[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel X Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.461 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Misschien een rare vraag. Ik vraag me af of ik wel echt breedbeeld gebruik met mijn XBMC. Ik heb een 32" LCD tv en heb in de setup van de Xbox dash aangegeven Widescreen.... maar heb toch mijn twijfels. Het zal vast een simpel antwoord zijn maar ik wilde hem toch vragen.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:25

ThunderNet

Flits!

Tranzy schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:57:
Misschien een rare vraag. Ik vraag me af of ik wel echt breedbeeld gebruik met mijn XBMC. Ik heb een 32" LCD tv en heb in de setup van de Xbox dash aangegeven Widescreen.... maar heb toch mijn twijfels. Het zal vast een simpel antwoord zijn maar ik wilde hem toch vragen.
Ook even in de settings van xbmc instellen? :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
ThunderNet schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:58:
[...]

Ook even in de settings van xbmc instellen? :)
Sorry was ik vergeten te vermelden... dat heb ik dus uiteraard gedaan. Ingesteld op 16:9.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Is het mogelijk om torrents te downloaden met je xbox?
Zoja, waar kan ik zo'n script vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:53
Brantje schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:16:
www.xbmcscripts.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:30
Brantje schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:16:
Googlen is niet je sterkste kant he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:01
Sinds 13 december is font scaling toegevoegd. Dit houdt in dat skins die gemaakt zijn voor 720p (Xepyr, Basics-101, Vinci,...) ook perfect gaan werken in 16:9. Misschien goed nieuws voor sommigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-07 15:56
Ben ook bezig gegaan om XBMC om mijn XBOX te zetten.
Maar ik kom er effe niet meer uit.

Ik heb al veel opgezocht en heb de ts doorgelezen.
Op de ene site wordt verteld dat je met EvolutionX de netwerk instellingen moet instellen en dan met FlashFXP een FTP connectie moet maken en bij de andere staat er dat het gewoon via de verkenner kan.

In mijn XBoX staat er wel gewoon netwerk instellingen maar dit kan komen doordat er XboX live opstaat?

Wie weet wat de volgende stap is die ik moet nemen want ik kom er effe niet meer uit.

Kan ook via DM beantwoord worden omdat het wel een noob vraag zal zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door timskiej op 17-12-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:16
timskiej schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:06:
Ben ook bezig gegaan om XBMC om mijn XBOX te zetten.
Maar ik kom er effe niet meer uit.

Ik heb al veel opgezocht en heb de ts doorgelezen.
Op de ene site wordt verteld dat je met EvolutionX de netwerk instellingen moet instellen en dan met FlashFXP een FTP connectie moet maken en bij de andere staat er dat het gewoon via de verkenner kan.

In mijn XBoX staat er wel gewoon netwerk instellingen maar dit kan komen doordat er XboX live opstaat?

Wie weet wat de volgende stap is die ik moet nemen want ik kom er effe niet meer uit.

Kan ook via DM beantwoord worden omdat het wel een noob vraag zal zijn.
Ik kan hier nog niet echt uit opmaken hoe ver je al bent... heb je er al een custom dash opstaan (zoals evolutionX, avalaunch etc)? Of is je xbox softwarematig nog helemaal orgineel (zo ja, zit er wel een chip in, of softmod?)

Verder zou het niet zo moelijk moeten zijn als je een beetje basis kennis hebt (zoals netwerk instellingen en welke bestanden van XBMC waar op je schijf moeten staan).

Heel kort, als je xbox al gemod is (soft of chip), moet je er voor zorgen dat je iets met een FTP server boot (bv evolutionX, of een FTP boot cd welke ook bij de bigfoot release zit).
Als je je pc en xbox aan een DHCP router hebt hangen hoef je verder niks qua ip adressen te doen, alleen kijken wat het IP van je xbox is.
Vervolgens ga je met je FTP client naar het IP van je xbox en log in met xbox, xbox (user, password). De volledige XBMC map zet je ergens via FTP op je xbox HDD, (meestal E:/apps/XBMC, maar kan overal waar ruimte is). Vervolgens maar je met de shortcutmaker een shortcut.xbe naar de default.xbe uit je XBMC map (meer details in de readme van de shortcut maker).
Tenslotte moet je weten naar welke xbe je bios zoekt, zo noem je dan je shortcut. Op die manier zoekt je bios de juiste XBE bij het booten (meestal evoxdash.xbe).

Als dit allemaal als wartaal klinkt kan je beter iemand zoeken die er wel ervaring mee heeft, wat ik heb in deze topics al genoeg mensen voorbij zien komen die wat bestanden verkloot hadden en niks meer geboot konden krijgen. (zorg in ieder geval voor een bootcd zoals slayers, dan kan je iig weer terug naar de "fabrieks instellingen")

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024

--JvL--

Know why

Ik schaam me diep......

Don't dream your life, live your dream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was aan het zoeken of het mogelijk is om HD af te spelen op de XBOX met XBMC.
Nou weet ik dat dat normaal niet gaat maar nou zag ik in een eerder deel van dit Xbox topic dat 2 mensen dit WEL voor elkaar hebben gekregen doormiddel van een HDTV adapter voor de XBOX.
Klopt dit?
Sorry als hier al een vraag/antwoord over is maar ik heb geen zin om zoveel pagina's door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:04
Hangt er van af wat je onder HD verstaat...
Je kan je dashboard/xbmc in HD zetten, maar HD-content afspelen, daarvoor is je xbox niet snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gevonden waar ik dit gelezen had:
Aan te raden is om de HDTV pack te bestellen voor de xbox (originele van Microsoft zou ik doen). Graai em van Ebay.com, ik had een nieuwe voor $15 inc verzenden uit Japan. Je kan XBMC namelijk in HDTV draaien (zelfs in 1080i als je wil) en bijna alle spellen ondersteunen progressive scan. Je kan zelfs het orginele dashboard hexediten zodat die in 480p draait en je dus ook dvds in progressive scan kan kijken. En spellen in 720p
Dus met behulp van progressive scan zou je 480p moeten kunnen afspelen?
Dit is toen door Schweino getypt, die nu nog actief hier is zie ik net. Misschien heeft hij wat meer info?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-09 21:55

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:44:
Ik heb het gevonden waar ik dit gelezen had:

[...]

Dus met behulp van progressive scan zou je 480p moeten kunnen afspelen?
Dit is toen door Schweino getypt, die nu nog actief hier is zie ik net. Misschien heeft hij wat meer info?
http://www.consolepro.nl/...kabel-voor-xbox-p-28.html
De ultieme digitale AV kabel voor serieuze Xbox gamers.
Ondersteunt S-Video, Component Video, stereo RCA audio, Optisch Dolby Digital 5.1 en DTS surround geluid.

Lengte: 2m

Ideaal om je Xbox aan een LCD/Plasma tv aan te sluiten!

De Xbox in NTSC modus ondersteunt: 480i, 480p, 720p of 1080i
Dat heb je nodig om 480P, 720P en 1080i aan te kunnen. Maar aankunnen wil nog niet zeggen dat de CPU van de Xbox het trekt...wat ie dus niet doet. Dus je moet zo'n kabel echt gebruiken als je geilt op een strakke XBMC GUI (en wie doet dat niet hier :)) of om je foto's op 1080i te bekijken (ook ERG impressive op een LCD TV). Ook zijn de kleuren veel levendiger en sprankelender, lijkt het wel. Zowel in XBMC als met games.

Ik heb deze kabel zelf al een klein jaar in gebruik, en is echt aan te raden! Let wel op: je hebt wel een optical audio input nodig op je versterker!

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Prulleman schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:05:
[...]

Ik kan hier nog niet echt uit opmaken hoe ver je al bent... heb je er al een custom dash opstaan (zoals evolutionX, avalaunch etc)? Of is je xbox softwarematig nog helemaal orgineel (zo ja, zit er wel een chip in, of softmod?)

Verder zou het niet zo moelijk moeten zijn als je een beetje basis kennis hebt (zoals netwerk instellingen en welke bestanden van XBMC waar op je schijf moeten staan).

