Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.421 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Was weer een raceje om records aan te scherpen. Heel de race eerste gelegen, op 2/3 ronden na dat een 3-stopper mij inhaalde.

- 12e pole van het seizoen
- 11e winst van het seizoen
- 8e één-twee van het seizoen
- 12e snelste ronde op rij (dat is de langste huidige reeks en de 5e langste ooit)
- Meer dan 200 (216 a.t.m.) teampunten

Met deze winst ook de 1-1 gemaakt in de cup, wordt een leuke finale op Silverstone (waar het weer miezert en gaat regenen na een uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 09:23
Eindelijk viel alles eens op z'n plek voor mij. Vanaf p7 gestart en uiteindelijk mijn eerste podium in C3 gepakt. De 2 stops strategie heeft schijnbaar erg goed gewerkt ten opzichte van de rest die op een 1-stopper stond. De 99% DRP zal vast ook wel een beetje geholpen hebben (gelukje met afronden). Ik ben in ieder geval safe voor c3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Even een vraag die ik nergens vinden kan: Ik rij donderdag mijn laatste race, heeft het zin om voor de race onderdelen te bestellen voor het nieuwe seizoen of heeft dat geen zin, doordat je ze bv weer kwijt raakt als het nieuwe seizoen begint.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Je kan gewoon onderdelen maken, deze worden niet weer afgepakt.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:24
Je voorraad na de laatste race is tevens de voorraad voor de eerste race van het nieuwe seizoen. Als er dingen op zijn moet je dus gewoon fabriceren, anders moet je ze dadelijk tegen hogere prijs/lagere kwaliteit bij de f1time-halfords kopen.

Gisteren weer eens een tweede plek en wederom een slechte race van m'n directe concurrent. Ik ga de laatste race dus in met 9 puntjes voorspong voor het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Flyby_Wire schreef op woensdag 07 november 2007 @ 08:15:
Even een vraag die ik nergens vinden kan: Ik rij donderdag mijn laatste race, heeft het zin om voor de race onderdelen te bestellen voor het nieuwe seizoen of heeft dat geen zin, doordat je ze bv weer kwijt raakt als het nieuwe seizoen begint.
Sterker nog: Je _moet_ onderdelen bijbestellen, want als je dat na de race doet, heb je ze niet op tijd voor de eerste race van komend seizoen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:55
Joss schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:42:
Was weer een raceje om records aan te scherpen. Heel de race eerste gelegen, op 2/3 ronden na dat een 3-stopper mij inhaalde.

- 12e pole van het seizoen
- 11e winst van het seizoen
- 8e één-twee van het seizoen
- 12e snelste ronde op rij (dat is de langste huidige reeks en de 5e langste ooit)
- Meer dan 200 (216 a.t.m.) teampunten

Met deze winst ook de 1-1 gemaakt in de cup, wordt een leuke finale op Silverstone (waar het weer miezert en gaat regenen na een uur)
Mooi, mijn laatste race is ook op Silverstone, kunnen we gelijk zien wie er sneller is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met de halfords gesponsorde auto een redelijke race gereden. Door alle halfords onderdelen was deze auto ruim 30kg zwaarder dan de auto die ik eigenlijk op de grid neer had kunnen zetten.
Na een paar plaatsen winst gemaakt te hebben in de eerste rondes op P6 blijven hangen en dit volgehouden tot het eind. Geen spetterende wedstrijd maar toch weer solide wat puntjes gepakt en daar ben ik uitermate blij mee.
Ga iig in de top 10 finishen in mijn eerste C3 seizoen dat is meer dan gehoopt/verwacht (dacht top 15).

Iig een goede auto voor volgend seizoen.

Nog iets wat ik met jullie wilde delen, weet niet of die teveel info is.. zoja zeg het en dan verwijder ik eht weet maar iedereen heeft er net zoveel als nadeel van als een ieder ander.

Ik wilde dus geen CD inhuren en dus begon na te denkne over een random CD toen kwam jos met het bericht dat als je geen CD inhuurt je een random uit de markt krijgt... nou sommige hebben nogal ee nsalaris "eis".. dus i kben voorzichtig wat CD'ers gaan beledigen doro gewoon 10.000 te bieden terwijl ze een "eis" van 1 miljoen hadden staan.
Krijg ik daar toch een vage foutmeldingen op nadat de markt gerund was.. CD bla bla says 10K is lower the nthe 490K they wanted..... hmmm eis van 1 miljoen .... 490 K .... eis blijkt dus een stuk lager te liggen dan de wens...
Bij toppers overbied iedereen de wens maar je kan dus met gemak onderbieden :) ik heb nu een lage CD genomen omdat ie toch bij niemand wilde werken en iedereen vorozien was voor 500K .... met de marktverandering volgend jaar is dit een stuk minder aan de orde gok ik maar toch een interresant gegeven dcht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik heb gisteren een paar puntjes weten te verzamelen. Ik kon nadat ik eindelijk is weer een klein beetje de rest kon volgen finishen op een 6e plaats.

Voor Sander wordt de laatste wedstrijd minder spannend dan gedacht. Hoewel hij nog wel 2e kan worden :D

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:33:
[...]

Mooi, mijn laatste race is ook op Silverstone, kunnen we gelijk zien wie er sneller is ;).
Helaas zijn de weersomstandigheden hoogstwaarschijnlijk anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Mijn race ging idd prima, de bandenstrategie werkte perfect, alleen ging ik als gevolg van het feit dat de laptimes gedurende de race 3 seconden sneller waren dan tijdens de PWQ een ronde te vroeg naar binnen voor intermediates, maar dat kon ik me veroorloven.

Mijn grote concurrent kreeg gearbox problemen en is buiten de punten gefinisht dus momenteel heb ik 8 punten voorsprong, ik moet dus 3 punten scoren om gegarandeerd te promoveren... De nummer 2 staat nu op 7 punten van mij, waardoor ik nog meer baal van mijn "out of fuel" race want toen was deze uitgevallen en had ik 10 punten kunnen pakken.

Vraagje, hoeveel % van je factory moet je inleveren na het seizoen? En, als ik het goed begrepen heb wordt het prijzengeld pas betaald NA betaling van de belastingen over de huidige balans, klopt dat?

