Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.418 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Joss schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:33:
De leeftijdsbug van coureurs schijnt gefixed te zijn... :D
* Luuk_Luchtloper gaat meteen ff checken :D

Edit: Klopt idd, gelukkig, nu is m'n driver weer gewoon 28 en kan ie toch weer iets langer mee...

[ Voor 18% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 01-11-2007 22:17 ]

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Pfff, toch mooi dat er blijkbaar toch een backup of log was :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

VInd het spelletje na mijn uitval van vanmiddag toch weer wat minder leuk. Een inventarisatie van mijn seizoen:

race 15: Gearbox mailfunctioning
race 14: Engine exploded
race 13: Normaal uitgereden, 2e geworden
race 12: Suspension damaged
race 11: Brakes are overheating
race 10: Normaal uitgereden, 2e geworden
race 9: suspension damaged
race 8: normaal uitgereden, 3e geworden
race 7: engine exploded
race 6: normaal uitgereden, 4e geworden
race 5: normaal uitgereden, 1e geworden
race 4: driver crashed into the barriers
race 3: normaal uitgereden, 2e geworden
race 2: normaal uitgereden, 1e geworden
race 1: normaal uitgereden, 1e geworden

De eerste zes races had ik afgezien van een crash nog goede hoop op het kampioenschap, daarna begon de ellende. Van de laatste 9 races heb ik er drie uitgereden, allemaal door klotedingen waar je niks aan kan doen. Ik sta nu 5e terwijl ik veel hoger had moeten staan (in veel van de races waar ik uitviel of een mankement kreeg lag ik 1e of 2e). Revs zijn meestal 97, DQP zit meestal ergens in de 90+ (vaak tussen 94 en 97, wel met uitschieters naar boven en beneden). Auto is altijd 98/99 procent in topconditie voor de qualificatie. En alle ongelukken gebeuren altijd een paar rondjes voor het einde zodat ik wel met een compleet versleten auto zit waarvan ik alle onderdelen moet vervangen.

Ik ben benieuwd wat er maandag gebeurd. Misschien gaat mijn coureur er met de tankinstallatie vandoor. Dat is het enige wat ik nog niet heb zien gebeuren.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

2 Elskamp PB 1:14.154 +0.311 +0.311
3 Hakki Burak 1:14.182 +0.339 +0.028
4 Clark Keith 1:14.182 +0.339 +0.000
5 Carlgren Henrik 1:14.241 +0.398 +0.059

Hmmm, lekker dicht op elkaar... 4 man binnen 0,1 sec :S
(maar sta dus voorlopig wel weer prima 2e stek met de Q)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racinday!! *O*

Blijkbaar weer eens wat gemist, weinig tijd gehad de afgelopen dagen, maar vooruit, alsnog...

Gefeliciteerd Joss! *O* Dus eindelijk de stap durven nemen om promoveren? :P

De aankomende race maar eens de stap genomen om op een 3stopper te vertrekken. Normaal gesproken is het voor mij niet veel sneller, maar de laatste races wordt ik nogal geblockt door langzamere gasten die op een 3 stopper staan. Met als gevolg dat ik de aansluiting mis met de top 8. Vaak kom ik nog wel in de punten, maar er zit meer in. Een 1 stopper heb al een keer getest, maar dat resulteert ook in een 8e/10e plaats.. Maar eens kijken wat het op levert....

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nog geen *O* Hoppatee, Racingday!! *O* vandaag? O-)
Edit: Dus toch wel *O* Hoppatee, Racingday!! *O* :+

Remus Daniel staat met een versleten auto op de grid en is vergeten te repareren, eindelijk 's een foutje daar. Als Christian nu uitvalt kunnen we daar allemaal van profiteren :P Ik hoop eigenlijk dat Panagiotis promoveert, ik denk nml dat Zoltan enorme geldproblemen heeft volgend seizoen met z'n Ferrari-motor, Bridgestone-banden en beste coureur van het veld :)

Anyway: 8e op de grid, ik hoop dat er niet te veel meer onderdoor duiken, zodat ik top10 blijf.

[ Voor 25% gewijzigd door Grrrrrene op 02-11-2007 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
En ja hoor.
Ook ik ben weer eens vergeten om mijn bolide te repareren.
Dus ik hoop dat ik het red om de race uit te rijden zonder dat er ook maar iets stuk gaat.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
Twee Q-rondjes gedaan (na de reparatie :X ) en we staan weer op de voorlopige pole :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss nu je kampioen bent wordt het dan geen tijd om ook eens iemand anders te laten winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay _/-\o_ Me eerste podium plekje (3e)! Mede mogelijk gemaakt door een van de miscalcutaties van mijn concurenten. De laatse ronde zonder het oh zo nodige fuel :).

Ben nog nieuw, nog maar 3 races tot nu toe. Wel leuk om te zien dat je elke dag het spelletje beter gaat begrijpen en ook meer succes behaald :). Nu nog een paar races zonder problemen :X .

Zelfde mazzel voor Rens die lag 2e de laatste ronde door een geplofde band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:11:
Joss nu je kampioen bent wordt het dan geen tijd om ook eens iemand anders te laten winnen?
Ik heb al drie andere mensen laten winnen! >:)

Ik zou nog wel willen dat mn teamgenoot een race wint, maar dat lijkt er niet meer in te zitten. Hij is een beetje ingehaald, op snelheid, door de man die 3e staat in het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
Bah. Laatste race weet ik niet wat er mis is gegaan. Een DRP van 98% en toch een magere 12e plek.

