Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.414 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:15

j1nx

Geek - Enjoying life

brid schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:43:
[...]

Weet ook wel dat het zo langzaam gaat :9

Warmup lijk ik toch weer een redelijk achter stand te hebben op een aantal mensen, maar als ik dan na j1nx kijk die eerst in WU 0.7s sneller is en dan opeens 0.9s langzamer is snap ik er niks meer van.

Of is ie vergeten dat de qual droog is >:)
Laten we het er maar op houden dat het weer erg warm is en ik niet weer zo vaak wil stoppen als de laatste race

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Aaargh..weet ik mezelf op wonderbaarlijke wijze in 4 ronden van plekkie 6 naar 1 te rijden, heb ik me een ronde verrekend met de benzine :(

ik ga maar eens een hoge brug zoeken....

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
charops schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:55:
Aaargh..weet ik mezelf op wonderbaarlijke wijze in 4 ronden van plekkie 6 naar 1 te rijden, heb ik me een ronde verrekend met de benzine :(

ik ga maar eens een hoge brug zoeken....
Aiii, balen jong!

Doe niet moeilijk, pak een touw :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
en dan t risico lopen dat ik me wéér verreken en een te lang touw pak? Nee dank U , ik ga voor zeker ;)

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Zo, voorlopige pole, ben alleen beetje bang voor een bandenplof... 105 KM bij 27 graden op mediums...te doen?

Ik hoef geen exacte waarden maar een "Ja hoor" of "Mwoa" of "Echt niet!" zou handig zijn ;)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja, ach, mwoa, kweenie hoor :+

[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 25-10-2007 17:41 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:38:
Zo, voorlopige pole, ben alleen beetje bang voor een bandenplof... 105 KM bij 27 graden op mediums...te doen?

Ik hoef geen exacte waarden maar een "Ja hoor" of "Mwoa" of "Echt niet!" zou handig zijn ;)
Voor jou hoop ik wel dat het te doen is alleen voor mezelf hoop ik dat je dat niet red 8)7

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
SanderF1 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:38:

Het kan vriezen, het kan dooien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Mensen mensen, help :p Ik moet deze race goed eindigen om mijn P3 veilig te stellen maar ben bang dat ik teveel van de bandjes ga vragen... Vorige races ben ik allemaal op heeeel safe gegaan dus ik heb eig geen echt goede inschatting van tot hoever ik kan pushen...

Wes, wat voor strategie doe jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Joss schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:03:
[...]

Het kan vriezen, het kan dooien >:)
Lijkt me toch een gevalletje dooien bij 27 graden... :+

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:26
Zo op Magny Cours een voorlopige pole met een 1:07:999 :D

Hopelijk belooft dit ook weer eens punten, inmiddels weer 4 races geleden dat ik een puntje pakte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

j1nx schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:22:
[...]

Laten we het er maar op houden dat het weer erg warm is en ik niet weer zo vaak wil stoppen als de laatste race
Jij hebt banden die je meer dan 1,5 seconde per rondje langzamer maken? Zo groot is het verschil tussen hard- en soft nu ook weer niet.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:26
Misschien heeft hij banden die niet zo goed met hitte om kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Optimale temp heeft niet veel invloed op de slijtage.....
En om een indicatie te geven.....het hangt er van af welke band je hebt en hoe goed je dqp is.
Kans is redelijk dat je in ieder geval wear krijgt.

hmmm nou weten, bluepanther en Rene ook gelijk welke ik er onder heb, snap dus nog steeds niet waarom j1nx zo langzaam is. Dat je niet op een 4 stopper soft staat had ik al begrepen :P

[ Voor 31% gewijzigd door brid op 25-10-2007 19:53 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ik ben wellicht vergeten om wat reparaties uit te voeren :X Voetbal kijken tijdens het doen van je warmup en kwalificatie is dus niet aan te raden. Deed mijn eerste rondje, keek omhoog en wist al dat ik fout zat... Bummer, daar gaat mn 9e winst op rij :P

Slechtste onderdeel is gelukkig slechts 37% (suspension) dus er is nog een kleine kans op een goede finish :P

[ Voor 16% gewijzigd door Joss op 25-10-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:52
Tweede podium gehaald deze race en alweer een stapje hoger (tweede plaats dus nu).
Gaat allemaal best lekker, sta nu zesde in het kampioenschap. Promotie is dus mogelijk denk ik ?

Ik blijf er wel van balen dat de nummer 1 echt 1.5 seconde per rondje van me wegrijdt. Mijn DRP was 96%, dus daar kan het volgens mij niet aan liggen.
Ik gebruik wel de goedkoopste Firestone banden en hij de dure Bridgestones. Zou dat zoveel verschil kunnen maken ?
(Ik weiger te geloven dat mijn set-up zo slecht is elke race dat ik daarmee 1.5 seconde verlies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog effe terug te komen op vooruitgang van driver. Ik hou dit ook bij en de laatste 4 races in de race 0 (ja ZERO, Nul, nada noppes) erbij en moet een test doen om er 4 punten bij te krijgen. Ik heb een flauw vermoeden dat dit aan de leeftijd van mijn coureur ligt dit ongehoopt 1 jaar ouder is dan hij hoort te zijn maar toch... ben er niet blij mee dat ik verplicht moet testen (kan het allemaal betalen etc).