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:13
Na een aantal 2e, 3e, 4e en nog wat lagere plaatsen afgelopen race in C4G9 een eerste plaats gehaald.

Perfecte strategie (regenstrategie is leuk om te bepalen) en daardoor een eerste plaats, en de snelste ronde.

d:)b *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Juist tijdens de laatste race van het seizoen heb ik problemen om de DQP boven de 90% te krijgen... |:(

Tips voor Zandvoort zijn welkom, of willen jullie liever dat een of andere Griek promoveert naar C2? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:50:
Juist tijdens de laatste race van het seizoen heb ik problemen om de DQP boven de 90% te krijgen... |:(

Tips voor Zandvoort zijn welkom, of willen jullie liever dat een of andere Griek promoveert naar C2? ;)
90 is niet super goed maar ook niet erg slecht, als je even wacht met de quali kan ik je misschien wel een tip geven. Ik zal wel beginnen aan mn practise ;)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
90 is goed genoeg om geen schade te leiden, het scheelt maar een heel klein beetje met 99% DQP, tenminste, ik heb niet ervaren dat ik met 99% DQP ineens heel hoog sta op de grid en met 90% kansloos ben ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

ik heb 'slechts' 92% kunnen halen dus ik ben bang dat ik je weinig verder kan helpen. Maar ik wil best wat info geven over mijn verdeling als jij daar behoefte aan hebt, maar dan wel even via F1Time.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ik wil eigenlijk wel minimaal 95%, vooral in bandenslijtage merk je het verschil tussen 90 of 99. Qua snelheid scheelt het misschien 1/2 tiende per rondje.. maarja, op een race is dat al snel 10 seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
Rpol schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:14:

Stand in c4g5
1 Olišauskas Andrius 87
2 Warecka Patrycja 77
3 van de Pol Ruud 64
4 Rossi Stefano 64
5 Vettori Simone 63
Q ziet er nu zo uit:
1 van de Pol Ruud 1:15.177 +0.000
2 Vettori Simone 1:15.548 +0.371
3 Rossi Stefano 1:16.340 +1.163

Komt nog 1 iemand overheen waarschijnlijk. Ik ga er vanuit dat ik zelfde strategie heb als Vettori 3stopper softs. Rossi heeft denk ik een 2stopper op mediums. Hopelijk kan ik genoeg tijd op hem winnen. Wordt een spannende strijd om de 3de plek. Ik heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 21:18
Donderdag is de laatste race voor mij in C4.

Betekent dat dat ik na donderdag meteen na de race de taxes worden ingehouden ?
Want dan moet ik nu nog maar wat investering in een grotere fabriek ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Sleepie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:25:
Donderdag is de laatste race voor mij in C4.

Betekent dat dat ik na donderdag meteen na de race de taxes worden ingehouden ?
Want dan moet ik nu nog maar wat investering in een grotere fabriek ofzo :)
Dat zou ik ook graag willen weten, zodat we nog even snel kunnen investeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Taxes en prijzengeld komen pas na de reset (dus niet na de laatste race). Overigens zou ik nog maar eens goed nadenken over zo'n grote fabriek. Naar mijn mening is alles boven de 150 weggegooid geld, kan je er beter taxes over betalen of desnoods staff trainen als je het echt wilt besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
[b]Sempy schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:57:[/bNaar mijn mening is alles boven de 150 weggegooid geld.
Hoezo 150? Heb je meer space nodig in C3 dan in C4? Ik heb meer dan genoeg aan 135.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Sterker nog: ik heb 132 en heb meestal 1 unit over als ik m'n fabriek vol heb met reserveonderdelen. Ik zie net trouwens dat het factory-schermpje aangepast is en je auto zelf er nu ook bij staat :)

[ Voor 32% gewijzigd door Grrrrrene op 08-11-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
Grrrrrene schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:14:
Sterker nog: ik heb 132 en heb meestal 1 unit over als ik m'n fabriek vol heb met reserveonderdelen. Ik zie net trouwens dat het factory-schermpje aangepast is en je auto zelf er nu ook bij staat :)
Oh. Bij mij niet... Heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
robkamp schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:00:
[...]

Hoezo 150? Heb je meer space nodig in C3 dan in C4? Ik heb meer dan genoeg aan 135.
150 zie ik als een bovengrens van waar je nog nut aan kan hebben, 135 kan in principe ook (geen verschil tussen klasses), als er maar van alles eentje inpast. Zelf heb ik 145 en dus de mogelijkheid om voor onderdelen die vaak kapot gaan in de race (vleugels, remmen) een extra exemplaar in te slaan. Als ik dan met zo'n onderdeel voor 0% uit de race kom, heb je nog twee exemplaren op voorraad, eentje voor test/practice/warmup en nog eentje voor de race.

edit:
Idd je autoonderdelen staan nu links op het scherm tussen de onderdelen in voorraad met een apart kleurtje voor part on car. Ik vind het geen verbetering, dadelijk vergeet je iets bij te bestellen omdat je verkeerd kijkt en denkt nog een exemplaar op voorraad te hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Sempy op 08-11-2007 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Tis wel een flink andere kleur dan rood he :P Ik vind het wel handig, moest altijd naar de repairpagina om te kijken hoeveel efficiency er op de auto zat, zodat ik eventueel een nieuwe mono/fuel/ae/chas bij moet gaan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Ik vind het wel handig alleen ze hadden dit eronder moeten neerzetten, dus appart van de onderdelen die op voorraad/besteld zijn. Het is ietwat warrig op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
robkamp schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:23:
[...]

Oh. Bij mij niet... Heb je een linkje?
http://www.f1time.com/factory.php 8)7

Wat mij betreft hadden ze de achtergondkleur of de kleur van de letters van onderdelen op je auto moeten aanpassen, zodat je makkelijker onderscheid kunt maken. Zo door elkaar is wel handig, precies om wat Joss zegt: je kunt zo eenvoudig kijken of je auto nog sneller kan met betere efficiency :)

Wel grappig zo aan het eind van het seizoen: mijn auto is op zichzelf 8kg lichter geworden (op nog 1 designronde na dan), m'n motor 3kg zwaarder en m'n GB 7kg... Dat lijkt een mooie start voor komend seizoen te worden :) Als ik dan naar m'n driverontwikkeling, denk ik dat Tadas wel gelijk heeft als hij zegt dat de coureurs minder snel beter moeten worden. Ik heb de waarden over het hele seizoen in een grafiek gezet en het is echt een dikke stijgende lijn...