Voor de race van vandaag sta ik niet zo good in de Quali. Maar toch een DQP van 98-99%. We zullen zien wat de race ons brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kroketje schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:56:
Bah. Laatste race weet ik niet wat er mis is gegaan. Een DRP van 98% en toch een magere 12e plek.

Voor de race van vandaag sta ik niet zo good in de Quali. Maar toch een DQP van 98-99%. We zullen zien wat de race ons brengt.
Setup, wagen, strategie, coureur... Er zijn zoveel punten waar jij nog beter op (moet) kun(t)nen. (ok, die haakjes werken niet, maar je snapt wel wat ik bedoel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Joss schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:00:
[...]

Setup, wagen, strategie, coureur... Er zijn zoveel punten waar jij nog beter op (moet) kun(t)nen. (ok, die haakjes werken niet, maar je snapt wel wat ik bedoel :P )
sorry, maar 2 races geleden werd ik 9e met 77DRP :/ En ik heb dus gewoon dezelfde wagen, strategie en betere coureur en setup. en betere DQP/DRP

[ Voor 12% gewijzigd door Kroketje op 02-11-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kroketje schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:27:
[...]

sorry, maar 2 races geleden werd ik 9e met 77DRP :/ En ik heb dus gewoon dezelfde wagen, strategie en betere coureur en setup. en betere DQP/DRP
Misschien werd je 9e omdat er 4 uit de top10 uitvielen en 1 niet mee reed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Grrrrrene schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 07:10:
Nog geen *O* Hoppatee, Racingday!! *O* vandaag? O-)
Edit: Dus toch wel *O* Hoppatee, Racingday!! *O* :+
Zo, zeker nog niet wakker om dat tijdstip? :+

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Toen ik begon te tikken stond hij er nog niet hoor :*

Wat een stilte hier trouwens, je zou haast zeggen dat er vanavond niet geracet wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:30:
Toen ik begon te tikken stond hij er nog niet hoor :*

Wat een stilte hier trouwens, je zou haast zeggen dat er vanavond niet geracet wordt ;)
Ja... Luuk heeft gewonnen vandaag d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ik zie dat de lijnen van de startgrid nu wel kloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:00:
zo ik zie dat de lijnen van de startgrid nu wel kloppen :)
Was ook heel moeilijk voor Neil :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik ben na 22 rondjes al uitgevallen door een mechanisch probleem. Wat het precies geweest is weet ik nog niet, ik kon namelijk het begin van de race niet live meekijken.

Ik besloot een paar uur voor de wedstrijd met 100% revs te gaan rijden aangezien mijn engine en gearbox een goede betrouwbaarheid hebben. Echter één van mijn onderdelen vond het blijkbaar nodig eerder te stoppen dan wanneer de finishvlag zou vallen :(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een dramatisch DQP toch nog een zevende plek en 2 punten mee naar huis weten te nemen op naar de pre-laatste race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Vanaf P1 uitgevallen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:16
Joss schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:31:
[...]

Ja... Luuk heeft gewonnen vandaag d:)b
Heel knap! Feli Luuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
M'n teamgenoot toch nog gewonnen! :D Heeft ie ook z'n eerste winst binnen. Sta nu wel 0-1 achter in de cup, maargoed, dan de laatste 2 races maar winnen?! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Vandaag weer is een waardeloze race gereden, 13e geworden :(
Mijn teamie, hier bekend als angeloonie, heeft het geloof ik opgegeven nadat we een beetje kritiek op hem hadden hier. Hij heeft namelijk nu al twee races niet meer gereden. Fijn zo'n teamgenoot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
6 flag: New Zealand Dinning Chas Mercedes BMW Michelin 37
7 flag: Netherlands Gerritsen Renesupporter Mercedes BMW Michelin 37
8 flag: United Kingdom Rowden James Mercedes BMW Goodyear 37
Zo, hoezo close in het kampioenschap? :D

5e geworden afgelopen race, Rowden stond een punt achter en werd 4e, maar hij is nog nooit 2e geworden blijkbaar, dus ik blijf 7e. Chas heeft een slechte race gereden en werd 8e. Hopelijk volgende race weer een goed resultaat zodat ik Chas en Rowden voor blijf en misschien ook Aleks Petrov (p6) inhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
*O* *O* *O* Kampioen!!!! *O* *O* *O*
Peter Adriaanse was in het begin van het seizoen erg snel en won de eerste 4 races met gemak. Tevens heeft hij ook veruit de beste rijder van de groep. Maar door zijn eigen fouten en technische problemen heeft hij de afgelopen 4 races nul punten gescoort. Dat kon hij niet gebruiken tegen iemand als ik die enorm veel geluk heeft en iedere race tot nu to heeft uitgereden (*knocks on wood)

Van de 15 races 1 race niet in de punten, 4 overwinningen, 10 podium plaatsen. Dit kan je wel een succesvol seizoen noemen 8)

Klein vraagje nog, als je team champion wordt promoveert je teamgenoot dan mee ookal staat hij onder de rijders niet in de top 3?

