Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.409 views sinds 30-01-2008

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 23:04

The_DoubleU

Tweaker in München

Doet het hier prima.

• moffermn
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-01 06:27
Heb het op meerdere computers geprobeert en meerdere providers. (XP VISTA) (KPN, CAIWAY)

[ Voor 16% gewijzigd door moffermn op 22-11-2007 11:37 ]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Werkt hier prima inderdaad :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
Raceday in C4G17 vandaag! :)

Stond de hele tijd op pole positie, maar de C3 dropout heeft zonet (1u voor sluiten van Offices) practice/warmup/qual gedaan. Resultaat: 37 duizendsten sneller dan mij. :(

Hopelijk kan ik hem deze race wat beter volgen en zit de tactiek ook wat strakker. Op naar een 2e podiumplek!

• moffermn
kijk hier maar naar:
Firefox:
Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/5980/f1tffck8.th.png

IE7:
Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/9702/f1tie7qq4.th.png

vindt het maar vaag :(

[ Voor 32% gewijzigd door moffermn op 22-11-2007 12:55 ]

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Ik heb het ook.

Ik heb een bug-report aangemaakt in het F1Time forum.

edit:
bug report toegevoegd

[ Voor 23% gewijzigd door robkamp op 22-11-2007 13:15 ]

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Ik zie het alleen bij de registratie pagina, voor de rest lijkt alles het gewoon te doen.

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
We zitten ondertussen halfweg, maar ik hang voorlaatste (in C4G17 wil dit gelukkig nog altijd zeggen dat je 6e hangt, maar toch...). Ik zat me al de hele tijd af te vragen wat toch maar de oorzaak was van het ronduit slecht presteren tot ik me besefte dat.... ik mijn drp niet ingevuld heb. -O-

Hopelijk vallen er nog een paar uit en anders zal ik genoegen moeten nemen met een 6e plek. Zeer jammer na de mooie kwalificatie! ;(

Edit:
En dan 1 rondje voor de pitstop uitgevallen met 0 liter brandstof over...;( Nu moet ik iig niet meer boos op mezelf zijn omdat ik die drp was vergeten ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Kiff op 22-11-2007 16:12 ]

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Heb mijn Excel file eens uitgebreid met financiele data, volgens mijn prognose kan ik iedere race testen en ongeveer hetzelfde uit blijven geven en toch break-even spelen als ik in de Q een P16 haal en in de race een P15 :)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Er word hier op dit momemt erg weinig gepost en dat een dag voor race day.

Dat de c3g9 rustig zijn kan ik wel begrijpen :)
Gaat een spannende worden, bluepanther kan denk voor de pole gaan en Roeloffie zit erg dicht bij met nog 1 ronden over komt maar 0.085 te kort. daarnaast is b-force ook opeens erg rap en de grote vraag is wat rene gaat doen.

Als we als tweakers allemaal een beetje op een normale strategie zitten, kan het zomaar zijn dat we deze race een all dutch podium hebben :o

[ Voor 3% gewijzigd door brid op 22-11-2007 21:04 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ik heb weinig mensen uit mn groep om iets mee te delen, jullie zijn met 9 man ofzo :P

Maargoed, mn teamgenoot was een beetje laat met de P. Zit te denken of ik straks nog even op mn laptop de P/W/Q ga doen, anders haal ik de 12u deadline niet (geen idee of dat nou echt invloed heeft of niet).

Verwijderd

Joss schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:09:
Ik heb weinig mensen uit mn groep om iets mee te delen, jullie zijn met 9 man ofzo :P

Maargoed, mn teamgenoot was een beetje laat met de P. Zit te denken of ik straks nog even op mn laptop de P/W/Q ga doen, anders haal ik de 12u deadline niet (geen idee of dat nou echt invloed heeft of niet).
ghehe idem hier, Rene laat zich niet zien en ben ik dus maar weer eerst gegaan. die 12 uurs regel lap ik dit keer aan me laars denk ik :P

• B-Force
  • Laatst online: 15:23
brid schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:57:
Er word hier op dit momemt erg weinig gepost en dat een dag voor race day.

Dat de c3g9 rustig zijn kan ik wel begrijpen :)
Gaat een spannende worden, bluepanther kan denk voor de pole gaan en Roeloffie zit erg dicht bij met nog 1 ronden over komt maar 0.085 te kort. daarnaast is b-force ook opeens erg rap en de grote vraag is wat rene gaat doen.

Als we als tweakers allemaal een beetje op een normale strategie zitten, kan het zomaar zijn dat we deze race een all dutch podium hebben :o
Ik ben ook een beetje aan eht wachten tot de mensen die voor me stonden vorige race zich nu ook gaan kwalificeren, maar er zijn maar geen mensen die voor me komen :P

• brid

brid

Hopelijk blijft dat zo :)
Anders zijn ze ook mij voorbij.