[ Voor 73% gewijzigd door Grrrrrene op 08-11-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
|:( Wist ik ook wel.

edit:

Ah, nu zie ik het ook...

[ Voor 22% gewijzigd door robkamp op 08-11-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Vergeten te repareren voor de race van vandaag. En ik sta 3e, maar over een paar uurtjes niet meer denk ik :/ Hydraulics van 0,5 procent.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Sempy schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:33:
[...]

150 zie ik als een bovengrens van waar je nog nut aan kan hebben, 135 kan in principe ook (geen verschil tussen klasses), als er maar van alles eentje inpast. Zelf heb ik 145 en dus de mogelijkheid om voor onderdelen die vaak kapot gaan in de race (vleugels, remmen) een extra exemplaar in te slaan. Als ik dan met zo'n onderdeel voor 0% uit de race kom, heb je nog twee exemplaren op voorraad, eentje voor test/practice/warmup en nog eentje voor de race.
Dat is inderdaad waar ik ook aan zat te denken.
Beetje extra ruimte voor onderdelen die vaak kapot gaan. Mijn fabriek heeft nog de standard-grootte nu (geen idee wat die is zo uit mijn hoofd) dus een kleine uitbreiding is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik heb eind vorig seizoen een fabriek van 180 gehad die na de winterstop geslonken was tot 164, en dat was voor mij perfect. Op deze manier kon ik genoeg onderdelen in huis houden om (qua onderdelen) een test auto te hebben, een auto voor de P&W en een nieuwe auto voor de Q en race, voor mij werkt dit perfect aangezien na iedere race de meeste onderdelen een stapje degraderen en de onderdelen van de test auto (die dan op 10% oid staan) gooi ik dan weg. Momenteel heb ik mijn fabriek dus ook uitgebreid naar 174 om na de winterstop rond de 155 uit te komen, dat moet ook goed zijn.

Wesley, bedankt voor de info, heb er in mijn enige nog resterende Q-lap 2% DQP mee kunnen vinden en net dat beetje extra snelheid waar ik naar op zoek was :)

Eigenlijk is het wel jammer om nu al te promoveren naar C2, het liefst zou ik net zoals Jos een paar seizoenen C3 gedraaid hebben om zo een hele goede financiele basis op te bouwen en een zwaar bovengemiddeld design en crew level te hebben. Ik ben in mn eerste seizoen van C4 naar C3 gegaan en als alles goed gaat promoveer ik nu meteen door naar C2 (fingers crossed...) en eigenlijk is dat toch wel nadelig voor mijn competativiteit in C2 ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
SanderF1 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:08:
Ik heb eind vorig seizoen een fabriek van 180 gehad die na de winterstop geslonken was tot 164, en dat was voor mij perfect. Op deze manier kon ik genoeg onderdelen in huis houden om (qua onderdelen) een test auto te hebben, een auto voor de P&W en een nieuwe auto voor de Q en race, voor mij werkt dit perfect aangezien na iedere race de meeste onderdelen een stapje degraderen en de onderdelen van de test auto (die dan op 10% oid staan) gooi ik dan weg. Momenteel heb ik mijn fabriek dus ook uitgebreid naar 174 om na de winterstop rond de 155 uit te komen, dat moet ook goed zijn.

Wesley, bedankt voor de info, heb er in mijn enige nog resterende Q-lap 2% DQP mee kunnen vinden en net dat beetje extra snelheid waar ik naar op zoek was :)

Eigenlijk is het wel jammer om nu al te promoveren naar C2, het liefst zou ik net zoals Jos een paar seizoenen C3 gedraaid hebben om zo een hele goede financiele basis op te bouwen en een zwaar bovengemiddeld design en crew level te hebben. Ik ben in mn eerste seizoen van C4 naar C3 gegaan en als alles goed gaat promoveer ik nu meteen door naar C2 (fingers crossed...) en eigenlijk is dat toch wel nadelig voor mijn competativiteit in C2 ben ik bang...
Dat word dus volgend seizoen direct naar C1 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Dat is zeker het plan ;)

Ik twijfel nu alleen of ik op 92 revs zal gaan rijden of gewoon op 94...ik hoef maar 6e te worden om zeker te zijn van promotie ongeacht wat de concurrentie doet. Waarop rijdt iedereen hier eigenlijk qua revs?

[ Voor 81% gewijzigd door Sanderrr op 08-11-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19

Die route hebben Luuk en ik ook gevolgd. Voor luuk heeft het iig geen nadelige gevolgen gehad, hij rijdt goed rond in de subtop en heeft zelfs een race gewonnen. Ik heb het echter iets moeilijker. Vorig jaar met overmacht kampioen in C3, nu maar net aan kunnen blijven in C2. Ik heb overigens geen enkele race gereden met m'n revs lager dan 99, anders was ik pas echt laag geeïndigd dit jaar ;). Grote verschil wat ik tenminste in mijn groep merk is dat er van de 28 managers een stuk of 20 zijn die nauwelijks fouten maken, constant snel zijn en gewoon moeilijk om te verslaan. In C3 waren dat er misschien 5 in mijn groep.

Qua financiën moet ik ook wat gaan bedenken, ben van 74 miljoen naar 34 miljoen gezakt dit jaar 8)7. Tijd om eens flink in die kosten te gaan snijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Superrrr! Zojuist de laatste race gereden. Ik moest mijn promotieplek verdedigen en had nog kans op de cup. Halverwege viel de concurrent uit om de promotieplek. Door uiteindelijk de race te winnen was ook de C4G4 Cup voor mij. Stats 3e met 66 punten en de cup gemiddeld DRP van 61 :X , heb vooral de 2e helft van het seizoen gepiekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Exploding tyres gaan me deze race de das omdoen :(
Twee races geleden heb ik ook op softs gereden, toen hielden ze het 74km vol. Vandaag ligt de temperatuur dichter bij de optimale temperatuur van m'n banden, maar gaan ze minder lang mee ... vreemd ... (als ik aanneem dat mn DRP ongeveer hetzelfde is, kan ik na de race pas zien natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Ik maak me serieus zorgen, ik ben dik een seconde per lap sneller als de rest..can't be a good thing :X normaal gesproken rij ik rond plekkie 4,ik heb deze race geen geweldige DQP, geen spectaculaire gewaagde strategie, en zo'n regenheld is mijn coureur nu ook niet..ach ja..zie wel :+

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 14:31
De laatste race zit er hier weer op...

