Youtube-script zit toch mee in jouw creaties, Bigfoot?
Verwijderd
die zit erin ja (weet ik uit ervaring) net als XOT:UZG, Xinbox, XBMCLyrics, NIT, Buienradar, Tetris, Notepad, Guitartabs, T3CH Updater, en uiteraard alle radiostreamsFire69 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:00:
Youtube-script zit toch mee in jouw creaties, Bigfoot?
Ik persoonlijk ben bezig met een mod van de xtv skin...ik zal binnenkort is een screenshot plaatsen...kijken of er interesse is...het zijn voornamelijk grafische veranderingen en wat kleine aanpassingen in het menu (zo heb ik bijvoorbeeld XOT:UZG in mijn hoofd menu staan en is voor mij een plugin dus niet echt nodig
Greetz
Weet iemand of het mogelijk is om de filmpjes uit de geenstijl.nl-dumpert in een script te verwerken? Ik heb totaal geen verstand van python scripting, maar ik weet wel dat, mits deze mogelijkheid zou werken, dit bij een hoop mensen een veel gebruikte functie zou kunnen worden!
Verwijderd
Dat kan ja, dit is al eens gedaan bij comsumption Junction, misschien kan iemand hem voor je maken, aangezien ik (nog) niet zover ben, dat ik al een heel script kan maken...scorpion303 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:32:
Weet iemand of het mogelijk is om de filmpjes uit de geenstijl.nl-dumpert in een script te verwerken? Ik heb totaal geen verstand van python scripting, maar ik weet wel dat, mits deze mogelijkheid zou werken, dit bij een hoop mensen een veel gebruikte functie zou kunnen worden!
Kijk even bij een ander forum over xbmc...ik zal de naam niet noemen, maar het is een website voor de xbox-scene, daar zitten heel veel mensen, die erg goed zijn in scripten.
Volgens mij is het best makkelijk om deze in XOT te stoppen. Ik zal dadelijk eens ff kijken. Alle info staat op de hoofdpagina van de filmpjes.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:05:
[...]
Dat kan ja, dit is al eens gedaan bij comsumption Junction, misschien kan iemand hem voor je maken, aangezien ik (nog) niet zover ben, dat ik al een heel script kan maken...
Kijk even bij een ander forum over xbmc...ik zal de naam niet noemen, maar het is een website voor de xbox-scene, daar zitten heel veel mensen, die erg goed zijn in scripten.
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Verwijderd
Kijk dat zou top wezen, dan is die dude ook weer blij, overigens ben ik erg blij met XOT:UZG..ik wacht dan ook met smart op de nieuwe versie.... Volgens mij was het idd wel vrij makkelijk (voor iemand die goed is met python, jij dusGroteBozewolf schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:15:
[...]
Volgens mij is het best makkelijk om deze in XOT te stoppen. Ik zal dadelijk eens ff kijken. Alle info staat op de hoofdpagina van de filmpjes.
Ga je toevallig nog meer doen met dat ongelooflijk mooie scripten van je, er zijn nog wel wat ideeen die ik voor kan dragen, ben zelf bezig met leren, maar het valt allemaal nog niet mee, ik ben echt niet slecht met computers, maar dat python duurt nog wel even, ik snap er de ballen niet van
Dat zou wel erg leuk zijnscorpion303 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:32:
Dumpert.nl zit er al in. Moet nog even de zoekfunctie erin proberen te krijgen en wat icons.m3gA schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:26:
[...]
Dat zou wel erg leuk zijnof de filmpjes met Rutger
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Vraagje: Ik gebruik de PMIII skin, naar volle tevredenheid. Maar nu vroeg ik me af: Is er ook een mogelijkheid om in de submenus die hele balk waar view list/sort/librarymode in staat te verbergen? als ik dat eenmaal heb ingesteld verander ik het toch nooit, dus ik hoef dat niet te zien, en dan voorkom ik ook nog eens dat de controller er per ongeluk op komt te staan. Ik hoop dat het kan, maar heb er geen functie voor gevonden in de skin zelf, maar misschien weet iemand of het via een xml ofzo kan.
Hopelijk heb je wel toestemming van de maker van die icons? Hij is er namelijk erg aan gehecht dat er eerst toestemming wordt gevraagd.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:25:
[afbeelding]
Zo, toch even snel laten zien wat ik aan het doen ben...de xtv mod.....
Waar zijn die te downloaden?Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:28:
[...]
die zit erin ja (weet ik uit ervaring) net als XOT:UZG, Xinbox, XBMCLyrics, NIT, Buienradar, Tetris, Notepad, Guitartabs, T3CH Updater, en uiteraard alle radiostreams
Ik persoonlijk ben bezig met een mod van de xtv skin...ik zal binnenkort is een screenshot plaatsen...kijken of er interesse is...het zijn voornamelijk grafische veranderingen en wat kleine aanpassingen in het menu (zo heb ik bijvoorbeeld XOT:UZG in mijn hoofd menu staan en is voor mij een plugin dus niet echt nodig)
Greetz
Verwijderd
Op de plekken waar je ze altijd download
Maar ze zitten dus in de release van Bigfoot87...en anders even googlen op xbmc scripts
Verwijderd
Nou, ik heb wel netjes toestemming gevraagd...alleen die beste dude doet er wat lang over om te reageren....maar ik weet hoe hij erover denkt hoor, komt allemaal goedSyphOn schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:47:
[...]
Hopelijk heb je wel toestemming van de maker van die icons? Hij is er namelijk erg aan gehecht dat er eerst toestemming wordt gevraagd.
Wat vet! haha!GroteBozewolf schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:45:
[...]
Dumpert.nl zit er al in. Moet nog even de zoekfunctie erin proberen te krijgen en wat icons.
Nogmaals: Ik post pas weer een nieuwe versie als dat de moeite waard is.
Bijvoorbeeld bij de release van XOT 3 of de skin van Xsillian.
Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1
Ik heb laatst xbmc geupdate. Bij de oude versie kon ik via mijn netwerk wel een .iso van dvd formaat afspelen, wanneer ik dat nu probeer staat er 'unable to cache files bigger than 4 GB'.
Hoe kan ik dit veranderen?
