De Konig componentkabel is een goeie kabel. Sommige mensen zetten in hun review erover dat er ghosting is als hij tegen het antennesignaal aanhangt van de tvzenders. Ik heb daar geen last van, en je zou het kunnen voorkomen als je het wel hebt door de kabel extra te omwikkelen met tape.vennox schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:58:
ik heb die könig kabel, ben er tevreden over (1,5 week in bezit..) wel via component aangesloten maar ik denk dat dat niets aan de zaak veranderd? (als je vragen zou hebben > shoot!)
De componentkabel verandert standaard niets, je kan nu wel als je je xbox in NTSC zet in het msdashboard HD-resoluties 480p (normaal), 720p (hdready) en 1080i (full-hd) selecteren. Dan gaat xbmc je ook die resoluties voorschotelen (upscalen). Bovendien kan je met die kabel het geluid digitaal doorlussen naar je 5.1 versterker, en kun je dus surround films kijken als de film het ondersteund.
Kortom, voor 15 euro (bij consoleshop.nl) heb je een koopje van een kabel. Bovendien kan je een deal daar kopen met het konig twinpack draadloze controllers. Die heb ik ook en ben ik tevreden over, die controllers gaan door kastdeuren heen, dus je kan je xbox mooi uit het zicht zetten en toch bedienen/gamen.