Heel kort, als je xbox al gemod is (soft of chip), moet je er voor zorgen dat je iets met een FTP server boot (bv evolutionX, of een FTP boot cd welke ook bij de bigfoot release zit).
Als je je pc en xbox aan een DHCP router hebt hangen hoef je verder niks qua ip adressen te doen, alleen kijken wat het IP van je xbox is.
Vervolgens ga je met je FTP client naar het IP van je xbox en log in met xbox, xbox (user, password). De volledige XBMC map zet je ergens via FTP op je xbox HDD, (meestal E:/apps/XBMC, maar kan overal waar ruimte is). Vervolgens maar je met de shortcutmaker een shortcut.xbe naar de default.xbe uit je XBMC map (meer details in de readme van de shortcut maker).
Tenslotte moet je weten naar welke xbe je bios zoekt, zo noem je dan je shortcut. Op die manier zoekt je bios de juiste XBE bij het booten (meestal evoxdash.xbe).

Als dit allemaal als wartaal klinkt kan je beter iemand zoeken die er wel ervaring mee heeft, wat ik heb in deze topics al genoeg mensen voorbij zien komen die wat bestanden verkloot hadden en niks meer geboot konden krijgen. (zorg in ieder geval voor een bootcd zoals slayers, dan kan je iig weer terug naar de "fabrieks instellingen")
Ik was bij het begin.
Ik wist namelijk niet precies hoe ik een ftp connectie kon maken.
Dat is eigenlijk het enige wat ik moest weten. De rest lukt me wel tenminste ik weet ongeveer wel hoe en wat.
Iig bedankt voor de duidelijke uitleg:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 12:30
[b][message=29277633,noline]DynaMikeY schreef op maandag 17 december 2007 @

Dat heb je nodig om 480P, 720P en 1080i aan te kunnen. Maar aankunnen wil nog niet zeggen dat de CPU van de Xbox het trekt...wat ie dus niet doet. Dus je moet zo'n kabel echt gebruiken als je geilt op een strakke XBMC GUI (en wie doet dat niet hier :)) of om je foto's op 1080i te bekijken (ook ERG impressive op een LCD TV). Ook zijn de kleuren veel levendiger en sprankelender, lijkt het wel. Zowel in XBMC als met games.

Ik heb deze kabel zelf al een klein jaar in gebruik, en is echt aan te raden! Let wel op: je hebt wel een optical audio input nodig op je versterker!
Even een kleine aanvulling:

- Je xbox dient gemod te zijn zodat je de EEPROM op NTSC kan zetten (of je moet een USA/JAP Xbox hebben, dan hoeft het niet)
- De ge-hexedite MS dash is te vinden op http://xbmc.schweino.com/ ( xboxdashp.rar)
- Op dezelfde pagina staat "video_select_v2_enigmah-x.rar", daarmee kan je je EEPROM op NTSC zetten
- Alle XboX HD kabels hebben ook analoge audio aansluitingen (2 tulpen), dus je hoeft niet per se een optische kabel te gebruiken. Als je digitaal geluid wil hebben dan wel natuurlijk.

Waar ik em voornamelijk voor gebruik is om films en TV series te kijken in 720p (upscaled van SD wel te verstaan), en met digitaal geluid uiteraard.

[ Voor 5% gewijzigd door Schweino op 18-12-2007 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
Als je enigszins handig bent met de soldeerbout, is het ook mogelijk om een digitale coax uitgang te maken. Je hebt dan geen optische ingang op je versterker nodig.

Hiervoor moet je even googlen naar xbox + spdif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Laatst online: 02-08 10:59
DynaMikeY schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:51:Dat heb je nodig om 480P, 720P en 1080i aan te kunnen. Maar aankunnen wil nog niet zeggen dat de CPU van de Xbox het trekt...wat ie dus niet doet. Dus je moet zo'n kabel echt gebruiken als je geilt op een strakke XBMC GUI (en wie doet dat niet hier :)) of om je foto's op 1080i te bekijken (ook ERG impressive op een LCD TV). Ook zijn de kleuren veel levendiger en sprankelender, lijkt het wel. Zowel in XBMC als met games.

Zo heb ik het ook pogen te doen, maar idd de xbox cpu trekt het niet. Daarom ga ik afscheid nemen van mn Xbox en over op Mediaportal op een HTPC.

(Iedereen nog bedankt voor dit topic en de vorige topics!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:31
DiMacho schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:46:
[...]

Zo heb ik het ook pogen te doen, maar idd de xbox cpu trekt het niet. Daarom ga ik afscheid nemen van mn Xbox en over op Mediaportal op een HTPC.

(Iedereen nog bedankt voor dit topic en de vorige topics!!)
Geloof me als ik zeg dat je daar spijt van krijgt...

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Ik heb nu al een maand de HTPC staan en de Xbox weg. Om te testen en er zeker van te zijn om er geen spijt van te krijgen... En tot nu toe na veel instellen bevalt de HTPC met Mediaportal! De Xbox gaat de verkoop in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Ik wil een 2de xbox gaan modden (softmod ) voor XBMC.
Mijn eerste is al gemod met een chip en heeft dus al XBMC er op staan.

Kun je nu in XBMC zelf een save file kopieren naar je memorycard?

Dus

1 Save Exploit kopieren via FTP van PC naar gemodde XBOX.
2 Op de Gemodde XBOX in XBMC de Save Exploit kopieren naar je memorycard.

Kan dit?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Ik had gister een vraag gesteld mbt het installeren van xbmc op men xbox.
Hij is omgebouwd want ik kan ook gebrande games op draaien.
Maar ik krijg met geen mogelijkheud geboot vanaf de CD/DVD.
Ik heb al Imation DVD RW en CD r geprobeert en een cd van TDK.
Allemaal zonder resultaat.
Nu begin ik te twijfelen of ik de goede EvolutionX heb gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
DiMacho schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:59:
Ik heb nu al een maand de HTPC staan en de Xbox weg. Om te testen en er zeker van te zijn om er geen spijt van te krijgen... En tot nu toe na veel instellen bevalt de HTPC met Mediaportal! De Xbox gaat de verkoop in!
Ja het is natuurlijk ook wel net waar je je mediacenter voor gebruikt...
Wanneer je films in HD wilt kijken en TVprogramma's wilt opnemen dan is Mediaportal ideaal en XBMC een soort van waardeloos. ;)

Zelf gebruik ik XBMC vooral voor het kijken van flims en Uitzending-gemist en luisteren van muziek.
En daarnaast vind ik het leuk om de skins aan te passen en dergelijke. Dus voor mij zou Mediaportal een hele onlogische stap zijn.

Mediaportal is een heel stukje minder stabiel en gebruikersvriendelijk dan XBMC. En naar mijn idee is de aanhang ook minder groot. Over een jaar denkt het XBMC team een stabiele Linux versie van XBMC uit te kunnen brengen. Daar ben ik wel benieuwd naar.

Wil iedereen direct in de auto springen en me vast komen binden wanneer ik hier op het forum zeg dat ik mn Xbox verkoop? Dan is er namelijk iets helemaal mis met mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Bigfoot87 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:12:
[...]Mediaportal is een heel stukje minder stabiel en gebruikersvriendelijk dan XBMC. En naar mijn idee is de aanhang ook minder groot. Over een jaar denkt het XBMC team een stabiele Linux versie van XBMC uit te kunnen brengen. Daar ben ik wel benieuwd naar.