Bizar, het lijkt me dat je cache instellingen niet helemaal goed zijn? (het hele rijtje even bijlangs, niks hoeft over de 4 mb te zijn geloof ik)t1mmie schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:59:
Ik heb laatst xbmc geupdate. Bij de oude versie kon ik via mijn netwerk wel een .iso van dvd formaat afspelen, wanneer ik dat nu probeer staat er 'unable to cache files bigger than 4 GB'.
edit: bedenk me ook net, dat het wel handig zou zijn als iemand het volgende maakt:
Bootable cd'tje, met daarop auto xbmc installatie software:
*wist de cache mappen (na eerst te vragen)
*wist xbmc oude data. (zoals die save game rommel enzo)
*download en installeerd automatisch de nieuwste xbmc, hier is al een scriptje voor gemaakt die dit doet.
Op die manier heeft iedereen aan 1 cd genoeg om elke xbox te voorzien van een mooie nieuwe versie van xbmc die ook goed werkt.
[ Voor 33% gewijzigd door warcow op 24-11-2007 01:07 ]
alleen internet staat op 4 mb, verder staat er volgens mij niet echt iets wat niet klopt.warcow schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 01:05:
[...]
Bizar, het lijkt me dat je cache instellingen niet helemaal goed zijn? (het hele rijtje even bijlangs, niks hoeft over de 4 mb te zijn geloof ik)
Verwijderd
Heb je je cache files al eens leeg gemaakt? Is je pc ergens mee bezig als je gaat streamen? (en dan voornamelijk je hdd)....als dit allemaal niet het geval is, dan kan het wezen, dat 1 van je hdd's aan get overlijden is (dus of die van je pc, of die van je xbox, maar dat zou wel heel bijzonder wezen)t1mmie schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 02:00:
[...]
alleen internet staat op 4 mb, verder staat er volgens mij niet echt iets wat niet klopt.
Greetz
Joox krijg ik ook niet aan de praat helaasVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:54:
[...]
hmm sorry heb ik wellicht overheen gelezen![]()
die googlecode pagina snap ik misschien niet helemaal, waar vind ik de fix ? oh en die 18+ content is ook wel interesting
Voor 18+ content moet je op http://www.pronshare.com/ zijn. Dat is de adultversie van Joox. Zou leuk zijn als die ook in UZG zou komen
De aanwijzingen zijn redelijk duidelijk en al door een hoop mensen uitgevoerd. Let vooral op spaties/tabs, dat is namelijk niet hetzelfde in Python! Met bijv. Notepad++ kan je de tabs en spaties laten weergeven en dan kan je het verschil zien. Mocht het toch fout gaan, dan geeft de uzg.log file precies aan waar het zit!supersatan schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:39:
[...]
Joox krijg ik ook niet aan de praat helaas![]()
Voor 18+ content moet je op http://www.pronshare.com/ zijn. Dat is de adultversie van Joox. Zou leuk zijn als die ook in UZG zou komen
Wat betreft 18+ content (pronshare en zo): die kanalen zijn er al. Zoek maar eens op het XBMC forum naar XOT en adult. Ik ben echter NIET verantwoordelijk voor deze kanalen, ik maak ze niet, ik verspreid ze niet en ondersteun niet bij problemen met die kanalen.
Thanx, het is gelukt. Zelfs die adult links, lolGroteBozewolf schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:29:
[...]
De aanwijzingen zijn redelijk duidelijk en al door een hoop mensen uitgevoerd. Let vooral op spaties/tabs, dat is namelijk niet hetzelfde in Python! Met bijv. Notepad++ kan je de tabs en spaties laten weergeven en dan kan je het verschil zien. Mocht het toch fout gaan, dan geeft de uzg.log file precies aan waar het zit!
Wat betreft 18+ content (pronshare en zo): die kanalen zijn er al. Zoek maar eens op het XBMC forum naar XOT en adult. Ik ben echter NIET verantwoordelijk voor deze kanalen, ik maak ze niet, ik verspreid ze niet en ondersteun niet bij problemen met die kanalen.
XOT is echt een super script
Aleen de naam mag wel wat beter. Dutch Video On Demand ofzo (DVOD)

[ Voor 8% gewijzigd door supersatan op 25-11-2007 00:29 ]
[ Voor 77% gewijzigd door Spider.007 op 25-11-2007 13:36 ]
Verwijderd
Ik heb vakantiefotos die op de pc beter (=mooier) wordt weergegeven dan op de XBOX. In een ver verleden heb ik eens gelezen dat je ergens kon instellen hoe en waarmee de foto's weergegeven worden. Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat de foto's op de XBOX ook mooi worden weergegeven
mooi in welke opzicht? kleuren? scherpte? de slideshow etc?Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:15:
Ik heb vakantiefotos die op de pc beter (=mooier) wordt weergegeven dan op de XBOX. In een ver verleden heb ik eens gelezen dat je ergens kon instellen hoe en waarmee de foto's weergegeven worden. Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat de foto's op de XBOX ook mooi worden weergegeven
Het viel me onlangs ook op dat mijn foto's via xbmc ook veel roder waren, maar ik dacht dat dat eerder aan mijn tv lag.
Klopt het dat "TV-links" niet meer werkt in XOT?
[ Voor 7% gewijzigd door supersatan op 25-11-2007 15:14 ]
Ik heb een probleem met XBMC. We gebruiken hier in huis al geruime tijd XBMC, voorheen alleen voor games. Sinds korte tijd hebben we een router in huis, draadloos, en de xbox is daar met een kabel op aangesloten. Nu willen we muziek en films van andere PC's in het huis afspelen, maar dit lukt niet goed.
De ene keer wordt een computer wel herkend, en soms niet, sommige computers worden totaal niet herkend (op 1 pc na 4 x XP, 1 Vista). Ik heb al wat lopen prutsen met de network settings, maar kom er niet helemaal uit.
Moeten er misschien poorten in de router worden opengezet?
De ene keer wordt een computer wel herkend, en soms niet, sommige computers worden totaal niet herkend (op 1 pc na 4 x XP, 1 Vista). Ik heb al wat lopen prutsen met de network settings, maar kom er niet helemaal uit.
