[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel X Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.457 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onsgeluk schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:31:
[...]

Euh, het is wel de bedoeling dat het een "screensaver" is als de mp3tjes uit de speakers komen, ik ben niet op zoek naar een levend schilderij oid. Of bedoel je een avi als screensaver erin zetten? Denk niet dat dit zal werken gezien de extensies in de screensaver-folder.
.avi gaat niet werken nee....., lijkt me ook wat onnodig om eerlijk te zijn...maar zoiets als voorgesteld, zou wel leuk zijn.....daarom..ik ga is even kijken of ik wat kan regelen (als het uberhaubt al mogelijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb gister goedkoop een kant en klaar xboxje gekocht om een mediacenter van te maken.

Ik heb alleen een vraagje.. Ik zou graag een dvd film willen kopieren naar de hd van de xbox, het lukt wel maar hoe kan ik deze bestanden nu weer vanaf de hd afspelen? kan ik met een programma de folder open zodat de folder als dvd wordt afgespeelt? diegene waar ik hem van heb gekocht wist dit zelf ook niet en ik heb al wat rond gezocht maar kon het niet vinden of heb eroverheen gekeken.

Hoe doen jullie dat nu precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:42:
Hallo,

Ik heb gister goedkoop een kant en klaar xboxje gekocht om een mediacenter van te maken.

Ik heb alleen een vraagje.. Ik zou graag een dvd film willen kopieren naar de hd van de xbox, het lukt wel maar hoe kan ik deze bestanden nu weer vanaf de hd afspelen? kan ik met een programma de folder open zodat de folder als dvd wordt afgespeelt? diegene waar ik hem van heb gekocht wist dit zelf ook niet en ik heb al wat rond gezocht maar kon het niet vinden of heb eroverheen gekeken.

Video
add source en dan even bladeren naar de map op de hd waar de video in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Hallo,

IP-adres van je xbox in je browser tikken al dan niet met de toevoeging '/ajax' of met de controller naar het betreffende bestand/folder gaan. Witte knop rechtsonder en dan kiezen voor de optie afspelen.

Verder staat er op deze link veel info.....Net als in de startpost trouwens.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:45
Hallo,

Je kan altijd met de ingebouwde file manager (kleine knopje in het midden onderin, bij de laatste versies) door de lokale hdd browsen.
Als je hier je .ifo aanklikt start ie de DVD.

Maar het idee is natuurlijk dat je via je sources.xml een map aangeeft (bv op de interne schijf en netwerk pc) dan kan je via de grote Video knop op het homescreen naar die 2 mappen.

Lees eens de wiki manual

btw, als je geen sources.xml in de map userdata hebt, dan heb je een hele oude versie en wordt het tijd om te upgraden, zie dit topic voor problemen en tips bij upgraden van een oude versie

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waarom maar mijn FileZilla Server.xml is compleet leeg. Daarom kan ik nu niet meer naar mijn XBOX FTPen de username staat namelijk op "geen". Toch heb ik geen updates meer gedaan van XBMC. In een aantal topics terug heb ik al gelezen dat ik de slayers evox dvd moet downloaden. Hierop zou een FTP progje staan. Deze is helaas erg slecht verkrijgbaar. Ik heb wel Auto installer deluxe 4 thuis liggen. Staat daar misschien een FTP programma op zodat ik het XML bestand kan fixen. Of hebben jullie nog een andere oplossing.

