Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.413 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm marketing mannetje alleen nog binnen, mn huidige gewoon behouden. Hij moest wel flink inleveren als hij in mn topteam wou blijven ;)

Design wordt volgend jaar dan ook zorgenkindje. Wel lastig.. maargoed roeien met de spanen die je hebt :P

Straks eindelijk me P/W/Q doen. Excuses voor het late rijden René ;) Nog altijd niet zo laat als Remus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:45:
Hmm marketing mannetje alleen nog binnen, mn huidige gewoon behouden. Hij moest wel flink inleveren als hij in mn topteam wou blijven ;)

Design wordt volgend jaar dan ook zorgenkindje. Wel lastig.. maargoed roeien met de spanen die je hebt :P
Euhm, heb je die design-knakker waar wij 2-en als enigen mee bezig waren dan niet binnen? Ik heb hem nml niet genomen (bod niet verhoogd), dus je zou hem moeten hebben :o
Straks eindelijk me P/W/Q doen. Excuses voor het late rijden René ;) Nog altijd niet zo laat als Remus :P
Geen probleem, zolang je het maar niet tot morgenochtend uitstelt ofzo, anders kwalificeer ik gewoon vast met wat ik nu de meest geschikte strategie vind (denk dat dat ook wel uit jouw WU gaat komen, maar we zien wel :)).

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Was vergeten te repair voor de Q had het druk (haastige spoed is zelden goed), was dus gestart met Brakes 9% en de rest ook niet veel beter op een paar onderdelen na. Toch de race volledig uitgereden. :)

Na de race

Brakes 0%
Rear Wing 0%
Suspension 0%

En nog wat punten gepakt ook nog.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

volgens mij mag ik dit seizoen en de komende 2 seizoenen niet klagen, een driver van 208/272, een C.D. van 84 en een designer van 80..............
En ik betaal het gemiddelde.. :P
Goede keus gemaakt dus afgelopen seizoen....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:52
Dacht ik tot nu toe dat alleen mijn driver een sukkel was af en toe, ik mag daar nu mezelf aan toevoegen :+
Op Monaco een DQP van 97% gevonden en dan vervolgens vergeten om dat om te zetten naar DRP :X 8)7
Resultaat was een exploding tyre in ronde 15 ofzo en in ronde 20 stond ik zonder fuel ook nog :'(
Een race om snel te vergeten dus.

Wel een driver gesigned met 186/251 (26 jaar) een vrij jonge Designer met 72 innovation (29 jaar) en een CD met 68 skill.
Kan beter, maar ik ben er wel tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Als ik de poll zo zie zit ik redelijk gemiddeld met m'n kosten......nu de inkomsten en de prestaties nog opkrikken :p

Waar blijft roeloffie trouwens.....heeft nog geen niks gedaan. Is de enige tweaker die in onze groep nog tijden moet zetten.

Het is trouwens wel lekker close bij ons.....een paar liter(0.250s) minder en ik had misschien top 3 gestaan :(

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brid schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:33:
Als ik de poll zo zie zit ik redelijk gemiddeld met m'n kosten......nu de inkomsten en de prestaties nog opkrikken :p

Waar blijft roeloffie trouwens.....heeft nog geen niks gedaan. Is de enige tweaker die in onze groep nog tijden moet zetten.

Het is trouwens wel lekker close bij ons.....een paar liter(0.250s) minder en ik had misschien top 3 gestaan :(
Wie riep mij? :P
Ben net eindelijk weer fit genoeg om achter de pc te zitten zonder binnen 3 minuten koppijn te krijgen en misselijk te worden :r
En nee, het was geen zwaar weekend, ben gewoon vanaf zaterdag wat grieperig geweest..(nou ja, wat...)
Maar wees gerust, ik zal eens kijken wat ik voor jullie kan doen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
OMG OMG OMG

De REPAIR BUG achter het toetsenbord is langsgeweest.

Ik mooi met mn TM op skype beetje lullen en P, WU en Q doen. Kom ik erachter dat ik mn spul niet heb gerepareert.
Brakes, Hydraulics, Rear Wing 0%
Suspension, Front Winf, Elektronics <12%

Alleen mn chasis, monocoque en fuel tank zijn nog 50+ %

Ik voel een uitvaller aankomen, net nu ik 2 x moet winnen in de halve finale van de cup. Tevens sta ik onder druk op de 2e positie in het kampioenschap.

Als iemand me wil uitlachen GRAAG! 8)7 8)7 8)7 8)7 Dan doe ik het misschien niet weer.

Can`t live without the mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
siepeltjuh schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:22:
OMG OMG OMG

....

Als iemand me wil uitlachen GRAAG! 8)7 8)7 8)7 8)7 Dan doe ik het misschien niet weer.
waailap

[ Voor 48% gewijzigd door frankivo op 22-10-2007 21:29 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
whahaha _/-\o_ klasse siepeltje

Ik moet zeggen dat ik, zonder enige hulp, nog nooit in de problemen ben gekomen met die repair bug. Of ik nou de warmup een dag eerder heb gedaan of net voor de Q, het repareren is inmiddels een routine.

Net dus gedaan en mn 1e Q-rondje meteen de wagen op de voorlopige pole geknalt met 0.047 op de #2. Maar nog genoeg rondjes mocht iemand onder me door komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik kan er echt helemaal geen touw aan vast knopen wat die andere mensen nou doen in mijn groep :/

Vorige race tijdens de kwalificatie een 7de plek waar ik veel meer van had verwacht. En dan voor deze race waar ik juist verwacht niet goed te kwalificeren sta ik voorlopig 5de (zo'n beetje mijn gemiddelde). Ik sta voor de meeste mensen die vorige race voor me stonden. Mijn teamgenoot staat net voor me met zijn pruts rijder :) Maar dat was eigelijk wel te verwachten.

Het is erg vreemd dat het per weekend zoveel kan verschillen, heeft de rijders ervaring op het circuit hier zoveel mee te maken misschien?