Hebben meer mensen dit?

En daarnaast deed ik na vorige race een aero test en aero en front wing gingen omhoog maar rear wing bleef onaangetast. Een eerder test op hetzelfde circuit had wel op alle 3 uitwerking... af en toe heb je nog van die megavage dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:46:
ik ben wellicht vergeten om wat reparaties uit te voeren :X Voetbal kijken tijdens het doen van je warmup en kwalificatie is dus niet aan te raden. Deed mijn eerste rondje, keek omhoog en wist al dat ik fout zat... Bummer, daar gaat mn 9e winst op rij :P

Slechtste onderdeel is gelukkig slechts 37% (suspension) dus er is nog een kleine kans op een goede finish :P
Je snapt toch wel dat zulke kleine lettertjes juist meer opvallen he? :P

Anyway: 't is wel de week van de fouten dan, want ik heb op 90% WU gedaan |:( Opzich geen ramp volgens mij, want het maakt voor het brandstofverbruik weinig uit, maar toch neem ik voor de zekerheid wat extra brandstof mee bij de start :)

@Hierboven: Nee, mijn rijder wint ook wel 't een en ander in de race, paar punten maar, net zoiets als in de test, maar dan helemaal verspreid over alle skills. In de test stijgt hetgeen ik train met 2-4 punten, de rest soms 1 puntje :)

[ Voor 12% gewijzigd door Grrrrrene op 25-10-2007 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:05:
Mensen mensen, help :p Ik moet deze race goed eindigen om mijn P3 veilig te stellen maar ben bang dat ik teveel van de bandjes ga vragen... Vorige races ben ik allemaal op heeeel safe gegaan dus ik heb eig geen echt goede inschatting van tot hoever ik kan pushen...

Wes, wat voor strategie doe jij?
Ik doe mijn favoriete strategie, een 1-stopper op hard :+

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:08:
[...]
Anyway: 't is wel de week van de fouten dan, want ik heb op 90% WU gedaan |:( Opzich geen ramp volgens mij, want het maakt voor het brandstofverbruik weinig uit, maar toch neem ik voor de zekerheid wat extra brandstof mee bij de start :)
Sowieso wel handig dat extra brandstof. Verbruikte afgelope race voor het eerst meer dan 0.5l meer dan voorspeld... Kan ik wel opvangen met de extra litertjes, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

brid schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:37:
snap dus nog steeds niet waarom j1nx zo langzaam is. Dat je niet op een 4 stopper soft staat had ik al begrepen :P
Mocht je erachter komen, dan wil ik het ook wel graag weten :P Ik snap het ook niet helemaal, maar dit is al de zoveelste keer dit seizoen. Mijn coureur, maakt gewoon altijd veel fouten in de Q. Nu ook weer alle 4 de rondjes een foutje.

Verder wil ik wel verklappen dat ik 2 keer stop waarbij de eerste zo goed als door de strot geduwd wordt. De rest kan je dan zelf wel berekenen.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday *O*

Er lijkt wat schot in de zaak te komen, top 8 op de grid wordt bijna standaard, alleen zijn er een paar knapen wel heel snel, vanaf het begin van het seizoen al... Ik ben al lang en breed veilig, dus alles wat ik scoor zijn bonuspunten :P

Good luck to you all!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Grrrrrene schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:08:
[...]

Je snapt toch wel dat zulke kleine lettertjes juist meer opvallen he? :P

@Hierboven: Nee, mijn rijder wint ook wel 't een en ander in de race, paar punten maar, net zoiets als in de test, maar dan helemaal verspreid over alle skills. In de test stijgt hetgeen ik train met 2-4 punten, de rest soms 1 puntje :)
Rene, ben ik weleens uitgevallen dit seizoen door een bezine te kort?
90 rev maakt geen drol uit, heb meestal een kleine marge van minder 0.1l/lap en kom nooit in de problemen.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j1nx schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:50:
[...]

Mocht je erachter komen, dan wil ik het ook wel graag weten :P Ik snap het ook niet helemaal, maar dit is al de zoveelste keer dit seizoen. Mijn coureur, maakt gewoon altijd veel fouten in de Q. Nu ook weer alle 4 de rondjes een foutje.

Verder wil ik wel verklappen dat ik 2 keer stop waarbij de eerste zo goed als door de strot geduwd wordt. De rest kan je dan zelf wel berekenen.
Hmm kan me dit seizoen niet herinneren dat me coureur foutloos heeft gereden in Q.... Dus dat is vrij normaal. Dus om daar het probleem neer te leggen.. Lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

hey blue, ga eens qualen. wil weten of ik op P8 of P9 sta :)

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
-O- Net de pole kwijtgeraakt aan m'n concurrent voor de titel met slechts 0,001 sec. Nu maar hopen dat hij op een driestopper staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brid schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:34:
hey blue, ga eens qualen. wil weten of ik op P8 of P9 sta :)
done ;) en ben blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

brid schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:02:
[...]