Wil iedereen direct in de auto springen en me vast komen binden wanneer ik hier op het forum zeg dat ik mn Xbox verkoop? Dan is er namelijk iets helemaal mis met mij. :P
XBMC is idd wel gebruiksvriendelijker. Mijn vriendin (niet technisch) begreep het zonder uitleg! ;)

Mediaportal krijgt naar mijn mening wel steeds meer aanhang. Ze gaan met grote stappen vooruit, een stabiele linuxversie voor Xbox zou wel een mooie gewaarwording worden!! Maar ik denk dat ik het niet meemaak ;) Wel bedankt nog voor je laatste XBMC Bigfoot release. Erg blij mee geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
DiMacho schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:19:
[...]
XBMC is idd wel gebruiksvriendelijker. Mijn vriendin (niet technisch) begreep het zonder uitleg! ;)

Mediaportal krijgt naar mijn mening wel steeds meer aanhang. Ze gaan met grote stappen vooruit, een stabiele linuxversie voor Xbox zou wel een mooie gewaarwording worden!! Maar ik denk dat ik het niet meemaak ;) Wel bedankt nog voor je laatste XBMC Bigfoot release. Erg blij mee geweest.
Graag gedaan, en je hebt gelijk.. heb even op de website van Mediaportal zitten kijken en in forums lopen neuzen en ze komen al erg dicht in de buurt van XBMC.

Ik hoop dat project Fluid (Nieuwe standaard skin voor XBMC) wat een echte klapper moet gaan worden en waar de beste van de beste skinners en coders aan meewerken een beetje goed van de grond komt. Afspraak is namelijk dat er niets over gezegd wordt tot de skin uitkomt. Dit om teleurstellingen zoals met MC360 die een half jaar te laat kwam te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 10:30
Aangezien mijn ADSL modem het dit weekend heeft begeven, loopt mijn ontwikkeling voor XOT enige vertraging op. Ik kan immers niet meer goed zelf testen! Ik was van plan om 3.0b1 uit te brengen rond de kerst, maar ik weet niet of dat nu gaat lukken. In iedergeval heb ik Kanalenkiezer gefixed en nog wat kleine bugjes (textboxen die niet werden bijgewerkt en zo) gefixed.

Nu maar hopen dat ik snel een nieuw modem heb en verder kan werken. Maar ik gok dat het wel ff duurt als het aan Tiscali/Telfort/KPN ligt! (Misschien heeft iemand suggesties voor een ADSL2+ modem met VOIP en WLAN? Via PM zijn suggesties welkom)

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeh gooi die fix even online...(ik zal eerst ff kijken op google.code) aangezien ik kanalenkiezer wel erg mis.

edit: niet online nog, misschien ff een kleine text code om zelf te veranderen?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
GroteBozewolf schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 23:39:
Aangezien mijn ADSL modem het dit weekend heeft begeven, loopt mijn ontwikkeling voor XOT enige vertraging op. Ik kan immers niet meer goed zelf testen! Ik was van plan om 3.0b1 uit te brengen rond de kerst, maar ik weet niet of dat nu gaat lukken. In iedergeval heb ik Kanalenkiezer gefixed en nog wat kleine bugjes (textboxen die niet werden bijgewerkt en zo) gefixed.

Nu maar hopen dat ik snel een nieuw modem heb en verder kan werken. Maar ik gok dat het wel ff duurt als het aan Tiscali/Telfort/KPN ligt! (Misschien heeft iemand suggesties voor een ADSL2+ modem met VOIP en WLAN? Via PM zijn suggesties welkom)

Lol! Ik zit hier met exact de zelfde vraag ;)
Heb Tiscali al een mail gestuurd, maar nog geen antwoord gehad...
Wil je me alsjeblieft even mailen of dm-men als je meer weet?

Ach... beter een goed werkend XOT met nieuwjaar dan een half werkend XOT met de kerst toch? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bigfoot87 op 19-12-2007 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 00:58:
oeh gooi die fix even online...(ik zal eerst ff kijken op google.code) aangezien ik kanalenkiezer wel erg mis.

edit: niet online nog, misschien ff een kleine text code om zelf te veranderen?
Aangezien kanalenkiezer.nl echt veel had veranderd, heb ik daar een hoop code moeten omgooien, dus het is niet echte een kleine fix. Ik zal even kijken of ik het kanaal los kan neer zetten om te downloaden, maar daarvoor moet ik even de code van de rest doorlopen.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenck
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-09 22:16

Frenck

Home Assistant

3FM Serious Request 2007 Script voor XBMC

Afbeeldingslocatie: http://www.frenck.nl/3FM/screenshot.jpg

Te downloaden @ http://www.frenck.nl/3FM

Gewoon uitpakken naar je script map van XBMC (Q:\XBMC\Scripts) en gaan met die banaan!

Lead engineer @ Home Assistant | GitHub Star 🌟 | Alles over mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Frenck schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:43:

[afbeelding]

Gewoon uitpakken naar je script map van XBMC (Q:\XBMC) en gaan met die banaan!
Mooi gedaan man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenck

Frenck

Home Assistant

Thx man! Jij ook bedankt voor je geweldige releases altijd (als we dan toch bezig zijn!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenck schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:43:

[afbeelding]

Gewoon uitpakken naar je script map van XBMC (Q:\XBMC) en gaan met die banaan!
SUPER!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenck

Frenck

Home Assistant

Ik zie net een typo.... je moet het uiteraard kopieren naar je XBox, maar wel in Q:\XBMC\Scripts, maar denk dat jullie daar zelf wel uitgekomen, zo niet... bij deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi scriptje wel, heb je deze geheel zelf gemaakt of heb je nit omgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenck

Frenck

Home Assistant

Heb een blanco notepad genomen en wat uit NIT gehaald (Niet klakkeloos gekopieerd als je dat bedoelt). Niet te moeilijk maken voor dit :)
Het werkt allemaal maar een paar dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-08 23:48
Ik heb problemen met het afspelen van scripts. Sommige doen het goed zoals bijvoorbeeld Xot, maar daar doet bijvoorbeeld joox.net het niet. Verder doet die apple trailer, consumption junkie, youtube, 3voor12 etc. het niet. Bij de meeste scripts laadt hij het menu'tje erom het wel, maar er komt dan niks op de pagina te verschijnen. Bij youtube kan ik wel filmpjes zoeken, maar dan staat er 'getting session ID'.
Ik heb het gevoel dat ik iets mis doe, nu download ik de scripts en voeg ik ze klakkeloos toe zonder ook maar iets aan te passen, misschien dat het daar aan ligt.
Ik heb van elk de nieuwste versie en de t3ch versie van xbmc is ook up to date (het t3ch downloader script werkt dus wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand nog een eigen versie van de Clearity Xtv mix skin?
Thanks!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:12:
Heeft er iemand nog een eigen versie van de Clearity Xtv mix skin?
Thanks!
eigen versie? ik heb nog wel ergens de origineel uitgebrachte laatste versie denk......

• GroteBozewolf
t1mmie schreef op woensdag 19 december 2007 @ 22:48:
Ik heb problemen met het afspelen van scripts. Sommige doen het goed zoals bijvoorbeeld Xot, maar daar doet bijvoorbeeld joox.net het niet. Verder doet die apple trailer, consumption junkie, youtube, 3voor12 etc. het niet. Bij de meeste scripts laadt hij het menu'tje erom het wel, maar er komt dan niks op de pagina te verschijnen. Bij youtube kan ik wel filmpjes zoeken, maar dan staat er 'getting session ID'.
Ik heb het gevoel dat ik iets mis doe, nu download ik de scripts en voeg ik ze klakkeloos toe zonder ook maar iets aan te passen, misschien dat het daar aan ligt.
Ik heb van elk de nieuwste versie en de t3ch versie van xbmc is ook up to date (het t3ch downloader script werkt dus wel).
Joox.net is vaak overbelast en dan gaat XOT niet werken met Joox. Dus als het voorkomt zou je even met een PC/Mac kunnen browsen naar joox.net. Als de site wel online is, dan klopt er iets niet en dan zou een logfile wat meer informatie kunnen geven. Je kan dan een issue aanmaken op de XOT Googlecode pagina en de logfile attachen, dan kan ik zien wat ik er aan kan doen.

EDIT: ik heb net zelf ff snel gekeken, maar ik kan ook via de site www.joox.net niks afspelen (krijg een '404 - file not found' error) dus dan gaat XOT ook niet werken.