Snap dat wachten niet. Je doet je practice en bedenkt een aantal mogelijke strategieen en daarna test je die in de warmup en dan qual.

Het wachten totdat de rest zijn tijd heeft niet echt zin. Je kan je strategie er wel op aan passen dat je er voor staat maar in de race komt toch wel naar voren dat je eigenlijk langzamer bent.

DIY NAS, Hoofd PC

• Joss
Hmm, slechte kwalificatie :( En dat komt nou net niet goed uit, want we rijden op Monaco. Alle laps zaten vol met grote fouten, ik had mijns inziens zeker 4 tienden sneller kunnen gaan. Dat scheelt nogal: nu 10e van de 16, maar dan zou ik 4e/5e hebben gestaan.

Goed, kan niet alles hebben... We zien wel in de race :)

• B-Force
Ik snap ook niet dat ik in de Q zo hoog sta trouwens als je kijkt naar de P en W (resp 11e en 17e) Jij staat er ook niet echt lekker bij in P en W, maar dan ook 'ineens' wel in de Q. Vraag me af waarom anderen de P en W zoveel naders rijden dan... Ik gebruik die echt puur en alleen voor het halen van de gele streepjes en de DQP: er zit zoveel randomness in de tijden dat je niet echt setups kunt vergelijken (mijns inziens ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:24:
[...]

ghehe idem hier, Rene laat zich niet zien en ben ik dus maar weer eerst gegaan. die 12 uurs regel lap ik dit keer aan me laars denk ik :P
Ja, sorry. Ik heb volgens mij vandaag de drukste dag van dit jaar gehad qua werk en alles daarnaast :X Toen ik je het ingame bericht stuurde zat ik voor het eerst sinds ik thuis was weer rustig op de bank om de P/WU/Q te doen. Zoals ik al zei: je houdt 2 races van me tegoed :)

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Grrrrrene/NL_top_4.gif
Go Holland Go! :P Zet jij je auto er nog tussen, Bart?

P4 dus voorlopig, da's al stukken beter dan vorige race :Y) Ik snap het alleen niet: vorige race had ik bewust wat lichter geQ'd, nu juist niet vanwege het temperatuursverloop in de race en dan sta ik ineens vooraan 8)7 OK, ik vind het ook wel best eigenlijk :)

[ Voor 16% gewijzigd door Grrrrrene op 23-11-2007 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Een 4e plek tot nu toe....maar er zijn er nog een aantal die nog moeten. Normaal gesproken zou er niemand meer voor moeten komen, de toppers zijn al klaar, maar er kan iemand het idee krijgen om heeel licht van start te gaan, net als een aantal in de eerste race...
We zullen zien wat de race brengt, qua racesnelheid zou er een podium in moeten kunnen zitten..

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

hmmm.....racing day begint slecht.

Onze nederlands lijstje is een plaats naar beneden op geschoven.....Mario Rodriqes is gewoon met 0.4s onder mijn tijd geschoten.

Toch ff de vorige race bekeken.....hij ging toen 3 ronden eerder naar binnen en heeft niet al te snelle pitstops. Ben deze keer net als de rest iets zwaarder, dus kan best zijn dat het verschil in fuel load + andere banden zit.
Misschien toch te concervatief geweest met m'n strategie.

En in practice/warmup ben ik zo snel als ik wil, rij wel met de race setup, maar nooit op top speed.
Iedereen is snel met 10l fuel en 100% revs.

[ Voor 54% gewijzigd door brid op 23-11-2007 08:26 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Waarom te conservatief? Het gaat om de race, daar worden de punten verdeeld. Het geld van de kwalificatie interesseert me alleen als ik bang ben dat ik in de race weinig voor stel qua snelheid. Je hebt het vorige race wel aan David Fraser gezien: een 5-stopper en hij was kansloos :X Ja, uiteindelijk 7e geworden, maar z'n Q-tijd deed wat anders vermoeden.

Ik denk dat je met de juiste strategie deze race heel goed kunt scoren. Met die hoge temperaturen aan het eind is het vertandig om een lange stint aan het begin te plannen en Mario heeft dat denk ik niet gedaan. Hij is wel snel, maar ook weer niet _zo_ snel. Hij zet het hele veld nu op bijna een halve seconde... Dat kan niet zonder afwijkende strategie :)
brid schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 07:38:

En in practice/warmup ben ik zo snel als ik wil, rij wel met de race setup, maar nooit op top speed.
Iedereen is snel met 10l fuel en 100% revs.
LOL, heb je mijn P en WU al gezien? :+

[ Voor 17% gewijzigd door Grrrrrene op 23-11-2007 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Je bent daar inderdaad ongeveer net zo snel als mij :)
maar was dat wel op 100 rev en een normale fuel load?