90 rev maakt geen drol uit, heb meestal een kleine marge van minder 0.1l/lap en kom nooit in de problemen.
90 rev maakt inderdaad niet veel uit, maar je snelheid maakt wel weer iets uit waardoor je net te kort kan komen. Met een marge van 0,1 per lap zul je het wel halen dan ja, dat is tegen de 8 liter wat je extra meeneemt in veel races. Best veel.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

ahhh blue fuck wat ben je snel........medium banden? 3 stops?

Verschillen zijn trouwens wel weer erg klein, 0.7s tussen pole en p12.
Had toch verwacht dat de verschillen groter zouden zijn op een baan van 7km

Tuurlijk is 0.1 veel, maar ga hier natuutlijk niet m'n exacte marge posten.

[ Voor 35% gewijzigd door brid op 26-10-2007 09:52 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brid schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:49:
ahhh blue fuck wat ben je snel........medium banden? 3 stops?

Verschillen zijn trouwens wel weer erg klein, 0.7s tussen pole en p12.
Had toch verwacht dat de verschillen groter zouden zijn op een baan van 7km

Tuurlijk is 0.1 veel, maar ga hier natuutlijk niet m'n exacte marge posten.
Misschien wel een 4 stopper :D Ik wil zo graag een keer een pole pakken. Ergens zie ik het wel weer gebeuren dat Cristian er alsnog overheen gaat.

anders ben ik heel blij :D. Merk goed dat me auto goed ontwikkeld. Ga goed vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ondanks de belabberde conditie van mn wagen sta ik nog wel op de voorlopige pole :) Heb echt geen idee wat ik deze race voor revs moet gebruiken. 90% en hopen dat niks op 0% komt? Of gewoon 98/99/100 en knallen? :P

Met Tim Mosmans' account (Requiem) sta ik voorlopig 10e op de grid. Niet slecht, al zeg ik het zelf, zeker gezien de te volgen tactiek.
Veld zit ook lekker dicht bij elkaar daar, #3 t/m #16 binnen 1 sec. De persoon die zich achter mij heeft gekwalificeerd heeft een achterstand op mij/tim van maarliefst 0.000s :P Omdat ik de tijd eerder heb gezet mag ik van die positie start neem ik aan (office geeft aan dat ik erachter sta, statistics geeft aan dat ik er voor sta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:03:
[...]

Sowieso wel handig dat extra brandstof. Verbruikte afgelope race voor het eerst meer dan 0.5l meer dan voorspeld... Kan ik wel opvangen met de extra litertjes, maar toch...
Ja, dat had ik dus ook en dat is ook de reden dat Bart uitviel. Het probleem zit hem er voornamelijk in (denk ik) dat je in de race zoveel sneller bent, waardoor de WU wat minder informatief is :(
brid schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:02:
[...]

Nope, nog nooit, hoewel het vorige race errug krap was (1L over bij pitstop 1)... En 0.1L per lap is volgens mij weinig marge hier, maar op een circuit als Monaco weer veel ;)
Joss schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:57:
Ondanks de belabberde conditie van mn wagen sta ik nog wel op de voorlopige pole :) Heb echt geen idee wat ik deze race voor revs moet gebruiken. 90% en hopen dat niks op 0% komt? Of gewoon 98/99/100 en knallen? :P
Denk dat je sowieso je suspension aan gort rijdt, die zat ergens rond de 35-40% toch? Dat is meestal wat ik na 1 race overhoud :)
Met Tim Mosmans' account (Requiem) sta ik voorlopig 10e op de grid. Niet slecht, al zeg ik het zelf, zeker gezien de te volgen tactiek.
Veld zit ook lekker dicht bij elkaar daar, #3 t/m #16 binnen 1 sec. De persoon die zich achter mij heeft gekwalificeerd heeft een achterstand op mij/tim van maarliefst 0.000s :P Omdat ik de tijd eerder heb gezet mag ik van die positie start neem ik aan (office geeft aan dat ik erachter sta, statistics geeft aan dat ik er voor sta).
Geinig, ben benieuwd dan :) @ Blauwe: Ik hoop dat je je pole behoudt en gewoon keihard 1e wordt in deze race. Als Christian en Remus Daniel 's uit willen vallen, zit een podium er misschien wel in voor mij, maar uitvallen doen zij zelden volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop met je mee. Vrees dat de racepace van de 3 beste op dit moment een probleem worden. Die ga ik niet zo snel voorblijven. Maar we zien wel weer waar het schip strand.

Laten we eens een goed teamresultaat neerzetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
F1time bij meer mensen down nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Joss schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:36:
F1time bij meer mensen down nu?
jep
en ik moet nog Q-en...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep down en ik moet ook nog quen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Q heb ik gisteravond heel laat gedaan, ben wel tevreden met m'n 6e plek op dit moment, denk dat het hierbij blijft. Voor Blauwe is dit positief: laat F1Time nog maar ff down blijven, kan Remus Daniel je niet voorbij :+

edit: F1Time doet het weer...