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Gefeliciteerd! Je teamgenoot mag niet mee (voor zover ik weet), zou ik ook niet eerlijk vinden aangezien ik boven hem sta in de ranglijst. Dan wil ik ook mee naar C2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Gefeliciteerd! En nee, je teamgenoot gaat niet mee als deze zich niet zelf binnen de top 3 heeft gereden (was wel zo in V1, teampromoties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch maar niet terug naar c4 kroketje? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Dank voor de felicitaties Joss en Reqiem!

Idd een grandioos moment voor team Luchtloper Racing: Als eerste GoT-er een overwinning in C2
En wat voor één... Na een mooie Q op P2 nam mijn driver de 1e plek rap over en heeft deze op de pit-momenten niet afgestaan. Uiteindelijk werd er soeverein gewonnen met een voorsprong van 20 sec. op de nummer 2.

De ondergebonden raketmotor van meer dan 885 pk draagt zeker bij aan de balachelijke snelheid waarmee het team over de baan vloog. Dit belooft nog wat voor de laatste 2 races... Nog mooi wat punten en geld pakken, streef naar een top 6 notering in de groep en hopelijk volgend seizoen dan een voorzichtige gooi doen naar een promotieplek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
hmm.. moet ik eigenlijk al suppliers voor komend seizoen gaan regelen?
ik heb namelijk niet echt veel keuze (1 motorsupplier, 1 gearbox supplier) ..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:04:
Dank voor de felicitaties Joss en Reqiem!

Idd een grandioos moment voor team Luchtloper Racing: Als eerste GoT-er een overwinning in C2
En wat voor één... Na een mooie Q op P2 nam mijn driver de 1e plek rap over en heeft deze op de pit-momenten niet afgestaan. Uiteindelijk werd er soeverein gewonnen met een voorsprong van 20 sec. op de nummer 2.

De ondergebonden raketmotor van meer dan 885 pk draagt zeker bij aan de balachelijke snelheid waarmee het team over de baan vloog. Dit belooft nog wat voor de laatste 2 races... Nog mooi wat punten en geld pakken, streef naar een top 6 notering in de groep en hopelijk volgend seizoen dan een voorzichtige gooi doen naar een promotieplek :D
Gefeliciteerd Luuk. Vind ik erg knap _/-\o_

Zou wat wezen als we over 2 seizoenen een GOT-er in C1 hebben, dan kijkt iedereen die kan van GOT de C1 race wel mee denk ik :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ik zat eens te rekenen met de skills van m'n coureur omdat ik afvroeg waaruit m'n DRP precies bestaat. Tot nu toe dacht ik dat als je al je skills optelt, je je feitelijke DRP hebt. Maar dat klopt kennelijk niet. Als ik al m'n skills optel kom ik op een veel hoger getal uit...?

Kan iemand me uitleggen waaruit je DRP (en of DQP) dan wel berekend wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Gisteren een superspannende race gereden, met m'n Roemeense concurrent voor het kampioenschap bijna de hele race met een marge van minder dan een seconde rondgereden. Op het eind leek ik net iets tekort te komen maar toen reed hij zijn voorvleugel eraf. Dus met een beetje geluk de race gewonnen en in het kampioenschap een 5 punten achterstand in een voorsprong van 3 punten omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Hier heeft helemaal niets gestaan :X B)

[ Voor 88% gewijzigd door Wes46 op 03-11-2007 23:16 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:21:
toch maar niet terug naar c4 kroketje? :9
er is nog hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Helemaal over het hoofd gezien, gefeliciteerd met je punt d:)b
(je zal wel blij zijn geweest dat ik ben uitgevallen :/ ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:23
Arrrgg. Het leek echt een super race te gaan worden. Q op p8, tijdens de race opgeklommen naar p5.....Maar het mocht alweer niet zo zijn. Na 20 rondjes vond mijn motor het genoeg geweest en met een big bang blies die het hele verhaaltje uit. Zonde..maar goed, ik doe weer een beetje mee. Ik ben blij dat ik de boel weer een beetje op de rails heb en ik hoop dat volgend seizoen beter gaat. Moet ook wel wat betreft finacien. Ik hou dit tempo nog 1 seizoen vol en dan moeten er resultaten komen, anders is het slus.

Wat gebeurd er eigenlijk als het geld op is ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik weet iig dat je dan geen biedingen meer kunt doen op de markt, dus krijg je random staff... Maar volgens mij draait de rest gewoon door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:29:
Ik weet iig dat je dan geen biedingen meer kunt doen op de markt, dus krijg je random staff... Maar volgens mij draait de rest gewoon door?
Vroegâh stond het in de regels, nu niet meer :( Volgensmij kon je ook geen onderdelen van de markt aanschaffen (dus nog wel uit je eigen fabriek), maargoed, wie doet dat uberhaupt tenzij ie vergeten is iets te bestellen.

Net zelf de P van Bahrain gedaan en dat ging wonderwel fantastisch. Moest van 0 beginnen maar had qua setup binnen 10 rondjes al een maximum 'range' van 5 en een DQP van 96%. Heb mn engine dus lekker kunnen sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 18-09 21:00

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Woehoe vooer het eerst een DQP van 99% :) Nu hopen dat het in de race goed uitpakt want ik moet nog even een paar puntjes halen om zeker te zijn van nog een seizoen C3.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Het lijkt wel of alle circuits sinds de reset bijzonder zijn geworden. DQP-berekening wilde totaal niet lukken op Melbourne, de P en WU lijken desondanks goed en voor de race probeer ik 's een gokje, waardoor m'n Q echt ontzettend slecht is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Heb nadat m'n driver weer nuchter is, na de overmatige alcoholinname aan champagne na de overwinning, weer m'n P en WU gedaan.
Het belooft weer een mooie race te gaan worden, wat ik kan zien aan tijden tot dusver... Met een DQP van 97% en flink rappe tijden gaan we weer volle bak voor een volgend podium (hopelijk natuurlijk weer de hoogste tree)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Afgelopen race 3e geworden, sta nu gedeeld 3e in het kampioenschap dus een deel van de achterstand goed kunnen maken, hopelijk wordt de misrekening in de fuel van 2 races terug me niet fataal, toch 10 punten gekost...