En met te conservatief bedoel ik dat ik voor een strategie heb gekozen waar ik zeker geen banden problemen krijg. Bij de andere optie was er een kans op 1 a 2 ronden wear per stint en dat zou precies het verschil maken van wel of niet werken.
Als ik nu de tijden van de rest zie hebben die dus wel voor wat meer risico gekozen of ze staan wel op de zelfde strategie, maar doen de eerste stint minder ronden.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:29
brid schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:29:

En met te conservatief bedoel ik dat ik voor een strategie heb gekozen waar ik zeker geen banden problemen krijg. Bij de andere optie was er een kans op 1 a 2 ronden wear per stint en dat zou precies het verschil maken van wel of niet werken.
Als ik nu de tijden van de rest zie hebben die dus wel voor wat meer risico gekozen of ze staan wel op de zelfde strategie, maar doen de eerste stint minder ronden.
Zelfde probleem hier. Te weinig risico genomen en zodoende een goeie uitgangspositie weggegooid. Het kan natuurlijk zo zijn dat blijkt dat het juist wel verstandig was en iedereen ploft voor mijn neus en en en ....better luck next time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 19:20

Liberteh

All your base belong to me

Ligt het aan mij of kan ik de registratie knop niet vinden?

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
brid schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:29:
Nee, 90% :)
We zullen zien. Als wij even snel zijn als die anderen, halen we ze bij hun pitstop in, want we zijn dan lichter en hoeven korter te tanken voor de volgende stint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Liberteh schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:38:
Hij is niet supergroot nee. Staat in het middenvak, gewoon een link:
http://www.f1time.com/registration.php

Bij mij werkt de pagina overigens weer.

Sta voorlopig 14e van de 21 op de grid. Baal er echt van dat mn coureur de Q heeft verprutst. Op Monaco wordt dat niet makkelijk inhalen namelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
Liberteh schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:38:
Hij zit wat verstopt, maar op de mainpage, na de lap tekst. (mini link, maar hij is er zeker)

Joss was me voor

[ Voor 10% gewijzigd door mhans op 23-11-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

iemand?:)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, je bent 2x gequote met een antwoord, dat lijkt me genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ik zie hem, best dom van mezelf:)
Bedankt iig:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Hmm, trouwens niet gek dat ik vorig seizoen constant op 1 ronde werd gezet door de nr 1 t/m 3. Die rijden nu gewoon ook helemaal voorraan in C1. Sterker nog, de nummers 1&2 van de afgelopen C1 race kwamen uit mijn groep. Ik reed dus gewoon tegen C1 materiaal :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Grrrrrene schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:42:

We zullen zien. Als wij even snel zijn als die anderen, halen we ze bij hun pitstop in, want we zijn dan lichter en hoeven korter te tanken voor de volgende stint :)
Das wel het idee waar ik meestal voor ga, qual iets op offeren en dan in de race de mensen pakken in de laatste stint, wat normaal ook redelijk goed werkt....................is het al 19:00 heb zin om te racen.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Zeker niemand hier die hints wil geven wat te doen bij 3mm regen? O-) Teammate en ik zijn het hier niet helemaal over eens en hebben last van conflicterende data :/

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:19
Laat raportje van mijn tweede race in C4G22 (race was gisteren dus).
Deze keer geen pole, maar een tweede plaats op de grid (weet bijna zeker dat polesitter met 100% revs en op softs heeft gekwalificeerd).
Anyway, in ronde 2 viel de polesitter al uit, vervolgens een spannend eerste deel van de race, waarbij het een paar keer stuivertje wisselen was. Na de eerste pitstop nam ik echter een voorsprong van zo'n 6.5 seconden op nummer twee, totdat halverwege de race er iets losliet aan m'n auto :(
Ik heb het nog lang vol kunnen houden, maar 4 rondjes voor het einde verloor ik dan toch de leiding.
Ben toch wel tevreden met een tweede plaats in een race met problemen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brid schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:26:
Hopelijk blijft dat zo :)
Anders zijn ze ook mij voorbij.

Snap dat wachten niet. Je doet je practice en bedenkt een aantal mogelijke strategieen en daarna test je die in de warmup en dan qual.

Het wachten totdat de rest zijn tijd heeft niet echt zin. Je kan je strategie er wel op aan passen dat je er voor staat maar in de race komt toch wel naar voren dat je eigenlijk langzamer bent.
Het wachten komt puur doordat we de strategie will door spreken. Ik pas me zelden aan op de rest. Ik zal vanmiddag me wagen op de grid zetten, eerst ff werken.

