[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel X Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.459 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Beste mensen,
Met mijn 1e post wil ik eerst even kwijt dat ik het geweldig vind dat er nog zo actief met XBMC wordt omgegaan.

Onder de volgende link kan je kiezen voor een muziekquiz bij vpro 3voor12.
http://3voor12.vpro.nl/doemee/overzicht/
Naar mijn weten bestaat deze quiz al jaren en mensen kunnen zelf vragen insturen wat deze quiz zo mooi maakt. Je kan dan meedoen met deze quiz als geregistreerde of als newbie.

Ik vraag mij al een poosje af of het mogelijk kan zijn om hier een script voor te maken en zodoende dus met "de family" vanuit de bank een avondje te quizen 8) 8) 8)
Ik heb zelf geen python ervaring dus wil ik vragen of hier eens een expert naar zou willen kijken?

bvd
Bachus

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Mar2zz schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:50:
[...]

In principe zou je de xbox gewoon aan de router moeten hangen. Als die op DHCP staat en zelf ip-adressen uitdeelt zou je verder niets hoeven doen (wellicht in netwerksettings xbmc nog even via DHCP aanzetten, maar staat standaard aan volgens mij). Dan zou je xbox het i-net op moeten kunnen, en uitzendinggemist en youtube enzo moeten werken. Als je ook wilt browsen via je xbox kun je het script Linksbox installeren, dat is een browser voor xbmc.
Inderdaad als je inderdaad al een router hebt staan, is het een beetje overbodig ingewikkeld om het via je pc door te sluizen.
Router met DHCP = Plug & Play

Strava

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:49
supersatan schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:44:
[...]

Werkt inderdaad super. Alleen de plug-in versie is wat minder mooi dan het script. Ik krijg het o.a. niet voor elkaar om in de plug-in goed te sorteren zodat ned1 bovenaan staat. die staat steeds ondraan :(
Ik heb dit wel voor mekaar gekregen. Klik op het pijltje naast je categorie en verander /\ naar \/ (of andersom)
Mar2zz schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:02:
Ik ga mijn vraag nog maar eens stellen. Maar dan in een andere vorm. Ik wil die skin van PM3 zo aanpassen dat die balk aan de linkerkant weggaat. Zodat ik niet meer op sort/library/listview enzo kan klikken. Als ik dat eenmaal ingesteld heb gebruik ik dat toch niet meer. Nu weet ik dat mensen hier zelf skins aanpassen. Hoe moet dat? Kan dat ook met PM3?
Heb je de Vision skin met PM3 theme al eens bekeken? In deze skin is het linkermenu in en uit te schuiven namelijk. Gebruik deze skin al enige tijd vanwege zijn bredere layout.

[ Voor 42% gewijzigd door Dynamix op 29-11-2007 15:08 ]

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 10:30
deltaquad_1979 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:59:
Je kan nu met versie 3 beta uitzendinggemist programma's op laten starten met de DVD-player. Bij mij loopt de XBOX dan vast, klopt het dat dit nog niet werkt?
Klopt, dat is een probleem van XBMC, die het afspelen van streams niet helemaal lekker ondersteund met de DVDPlayer. Vooral de NOS streams leveren problemen op. Maar ze zijn zich hiervan bewust en werken hier nog steeds aan.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

• GroteBozewolf
scorpion303 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:12:
[...]

Ik heb gisteren ook de nieuwe versie uitgeprobeerd! Werkt echt super... Lekker snel en het beeld lijkt wel een heel stuk beter, dan achter de pc...Hier zitten in ieder geval een stuk of zes fans van dit script!!

We hebben alleen nog een klein verzoekje... Ik hoop dat ie hier mag, en niet op de officiele project page op code.google.com...

Nu worden alle dumpert filmpjes gesorteerd op datum van binnenkomst.. Dit betekent dat pagina 0 t/m 10 zo'n 300 filmpjes bevatten met de laatst geuploade filmpjes... Hierdoor mis je de 'echte' toppers die al maanden online staan en welke te vinden zijn op http://www.dumpert.nl/toppers/.. Waarschijnlijk is de oplossing om de link in jouw script aan te passen van http://www.dumpert.nl/filmpjes/ naar http://www.dumpert.nl/topperss/ maar de laatstgenoemde pagina bevat naast filmpjes ook afbeeldingen.. dit gaat waarschijnlijk voor fouten zorgen.. GBW, weet jij een oplossing?
Ik zal eens kijken hoe die pagina's eruit zien en hoe ik dat kan verwerken. 'k zal eens kijken.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Surineeslander schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:06:
[...]
Heb je de Vision skin met PM3 theme al eens bekeken? In deze skin is het linkermenu in en uit te schuiven namelijk. Gebruik deze skin al enige tijd vanwege zijn bredere layout.
Kijk dat is nog eens een tip! ik zal het vanaaf direct checken. Ik wil idd een bredere layout wegens overstap van 4:3 crt naar een 16:9 tft. Het is al 10x mooier in breedbeeld, maar als die balk dus ook nog weg kan, dat is geniaal (ik snap ook niet dat het in pm3 niet standaard weg kan, want die opties kunnen ook via instellingen gekozen worden)! Volgens mij heb ik de Vision al wel, tenminste die zat volgens mij in de Bigfoot FTD-release. Aargh nog 2 uur werken voordat ik dat kan checken... :(

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:31
Mar2zz schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:17:
[...]
Kijk dat is nog eens een tip! ik zal het vanaaf direct checken. Ik wil idd een bredere layout wegens overstap van 4:3 crt naar een 16:9 tft. Het is al 10x mooier in breedbeeld, maar als die balk dus ook nog weg kan, dat is geniaal (ik snap ook niet dat het in pm3 niet standaard weg kan, want die opties kunnen ook via instellingen gekozen worden)! Volgens mij heb ik de Vision al wel, tenminste die zat volgens mij in de Bigfoot FTD-release. Aargh nog 2 uur werken voordat ik dat kan checken... :(
Klopt, zit er in :)