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

heerlijke jojo dit seizoen, afgelopen race beste kwali ooit op P2 en vooralsnog sta ik daar weer :) Ik verwacht nog wel wat meer mensen in de P/WU/Q dus die P2 in de Q is nog niet zeker. Nu maar hopen dat mijn driver niet weer de fout in gaat.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brid schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:33:

Ben klaar hoor, waar denk je dat ik sta? >:) Zal wel een leuke race worden denk ik, alles zit redelijk dicht bij elkaar....

Good racing......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

siepeltjuh schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:22:
OMG OMG OMG

De REPAIR BUG achter het toetsenbord is langsgeweest.

Ik mooi met mn TM op skype beetje lullen en P, WU en Q doen. Kom ik erachter dat ik mn spul niet heb gerepareert.
Brakes, Hydraulics, Rear Wing 0%
Suspension, Front Winf, Elektronics <12%

Alleen mn chasis, monocoque en fuel tank zijn nog 50+ %

Ik voel een uitvaller aankomen, net nu ik 2 x moet winnen in de halve finale van de cup. Tevens sta ik onder druk op de 2e positie in het kampioenschap.

Had ik vanmorgen ook, ben gestart met paar procent nog over, maar gewoon de race uitgereden en ongeveer uitgekomen op de plaats wat ik had verwacht met +-98% onderdelen. Niet veel op aan te merken deze race.

Scheelde weer wat geld voor onderdelen deze race. :+

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Ben maar weer eens op een 1 stopper gaan zitten, aangezien het weer een powerboat race wordt :P Sta 10e op de grid, en zo te zien zijn er weer zat mensen op een 2 of 3 stopper....
Als mijn berekening klopt, moet ik nog en behoorlijk eind naar voren moeten kunnen komen (dit gezegt hebbende zal het wel weer mis gaan...)

Good luck to you all!!

Waar is trouwens de C4 omroeper gebleven?? :P

[ Voor 6% gewijzigd door andrestouwe op 23-10-2007 06:53 ]

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Sleepie schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:01:
Dacht ik tot nu toe dat alleen mijn driver een sukkel was af en toe, ik mag daar nu mezelf aan toevoegen :+
Op Monaco een DQP van 97% gevonden en dan vervolgens vergeten om dat om te zetten naar DRP :X 8)7
Resultaat was een exploding tyre in ronde 15 ofzo en in ronde 20 stond ik zonder fuel ook nog :'(
Een race om snel te vergeten dus.
Zo te horen heb je überhaupt geen race orders ingevuld, hoe kun je nou in rondje 20 uitvallen als je in rondje 15 bijgetankt hebt?

Ik sta voorlopig 7e op de grid met 20 man gekwalificeerd. Daar zal het wel bij blijven. Rijder heeft de Q helemaal verprutst trouwens, in de P was hij nog sneller :/ Oh well, het gaat om de race, dus wie weet pak ik in de eerste stint nog wat plaatsjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

hmmmm.....nog een plekje afgezakt, had toch meer verwacht.
Hopelijk gaat de strategie werken en kunnen we tijdens de stops nog wat mensen pakken.
Deze race was eigenlijk bedoelt als laatste push om nog een paar puntjes te pakken, zodat ik me de rest van het seizoen kon gaan voorbereiden op volgend seizoen.

Doel is om design van alle onderdelen op de 60 te krijgen en de airo en vleugels richting de 80 plus te krijgen.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is iedereen in mijn groep er doorheen van de actievelingen en sta op mijn tweede achtereenvolgende pole. De vorige eindigde in vlammen deze zou ook weleens op huilen uit kunnen draaien omdat ik wat extreems wil testen (ga hopen dat staand water op de baan de banden beter koelt en softs dus langer meegaan dan op een droge baan).

Ik kan een geen punten finish hebben, financieel en in de stand, ik ga toch niet promoveren en eruit geknikkerd worden ook niet daar heb ik al teveel punten voor dus kan wat dingen proberen, ook spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops, vergeten te repareren laatste race :P. *wacht op het gelach*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik lach niet. Heb het 1x gehad en dat was k*t genoeg. Sindsdien denk ik er wel iedere race aan, uit mezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:09:
Oops, vergeten te repareren laatste race :P. *wacht op het gelach*
Zelfde groep, zelfde probleem. Forza 1% brakes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verboden te repareren in die groep. IIG wel leuk dat jullie allemaal solidair zijn en allemaal op dezelfde manier de race ingaan. Zou grappig zijn als iedereen voor rondje 10 uitgevallen is met een of ander probleem. Ben je tenminste snel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Grrrrrene schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 07:13:
[...]
Zo te horen heb je überhaupt geen race orders ingevuld, hoe kun je nou in rondje 20 uitvallen als je in rondje 15 bijgetankt hebt?
Ingevuld had ik ze wel ....
* Sleepie mompelt iets over een submit knop en niet klikken enzo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
En dat gele vinkje bovenaan valt dan niet op? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Grrrrrene schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:56:
En dat gele vinkje bovenaan valt dan niet op? :P
Ehm .... ik heb mezelf hierboven al ergens als 'sukkel' benoemd, strooi nog maar wat zout in de wond :>

Ik was gewoon met teveel dingen tegelijk bezig zondag vanwege een server-crash thuis. Maandag zat ik bij klanten en kon ik dus niet op F1Time kijken, anders had ik het waarschijnlijk wel gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Pole :)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag vanaf p2 weg. Weer geen pole :D Vorig seizoen was het altijd slecht kwalificeren en goede races rijden. Dit seizoen is geheel andersom. Toch apart.

Ook valt me op dat driver minder hard stijgt dan die van Cristian. Die gaat 2x zo hard om hoog.Of het moet zijn form zijn. maar dat lijkt me stug.

