Same here. Nou dan niet van die 8 winst. Maar in vergelijking met mijn teamgenoot (positie 9 in kampioenshap) krijg ik stukken minder.
Wat bleek, voorheen ging ik altijd in onderhandeling met sponsors. Dit blijkt dus een fout te zijn
Ben al een tijdje niet in onderhandeling geweest met mijn aanbiedingen en sinds dien heb ik betere offers

Mijn auto zit nu vol en volgende race heb ik weer 3 plekjes vrij, ik heb dus ook al 3 sponsors in onderhandeling staan. En aangezien je er maar maximaal 3 kunt hebben staan had ik maar eens besloten om al mijn commerce uren te gaan verdelen. Wat denk je? Voor de sponsor waar ik overal maar 1 uur aan had gegeven is alles een stuk omhoog gegaan. De sponsors waar ik 35 uren in had op verdeeld is
alles verlaagd op de punten na....

Snap er echt helemaal niks van.
Mijn race ging gelukkig wel goed met een hoge inzet

Ik stond op een 1 stopper en startte daardoor maar van P10. Mijn snelheid viel me erg tegen in het begin van de race in rondje 5 had ik al 15 seconden achterstand. Maar het gelukkig zat me mee. De leider in het kampioenschap blaast zijn motor op. Dus een p3 zou zeker zijn geweest voor me. Het geluk zat me wederom mee, de persoon die tweede had kunnen worden komt zonder brandstof te staan. Dus p2 is mogelijk. Maar mijn geluk was nog niet op voor vandaag. De leider in de race krijgt gearbox problemen waardoor ik onbedreigd naar de overwinning kan rijden.
Heel de top 6 in het kampioenschap scoort geen punten op mij na

Nog maar 5 punten verwijderd van de leiding in het kampioenschap