Voor de verandering maar weer eens voorlopige pole getraind ;)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
93 DQP en een voorlopig pole
* frankivo doet dansje *O*

alleen ... vergeten repairs te doen -O-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat ging gisteren ook bijna verkeerd bij mij :o M'n DQP wilde niet > 93% komen, dus ik was in de WU nog bezig met wat experimenteren, ook daar wilde DQP niet omhoog. Vervolgens zat ik al in het Q-scherm en was ik ff in Excel de brandstof aan het uitrekenen toen ik mijn "waarschuwing" zag dat ik nog moet repareren. Ik heb op het tabblad voor de raceplanning nml een waarschuwing in groen/rood neergezet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eind van het seizoen sluipen toch de foutejs erin merk ik toch bij meerdere mensen, zo ben ik vergeten op het knopje te drukken om de onderdelen te bestellen en mocht dus een hele auto bij de halfords halen die gelijk dus wel 30 kg zwaarder is om over de prijs nog maar niet te spreken.

Ach ik kon toch al niets meer verliezen of winnen dus dat maakt niet uit maar wel een leermomentje voro volgend seizoen dat ik dit soort fouten ook in een later stadium niet meer moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

(jarig!)
Zelfde hier heb tijdens de qual drp nog net op 91% kunnen krijgen.....sta nu gewoon voorlopig 2de met toch niet de minste achter me, heb m'n fuel wel drie keer gecheckt en er zit echt genoeg in en de race is full wet :s

Snap er niks van......hoop in de race ook nog een beetje mee te komen.
Ben nu met ontwikkelen bezig om een paar onderdelen wat goedkoper te krijgen.....hopelijk gaan we dan volgend seizoen een beetje winst draaien. Nu gaan er sloten met geld de verkeerde kant op.
Heb dit seizoen al 14m meer uitgegeven dan dat er binnen kwam inc voorbereiding komende race

[ Voor 7% gewijzigd door brid op 05-11-2007 08:41 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 08:33:
Eind van het seizoen sluipen toch de foutejs erin merk ik toch bij meerdere mensen, zo ben ik vergeten op het knopje te drukken om de onderdelen te bestellen en mocht dus een hele auto bij de halfords halen die gelijk dus wel 30 kg zwaarder is om over de prijs nog maar niet te spreken.

Ach ik kon toch al niets meer verliezen of winnen dus dat maakt niet uit maar wel een leermomentje voro volgend seizoen dat ik dit soort fouten ook in een later stadium niet meer moet maken.
Hier ook, had alleen het geluk dat ik was uitgevallen vorige race. Zorgde wel voor flinke beschadiging aan de aerodynamics, maar gelukkig heb ik 20 repair uren... Start dus alsnog met een 94/95% auto, maar das toch alweer 5% minder dan normaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melbourne, toch niet echt een bijzondere DQP hier hoor. Dankzij info naturlijk een redelijke fijne percentage gekomen.

P2 gekwalificieerd voor nu. Maar daar gaan er nog wel 5 onder ofzo. Wordt tijd dat we weer in beetje gaan scoren. Val meer uit dan ik ze uitrij. Heeft me toch al heel wat miljoentjes gekost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Joss schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:25:
[...]

Hier ook, had alleen het geluk dat ik was uitgevallen vorige race. Zorgde wel voor flinke beschadiging aan de aerodynamics, maar gelukkig heb ik 20 repair uren... Start dus alsnog met een 94/95% auto, maar das toch alweer 5% minder dan normaal :P
20 repair uren?! Hoeveel betaal jij voor je staff dan wel niet? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op maandag 05 november 2007 @ 00:12:
Afgelopen race 3e geworden, sta nu gedeeld 3e in het kampioenschap dus een deel van de achterstand goed kunnen maken, hopelijk wordt de misrekening in de fuel van 2 races terug me niet fataal, toch 10 punten gekost...

Voor de verandering maar weer eens voorlopige pole getraind ;)
Je bent zeker vergeten dat je de afgelopen 3 keer ook al op pole stond :P

Ik ben weer veel te langzaam. Mijn DQP is 96% en ik heb verschillende setups kunnen proberen maar met allemaal ben ik toch zo'n 2 seconden te langzaam :'(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Vorige keer stond ik slechts 4e, de drie keer daarvoor pole geloof ik ;) Jij had gewoon een goede engine upgrade moeten hebben want dat scheelt ongeloofelijk veel tijd... Ik ben vergeten een nieuwe suspension en hydraulics te kopen (waar ik juist de laatste keren veel design uren in gestoken had) dus ik rij met een niet geheel up-to-date auto... :(

Als ik die ene race niet zonder fuel was komen te staan dan had ik nu zeker gelijk gestaan met Yves (nr2) maar nu ga ik een uitermate spannende seizoensfinale in. Moulitas heeft 2 races gewonnen en ik slechts 1 dus bij een gelijke stand promoveert hij, in de laatste races was zijn pace minimaal gelijk (zoniet sneller)... Financieel mag ik dit seizoen niet klagen, begonnen met 50M en sta nu op 60M :)

Wat doe jij qua strategie Wes?