We zien wel weer wat het vanavond gaat worden. In iedergeval weer een klein foutje gemaakt in de Q. GL to all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Je bent goed bezig Sander. Ik zie goede kansen voor jou voor nog een overwinning. Alleen zou het me niet verbazen als jij een stuk lichter bent dan Da Silva en Yves.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:52:
Vandaag vanaf p2 weg. Weer geen pole :D Vorig seizoen was het altijd slecht kwalificeren en goede races rijden. Dit seizoen is geheel andersom. Toch apart.
Bij mij is het ook omgedraaid, maar dan precies andersom: vorig seizoen goede Q, slechte race. Dit seizoen: slechte Q, goede race :P
Ook valt me op dat driver minder hard stijgt dan die van Cristian. Die gaat 2x zo hard om hoog.Of het moet zijn form zijn. maar dat lijkt me stug.
De rek leek er bij mijn rijder ook een beetje uit te gaan, maar als ik dan weer wat anders ging trainen, wat opzich al goed was, ging dat weer heel hard omhoog :) Gek genoeg won ik meer met m'n 2 slechte DRP's door de foute DQP --> DRP omzetting dan met m'n 99% DRP's :?

[ Voor 15% gewijzigd door Grrrrrene op 23-10-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Wes46 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:51:
[...]
Je bent goed bezig Sander. Ik zie goede kansen voor jou voor nog een overwinning. Alleen zou het me niet verbazen als jij een stuk lichter bent dan Da Silva en Yves.
Ik ben inderdaad "redelijk" licht, ik ga voor een 3 stopper op harde banden. Met deze temperaturen wist ik niet zeker of een 2 stopper op hard mogelijk is, medium is sowieso geen optie denk ik (40+ graden) en ik heb berekend dat ik over een hele race als gevolg van het mindere gewicht (door de lage fuel load) ongeveer 21 seconden sneller ben, en de extra pitstop kost me ongeveer 18 seconden, dus een netto winst op de race van 3 seconden en een lichte auto in de Q en geen gestress of m'n banden het wel houden ;)

Hoe sta jij qua strategie?

Ik hoop dat ik nu nog een paar sterke podium finishes kan behalen om zo mijn P3 in het kampioenschap veilig te stellen, heb nu een gat van 10 punten naar P2 en P4...

[ Voor 11% gewijzigd door Sanderrr op 23-10-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Damn zeg, als ik zo zie dat er heel wat C1-rijders met ~50 skill designers gaan werken, dan heb ik echt een supervangst gedaan :o Ik vind het stiekem wel leuk dat de mindere goden onder ons (waar ik mezelf ook wel onder reken) nu de achtstand op de "oude garde" in kunnen halen :)

[ Voor 36% gewijzigd door Grrrrrene op 23-10-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:39:
[...]

Ik ben inderdaad "redelijk" licht, ik ga voor een 3 stopper op harde banden. Met deze temperaturen wist ik niet zeker of een 2 stopper op hard mogelijk is, medium is sowieso geen optie denk ik (40+ graden) en ik heb berekend dat ik over een hele race als gevolg van het mindere gewicht (door de lage fuel load) ongeveer 21 seconden sneller ben, en de extra pitstop kost me ongeveer 18 seconden, dus een netto winst op de race van 3 seconden en een lichte auto in de Q en geen gestress of m'n banden het wel houden ;)

Hoe sta jij qua strategie?

Ik hoop dat ik nu nog een paar sterke podium finishes kan behalen om zo mijn P3 in het kampioenschap veilig te stellen, heb nu een gat van 10 punten naar P2 en P4...
Ik ga voor een 2-stopper op hard. Volgens mijn berekening moet dat kunnen :+ :9

Ik ben dus wat zwaarder dan jou maar ik ben dan nog veel te langzaam om je bij te houden. :(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, weer op tijd thuis, kan ik mooi ff de races volgen van de jochies in G8 (2 maten) en van m'n boertje :Y) (G3) Hij heeft me net een uitdaging gegeven, als ik in de top 5 eindig, krijg ik een kratje bier van hem, dus get out of my way!
Het is me niet helemaal duidelijk op wat voor strategie de auto's om me heen staan, dus het zal me benieuwen hoe het gaat. Volgens mijn berekening zou mijn strategie moeten werken, maar ja.... Punten zijn welkom om met zekerheid safe te staan voor degradatie...

Ik zeg gasse met die bakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

En met wat wil je ons dan omkopen.......?
We gaan natuurlijk niet zomaar aan de kant :)

Denk trouwens dat de meeste op 2 stop staan, paar zullen hem proberen op medium...is mogelijk moet alleen de stints goed verdelen. Andere gaan voor save.
P1 staat hopelijk op een 3 stopper

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
3e pole op rij, 8e van het seizoen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brid schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:50:
En met wat wil je ons dan omkopen.......?
We gaan natuurlijk niet zomaar aan de kant :)

Denk trouwens dat de meeste op 2 stop staan, paar zullen hem proberen op medium...is mogelijk moet alleen de stints goed verdelen. Andere gaan voor save.
P1 staat hopelijk op een 3 stopper
Ik sta iig op een 3 stopper. Succes met me bijhouden dan ;) Van uitgaande dat je wel op 2 stops staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:06:
[...]

Ik sta iig op een 3 stopper. Succes met me bijhouden dan ;) Van uitgaande dat je wel op 2 stops staat :D
Hier sluit ik me bij aan... ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
Oooh ooooh oooooh. Meerdere malen heb ik hier op het forum gelezen dat mensen waren vergeten te repareren voor de Q. Vaak dacht ik dan, hoe kan je dat nou vergeten. Nu ben ik het in mijn haast zelf vergeten 8)7 8)7 |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wat een ramp-race voor de repair"bug" zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Ahh kijk das handige om te weten....wie weet komt het dan nog wel goed met de race :)
Val waarschijnlijk bij de start wel weer terug zoals altijd, maar kan waarschijnlijk tijdens de race het 1 en ander goed maken

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Met Tim Mosmans' account 8e geworden *O*

P.Elskamp 47 out of fuel :X

[ Voor 39% gewijzigd door Joss op 23-10-2007 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:31:
Met Tim Mosmans' account 8e geworden *O*