[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 26-10-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:44:
Denk dat je sowieso je suspension aan gort rijdt, die zat ergens rond de 35-40% toch? Dat is meestal wat ik na 1 race overhoud :)
Ben banger voor m'n achtervleugel. Die gaat op dit circuit met 0.6% per rondje, en die is nog maar 34% na de kwalificatie, met een race á 72 rondjes te gaan... :/

Maargoed, nogsteeds pole, dus snelle rondjes rijden kan ik nog wel O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 26-10-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:13:
Q heb ik gisteravond heel laat gedaan, ben wel tevreden met m'n 6e plek op dit moment, denk dat het hierbij blijft. Voor Blauwe is dit positief: laat F1Time nog maar ff down blijven, kan Remus Daniel je niet voorbij :+

edit: F1Time doet het weer...
Remus is er onder gegaan :(

Maar ik rij vervolgens weer onder hem _/-\o_ . Enige bedreiging is Cristian nog... Moet ie bijna 0,4sec eraf rijden. In mijn ogen lastig voor hem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:47:
[...]

Remus is er onder gegaan :(

Maar ik rij vervolgens weer onder hem _/-\o_ . Enige bedreiging is Cristian nog... Moet ie bijna 0,4sec eraf rijden. In mijn ogen lastig voor hem...
Wees gerust, je hebt de pole.... d:)b

Congrats....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Netjes Blauwe :) Toch weer 1M verdiend door gewoon hard een rondje te rijden :P Stond er maar 1M op de snelste raceronde, maarja... Ik hoop op een podium en ik verwacht punten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Grrrrrene schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:10:
Netjes Blauwe :) Toch weer 1M verdiend door gewoon hard een rondje te rijden :P Stond er maar 1M op de snelste raceronde, maarja... Ik hoop op een podium en ik verwacht punten :Y)
Ja was het maar zo'n feest dan had ik al 7M in de pocket voor fastest laps (ja fastest laps rij ik vrij regelmatig ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Slechte kwalificatie voor mij. Ik moet vertekken van een 13e startpositie. Hopelijk kan ik nog wel in de punten komen :)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zo, vierde pole op rij... Helaas gaat de 9e winst op rij waarschijnlijk niet lukken door die kapitale fout...

En dan vorige race doodleuk zeggen dat ik het nog nooit vergeten was, dat het een routine is geworden etc... Argh, kan de haren wel uit mn kop trekken. Waarom moest AZ nou zo vroeg voetballen en er zo'n spannende wedstrijd van maken? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:54:
Zo, vierde pole op rij... Helaas gaat de 9e winst op rij waarschijnlijk niet lukken door die kapitale fout...

En dan vorige race doodleuk zeggen dat ik het nog nooit vergeten was, dat het een routine is geworden etc... Argh, kan de haren wel uit mn kop trekken. Waarom moest AZ nou zo vroeg voetballen en er zo'n spannende wedstrijd van maken? :(
Waarom naar AZ kijken als je een spannende qualli voor de boeg hebt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:58:
[...]

Waarom naar AZ kijken als je een spannende qualli voor de boeg hebt? :P
Goede vraag, als AZ gewoon om 20.00 was begonnen was er geen probleem geweest :P

Rij met T.Mosmans' (Requiem) account nu 7e... Had 6e kunnen zijn, was ik niet 50 rondjes lang geblokt geweest door een zekere rijder voor me. Maargoed, cruise voorlopig af op een goed resultaat voor Tim. :)

Edit: 7e geworden, had 6e moeten zijn. Weer die finishline bug enzo (reed 0.7 achter de #6 bij ingaan laatste rondje, 0.8 sneller in het laatste rondje maar toch erachter gefinisht). Tevens diezelfde gozer die me 30 rondjes lang heeft geblokt in de eerste stint, erg frustrerend. Ik zie wel uit naar de C2, want als ik Tim's race al spannend vind, hoe spannend moeten mijn eigen races dan wel niet worden? :*)

[ Voor 57% gewijzigd door Joss op 26-10-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Sander was bang voor zijn banden maar dat had hij niet gehoeven denk ik. Hij staat na 16 ronden al zonder brandstof. Hoe kan dat Sander? Hoe kan je zo'n uitgangspositie weggooien? :X

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Pfff oofen op dit niveau schandalig gewoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Wesley op #1 Go Wesley.

Nu maar hopen dat die da silva maar op een 3stopper staat en jij echt op 1 stoppert.
Dan kan je zomaar winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Dauthi schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:29:
Wesley op #1 Go Wesley.

Nu maar hopen dat die da silva maar op een 3stopper staat en jij echt op 1 stoppert.
Dan kan je zomaar winnen ;)
Ik sta wel op een 1 stopper, maar ik vrees een beetje voor mijn fuel, banden, engine en gearbox :P

Ik denk niet dat ik kan winnen hoor. Als ik in de punten rij is het al heel mooi ;)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut...

In mijn Excel sheet vergeten de fuel waardes aan te passen en ben dus gaan racen met het verbruik per lap van de VORIGE race..! GVD :(

Nu wordt mijn P3 echt spannend... Hoe stom kun je zijn zeg, sjongejongejonge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Je loopt anders gewoon uit..
Dus een overwinning kan er inzitten als je nu niet staat te boosten ;)
Join the chat op f1time man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Sander jij ook join the chat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Dauthi schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:36:
Je loopt anders gewoon uit..
Dus een overwinning kan er inzitten als je nu niet staat te boosten ;)
Join the chat op f1time man :)
Vlak voor mijn pitstop boost ik altijd dus helaas :P

Ja Sander dat is dom. Ik vind het erg jammer voor je. Had je de overwinning gegund :'(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Nu komt die Moulitas (mijn concurrent voor P3) echt HARD dichterbij... Zo zonde dit...