Nou, het hele idee van XOT is dat het niet meer Nederland gebonden is. Dat was een bewuste keuze om ook mensen buiten Nederland aan te spreken.supersatan schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 23:01:
[...]Aleen de naam mag wel wat beter. Dutch Video On Demand ofzo (DVOD)
[afbeelding]
Ik heb de 0face008 bij Udata en Tdata verwijderd en verder heb ik niks met de cache gedaan. Me pc is nergens mee bezig tijdens het streamen. Verder krijg ik de error wanneer ik een .iso wil laden terwijl hij nog in .rar gepacked is. wanneer ik de .iso unpack uit de .rar dan kan hij em wel streamen vanaf de HD van de computer zonder dat ik de error krijg.Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:43:
[...]
Heb je je cache files al eens leeg gemaakt? Is je pc ergens mee bezig als je gaat streamen? (en dan voornamelijk je hdd)....als dit allemaal niet het geval is, dan kan het wezen, dat 1 van je hdd's aan get overlijden is (dus of die van je pc, of die van je xbox, maar dat zou wel heel bijzonder wezen)
Greetz
error: 'unable to cache files bigger than 4 GB'
Klopt! www.tv-links.co.uk is o.a. door Brein stop gelegd. De site is offline en het kanaal zal dus ook niet meer werken. Ik weet niet of er alternatieven zijn, dus suggesties zijn welkom.supersatan schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:09:
Klopt het dat "TV-links" niet meer werkt in XOT?
[ Voor 10% gewijzigd door GroteBozewolf op 25-11-2007 19:20 ]
ik heb sinds kort een probleem met xbmc, nu weet ik niet zeker of het aan mij ligt, of aan xbmc 
het gaat hierom: ik heb een dvd film op de pc staan, in 2 mapjes, video ts en audio ts. deze knikker ik samen in een iso met poweriso, en dat iso bestand startte ik normaal op met xbmc. ik kan me herinneren dat ik dit in het verleden heb gedaan en dit werkte. maar als ik nu hetzelfde doe werkt de iso niet op de xbox. wel op de pc met powerdvd. doe ik iets verkeerd?
moet ik die iso's misschien maken op een andere manier, of is dit misschien niet meer nodig? ik heb die vob bestanden eens los geprobeerd op de xbox, maar dan kom ik niet voorbij het dvd menu, dus dit lijkt me geen oplossing.
het gaat hierom: ik heb een dvd film op de pc staan, in 2 mapjes, video ts en audio ts. deze knikker ik samen in een iso met poweriso, en dat iso bestand startte ik normaal op met xbmc. ik kan me herinneren dat ik dit in het verleden heb gedaan en dit werkte. maar als ik nu hetzelfde doe werkt de iso niet op de xbox. wel op de pc met powerdvd. doe ik iets verkeerd?
moet ik die iso's misschien maken op een andere manier, of is dit misschien niet meer nodig? ik heb die vob bestanden eens los geprobeerd op de xbox, maar dan kom ik niet voorbij het dvd menu, dus dit lijkt me geen oplossing.
zet je de iso op de xbox, of speel je hem af via een share?
als je hem op de xbox zet, wordt hij misschien afgekapt, door de fatx limiet?
afspelen via een share, niet op de xboxFire69 schreef op zondag 25 november 2007 @ 19:57:
zet je de iso op de xbox, of speel je hem af via een share?
Je moet niet de .vob selecteren, maar de .ifo. Inpakken naar een iso is dus niet nodig. Dan speelt je dvd gewoon af en kan je ook voorbij menu komen. Maar een xbmc hoort een .iso gewoon te pakken eigenlijk. Heb je al eens geprobeerd een iso te maken met een ander programma? (ik gebruik altijd imgburn, dat is freeware, van de maker van dvd-decrypter).
Misschien moet je in je router instellen dat de pc's vaste ip-adressen krijgen. misschien krijgen ze dynamische (dus elke keer een ander als je herstart en heeft de xbox er daarom moeite mee. Althans, dat lijkt me de meest logische oorzaak als het random wel en niet werkt.)Sefrijn schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:12:
Ik heb een probleem met XBMC. We gebruiken hier in huis al geruime tijd XBMC, voorheen alleen voor games. Sinds korte tijd hebben we een router in huis, draadloos, en de xbox is daar met een kabel op aangesloten. Nu willen we muziek en films van andere PC's in het huis afspelen, maar dit lukt niet goed.
[ Voor 58% gewijzigd door Mar2zz op 25-11-2007 20:54 ]
Verwijderd
Ah, kijk dat werpt een heel ander licht op het verhaal...streamen van content die nog ingepakt is kan wel, maar dat is me daar een partij werk om te doen....je moet dan wat aanpassingen doen in xbmc en gaan werken met vlc....t1mmie schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:56:
[...]
Ik heb de 0face008 bij Udata en Tdata verwijderd en verder heb ik niks met de cache gedaan. Me pc is nergens mee bezig tijdens het streamen. Verder krijg ik de error wanneer ik een .iso wil laden terwijl hij nog in .rar gepacked is. wanneer ik de .iso unpack uit de .rar dan kan hij em wel streamen vanaf de HD van de computer zonder dat ik de error krijg.
error: 'unable to cache files bigger than 4 GB'
hier kan je een [url="http://http://forum.videolan.org/viewtopic.php?f=7&t=18026&st=0&sk=t&sd=a&sid=821d8be3a7e3e3013963e2bc75c0132b"]forum topic lezen[/url]
Ik zou zeggen...gewoon uitpakken die handel..zoveel werk is dat toch niet, je kan tegenwoordig een auto unpacker installeren....
Verwijderd
Je moet gewoon de stack optie (of groepeer optie) gebruiken, dan klik je op het plaatje en je filmpje begint te spelen. Streamen van iso kan wel, maar op de hdd van xbmc geeft wat problemen.Mar2zz schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:50:
Je moet niet de .vob selecteren, maar de .ifo. Inpakken naar een iso is dus niet nodig. Dan speelt je dvd gewoon af en kan je ook voorbij menu komen. Maar een xbmc hoort een .iso gewoon te pakken eigenlijk. Heb je al eens geprobeerd een iso te maken met een ander programma? (ik gebruik altijd imgburn, dat is freeware, van de maker van dvd-decrypter).
[...]
Misschien moet je in je router instellen dat de pc's vaste ip-adressen krijgen. misschien krijgen ze dynamische (dus elke keer een ander als je herstart en heeft de xbox er daarom moeite mee. Althans, dat lijkt me de meest logische oorzaak als het random wel en niet werkt.)