Nog een vraag over FTP. Als ik mijn gehele mp3 (maar 30GB) collectie wil overhevelen van mijn pc naar de xbox dan klapt FTP eruit. Hoe kan ik dit verhelpen? Ik gebruik nu smartFTP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:51:
Ik weet niet waarom maar mijn FileZilla Server.xml is compleet leeg. Daarom kan ik nu niet meer naar mijn XBOX FTPen de username staat namelijk op "geen". Toch heb ik geen updates meer gedaan van XBMC. In een aantal topics terug heb ik al gelezen dat ik de slayers evox dvd moet downloaden. Hierop zou een FTP progje staan. Deze is helaas erg slecht verkrijgbaar. Ik heb wel Auto installer deluxe 4 thuis liggen. Staat daar misschien een FTP programma op zodat ik het XML bestand kan fixen. Of hebben jullie nog een andere oplossing.
Bij de XBMC's zit meestal een losse rescue disc, ff naar een DVD branden en je kan de meeste dingen fixen. Zelf het geluk gehad 'm nooit nodig te hebben, dus of je hier veel verder mee gaat komen weet ik niet 100% zeker.
Nog een vraag over FTP. Als ik mijn gehele mp3 (maar 30GB) collectie wil overhevelen van mijn pc naar de xbox dan klapt FTP eruit. Hoe kan ik dit verhelpen? Ik gebruik nu smartFTP.
Voorheen ook veel last gehad van dit probleem, met de laatste versie(s) van Filezilla loopt het echter als een trein. Wel nog even kijken of die in passive of active mode staat en het aantal threads beperken. Ev kan je ook kijken voor total commander, als je veel wilt verplaatsen vanuit verschillende folders werkt dit wellicht prettiger.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik de bootbare DVD/CD vinden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnob
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:51:
Hou je rekening met de beperkte bestandsnaam lengte? 40 tekens max. De ftp zal er niet van stoppen maar je bestanden hebben wel een korte naam.
Het is meestal handiger om een fileserver(tje) ergens anders in het huis te zetten. Kan je nog een disk mirror gebruiken ook.

[ Voor 7% gewijzigd door arnob op 14-11-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:25:
Waar kan ik de bootbare DVD/CD vinden dan?
voorzichtige hint: binsearch en xbmc ;)

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de geweldige tip......
Ik bedoel welke map, welk bestand. Is het een ISO? zijn het losse bestanden? Te horen aan je antwoord begrijp ik dat je ervan uitgaat dat er een dergelijke cd/dvd bijzit. Zeker weten is natuurlijk een 2e. Wie weet zeker of er bij de T3CH build zon rescue cd zit? En in welke map staat die? Is het een ISO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:40:
Bedankt voor de geweldige tip......
Ik bedoel welke map, welk bestand. Is het een ISO? zijn het losse bestanden? Te horen aan je antwoord begrijp ik dat je ervan uitgaat dat er een dergelijke cd/dvd bijzit. Zeker weten is natuurlijk een 2e. Wie weet zeker of er bij de T3CH build zon rescue cd zit? En in welke map staat die? Is het een ISO?
Je vraag had wat duidelijker gemogen, maar goed....

Download xbmc op de bekende plek. Daar zitten naast de xbmc-folder nog een aantal andere folders met addons bij. Een van deze folders bevat de rescue.iso. Stuur anders ff je mailadres door, dan stuur ik 'm vanavond per email.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
GroteBozewolf schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 08:10:
[...]
EDIT: het is inmiddels gefixed. Hier vind je een quickfix: http://code.google.com/p/...ues/detail?id=17&can=1#c1

Versie 3.0 van XOT-Uzg (hij komt eraan) zal deze fix gaan bevatten.
Sinds een weekje maak ik ook gebruik van XOT-Uzg en ik wilde je (ook namens de anderen hier) toch even complementeren met je prima stukje script... Vooral na het uitvoeren van bovenstaande fix is jouw scirpt inmiddels uitgegroeid tot één van de meest gebruikte op onze xboxomgeving.. nogmaals dank .. we kunnen niet wachten tot v3.0!..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebaikema
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-01 15:51
Hoi,

Ik heb nieuw xbmc (13-11) op de xbox gezet. daarna uitzendinggemist.v2.7.0. ALs ik die nu wil openen, start hij niet door. Kan iemand tips geven?
Hij begint wel met het balkje te doen, maar na ongev eer 75% stopt hij.

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
onsgeluk schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:58:
[...]

Je vraag had wat duidelijker gemogen, maar goed....

Download xbmc op de bekende plek. Daar zitten naast de xbmc-folder nog een aantal andere folders met addons bij. Een van deze folders bevat de rescue.iso. Stuur anders ff je mailadres door, dan stuur ik 'm vanavond per email.
nog een tip, Bigfoot87 maakt altijd een hele leuke full packed versie (volgens mij op basis van de laatste T3CH). Daar zitten een heleboel extra's bij! ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij even voorzien van een paar mooie wide icons...en dan nog in het nederlands ook ;)
Of, wie kan mij een locatie aanwijzen waar ik die kan vinden?
Of is er misschien iemand die een layoutje heeft voor mooie wide icons?