[ Voor 12% gewijzigd door Sanderrr op 05-11-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
The_FrankO schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:03:
[...]

20 repair uren?! Hoeveel betaal jij voor je staff dan wel niet? :o
Ze verdienen momenteel gemiddeld 25.000 per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Voorlopige pole gepakt *O*
Next season (29) changes

1. Markets search, open for everyone, you can bid on any Driver/Designer/C.Director you want.

2. Income scaled down to lower classes. Each class will make about 15% less race income than class above. This will hurt C4 the most, but there is way too much money in their bank accounts and it was unbalanced with their spending, making overspending a habit that is not healthy and promoting to higher class presented financial management challenge which they were unprepared for.

3. Tax system changed. Taxes: <20M not taxable, 10% on 20-40M, 20% on 40-60M, 30% on 60-80M, 40% on 80-100M, 50% on over 100M. So someone with 150M in their bank account pays 47.5M in taxes at the end of THIS season:
0 taxes on balance under 20M,
2M taxes on balance 20-40M (20*10%=2M)
4M taxes on balance 40-60M (20*20%=4M)
6M taxes on balance 60-80M (20*30%=6M)
8M taxes on balance 80-100M (20*40%=8M)
25M taxes on balance 100-150M (50*50%=25M)
0+2+4+6+8+25=45M taxes

4. Parts reliability/failures formulas revisited. Parts will fail much more at lower condition levels, but will be more reliable when new or almost new. However, at the start of the race parts that are new, will be worn at the end of it, so even if your car is all shiny and new 100%, something still can fail. Also many new levels of failures have been introduced, so terminal failures will be rare, most often it will be some kind of malfunction that allows to continue the race and get decent result.

5. Aero testing will have a bit smaller effects (about 33% smaller). Driver will train about 50% slower during testing (Setup & tuneup will give a bit higher gains then others). Fast driver training has created many super drivers and this will create problems in the drivers market in the long run. So we are slowing down drivers’ development a little bit.

6. Default parts efficiency will be 30, so everyone will lose regular end of season 20% of design and another 10 point in effectiveness on top of that. Design improvement formula will change a little bit, design will get better slower than until now. Old formula was meant for 50 default efficiency, so it has to be adjusted for changes.

7. When you win race sponsors will pay only win bonus, not the points bonus. Win bonus will be a bit higher than 10 times point bonus, unless you have renegotiated it so that point bonus is higher, but otherwise, winning will still give higher income than scoring 10 points. Note, that when winning the race for driver you pay only win bonus, so now it will be consistent across the game

8. Team renewal costs reduced to 0.5M, each class get 5M more for team championship (Class 1: 25,000,000; Class 2: 23,000,000; Class 3: 21,000,000; Class 4: 19,000,000).

9. Championship bonuses increased by 5M for Class 1, 4M for Class2, 3M for Class 3, 2M for Class 4 so for Class 1 they will be: champion: 15,000,000; 2nd place: 14,000,000; 3rd place: 13,000,000;4th place: 12,000,000…

There may be more changes, but this is the best overview that we can present now.

Dates
Friday, 9 November, 2007 : last race of season 28.
Monday, 12 November,2007: F1TIME closed to prepare for the new season.
Tuesday, 13 November, 2007: F1TIME season #29 starts, offices open.
Monday, 19 November, 2007: First (C4) races of the new season, C1 races next day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
WHooohooo door de mooie winst van vandaag is de strijd om de 3de plaats weer in volle gang in C4G5. Met nog 1 race te gaan zijn er nog 3 kanshebbers die strijden om de 3de plaats en promotie.
Vorige week leek het er op dat ik af ging haken maar na de winst van vandaag en tegenvallende resultaten van de concurrentie sta ik nu op de 3de plaats.

1 Olišauskas Andrius 87
2 Warecka Patrycja 77
3 van de Pol Ruud 64
4 Rossi Stefano 64
5 Vettori Simone 63

Op naar de laatste race! Hopelijk kunnen we promotie veilig stellen. Zou echt mooi zijn!

BTW benieuwd of Tadas die startdatum echt kan realiseren.

[ Voor 4% gewijzigd door Rudolf op 05-11-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 18-09 19:33
WTF: Mijn soft tires houden het maar 15 ronden uit. 15 ronden van < 4km, dus minder dan 60 km! Met een DRP van 90% en temperatuur van 5-6 graden boven de optimale waarde. Dat is toch ongelooflijk, dan heb je toch echt helemaal niks aan je soft tires? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
B-Force schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:27:
WTF: Mijn soft tires houden het maar 15 ronden uit. 15 ronden van < 4km, dus minder dan 60 km! Met een DRP van 90% en temperatuur van 5-6 graden boven de optimale waarde. Dat is toch ongelooflijk, dan heb je toch echt helemaal niks aan je soft tires? :(
Je mist nog 1 factor die bepaald hoe lang je tires meegaan. Of eigenlijk 2, maar nu verklap ik al teveel :). Daarbij maakt 90 of 98 % zeker een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 18-09 19:33
Requiem19 schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:29:
[...]