En wat betreft je netwerk, het lijkt er wat op, dat je ip adressen dynamisch zijn (die veranderen dus bij boot) Probeer is te kijken of dit het geval is...anders voer jij in xbmc om 14:00 een ip adres in (incl alle passwords e.d) en als je dan om 15:00 je pc reboot en dus een anders ip adres krijgt...werkt het geheel niet meer....Het is maar een ideetje hoor

dank voor de tip, ik zal het eens testenMar2zz schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:50:
Wat is Xot en wat kan het?supersatan schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 23:01:
[...]
Thanx, het is gelukt. Zelfs die adult links, lol![]()
XOT is echt een super script![]()
Aleen de naam mag wel wat beter. Dutch Video On Demand ofzo (DVOD)
[afbeelding]
XOT = XBMC Online TV
Het is een framework dat gebruikt kan worden om online TV binnen XBMC af te spelen. Het bestaat uit het XOT Framework en losse kanalen (Channels). Deze channels zijn relatief eenvouding te programmeren in Python omdat het framework het meeste werkt doet.
De hoofd variant van XOT is XOT-Uzg, dat staat voor XOT Uitzendinggemist. Deze versie geeft je standaard de mogelijkheden om afleveringen van www.uitzendinggemist.nl, www.rtl.nl en SBS6 te bekijken. Tevens heeft het nog kanalen van www.kanalenkiezer.nl, www.dumpert.nl (in XOT 3.0) en www.joox.net.
Linkjes naar de meest recente versie vind je in mijn signature.
Het probleem is dat ik geen phyton kan.
Om het te gebruiken (de XOT-Uzg) hoeft dat ook helemaal niet. Die kanalen zitten er al bij. Alleen als je zelf kanalen wilt bijmaken, dan moet je python kunnen programmeren.Brantje schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:23:
Het probleem is dat ik geen phyton kan.
Wow.. thanks! Kan niet wachten tot v3.0! Die gaat hier een hoop mensen gelukkig maken.. Ik merk zowieso een stijgende vraag naar xbmc-xboxen sinds UZG/Joox wat meer volwassen worden!GroteBozewolf schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:45:
[...]
Dumpert.nl zit er al in. Moet nog even de zoekfunctie erin proberen te krijgen en wat icons.
De meeste mensen die het zien willen het meteen zelf ook hebben.. (zoals 4 collega's)scorpion303 schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:28:
[...]
Wow.. thanks! Kan niet wachten tot v3.0! Die gaat hier een hoop mensen gelukkig maken.. Ik merk zowieso een stijgende vraag naar xbmc-xboxen sinds UZG/Joox wat meer volwassen worden!
[ Voor 9% gewijzigd door m3gA op 26-11-2007 15:31 ]
En 5 vrienden (inmiddels allemaal voorzien)m3gA schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:31:
[...]
De meeste mensen die het zien willen het meteen zelf ook hebben.. (zoals 4 collega's)
Ik kan ook niet wachten'.
Als het het af hebt, post je dan hier ook ff een linkje?
Als het het af hebt, post je dan hier ook ff een linkje?
Verwijderd
Ik heb deze geprobeerd te installeren, hoe heb je deze erop gekregen? Ik heb geen idee waar ik hem naartoe moet kopieeren.Bigfoot87 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:46:
[...]
Dat is niet offtopic hoor
Jij bent hier naar op zoek.
Omdat ze bij XBMC niet reageren op mijn posts, ga ik toch maar alvast een Alpha versie van XOT-Uzg.v3.0.0 installeren. Het feit dat het een Alpha versie is betekent dat hij alleen nog maar op mijn eigen systemen heeft gedraaid. Ik raad dan ook aan om XOT-Uzg.v3 totdat hij Beta is naast 2.7 te draaien, zodat je altijd een werkende versie hebt!
Grootste veranderingen zijn: XOT is nu EN script EN plugin. Je hebt geen verschillende versies nodig, ja kunt gewoon het script 2x naar je XBMC copieren. Zie de installatie aanwijzingen. Daarnaast is het openen van URL's nu via een thread geregeld (ookal ondersteund XBMC dat niet echt lekker). Het resultaat is dat het afbreken van het openen van URLs nu een stuk beter gaat. Laatste verandering is het onthouden van folder content, zodat je bij een 'terug' niet weer data moet ophalen, maar deze uit de cache haalt!
Changelog v3.0.0a1 - 2007-11-25 ****Needs at least XBMC revision R10008 ****
Hier staan de zip/7z: http://code.google.com/p/xot-uzg/downloads/list Ze staan niet op mijn hoofdsite, omdat ze nog in Alpha stadium zijn. Ook de autoupdate werkt nog niet, dus houdt de sites of dit forum zelf goed in de gaten!
Grootste veranderingen zijn: XOT is nu EN script EN plugin. Je hebt geen verschillende versies nodig, ja kunt gewoon het script 2x naar je XBMC copieren. Zie de installatie aanwijzingen. Daarnaast is het openen van URL's nu via een thread geregeld (ookal ondersteund XBMC dat niet echt lekker). Het resultaat is dat het afbreken van het openen van URLs nu een stuk beter gaat. Laatste verandering is het onthouden van folder content, zodat je bij een 'terug' niet weer data moet ophalen, maar deze uit de cache haalt!
Changelog v3.0.0a1 - 2007-11-25 ****Needs at least XBMC revision R10008 ****
- Added: Caching of items. On 'back' items are retrieved from the cache! This reduces the URL lookups dramatically
- Added: self.pluginMode, if in plugin-mode, this variable is True
- Added: initPlugin method to Channel. This one can be used to do the initialisation of a channel. Remember to add the self.pluginMode = True to this part.
- Added: item.Downloadable indicates whether an item is downloadable. Should be used in the future to determine if it can be downloaded or not.
- Added: Plugin support (dates still missing in listing)
- Added: Dumpert.nl channel
- Changed: had to remove some UI related stuff from the channels, to make sure they would work as a plugin.
- Changed: channels may NOT contain any reference to objects of the XOT-Script UI. If they do, make sure to not adres them when in script mode.
- Fixed: Joox.net channel
- Added: if mediaurl is not filled in updatevideo, the item is always marked als not complete
- Fixed: date is now grey when item is not selected in progwindow
- Changed: mplayer and dvdplayer can now be selected explicitly. Defaults to the default XBMC player.