Wel jammer dat rodriques er opeens voor staat, maargoed wederom veel nederlanders voorin. Ik heb al 3 stemmen van mensen die denken dat ik ga winnen. Daar ben ik nog niet overtuigd van. Mijn DQP bleek in de verre verte niet op die van Rene te lijken, want die van mij was echt heel apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Kan wel begrijpen dat ze je tippen voor de overwinning.
In practice ben je netzo snel als mario en je was de vorige race 2de.
Ze verwachten dus ook dat jij je op p2 of p1 gaat qualificeren.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brid schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:25:
Kan wel begrijpen dat ze je tippen voor de overwinning.
In practice ben je netzo snel als mario en je was de vorige race 2de.
Ze verwachten dus ook dat jij je op p2 of p1 gaat qualificeren.
Reken er maar niet op. top10 zou ik al erg tevreden zijn. P is een 'perfect' rondje zeg maar. Dus die tijd is nietszeggend. We zullen het zo weten :P

Ik mag mezelf gelukkig prijzen. Door een goede gok is me DQP alsnog redelijk tot goed te noemen. Mede daardoor me auto op p2 kunnen gooien in Q. Ik mag niet klagen. uiteraard weer in me laatste rondje kon ik er nog 0,250 vanaf halen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt erop dat ik vandaag vanaf een mooie derde plek mag starten, de meeste grote kanonnen zijn toch al geweest en mijn allergrootste concurrent is toch echt mij nteamgenoot dus dat wordt lastig. Ook een dark horse die uit C4 kwam en de vorige race op het podium stond staat op de startgrid tussen ons in verbazingwekkend.
Zeer goede manager lijkt het alhoewel je dat na 1 race en 2 qualificaties nog neit kan zeggen. We gaan iig een hoopvolle race tegemoet met een podiumplek als doelstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:48:
[...]

Reken er maar niet op. top10 zou ik al erg tevreden zijn. P is een 'perfect' rondje zeg maar. Dus die tijd is nietszeggend. We zullen het zo weten :P

Ik mag mezelf gelukkig prijzen. Door een goede gok is me DQP alsnog redelijk tot goed te noemen. Mede daardoor me auto op p2 kunnen gooien in Q. Ik mag niet klagen. uiteraard weer in me laatste rondje kon ik er nog 0,250 vanaf halen.
Ik zag het live gebeuren, rondje 1, 2, 3 en 4. Moest dat nou, dat laatste rondje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ga als 16e van de 25 van start, zoals gezegd teleurstellend en kon zeker top 10 starten. Maargoed, het zij zo. Riskante strategie genomen, dus ik ben benieuwd of het nog iets wordt :) Over 40 minuutjes alweer van start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Gaaf hoor, 5 Nederlanders achter elkaar. Jammer dat ik de laatste van die 5 ben, maar de verschillen zijn klein en m'n starting skill is redelijk. Wie weet kan ik wat plekken goedmaken bij de start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:23:
Gaaf hoor, 5 Nederlanders achter elkaar. Jammer dat ik de laatste van die 5 ben, maar de verschillen zijn klein en m'n starting skill is redelijk. Wie weet kan ik wat plekken goedmaken bij de start :)
Tipje voor mensen die zijn ingelogd: kijk niet naar je balance bovenin nadat de offices sluiten. Anders weet je namelijk grofweg waar je de race gaat eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:28:
[...]

Tipje voor mensen die zijn ingelogd: kijk niet naar je balance bovenin nadat de offices sluiten. Anders weet je namelijk grofweg waar je de race gaat eindigen.
Argh dat is wel een beetje jammer, thnx voor de tip.

Ga er vanuit dat het de volgende race wel is opgelost.

maareh Joss.... je weet het dus al? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:33:
[...]

Argh dat is wel een beetje jammer, thnx voor de tip.

Ga er vanuit dat het de volgende race wel is opgelost.

maareh Joss.... je weet het dus al? :P
Mja, weet niet precies wat ik voor de race stond, maar volgensmij finish ik in de top 10 :X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
En ja hoor race is al over in rond 2...
"Abel de Souza Vidal lost front wing while trying to overtake Frank van Brandwijk
Frank van Brandwijk lost rear wing while trying to block Abel de Souza Vidal"

Daar word je toch stront ziek van. Ga ik dus weer problemen krijgen met mijn banden en nog eens tijd verliezen. Vervolgens rij ik nu dus ook nog eens 2 seconden langzamer dan de rest van het veld. Dit is niet goed voor mijn ego :(

*loopt gefrustreerd en zeer teleurgesteld weg

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Das handig :s

Netzo iets als dat je eerste de stats van iemand kon opvragen die aan het rijden was.
Kon dan gelijk zien of die de fastest lap, podium of punten had heeft.

Net ff bij Geepee gekeken :X
Wel verleidelijk om te kijken........maar dat neemt wel gelijk de spanning van de race weg, als ik opeens +6m sta heb ik dus gewonnen

[ Voor 6% gewijzigd door brid op 23-11-2007 17:14 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
brid schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:10:

Netzo iets als dat je eerste de stats van iemand kon opvragen die aan het rijden was.
Kon dan gelijk zien of die de fastest lap, podium of punten had.