Zal van het weekend weer eens een nieuwe versie gaan posten.
Heb nu weer internet, ben van provider gewisseld namelijk ;)

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

• Mar2zz
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:16:
Ik vraag mij al een poosje af of het mogelijk kan zijn om hier een script voor te maken en zodoende dus met "de family" vanuit de bank een avondje te quizen 8) 8) 8)
Ik heb zelf geen python ervaring dus wil ik vragen of hier eens een expert naar zou willen kijken?

bvd
Bachus
Eigenlijk bestaat dit script al, het heet linksbox en dat is een browser voor de xbox. Alleen het typen van woorden gaat nog een beetje omslachtig hierin. Maar give it a go zou ik zeggen, misschien is het precies wat je wenst.

[ Voor 27% gewijzigd door Mar2zz op 29-11-2007 16:40 . Reden: ik wil naar huis... nog 20 minuten!!! ]

• Bigfoot87
Mar2zz schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:37:
[...]
Eigenlijk bestaat dit script al, het heet linksbox en dat is een browser voor de xbox. Alleen het typen van woorden gaat nog een beetje omslachtig hierin. Maar give it a go zou ik zeggen, misschien is het precies wat je wenst.
Je kunt ook gewoon een draadloos toetsenbord op de Xbox aansluiten, of via XBMCControl het toetsenbord van de pc gebruiken.
Het is trouwens geen script maar een losse applicatie, hoewel er aan een geintegreerde versie in XBMC wordt gewerkt :)

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:44
Bigfoot87 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:50:
[...]

Klopt, zit er in :)

Zal van het weekend weer eens een nieuwe versie gaan posten.
Heb nu weer internet, ben van provider gewisseld namelijk ;)
Kijk dat is goed nieuws, ga ik dan weer is met me afstandbediening pielen, alles in 1x.
offtopic
Dus de overstap naar orange ging goed?
Modbreak:Gebruik daar liever een Direct-Message voor :)

[ Voor 6% gewijzigd door Spider.007 op 30-11-2007 10:22 ]

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-09 20:49
Prulleman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:32:
[...]

Inderdaad als je inderdaad al een router hebt staan, is het een beetje overbodig ingewikkeld om het via je pc door te sluizen.
Router met DHCP = Plug & Play
Oke heb dit nu gedaan. Alleen wat is nou de ip van mijn xbox(waar kan ik die terug vinden)? Want ik kan nu geen verbinding maken via ftp, maar wel met internet.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:25
In het hoofdmenu van xbmc op de witte knop van de controller of de Info knop van de AB drukken, dan krijg je allerlei info over je xbox, ook het IP.

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Modbreak:Softmod vragen hebben niets met XBMC te maken

[ Voor 84% gewijzigd door Spider.007 op 30-11-2007 10:23 ]

iRacing Profile Flickr

• Perzikvrucht
Hmm, mijn ip adres bijkt 192.169.1.2 te zijn, maar als ik dan probeer te connecten lukt dat niet..
Iemand een oplossing?

Mijn setup is trouwens zo: internet -> router -> pc en andere router.
Via de andere router -> xbox

• Fire69
waarom 2 routers? :?
kan je van die 2de router niet gewoon een switch maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
barzi schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:30:
Hmm, mijn ip adres bijkt 192.169.1.2 te zijn, maar als ik dan probeer te connecten lukt dat niet..
Iemand een oplossing?

Mijn setup is trouwens zo: internet -> router -> pc en andere router.
Via de andere router -> xbox
met 2 routers heb je waarschijnlijk ook 2 netwerk ranges, internet werkt dan wel, maar de pc's kunnen elkaar niet zien.

volgens mij is het makkelijkste gewoon een langere kabel pakken en die van router 1 waar ook de pc opzit naar de xbox trekken.
als dit niet kan in verband met kabel die al door muren liggen ofzo..., router instellen dat ie alleen doet alsof ie een switch is, of weg gooien en voor 2 tientjes een switch kopen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Vreemde routerconstructie inderdaad. dan is die 2e router afhankelijk van de pc die zou aan moeten staan voor alles wat je doet. Kans is groot dat 1 van de routers de ftp blokkeert in de firewall. Prulleman heeft gelijk. Check even een topic op tweakers.net hoe je een thuisnetwerk hoort op te zetten, en volg de stappen daarin. Zeker weten dat dan zowel je pc als xbox moeiteloos online gaan en elkaar kunnen zien. Als je het ok doet kan de xbox dan ook de muziek van je pc afspelen en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pewill
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 12:01
Ik heb een vraag: als ik vanuit XBMC een spel opstart vanaf de harde schijf, hoe kom ik na het spelen weer terug in het XBMC-dashboard?

Model 3 | 2024 Highland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 16:32
Ik loop er al een tijdje tegen aan dat ik graag mijn muziek collectie wil afspelen op mijn Xbox (zit op mijn surround set).
Alleen de standaard afspeel mogelijkheid voor MP3s ben ik niet zo blij mee.
Ik zou graag willen dat ik vanaf afstand dit kan beheren met playlists enz.
Nu weet ik dat er een standaard webbased remote control in zit, maar dit is erg beroerd.