- Verwijder altijd eerst de oude versies ipv. deze te overschrijven.
- Als plugin: copieer de inhoud van de zip/7z naar de XBMC\Plugin\Video folder. Je moet daarna XOT toevoegen als Source in het Video scherm. Dat gaat via het contextmenu. Meer info op de XBMC wiki.
- Als script: kopieer de inhoud van de zip/7z naar de XBMC\Scripts folder.
Hier staan de zip/7z: http://code.google.com/p/xot-uzg/downloads/list Ze staan niet op mijn hoofdsite, omdat ze nog in Alpha stadium zijn. Ook de autoupdate werkt nog niet, dus houdt de sites of dit forum zelf goed in de gaten!
Verwijderd
@ GroteBozeWolf:
Mijn complimenten, XOT-Uzg.v3.0.0 draait hier als een zonnetje.
Joox draait lekker soepel en Dumpert erbij is helemaal goed!!
Mijn complimenten, XOT-Uzg.v3.0.0 draait hier als een zonnetje.
Joox draait lekker soepel en Dumpert erbij is helemaal goed!!
Verwijderd
@ GroteBozeWolf:
Hij werkt uitstekend, zowel als plugin als script! Ik vind wel dat de plugin minder mooi en overzichtelijk is dan de script, misschien een persoonlijke mening.
Echt megasnel en dumpert.nl, ik kende het niet, maar het werkt fantastisch!
Misschien ook een idee om toe te voegen als kanaal: Draadstaal. Daar kun je ook online filmpjes bekijken. http://www.draadstaal.nl/
Hij werkt uitstekend, zowel als plugin als script! Ik vind wel dat de plugin minder mooi en overzichtelijk is dan de script, misschien een persoonlijke mening.
Misschien ook een idee om toe te voegen als kanaal: Draadstaal. Daar kun je ook online filmpjes bekijken. http://www.draadstaal.nl/
Dumpert.nl werkt bij mij niet. Ik kan geen bestanden openenVerwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:55:
@ GroteBozeWolf:
Graag een issue op de googlecode pagina van XOT met bijbehorende (complete) logfiles (attachen aub, niet copy-pasten), dan zal ik er naar kijken.supersatan schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:14:
[...]
Dumpert.nl werkt bij mij niet. Ik kan geen bestanden openen
Thanx, het is geluktGroteBozewolf schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:27:
Installatie
[list]
• Verwijder altijd eerst de oude versies ipv. deze te overschrijven.
• Als plugin: copieer de inhoud van de zip/7z naar de XBMC\Plugin\Video folder. Je moet daarna XOT toevoegen als Source in het Video scherm. Dat gaat via het contextmenu. Meer info op de XBMC wiki.
[ Voor 59% gewijzigd door supersatan op 27-11-2007 01:30 ]
Ik (krijg) het volgende :
Ik heb op zolder een Sony 16:9 TV staan, een "normale" breedbeeld dus.
Mijn Xbox zal worden voorzien van XBMC.
Ik heb tevens een versterker daar staan die DD en DTS ondersteunt, met een optical in.
Middels deze http://www.consoleshop.nl...tal-optical-av-cable.html König kabel kan ik blijkbaar én mijn beeld "ouderwets (s-video)" aansluiten, én digitaal geluid creëren? Of moet ik alsnog, zoals eerder genoemd in dit topic, iets solderen in de box?
/Edit
Dat is dan alleen S-Video..Ik zoek meer een kabel denk ik als deze :

Dus RGB en Optical. Dit is alleen op Ebay, zie nog geen webshops die zo'n kabel verkopen.
Ik heb op zolder een Sony 16:9 TV staan, een "normale" breedbeeld dus.
Mijn Xbox zal worden voorzien van XBMC.
Ik heb tevens een versterker daar staan die DD en DTS ondersteunt, met een optical in.
Middels deze http://www.consoleshop.nl...tal-optical-av-cable.html König kabel kan ik blijkbaar én mijn beeld "ouderwets (s-video)" aansluiten, én digitaal geluid creëren? Of moet ik alsnog, zoals eerder genoemd in dit topic, iets solderen in de box?
/Edit
Dat is dan alleen S-Video..Ik zoek meer een kabel denk ik als deze :
Dus RGB en Optical. Dit is alleen op Ebay, zie nog geen webshops die zo'n kabel verkopen.
[ Voor 18% gewijzigd door Exorcist op 27-11-2007 11:37 ]
Gewoon de originele MS Advanced Scart ergens zoeken, die heeft RGB-scart EN optical out. Perfect dus
Zo simpel..thanks! Niet aan gedacht. Heb al een tijd een 360 en LCD in de woonkamer, en deze werd een beetje het ondergeschoven kindje. Voor op zolder is het echter wel handig om ook zo nu en dan een filmpje te kijken e.d.Fire69 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:04:
Gewoon de originele MS Advanced Scart ergens zoeken, die heeft RGB-scart EN optical out. Perfect dus
Zal 's zoeken!
ja oke maar waar kan ik die kabel vinden dan ?
Is inderdaad beroerd beschikbaar. Heb zelf niets met Ebay, koop iets het liefst in NL (of dat dan bij een webshop is of niet maakt niet uit). Mocht iemand nog zo'n kabel hebben...
http://www.game247.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=31171
König, Digital AV Cable + Optical Out Xbox (61970)
"De ultieme digitale AV kabel voor serieuze Xbox gamers. Ondersteunt S-Video, Component Video, stereo RCA audio, Optisch Dolby Digital 5.1 en DTS surround geluid. Voor een geactiveerde High Definition Video Modes is de Component aansluiting een vereiste. Voor surround geluid, dien je in de instellingen (settings) van de X-box de optie surround aan te zetten."
"De ultieme digitale AV kabel voor serieuze Xbox gamers. Ondersteunt S-Video, Component Video, stereo RCA audio, Optisch Dolby Digital 5.1 en DTS surround geluid. Voor een geactiveerde High Definition Video Modes is de Component aansluiting een vereiste. Voor surround geluid, dien je in de instellingen (settings) van de X-box de optie surround aan te zetten."