Wel verleidelijk om te kijken........maar dat neemt wel gelijk de spanning van de race weg, als ik opeens +6m sta heb ik dus gewonnen
Je kan ook te weten komen wie de race heeft gewoon door op de statistiekenpagina naar de Current Winning Streak te kijken. Vroegâh ging dat allemaal niet, toen we nog op één tijd reden :P
Ik rij nu overigens 14e en ben sneller dan de 5 man voor me. Maarja, Monaco he. Er naartoe is één, er voorbij... dat bestaat niet :X :P

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 23-11-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
* frankivo mompelt wat nare dingen over zichzelf

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
frankivo schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:17:
* frankivo mompelt wat nare dingen over zichzelf
Wat ben je allemaal vergeten? Reparatie, DRP, fuel, banden....? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb een fout in de strategie gemaakt in ieder geval voor de warmup waardoor ik 15 liter te veel aan brandstof bij me heb tot de 1e pitstop. Toch nog 10e geworden met die 15 liter extra (vorige race 11e zonder fouten) dus misschien valt het mee en na de eerste pitstop heb ik er geen last meer van.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moffermn
Hey joss hij doet het weer. ben eindelijk lid.
Heb je ook nog tips voor beginners? Heb net een team aangemaakt. moet je bijvoorbeeld ook eerst de motoren en zo aanschaffen? thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

moffermn schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:43:
Heb je ook nog tips voor beginners? Heb net een team aangemaakt. moet je bijvoorbeeld ook eerst de motoren en zo aanschaffen? thnx
Startpost eens doorlezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

moffermn schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:43:
Ja, je moet suppliers aanschaffen, maar je moet waarschijnlijk eerst nog een office krijgen. Tot die tijd zou ik gewoon de startpost en de guide eens doorlezen (ik weet niet of je dat linkje hebt zonder office, maar de guide staat hier: http://www.f1time.com/guide.php)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moffermn
Ja heb al een office, had een office binnen 5 minuten. Heb net ook btw ook mijn motor, banden en versnellingsbak aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
k*t, 'k heb Joss waarschuwing niet gezien omdat ik nog ff snel m'n raceorders wilde checken, maar 'k was al te laat en zag m'n balance al staan :X Ik weet niet zeker wat ik vooraf had, maar ik zal niks zeggen, dat spoilt de fun voor brid, Bart en weet ik het wie in c3g9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:16:
k*t, 'k heb Joss waarschuwing niet gezien omdat ik nog ff snel m'n raceorders wilde checken, maar 'k was al te laat en zag m'n balance al staan :X Ik weet niet zeker wat ik vooraf had, maar ik zal niks zeggen, dat spoilt de fun voor brid, Bart en weet ik het wie in c3g9 :)
Je denkt toch niet dat je gewonnen hebt he? ;) >:)
Lig inmiddels 9e, race gaat voorspoedig gezien de start op de 15/16e plek icm Monaco. Denk dat ik er wel 1 of 2 puntjes uit kan slepen

[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 23-11-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

heb er al een papiertje voor gedaan, gelukkig had ik nog een oude pagina om te kijken waar die kwam :)
Anders als ik op refresh had gedrukt was de balance zichtbaar

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:16:
ssssssssst (ook geen hints tussen de regels door dus :D)

moet vanaaf tot 19:30 werken. tot dan kan ik race volgen, rest lees ik thuis relive wel. Beetje jammer deze bug. verpest het wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
@Joss en Bluepanther: ik weet het echt niet hoor :) Ik weet alleen m'n balance na de race en ik denk dat ik ongeveer weet wat m'n balance ervoor was, maar daarin zit zeker een miljoen onzekerheid, dus ook een paar plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:25:
@Joss en Bluepanther: ik weet het echt niet hoor :) Ik weet alleen m'n balance na de race en ik denk dat ik ongeveer weet wat m'n balance ervoor was, maar daarin zit zeker een miljoen onzekerheid, dus ook een paar plaatsen...
SSSSSSSST :P Nu ga ik al weer denken :P

ghehe ben benieuwd. Zie dat Joss netjes 7e gaat finishen. Gratz alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik had al zo'n vermoeden na die tip van Jos waar niet te kijken (doet het altijd goed zo'n tip ;)). Out of fuel, terwijl ik dacht te veel benzine bij te hebben.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:28:
[...]

SSSSSSSST :P Nu ga ik al weer denken :P

ghehe ben benieuwd. Zie dat Joss netjes 7e gaat finishen. Gratz alvast
Had hoger kunnen en moeten zijn als ik een betere Q had, maargoed... 7e, erg tevreden weer hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Is het ook mogelijk je teamgenoot het team uit te zetten? :P Ben bang van niet, het is trouwens mijn team.