Greetz,

Xs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mediaicons.org

hier haal ik ze altijd vandaan.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Prulleman schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:01:
[...]

nog een tip, Bigfoot87 maakt altijd een hele leuke full packed versie (volgens mij op basis van de laatste T3CH). Daar zitten een heleboel extra's bij! ;)
Shame on me, ik kijk altijd op FTD en pak 'm daar vandaan. Nimmer geweten dat het een mede-tweaker is. In ieder geval, dat is de versie waar je naar moet zoeken.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 10:30
ebaikema schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:30:
Hoi,

Ik heb nieuw xbmc (13-11) op de xbox gezet. daarna uitzendinggemist.v2.7.0. ALs ik die nu wil openen, start hij niet door. Kan iemand tips geven?

Bas
Wat staat er in de logfile?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:09:
[...]

.avi gaat niet werken nee....., lijkt me ook wat onnodig om eerlijk te zijn...maar zoiets als voorgesteld, zou wel leuk zijn.....daarom..ik ga is even kijken of ik wat kan regelen (als het uberhaubt al mogelijk is)
dit kan wel hoor.. alleen dan zul je het met zo'n xbox tooltje moeten omzetten.
Mijn ervaringen met XBMC:
Het werkt alleen als je een gesoftmodde xbox hebt, mag dit hier dan weer wel :/ maarja
XBmc is relaxt :) Alleen de trainer engine die er in zit werkt minder goed dan de volledige xored trainer engine. Vind het ook erg jammer dat het weer zo xbox360 alike moet worden, god bless costom skins :) gebruik mijn xbox nu altijd om films op te kijken. Bijna alle codecs zitten er wel op, coolheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:46:
[...]

dit kan wel hoor.. alleen dan zul je het met zo'n xbox tooltje moeten omzetten.
Het werkt alleen als je een gesoftmodde xbox hebt, mag dit hier dan weer wel :/ maarja
XBmc is relaxt :) Alleen de trainer engine die er in zit werkt minder goed dan de volledige xored trainer engine. Vind het ook erg jammer dat het weer zo xbox360 alike moet worden, god bless costom skins :) gebruik mijn xbox nu altijd om films op te kijken. Bijna alle codecs zitten er wel op, coolheid
Dan mag je mij wel even vertellen wat voor tooltje dat is....ik denk niet dat wij elkaar goed begrijpen, je kan uiteraard wel .avi afspelen, maar (nog) niet als screensaver en nog geintregeerd in xbmc ook.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Demultiplexen van avi's wordt in xbmc niet ondersteund. Dit is reeds lang geleden aangevraagd, maar er kwam geen reactie op van de developers.

Verwijderd

Na een tijdje klooien heb ik nu alles prima werkend. Al m'n film- en serie info worden perfect ingelezen in mijn XBMC Video library, ben er heel erg blij mee. d:)b Maar nu: Sinds een paar dagen valt mijn xbox uit na een paar minuten, maakt niet uit of ik gewoon in een menu zit of dat ik iets aan het kijken ben. Als ik hem opnieuw opstart gebeurt dit nog 2 of 3 keer, er lijkt steeds meer tijd tussen te zitten. Uiteindelijk blijft hij gewoon aan, en werkt alles prima.

Ik dacht eerst dat het een probleem was met de temperatuur. Ik had deze namelijk hier gelezen dat je deze op 60 graden kon zetten zodat de fan iets stiller zou zijn. Dit heb ik terug veranderd, maar helaas nog steeds hetzelfde probleem.

Komt het probleem bekend voor? Als ik wat probeer te zoeken kom ik alleen maar uit op pagina's over Xbox 360's die uitvallen. :P

Verwijderd

Ik heb gisteren even op mijn nieuwe xbox (Xecuter 2) lopen pielen..

dingen die ik tegen ben gekomen waar ik echt niks over kan vinden zijn of weet waar ik moet zoeken:s

in het menu als ik de xbox aanzet (hoe heet dat?)
- spellen = leeg.. hiervoor moet ik naar programma's -> dvd2box -> game manager en dan spelen.. kan dit anders dus bv in het mapje spellen zelf?

- emulators (wil ik erg graag, vooral de n64 emu) maar menu is leeg hoe kan ik hier emu's installen en welke moet ik hebben?