[ Voor 6% gewijzigd door GroteBozewolf op 20-12-2007 08:46 ]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-09 23:49
Het myTV v1.17 script werkt niet meer bij mij, krijg een foutmelding bij het opstarten. Meer mensen hier last van toevallig? Zo ja, dan zal ik eens een melding maken op het XBMC forum.

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Surineeslander schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:52:
Het myTV v1.17 script werkt niet meer bij mij, krijg een foutmelding bij het opstarten. Meer mensen hier last van toevallig? Zo ja, dan zal ik eens een melding maken op het XBMC forum.
Heb ik ook al een tijdje, and it makes me cry! ik heb volgens mij toch de laatste versie van augustus 2007, en een oktober-XBMC.

Na een jaar xbmc ontdek ik eindelijk hoe ik trainers op de games instel... Ik had nog nooit op het witte knopje gedrukt in het gamesmenu... Wat is xbmc toch mooi dat dit soort dingen nog te ontdekken valt na een jaar. Ongeevenaard hoe mooi en gebruiksvriendelijk en toch uitgebreid dit is!

[ Voor 24% gewijzigd door Mar2zz op 20-12-2007 11:14 ]

• bagagedrager
  • Laatst online: 03-07 14:02

bagagedrager

multi-alles

lijkt me juist allesbehalve gebruiksvriendelijk, als je het pas na een jaar per ongeluk uitvindt...

• Bigfoot87
bagagedrager schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:39:
lijkt me juist allesbehalve gebruiksvriendelijk, als je het pas na een jaar per ongeluk uitvindt...
Het is wel gebruikersvriendelijk, maar ook zo gigantisch uitgebreid dat je je gewoon constant blijft verbazen. Er is een hele uitgebreide handleiding waarin alles wordt voorgekauwd en alles in terug te vinden is, dus naar mijn idee heel gebruikersvriendelijk :)

Verwijderd

Bigfoot87 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:52:
[...]

Het is wel gebruikersvriendelijk, maar ook zo gigantisch uitgebreid dat je je gewoon constant blijft verbazen. Er is een hele uitgebreide handleiding waarin alles wordt voorgekauwd en alles in terug te vinden is, dus naar mijn idee heel gebruikersvriendelijk :)
Precies, daarbij niet te vergeten dat er nog steeds functies bijkomen,verbeterd en veranderd worden....en dat in de ene skin een bepaalde functie makkelijker is te vinden, dan in een andere skin...ik heb redelijk lang naar de partymodus moeten zoeken in xtv (en ja dat duurde even, want ik gebruik de bibliotheek modus niet, waar die dus inzit)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 01:05:
[...]

eigen versie? ik heb nog wel ergens de origineel uitgebrachte laatste versie denk......
Die heb ik ook, maar er zitten toch nog een aantal fouten in. En de home.xml is wat ingewikkelder dan die van Xtv (vreemd maar waar) en daardoor moeilijk aan te passen. Daarom vraag ik of iemand de home.xml heeft aangepast / getuned heeft.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:44:
[...]

Die heb ik ook, maar er zitten toch nog een aantal fouten in. En de home.xml is wat ingewikkelder dan die van Xtv (vreemd maar waar) en daardoor moeilijk aan te passen. Daarom vraag ik of iemand de home.xml heeft aangepast / getuned heeft.
De home.xml is ziet zo moeilijk hoor...ik heb er eerlijk gezegd nog niet echt naar gekeken, omdat ik het geen fijne skin vind...kan je is aangeven wat de fouten zijn? of wat je veranderd wilt hebben, kan ik even kijken, of ik iets voor je kan betekenen....

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:47:
[...]

De home.xml is ziet zo moeilijk hoor...ik heb er eerlijk gezegd nog niet echt naar gekeken, omdat ik het geen fijne skin vind...kan je is aangeven wat de fouten zijn? of wat je veranderd wilt hebben, kan ik even kijken, of ik iets voor je kan betekenen....
De scripts en filemanager tekstknoppen staan te ver omhoog (en geeft hier ook geen icoontjes weer), die moeten een stuk omlaag.
Als je een dvd wil afspelen geeft hij niet de tekst play dvd (of wat er ook staat) en het icoontje staat er ook niet bij. Verder zou ik het xtv logo er nog bij willen plaatsen. Maar als ik de code van de originele xtv home.xml over neem, dan werkt de skin niet meer. En ik zou graag de weather info erbij willen.

Ik heb al wat info gevraagd bij Empty die deze skin heeft gemaakt. Hij zou mij zijn home.xml sturen maar helaas nog niks gezien.

thanks voor de moeite

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:11:
[...]

De scripts en filemanager tekstknoppen staan te ver omhoog (en geeft hier ook geen icoontjes weer), die moeten een stuk omlaag.
Als je een dvd wil afspelen geeft hij niet de tekst play dvd (of wat er ook staat) en het icoontje staat er ook niet bij. Verder zou ik het xtv logo er nog bij willen plaatsen. Maar als ik de code van de originele xtv home.xml over neem, dan werkt de skin niet meer. En ik zou graag de weather info erbij willen.

Ik heb al wat info gevraagd bij Empty die deze skin heeft gemaakt. Hij zou mij zijn home.xml sturen maar helaas nog niks gezien.

thanks voor de moeite
Hmm, die scripts en file manager knoppen zijn zo aangepast...die hoeven alleen maar omlaag....dat er niks komt bij een dvd, is ook redelijk makkelijk aan te passen....maar nu het weer: wil je een extra optie in het hoofd menu met het weer Zoals de rest, en dat je dan uitkomt in het overzicht van het weer), of wil je het weer van vandaag in je home screen?

• Mar2zz
bagagedrager schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:39:
Niet perongeluk hoor, maar ik had ook nog nooit trainers gedownload en ik had gewoon nog nooit op de witte knop gedrukt daar, en daar zitten dus vele opties onder, zoals ook de game starten in NTSC-J of M enzo (waarvoor dat ook moge wezen...).

In combinatie met het Evox-trainerscript vind ik dit een leuke toevoeging, lekker lui in xbmc trainers zoeken en uitproberen. GTA met alle wapens! Infinite health in Halo! Ik haat cheaten...

zo vond ik dank zij een tip hier in dit topic dat ik ook actorthumbgrabbing uit kon zetten, die zit volgens mij pas sinds kort in xbmc. Het enige nadeel dat ik kan verzinnen van xbmc is dat het niet als default OS op een normale htpc kan booten.

[ Voor 15% gewijzigd door Mar2zz op 20-12-2007 15:07 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:27:
[...]

Hmm, die scripts en file manager knoppen zijn zo aangepast...die hoeven alleen maar omlaag....dat er niks komt bij een dvd, is ook redelijk makkelijk aan te passen....maar nu het weer: wil je een extra optie in het hoofd menu met het weer Zoals de rest, en dat je dan uitkomt in het overzicht van het weer), of wil je het weer van vandaag in je home screen?
Die knoppen zijn idd zo aangepast, maar de rest lukt me niet, dan werkt de skin niet meer als ik de gegevens van de xtv home.xml gebruik. Mbt het weer zou ik het graag beide willen zien, en deze mag anders wel vervangen worden voor de TV series button. Kijk maar, als het je maar niet te veel moeite kost.

thanks

[ Voor 183% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 15:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:02:
[...]