Is er niet een andere oplossing voor mijn probleem? Heb ik gezocht naar andere oplossing maar kom niks tegen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
pewill schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:43:
Ik heb een vraag: als ik vanuit XBMC een spel opstart vanaf de harde schijf, hoe kom ik na het spelen weer terug in het XBMC-dashboard?
Dat kan niet. Alleen rebooten kan, en als de XBMC automatisch laat opstarten, zit je er zo weer in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Roamor schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:54:
[...]

Dat kan niet. Alleen rebooten kan, en als de XBMC automatisch laat opstarten, zit je er zo weer in. :)
dat kon vroeger altijd wel. misschien modchip afhankelijk.
Ik moest altijd de linker en rechter trigger indrukken en dan zwart en witte button ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnob
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Tito129 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:30:
[...]
Ik moest altijd de linker en rechter trigger indrukken en dan zwart en witte button ofzo.
IGR: In Game Reset.
Is dus gewoon herstarten (soft reset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pewill
arnob schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:36:
[...]

IGR: In Game Reset.
Is dus gewoon herstarten (soft reset)
Wat is dat IGR? Is dat anders dan de knop van de Xbox klikken? In het spel NfS-underground zit zo'n optie namelijk niet...

Model 3 | 2024 Highland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:53
[...]

Het werkt niet in alle modchips. Als je met slayer boot doet hij het volgens mij software matig.. als je rechtstreeks in XBMC boot werkt het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
[...]

Volgens mij is dit afhankelijk van het gebruikte BIOS, als je een xecuter bios (vanaf 49xx) zou het standaard aan moeten staan. Bij softmods.... geen idee, maar ik denk dat het daar niet in zit.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 10:00
Volgens mij kan het zowiezo wel met start+select + achterste 2 drukknoppen.
Weet dat niet helemaal zeker, maar volgens mij werkt dat altijd wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
M@NIC schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:51:
Is er niet een andere oplossing voor mijn probleem? Heb ik gezocht naar andere oplossing maar kom niks tegen. :(
Heb ik ook geprobeerd. ik wou playlists die ik op mijn pc gebruik en aanmaak met foobar2000 openen met xbmc, omdat al mijn muziek op de netwerkshare staat. Maar mijn xbmc slaat dan helemaal vast. Enige oplossing is de playlists aanmaken op de xbox, en die spelen zonder problemen de muziek op mijn netwerkshare af. Dit stuur ik aan met de xbox-wireless controller, maar zou eventueel webbased kunnen via mijn ppc, maar dat is me te omslachtig. Dus ik denk dat er geen oplossing is, mocht die er wel zijn dan hoor ik daar ook graag van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Mar2zz schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:03:
[...]

Heb ik ook geprobeerd. ik wou playlists die ik op mijn pc gebruik en aanmaak met foobar2000 openen met xbmc, omdat al mijn muziek op de netwerkshare staat. Maar mijn xbmc slaat dan helemaal vast. Enige oplossing is de playlists aanmaken op de xbox, en die spelen zonder problemen de muziek op mijn netwerkshare af. Dit stuur ik aan met de xbox-wireless controller, maar zou eventueel webbased kunnen via mijn ppc, maar dat is me te omslachtig. Dus ik denk dat er geen oplossing is, mocht die er wel zijn dan hoor ik daar ook graag van!
Ik zat meer aan een winamp plugin te denken ofzo, of gewoon een webbased GUI.
De hele XBMC interface om muziek af te spelen vind ik een beetje brak....
Ik wil het gewoon graag op mijn PC kunnen euh... besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Nu online

Puck

W32.Deadcode.A

Hmm, dat lijkt mij ook wel interessant!

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Prulleman schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:40:
[...]

met 2 routers heb je waarschijnlijk ook 2 netwerk ranges, internet werkt dan wel, maar de pc's kunnen elkaar niet zien.

volgens mij is het makkelijkste gewoon een langere kabel pakken en die van router 1 waar ook de pc opzit naar de xbox trekken.
als dit niet kan in verband met kabel die al door muren liggen ofzo..., router instellen dat ie alleen doet alsof ie een switch is, of weg gooien en voor 2 tientjes een switch kopen
Bedankt! Ik het iets anders opgelost: Aangezien ik niet weet hoe je van een router een switch kan maken, heb ik mijn pc ook op router 2 aangesloten. Nu zien ze elkaar wel!

Ik had nog een vraag over iets anders:

Ik krijg als ik mijn xbox start is EvoX dashboard te zien. Vanaf daar kan ik dan naar XBMC. Hoe zorg ik dat als ik mijn xbox aanzet, dat ie dan gelijk naar XBMC gaat? Ik heb al gezocht onder de opties van XBMC, alleen kon ik het niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
barzi schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:48:
Ik had nog een vraag over iets anders:

Ik krijg als ik mijn xbox start is EvoX dashboard te zien. Vanaf daar kan ik dan naar XBMC. Hoe zorg ik dat als ik mijn xbox aanzet, dat ie dan gelijk naar XBMC gaat? Ik heb al gezocht onder de opties van XBMC, alleen kon ik het niet vinden...
Iets zegt mij dat je de TS gemist hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-09 14:51

Nitai

Live the life you love.

M@NIC schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:37:
[...]

Ik zat meer aan een winamp plugin te denken ofzo, of gewoon een webbased GUI.
De hele XBMC interface om muziek af te spelen vind ik een beetje brak....
Ik wil het gewoon graag op mijn PC kunnen euh... besturen.
Dat kan hoor, webserver aanzetten en Foxytunes of de Ajax interface gebruiken die ook in *knip*Bigfoot's release zit.