Ik ben er weer vandoor, de chat komt een andere keer wel ;)

PS. Succes Wesley, pak de punten van die anderen af >:)

[ Voor 16% gewijzigd door Sanderrr op 26-10-2007 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

*O* *O* Mijn eerste podium in C3 *O* *O*

2e geworden na heel erg veel mazzel te hebben gehad.

Eerst al een crash van Sander zijn teamgenoot in de 9e ronde. Daarna kwam Sander zonder brandstof te staan.
Door mijn 1-stop strategie heb ik nog een tijdje aan de leiding gereden halverwege de wedstrijd. Door mijn stop viel ik terug naar p5 en dat leek ook het hoogst haalbare voor mij.

Na de 2-stop van de concurrentie lag ik 3e maar met de nummer 4 en 5 vlak op mijn hielen zou het moeilijk worden die positie te behouden. De nummer 6 in de wedstrijd, die veel sneller was dan mij en ook nog een gevaar was voor mij viel uit met mechanische problemen. Toen viel ook nog geheel onverwacht de leider in de wedstrijd uit door een mechanisch probleem en klom ik op naar een 3e plaats, want inmiddels was ik al gepasseerd door 1 van de rijders achter mij.

Ik dacht dat ik mijn 3e plaats ook nog zou kwijt raken want ik blokkeerde de ander wel 8 a 9 ronden lang maar hij kon er niet langs. Vervolgens kwamen mijn boost laps nog die ik gepland had aan het einde van de race en zo liep ik uit op hem.

Ik dacht mooi...3e plaats niks mis mee. Toen mijn verbazing valt de dan op de 2e plaats liggende rijder, 3 bochten voor het einde stil. Hij stond zonder brandstof en dat leverde mij mijn eerste podium van het seizoen op 8) d:)b

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Die kerel waarmee ik in strijd ben voor P3 heeft de race gewonnen... :( Normaal rijden Yves en de Silva altijd vooraan mee, en net die race wanneer ik punten had kunnen pakken laat ik het door een domme fout liggen...serieus! :( Volgens mij zat Moulitas ook op een 2 stopper met medium, dus ik had die race kunnen winnen aangezien ik normaal sneller ben dan hij, weg comfortabele 11 punten voorsprong...

Wes, van harte gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Heel de race aan de leiding gelegen, maar in rondje 39e ging mn ophanging er dan toch aan... jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:31:
Die kerel waarmee ik in strijd ben voor P3 heeft de race gewonnen... :( Normaal rijden Yves en de Silva altijd vooraan mee, en net die race wanneer ik punten had kunnen pakken laat ik het door een domme fout liggen...serieus! :( Volgens mij zat Moulitas ook op een 2 stopper met medium, dus ik had die race kunnen winnen aangezien ik normaal sneller ben dan hij, weg comfortabele 11 punten voorsprong...

Wes, van harte gefeliciteerd :)
Bedankt, ja balen voor jou dat hij wint. Maar normaal gesproken kun je hem hebben de komende races. Ik vind hem niet altijd even sterk rijden.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in rondje 14 een mercedes engine afgeschreven.. zegt genoeg denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ah dit is nog eens lekker :) Ik sta eerste in het kampioenschap met 3 punten voorsprong :) En ik ben tevens door met de cup (zelfde persoon waarmee ik voor de titel ga). Ik vermoed dat hij weer de fout heeft gemaakt om niet zijn banden na de kwalificatie te veranderen.

Op naar de titel *O*

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Bah, wat een ontzettende k*trace was dit :( Ik startte vanaf een mooie p6 die ik opzich al met prutswerk had bemachtigd, had veel beter gekund dus. In de race was het drama. Een 3-stopper op mediums wat totaal niet sneller dan een 2-stopper op harde banden: de rondetijden waren identiek. Tsja, dan win je niet genoeg om je extra stop goed te maken...

Blauwe had ook al flink pech: motor ging kapot (geloof ik), hoe dan ook: ons team scoorde ontzettend slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Ik heb de korste race ooit gereden. Zo waar een hele bocht :'(

Huppatee over de schouder, op naar de volgende race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nieuwe sponsor heet "Wolrlddot", hoe spreek je dat in g*dsnaam uit? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:53:
Bah, wat een ontzettende k*trace was dit :( Ik startte vanaf een mooie p6 die ik opzich al met prutswerk had bemachtigd, had veel beter gekund dus. In de race was het drama. Een 3-stopper op mediums wat totaal niet sneller dan een 2-stopper op harde banden: de rondetijden waren identiek. Tsja, dan win je niet genoeg om je extra stop goed te maken...

Blauwe had ook al flink pech: motor ging kapot (geloof ik), hoe dan ook: ons team scoorde ontzettend slecht.
Ehh, een 2 stopper op medium was eigenlijk best wel snel.. :P
Heb nu eindelijk zo'n gevoel van "loon naar werken", en heb dus eindelijk de punten die ik nodig heb om redelijk veilig te zijn dankzij m'n 4e plek. Felicitaties aan Mhans met z'n 5e plek, nu zijn alle GoT'ers zo'n beetje safe d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:40:
[...]