Die knoppen zijn idd zo aangepast, maar de rest lukt me niet, dan werkt de skin niet meer als ik de gegevens van de xtv home.xml gebruik. Mbt het weer zou ik het graag beide willen zien, en deze mag anders wel vervangen worden voor de TV series button. Kijk maar, als het je maar niet te veel moeite kost.

thanks
Ik ga (hopelijk) zo even kijken....ik gok dat de textures.xpr ook aangepast dient te worden, maar dat zie ik wel....laten we even beginnen met hetgeen dat jouw niet lukt ;)

edit: textures is compleet, tvshows is ondertussen vervangen door het weer, nu nog ff het icoontje erbij zetten...zal gelijk even je dvd play labelen...dan zie je in ieder geval play dvd staan ofzo.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 20:39 ]

Verwijderd

hmm, het weer is gedaan, de dvd ding ook, die buttons voor scripts en files hebben geen icoontje hoor....ik heb ze wel iets naar beneden gezet, maar ik vindt het zelf geen gezicht...ik zal ff een screen maken, kan je kijken of je het wat vindt ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/img34/1198181789-930.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was er heilig van overtuigd dat ik het allemaal wel even ging fixen... maar ik heb nu toch echt een helpend handje nodig.
Van de week een xbox gekocht om te gebruiken voor xbmc. De xbox was al gemod en er stond EvolutionX op (v+3935) en ook al XBMC (november 2006 build). Ik heb deze config even uitgeprobeerd en leek wel aardig te werken. Maar omdat ik toch wat rommel tegenkwam, waarvan ik de herkomst niet wist heb ik besloten alles maar eens te dumpen en opnieuw te beginnen.
Veel gelezen en vervolgens aan de slag. Ik heb op de usual places een compiled versie van XBMC (Bigfoot87, 6-12-2007) bemachtigd. Een FTP-verbinding (via router) opgezet en alle mappen en bestanden van E:\apps\xmbc één voor één overschreven. Reboot en ....werkt wel leek het.

Maar het vreemde is nu dat ik wel internetverbinding heb, maar niets kan spelen. Ik kan dus wel het script buienradar starten of weerbericht bekijken. Werkt allemaal. Ook kan ik UZGv2 starten. Ik krijg kanalen, ik krijg uitzendingen en afleveringen, maar zodra ik er een wil starten doet 'ie niets meer. Ook kan ik dan niet meer terug en moet ik rebooten.
Nu blijkt ook dat ik niet eens een bestandje (avi) kan afspelen, radio kan luisteren etc.

Dus menuutjes, internet, netwerk.... alles werkt.... maar alles wat ik probeer af te spelen werkt niet.

Waar kan dit aan liggen?? Is het iets met de mediaplayer? Ligt het aan EvolutionX?

Trouwens ik start via de dashboard van evolutionx de xbmc op. Ik ga dit denk ik nog veranderen. Maakt dit uit?

Ik hoop dat jullie deskundigen mij kunnen helpen...

Groetjes
Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:37:
Ik was er heilig van overtuigd dat ik het allemaal wel even ging fixen... maar ik heb nu toch echt een helpend handje nodig.
Van de week een xbox gekocht om te gebruiken voor xbmc. De xbox was al gemod en er stond EvolutionX op (v+3935) en ook al XBMC (november 2006 build). Ik heb deze config even uitgeprobeerd en leek wel aardig te werken. Maar omdat ik toch wat rommel tegenkwam, waarvan ik de herkomst niet wist heb ik besloten alles maar eens te dumpen en opnieuw te beginnen.
Veel gelezen en vervolgens aan de slag. Ik heb op de usual places een compiled versie van XBMC (Bigfoot87, 6-12-2007) bemachtigd. Een FTP-verbinding (via router) opgezet en alle mappen en bestanden van E:\apps\xmbc één voor één overschreven. Reboot en ....werkt wel leek het.

Maar het vreemde is nu dat ik wel internetverbinding heb, maar niets kan spelen. Ik kan dus wel het script buienradar starten of weerbericht bekijken. Werkt allemaal. Ook kan ik UZGv2 starten. Ik krijg kanalen, ik krijg uitzendingen en afleveringen, maar zodra ik er een wil starten doet 'ie niets meer. Ook kan ik dan niet meer terug en moet ik rebooten.
Nu blijkt ook dat ik niet eens een bestandje (avi) kan afspelen, radio kan luisteren etc.

Dus menuutjes, internet, netwerk.... alles werkt.... maar alles wat ik probeer af te spelen werkt niet.

Waar kan dit aan liggen?? Is het iets met de mediaplayer? Ligt het aan EvolutionX?

Trouwens ik start via de dashboard van evolutionx de xbmc op. Ik ga dit denk ik nog veranderen. Maakt dit uit?

Ik hoop dat jullie deskundigen mij kunnen helpen...

Groetjes
Pieter
Begin is met een complete wis van xbmc....dus de hele map weggooien en vervolgens de nieuwe erover heen zetten (ipv overschrijven) als je al veel instellingen heb gedaan in xbmc kan je ervoor kiezen, om je userdata map te houden, dan kopieer je die gewoon niet mee. Het lijkt erop, dat er ergens iets fout is gegaan in je overschrijving. Evox gebruikt trouwens een ander ip dan xbmc (bij mij wel) ik moet dan altijd, als ik in evox ben geweest, mijn ip weer op "automatosch (DHCP)" zetten in xbmc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:42:
[...]

Begin is met een complete wis van xbmc....dus de hele map weggooien en vervolgens de nieuwe erover heen zetten (ipv overschrijven) als je al veel instellingen heb gedaan in xbmc kan je ervoor kiezen, om je userdata map te houden, dan kopieer je die gewoon niet mee. Het lijkt erop, dat er ergens iets fout is gegaan in je overschrijving. Evox gebruikt trouwens een ander ip dan xbmc (bij mij wel) ik moet dan altijd, als ik in evox ben geweest, mijn ip weer op "automatosch (DHCP)" zetten in xbmc
Ja, ik zat daar ook al aan te denken, maar dacht dat het misschien niets uit zou maken... Ik ga het toch maar eens proberen.
Ik heb trouwens mijn xbox in mijn router een vast ip gegeven. Die heb ik zowel in evox als xbmc evenzo ingesteld. Dat lijkt me goed, toch??
Thnx!
Iemand anders nog ideeën??

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GroteBozewolf schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 23:39:
Als je nog een beta-tester zoekt wil ik gerust het script helpen testen, heb nu toch vakantie waardoor ik even niks om handen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik had twee weken terug hetzelfde dilemma, had een schone HDD geplaatst en toen opnieuw begonnen. Kijk eens naar Auto-Installer-Deluxe, en doe dan een frisse install van XBMC (als enige dash). Werkte bij allemaal vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 23:12:
[...]

Ik had twee weken terug hetzelfde dilemma, had een schone HDD geplaatst en toen opnieuw begonnen. Kijk eens naar Auto-Installer-Deluxe, en doe dan een frisse install van XBMC (als enige dash). Werkte bij allemaal vlekkeloos.
Ok, nou ff zitten ftp'en en de hele nieuwe map XBMC erop gezet. En ja hoor, het werkt nu wel allemaal. Nou ja, allemaal.... uitzendinggemist nog niet. Althans hij laad de uitzending wel, maar klapt dan vast. Ik had hier al wat berichtjes erover gezien dus ga dat nog even uitzoeken.

Overigens... wie kan mij uitleggen wat nou allemaal het verschil is tussen UZGv2, UZGv3, XOT, TH3... wat is nou wat en wat werkt het best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xot-uzgv2 is de laatste final en goed werkende versie, xot-uzgv3 is de nieuwe versie, die tevens als plugin kan draaien. Deze versie is nog niet helemaal klaar, maar werkt overigens prima (al is op het moment kanalenkiezer.nl even stuk)
t3ch is een mannetje die een gebuilde versie van xbmc uitgeeft.....je kan hem zel fook compilen, maar das nog weer veel werk ;)

xot-uzgv3 werkt prima...(xot en uzg zijn hetzelfde)

even over xot-uzg, het hoeft zeker niet aan het script te liggen...het ligt (bijna) altijd aan de website die je wil laden.... soms zijn die down of traag of wat dan ook...zodra je een filmpje kan selecteren, werkt xot-uzg naar behoren.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2007 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 00:08:
xot-uzgv2 is de laatste final en goed werkende versie, xot-uzgv3 is de nieuwe versie, die tevens als plugin kan draaien. Deze versie is nog niet helemaal klaar, maar werkt overigens prima (al is op het moment kanalenkiezer.nl even stuk)
t3ch is een mannetje die een gebuilde versie van xbmc uitgeeft.....je kan hem zel fook compilen, maar das nog weer veel werk ;)

xot-uzgv3 werkt prima...(xot en uzg zijn hetzelfde)

even over xot-uzg, het hoeft zeker niet aan het script te liggen...het ligt (bijna) altijd aan de website die je wil laden.... soms zijn die down of traag of wat dan ook...zodra je een filmpje kan selecteren, werkt xot-uzg naar behoren.
Oh dus da's een mannetje. Nou in elk geval zijn voor mij alle programmeurs van xbmc hele goeie mannetjes!!!!!!!! _/-\o_ Er is een wereld voor me open gegaan. Wat een mooi systeem zeg.
Ik ben met wat dingen nog aan het klooien en krijg uzg nog niet helemaal draaiend. Maar dat komt wel.