[ Voor 37% gewijzigd door pasta op 01-12-2007 14:24 . Reden: We gaan hier niet linken naar compiled versies, zie topicstart. ;) ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mar2zz schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:55:Of de dvd splitten in rars van minder dan 4GB. de Xbox kan rars gewoon lezen als zijnde 1 bestand, maar dan blijven ze onder de 4gb grens.
dat lukt niet, heb die iso in 7 x 700MB rar's op m'n HDD gezet maar krijg dan een melding van XBMC dat hij die files groter dan 4GB niet kan cachen, lukt dus enkel via een share.... dat splitten is wel handig als je nog met een FAT32 partitie zit die geen +4GB aankan, FAT-X zal bijlkbaar dezelfde 'feature' hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Nitai schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:53:
[...]

Dat kan hoor, webserver aanzetten en Foxytunes of de Ajax interface gebruiken die ook in *knip*Bigfoot's release zit.
Die Ajax interface heb ik al eens geprobeert, dat was toen nog niks... misschien nu wel. :)
En Foxytunes ga ik zeker proberen.
Bedankt voor de tip! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door pasta op 01-12-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markweb4871 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:02:
http://www.game247.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=31171

König, Digital AV Cable + Optical Out Xbox (61970)

"De ultieme digitale AV kabel voor serieuze Xbox gamers. Ondersteunt S-Video, Component Video, stereo RCA audio, Optisch Dolby Digital 5.1 en DTS surround geluid. Voor een geactiveerde High Definition Video Modes is de Component aansluiting een vereiste. Voor surround geluid, dien je in de instellingen (settings) van de X-box de optie surround aan te zetten."
Hallo allemaal,

Ik wilde me even voorstellen. Ik ben Sragir,woonachtig in provincie Groningen.(ik heb mij weer opnieuw moeten registreren met Sragir. want ik ben mijn oude password vergeten |:( ), maar ik volg deze deel van de forum al een hele poos voet. Heb heel wat kleine oplossingen hier gevonden, door goed te lezen ;) bijvoorbeeld dat mooie script van XOT op mijn Xbox zetten.
Maar ik wilde even reageren op bovengenoemde kabel. Iemand schreef ooit aan over deze Konig kabel en na wat speurwerk op internet kwam ik bovengenoemde kabel bij bovengenoemde link tegen. Kost inclusief bezorgen nog net geen € 13,00. (er zit een soort switch op om te schakelen tussen RBG en normale tulp aansluiting)Ik heb het via de RGB aangesloten op componenten aansluiting mijn plasma scherm en via de toslink aansluiting rechtstreeks op mijn receiver. Ik heb nu veel mooier beeld. En geen soldeer gedoe om digitaal geluid
te krijgen. Mijn receiver geeft aan dat het een digitaal signaal ontvangt. Maar als je een film van bv. Joox opstart, kun je de audio optie openen(op de Xbox)en aangeven dat alle speakers moeten worden geactiveerd. Je ziet dan op je receiver dat alle speakers zijn geactiveerd, en veel beter geluid.
Ik wilde met dit bericht aangeven dat ik geen spijt van deze aankoop heb. De levering duurde wel lang, ongeveer 7 dagen.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 16:21 . Reden: stond alleen de quote op ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Roamor schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:52:
[...]

Iets zegt mij dat je de TS gemist hebt. ;)
Hmm sorry, niet gezien(is me trouwens wat te veel werk:P).
Ik heb toch weer een probleem(ja ik blijf bezig):

Ik kan dus via FTP mijn xbox bereiken, en ik kan met mijn xbox op het internet, maar dan wil ik graag ook xLink kai, en dat lukt niet.
Als ik zover ben om een spel op te starten(heb ook al een "arena" opgezocht), word de verbinding verbroken en staat er op de pc dat ik mijn porten moet forwarden. Oke duidelijk.
Maar ik heb dus 2 routers(tja is wat, hoe maak je trouwens van een router een switch, is nu wel zo makkelijk?) maar bij welke moet ik nou de poorten open zetten, en naar welke ip(pc of xbox)?
De IP van router 1 is 192.168.0.100 , die van router 2 is: 192.168.1.1. Nou kan ik wel een port open zetten in router 1, maar dan kan ik het zo invullen:

port nummer 192.168.0.xxx

Op de x'jes kan ik dus een getal invullen, maar hier kan ik nooit router 2 mee bereiken.
Via router 2 kan ik wel de poorten open zetten, maar dan is het OF de xbox OF de pc. Allebei kan niet. Ik heb het dus beide mogelijkheden geprobeerd en beide werken niet(best logisch want dan houd router 1 de poort nog dicht).

Kan ik op een of andere manier toch online gamen via xLink kai (A)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:58:
[...]

dat lukt niet, heb die iso in 7 x 700MB rar's op m'n HDD gezet maar krijg dan een melding van XBMC dat hij die files groter dan 4GB niet kan cachen, lukt dus enkel via een share.... dat splitten is wel handig als je nog met een FAT32 partitie zit die geen +4GB aankan, FAT-X zal bijlkbaar dezelfde 'feature' hebben
En mijn optie om de iso uit te pakken en de vob files van 1 GB per stuk op je xbox hdd te zetten?
je kan namelijk ook gewoon de ifo aan klikken en dan start ie alle vob files in de goede volgorde.

[ Voor 30% gewijzigd door Prulleman op 30-11-2007 16:42 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
barzi schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:36:
[...]

[knip]

Kan ik op een of andere manier toch online gamen via xLink kai (A)?
1 router gebruiken....
leg eerst eens uit waarom je er 2 hebt staan, want anders gaan we allemaal moeilijke oplossingen bedenken die nergens voor nodig zijn.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Prulleman schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:40:
[...]

1 router gebruiken....
leg eerst eens uit waarom je er 2 hebt staan, want anders gaan we allemaal moeilijke oplossingen bedenken die nergens voor nodig zijn.
De 2de lag nog in de kast, en werkt voor normaal internet(voor mijn broer). En als het werkt, waarom een switch kopen?