Je mist nog 1 factor die bepaald hoe lang je tires meegaan. Of eigenlijk 2, maar nu verklap ik al teveel :). Daarbij maakt 90 of 98 % zeker een verschil.
Ja, die factor weet ik, maar dan nog: je hebt toch helemaal niks aan deze banden (softs) of wel? Je bent dan sowieso verplicht tot 4 stops als alles zo;n beetje perfect is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

B-Force schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:27:
Als je letterlijk gedaan hebt wat je schrijft maak je een denkfout.

Ik heb zelf een driestopper geprobeerd op softs. Het was een beetje een gok omdat ik mijn strategie bepaald heb op factoren waarvan ik niet zeker wist of ze in het spel zaten maar het heeft goed uitgepakt. Ik heb niet eens meldingen over wear gehad en (afgezien van mijn teamgenoot die 2e werd) het hele veld op een ronde gezet (ik had die overwinning trouwens ook hard nodig, ik sta nu weer derde maar ik stond 5e op een flinke achterstand).

Ik zou trouwens wel eens willen weten wat precies de waardes zijn waar we mee begonnen zijn van de onderdelen (de efficiency, weight, space en cost bij design). Is er een manier om daar nu nog achter te komen?
Joss schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:54:
[...]

Ze verdienen momenteel gemiddeld 25.000 per persoon.
Ik zit nu op 14 repair uren. Het is dit seizoen iedere keer met een paar procent gestegen omdat ik alles getraind heb (heeft ook veel gekost, maar ik zie het nu wel terug in de repair uren en snellere pitstops). Ik denk dat ik volgend seizoen wel minder ga trainen, misschien dan alleen nog op repair uren. Ligt ook een beetje aan de inkomsten (ik hoop dan toch in C3 te rijden en dan is het maar afwachten of je mee kan komen).

[ Voor 31% gewijzigd door Marzman op 05-11-2007 18:43 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
B-Force schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:35:
[...]

Ja, die factor weet ik, maar dan nog: je hebt toch helemaal niks aan deze banden (softs) of wel? Je bent dan sowieso verplicht tot 4 stops als alles zo;n beetje perfect is...
Ben ik niet met je eens. Een 2-stop is zeker mogelijk met softs. In sommige gevallen zelfs een 1 stop. Afhankelijk van je bandenmerk, temperatuur, het circuit, en je DRP.

Op Hockenheim dit seizoen heb ik wel een aardige race gereden met een 1 stop op mediums. Was ook krap, maar ging net :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Requiem19 schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:41:
[...]

Ben ik niet met je eens. Een 2-stop is zeker mogelijk met softs. In sommige gevallen zelfs een 1 stop. Afhankelijk van je bandenmerk, temperatuur, het circuit, en je DRP.

Op Hockenheim dit seizoen heb ik wel een aardige race gereden met een 1 stop op mediums. Was ook krap, maar ging net :).
Er is nog een factor :) (er miste er twee waarvan jij er nu een verklapt hebt).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 21:18
Ik zit in een slechte reeks.
Opnieuw een zekere tweede plaats verspeeld door een engine blow :(

Promotie zit er niet meer in nu, wordt nog een jaar C4 voor mij vrees ik.

[ Voor 28% gewijzigd door Sleepie op 05-11-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Dan zie ik je volgend jaar wel :+ 2e race op rij dat mijn gearbox na een paar ronden besluit dat schakelen vermoeiend is en daarom maar 5 van de 6 versnellingen uitschakeld. Mijn kansen op promotie waren al klein, maar inmiddels gereduceerd tot 0 :'(

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Marzman schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:44:
[...]

Er is nog een factor :) (er miste er twee waarvan jij er nu een verklapt hebt).
Oe, nu wordt het spannend. Verzanden we cryptisch overloos gelul, of weet jij iets wat ik niet weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Full list of changes is available in forum, but here is a quick overview:
1. Markets search, open for everyone.
2. Income scaled down to lower classes.
3. Tax system changed. Taxes: <20M not taxable, 10% on 20-40M, 20% on 40-60M, 30% on 60-80M, 40% on 80-100M, 50% on over 100M.
4. Parts reliability/failures formulas revisited. Also many new levels of failures have been introduced.
5. Aero testing will have a bit smaller effects (about 33% smaller). Driver will train about 50% slower during testing.
6. Default parts efficiency will be 30, so everyone will lose regular end of season 20% of design and another 10 point in effectiveness on top of that.
7. When you win race sponsors will pay only win bonus, not the points bonus.
8. Team renewal costs reduced to 0.5M, each class get 5M more for team championship (Class 1: 25M; Class 2: 23M; Class 3: 21M; Class 4: 19M).
9. Championship bonuses increased by 5M for Class 1, 4M for Class2, 3M for Class 3, 2M for Class 4.

For more details and dates, please visit forum,

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Jah uh hij maakt iig een vrij grote denk fout denk ik :x

De optimale banden temparatuur van snelheid is een andere optimale banden temparatuur voor slijtage.

Lees de guide er nog maar eens goed op na.

@marzman kijk voordat je post, nog geen 4 posts voor je een uitgebreidere lijst van changes.

[ Voor 21% gewijzigd door siepeltjuh op 05-11-2007 19:54 ]

Can`t live without the mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Requiem19 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:46:
[...]