Geëindigd met een big bang, letterlijk dan : mijn driver vond het nodig om de laatste ronde nog eventjes de auto in het decor te plaatsen. Veel schade ook : Chassis, monocoque, suspension en beide wings staan nog op 1%. Maar toch nog een punt gehaald.
Helaas hierdoor wel nog het team-championship verloren, waren nog in de running voor de eerste plaats, maar het is zilver geworden.

Promotie naar C3 is ondertussen wel een feit. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de eerste in het kampioenschap nooit heb kunnen bedreigen. Hij was altijd meer dan een seconde sneller per ronde dan iedereen. Ik zou wel es willen weten hoe hij dat deed :D

Weet er iemand een manier om nog wat geld op te doen ? zit nu op meer dan >95 milj en wil da liever uitgeven aan upgrades, trainings, ... dan aan de belastinginner.

Hoe hoog zitten jullie na een seizoen op algemene efficiency ? Ik zou wel es willen weten hoeveel progress jullie maken in een seizoen.

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
>95M... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
Ja,
idd tis nogal veel.

Nochtans elke race getest, nieuwe auto, ..
Ik had mss beter voor de Michelins gegaan ipv de Pirelli's.
Dan was het budget wat lager en de auto wat sneller geweest.
Hopelijk blijft het volgend seizoen even goed gaan met de financiën, want daar ik heb dus weinig ervaring mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Mooi om te horen dat het je heeft kunnen helpen. Ik rijd het hele jaar al zo'n beetje op 95% revs. En dit gaat tot nu toe goed. Maar als je 92% doet zal je niet veel tijd verliezen ten opzichte van 94% denk ik dus ik zou voor 92% gaan.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit seizoen als tussenjaar toch aardig verlies gedraaid van +/- 15 miljoen. Maargoed heb alles wel zo ontwikkeld zoals ik het graag wou.

Ben er nu nog niet geheel uit of ik volgend of daarop volgend seizoen een gooi wil doen naar promotie naar C2. Ik ga nog even in de denktank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Jimster21 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:55:
De laatste race zit er hier weer op...

Geëindigd met een big bang, letterlijk dan : mijn driver vond het nodig om de laatste ronde nog eventjes de auto in het decor te plaatsen. Veel schade ook : Chassis, monocoque, suspension en beide wings staan nog op 1%. Maar toch nog een punt gehaald.
Helaas hierdoor wel nog het team-championship verloren, waren nog in de running voor de eerste plaats, maar het is zilver geworden.

Promotie naar C3 is ondertussen wel een feit. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de eerste in het kampioenschap nooit heb kunnen bedreigen. Hij was altijd meer dan een seconde sneller per ronde dan iedereen. Ik zou wel es willen weten hoe hij dat deed :D

Weet er iemand een manier om nog wat geld op te doen ? zit nu op meer dan >95 milj en wil da liever uitgeven aan upgrades, trainings, ... dan aan de belastinginner.

Hoe hoog zitten jullie na een seizoen op algemene efficiency ? Ik zou wel es willen weten hoeveel progress jullie maken in een seizoen.
Training had je het hele seizoen door wel kunnen doen met zo'n budget. Bij mij kwam dat ook makkelijk uit, maar door de vele uitval in de laatste races ging ik toen wel heel snel van 40 naar 30 miljoen.

Ik heb mijn promotie verprutst. Niet eens door een auto die uitviel (heb ronde 17 gehaald met 0,5 % hydraulics 8)7 ) maar door een benzinetekort. Ik weet eigenlijk nog niet wat ik daar fout heb gedaan, de berekening klopt maar ik ben waarschijnlijk een factor vergeten in de warmup (kan het nu ook niet meer terugzien).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
NEEEEEEE!

belangrijkste race van het seizoen. Knalt mijn driver er in de 5de ronde af. Daar gaat de promotie naar C3! Ik lag eerste en had al 5 seconden voorsprong. Rijdt ie er gewoon zomaar af. Echt balen dit. Het werd nog even spannend toen 1 van de 2 andere kanshebbers voor de 3de plaats zonder fuel kwam te staan. Maar die andere gast reed een goeie race en werd eerste en haalde zo promotie binnen. :(

Gelukkig hoeven we deze keer niet zo lang te wachten op het nieuwe seizoen (hopelijk) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Laatst online: 18-11-2024
Tis mooi geweest. Als kampioen in C4 geëindigd. Het is tijd om ermee te stoppen, heb het wat gehad met het spel. Jammer wel van de 100+ miljoen op de bankrekening, en de goed ontwikkelde auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

F e r o x schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:29:
Tis mooi geweest. Als kampioen in C4 geëindigd. Het is tijd om ermee te stoppen, heb het wat gehad met het spel. Jammer wel van de 100+ miljoen op de bankrekening, en de goed ontwikkelde auto.
Nu het pas mooi begint te worden stop je ermee 8)7 Of ben je bang dat je in C3 niet kan presteren? Is geen schande hoor als je volgend jaar weer terug zou moeten naar C4 :+

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Laatst online: 18-11-2024
Neen, spel intereseert me gewoon niet echt meer. Vind niet telkens de tijd en zin om orders te geven. Plus vind de DQP en DRP veel te random, waardoor er ook veel fun verloren gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 19-09 12:02

The_DoubleU

Tweaker in München

Ik sta op dit moment 3e, op naar C2!
Maar ik heb helaas maar 2 punten voorsprong op de nummer 4.
En die heeft nu net een pole neer gezet :(

1 Ŝlekys Gintaras 1:12.797
2 Musladino Sebastian 1:12.806 +0.009
3 Gerritsen Willem 1:12.866 +0.069

Het wordt dus erg spannend deze race.
Dit seizoen valt me toch reuze mee, ik verwachte als groentje weer terug te gaan naar C4 of misschien in de top 15 - 20 te komen. Nee dus, op naar C2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ai, spannend inderdaad. Dat heb ik met de p5 in c3g9: het verschil tussen p5 en p8 is 5 punten, dus alles is nog mogelijk. Op dit moment sta ik 6e op 2 punten van de nummer 5, dus 3 punten voor de nummer 8. Als ik uitval word ik dus zomaar ineens 8e, terwijl ik ook 5e kan worden door goed te finishen (ik sta in de Q vlak voor de nummer 5 in het kampioenschap: Chas Dinning). Damn, 't is echt spannend, maar ik vrees dat ik de race vanavond niet kan zien, of iig het eerste stuk niet.