Edit: Eigenlijk kan ik wel connecten met xLink kai. Ik kan arena etc kiezen, alleen als ik het spel dan opstart staat er op de pc dat ik mijn porten moet forwarden... Wat doe ik fout?

[ Voor 18% gewijzigd door Perzikvrucht op 30-11-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:59
ik heb eerst een tijdje andere downloads gebruikt (T3ch) maar nu de bigfoot gebruikt, omdat ik dacht dat die zo compleet was, maar daarin mis ik eigenlijk de tv gids, kan dat kloppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
engelbertus schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:57:
ik heb eerst een tijdje andere downloads gebruikt (T3ch) maar nu de bigfoot gebruikt, omdat ik dacht dat die zo compleet was, maar daarin mis ik eigenlijk de tv gids, kan dat kloppen ?
die zit toch ook niet in T3CH? maar scripts zijn natuurlijk altijd toe te voegen, ga maar eens kijken op http://www.xbmcscripts.com/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
barzi schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:53:
[...]

De 2de lag nog in de kast, en werkt voor normaal internet(voor mijn broer). En als het werkt, waarom een switch kopen?
Je snapt mijn vraag niet, misschien is het antwoord heel simpel (b.v. gebrek aan poorten op 1 router), maar ik stel me de situatie zo voor:

modem met 1 utp kabel naar router, vanuit de eerste router 1 of meerdere pc's en de 2e router. vanuit de 2e router nog meer pc's.

Op het moment dat alle pc's + xbox op 1 router kan is het totaal niet handig om een 2e erbij te zetten, dan kan je beter even met wat kabels kloten om alles op 1 router te zetten.

en als je toch hulp wilt om de router functie van de 2e router uit te schakelen zal je toch wat meer informatie over de router moeten geven.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Prulleman schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:06:
[...]

Je snapt mijn vraag niet, misschien is het antwoord heel simpel (b.v. gebrek aan poorten op 1 router), maar ik stel me de situatie zo voor:

modem met 1 utp kabel naar router, vanuit de eerste router 1 of meerdere pc's en de 2e router. vanuit de 2e router nog meer pc's.

Op het moment dat alle pc's + xbox op 1 router kan is het totaal niet handig om een 2e erbij te zetten, dan kan je beter even met wat kabels kloten om alles op 1 router te zetten.

en als je toch hulp wilt om de router functie van de 2e router uit te schakelen zal je toch wat meer informatie over de router moeten geven.
Ik snap dat dit een onhandige oplossing is, maar alle kabels lopen door de muur, behalve die van de xbox dus.
Het is trouwens al opgelost ;), ik heb een andere port gebruikt en toen wilde het ineens wel? Nou ja ik blij :D.
Ik ben trouwens ook gezocht naar een youtube script, deze heb ik gevonden maar als ik dan zoek naar een filmpje(gaat nog goed) en deze aanklik krijg ik: Getting session ID, en daarna kan ik alleen nog met mijn pad een beetje rond gaan, maar ik kan dat menu niet meer uit(B lukt niet meer en back ook niet), ik kan de xbox nog wel resetten(met toetsencombinatie).
Hoe krijg ik dit filmpje toch te zien? Ik denk dus dat de script niet echt heel goed werkt, deze heb ik ergens gevonden via google. Als dit het geval is, kan iemand dan wel een goede geven?

Opgelost door idd andere script te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Prulleman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:52:
[...]

Wat ik heb gedaan is in de advancedsettings.xml <displayremotecodes> aangezet. Je kan dan kijken welke remote code er aan een niet/weining gebruikt knopje hangt. (code wordt dan zichtbaar op je TV)
zie: http://www.xboxmediacente...#.3Cdisplayremotecodes.3E

<advancedsettings>
<displayremotecodes>true</displayremotecodes>
</advancedsettings>

Zou het ook mogelijk zijn om via de te programmeren toetsen bovenin de harmony xot uit te voeren, dus dat hij scripts doen en dan stream journaal start?

in keymap.xml komt dan het volgende erbij
<universalremote>
<obc#>XBMC.PowerOff</obc#>
</universalremote>
# = vrij nummer van knopje dat je wilt gebruiken

check ook deze pagina:
http://www.xboxmediacente...ndex.php?title=Keymap.xml
Ik hebt het aan de praat, op de typ foutjes na in je post is dit idd de manier.
Dankje, ik ga ook even naar de andere opties kijken die ik hier in heb!

[ Voor 7% gewijzigd door Tito129 op 30-11-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:40
Hm, tis al een tijdje geleden dat ik geupdate heb maar ik kan de bookmarks.xml nergens meer vinden. Waar staat dat tegenwoordig in?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand hier ook last van had, wanneer je de XBOX aanzet, dan er in XBMC constant de verkeerde tijd wordt weergegeven. Zoiets van 1 januari 2005 ofzo

Ik had er wel last van en heb daarvoor op een forum het volgende gevonden, doe er je voordeel mee:

Found the address of some random server (time.nist.gov) and did a lookup on that (192.43.244.18). Put it into my region settings and the clock corrected itself within seconds.

Ik heb dit in de settings (ip adres bij tijd) aangepast en nu, direct wanneer ik de XBOX aanzet, staat de klok gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Maverick schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:30:
Hm, tis al een tijdje geleden dat ik geupdate heb maar ik kan de bookmarks.xml nergens meer vinden. Waar staat dat tegenwoordig in?
sources.xml in /userdata?
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:50:
Ik weet niet of iemand hier ook last van had, wanneer je de XBOX aanzet, dan er in XBMC constant de verkeerde tijd wordt weergegeven. Zoiets van 1 januari 2005 ofzo

Ik had er wel last van en heb daarvoor op een forum het volgende gevonden, doe er je voordeel mee:

Found the address of some random server (time.nist.gov) and did a lookup on that (192.43.244.18). Put it into my region settings and the clock corrected itself within seconds.