Ik wist niet zeker of een 2-stopper op mediums ging werken :)
Heb nu eindelijk zo'n gevoel van "loon naar werken", en heb dus eindelijk de punten die ik nodig heb om redelijk veilig te zijn dankzij m'n 4e plek. Felicitaties aan Mhans met z'n 5e plek, nu zijn alle GoT'ers zo'n beetje safe d:)b
Ja, inderdaad, het moet wel gek gaan willen jullie nu niet overleven :) Ik hoop nog terug te komen op p6 de komende races, want dat zal niet makkelijk worden :) Volgende race is weer droog (en heet). Ik ben benieuwd...

[ Voor 53% gewijzigd door Grrrrrene op 26-10-2007 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 07:50

The_DoubleU

Tweaker in München

Nou, dat was een geluk bij een ongeluk
In rondje 9 ging de gearbox kapot, dus al vrij snel lag ik achter aan. Mijn grote concurrent staat maar 3 puntjes achter me en reed 3e. Dus ik dacht daar gaat mijn 3e plek en promotie naar c2. Gelukkig kreeg die een engine probleem :D
Dus ik sta nog steed 3e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
WTF?
2 flag: Romania Istratoiu Catalin 1:19.066 +6.262 +6.262 1
Die knakker heeft geen P en WU gedaan, alleen een rondje Q... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Grrrrrene schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:29:
Nieuwe sponsor heet "Wolrlddot", hoe spreek je dat in g*dsnaam uit? :X
Daar heb ik al een aantal races ervaring mee, gewoon blijven oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik ga dit binnenkort maar eens proberen, zodra m'n teampje op F1Competitie failliet is :P

Dit ziet er echt 10x beter uit, ook wat technischer en minder op geluk.
Er is leven naast F1Competitie mogelijk, wat een schokkende ontdekking :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 23:27
Woot, dan word je 's ochtends wakker, kijk je even naar je f1time resultaten, ben ik gewoon 5de geworden.

Na een start vanaf p13 echt een geweldige race gereden. Ik moet nog maar eens het race verslag erop nalezen want ik ben wel benieuwd wat er nou percies is gebeurd. Ik weet in ieder geval wel dat ik een poos heb vast gezeten achter Rene.

Nou ja, p5, beste resultaat tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

mhans schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 02:49:
Woot, dan word je 's ochtends wakker, kijk je even naar je f1time resultaten, ben ik gewoon 5de geworden.
Jij staat vroeg op op zaterdag :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Ik heb mij ook aangemeld vorige week, maar ik kan geen teammate vinden. Ik heb in mijn eigen league op 2 teams geboden, maar geen reacties. Kan ik ook uit een andere league kiezen?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Vanaf een positie in de punten een gearbox die zegt dat de driver het zelf mag uitzoeken...... dus weer geen punten :(

Hoeveel nieuwe sponsoren kun je per race signen ? Is dat er maar 1 of kun je ook 2 nieuwe sponsors aantrekken..... heb nou al een tijdje dat er steeds 1 plaats open blijft.....

[ Voor 43% gewijzigd door lameeuw op 27-10-2007 09:39 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 23:27
Marzman schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 05:39:
[...]

Jij staat vroeg op op zaterdag :)
Nee hoor, woon aan de andere kant van de wereld > iets andere timezone. Mijn zaterdag zit er alweer bijna op
Flyby_Wire schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 09:28:
Ik heb mij ook aangemeld vorige week, maar ik kan geen teammate vinden. Ik heb in mijn eigen league op 2 teams geboden, maar geen reacties. Kan ik ook uit een andere league kiezen?
Nee, dat kan helaas niet. Maar om eerlijk te zijn zou ik nu ook geen teammate meer zoeken. Het kost veel meer dan het opleverd. Gewoon wachten tot volgend seizoen dan heb je er meer aan.

[ Voor 47% gewijzigd door mhans op 27-10-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
lameeuw schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 09:35:
Hoeveel nieuwe sponsoren kun je per race signen ? Is dat er maar 1 of kun je ook 2 nieuwe sponsors aantrekken..... heb nou al een tijdje dat er steeds 1 plaats open blijft.....
Je kan er maximaal 3 per week signen (als er het maximum van 3 aanbiedingen staat natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Zo, weer eens op de 8e plek beland na een rare race, snel langzaam snel langzaam enz. Het goede is wel dat ik steeds een beetje uitloop op m'n maffiamaatje, hij kreeg een beetje babbels :P Nu weet ie misschien z'n plek weer ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:40:
[...]

Heb nu eindelijk zo'n gevoel van "loon naar werken",
En dat heb je gekregen ook >:) Moet je maar niet stiekem mijn autoband leeg laten lopen, en zo dom zijn om te denken dat ik het niet zie...
Maar voor deze keer zal ik je matsen, als je dit leest, er ligt sinds gisteravond een gerookte makreel in je kofferbak..........(altijd leuk bij een hatchback)
Nog gefeliciteerd met je 4e stekkie jong, hahahaha

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Jaaaa, meneer heeft het visje gevonden geloof ik, de kofferbak stond net open en hij gooide wat weg.... :)
Misschien maar beter ook, zo te zien moet meneer rijden voor de voetbal, zal de rest van het elftal leuk vinden :r
Anders had hij hem misschien maandag pas gevonden (lees: geroken)....