Yippie! *O* Mijn eerste overwinning in C3 en wel met overmacht. Ruim 28 seconden was mijn voorsprong na 77 ronden en dus een dik verdiende overwinning. Ik laat ook maar even mooi aan de rijders die vorig jaar in C3G1 reden zien wie er beter is, hoewel zij vorig jaar vaak voor mij finishden maar dat was dus niet dankzij hun goede strategieen. Nu op naar de volgende wedstrijd _/-\o_ 8)

[ Voor 64% gewijzigd door Wes46 op 23-11-2007 19:31 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes 2de race in C3g1 na een blunder in de 1ste race nu 3de plek. Hoop dit het hele seizoen ongeveer vast te houden waardoor ik net wel of net niet promoveer. Het doel is iig om mijn D/D/D combo te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Wes46 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:01:
Is het ook mogelijk je teamgenoot het team uit te zetten? :P Ben bang van niet, het is trouwens mijn team.
Nee, dat gaat niet helaas.

Zojuist de race gehad, gestart vanaf P11 en voor het eerst een PODIUM in de C3 :D doordat de koploper zich 1 rondje verrekend had in de fuel kon ik nog net door naar P3. Teamgenoot ook mooi in de punten met P6 (vanaf P22 gestart). Nu vasthouden die hap.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:26:
Yes 2de race in C3g1 na een blunder in de 1ste race nu 3de plek.
1 rondje vind ik best veel, das al gauw 3 tot 4 liter (monaco en spa daar gelaten). Maargoed, 1 rondje voor het eind daardoor uitvallen is dan weer wel klote natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:43:
[...]

1 rondje vind ik best veel, das al gauw 3 tot 4 liter (monaco en spa daar gelaten). Maargoed, 1 rondje voor het eind daardoor uitvallen is dan weer wel klote natuurlijk.
Heb je niet een verkeerde geqoute?? aangezien ik 21.7L over had. Had kwa banden een fout gemaakt

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:46:
[...]

Heb je niet een verkeerde geqoute?? aangezien ik 21.7L over had. Had kwa banden een fout gemaakt
Hoe kun je nu al zien hoeveel brandstof je over hebt. Je kunt pas 2 uur nadat de race begint dus om 20:00uur de race report etc. bekijken :?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Wes46 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:50:
[...]

Hoe kun je nu al zien hoeveel brandstof je over hebt. Je kunt pas 2 uur nadat de race begint dus om 20:00uur de race report etc. bekijken :?
misschien dat zijn race eerder was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

lameeuw schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:51:
[...]

misschien dat zijn race eerder was ?
nee hij rijd bij mij in de groep 8)7

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Wes46 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:51:
[...]

nee hij rijd bij mij in de groep 8)7
Owh lol, vaag weer :P Misschien dat hij de race report van dinsdag bekeken heeft :P

[ Voor 14% gewijzigd door lameeuw op 23-11-2007 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Aiaiaiaiii, het gaat compleet mis in mijn race. Ben een versnelling kwijt en mijn banden zijn er aan... Ik ga maar iets anders doen, kijken is neit heel spannend meer zo: wordt hem niet meer denk ik ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:52:
[...]

Owh lol, vaag weer :P Misschien dat hij de race report van dinsdag bekeken heeft :P
Nee ik had het over de qoute van Joss. Die had mij geqoute. Maar Wes feli met je overwinning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:55:
[...]

Nee ik had het over de qoute van Joss. Die had mij geqoute. Maar Wes feli met je overwinning
Geen idee hoe ik er bij kwam om jou te quoten idd, moest die van lameeuw zijn met die dikgedrukte 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kijk dat zijn nog eens leuke race reportjes:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v346/The_FrankO/funrace.jpg
Nu maar hopen dat ik alle problemen in 1 race heb gehad :P

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 16-09 09:38

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Goed... Het gaat lekker het begin van het nieuwe seizoen :P Nu uitgevallen met een heavy crash..

:P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:17
8)7 Na een foutloos seizoen vorig jaar in C3 ben ik nu dus mooi voor de tweede keer uitgevallen door een blunder. Een overtypefoutje en dus had ik aan het begin 3 liter minder aan boord dan ik berekend had. Dus in plaats van met 2,7 l. in de tank te pitten, kwam ik nu net te kort. Die pitcrew van mij verdiend ze geld zo wel makkelijk, ze hebben dit seizoen nog geen stop hoeven uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppatee! Tweede overwinning op rij, eens kijken of ik dat record van jou kan breken Joss :P. Hoeveel punten, poles en overwinningen had je vorig seizoen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:40:
Hoppatee! Tweede overwinning op rij, eens kijken of ik dat record van jou kan breken Joss :P. Hoeveel punten, poles en overwinningen had je vorig seizoen? ;)
131 punten, 11 winst (waarvan 8 op rij), 14 poles (waarvan 8 op rij), 15 fastest laps (waarvan 13 op rij). Succes ermee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
@Frank: Hoe hoog stond je blocking?

@Sempy: Je ging op zich wel goed en gezien de resultaten van de anderen was een driestop idd geen slechte keuze. Volgende race beter!