Ik heb dit in de settings (ip adres bij tijd) aangepast en nu, direct wanneer ik de XBOX aanzet, staat de klok gelijk!
Als je in de settings de tijds-synchro via internet aanzet, doet hij het toch gewoon goed? :?

[ Voor 58% gewijzigd door Fire69 op 01-12-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:28:
[...]

Als je in de settings de tijds-synchro via internet aanzet, doet hij het toch gewoon goed? :?
Wanneer er het 'oude' IP adres stond, deed ie het bij mij niet. Wanneer ik dit IP invulde deed ie onmiddelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook sync problemen en wilde net vragen voor een oplossing toen grox al met een antwoord kwam dat perfect werkt. Nadien geen sync.problemen meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:31:
@GBW XOT-UZG werkt super _/-\o_ Hoe krijg ik zelf een stream toegevoegd in het script. Ik wil graag de streams van psv.tv toevoegen, zijn deze überhaupt wel toe te voegen? Alvast bedankt!
Anybody??? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Dat kan zeker, maar dan heb je wel wat kennis van python nodig. Meer info op de wiki pagina's op de googlecode pagina van XOT.

EDIT: als ik zo kijk, moet dat niet zo moeilijk zijn. Ik weet niet of ik er zelf tijd voor heb, maar ik zal eens kijken.

[ Voor 18% gewijzigd door GroteBozewolf op 02-12-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik me eens grondig in het Python wereldje gaan verdiepen! Alvast bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de images die ik van mijn dvd's gemaakt heb via het netwerk te laden en ze vervolgens via mijn xbox af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:52:
Is het mogelijk om de images die ik van mijn dvd's gemaakt heb via het netwerk te laden en ze vervolgens via mijn xbox af te spelen?
ligt er aan hoe je image gemaakt is.
De meeste film.iso werken wel.
Ook al had ik er laatst 1 die niks deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ik ben op zoek naar een "MSN melder" voor XBMC. Ik lees in de TS dat er geen MSN versie is voor XBMC, maar dit zoek ik ook niet(niet zo handig met typen).
Ik wil een soort van melder, dat als iemand wat tegen mij zegt(als ik bv mijn beeldscherm uit heb staan) dat ik dat dan zie verschijnen(een melding) op XBMC. Dat iemand online komt hoef ik geen melding voor. Dus als ik een film zit te kijken(of wat je nog meer met XBMC kan doen >:) ) oid.

Bestaat dit? En zo ja, hoe heet dit/waar is dit te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Dat heet msntoxbmc
en ik heb het gevonden in de bigfootpost op ftd, maar waar hij het wegheeft weet ik niet. het is maar 18kb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Mar2zz schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:04:
Dat heet msntoxbmc
en ik heb het gevonden in de bigfootpost op ftd, maar waar hij het wegheeft weet ik niet. het is maar 18kb!
Ik heb hem ook ergens gevonden, maar het is een PLSC bestandsoort. Dat heb ik nog nooit gezien? Wat is dat precies, en hoe gebruik ik het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pewill
Op het XBMC dashboard kan ik een lijstje oproepen (knop pijl omhoog), waarin een 5-tal snelkoppelingen staan naar scripts.

Hoe kan ik dit lijstje bewerken, en dan bijvoorbeeld scripts zoevoegen? Is er ook een sneltoets om dit lijstje direct te laten zien?

Model 3 | 2024 Highland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pewill schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:01:
Op het XBMC dashboard kan ik een lijstje oproepen (knop pijl omhoog), waarin een 5-tal snelkoppelingen staan naar scripts.

Hoe kan ik dit lijstje bewerken, en dan bijvoorbeeld scripts zoevoegen? Is er ook een sneltoets om dit lijstje direct te laten zien?
favourites.xml bewerken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
barzi schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:20:
Ik ben op zoek naar een "MSN melder" voor XBMC. Ik lees in de TS dat er geen MSN versie is voor XBMC, maar dit zoek ik ook niet(niet zo handig met typen).
Ik wil een soort van melder, dat als iemand wat tegen mij zegt(als ik bv mijn beeldscherm uit heb staan) dat ik dat dan zie verschijnen(een melding) op XBMC. Dat iemand online komt hoef ik geen melding voor. Dus als ik een film zit te kijken(of wat je nog meer met XBMC kan doen >:) ) oid.

Bestaat dit? En zo ja, hoe heet dit/waar is dit te vinden?
Dat bestaat en is zowel te downloaden op mijn site als te vinden in mijn XBMC release die ik morgen probeer te uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik weet een programma dat is geschreven in python, het heet subdownloader en dat werkt in combinatie met een grote subsite die ook NL-ondertitels aanbiedt. Het is in python geschreven, maar werkt op windows, dus het zit in .exe bestanden enzo. Kan dit makkelijk omgezet worden naar een script voor de xbox, die eindigt op .py? Ik ben een pythonbeet, dus ik weet hier niets van.
pewill schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:01:

Ga naar het scriptsmenu, en druk op de witte toets als je op het scriptmapje staat dat je wilt toevoegen aan favorieten. Dan spreekt het voor zich, want er staat dan: Toevoegen aan favorieten!