- XBMC ik kan wel avi's afspelen maar er staat ook een dvd op met een mapje VIDEO_TS dan open ik het ifo bestand maar dan verdwijnt alles in het schermpje en weet ik niet hoe ik weer het vorige scherm terug krijg..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 10:15 ]

• Fire69
  • Nu online
Antwoorden op al deze vragen vind je sneller op http://www.xboxmediacenter.com/ dan hier, denk ik.

Verwijderd

Waarschijnlijk verkeerde plek; maar kan iemand de stream van Het Gesprek toevoegen aan UZG?

Dank dank :P

Verwijderd

Ik zag een lijstje met niet nader te noemen emulators voor de xbox

welke emulators gebruiken jullie?

bedankt alvast! :>

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 12:37 ]

• Prulleman
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:15:
Ik zag hier een lijstje met emulators voor de xbox

xxlinkxxx

welke emulators gebruiken jullie?

bedankt alvast! :>
Ik denk dat je die link beter weg kan halen omdat bijna alle binaries met een illigale sdk / xdk zijn gemaakt...

Strava

• Prulleman
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:46:
[...]

Het werkt alleen als je een gesoftmodde xbox hebt,
? wat bedoel je hiermee? met chip werkt het net zo goed hoor

Strava

• GroteBozewolf
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:10:
Waarschijnlijk verkeerde plek; maar kan iemand de stream van Het Gesprek toevoegen aan UZG?

Opzich wel de juiste plek. Ik zal er naar kijken voor versie 3.0. Maar eerst de plugins werkend.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Verwijderd

Ik heb mijn XBMC ook maar een keertje geupdate. Alles werkt uitstekend.
Alleen wil ik een dingetje veranderen, maar ik kom er niet uit.

Wanneer ik in mijn oude XBMC op programma's klikte kwam ik direkt ik mijn "Games" map.
Wanneer ik nu op programma's klik moet ik eerst weer op de map "Games" klikken.

Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen, zodat ik weer direkt in de map "Games" kom als ik op Programma's klik?
In mij oude XBMC had ik dat in een XML file aangepast geloof ik, kan het alleen in mijn nieuwe XBMC niet vinden. 8)7

edit:
Al gevonden. Gewoon in het bestand sources.xml de naam van de map invullen. bv: <default>games</default>
Sorry als dit al voorbij was gekomen, maar ik kon het nergens vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 20:13 ]

Verwijderd

@GBW:
Misschien is het leuk om Redcurtainmovies ook toe te voegen aan Xot-uzg. Alle films die erop staan zijn redelijk nieuw(in tegenstelling tot joox) en komen zo te zien ook bij Stage6 vandaan.

• GroteBozewolf
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:24:
@GBW:
Misschien is het leuk om Redcurtainmovies ook toe te voegen aan Xot-uzg. Alle films die erop staan zijn redelijk nieuw(in tegenstelling tot joox) en komen zo te zien ook bij Stage6 vandaan.
Zou kunnen. Zou je een verzoek kunnen indienen op de googlecode pagina, dan blijft het op de TODO lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:00
Hallo. joox werkt bij mij niet echt meer met het uitzending gemist script van boze wolf.
Wat heb ik geprobeerd:
Nieuwste xbmc install (verse E, dus cache, en Udata Tdata gewist)
Nieuwste uitzending gemist script.

Wat is het probleem:
Ik kan nog wel alle films enzo bekijken, maar zodra ik ze open gebeurd er vrij weinig. (ik hoor de harde schijf net even kraken, en meer niet)
Muziek wat ik al aan had staan gaat ook gewoon door. (dus er word niks in de player gestopt)
Rtl en Sbs werken nog wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Ik heb sinds kort audio sync problemen met beide xboxen.. ze draaien allebei verschillende versies..pauzeren of vooruitspoelen (met de groene knoppen op de remote) zorgen meteen dat het geluid niet meer gelijk loopt met het geluid..weet iemand wat het kan zijn? een van de xboxen heeft een versie van 4/11 en de andere versie is maar iets ouder maar daar weet ik de datum niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
warcow schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:59:
Hallo. joox werkt bij mij niet echt meer met het uitzending gemist script van boze wolf.
Wat heb ik geprobeerd:
Nieuwste xbmc install (verse E, dus cache, en Udata Tdata gewist)
Nieuwste uitzending gemist script.