Oh oh, hij komt hierheen lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hahah, succes André :P Lul je der nu maar eens onderuit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

niet nodig, meneer kon er smakelijk om lachen, alleen die lucht was wat minder :P
Hij wist heel goed wat de aanleiding was, hij snapt nog steeds niet hoe ik het gezien heb dat hij een band leeg heeft laten lopen....
Laat ik het zo zeggen, als ik in de garage sta te roken, en ik hoor meneer buiten aankomen lopen, en een fractie later hoor ik sssssssssssssssssssss weet ik genoeg... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
*O* In de Q zoals gezegd met 0,001 geklopt voor pole, maar in de race waren de rollen omgekeerd. Eerste overwinning in C3 !!! 6 seconden op nummer 2 en de nummer 3 op een rondje.

Voor de laatste 4 races wordt het dus een leuke strijd om het kampioenschap, we staan wederom gelijk, maar helaas heeft hij meer eerste plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Joss schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:01:
[...]

Goede vraag, als AZ gewoon om 20.00 was begonnen was er geen probleem geweest :P

Rij met T.Mosmans' (Requiem) account nu 7e... Had 6e kunnen zijn, was ik niet 50 rondjes lang geblokt geweest door een zekere rijder voor me. Maargoed, cruise voorlopig af op een goed resultaat voor Tim. :)

Edit: 7e geworden, had 6e moeten zijn. Weer die finishline bug enzo (reed 0.7 achter de #6 bij ingaan laatste rondje, 0.8 sneller in het laatste rondje maar toch erachter gefinisht). Tevens diezelfde gozer die me 30 rondjes lang heeft geblokt in de eerste stint, erg frustrerend. Ik zie wel uit naar de C2, want als ik Tim's race al spannend vind, hoe spannend moeten mijn eigen races dan wel niet worden? :*)
Joss, vanaf een zonnig Kreta wil ik je toch even hartstikke bedanken voor deze mooie prestatie! Ik heb net de racereport zitten te bekijken en vraag me af of ik het beter had kunnen doen ;). Ik denk dat ik er nu wel vanuit kan gaan dat ik niet degradeer in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Ik heb een aantal excel sheets gemaakt.
  • DQP>DRP
  • Stats van de coureur met grafieken
  • Fuel calculator
  • Calculator voor het berekenen van de stins
  • Minuten calculator voor het berekenen van laps/minuten ivm bv regen
Wat zou hier nog bij kunnen? Zou iemand mij op weg kunnen helpen met wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Toch weer iets geleerd van de vorige race...vanaf nu begin ik met blanco excel sheets in plaats van de sheet van de race ervoor te kopieren... Dan valt het tenminste op wanneer ik iets vergeten ben in te vullen... :(

Overigens was de afgelopen race dus echt de "Wat als" race voor mij, want als ik gewoon gefinisht was zou dat waarschijnlijk een overwinning geweest zijn waardoor ik slechts 3 punten achter de nummer 2 gekomen zou zijn en 15 punten voorsprong gehad zou hebben op nummer 4...maar nu... :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Flyby_Wire schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 10:04:
Ik heb een aantal excel sheets gemaakt.
  • DQP>DRP
  • Stats van de coureur met grafieken
  • Fuel calculator
  • Calculator voor het berekenen van de stins
  • Minuten calculator voor het berekenen van laps/minuten ivm bv regen
Wat zou hier nog bij kunnen? Zou iemand mij op weg kunnen helpen met wat tips?
volgens mij redelijk compleet.
Je zou de volgende dingen nog kunnen toevoegen:
  • Tyres
  • sharp/dynamics

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:29:
Toch weer iets geleerd van de vorige race...vanaf nu begin ik met blanco excel sheets in plaats van de sheet van de race ervoor te kopieren... Dan valt het tenminste op wanneer ik iets vergeten ben in te vullen... :(

Overigens was de afgelopen race dus echt de "Wat als" race voor mij, want als ik gewoon gefinisht was zou dat waarschijnlijk een overwinning geweest zijn waardoor ik slechts 3 punten achter de nummer 2 gekomen zou zijn en 15 punten voorsprong gehad zou hebben op nummer 4...maar nu... :( :( :(
Je hoeft mij de volgende wedstrijd niet weer voorin te verwachten of ik moet weer hele erge mazzel hebben. Ik kom gewoon snelheid te kort en op een baan als Old Hockenheim werkt dat zeker niet in mijn voordeel (werkt eigenlijk nooit in je voordeel maargoed 8)7 ).

Ik mag blij zijn als ik deze keer mijn teamgenoot, die altijd laatste wordt, voor kan blijven. :+

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wes46 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:55:
[...]

Je hoeft mij de volgende wedstrijd niet weer voorin te verwachten of ik moet weer hele erge mazzel hebben. Ik kom gewoon snelheid te kort en op een baan als Old Hockenheim werkt dat zeker niet in mijn voordeel (werkt eigenlijk nooit in je voordeel maargoed 8)7 )
Jawel hoor, er zijn ook circuits waar andere factoren zwaarder wegen (bijvoorbeeld gewicht).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Marzman schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:13:
[...]