Ik had eerst ook problemen met het Pathe-script. Daarvoor heb ik de streambuffer van internet naar 2048 gezet. Nu werkt dat wel... helaas nog niet dé oplossing voor uzg....

Ik ga deze threads in elk geval goed volgen... dan wordt ik vanzelf wijzer.

Bedankt voor het meedenken!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2007 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berties
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:49
Heeft er al iemand ervaring met het afspelen van video via een eigen share over internet? Wat ik dus bedoel is dat er ergens een ftpserver staat (mijn eigen bijvoorbeeld) en dat ik met een xbox op een andere locatie via een ftp-share een verbinding maak naar die ftp-server en dan de film "stream".

Ik zelf kan het niet direct echt testen (alleen maar via mijn eigen xbox die dan een ftp-verbinding opzet maar dat is dan lokaal,... en oh ja.. dat lukt dus niet, alles lijkt goed te gaan maar bij starten film blijft deze hangen (bij opening .avi of iets dergelijks)).

Lijkt me namelijk wel handig, als je een eigen ftpserver met veel video hebt, dat je dan op andere locaties middels de xbox en een internetverbinding deze videos kunt bekijken.

Voorbeeld is dat mijn server dient als videorecorder (zit een pvr150 in), deze neemt tv programma's op en zet ze op een smb share. Deze zouden dan door andere middels een xbox en ftp-share bekeken kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-09 17:27
Hallo

Ik heb mijn box laten ombouwen, hij zei iets van tjup maar vermoed dus dat het de TSOP mod is (hij heeft 2 brugjes overbrugd op het mobo, aan elke kant van het mobo 1 soldeerwerkje.

XBMC draait erop en het gaat goed, ook kan ik met FlashFXP verbinding maken.

Nu het probleem :
Ik heb een boel dvd's op mijn PC staan, en die wil ik bekijken via mijn xbox.
Ik heb de map geshared op mijn PC
Nu wil ik een nieuwe locatie toevoegen via xbox om mijn filmen te benaderen maar dat lijkt niet te lukken.

Dit is het menu waar ik iets moet ingeven voor een netwerklocatie toe te voegen :

Protocol : Windows Network
Server Naam (moet ik hier IP ingeven ?)
Gedeelde map (wat moet ik hier ingeven ?)
Gebruikersnaam (bij systeemeigenschappen op PC en dan computernaam ? of de naam die ik moet ingeven als ik windows start ?)
Paswoord (ik moet nergens een paswoord ingeven dus wat is het paswoord ?)

Ik heb hier al van alles geprobeerd, kan iemand me zeggen wat hier moet ingevuld worden of wat ik fout doe.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berties
C00P schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 14:17:
[.....]

Ik heb een boel dvd's op mijn PC staan, en die wil ik bekijken via mijn xbox.
Ik heb de map geshared op mijn PC
Nu wil ik een nieuwe locatie toevoegen via xbox om mijn filmen te benaderen maar dat lijkt niet te lukken.

Dit is het menu waar ik iets moet ingeven voor een netwerklocatie toe te voegen :

Protocol : Windows Network
Server Naam (moet ik hier IP ingeven ?)
Gedeelde map (wat moet ik hier ingeven ?)
Gebruikersnaam (bij systeemeigenschappen op PC en dan computernaam ? of de naam die ik moet ingeven als ik windows start ?)
Paswoord (ik moet nergens een paswoord ingeven dus wat is het paswoord ?)

[....]
Server naam; daar kun je het ip adres van je pc invullen (waar de films dus op staan).
Gedeelde map; bij het delen van de map op je pc heb je deze een naam moeten geven, dat vul je hier dus is.
Gebruikersnaam; een gebruikersnaam die je leesrechten geeft op je pc. Bijvoorbeeld je inlognaam van je pc.
Password; het bijbehorende wachtwoord (dus bijvoorbeeld het wachtwoord dat hoort bij de inlognaam waarmee je je pc opstart),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Laatst online: 01-08 15:20
eindelijk is die klaar:

http://blackbolt.x-scene.com/index.php?post=1198179399

Afbeeldingslocatie: http://img86.imageshack.us/img86/4382/teamblackboltexalphasiv3.jpg

aan de datum te zien zal die 1e kerstdag klaar staan voor download.

[ Voor 50% gewijzigd door pretorian_nl op 22-12-2007 15:30 ]

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 15:04
:?
In de eerste zin van de post staat toch duidelijk dat hij nog niet klaar is?
With 2007 almost to a close, its getting pretty obvious that our previously announced next project 'EX' will not be being released during its previous 'Holiday 2007' slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
berties schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:13:
[...]

Server naam; daar kun je het ip adres van je pc invullen (waar de films dus op staan).
Gedeelde map; bij het delen van de map op je pc heb je deze een naam moeten geven, dat vul je hier dus is.
Gebruikersnaam; een gebruikersnaam die je leesrechten geeft op je pc. Bijvoorbeeld je inlognaam van je pc.
Password; het bijbehorende wachtwoord (dus bijvoorbeeld het wachtwoord dat hoort bij de inlognaam waarmee je je pc opstart),
Welke gegevens moet ik zeker ingeven ?
Heb hier al uren zitten te proberen of er misschien toch een combinatie lukt, helaas, wat kan ik doen ?
Telkens zegt hij : toegang geweigerd.

Mijn IP is toch 192.168.1.** ? en niet 83.101.46.** zoals de site mij aangeeft ?
De PC en box zijn beiden aangesloten op een router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 20:58:
hmm, het weer is gedaan, de dvd ding ook, die buttons voor scripts en files hebben geen icoontje hoor....ik heb ze wel iets naar beneden gezet, maar ik vindt het zelf geen gezicht...ik zal ff een screen maken, kan je kijken of je het wat vindt ;)

[afbeelding]
Xsillian, sorry voor de late reactie...ziet er perfect uit! Goed bezig! Bedankt voor de moeite ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C00P schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:53:
[...]

Heb hier al uren zitten te proberen of er misschien toch een combinatie lukt, helaas, wat kan ik doen ?

Mijn IP is toch 192.168.1.** ? en niet 83.101.46.** zoals de site mij aangeeft ?
He COOP, let wel ik ben zeker geen expert, maar zit sinds een paar dagen ook wat te klooien.
Ik weet er dus niet alles van, maar zal je vertellen wat ik heb gedaan:
Test in elk geval of je wel internet verbinding hebt met de box. Dus test bijvoorbeeld het weerbericht. Als dit werkt, dan zou in elk geval je netwerkverbindingen goed ingesteld staan.

Ik heb mijn computers in het netwerk verbonden met een router. Alle computers zijn lid van een werkgroep met naam X. Een paar mappen op de HD van mijn PC heb ik geshared op het netwerk. Andere gebruikers in het netwerk kunnen dus de mappen gebruiken.
Om de media beschikbaar te maken in xbmc maak je een netwerklocatie aan. Hierbij kan je bladeren naar de server met de naam X. Heb je die eenmaal te pakken, dan kan je daaronder aangeven welke map hij moet gebruiken. Dus hier vul je bijvoorbeeld in Media/Films, of waar je dvd's dan ook staan.
Werkt zo in elk geval bij mij.
Wel heb ik gemerkt dat ik problemen had met het koppelen naar de map "Mijn foto's". Ik heb het nog niet geprobeerd, maar het zou kunnen dat hij moeite heeft met de spatie in deze naam...