Wat is het probleem:
Ik kan nog wel alle films enzo bekijken, maar zodra ik ze open gebeurd er vrij weinig. (ik hoor de harde schijf net even kraken, en meer niet)
Muziek wat ik al aan had staan gaat ook gewoon door. (dus er word niks in de player gestopt)
Rtl en Sbs werken nog wel gewoon.
klopt! Dit is al eerder in dit topic gemeld (zoeken!) en staat ook bij de FIXED issues op mijn googlecode page: http://code.google.com/p/xot-uzg/issues/detail?id=17

Er staat ook een fix bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
ebaikema schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:30:
Hoi,

Bas
Ik heb hetzelfde probleem, hoewel bij volgens mij het balkje doorgaat tot 100%, dan van het scherm verdwijnt en dan niks meer. Aan het eind van de log staan de onderstaande foutmeldingen, waarvan het mij opvalt dat er verwezen wordt naar eeen Q-drive, die ik niet zie als ik met ftp naar de XBOX ga. Enig idee wat er mis is ? Ik draai op T3CH XBMC 2007-11-04 SVN rev10675.

20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - Error initializing XOT-Uzg (Uitzendinggemist.v2)
20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - | Traceback (most recent call last):
20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - | File "Q:\scripts\uitzendinggemist\default.py", line 86, in ?
20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - | import progwindow
20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - | File "Q:\scripts\uitzendinggemist\libs\progwindow.py", line 10, in ?
20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - | import contextmenu
20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - | File "Q:\scripts\uitzendinggemist\libs\contextmenu.py", line 16, in ?
20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - | class GUI(xbmcgui.WindowXMLDialog):
20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - | AttributeError: 'module' object has no attribute 'WindowXMLDialog'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Frank B268 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:04:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, hoewel bij volgens mij het balkje doorgaat tot 100%, dan van het scherm verdwijnt en dan niks meer. Aan het eind van de log staan de onderstaande foutmeldingen, waarvan het mij opvalt dat er verwezen wordt naar eeen Q-drive, die ik niet zie als ik met ftp naar de XBOX ga. Enig idee wat er mis is ? Ik draai op T3CH XBMC 2007-11-04 SVN rev10675.

20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - Error initializing XOT-Uzg (Uitzendinggemist.v2)
20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - | Traceback (most recent call last):
20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - | File "Q:\scripts\uitzendinggemist\default.py", line 86, in ?
20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - | import progwindow
20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - | File "Q:\scripts\uitzendinggemist\libs\progwindow.py", line 10, in ?
20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - | import contextmenu
20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - | File "Q:\scripts\uitzendinggemist\libs\contextmenu.py", line 16, in ?
20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - | class GUI(xbmcgui.WindowXMLDialog):
20040105 00:03:02 - CRITICAL - default.py - 93 - | AttributeError: 'module' object has no attribute 'WindowXMLDialog'
Q:\ is een drivemapping om te voorkomen dat paden langer worden dan XFAT aan kan. Dat is dus correct, maar heel eerlijk gezegd, heb ik niks aan een halve logfile.

Zou je mij de complete kunnen mailen, of beter nog, kunnen plaatsen in een issue dat je kan aanmaken op mijn googlecode pagina. (zie http://www.rieternet/uitzendinggemist/ voor de link)

Ik draai zelf ook een de T3ch van 4-11-2007 en alles werkt hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
m3gA schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:59:
Ik heb sinds kort audio sync problemen met beide xboxen.. ze draaien allebei verschillende versies..pauzeren of vooruitspoelen (met de groene knoppen op de remote) zorgen meteen dat het geluid niet meer gelijk loopt met het geluid..weet iemand wat het kan zijn? een van de xboxen heeft een versie van 4/11 en de andere versie is maar iets ouder maar daar weet ik de datum niet van.
een schot in het donker: heb je bij beide xboxen met de buffers zitten spelen? misschien staat je audiobuffer te hoog en moet ie heel erg zijn best doen om die weer vol te krijgen als je spoelt. Heb je het bij elke bron? dus ook bij een dvd via dvddrive of bijvoorbeeld een dvd via HD of netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFO
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:20
Ik ben van plan om ook een xbox met xbmc 2ehands aan te gaan schaffen, maar voordat de knoop definitief doorgehakt gaat worden vraag ik hetvolgende af

De huidige situatie is alsvolgt:

Laptop op wireless netwerk met een externe hardeschijf waar films en muziek op opgeslagen zijn.
Xbox aangesloten met een kabel op hetzelfde netwerk

Kun je dan met de xbox films en muziek bekijken die wireless gestreamt worden? of moet de laptop zelf ook met de kabel op t netwerk aangeloten worden?