P.Elskamp 47 out of fuel :X
Ja Luukje!! Wil je dat even uitleggen ;) Wil je zo graag terug naar c3? :P

Overigens er kan gechat worden op de tweakers f1time IRC. Of uiteraard op de chat van f1time.com zelf.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
19t/m hoger degradeerd toch?? Want ik sta nu 19e en het is niet echt duidelijk te zien of 19 nou blijven of niet blijven is, omdat die rode balk er niet staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kroketje schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:40:
19t/m hoger degradeerd toch?? Want ik sta nu 19e en het is niet echt duidelijk te zien of 19 nou blijven of niet blijven is, omdat die rode balk er niet staat.
Ligt er aan wat je met "hoger" wil zeggen :P
nr 19 t/m 30 degraderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begin het vermoeden te krijgen dat ik een fout in m'n bandendatasheet heb zitten, plofferdeplof })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:(

Vorige race eerst vergeten te repareren voor de Quali, en ook nog vergeten de Race Orders te doen.

Nu de Race Orders gedaan, maar m'n DRP alleen vergeten :( Kuttijden nu dus :(

Ik wil trouwens wel degraderen :9

Lekker geld verdienen in C4, en dan terug naar C3 met bakken geld om te testen :9

[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 23-10-2007 19:40 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Angeloonie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:40:
Lekker geld verdienen in C4, en dan terug naar C3 met bakken geld om te testen :9
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Oh man, wat ben jij stoer dat je de uitdaging uit de weg gaat! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 12:37

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Nou... Onopvallend 9e geworden in de race... Gaat opzich best goed... Alleen sommige in de competitie kan ik gewoon niet bijhouden. Ik vrije training en warmup wel... Maar quali is meestal middenmoot... Naja... Niet degraderen is de key :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Gestart vanaf P3 uiteindelijk en gefinished op P6..... beste prestatie iig en sta nu op P19.... en als ik het goed begrijp sta ik dus nog net aan de verkeerde kant van de streep :( Ik moet mijn rijder maar eens gaan trainen op starten want hij verliest onherroepelijk een plaats of 5 a 8 in de eerste rondes na de start, en dat terwijl de wagen niet echt zwaar is.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Joss schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:05:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Oh man, wat ben jij stoer dat je de uitdaging uit de weg gaat! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Uitdaging :/

Nou, leuk.. 2 seizoenen C3 en ik doe alleen mee om een plekje onderkant middenmoot, terwijl C4 "noobs" direct de top 10 bezetten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
He, je hebt wel zo'n noob als teamie hoor! Misschien kan ik je wel een beetje op weg helpen. Kan je ook gezellig meerijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Angeloonie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:18:
[...]

Nou, leuk.. 2 seizoenen C3 en ik doe alleen mee om een plekje onderkant middenmoot, terwijl C4 "noobs" direct de top 10 bezetten :/
Mijn oprechte excuses, maar dat zegt meer over jou dan over hun.

*O* 8e winst op rij *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:38:
begin het vermoeden te krijgen dat ik een fout in m'n bandendatasheet heb zitten, plofferdeplof })
Mjah, punten lijken je niet gegund te zijn :X Ik bedoel: je rijdt ongeveer gelijke snelheden als Bart, brid en ik, maar toch sta je op 3 (?) punten. Daar moet toch verbetering in kunnen komen?

Voor mij was het een redelijke race. Gemengde gevoelens iig. P en WU gingen erg goed (resp. 1e en 2e), maar Q was p7. In de race op het laatst nog hard ingelopen op Dinning, maar met nog maar 1.006s te gaan was de race afgelopen. Jammer. Achja, 6e, dus 3 punten, da's altijd welkom. Ik loop in op de teammaat van j1nx: Aleks Petrov, dus da's ook positief. Zometeen nieuwe sponsor tekenen, 1.4M signing bonus incasseren en kijken hoe de zaakjes erbij staan :)
Angeloonie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:18:
[...]

Ik ben het eigenlijk best wel met Joss eens: wat een zwakke instelling. 'k Heb vorig jaar ook amper in C3 kunnen blijven door op het laatste moment (laatste race) 2 punten te pakken en daarmee uit de degradatiezone te komen. Nu rijd ik mee voor het podium en sta ik 6e (volgens mij nog steeds) in het kampioenschap. Je moet gewoon werken aan de progressie en genieten van het vechten voor punten. Dat je het nu al opgeeft en lekker makkelijk geld wil gaan verdienen zegt idd veel over je, weinig sportief iig.

Ga je lekker op volgend seizoen richten. Steek geen geld meer in je motor, banden en gearbox, maar in aerodynamics of test gewoon niet. Als je geld nodig hebt kun je met p20 finishes winst draaien, zolang je niet test of iedere race een nieuwe auto bouwt.

[ Voor 38% gewijzigd door Grrrrrene op 23-10-2007 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

MRCL schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:26:
He, je hebt wel zo'n noob als teamie hoor! Misschien kan ik je wel een beetje op weg helpen. Kan je ook gezellig meerijden ;)
Kan jij me geld geven om te testen? ;)

Tuurlijk vind ik het leuk dat jij wel mee doet, maar het is gewoon oneerlijk om de noobies uit C4 in te zien stromen in C4 en meteen om podiumplaatsen mee te zien doen..
Joss schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:28:
[...]

Mijn oprechte excuses, maar dat zegt meer over jou dan over hun.

*O* 8e winst op rij *O*
Idd, ik heb maar 4 of 5 races C4 gereden, en dat leverde niet al te veel op, in tegenstelling tot C4-tjes die een heel seizoen zakken hebben zitten vullen. Ik kan niet testen omdat dat te veel geld kost, zo simpel licht het. En niet testen houdt ook in dat je auto niet beter wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 23-10-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:44:

[...]