Meer wijsheid heb ik niet voor je.

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Laatst online: 01-08 15:20
Fire69 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:54:
:?
In de eerste zin van de post staat toch duidelijk dat hij nog niet klaar is?

[...]
je hebt gelijk, heb net op het forum gelezen. hij gaat zelfs de beta er niet uitgooien voor het eind van het jaar...

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer werkt kanalenkiezer weer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:26:
[...]

Xsillian, sorry voor de late reactie...ziet er perfect uit! Goed bezig! Bedankt voor de moeite ; )
Geef me even een plek waar ik die home.xml kan dumpen voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer kanalenkiezer weer werkt vraag ik want als ik kanalenkiezer open krijg ik elke keer de melding: NO FILES

Mijn xbox heeft versie: XBMC SVN 2007-11-04 T3CH rev10675

en de laatste versie van Uitzending Gemist v2.7.0.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
C00P schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:53:
[...]

83.101** lijkt op een internet ip en niet op een LAN ip.
wat misschien makkelijker gaat is via de filebrowser naar een netwerk lokatie browsen, dan kan je die opslaan onder bv video.
Ook kan je je sources.xml aanpassen.

Lees ook eens op de wiki manual, daar kan je verschrikkelijk veel informatie vinden.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
berties schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:26:
Heeft er al iemand ervaring met het afspelen van video via een eigen share over internet? Wat ik dus bedoel is dat er ergens een ftpserver staat (mijn eigen bijvoorbeeld) en dat ik met een xbox op een andere locatie via een ftp-share een verbinding maak naar die ftp-server en dan de film "stream".

Ik zelf kan het niet direct echt testen (alleen maar via mijn eigen xbox die dan een ftp-verbinding opzet maar dat is dan lokaal,... en oh ja.. dat lukt dus niet, alles lijkt goed te gaan maar bij starten film blijft deze hangen (bij opening .avi of iets dergelijks)).

Lijkt me namelijk wel handig, als je een eigen ftpserver met veel video hebt, dat je dan op andere locaties middels de xbox en een internetverbinding deze videos kunt bekijken.

Voorbeeld is dat mijn server dient als videorecorder (zit een pvr150 in), deze neemt tv programma's op en zet ze op een smb share. Deze zouden dan door andere middels een xbox en ftp-share bekeken kunnen worden.
FTP is niet geschikt voor streaming media volgens mij. Samba zou dus wel moeten werken, want zo werken de standaard shares tussen een pc en xbmc ook. Maar of je een server kan opzetten die over internet via samba shared... geen idee.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

berties schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:26:

Xbox in zelfde IP range en Workgroup hangen, en dan simpelweg de drive waar je films (of map) staan delen, en die op die manier benaderen..net zoals je je PC's onderling "verbind".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 00:19:
Wanneer kanalenkiezer weer werkt vraag ik want als ik kanalenkiezer open krijg ik elke keer de melding: NO FILES

Mijn xbox heeft versie: XBMC SVN 2007-11-04 T3CH rev10675

en de laatste versie van Uitzending Gemist v2.7.0.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
In versie 2.7.0 en 3.0.0a1 werkt kanalenkiezerinderdaad niet meer. Ze hebben een aantal zaken aangepast op de website. Ik heb inmiddels de boel gefixed en zal proberen v3.0.0b1 zo snel mogelijk onilne te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Op verzoek van velen, heb ik net ff de moeite genomen om XOT-Uzg.v3.0.0b1 online te zetten. Het is volgens mij best een stabiele release. Dit zijn de changes met de Alpha1 versie:

Changelog v3.0.0b1 - 2007-12-23 ****Needs at least XBMC revision R10008 ****
• Fixed: Kanalenkiezer.nl is now working again
• Changed: Dumpert.nl icons renamed
• Changed: 'De Lama's' Channel changed to not retrieve 1000 items, but only 500. This should solve timeouts opening the channel.
• Fixed: Text not appearing in textboxes
• Added: Better handling of xbmcplugin interface.
• Changed: Fixed some overlaps in skins.

Installatie
  • Verwijder altijd eerst de oude versies ipv. deze te overschrijven.
  • Als plugin: copieer de inhoud van de zip/7z naar de XBMC\Plugin\Video folder. Je moet daarna XOT toevoegen als Source in het Video scherm. Dat gaat via het contextmenu. Meer info op de XBMC wiki.
  • Als script: kopieer de inhoud van de zip/7z naar de XBMC\Scripts folder.
Problemen hoor ik via de Issue List van de GoogleCode pagina van XOT (http://code.google.com/p/xot-uzg/issues/list) graag voorzien van Logfile (zowel het script als de plugin hebben hun eigen logfile).

De versie is te downloaden op mijn eigen site: http://www.rieter.net/uitzendinggemist of op de googlecode pagina: http://code.google.com/p/xot-uzg/downloads/list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 19:45
Bedankt voor het online zetten, maar de teksten bij buitenhof kloppen nog steeds niet, dubbele en afgebroken zinnen. Zie ook mijn eerdere post.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:28:
[...]

He COOP, let wel ik ben zeker geen expert, maar zit sinds een paar dagen ook wat te klooien.
Ik weet er dus niet alles van, maar zal je vertellen wat ik heb gedaan:
Test in elk geval of je wel internet verbinding hebt met de box. Dus test bijvoorbeeld het weerbericht. Als dit werkt, dan zou in elk geval je netwerkverbindingen goed ingesteld staan.

Ik heb mijn computers in het netwerk verbonden met een router. Alle computers zijn lid van een werkgroep met naam X. Een paar mappen op de HD van mijn PC heb ik geshared op het netwerk. Andere gebruikers in het netwerk kunnen dus de mappen gebruiken.
Om de media beschikbaar te maken in xbmc maak je een netwerklocatie aan. Hierbij kan je bladeren naar de server met de naam X. Heb je die eenmaal te pakken, dan kan je daaronder aangeven welke map hij moet gebruiken. Dus hier vul je bijvoorbeeld in Media/Films, of waar je dvd's dan ook staan.
Werkt zo in elk geval bij mij.
Wel heb ik gemerkt dat ik problemen had met het koppelen naar de map "Mijn foto's". Ik heb het nog niet geprobeerd, maar het zou kunnen dat hij moeite heeft met de spatie in deze naam...

Meer wijsheid heb ik niet voor je.

Pieter
Ik heb pas een werkgroep aangemaakt genaamd X en mijn PC maakt er deel van uit.
Hoe kan ik mijn Xbox ook in dat netwerk laten opnemen ?
Ik kan het weerbericht zien op mijn Xbox dus de verbinding is oke.
Als ik op mijn xbox probeer te verkennen naar netwerklocaties lukt dat niet, dus ik denk dat ik mijn xbox deel moet laten uitmaken van het X netwerk ? hoe doe ik dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

test

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke heel erg bedankt ik heb versie XOT-Uzg.v3.0.0b1 uitgeprobeert en kanalenkiezer werkt perfect.
Nogmaals bedankt voor de moeite.
GroteBozewolf schreef op zondag 23 december 2007 @ 09:27:
[...]

In versie 2.7.0 en 3.0.0a1 werkt kanalenkiezerinderdaad niet meer. Ze hebben een aantal zaken aangepast op de website. Ik heb inmiddels de boel gefixed en zal proberen v3.0.0b1 zo snel mogelijk onilne te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berties
Exorcist schreef op zondag 23 december 2007 @ 01:26:
[...]

Xbox in zelfde IP range en Workgroup hangen, en dan simpelweg de drive waar je films (of map) staan delen, en die op die manier benaderen..net zoals je je PC's onderling "verbind".
Ga je er dan van uit dat deze in het zelfde netwerk zitten, via een lan dus? Dat is namelijk niet de bedoeling of bedoel je via een internetverbinding in het zelfde netwerk, dan wordt het een vpn lijkt me. Of dat mogelijk is in xmbc...... zou wel een oplossing zijn..