(hardware: ibm-laptop met 54mbps wireless en sitecom 54g turbo router)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier bijna hetzelfde staan als jou (nas harde schijf ipv usb harde schijf). Maar wireless streamen vanaf m'n laptop werk perfect. Het connecten/bufferen doet er iets langer over maar het streamen zelf is nog nooit fout gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

ik heb xbox via wireless bridge in m'n netwerk hangen, werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFO
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:20
Moet ik ook nog rekening houden met de grootte van de hardeschijf? Volgens mij is die standaard iets van 8 gb dacht ik. In principe houd ik er niet van als mn gegevens op verschillende locaties op te slaan of bestaat er de mogelijkheid om goed te synchroniseren?

Het enige wat ik me kan bedenken om er een grotere hd in te stoppen is om eventueel een backup van een spel op te zetten (als dat uberhaupt al kan). Maar het doel van de xbox is muziek, muziek en nog meer muziek en af en toe een film of serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Mar2zz schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 09:24:
[...]

een schot in het donker: heb je bij beide xboxen met de buffers zitten spelen? misschien staat je audiobuffer te hoog en moet ie heel erg zijn best doen om die weer vol te krijgen als je spoelt. Heb je het bij elke bron? dus ook bij een dvd via dvddrive of bijvoorbeeld een dvd via HD of netwerk?
Buffers staan standaard.. daar heb ik niet mee zitten spelen. misschien maar eens downgraden dan .. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

FIFO schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:56:
Moet ik ook nog rekening houden met de grootte van de hardeschijf? Volgens mij is die standaard iets van 8 gb dacht ik. In principe houd ik er niet van als mn gegevens op verschillende locaties op te slaan of bestaat er de mogelijkheid om goed te synchroniseren?

Het enige wat ik me kan bedenken om er een grotere hd in te stoppen is om eventueel een backup van een spel op te zetten (als dat uberhaupt al kan). Maar het doel van de xbox is muziek, muziek en nog meer muziek en af en toe een film of serie.
synchroniseren?
Je laat gewoon je muziek op je pc-hd staan, deelt deze schijf en speelt de muziek dan via xbmc af.
Dit kan ook met films, alleen spellen kun je niet streaming afspelen.
Dus een grotere hd is alleen echt nodig als je je spellen niet wilt branden, ik hoor je echter niet over spellen, dus denk niet dat dit een issue is voor jou.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
GroteBozewolf schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:08:
[...]

Q:\ is een drivemapping om te voorkomen dat paden langer worden dan XFAT aan kan. Dat is dus correct, maar heel eerlijk gezegd, heb ik niks aan een halve logfile.

Zou je mij de complete kunnen mailen, of beter nog, kunnen plaatsen in een issue dat je kan aanmaken op mijn googlecode pagina. (zie http://www.rieternet/uitzendinggemist/ voor de link)

Ik draai zelf ook een de T3ch van 4-11-2007 en alles werkt hier!
Vreemd. Issue is nu aangemaakt.
Alvast bedankt voor het kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

4of9 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:43:
weet iemand waarom ik in xbmc geen AC3 en DTS kan selecteren?
Ik heb mijn xbox via een optische kabel aan mijn reciever gehangen (via zo'n konig cable)

Er komt wel geluid uit maar ik kan in xbmc dus geen digitaal selecteren.

(mijn xbox staat ingesteld op dolby in de originele dash)
Die königs kabel moet ook een component audio aansluiting hebben voor zover ik begrijp.
Enig idee welke dat is? component is toch gewoon een tulp stekkertje?