Oe, nu wordt het spannend. Verzanden we cryptisch overloos gelul, of weet jij iets wat ik niet weet :)
Nee hoor, want hij ligt erg voor de hand en jij weet hem ook alleen denk je er misschien nu niet aan. Kijk maar naar mijn laatste race :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
sigh.. start je met een gare auto..
gaar mn motor stuk, ipv de gare onderdelen :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:52:
Full list of changes is available in forum, but here is a quick overview:
Joss in "Het F1Time (Online Formule1 Management) ..." :?

@Marzman, ik voel nattigheid? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 05-11-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:19:
Vorige keer stond ik slechts 4e, de drie keer daarvoor pole geloof ik ;) Jij had gewoon een goede engine upgrade moeten hebben want dat scheelt ongeloofelijk veel tijd... Ik ben vergeten een nieuwe suspension en hydraulics te kopen (waar ik juist de laatste keren veel design uren in gestoken had) dus ik rij met een niet geheel up-to-date auto... :(

Als ik die ene race niet zonder fuel was komen te staan dan had ik nu zeker gelijk gestaan met Yves (nr2) maar nu ga ik een uitermate spannende seizoensfinale in. Moulitas heeft 2 races gewonnen en ik slechts 1 dus bij een gelijke stand promoveert hij, in de laatste races was zijn pace minimaal gelijk (zoniet sneller)... Financieel mag ik dit seizoen niet klagen, begonnen met 50M en sta nu op 60M :)

Wat doe jij qua strategie Wes?
Ik ga is een keer wat anders proberen dan normaal. Doordat wij na 54 minuten te maken hebben met lichte regenval heb ik besloten de race te verdelen in 4 gedeeltes dus een 3-stopper en dan op medium banden.

@ de veranderen voor volgend seizoen

Ik weet het niet. Volgens mij wil Tadas alles qua budget ineens radicaal omgooien. Als dat maar goed komt :o

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

siepeltjuh schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:52:
@marzman kijk voordat je post, nog geen 4 posts voor je een uitgebreidere lijst van changes.
Nog geen 4 posts boven me staat niks over changes ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Wes46 schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:36:
[...]

Ik ga is een keer wat anders proberen dan normaal. Doordat wij na 54 minuten te maken hebben met lichte regenval heb ik besloten de race te verdelen in 4 gedeeltes dus een 3-stopper en dan op medium banden.
Mhm, ik ga op een 2 stopper, ook op medium...misschien ben ik iets te overmoedig geweest en had ik beter voor hard kunnen gaan, komen we de komende race achter... Ik doe 2 stints van 18 laps op mediums en dan de laatste laps op intermediates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:36:
[...]

Mhm, ik ga op een 2 stopper, ook op medium...misschien ben ik iets te overmoedig geweest en had ik beter voor hard kunnen gaan, komen we de komende race achter... Ik doe 2 stints van 18 laps op mediums en dan de laatste laps op intermediates...
2 stop op medium kan ook wel denk ik. Maar moet je nagaan hoeveel ik tekort kom. Ik ben een stukje lichter dan jou qua brandstof en nog sta ik ruim een seconde achter 8)7

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
POWERRRRRRRRRRR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Brrr Afgelopen Race een klein foutje gemaakt in de banden strategy en weer is te overmoedig geweest, klapband en dus een 5e ipv een 2e plaats. De #2 is me tot 2 punten genaderd in het kampioenschap en is verdomd veel sneller dan dat ik ben :(
Gelukkig heb ik wel de eerste overwinning behaald in de cupfinale, en heb ik met mijn teamie het Team Championship weten veilig te stellen :D

Sta op dit moment op provisional pole op Shanghai ruim 3 tiende voorsprong op 2e plek en 1s voorsprong op #3 en #4 uit kampioenschap en 0.7s voor op me cup tegenstander :)

Ik heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

En ja, ik ben later dan anders, ik had een kleine callamiteit met een }:O
Nog 2 races, en dan wordt het 2 weken uit je neus eten met hindernissen, als Bubbelfiets zijn woord houd en er geen delay komt..... Tijd voor een paar schietgebedjes zeg maar :P

Good luck to you all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Goede regels voor volgend seizoen lijkt me zo, wordt in mijn geval nog wel ff veel staff trainen om de balans wat omlaag te krijgen met die nieuwe taxes. Ook goed dat er data voor alles zijn gepland, nu hopen dat ze gehaald worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Wat een draaaaama zo aan het eind van het seizoen zeg :o 'k Sta 16e in de Q en ik snap werkelijk niet waarom :X Mijn P en WU waren goed, terwijl ik dus ook nog 's met extra brandstof heb gereden en 90% revs op harde banden 8)7 In de Q is het echter ineens dikke ellende en ik heb de auto toch echt naar 100% gebracht. *zucht*

Nu maar hopen dat ik in de race een hoop goed kan maken. Bah, wat baal ik :( Teammaat Bart is gewoon bijna een seconde sneller met dezelfde tactiek! Ik heb alles gecheckt en doublechecked en ik heb op de juiste banden, met de juiste revs, juiste DQP, juiste setup en alles gereden. Ik snap er helemaal niks meer van :X

[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 06-11-2007 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik ga af op mijn 7e pole op rij en de 12e van het seizoen. Het begint in de race met 29 graden, maar na 55 minuten slaat hem om naar 36 graden. Heb toch een beetje riskante strategie gekozen, maargoed.