Als ik me dan bedenkt dat ik in de Q geen foutloze ronde heb gereden en niet bijzonder licht vertrek ofzo, gaat dat in de race nog leuk worden, hoop ik :D Ik hoop wel dat Rowden op een 3-stopper of zelfs een 4-stopper (soft?) staat, want anders ben ik bij voorbaat kansloos, tenzij hij uitvalt :) p5 of p8 scheelt toch 3M bonus aan het eind van het seizoen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Grrrrrene op 09-11-2007 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Helaas de laaste voor dit seizoen -O- Het wordt dus afwachten of bubblefiets zijn voorspelling kan waarmaken en we over 2 weken weer beginnen....

De laatste race wordt een leuke, de bestuurder van m'n dinkytoy loopt te klooien in de qualli, hij maakt dikke fout na dikke fout... Ik zal hem zo eens even met een bamboestok over z'n rug meppen en hem nog het laatste rondje laten rijden, kijken of het helpt >:)

Good luck to you all!!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Twee weken? De reset zou volgens zijn planning al volgende week dinsdag zijn met een week later de eerste races al :D Ik vraag me af of hij dat redt, maar we zullen zien. Ik reken op december ergens :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 08:56:
Twee weken? De reset zou volgens zijn planning al volgende week dinsdag zijn met een week later de eerste races al :D Ik vraag me af of hij dat redt, maar we zullen zien. Ik reken op december ergens :Y)
ghehe iedereen is vrij sceptisch. Dit is wel de eerste keer dat Tadas van te voren exacte data geeft wanneer hij dit allemaal wil doen. Dat vind ik persoonlijk al iets hoopgevender dan vorig seizoen.

Vanaaf wordt inderdaad spannend. Maar dat is het eigenlijk altijd wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
F e r o x schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:24:
Neen, spel intereseert me gewoon niet echt meer. Vind niet telkens de tijd en zin om orders te geven. Plus vind de DQP en DRP veel te random, waardoor er ook veel fun verloren gaat.
Dat heb ik ook, die DQP is veel te random geworden sinds de laatste reset. Daar verlies je echt wel veel realisme door vind ik.
En door die reset weet je nu gewoon ook al weet dat er steeds weer 2 zaken zijn die veel hoger scoren dan de rest. Op nieuw circuit kan je zo eenvoudig bij je eerste rondjes tegen de 75 aan scoren zonder enige moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Jawel, maar dit is je laatste kans enzo :P Dat maakt het toch speciaal :) En vooral het feit dat het zoooo close is rond p5-p8, maakt het echt een belangrijke race. Als Zoltan te goed scoort en Panagiotis valt uit, kunnen zij ook nog stuivertje wisselen en gaat Zoltan alsnog, tegen zijn zin in, naar C2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:26:
Jawel, maar dit is je laatste kans enzo :P Dat maakt het toch speciaal :) En vooral het feit dat het zoooo close is rond p5-p8, maakt het echt een belangrijke race. Als Zoltan te goed scoort en Panagiotis valt uit, kunnen zij ook nog stuivertje wisselen en gaat Zoltan alsnog, tegen zijn zin in, naar C2 :P
Dat gebeurt zowiezo niet. De beste man rijdt uber traag. Is ook maar beter zo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
woei.. geëindigt op het podium...
niet zo'n sterk eerste seizoen gehad, dus dat wordt nog een "jaartje" C4 :+

hopelijk dit keer met wat meer actieve managers in de group

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Requiem19 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:55:
[...]
Die route hebben Luuk en ik ook gevolgd. Voor luuk heeft het iig geen nadelige gevolgen gehad, hij rijdt goed rond in de subtop en heeft zelfs een race gewonnen. Ik heb het echter iets moeilijker. Vorig jaar met overmacht kampioen in C3, nu maar net aan kunnen blijven in C2. Ik heb overigens geen enkele race gereden met m'n revs lager dan 99, anders was ik pas echt laag geeïndigd dit jaar ;). Grote verschil wat ik tenminste in mijn groep merk is dat er van de 28 managers een stuk of 20 zijn die nauwelijks fouten maken, constant snel zijn en gewoon moeilijk om te verslaan. In C3 waren dat er misschien 5 in mijn groep.

Qua financiën moet ik ook wat gaan bedenken, ben van 74 miljoen naar 34 miljoen gezakt dit jaar 8)7. Tijd om eens flink in die kosten te gaan snijden!
Jup, C4 en C3 zijn leuk en vergeleken met C2 redelijk eenvoudig (natuurlijk zijn er altijd zware en lichte groepen). Ik rijd elke race nu volle bak, 100% revs en risico met de fuel (zoals al 2 keer gemerkt).
Ik merk dat ik een aantal keren inderdaad het podium gehaald heb (meestal doordat één of twee betere rijders uitviel), maar dat je hard moet knokken voor je puntjes.

Financiën vallen me nog mee. Begon dit seizoen met 60 mln en eindig met ongeveer 55 mln, maar dat komt zeker door een aantal goede finishes.