M'n eigen race: 99 % DRP is sowieso al een goed begin en de snelheid zat er goed in. Met een stabiele snelle race zonder gekkigheid een mooie 5e plek gescoord. Heb in 2 races al 6 punten dit jaar, de vooruitgang is zichtbaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:02:
Heb in 2 races al 6 punten dit jaar, de vooruitgang is zichtbaar :).
Wat een babysitter al niet teweeg kan brengen he ;) Gefeliciteerd met de vooruitgang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sempy schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:56:
8)7 Na een foutloos seizoen vorig jaar in C3 ben ik nu dus mooi voor de tweede keer uitgevallen door een blunder. Een overtypefoutje en dus had ik aan het begin 3 liter minder aan boord dan ik berekend had. Dus in plaats van met 2,7 l. in de tank te pitten, kwam ik nu net te kort. Die pitcrew van mij verdiend ze geld zo wel makkelijk, ze hebben dit seizoen nog geen stop hoeven uit te voeren.
Eigenlijk vind ik een marge van 2,7 liter per pitstop best veel, maar omdat ik deze race 20 liter te kort kwam voor mijn tweede pitstop (??) en mijn banden ook nog klapten voor mijn eerste pitstop zeg ik niks. Ik denk dat het gebrek aan benzine komt doordat ik na mijn warmup nog een seconde per lap verbeterde. Die banden is gewoon botte pech, afrondingsfout in data die ik nog niet had (ze klapten in mijn pitlap). Ik heb in C4 namelijk nooit op de limiet hoeven rijden, dus heb ook niet zo heel veel informatie over de slijtage van banden.
The_FrankO schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:37:
Kijk dat zijn nog eens leuke race reportjes:
[afbeelding]
Nu maar hopen dat ik alle problemen in 1 race heb gehad :P
Je reed in ieder geval nog. Het kan erger (met minder meldingen ;) )

[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 23-11-2007 22:17 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

nou afgelopen race was een grote teleur stelling.
Strategie leek goed, had na pitstops p2 in handen , maar helaas ging daarna de auto gedeeltelijk kapot, verloor gewoon 3s per ronde :(
Geen overwinning, geen fastest lap en maar een magere p13, maar gelukkig nog wel net koste denkend.

Heb maar een post aan gemaakt in het bug forum, meer dan 50% kreeg bij ons een random failure
http://www.f1time.com/for...ead_id=5537&post_offset=0

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
brid schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:24:
nou afgelopen race was een grote teleur stelling.
Strategie leek goed, had na pitstops p2 in handen , maar helaas ging daarna de auto gedeeltelijk kapot, verloor gewoon 3s per ronde :(
Geen overwinning, geen fastest lap en maar een magere p13, maar gelukkig nog wel net koste denkend.

Heb maar een post aan gemaakt in het bug forum, meer dan 50% kreeg bij ons een random failure
http://www.f1time.com/for...ead_id=5537&post_offset=0
Ik wou net zeggen, bij mij hetzelfde laken een pak. Uiteindelijk gezakt van P4 naar P16 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:01:
[...]

131 punten, 11 winst (waarvan 8 op rij), 14 poles (waarvan 8 op rij), 15 fastest laps (waarvan 13 op rij). Succes ermee :P
Ach als deze trend doorzet he ;). Alleen is 14 poles wel errug veel, mmm. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Hey, mijn design orders zijn niet doorgekomen, terwijl ik 100% zeker weet dat ikz e ingevuld heb. Ik ben namelijk sinds vorige week mijn vorderingen aan het bijhouden voor een optimale uren-verdeel strategie en er is _niks_ veranderd. Nog meer mensen hier last van, dan is t namelijk tijd voor een bug-reportje gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Ik was je al voor: http://www.f1time.com/for...ead_id=5535&post_offset=0
Leek er bij mij op dat ik ook geen verbetering heb gekregen.
Kan me herineren dat ik wel de gele/oranje letters heb gezien.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik zie ze vaker voorbij komen, maar heb het zelf nog nooit meegemaakt. Lijkt me sterk dat bij een bepaald aantal mensen het wel gebeurd en bij 98% niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Het komt zeker vaker voor, ik ben ook weleens vergeten om het in te vullen.
Maar ik ben deze redelijk keer zeker dat ik het wel heb ingevuld.

Komende race word leuk, was een track waar ik weleens eerder was geweest en zo slim was geweest om m'n drp en dqp op te slaan en het resultaat mag er zijn :)

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:56:
Ik zie ze vaker voorbij komen, maar heb het zelf nog nooit meegemaakt. Lijkt me sterk dat bij een bepaald aantal mensen het wel gebeurd en bij 98% niet...
Ik heb het ook gehad de 1e race van het seizoen. Heel erg zeker dat ik het heb ingevuld (houd het ook bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Joss schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:07:
[...]