Jawel hoor, er zijn ook circuits waar andere factoren zwaarder wegen (bijvoorbeeld gewicht).
Dat is toch ook een onderdeel van de snelheid :P

Het ligt ook niet aan mijn gewicht dat ik te langzaam ben, mijn engine kan gewoon niet meekomen met de concurrentie.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Weet iemand waar ik de bandenslijtage na een race kan zien? of kan dat alleen tijdens het testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Flyby_Wire schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:12:
Weet iemand waar ik de bandenslijtage na een race kan zien? of kan dat alleen tijdens het testen.
Niet, je kan zien wanneer ze bijna versleten zijn (wearing out) en klappen als het zo ver komt. Ik heb dit seizoen ook niet zo veel van dat soort info gehad omdat ik steeds redelijk safe zit met mijn banden.
Wes46 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:50:
[...]

Dat is toch ook een onderdeel van de snelheid :P

Het ligt ook niet aan mijn gewicht dat ik te langzaam ben, mijn engine kan gewoon niet meekomen met de concurrentie.
Dat is waar, ik dacht dat je PK's bedoelde (en dat denk ik nog steeds ;) )

[ Voor 30% gewijzigd door Marzman op 28-10-2007 21:21 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het als player x tot op de duizendste van een seconde dezelfde tijd heeft in de quali ... waarbij x hem in 2 laps heeft gereden en y in 4 laps .... op de frontpage staat X op pole en in de quali Lijst staat Y op pole ??

tot nog toe is dit Pole ... maar wie krijgt hem nu ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:27:
Hoe zit het als player x tot op de duizendste van een seconde dezelfde tijd heeft in de quali ... waarbij x hem in 2 laps heeft gereden en y in 4 laps .... op de frontpage staat X op pole en in de quali Lijst staat Y op pole ??

tot nog toe is dit Pole ... maar wie krijgt hem nu ??
De statistics pagina. Het gaat volgensmij niet om in welke ronde je hem hebt gereden, maar op welke datum/tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ach, als de ander nog 2 rondjes over heeft, kun je erop rekenen dat hij er nog wel onderdoor duikt... Die kans is iig redelijk groot, aangezien hij steeds minder brandstof in z'n tank heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Kom er net achter dat mijn race auto ongeveer 20 kg lichter is dan de test- en practise auto :o

Ben nog altijd aan het balen van de vorige race... :( Heb in de logs gekeken en ik lag 8,9 seconden voor op alles en iedereen totdat ik uitviel...en mijn pitstop was slechts 2 laps later gepland dus qua snelheid zal het niet veel gescheeld hebben wanneer ik de juiste hoeveelheid brandstof gehad zou hebben...

Achja, mocht het dit seizoen niet lukken om P3 vast te houden dan volgend seizoen gegarandeerd voor de titel en flink cashen in C3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Zo, pole position met 0,89 voorsprong op de nummer 2, heb de Q maar afgebroken na 3 laps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zojuist de auto op de grid gezet voor morgen alle C-spec onderdelen erop en 10 kg naar beneden waarmee mijn auto nu onder de 625 kg kwam. Aan het beign van het seizoen zat ik nog bovne de 650 kg ... dus ik ben zeer tevreden wat mijn beperkte designer voor elkaar heeft gekregen.

De race van morgen zie ik wat somberder in... heel heet en heel nat in Spa .. ga zwaar van start en we zien wel waar het schip strand, verwacht eerlijk gezegt niet echt veel van de race morgen, punt(en) zou mooi zijn na 3 DNF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:52
Derde plaats voor mij in de Q voor de race van vanmiddag, slechts 0.13 seconden achter nummer 2. Onze fransman is zoals gewoonlijk weer totaal niet bij te houden :( Maar, als mijn driver geen gekke dingen doet, zit een podiumplaats er wel in denk ik.

Hoe zit het eigenlijk met promotie en degradatie, hoeveel promoveren en degraderen er aan het einde van het seizoen ?
(misschien is dat nog iets om in de startpost op te nemen ?)

[ Voor 28% gewijzigd door Sleepie op 29-10-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:46:
Kom er net achter dat mijn race auto ongeveer 20 kg lichter is dan de test- en practise auto :o

Ben nog altijd aan het balen van de vorige race... :( Heb in de logs gekeken en ik lag 8,9 seconden voor op alles en iedereen totdat ik uitviel...en mijn pitstop was slechts 2 laps later gepland dus qua snelheid zal het niet veel gescheeld hebben wanneer ik de juiste hoeveelheid brandstof gehad zou hebben...

Achja, mocht het dit seizoen niet lukken om P3 vast te houden dan volgend seizoen gegarandeerd voor de titel en flink cashen in C3 ;)
Houd wel rekening met mij he :P , ik had al in de planning staan om volgend seizoen kampioen te worden :+

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Sleepie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:34:
Hoe zit het eigenlijk met promotie en degradatie, hoeveel promoveren en degraderen er aan het einde van het seizoen ?
(misschien is dat nog iets om in de startpost op te nemen ?)
http://f1time.com/rules.php

klikken op "Season end" :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
Voorlopige pole, maar alle goede moeten eigenlijk nog :p
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.