Ik hoop deze race goed te scoren en uiteindelijk 7e te eindigen in het kampioenschap. Volgend jaar verbeteren (lichtere en snellere auto), mikken op een top 6 plek in het kampioenschap en gebruiken om een hele goede staff aan te schaffen en dan hoop ik dat er een kans is dat ik voor seizoen 30 een poging kan gaan wagen voor promotie...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Heel laat aan mn Q begonnen :X

Maar had wederom maar één rondje nodig om voorlopig de pole te pakken, 0.143s voor mn teamgenoot die twee rondjes gebruikt heeft (en 0.001 voor de #3 staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 09:23
Sjonge jonge,

Gaat weer helemaal mis hier. Verkeerde banden in de Q, DQP 90%, Repair vergeten....Tijd om een eind aan dit seizoen te maken en met een schone lei te beginnen in het volgend seizoen. Ik heb het wel gehad met huidige om eerlijk te zijn. Hopen dat Tadas zich netjes aan de datums kan houden deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
F e r o x schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:29:
Kan je wat naar me overmaken ;-)

C4G9 Rob Kamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:15

j1nx

Geek - Enjoying life

mhans schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:31:
Sjonge jonge,

Gaat weer helemaal mis hier. Verkeerde banden in de Q, DQP 90%, Repair vergeten....Tijd om een eind aan dit seizoen te maken en met een schone lei te beginnen in het volgend seizoen. Ik heb het wel gehad met huidige om eerlijk te zijn. Hopen dat Tadas zich netjes aan de datums kan houden deze keer.
idem hier hans (op alle fronten)

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Nog een uurtje en dan gaan we er weer voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhans schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:31:
Sjonge jonge,

Klinkt een beetje als een verstappen mentaliteit, de laatste race (A1) je auto de pitbox in crossen omdat je er geen zin meer in hebt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Promotie voor Sander naar C2 is een feit. Zijn concurrent heeft zojuist zijn engine opgeblazen.

Gefeliciteerd Sander, je hebt het verdient *O*

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Gefeliciteerd :)

Ik heb mn 8e pole op rij binnen gesleept. Ben benieuwd, regen is meestal niet mn sterkste kant, wat de race gaat brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Feli Sander met je promotie!

Heb zojuist een keurige race gereden met als resultaat een keurige 2e plek. Als het goed is ben ik uiteindelijk 7e geworden in het kampioenschap (nrs 5 t/m 9 zitten dicht bij elkaar).
Dit belooft dus een spannend volgend seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Denk je de laatste race nog even een podium te pakken gaat die gearbox 10 ronden voor het eind naar zijn grootje :(
Geen punten dus deze race. Ben benieuwd hoeveel plaatsen ik ga zakken in het klassement. Volgend seizoen maar top 3 denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

In de laatste race van het seizoen heb een 5e plaats weten op te eisen, mede doordat er maarliefst 8 van de 16 coureurs uitvielen met problemen. Halverwege de race hoopte ik stiekum nog even op een 3e plaats maar dat mocht helaas niet zo wezen. Maar een 5e plaats is netjes denk ik.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Oh damn, merk nu pas dat ik de compleet verkeerde strategie heb genomen :( Nou goed, dat wordt geen winst vandaag. Hopelijk nog wel een podium :)

Vermoeden lijkt te kloppen. 10 rondjes te gaan, 20sec achter. Kan nu nog wel iets goedmaken, maar nevernooitniet (olav mol style) 20 seconden. Anyway, wel weer de snelste ronde, dat is mijn 13e op rij geloof ik :P

[ Voor 42% gewijzigd door Joss op 09-11-2007 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik heb 2 sponsor aanbiedingen staan en heb nog plek voor 1. Is het verstandig 1 van deze te accepteren of kan ik ze beter laten staan in verband met de reset/update?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:33:
Ik heb 2 sponsor aanbiedingen staan en heb nog plek voor 1. Is het verstandig 1 van deze te accepteren of kan ik ze beter laten staan in verband met de reset/update?
Maakt (hoogstwaarschijnlijk) geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Beetje teleurstellend resultaat na zo'n succesvol seizoen. Ik had al problemen met het vinden van een goeie DQP setting en ben niet verder gekomen dan 93%, en in de race bleek mijn DRP 91% te zijn :(

Voordat de eerste ronde afgelopen was lag ik alweer laatste, rijders foutje.... Dan word je vervolgens door iedereen opgehouden wat je wat extra tijd kost. De snelheid zat er ook gewoon niet in vandaag, maar dat zal wel door de magere wet driving skill komen.

Toch nog 4de geworden terwijl p3 er zeker in had gezeten. Nouja ik hoef niet te klagen met deze resultaten:
100% finishen
16 uit 17 races in de punten
11 uit 17 races op podium
4 overwinningen
Drivers Championship
Team Championship
Cup Champion

Nu C2 onveilig maken 8)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 18:46

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Nou, na een bagger P, WU en Q alsnog in de punten door een redelijk goede strategie :) Een 1 stopper waarbij iets over de helft de regen zou komen en op 1 rondje na goed uitgerekend. P6 in de race na te starten vanaf P 17, kon minder zeg maar :) Handhaving in de C3 en nu hopen dat het komend seizoen niet weer zo lastig wordt, veel mensen met punten dus ik hoop op wat minder tegenstand maar vooral op een teamgenoot die wel gewoon zijn best doet en niet zo'n minkukel die het na 4 races laat zitten.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Nog een die naar C2 gaat! *O*

In het klassement had ik 2 punten voorsprong op de nummer 4. Maar gelukkig was zijn coureur een beetje zenuwachtig en in rondje 26 lag die er uit "Lost Control"

*O* Hoppa!!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
11 Nederlanders (incl jou Willem) naar de C2 dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb expres dit hele seizoen geen motor updates gedaan om maar niet te promoveren. Eerst mijn auto maar eens omhoog tillen. En na een seizoen lang zit ik dan toch op 73 efficiency gemiddeld waar ik wel tevreden mee ben. En toch nog regelmatig podium gereden, deze race 2e :D.

Volgend seizoen maar gaan voor de promotie (naar C2), moet goed te doen zijn, niveau is me toch wel meegevallen in C3. Dacht dat ik moeite zou hebben om een puntje te pakken maar om zelfs zonder engine upgrade nou nog podiums te rijden regelmatig...