Idd, ik heb maar 4 of 5 races C4 gereden, en dat leverde niet al te veel op, in tegenstelling tot C4-tjes die een heel seizoen zakken hebben zitten vullen. Ik kan niet testen omdat dat te veel geld kost, zo simpel licht het. En niet testen houdt ook in dat je auto niet beter wordt.
Ik ben begonnen in seizoen 26, met slechts 4 races waarvan ik er 3 heb uitgereden. Toen naar C3 gepromoveerd en zo'n seizoen gehad als jij nu hebt. Lukt prima, je moet alleen willen vechten en niet nu ineens opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online

Ik kan niet testen omdat dat te veel geld kost, zo simpel licht het. En niet testen houdt ook in dat je auto niet beter wordt.
Kan het je niet geven nee. Maar als jij niet zo'n belachelijk dure auto had had je ook gewoon kunnen testen. Ik maak nog gewoon winst hoor dit seizoen dus ook met jouw financien had het gekund. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

damn dit was echt een ramp race.
Heb ik geupgrade, juiste strategie, dqp en drp van 99% en in ronde 10 gearbox defect en dan ook nog eens in ronde 28 ophanging aandiggelen......

hopelijk volgende race weer eens normaal finishen :(

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:39:
[...]
Ja Luukje!! Wil je dat even uitleggen ;) Wil je zo graag terug naar c3? :P

Overigens er kan gechat worden op de tweakers f1time IRC. Of uiteraard op de chat van f1time.com zelf.
Sta gelukkig al ruim en breed safe ;)
Maarre, 2x pole, 2x klote finish of DNF, brengt niet echt geluk...

Ik had normaal nooit problemen met fuel berekening en kon zonder risico met 1 a 2 L over finishen, maar da's nu toch wat anders (wel ok op zich), maar ik moest in rnd 48 binnenkomen en val in de pits stil :( (had weer eens wat minder fuel buffer genomen, voor de laatste keer...)

Helemaal klote was vanuit welke positie, want ik lag op de 2e plaats met prima vooruitzichten om die positie ook te houden.... grrrrrrrrr...... stom stom stom 8)7 |:(

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tuurlijk vind ik het leuk dat jij wel mee doet, maar het is gewoon oneerlijk om de noobies uit C4 in te zien stromen in C4 en meteen om podiumplaatsen mee te zien doen..

[...]

Ik begrijp niet zo goed hoe dit nou kan ... Heb zelf geloof ik 6/7 races meegedaan in C4 toen naar C3 en nu rijd ik samen met mijn teamgenootje (ook een promovendus) eigenlijk alle race vooraan mee in C3/13.. Zo moeilijk is het spelletje toch niet lijkt me ?? gewoon investeren in een driver en een goede auto ... voor volgend jaar een uitstekende CD en designer binnengehaald dus ik zie de toekomst positief in 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

In het vorige topic hadden we het zo over sponsors met meer dan 8 ton aan race-bonus wie daar aan kon tippen he.... :+

Mijn nieuwe sponsor levert mij exact: €845.399 als race-bonus 8)

Wedstrijd ging redelijk vandaag. Net zoals de rest van het jaar eigenlijk. Qua strategie zit het wel goed alleen de snelheid is er niet ten opzichte van de top. Maar dat komt omdat hen motor veel meer door ontwikkeld is. Ik zal dit helaas nog wel meer gaan merken in de komende races ;(

Ik schrik me net kapot. Ik had bijna zonder fuel gestaan :o Aan het einde van de race hield ik nog 0.2L over dat is dus met 2 pitstops minder dan 0.1L per sectie :P

[ Voor 14% gewijzigd door Wes46 op 23-10-2007 22:29 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 20:26
Zow na een teleurstellende kwalificatie (15e) toch naar een prima 4e plaats gereden :D Met de strategie is niks mis ;) Natuurlijk ook geprofiteerd van enkele uitvallers, maar dat mag de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:42:
[...]

Mjah, punten lijken je niet gegund te zijn :X Ik bedoel: je rijdt ongeveer gelijke snelheden als Bart, brid en ik, maar toch sta je op 3 (?) punten. Daar moet toch verbetering in kunnen komen?
Nou snap ik er geen biet meer van, ik kan geen fout vinden in m'n berekeningen, ik had toch echt ruim 20 ronden moeten kunnen rijden met de banden, en geen 13-14..... De volgende race maar weer eens alles drie dubbel checken....( en de sheet spreekwoordelijk verbranden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Wes46 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:21:
In het vorige topic hadden we het zo over sponsors met meer dan 8 ton aan race-bonus wie daar aan kon tippen he.... :+

Mijn nieuwe sponsor levert mij exact: €845.399 als race-bonus 8)
Wow, 'k heb alleen een nieuw contract: 1,395,480

[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 23-10-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:06:
[...]

Wow, 'k heb alleen een nieuw contract: 1,395,480
Signbonus bedoel je?

En ik, met 8 winst op rij, moet het doen met aanboden van 450k race bonus, belachelijk! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Joss schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:21:
[...]

Signbonus bedoel je?

En ik, met 8 winst op rij, moet het doen met aanboden van 450k race bonus, belachelijk! :X
Same here. Nou dan niet van die 8 winst. Maar in vergelijking met mijn teamgenoot (positie 9 in kampioenshap) krijg ik stukken minder.

Wat bleek, voorheen ging ik altijd in onderhandeling met sponsors. Dit blijkt dus een fout te zijn 8)7

Ben al een tijdje niet in onderhandeling geweest met mijn aanbiedingen en sinds dien heb ik betere offers :X
Mijn auto zit nu vol en volgende race heb ik weer 3 plekjes vrij, ik heb dus ook al 3 sponsors in onderhandeling staan. En aangezien je er maar maximaal 3 kunt hebben staan had ik maar eens besloten om al mijn commerce uren te gaan verdelen. Wat denk je? Voor de sponsor waar ik overal maar 1 uur aan had gegeven is alles een stuk omhoog gegaan. De sponsors waar ik 35 uren in had op verdeeld is alles verlaagd op de punten na.... :/ Snap er echt helemaal niks van.

