kan ik me ook stellen, maar ik weet dat het weinig realistisch is :P Hoewel ik dit seizoen wel 6e ben geworden, bovenste 3 gepromoveerd, dus ik zou 3e moeten kunnen worden, maar qua geld houd ik dat niet vol, vrees ik :)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.