Ja, dat is S-Video, geen RGB.markweb4871 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:02:
http://www.game247.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=31171
Jongens! De nieuwe Windows Home Server al geprobeert in combo met je xbox? Man mijn dvd's waren nog nooit zo snel geladen.
Ik heb even de nieuwe XOT-uzg geprobeerd, maar je kunt nog steeds niet bij SBS/RTL streams de speler kiezen. Ook gaat het ophalen van grote stukken tekst verkeerd. Bijvoorbeeld bij het programma Buitenhof (Ned 1) loopt de aflevering informatie door over de paginanummers, en begint elk nieuw blad met 2x dezelfde regel. Zie hieronder

Hier het tweede blad

edit: bij 2.7.0 speelt exact hetzelfde probleem.
p.s. waarom een afbeelding van een GSM onderaan? Zo lelijk
of is 't een AB? iig weg dr mee

Hier het tweede blad

edit: bij 2.7.0 speelt exact hetzelfde probleem.
p.s. waarom een afbeelding van een GSM onderaan? Zo lelijk
[ Voor 23% gewijzigd door Magnolia op 27-11-2007 21:01 ]
Ontspan.
RGB zit er wel op, ik heb deze kabel ook.
Zit S-video op, normale tulp, optical en HD (RGB)
Verwijderd
heb net wat iso en nrg bestanden op mijn XBOX gezet maar ik merk dat XBMC maar 4GB van die file ziet, is er een manier om toch +4GB op die HDD te krijgen of kan ik die DVD-images enkel via een netwerkshare bekijken?
Wat betreft het selecteren: niet elk kanaal kan worden afgespeeld met de DVD Player. Geen keuze opties daar dus.Magnolia schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 20:52:
Ik heb even de nieuwe XOT-uzg geprobeerd, maar je kunt nog steeds niet bij SBS/RTL streams de speler kiezen. Ook gaat het ophalen van grote stukken tekst verkeerd. Bijvoorbeeld bij het programma Buitenhof (Ned 1) loopt de aflevering informatie door over de paginanummers, en begint elk nieuw blad met 2x dezelfde regel. Zie hieronder
p.s. waarom een afbeelding van een GSM onderaan? Zo lelijkof is 't een AB? iig weg dr mee
Wat betreft de text: klopt, ik heb het al gefixed, zodat het niet overloopt.
Wat betreft het scrollen: klopt, ligt aan XBMC en kan ik niet veranderen
Wat betreft de mooie Logitech Harmony AB: als je hem lelijk vind, dan vervang je toch gewoon de background van het script (of schrijf je een eigen skin). Hij blijft in iedergeval voorlopig.
[ Voor 5% gewijzigd door GroteBozewolf op 27-11-2007 21:46 ]
Neen, dat zit er niet op..... Wat er op zit is analoge component video (YPbPr). Een RGB aansluiting op een TV toestel loopt vrijwel altijd via Scart.Pinjataaa schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:27:
[...]
RGB zit er wel op, ik heb deze kabel ook.
Zit S-video op, normale tulp, optical en HD (RGB)
[ Voor 10% gewijzigd door Schweino op 27-11-2007 22:20 ]
Enkel via share.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:33:
heb net wat iso en nrg bestanden op mijn XBOX gezet maar ik merk dat XBMC maar 4GB van die file ziet, is er een manier om toch +4GB op die HDD te krijgen of kan ik die DVD-images enkel via een netwerkshare bekijken?
Of je pakt de iso's uit en zet de vob files op je xbox hdd, die zijn max 1GB per stuk.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:33:
@GBW: Xot-Uzg werkt (zoals gewoonlijk) weer uitstekend
Mijn dank is weer groot! De plug-in functie bevalt me heel goed en mijn vriendin is er helemaal blij mee. Kan ze het toch allemaal net iets makkelijker vinden.
Verwijderd
@GBW XOT-UZG werkt super
Hoe krijg ik zelf een stream toegevoegd in het script. Ik wil graag de streams van psv.tv toevoegen, zijn deze überhaupt wel toe te voegen? Alvast bedankt!
Werkt inderdaad super. Alleen de plug-in versie is wat minder mooi dan het script. Ik krijg het o.a. niet voor elkaar om in de plug-in goed te sorteren zodat ned1 bovenaan staat. die staat steeds ondraanSurineeslander schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:22:
@GBW: Xot-Uzg werkt (zoals gewoonlijk) weer uitstekendMijn dank is weer groot! De plug-in functie bevalt me heel goed en mijn vriendin is er helemaal blij mee. Kan ze het toch allemaal net iets makkelijker vinden.
Of de dvd splitten in rars van minder dan 4GB. de Xbox kan rars gewoon lezen als zijnde 1 bestand, maar dan blijven ze onder de 4gb grens.
Ik ga mijn vraag nog maar eens stellen. Maar dan in een andere vorm. Ik wil die skin van PM3 zo aanpassen dat die balk aan de linkerkant weggaat. Zodat ik niet meer op sort/library/listview enzo kan klikken. Als ik dat eenmaal ingesteld heb gebruik ik dat toch niet meer. Nu weet ik dat mensen hier zelf skins aanpassen. Hoe moet dat? Kan dat ook met PM3?
Dat kan.Mar2zz schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:02:
Ik ga mijn vraag nog maar eens stellen. Maar dan in een andere vorm. Ik wil die skin van PM3 zo aanpassen dat die balk aan de linkerkant weggaat. Zodat ik niet meer op sort/library/listview enzo kan klikken. Als ik dat eenmaal ingesteld heb gebruik ik dat toch niet meer. Nu weet ik dat mensen hier zelf skins aanpassen. Hoe moet dat? Kan dat ook met PM3?
Download de XBMC trunk om de PMIII skin aan te passen.
Dit is een probleem van de XBMC Plugin feature. Je kan aan een folder items (video of subfolder) toevoegen en aan de items labels hangen. Deze labels worden echter genegeerd voor subfolder items. Hierdoor worden bijv. de datum niet weergegeven aan de linkerkant en kan er niet goed worden gesorteerd, omdat daarvoor ook labels worden gebruikt.supersatan schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:44:
[...]
Werkt inderdaad super. Alleen de plug-in versie is wat minder mooi dan het script. Ik krijg het o.a. niet voor elkaar om in de plug-in goed te sorteren zodat ned1 bovenaan staat. die staat steeds ondraan
Ik heb dat al aangekaart, maar ik krijg er weinig response op.