We zien het wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Joss schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 09:57:
11 Nederlanders (incl jou Willem) naar de C2 dus :)
Ben benieuwd of we een groep krijgen met alleen tweakers. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Dank dank :)

De race zelf viel een beetje tegen maar gelukkig blies de concurrent zijn engine op, ik lag op een nette P3 maar tijdens het inhalen van de nummer 2 ging mijn voorvleugel eraf waardoor hij het kampioenschap verloren heeft en ik slechts op een P7 gefinisht ben...en volgend jaar is hij m'n teamgenoot! :D

Wesley, succes met de strijd om promotie volgend seizoen! Je hebt nu een dusdanig hoge efficiency op je aero en de rest dat ik denk dat je volgend seizoen met een goede engine zeker voor de podiumplaatsen kunt gaan, zeker als je kijkt naar hoe goed je het nu al bij kunt houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Stomme vraag, maar als ik nu design orders geef worden deze dan in de winterstop uitgevoerd of blijven deze staan tot na race 1 van volgend seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderF1 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:04:
Stomme vraag, maar als ik nu design orders geef worden deze dan in de winterstop uitgevoerd of blijven deze staan tot na race 1 van volgend seizoen?
tot na race 1 volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SugoiX
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-09 17:59
Heel dom van mij ... Dacht dat ik een tijdje terug een nieuwe Designer en CD heb getekend. Maar nu blijft dat ik alleen mijn driver zijn contract heb verlengd. 8)7

En juist gebeurd dit wanneer ik de volgende seizoen naar C3 ga ... |:(

[ Voor 7% gewijzigd door SugoiX op 10-11-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Geen heel groot drama, in C3 kun je dan nog leuk meekomen denk ik.

Mijn driver is achteraf gezien toch wel erg oud... 35 jaar, volgend jaar 36 terwijl er een goede 32 jarige driver beschikbaar was, misschien beter toch voor hem kunnen kiezen...

Mijn toekomstig teamgenoot heeft een driver van 21 met minimaal mindere stats dan de mijne, daar heb ik vorig seizoen en dit seizoen toch echt een beetje de boot gemist en is toch wel erg belangrijke factor...

[ Voor 30% gewijzigd door Sanderrr op 10-11-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 20:26
Dankzij de laatste race ben ik zelf nog opgeklommen naar plaats 6 in de stand :). Ik heb een redelijk seizoen achter de rug waarin ik regelmatig op plaats 5 - 8 ben terecht gekomen. Helaas geen podium kunnen scoren, alhoewel wel met mijn teammaat The_DoubleU een 3e plek in de team competitie gescoord :D

Ik kijk alweer erg uit naar volgend seizoen. Heb een redelijke designer (79) kunnen inhuren dus ik hoop mijn auto wat op nivo te krijgen. Ook een redelijke driver en cdirector ingehuurd. Alledrie voor 2 seizoenen, ik hoop dat de nieuwe markt hier niet teveel in mijn nadeel is.

Vorig seizoen was mijn eerste volledige seizoen, ik had nog geen doelstelling. Nu stel ik mezelf wel een doelstellingen:

Stand: Top 5.

Lijkt me een logische stap na mijn 6e plaats dit seizoen.

Races: Minimaal eenmaal een podium.

Ook een logische stap.

Financien: Efficient met mijn geld omspringen.

Dit seizoen wat stomme dingen gedaan die me onnodig geld gekost hebben. Ook een paar maal vergeten onderdelen te bouwen. Deze foutjes wil ik niet weer maken, dat scheelt me zo 10M!

En natuurlijk heel belangrijk, beter worden. Daarmee bedoel ik voornamelijk het verbeteren van mijn auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Hee Saev!
Wat is dat nu voor een doelstelling? Top 5, pffff.
Ik verwacht minstens een Top 3 van jou volgend seizoen, zodat ik je weer als team mate heb in C2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Saev schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:41:
Vorig seizoen was mijn eerste volledige seizoen, ik had nog geen doelstelling. Nu stel ik mezelf wel een doelstellingen:

Stand: Top 5.

Lijkt me een logische stap na mijn 6e plaats dit seizoen.

Races: Minimaal eenmaal een podium.

Ook een logische stap.
Als je nu 6e bent geworden vind ik Top 5 niet echt een doelstelling. En zeker niet met maar minimaal 1 podium. Top 3 moet dan kunnen met minimaal 3 overwinningen.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 20:26
Ja ik ben waarschijnlijk wat te lief voor mezelf. Mijn huidige doelstellingen moeten idd redelijk makkelijk te realiseren zijn. Goed op jullie aandringen:

Stand: Top 3.
Race: Minimaal 1 overwinning.

3 overwinningen vind ik wat te veel van het goede, heb tenslotte niet eens een podium gescoord dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Saev schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:34:
Ja ik ben waarschijnlijk wat te lief voor mezelf. Mijn huidige doelstellingen moeten idd redelijk makkelijk te realiseren zijn. Goed op jullie aandringen:

Stand: Top 3.
Race: Minimaal 1 overwinning.

3 overwinningen vind ik wat te veel van het goede, heb tenslotte niet eens een podium gescoord dit seizoen.
Je zal maar met zo'n Reggie Biemans in de competitie zitten die 11 van de 17 races wint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mijn doelstelling voor komend seizoen is ook promotie, maar ik ben me heel erg bewust van het feit dat dat moeilijk gaat worden. Er zijn wat hele goede managers die iedere wedstrijd met me streden om de punten, velen van hen hadden meer pech dan ik: ben dit seizoen 3x uitgevallen volgens mij :)

Ik betwijfel of ik m'n doelstelling haal, omdat ik volgend jaar wat moet besparen op m'n leveranciers en ik er nog niet uit ben of dat de motor of de banden gaat/gaan worden :P Beide moeten van goede kwaliteit zijn om ver te komen in het kampioenschap, maar ik ga op minstens 1 punt achteruit. Misschien dat het dus gewoon weer een p6-positie gaat worden :P

Hoe dan ook: heb vorige race niet kunnen zien, helaas. Niet live iig, en aangezien ik de uitslag al ken, vind ik het ook niet leuk om alsnog te gaan kijken :) Achja, zesde in het kampioenschap, ik ben er blij mee aangezien m'n doelstelling top10 was. Ik ben gelijk in punten geëindigd met Aleks Petrov, maar hij heeft een p4 gehaald (we hebben evenveel p2's en p3'en), dus hij staat boven me :P Wel een mooie 3M bonus aan het eind van het seizoen dus \o/

[ Voor 25% gewijzigd door Grrrrrene op 10-11-2007 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap niet helemaal waarom je niet op winst (in cash) kan rijden in C3 rene? Je hebt dezelfde eindstand als mij (zelfs 7 puntjes meer gehaald in het seizoen) en ik draai toch al het hele seizoen winst eigenlijk. Alleen door het excessieve gebruik van de staff training knop (elke race 2-3x) heb ik -20 miljoen als 'season profit/loss'.