Sta door mn engine blowup 0-1 achter in de cup tegen mn teamgenoot. Op racesnelheid pak ik hem sowieso, maar de vraag is of de onderdelen deze keer meewerken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat vind ik het vervelende aan die cup en de willekeur van uitvallen: je kunt uit de cup geknikkerd worden door twee problemen achter elkaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dat is de charme van de cup :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Ben ik het hele seizoen rustig met mijn geld bezig om mijn budget niet al te erg te laten slinken, moet ik de helft gaan inleveren....

Dat word een grote fabriek en een hoop staff training :) Goed voor de verhoudingen dit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat vind ik net zoiets raars als iemand die van Italiaanse oldtimers houdt omdat het altijd spannend is of ze je van A naar B brengen zonder al te veel problemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Zoals het er nu uitziet mag ik starten vanaf P4. Al het hele raceweekend vooraan aan het meekachelen :) Nu maar afwachten of er niet nog van die zwaar irritante mensen zijn die vlak voor de race nog even snel alles erdoor raffelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o Me eerste overwinning! :o

Komt meer door fouten van anderen en uitvallen van snellere auto's maar goed... Toch goud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Me pole is gekaapt door de #2 met 0.087s. Nou maar hopen dat ik dat goed kan maken bij de start... en op hetzelfde tempo kan rijden zou leuk zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:12:
Dat vind ik net zoiets raars als iemand die van Italiaanse oldtimers houdt omdat het altijd spannend is of ze je van A naar B brengen zonder al te veel problemen :+
Beetje onzinnige vergelijking he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:52:
Wat een draaaaama zo aan het eind van het seizoen zeg :o 'k Sta 16e in de Q en ik snap werkelijk niet waarom :X Mijn P en WU waren goed, terwijl ik dus ook nog 's met extra brandstof heb gereden en 90% revs op harde banden 8)7 In de Q is het echter ineens dikke ellende en ik heb de auto toch echt naar 100% gebracht. *zucht*

Nu maar hopen dat ik in de race een hoop goed kan maken. Bah, wat baal ik :( Teammaat Bart is gewoon bijna een seconde sneller met dezelfde tactiek! Ik heb alles gecheckt en doublechecked en ik heb op de juiste banden, met de juiste revs, juiste DQP, juiste setup en alles gereden. Ik snap er helemaal niks meer van :X
nou nou beetje respect voor me hè! ;) Het mag duidelijk zijn dat ergens iets niet helemaal lekker bij je staat. Over het algemeen ben ik in Q vaak 0,4s sneller dan je. Dus die halve seconden kan in heel veel kleine dingetjes zitten(DQP,gewicht,banden(je hebt toch wel softs genomen he???:P))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik merkte trouwens dat voor de tweede race op rij, ik mn wings aan moest passen na de practice zonder verandering in weersomstandigheden... Verschil was nog redelijk groot (niet 1 of 2). Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

G#@$%#domme

Rijd een strakke toprace met een goed vooruitzicht op een podiumplek, val ik op 2/3e uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

(^%^*(%&$)(^&$#*(* nog an toe, rij je netjes op P2 met alle uitzicht op de winst rijdt die minkukel voor de 2e keer dit seizoen de wagen in de vangrail..... ik had in 1 keer zeker kunnen zijn van blijven rijden in de C3..... blergh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Deze race was niet slecht maar het had wel beter gekund. Begonnen op een vijfde plaats maar al snel een paar plaatsen afgezakt (zoals gewoonlijk). Zo'n vijf ronden voor het eind van de race lag ik 6e en met mijn boost laps de 4e plek kunnen pakken. Alleen heb ik deze meteen weer in mogen leveren nadat mijn gearbox er 2 ronden voor de finish geen zin meer in had. Maar een 6e plek is voor mijn doen wel ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:32
Mn eerste podiumplek in de C3! :D

Jammer genoeg dat ik zoveel tijd verlies tijdens pitstops anders het het zelfs P2 kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zenit schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:16:
Mn eerste podiumplek in de C3! :D

Jammer genoeg dat ik zoveel tijd verlies tijdens pitstops anders het het zelfs P2 kunnen zijn.
Zijn jouw pitstops langzamer dan die van anderen dan? Ik zit zelf vrij goed met mijn pitstops maar ik heb ook een hoop geld in training gestoken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:32
Ik lag 4 sec voor op de nr 3 bij mn 2e pitstop en hij ging 1 ronde later de pit in, gevolg: hij lag 1 sec voor mij na zijn pitstop. Bij de eerste pitstop verdubbelde mn achterstand op de koploper (5 > 10 sec). Het was mij bij andere wedstrijden ook al opgevallen, deze race was het extra zonde omdat ik het grootste deel van de race sneller was dan de nr 2.

Kortom ja, ik verlies veel bij de pitstops met 20 monteurs. Heb overigens heel het seizoen niet getrained, ik vrees dus ook dat het daar aan zal liggen... vind de training alleen zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, ik snap er niks meer van. Blijkbaar was m'n rijder er niet helemaal bij tijdens de Q, want in de race ging het geweldig. Van p18 naar p6 opgeklommen en daar gefinisht :D Voor de stand in het kampioenschap betekent dat dat ik van p7 naar p6 opgeklommen ben en slechts 2s achter Chas Dinning, de nummer 5 lig. Het zou leuk zijn als ik die nog kon pakken, maar ik ben realistisch: als ik uitval kan ik terugvallen tot p8 en krijg ik aan het eind van het seizoen helemaal geen bonus :o

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.