Verwijderd
Is er al iemand die de Adult channels in XOT:uzg v3 heeft werken, ik krijg ze er niet meer in........En opzich, is dat niet zo een ramp, maar ik wil wel kunnen kijken als ik daar net even zin in heb
Kan dat niet wat visueler? ik bedoel, XML zegt mij niet zoveel, ik zou niet weten wat wat is enzo. Is er niet een WYSIWYG-proggie voor ofzo? (als dat er niet is, maak dat dan ff bigfoot...Bigfoot87 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:16:
[...]
Dat kan.
Download de XBMC trunk om de PMIII skin aan te passen.
offtopic; je reply komt, ondanks de smilie, nogal ondankbaar en gemakzuchtig over...Mar2zz schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:32:
[...]
Kan dat niet wat visueler? ik bedoel, XML zegt mij niet zoveel, ik zou niet weten wat wat is enzo. Is er niet een WYSIWYG-proggie voor ofzo? (als dat er niet is, maak dat dan ff bigfoot...)
Heb je al gepost op het XBMC over deze kanalen? Of in de logfile gekeken?Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:33:
Is er al iemand die de Adult channels in XOT:uzg v3 heeft werken, ik krijg ze er niet meer in........En opzich, is dat niet zo een ramp, maar ik wil wel kunnen kijken als ik daar net even zin in heb
Verwijderd
In de logfile heb ik gekeken ja, ik zal nog even posten op xbmc....die logfile geeft weinig aan, aangezien ik ze gewoon niet te zien krijg (kortom ze "bestaan niet")GroteBozewolf schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:13:
[...]
Heb je al gepost op het XBMC over deze kanalen? Of in de logfile gekeken?
Edit: Ik heb het alweer gelezen, komt allemaal goed...ff geduld hebben....i drop the question
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 20:43 . Reden: extra info verkregen ]
Ondankbaar niet, gemakzuchtig wel. Eigenlijk wil ik gewoon weten of daar dus programma's voor zijn die skins maken visualiseert, en niet het hardcoden in xml. En dat komt meer omdat ik een xbox heb met een kapotte dvdspeler. als ik iets verkloot moet ik xbox openschroeven en andere dvdspeler aanhangen voor reinstall, of xbox aan pc koppelen voor xboxhdm-backup. vandaar dat ik op mijn pc zou willen zien hoe het eruit ziet voordat ik het op de xbox gooi. En bigfoot heeft hier al ervaring mee, vandaar...Roamor schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:38:
[...]
offtopic; je reply komt, ondanks de smilie, nogal ondankbaar en gemakzuchtig over...
Meneer wolf, waar kan ik XOT downloaden?
Brantje schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:56:
Meneer wolf, waar kan ik XOT downloaden?
staat in z'n signature
http://www.rieter.net/uitzendinggemist/
Vraagje (FAQ/RTFM ;-) )
Bij al mijn albums worden nu bij selecteren van het album (mp3) de nummers random afgespeeld. Weet niet meer hoe/wat dat kan. Iemand idee hoe ik het weer 'normaal' krijg?
[ Voor 30% gewijzigd door RiCk op 28-11-2007 22:17 ]
Je hebt helemaal geen xbox nodig om skins te wijzigen/designen. (Ik heb m'n eigen skin nog nooit op een xbox zien draaienMar2zz schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:51:
[...]
Ondankbaar niet, gemakzuchtig wel. Eigenlijk wil ik gewoon weten of daar dus programma's voor zijn die skins maken visualiseert, en niet het hardcoden in xml. En dat komt meer omdat ik een xbox heb met een kapotte dvdspeler. als ik iets verkloot moet ik xbox openschroeven en andere dvdspeler aanhangen voor reinstall, of xbox aan pc koppelen voor xboxhdm-backup. vandaar dat ik op mijn pc zou willen zien hoe het eruit ziet voordat ik het op de xbox gooi. En bigfoot heeft hier al ervaring mee, vandaar...
Bij mijn weten zijn er ook geen wysiwyg progjes.
Ik wil je niet teveel werk geven, Maar kijk es eens hier naar alternatieven.GroteBozewolf schreef op zondag 25 november 2007 @ 19:19:
[...]
Klopt! www.tv-links.co.uk is o.a. door Brein stop gelegd. De site is offline en het kanaal zal dus ook niet meer werken. Ik weet niet of er alternatieven zijn, dus suggesties zijn welkom.
Het schijnt dat 66stage.com goede kwalititeit levert.
sarasme mode: je kan alle sites eigen kanalen geven, zijn die niet-dutch users heel blij mee
Weet iemand hier ook goede anime streaming links met subs?
Gewoon via player controls toch? Op het zwarte play knopje drukken dan krijg je links onderin je controls waar je shuffle / random (laatste 2 icons) uit kan zetten.RiCk schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:15:
[...]
Vraagje (FAQ/RTFM ;-) )
Bij al mijn albums worden nu bij selecteren van het album (mp3) de nummers random afgespeeld. Weet niet meer hoe/wat dat kan. Iemand idee hoe ik het weer 'normaal' krijg?
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Omdat ik in het harmony topic geen antwoord kreeg, probeer ik het hier ook even, aangezien hier ook mensen met een harmony zitten!
Ik ben vandaag even wezen spelen met me tc30 en xbmc, maar ik krijg uitzetten niet voor elkaar.
De rest werkt goed.
Ik heb als apperaat: gameconsole met dvd functie microsoft xbox.
Iemand een idee hoe ik uitzetten kan regelen?
Moet ik wat regelen in me xbox of ergens in me harmony?
Ik ben vandaag even wezen spelen met me tc30 en xbmc, maar ik krijg uitzetten niet voor elkaar.
De rest werkt goed.
Dit komt doordat je in het playlistscherm voor willekeurig hebt gekozen. Ga naar muziek en druk op zwarte knopje, dan kom je in playlistscherm. Daar haal je de selectie bij willekeurig weg. Als je nu een album selecteert is het weer normaal.RiCk schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:15:
[...]
staat in z'n signature
http://www.rieter.net/uitzendinggemist/
Vraagje (FAQ/RTFM ;-) )
Ik ga dan ff skinnen op de pc. Ik laat wel weten of het me gaat lukken.