Wat een babysitter al niet teweeg kan brengen he ;) Gefeliciteerd met de vooruitgang :)
Sja Jos, wat zouden we zonder jou moeten ;). Sterker nog, zonder jou hadden we hier niet eens gezeten en had ik in ieder geval 1 verslaving minder gehad >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
Bollox, p9 gehaald, vanaf p16..... :(
Een slechte race voor ons team in ieder geval aangezien ook brid niet verder kwam dan p13...

Nou ja volgende race meer geluk, op naar Zuid Afrika !!

[ Voor 33% gewijzigd door mhans op 23-11-2007 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brid schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:10:

Kon dan gelijk zien of die de fastest lap, podium of punten had heeft.

Net ff bij Geepee gekeken :X
En dat ging best lekker dus, van 7 naar uiteindelijk 4e plek, ik tevree. Ditmaal in bovenste helft veld eindigen is einddoel.Was zelf te laat om eea mee te kunnen kijken, re-life is idd minder spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die design orders die niet doorkomen had ik vorig seizoen een keer, heel vervelend, sindsdien gelukkig niet meer gezien.

Race was spannend en neit spannend, achter de top 3 gebeurde er veel maar de top 3 reed in formatie naar de finish zonder problemen en dus werd het een prachtige derde plek voor mij. Ik zit alleen met een dillema dat ik hetzelfde zit als mijn C4 seizoen, ik ga nooit winnen. Waarom?
Mijn teamgenoot rijd met een vrijwel identieke wagen, identieke suppliers, onze tactiek bespreken we samen en zijn vrijwel identiek. Dus wat maakt het verschil, de rijder en geluksfactor.
Geluk ga ik neit meerekenen maar hij heeft een top5 driver terwijl ik het met de nr 27 uit onze groep moet doen.

Wie was dat trouwens met die slechte driver die al op wou geven.... lees je even hierboven... 27ste driver en een podium in C3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doldwaas zijn de races nu. Als je dan met een veld van 28 coureurs achter elkaar meldingen krijgt dat er weer iets mis is met de auto is dat toch iets te veel van het goede. Beetje lullig voor mensen die voor kampioenschap gaan en dan een motor kiezen met 99% die dan gewoon kapot gaat...

persoonlijk mag ik nog niet echt klagen. deze race door eigen misrekening een klapbandje maar gelukkig gebeurde dit voor de pits waardoor ik maar van p2 naar p3 terug viel, daarna heelas melding van me motor en reed ik 1,5sec langzamer rond. Toch nog p5 geworden. Waardoor ik p2 in kampioenschap heb vastgehouden en de eerste 3 races vrij geloot ben voor cup :D Free 700k dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 08:20:
Wie was dat trouwens met die slechte driver die al op wou geven.... lees je even hierboven... 27ste driver en een podium in C3.
Dat was volgensmij Willem Gerritsen, maar die zit in C2 dus dat scheelt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Vraagje over motivatie.
Ik heb een rijder die een erg lage motivatie had aan het begin van het seizoen, na mijn eerste test is dat wat omhoog gegaan.
Mijn eerste race had ik een zeer slechte DRP dus is die weer gezakt.
Na de tweede test weer iets omhoog.
Maar na de tweede race met een zeer goede DRP is motivatie weer gezakt, wel iets minder dan de vorige race maar toch.
Ik dacht dat motivatie met DRP samenhing maar nu begin ik toch te twijfelen.

Komt dit omdat die niet hoger komt dan de 20ste plek?
Hij is wel elke keer hoger gefinisht dan dat die gekwalificeerd is dus hij doet het wel goed in de race vind ik zelf.

Edit, ja dat was ik :)
Maar ik ga proberen om in C2 te blijven.
Ik sta op dit moment 25ste van de 28. Ik zal halverwege het seizoen eens kijken wat ik ga doen.

[ Voor 11% gewijzigd door The_DoubleU op 24-11-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motivatie heeft volgens mij vooral te maken met je prestaties ten opzichte van wat je je driver hebt beloofd toen je hem signde.

correct me if I'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 10:11:
Motivatie heeft volgens mij vooral te maken met je prestaties ten opzichte van wat je je driver hebt beloofd toen je hem signde.

correct me if I'm wrong
Het heeft in ieder geval met de prestatie(s) te maken, of het ook met zijn contractbespreking dingetje te maken heeft weet ik eerlijk gezegd niet.

*** We zijn weer bij de 1000! ***
en dus gaan we hier verder

[ Voor 15% gewijzigd door Joss op 24-11-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Hij is de Jos Verstappen van onze groep dus zijn prestaties zijn best goed. 21ste en 20ste van de 28.
Tijdens de contract besprekingen had ik volgens mij in de groep blijven en wat punten. Maar het contract was voor 2 jaar. Het eerste jaar in de groep blijven, 2e jaar punten :)

Misschien om ik nu 25ste sta en niet in de groep zal blijven is die niet zo happy.

Ok, gooi maar dicht :)

[ Voor 4% gewijzigd door The_DoubleU op 24-11-2007 10:45 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.