Mijn race ging gelukkig wel goed met een hoge inzet :P Ik stond op een 1 stopper en startte daardoor maar van P10. Mijn snelheid viel me erg tegen in het begin van de race in rondje 5 had ik al 15 seconden achterstand. Maar het gelukkig zat me mee. De leider in het kampioenschap blaast zijn motor op. Dus een p3 zou zeker zijn geweest voor me. Het geluk zat me wederom mee, de persoon die tweede had kunnen worden komt zonder brandstof te staan. Dus p2 is mogelijk. Maar mijn geluk was nog niet op voor vandaag. De leider in de race krijgt gearbox problemen waardoor ik onbedreigd naar de overwinning kan rijden. :D

Heel de top 6 in het kampioenschap scoort geen punten op mij na :) Nog maar 5 punten verwijderd van de leiding in het kampioenschap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
P3 in de race, nog altijd P3 in het kampioenschap :)

Wat betreft die sponsoren, ik rijd in dezelfde group als Wesley en ondanks dat ik veel beter presteer (no offence Wes ;)) krijg ik maximaal 450.000 als race bonus... Waar zit dat in???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

SanderF1 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 01:06:

Wat betreft die sponsoren, ik rijd in dezelfde group als Wesley en ondanks dat ik veel beter presteer (no offence Wes ;)) krijg ik maximaal 450.000 als race bonus... Waar zit dat in???
Ehm, niks...
Ik rijd C2 en krijg ongeveer evenveel... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:18:
[...]

Ehm, niks...
Ik rijd C2 en krijg ongeveer evenveel... 8)7
same here. Gemiddeld 450k is heel normaal.

hmm luuk had zelfde als jou lol. Fuel... Zie dat ik gewoon tot 2x toe overheen ben gekeken dat ik 2 ronden misrekend heb. bah. Reed op een gegarandeerde 5e plek. :( Maar snelheid zit er nu lekker in. Nu me auto klaar maken voor volgend seizoen en voor de resterende races optimaal financieel resultaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 01:06:

Ik heb twee keer onderhandelt en ik heb een c.director met 80 negotiating.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb een C.director met 85 negotiating, daar ligt het echt niet aan kan ik je zeggen :) En idd: als ik onderhandel is er geen logica aan te vinden wat er verhoogt en niet. Ik zet 1 punt op de race bonus en die stijgt, maar de point bonus waar ik 30 punten (bijvoorbeeld) op zet daalt |:(

[ Voor 52% gewijzigd door Grrrrrene op 24-10-2007 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:50

Waarschijnlijk maak je de misvatting dat een C4-manager z'n dqp standaard niet boven de 50-60% krijgt, z'n banden regelmatig laat ploffen en een paar keer per seizoen out of fuel staat (zoals die 4-5 races dat jij samen met andere nieuwelingen in C4 startte). De C4-managers die een heel seizoen draaien en daarin bij de eerste drie eindigen, beschikken echt wel over de nodige kennis van het spelletje. De overstap tussen c3 en c4 is lang niet zo groot als nu wordt voorgesteld.

Zelf ben ik ook begin dit seizoen als nr2 in C4 gepromoveerd en ik draai in C3 gewoon aan de top mee (tweede plek, 64 punten) met met nog twee c4-promovendi en een ex-c2er. Dit komt echt niet door het geld, er staat bij mij 120 miljoen doelloos op de bank, ik draai namelijk gewoon met het standaard leverancierssetje mercedes-bmw-michelin, kan elke race testen, af en toe personeel trainen en hou nog 12 mln over van het geld dat ik C3 verdien. Vraag me toch echt af of ik een noob ben op deze manier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Begin hier toch redelijk jaloers te worden......ben al blij als ik zowat 400k per race geboden krijg.
Zit meestal rond de 300k bij de eerste bieding......maar daar zal c.d. met 58 wel veel aan bijdragen.

Practice ziet er weer goed uit. zit maar 0.1s achter de nummer 1 van onze groep.... nu nog dqp wat verder fijnstellen en wie weet word het vrijdag een leuke race :)

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sempy schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:17:
[...]

Waarschijnlijk maak je de misvatting dat een C4-manager z'n dqp standaard niet boven de 50-60% krijgt, z'n banden regelmatig laat ploffen en een paar keer per seizoen out of fuel staat (zoals die 4-5 races dat jij samen met andere nieuwelingen in C4 startte). De C4-managers die een heel seizoen draaien en daarin bij de eerste drie eindigen, beschikken echt wel over de nodige kennis van het spelletje. De overstap tussen c3 en c4 is lang niet zo groot als nu wordt voorgesteld.

Zelf ben ik ook begin dit seizoen als nr2 in C4 gepromoveerd en ik draai in C3 gewoon aan de top mee (tweede plek, 64 punten) met met nog twee c4-promovendi en een ex-c2er. Dit komt echt niet door het geld, er staat bij mij 120 miljoen doelloos op de bank, ik draai namelijk gewoon met het standaard leverancierssetje mercedes-bmw-michelin, kan elke race testen, af en toe personeel trainen en hou nog 12 mln over van het geld dat ik C3 verdien. Vraag me toch echt af of ik een noob ben op deze manier. :P
Michilin noem ik dan weer niet standaard. Hed Firestone bandjes genomen uit kosten besparing dit seizoen. Ben ook iemand die 3 races heeft gereden in c4 en gepromoveerd ben. En kan ook redelijk mee draaien in c3. Luxe kan ik me niet permiteren maar probeer alles maximaal te ontwikkelen. Vooral nu met gewicht bezig :D.

Overigens net Spa gedaan. Wat is die DQP weer lekker veranderd want heb grote problemen hiermee pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Aaah weer een heerlijk raceje verreden :) Om de een of andere dubieuze reden had de #1 in het kampioenschap zich niet gekwalied wel P/WU gereden :S
Begon vanaf 2e plek en eigenlijk in een vrijwel rechte lijn naar finishplek 2 gereden 15s achter de 1 :) De 6e de 2de plaats van het seizoen.