Om even terug te komen op die ondankbaarheid. Ik ben Bigfoot enorm dankbaar, zowel voor radiozenders als voor zijn Usenetpost van XBMC, deze heb ik afgelopen weekend nog geinstalled (28-10) versie, en ben blij met die extra's die ik anders overal weg zou moeten plukken, maar nu ineens mee krijg. Super! Dus mocht ik ondankbaar overkomen, dat is zeker niet de bedoeling, het is hooguit gemakzucht en niet goed letten op hoe ik iets onder woorden breng op dit forum.
Je kan nu met versie 3 beta uitzendinggemist programma's op laten starten met de DVD-player. Bij mij loopt de XBOX dan vast, klopt het dat dit nog niet werkt?
Wat ik heb gedaan is in de advancedsettings.xml <displayremotecodes> aangezet. Je kan dan kijken welke remote code er aan een niet/weining gebruikt knopje hangt. (code wordt dan zichtbaar op je TV)Tito129 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:07:
Omdat ik in het harmony topic geen antwoord kreeg, probeer ik het hier ook even, aangezien hier ook mensen met een harmony zitten!
De rest werkt goed.
zie: http://www.xboxmediacente...#.3Cdisplayremotecodes.3E
<advancedsettings>
<displayremotecodes>true<displayremotecodes>
</advancedsettings>
in keymap.xml komt dan het volgende erbij
<universalremote>
<obc#>XBMC.PowerOff</obc#>
</universalremote>
# = vrij nummer van knopje dat je wilt gebruiken
check ook deze pagina:
http://www.xboxmediacente...ndex.php?title=Keymap.xml
Naar mijn weten kun je de xbox niet uitzetten met 1 knop.. ik kan hem op verschillende manieren uitzetten:Tito129 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:07:
De rest werkt goed.
- op hoofdmenu gaan naar shutdown, dan kiezen voor shutdown
- via web interface kiezen voor shutdown
Ik weet niet of het kan, maar mijn joystick kan het wel met een macro. Rightthumstick-indrukken gevolgd door A-button toewijzen aan 1 button. Dan gaat ie uit. Misschien kan dit ook met je remote, kan die macro's inlezen?
Kan dus wel, als je in keymappings.xml poweroff aan de een of andere knop hangt. (je kan in principe elke bestaande functie aan elke knop hangen).Zerveza schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:54:
[...]
Naar mijn weten kun je de xbox niet uitzetten met 1 knop.. ik kan hem op verschillende manieren uitzetten:
- op hoofdmenu gaan naar shutdown, dan kiezen voor shutdown
- via web interface kiezen voor shutdown
zie mijn link hierboven voor alle mogelijke opdrachten die je kan geven, je kan ook met 1 knop naar my videos bv of met 1 knop een programma opstarten.
Ik heb bv aan mijn teletekst kleur knopjes op mijn harmony 525:
MCE extender, my music, my videos, homescreen.
Ik heb gisteren ook de nieuwe versie uitgeprobeerd! Werkt echt super... Lekker snel en het beeld lijkt wel een heel stuk beter, dan achter de pc...Hier zitten in ieder geval een stuk of zes fans van dit script!!Pinjataaa schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:43:
Dumpert in XOT! Super man!
We hebben alleen nog een klein verzoekje... Ik hoop dat ie hier mag, en niet op de officiele project page op code.google.com...
Nu worden alle dumpert filmpjes gesorteerd op datum van binnenkomst.. Dit betekent dat pagina 0 t/m 10 zo'n 300 filmpjes bevatten met de laatst geuploade filmpjes... Hierdoor mis je de 'echte' toppers die al maanden online staan en welke te vinden zijn op http://www.dumpert.nl/toppers/.. Waarschijnlijk is de oplossing om de link in jouw script aan te passen van http://www.dumpert.nl/filmpjes/ naar http://www.dumpert.nl/topperss/ maar de laatstgenoemde pagina bevat naast filmpjes ook afbeeldingen.. dit gaat waarschijnlijk voor fouten zorgen.. GBW, weet jij een oplossing?
Ik heb een probleempje:
Ik kan via mijn eigen computer(verbonden met het internet, via router) verbinding maken met mijn Xbox(ftp). Dit heb ik gedaan dmv een netwerkbrug(van mijn internetverbinding en mijn verbinding naar de xbox). Ik hoopte/dacht hiermee ook internet op mijn xbox te krijgen, maar dat is niet zo.
De ip-adressen kloppen volgens mij(moet toch wel, anders doet ftp het ook niet?).
Weet iemand hier een oplossing voor?
kort: Ik kan dus wel verbinden met xbox, via ftp, maar ik heb geen internet op mijn xbox.
Ik kan via mijn eigen computer(verbonden met het internet, via router) verbinding maken met mijn Xbox(ftp). Dit heb ik gedaan dmv een netwerkbrug(van mijn internetverbinding en mijn verbinding naar de xbox). Ik hoopte/dacht hiermee ook internet op mijn xbox te krijgen, maar dat is niet zo.
De ip-adressen kloppen volgens mij(moet toch wel, anders doet ftp het ook niet?).
Weet iemand hier een oplossing voor?
kort: Ik kan dus wel verbinden met xbox, via ftp, maar ik heb geen internet op mijn xbox.
In principe zou je de xbox gewoon aan de router moeten hangen. Als die op DHCP staat en zelf ip-adressen uitdeelt zou je verder niets hoeven doen (wellicht in netwerksettings xbmc nog even via DHCP aanzetten, maar staat standaard aan volgens mij). Dan zou je xbox het i-net op moeten kunnen, en uitzendinggemist en youtube enzo moeten werken. Als je ook wilt browsen via je xbox kun je het script Linksbox installeren, dat is een browser voor xbmc.barzi schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:54:
Ik heb een probleempje:
-
[ Voor 23% gewijzigd door Mar2zz op 29-11-2007 12:50 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Als je bericht niets (fans, harde schijven, XBOX-cases, netwerkproblemen) met XBMC te maken heeft; post deze dan niet. Downloadlocaties vragen / aanbieden wordt ook niet gewaardeerd.
Als je bericht niets (fans, harde schijven, XBOX-cases, netwerkproblemen) met XBMC te maken heeft; post deze dan niet. Downloadlocaties vragen / aanbieden wordt ook niet gewaardeerd.