[ Voor 43% gewijzigd door Mar2zz op 03-12-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-09 01:53
Mar2zz schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:19:
Ik weet een programma dat is geschreven in python, het heet subdownloader en dat werkt in combinatie met een grote subsite die ook NL-ondertitels aanbiedt. Het is in python geschreven, maar werkt op windows, dus het zit in .exe bestanden enzo. Kan dit makkelijk omgezet worden naar een script voor de xbox, die eindigt op .py? Ik ben een pythonbeet, dus ik weet hier niets van.
Die is er al een: XBMCSub V1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Tower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08-2024
barzi schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:19:
[...]

Ik heb hem ook ergens gevonden, maar het is een PLSC bestandsoort. Dat heb ik nog nooit gezien? Wat is dat precies, en hoe gebruik ik het?
PLSC zijn scripts geschikt voor WLM Live! of MSN Live! dit is een Add-on op WLM of MSN.

Te vinden op de volgende lokatie: Messenger Plus!

Hierin heb je de mogelijkheid om scripts te gebruiken.
Ik hoop dat je daar wat aan hebt.
Verder moet je maar ff zoeken met Google 3de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
GroteBozewolf schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:08:
[...]

Ik zal eens kijken hoe die pagina's eruit zien en hoe ik dat kan verwerken. 'k zal eens kijken.
Ik heb 't getest... Ik heb in beide dumpert.nl-python scripts de string 'filmpjes' vervangen door 'toppers' en kan nu de eerste tien pagina's best gewaardeerde filmpjes bekijken en de filmpjes openen. Als ik een link naar een afbeelding open, dan krijg ik netjes de melding dat de film niet getoond kan worden.

Dit werkt voor ons prima... kijk maar of je deze oplossing in een nieuwe release verwerkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Miss een noob vraag, hoe instaleerd ik scripts (wil dat uitzending gemist script op me xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Laatst online: 08-09 12:41
Brantje schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:58:
Miss een noob vraag, hoe instaleerd ik scripts (wil dat uitzending gemist script op me xbox)
Zoeken en lezen?

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Dankje, werkt nu denk ik.
Als ik een backup iso in F:\Games\ plaats waar kan ik hem dan mee starten?
Ik ben vrij nieuw in de xbox wereld.

edit
mm met http://bigfoot87.com/dutchradio/index.html
Krijg ik geen icoon te zien hoe komt dat?

[ Voor 27% gewijzigd door Brantje op 03-12-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:07

Pinjataaa

Hit me!

Ik heb USB poorten op mijn Xbox gemaakt, best wel gaaf dat je dan ook een muis aanwijzer krijgt in XBMC !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Je kan zelfs een usb-keyboard aansluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

USB joystick ook mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Laatst online: 08-09 12:41
Jongens ff weer on-topic? USB mods zijn leuk maar hebben weinig met XBMC te maken.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Welke mods? :?
Je koopt een usb-naar-xbox-convertor-kabeltje en je kan je muis en keyboard in xbmc gebruiken.
Lijkt me toch relevant voor dit topic?
Doe maar eens een search in de library. Om gek van te worden voordat je iets ingetyped krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Brantje schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:21:
Dankje, werkt nu denk ik.
Als ik een backup iso in F:\Games\ plaats waar kan ik hem dan mee starten?
Ik ben vrij nieuw in de xbox wereld.

edit
mm met http://bigfoot87.com/dutchradio/index.html
Krijg ik geen icoon te zien hoe komt dat?
Probeer eens je thumbnails te verwijderen door de map Root\UserData\Thumbnails\Music te verwijderen.
En start dan opnieuw op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Mijn xbmc grabt ineens geen thumbs meer van imdb. van de een op andere dag kan ik geen filminfo meer ophalen en ook geen plaatjes. ook voegt ie nieuwe films niet toe aan bibliotheek en arceert ie bekeken films niet als bekeken. de map is nog steeds als filmmap gezet qua inhoud. ik heb dus een aantal films wel kunnen doen, en ineens dus niet meer.
welke map moet ik leeggooien om de bibliotheek van films te resetten?

UPDATE:
Het is al opgelost. Mijn C-schijf zat nokkievol met die Bigfoot-xbmc. Ik heb wat skins die ik toch niet gebruik weggegooid en nu haalt ie weer netjes filminfo + thumbs op. Ruimtegebrek dus... Moet xbmc toch maar eens op de E schijf gaan zetten met al die bloated skins zoals MC360.

[ Voor 25% gewijzigd door Mar2zz op 04-12-2007 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

DeOS schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:30:
Jongens ff weer on-topic? USB mods zijn leuk maar hebben weinig met XBMC te maken.
Het gaat niet om de mod, maar om het idee dat XBMC met usb om kan gaan... :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Tuurlijk kan XBMC met usb omgaan, je kan je controllers toch ook gebruiken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Fire69 schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:55:
Tuurlijk kan XBMC met usb omgaan, je kan je controllers toch ook gebruiken? :P
Maar ik wist niet dat wanneer je een muis aan sluit, je ook een aanwijzer krijgt enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zag net bij de changelog van de nieuwe cvs dit:
added: Bordered image control merged from linuxport branch
Blijkbaar zetten ze dus dingen uit de linuxport ook in de xbox-versie.
Da's wel handig/leuk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Bigfoot87 schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:43:
[...]

Probeer eens je thumbnails te verwijderen door de map Root\UserData\Thumbnails\Music te verwijderen.
En start dan opnieuw op...
Dit heb ik gedaan E:\XBMC\Userdata\Thumbnails\Music leeg gegooit.
Heeft niet gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Brantje schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:00:
[...]

Dit heb ik gedaan E:\XBMC\Userdata\Thumbnails\Music leeg gegooit.
Heeft niet gewerkt.
Download mn laatste XBMC versie, zou moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Laatst online: 11:35
Hee BigFoot, heb je nieuwste versie (03-12) meegepakt, moet het nog testen, maar is jouw versie ook te updaten mbv T3CH-downloader? Of gaat het dan mis?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Bigfoot87 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:07:
[...]