En als je volgend seizoen voor de top 3 wil gaan dan krijg je alleen maar meer inkomsten natuurlijk :).

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 03:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Na een half seizoen leren in C4, is mijn doelstelling voor volgend jaar in ieder geval promotie en regelmatig op het podium moet geen probleem zijn.
Daarnaast wil ik minstens 1 race winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
In m'n debuutjaar C3 gelijk het team en het rijderskampioenschap gewonnen !!! *O* Hoewel ik de laatste race aan een 7e plek genoeg had toch vol gegaan en met een beetje risico (tyres wearing out ;) ) van start tot finish op kop gelegen. Een samenvatting van mijn seizoen:

Alle races uitgereden.
3 overwinningen
8 2e plaatsen
slechts twee keer buiten de punten (kapotte wings)
107 punten behaald
3 poles
3 snelste rondes

Bovendien betere staff binnengehaald, m'n driver flink verbeterd en m'n wagen is op alle fronten (met name gewicht en kosten) flink verbeterd. Ik ben benieuwd naar C2 volgend seizoen, waarschijnlijk een stuk minder makkelijk dan afgelopen jaar.

Fellicaties voor alle kampioenen / promovendi op GoT d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Sempy schreef op zondag 11 november 2007 @ 12:50:
In m'n debuutjaar C3 gelijk het team en het rijderskampioenschap gewonnen !!! *O* Hoewel ik de laatste race aan een 7e plek genoeg had toch vol gegaan en met een beetje risico (tyres wearing out ;) ) van start tot finish op kop gelegen. Een samenvatting van mijn seizoen:

Alle races uitgereden.
3 overwinningen
8 2e plaatsen
slechts twee keer buiten de punten (kapotte wings)
107 punten behaald
3 poles
3 snelste rondes

Bovendien betere staff binnengehaald, m'n driver flink verbeterd en m'n wagen is op alle fronten (met name gewicht en kosten) flink verbeterd. Ik ben benieuwd naar C2 volgend seizoen, waarschijnlijk een stuk minder makkelijk dan afgelopen jaar.

Fellicaties voor alle kampioenen / promovendi op GoT d:)b
Knap gedaan, gefeliciteerd :). Volgens mij kom je in mijn groep terecht, C2G2. Als je nog een teamgenoot zoekt houd ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

In diezelfde lijn, wie zijn GoT-ers uit de groepen C3G9 t/m G12 die gepromoveerd zijn? Dan weet ik ook weer wat er (waarschijnlijk) in C2G3 komt, aangezien mijn huidige Poolse teamgenoot niet vooruit te branden is ben ik voor volgend seizoen op zoek naar een teamgenoot met meer kans op punten...

Afgelopen seizoen C2G3:

1x overwinning
3x 2e plek
3x DNF
1x GB
41 punten, 7e plek in het kampioenschap
1/2 finale cup

Doelstellingen volgend seizoen:
minstens 2 overwinningen
minstens 4 podiumplekken
top 5 klassement

[ Voor 10% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 11-11-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Pfff nou het heeft niet zo mogen zijn, jammer genoeg niet het rijderskampioenschap binnen kunnen halen, maar gelukkig wel de cup :)
2e geworden laatste race, maar ik heb gewoon de snelheid niet om van de #1 te winnen :(
Mijn seizoen was erg rooskleurig :)

8x 2e
2x 3e
2x 4e
1x 5e
2x 9e
1x 10e
1x 19e (DNF) (gecrashed met 99% DRP!!)
Cup Winner
Team Championship Winner
Money Loser ;)
1 Pole :(
7 a 8 fastest laps

Ik ga hoogstwaarschijnlijk naar C2G3.
Tijd voor wat orienterend werk voor de teamgenoot van volgend jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
1x P1
3x P2
4x P3
3x P4

Ik denk ongeveer 5x pole position (Geen supporter meer dus geen data :( Misschien kan Wesley even voor me kijken? ;)) en 1 of 2 snelste rondes.

1x DNF
1x Gearbox
2x Aanrijding en vleugel kwijt

Cup slechts de 2e ronde aangezien ik toen net even minder ging en mijn cup tegenstander toen zijn enige snelle periode had en in het teamkampioenschap 2e geworden.

C2G1 volgend seizoen, ik heb al een afspraak voor een team met een Belg uit mijn group maar als iemand van hier in dezelfde group komt dan is dat misschien efficienter :)

[ Voor 53% gewijzigd door Sanderrr op 11-11-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dit vraagt om een polletje voor volgend seizoen:

Poll: Waar verwacht jij volgend seizoen te eindigen?
Kampioenen! (1)
Promotie (2-3)
Vechten voor promotie (4-6)
Middenveld (7-12)
Vechten voor lijfsbehoud (13-17)
Degradatie (>18)
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=244857&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Sander jij had inderdaad 5x de pole te pakken.

Mijn seizoen:

1x 2e
1x 4e
3x 5e
3x 6e
3x 8e
1x 10e
1x 11e
1x 13e (Electronics & Gearbox defect)
1x 14e (Monocoque defect)
2x 15e (1x Hydraulics defect & 1x Gearbox defect)

Dit was goed voor een 8e plaats in het kampioenschap met 37 punten.

Voor de verandering zal ik is realistisch wezen met de voorspelling voor volgend jaar:

Rijderskampioenschap winnen
Teamkampioenschap winnen
Cup winnen

5 overwinningen
10 podiums

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Omdat ik dacht nog een seizoen in C3 te blijven heb ik een wat mindere maar jonge rijder genomen. Mijn plan was om die een seizoen op te leiden, dan 1ste worden in C3 en dan een zeer goede rijder in C2 te hebben.
Dus ik zit nu in C2 met een onervaren rijder, dus ik ben bang dat het vechten wordt om in C2 te blijven.

Ik zat in C3-G12 kom ik dan in C2-G3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voted kampioen :). In ieder geval promoveren, dat is het doel in ieder geval.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.