Me cuptegenstander tevens #3, en #4 die gelijk staat in de punten reden deze race niet in de punten. Oftewel nieuwe leider in het kampioenschap met 4 punten voorsprong op #2 en 19 punten op #3 en #4.
Op naar anderstorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Ik heb een interessante weer race voor de boeg :o :D

Hoeveel km kunnen Intermediates mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
The_FrankO schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:12:
Ik heb een interessante weer race voor de boeg :o :D

Hoeveel km kunnen Intermediates mee?
Wat denk je (dat wij gaan zeggen)? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Joss schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:19:
[...]

Ik hoop het juiste antwoord :> Droog weer banden staan gewoon in de FAQ op F1Time, dus ik dacht misschien is het voor regenbanden ook wel 'gratis' kennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Er is zeker wel gratis info, deze is alleen al 30 keer gegeven in de verschilde delen van dit topic ;)

Kan je dus wel een zetje geven gebruik die middelste optie in die rode balk boven aan het topic.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
brid schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:31:
Er is zeker wel gratis info, deze is alleen al 30 keer gegeven in de verschilde delen van dit topic ;)

Kan je dus wel een zetje geven gebruik die middelste optie in die rode balk boven aan het topic.
Ik heb uiteraard eerst goed het topic doorgezocht. Maar het word niet 30 keer gegeven hoor, ik heb er 3 keer iets over kunnen vinden maar geen bevestiging erbij verder. Ik denk dat jij in de war bent met de vraag wanneer je beter Ints of Wets moet gebruiken :) die vraag is inderdaad vele male gesteld.

De vraag is dus zal ik het risico gaan nemen door er vanuit te gaan dat ze zich gedragen als hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Heb ik toch nog een klein voordeel op jou de volgende race >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

The_FrankO schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:37:
[...]

Ik heb uiteraard eerst goed het topic doorgezocht. Maar het word niet 30 keer gegeven hoor, ik heb er 3 keer iets over kunnen vinden maar geen bevestiging erbij verder. Ik denk dat jij in de war bent met de vraag wanneer je beter Ints of Wets moet gebruiken :) die vraag is inderdaad vele male gesteld.

De vraag is dus zal ik het risico gaan nemen door er vanuit te gaan dat ze zich gedragen als hard...
Kijk gewoon wat raceverslagen door van regenraces en je hebt je info :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Sempy schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:17:
[...]

Ik denk niet dat hij echt Noobies bedoelt als noobies.

De C4ers komen met bakken met geld de C3 binnen, omdat de supplierers goedkoper zijn en de competitie minder zwaar. Ik baal eigenlijk wel dat ik na 5 races C4 al in de C3 zat, want nu heb ik veel minder aan mijn auto kunnen sleutelen. Aan het begin zaten de huidige C3ers rond de 50miljoen en de gepromoveerde C4ers boven de 100miljoen. Ik denk dat dat een erg groot voordeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
50 miljoen of 100 miljoen maakt geen barst uit. Om een goed C3 seizoen te draaien heb je maar 20-25miljoen startkapitaal nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik sta momenteel vierde in C4G4. Wel heb ik gezien dat 6 races voor het einde er een inactieve top3 speler aanwezig is, misschien dat deze nog uit de ranking wordt genomen en ik kan promoveren (niet de intentie toe maar goed....). In de CUP heb ik tot nu veel geluk, via de "zwakke" kant lijkt het dat ik tot in de finale kan komen!! Verder gebruik ik altijd een standaard strategie wedstrijd gedeeld door 4 voor pitstops, erg safe maar het werkt nu nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik zat zelf in een van de weinige competatieve C4 groepen en had vorig seizoen HEEL veel mechanische pech (mijn hoodsponsor was het pechduiveltje...) waardoor ik met "slechts" 55 miljoen naar C3 gegaan ben. Intussen staat mijn balans op 61 miljoen...

Zolang je een beetje op je kosten let en goed doorontwikkelt en goede resultaten boekt is het echt geen probleem om rond te komen in C3.

Gewoon rekening houden met het gezegde: In order to make money, you have to spend money :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:19:
[...]

350 km :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:15

j1nx

Geek - Enjoying life

Nou, ik zit weer in een vreemde race.

Het is tijd voor het almachtige Spa, regent het weer pijpenstelen tijdens P. Denk dus dat wordt weer niets, maar goed "maximum attack".

Sta ik aan het eind, van de P ineens op de 3de plek??? (90% revs / 50 ltr benzine) Vreemd!, kijk ik bij mijn driver skills, is de regen skill ineens 16 punten hoger als eerst???? Heb ik echt nooit op getraind.

Goed ik klaag verder niet, we kijken wel wat het brengt. Heeft Tadas weer iets veranderd ofzo?

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Op dat soort info zit ik niet te wachten.....sta ik eens boven aan ik de practice, blijkt de nummer 3 40L meer fuel aanboord te hebben.

Zie wel hoe het allemaal uitpakt, heb hem in de qual voorlopig op p3 dus p15 maximaal, top 10 moet er zeker inzitten. Nu hopen dat de auto deze race wel heel blijft en we misschien wat extra puntjes kunnen pakken.

Wat betreft die gestegen regenskill 16 punten winst ten opzichte van welk meetpunt?
Begin dit seizoen of sinds vorige wedstrijd......heb zelf ff me driver stats gecheckt en bij mij is er niks veranderd.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Nou het wordt nog gekker, ik had nog een paar rondjes over, dus dacht even te kijken met lage fuel load en 100% revs (voor Q indicatie). Wat denk je; precies dezelfde tijd? (dat is weer positief toch daniel)

De stijging is ten opzichte van twee races terug (had vorige race niet gekeken), maar dat was wel ook een zeik natte race. Ik herinner me nu ook, dat ik deze situatie eerder dit seisoen heb mee gemaakt. Ik ging ineens een heel stuk harder in P dan normaal. Overigens bracht me dit in de race niet echt veel.