Kun je je antwoord nader verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaiiestan
  • Laatst online: 23-08 10:43
Ik probeer spellen te spelen vanaf een netwerk share.
Ik heb het geprobeerd met een uitgepakt spel en een image (nrg) maar hij ziet de map wel maar zegt dat er in de map 0.0 kb zit terwijl dat niet zo is. Wel veranderd de map automatisch naar een icon welke aangeeft dat het om een spel gaat.

Mijn vraag is hoe start ik nu dat spel want volgens mij heb ik alle knoppen geprobeerd.

hondennamen.info Openscheermes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berties
Spellen kunnen voor zover ik weet niet gespeelt worden via een share. Op het moment dat het spel geladen wordt, is er geen smb connectie meer naar die share (omdat dit plaatsvindt in xmbc zelf). Daarmee is de link naar de share weg en kan het spel niet gestart worden.
Het spel is namelijk zelf ook een soort van dashboard netzoals xbmc dat ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:44
kaiiestan schreef op zondag 23 december 2007 @ 15:59:
Ik heb het geprobeerd met een uitgepakt spel en een image (nrg) maar hij ziet de map wel maar zegt dat er in de map 0.0 kb zit terwijl dat niet zo is. Wel veranderd de map automatisch naar een icon welke aangeeft dat het om een spel gaat.

Mijn vraag is hoe start ik nu dat spel want volgens mij heb ik alle knoppen geprobeerd.
Volgens mij zijn spellen niet van een share te spelen alleen van de hdd in de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:55

Harrie

NederVlaming

kaiiestan schreef op zondag 23 december 2007 @ 15:59:

Spellen vanaf een netwerkshare is niet mogelijk, alleen vanaf lokale shijf of dvd... Dit is iets wat dan op bios niveau ondersteunt zou moeten worden, en er is geen enkele die dit doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Magnolia schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:05:
Bedankt voor het online zetten, maar de teksten bij buitenhof kloppen nog steeds niet, dubbele en afgebroken zinnen. Zie ook mijn eerdere post.
Volgens mij heb ik toen ook al gemeld dat die dubbele regels iets is van XBMC zelf en niet van het script.

Wat betreft die overlap: dat heb ik zelf niet meer. Heb je wel de oude XOT helemaal verwijderd voor dat je de nieuwe erop hebt gezet? Het klinkt namelijk alsof je nog een oude versie aan het gebruiken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

berties schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:42:
[...]

Ga je er dan van uit dat deze in het zelfde netwerk zitten, via een lan dus? Dat is namelijk niet de bedoeling of bedoel je via een internetverbinding in het zelfde netwerk, dan wordt het een vpn lijkt me. Of dat mogelijk is in xmbc...... zou wel een oplossing zijn..

Kun je je antwoord nader verklaren?
Ging uit van een LAN, excuus. Te snel gelezen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 xbox-en, uiteraard allebij met XBMC. Als ik bbeide xbox-en aan heb staan kunnen ze elkaar detecteren.

Ik wil nu graag in beide kamers waar een xbox staat dezelfde muziek luisteren (precies gelijk). Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:13:
Ik heb 2 xbox-en, uiteraard allebij met XBMC. Als ik bbeide xbox-en aan heb staan kunnen ze elkaar detecteren.

Ik wil nu graag in beide kamers waar een xbox staat dezelfde muziek luisteren (precies gelijk). Is dit mogelijk?
Tuurlijk, maar waarom probeer je het niet gewoon, dan was je er zelf ook al achter gekomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berties
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:13:

- Bedoel je dezelfde share benaderen? Eigenlijk dus een "3e pc zegmaar". Dat is natuurlijk wel mogelijk, zelfde share in de sources.xml toevoegen.

- Of bedoel je dezelfde share benaderen die eigen op 1 van de 2 xboxen zit. Dat lijkt me niet mogelijk omdat er alleen een smb client op zit en geen server. Je moet dus software op de xbox hebben die een als server fungeert en bestanden shared. Misschien via een ander protocol of middels een script, maar ik ben er bang voor.

- Of bedoel je op 1 xbox iets afspelen en die dan synchroon loopt met het geluid van de andere xbox. Dat lijkt me middels de xbox ook niet mogelijk, dan moet je die via je versterker of ander extern apparaat welke je boxen aanstuurt proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GBW, mag ik u even hartelijk danken voor de nieuwe gefixte versie van xot-uzg...mijn kleine jongen is weer helemaal blij met de kiddie kanalen, en papa met de rest ;)

Alvast een Fijne kerst allemaal...en eeen gelukkig nieuw jaar....ik zal waarschijnlijk volgend jaar weer is wat gaan bijdragen...

ps: ik heb hier nog een gemodde home.xml liggen...van de clearity-xtv mix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ff een vraagje: Ik heb keihard zitten googlen hierop, maar niets gevonden. Bestaat er ook een skin voor xbox met een christmastheme? Of een visualisatie met christmastheme?

Ik heb me stuk gezocht op .milk voor die visuals maar kon het niet vinden.
Ander leuk idee leek me op een open haard of aquarium aan te zetten op de tv (als schermbeveiliging), maar de xbox kan niet en film spelen en muziek afdraaien. Dus dat zou via iets anders moeten (visualisatie of script ofzo), omdat ik wel gewoon de muziek wil blijven spelen en kiezen.

Iemand ideeen? of werkende scripts of iets dergelijks dat iets van mijn requests kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

berties schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:32:
[...]

- Of bedoel je op 1 xbox iets afspelen en die dan synchroon loopt met het geluid van de andere xbox. Dat lijkt me middels de xbox ook niet mogelijk, dan moet je die via je versterker of ander extern apparaat welke je boxen aanstuurt proberen.
Dat bedoel ik inderdaad. Ik heb in 2 verschillende kamers een xbox (woonkamer en keuken). Ze kunnen allebij via hert netwerk muziek streamen die op de pc staat. Op een feestje ofz is het wel handig als in beide kamers dezelfde muziek draait (synchroon).

De xboxen kunnen elkaar zien, en in XBMC verbinding maken. In theorie moet het natuurlijk kunnen, al is de vraag of deze functionaliteit er in zit, of wellicht nog komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2007 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2007 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berties
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:52:
[...]

Dat bedoel ik inderdaad. Ik heb in 2 verschillende kamers een xbox (woonkamer en keuken). Ze kunnen allebij via hert netwerk muziek streamen die op de pc staat. Op een feestje ofz is het wel handig als in beide kamers dezelfde muziek draait (synchroon).

De xboxen kunnen elkaar zien, en in XBMC verbinding maken. In theorie moet het natuurlijk kunnen, al is de vraag of deze functionaliteit er in zit, of wellicht nog komt.
Voor zover ik weet is deze mogelijkheid er niet en eerlijk gezegt verwacht ik deze ook niet direct. De doelgroep die dit wil lijkt me erg klein. Hoeveel mensen hebben 2 xboxen (dat zijn er nog wel een aantal) maar willen daarop tegelijk muziek luisteren (dat zijn er erg weinig) en willen dit ook nog synchroon laten lopen (bijna niemand schat ik).
Ik ben bang dat je er zelf een script voor zou moeten schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom maak je niet 2 de zelfde playlists en start die allebij tegelijk.
Dan heb je redelijk synchroon muziek op beide xboxen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:53
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:02:
Waarom maak je niet 2 de zelfde playlists en start die allebij tegelijk.
Dan heb je redelijk synchroon muziek op beide xboxen
Of via vlc een playlist streamen naar de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berties
Doet me denken aan een andere oplossing, middels shoutcast op je pc de mp3's aanbieden en dan middels "internet (netwerk) radio" deze beluisten. Komt op hetzelfde neer als deze streamen met vlc.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je bericht niets (fans, harde schijven, XBOX-cases, netwerkproblemen) met XBMC te maken heeft; post deze dan niet. Downloadlocaties vragen / aanbieden wordt ook niet gewaardeerd.