Download mn laatste XBMC versie, zou moeten werken :)
En waar kan ik die vinden?
Modbreak:Dergelijke vragen horen niet in dit topic

[ Voor 22% gewijzigd door Spider.007 op 04-12-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-09 14:51

Nitai

Live the life you love.

offtopic:
Bigfoot, het plaatje van je XBMC in je auto _/-\o_ _/-\o_ respect man :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
DeTjuk schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:36:
Hee BigFoot, heb je nieuwste versie (03-12) meegepakt, moet het nog testen, maar is jouw versie ook te updaten mbv T3CH-downloader? Of gaat het dan mis?
Ik zou het niet weten, heb de T3ch updater nog nooit gebruikt :P
Test het eens uit zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Tech-downloader is wel grappig, maar werkt in de helft van de gevallen niet. wat je kunt doen is die downloader gebruiken en vervolgens de xbmc die je krijgt met een ander dashboard overzetten op je harde schijven en de xbmcmap overschrijven. Als je dit gebruikt terwijl je xbmc draait dan heb je grote kans op vastloper, tenminste ik heb dat 2x gehad dus ik ben genezen, omdat het dan weer een uur kost om alles weer ok te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

BigFoot je hebt een DM

Maar hoe is het mogelijk om USB op xbox te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Laatst online: 11:35
Mar2zz schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:04:
Tech-downloader is wel grappig, maar werkt in de helft van de gevallen niet. wat je kunt doen is die downloader gebruiken en vervolgens de xbmc die je krijgt met een ander dashboard overzetten op je harde schijven en de xbmcmap overschrijven. Als je dit gebruikt terwijl je xbmc draait dan heb je grote kans op vastloper, tenminste ik heb dat 2x gehad dus ik ben genezen, omdat het dan weer een uur kost om alles weer ok te krijgen.
Okay. (beide) bedankt voor het antwoord. Zal eens kijken als er een nieuwe versie uit is, hoe het uitpakt.
Voorlopig draait het weer top.

[off]Vette screen trouwens in je wagen BigFoot ;)[/off]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Bigfoot heeft van mij een klein hosting pakketje gekregen.
Als het goed is heeft ie inmiddels zijn gegevens al.
Binnekort is zijn versie van XBMC gewoon via http te downloaden.

[ Voor 4% gewijzigd door Brantje op 05-12-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

ik twijfel aan de legaliteit ervan, desalniet te min stuur die link maar door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Nu online

Puck

W32.Deadcode.A

Brantje schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:06:
BigFoot je hebt een DM

Maar hoe is het mogelijk om USB op xbox te krijgen?
Je kunt ze ook gewoon zelf aan elkaar knopen (female USB en verlengstuk Controller)

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Puck schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:28:
[...]

Je kunt ze ook gewoon zelf aan elkaar knopen (female USB en verlengstuk Controller)
Precies, en dan kost het je geen controller poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Zerveza schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:44:
ik twijfel aan de legaliteit ervan, desalniet te min stuur die link maar door
Ik ga hem gewoon integreren in mn website, of misschien bouw ik er wel een aparte pagina voor.

Edit:

Done! En bedankt Brantje! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Bigfoot87 op 05-12-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Bigfoot87 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:14:
[...]

Ik ga hem gewoon integreren in mn website, of misschien bouw ik er wel een aparte pagina voor.

Edit:

Done! En bedankt Brantje! _/-\o_
Ik vind het geweldig dat hij via http nu te downen is. Ookal heb ik een nieuwsgroepenabbo(heerlijk met 20mbit orange)

Maar ik vind het wel link wat jullie doen.
Maar waardeer het tenzeerste!

Dit weekend maar is de nieuwe versie op me xboox gooien, me bestanden structuur opruimen en bibliotheek opnieuw vullen.
Vroeger kon je via 1 knop al je bestanden scannen voor imdb en freedb, dit kan ik niet meer vinden, moet elk album nu los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Tito129 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:12:
[...]

Ik vind het geweldig dat hij via http nu te downen is. Ookal heb ik een nieuwsgroepenabbo(heerlijk met 20mbit orange)

Maar ik vind het wel link wat jullie doen.
Maar waardeer het tenzeerste!

Dit weekend maar is de nieuwe versie op me xboox gooien, me bestanden structuur opruimen en bibliotheek opnieuw vullen.
Vroeger kon je via 1 knop al je bestanden scannen voor imdb en freedb, dit kan ik niet meer vinden, moet elk album nu los?
De XBMC T3ch versie is ook gewoon te downloaden via een http link.
Dus ik zie niet in waarom het link zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Omdat de gecompileerde bestanden met een illegale sdk gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-09 01:53
Er is tegenwoordig toch een open-source xbox SDK?

[ Voor 35% gewijzigd door Schweino op 06-12-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Je haalt me de woorden uit de mond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Maar gebruikt T3CH die dan ook? ;)

[edit]
De laatste release van dat ding was in 2005. Werkte het toen al 100% of is het project gewoon dood?

[ Voor 62% gewijzigd door Fire69 op 06-12-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
Fire69 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:52:
Maar gebruikt T3CH die dan ook? ;)

[edit]
De laatste release van dat ding was in 2005. Werkte het toen al 100% of is het project gewoon dood?
Sssst... O-)

Strava

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je bericht niets (fans, harde schijven, XBOX-cases, netwerkproblemen) met XBMC te maken heeft; post deze dan niet. Downloadlocaties vragen / aanbieden wordt ook niet gewaardeerd.