Zit dit seisoen wel erg veel speling in de verschillende circuits. Denk dat Tadas een goede job gedaan heeft met de berekeningen en de verschillende suppliers. Banden bijvoorbeeld, op sommige circuits wil je graag bridgestones op andere weer michilins enz.

Dit maakt het spelletje wel een stuk interesanter, dan toch eens een keer petje af voor tadas.

[ Voor 26% gewijzigd door j1nx op 25-10-2007 09:31 ]

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Das zeker goed nieuws, wel raar trouwens dat je met 100% net zo snel gaat.
Je zou toch minimaal een paar tiende verwachten of je rijder heeft flink lopen prutsen in die rondes.

Vorig seizoen ook weleens geprobeerd een show ronde te rijden, soft-100rev en nog langzamer dan hard-90rev :p

hmmm ik zou ook wel willen dat skills met 16 punten omhoog gaan, iedere keer maar die magere 3/4 puntjes per race vedeeld over alle skills zet geen zoden aan de dijk

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
brid: als het enige troost is: zo traag gaat het bij mij ook :)

En petje af voor Tadas? Zolang hij vindt dat hoge snelheden belangrijk zijn op Monaco heb ik weinig vertrouwen in z'n F1-kennis :P Ook dat tijdverschil tussen P/WU/Q-rondjes en wat je uiteindelijk in de race rijdt... Daar kun je toch niks mee? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net P/W/Q op monaco gedaan en lang tijd zag de DQP er belabberd uit en uiteindelijk toch nog tot 94% omhoog weten te krikken dus op zihc niet slecht. Maar als ik 2 punten in kerb use steek gaat ie naar beneden.... dus dat klopt neit echt ....

Het is heet dus we gaan morgen zien zo te zien ga ik op mijn derde pole af. Twee keer pole leverede me niet echt veel op behalve dat ik vorige race heb gezien dat zachte banden toch retelang meegaan onder bepaalde omstandigheden. Dat was het opgeven van punten wel waard.

Over cash in C3, ik rij nu na een heel seizoen C4 in C3 en kwam met 70 miljoen binnen en heb no steeds 70 miljoen en ik heb nog niets gewonnen, wel redelijk wat punten gescored en een aantal podia (2 poles ook al) maar heb geen bijzonder goede driver (25ste van de bunch aan het begin) en ben nu me cash een beetje aan het burnen door personeel te trainen zodat ik straks weer wat extra design uurtjes heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:13:
Ik heb net P/W/Q op monaco gedaan en lang tijd zag de DQP er belabberd uit en uiteindelijk toch nog tot 94% omhoog weten te krikken dus op zihc niet slecht. Maar als ik 2 punten in kerb use steek gaat ie naar beneden.... dus dat klopt neit echt ....
kerbs pakken op monaco kan best pijn doen hoor :p
(zie raikkonen dit jaar ;))

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Grrrrrene schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:41:
En petje af voor Tadas? Zolang hij vindt dat hoge snelheden belangrijk zijn op Monaco heb ik weinig vertrouwen in z'n F1-kennis :P Ook dat tijdverschil tussen P/WU/Q-rondjes en wat je uiteindelijk in de race rijdt... Daar kun je toch niks mee? :(
Ik bedoelde ook voor deze ENE keer, had het verder niet over de andere 99 keren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een wat slechte P, nu eem bevredigende W gereden. Ben benieuwd wat Q kan brengen. Gevoel zegt dat een toppositie er wel weer in zit. En vooraan beginnen scheelt aan einde van de race heel wat secondes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 14:31
Ik weet niet meer welke F1 god ik vervloek heb.

Weer een DNF met een engine probleem.... Zo overtuned is die nu ook niet en de reliability stond bij de start weer nog op een redelijke 86%
De race zelf dan nog ook nog maar op 93% gereden. Ik snap het nu niet meer.
Ik ben er dit seizoen al 4 keer mee uitgevallen....
Hopelijk verlies ik mijn derde plaats in het kampioenschap nu niet, want als ik finish sta ik altijd op het podium

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Joss schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:25:
50 miljoen of 100 miljoen maakt geen barst uit. Om een goed C3 seizoen te draaien heb je maar 20-25miljoen startkapitaal nodig.
Ik ben met je eens dat je met 25 miljoen kan overleven in de C3. Kan je ook uitleggen waarom 70 miljoen extra geen nut heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Weet ook wel dat het zo langzaam gaat :9

Warmup lijk ik toch weer een redelijk achter stand te hebben op een aantal mensen, maar als ik dan na j1nx kijk die eerst in WU 0.7s sneller is en dan opeens 0.9s langzamer is snap ik er niks meer van.

Of is ie vergeten dat de qual droog is >:)

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48

Hoe hoger de waarde in je dqp setup hoe meer aandacht die er aan besteed. Mss dat de focus op dat bepaalde onderdeel juist essentieel is om goed te hebben op monaco aangezien als je daar wat fout doet het er gewoon afligt ;)
Maar goed zo denk ik er over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dauthi schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:59:
[...]

Hoe hoger de waarde in je dqp setup hoe meer aandacht die er aan besteed. Mss dat de focus op dat bepaalde onderdeel juist essentieel is om goed te hebben op monaco aangezien als je daar wat fout doet het er gewoon afligt ;)
Maar goed zo denk ik er over.
Ik had op Monaco een 94% DQP, dus dat zat wel goed en je maakt mij niet wijs dat teams hun coureurs dit soort instructies geven op Monaco, complete waanzin :)

Wat betreft DQP% en driverontwikkeling: ik houd z'n skills bij per race en noteer daaronder de DQP%/DRP%, maar echt: het maakt geen bal uit of ik nu 99% of 86% DQP/DRP heb: die coureur leert volledig willekeurig dingen bij. Zo kreeg hij er bij mijn 99% DQP 4 punten bij, maar met een foutje en 89% ging hij 7 punten vooruit. Rara...

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.