Ik heb hetzelfde probleem, maar geen zin om te solderen. Ik lees ook her en der dat de optische aansluiting het alleen goed doet als je de component video aansluiting gebruikt :{

Bij mijn kabel zat geen handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
@BigFoot87

Wanneer komt er weer een release van jou met alles erop en eraan ?
Vind ze altijd zo makkelijk om mee te nemen :)

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:31
speedme schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:43:
@BigFoot87

Wanneer komt er weer een release van jou met alles erop en eraan ?
Vind ze altijd zo makkelijk om mee te nemen :)
Nou.... ik heb besloten om maar even te stoppen want ik heb een beetje weinig tijd tegenwoordig.
Maar zodra XOT: UZG 3 uit is heb ik weer een reden om een post te doen ;)

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
GroteBozewolf schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:37:
[...]

Opzich wel de juiste plek. Ik zal er naar kijken voor versie 3.0. Maar eerst de plugins werkend.
Is het ook mogelijk om op zaterdagavonde de internet stream van "Mooi Weer De Leeuw" te streamen?
De TV uitzending gaat namelijk altijd door via internet als ze op TV stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-09 21:04

Sr_Ogel

Klop klop klop

supersatan schreef op zondag 18 november 2007 @ 17:08:
[...]

Is het ook mogelijk om op zaterdagavonde de internet stream van "Mooi Weer De Leeuw" te streamen?
De TV uitzending gaat namelijk altijd door via internet als ze op TV stoppen.
Ja is mogelijk, doe het hier ook. gewoon een .strm bestand aanmaken in kladblok met het volgende adres http://switch.streamgate....mswitch?streamid=3&a=.asx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Bigfoot87 schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:03:
[...]

Nou.... ik heb besloten om maar even te stoppen want ik heb een beetje weinig tijd tegenwoordig.
Maar zodra XOT: UZG 3 uit is heb ik weer een reden om een post te doen ;)
Ik zit nog te wachten op een probleem met de plugins van XBMC. XOT werkt prima als plugin, MAAR:

Het is op dit moment niet mogelijk om het tweede label van een folder item te setten! Beetje lastig, aangezien de meeste items in XOT folders (=tv-programma's) zijn en het wel handig is om te zien wanneer deze het laatste is geupdate (een datum dus). In het script is dat het label2. Dit kan dus op het moment niet in plugins en dat maakt het wel redelijk onoverzichtelijk op dit moment. Nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
alexkroeze schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:12:
[...]

Ja is mogelijk, doe het hier ook. gewoon een .strm bestand aanmaken in kladblok met het volgende adres http://switch.streamgate....mswitch?streamid=3&a=.asx
Thanx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Niet online
zijn er meer mensen die problemen hebben met het streamen van wmv bestanden via de computer? Muziek, dvd's en films met alle andere soorten codecs die ik tot nog toe heb gebruikt zoals divx, xvid, enz gaan prima, maar vandaag een wmv en dat stottert, geluid gaat nog redelijk, vooral het beeld wil niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GroteBozewolf schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:38:
[...]Zou kunnen. Zou je een verzoek kunnen indienen op de googlecode pagina, dan blijft het op de TODO lijst staan.
Zou ik graag willen doen, maar waar? Kan de TODO list niet vinden op google code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Notehoutelade schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:02:
zijn er meer mensen die problemen hebben met het streamen van wmv bestanden via de computer? Muziek, dvd's en films met alle andere soorten codecs die ik tot nog toe heb gebruikt zoals divx, xvid, enz gaan prima, maar vandaag een wmv en dat stottert, geluid gaat nog redelijk, vooral het beeld wil niet.
HD misschien? de cpu van je xbox trekt geen HD materiaal, tenzij het heel strak gecodeerd is (zonder "bepaalde" fratsen)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik wilde van het weekend mijn xbox even volgooien met van alles en nog wat :*)
maar ik krijg de ftp connectie niet werkend :'(

ik heb een utp kabel tussen mijn laptop en mijn xbox gedaan (allebei de netwerklampjes zijn groen dan)

pc
ip 192.168.1.1
sub 255.255.255.0

xbox
static connection
ip 192.168.1.2
sub 255.255.255.0
gateway 192.168.1.1
ftp: yes

met flashfxp
ftp://192.168.1.2
user: xbox
ww: xbox
(staat ook op de xbox bij instellingen zo is dat wel goed?)

maar connectie wordt niet aangemaakt of gelijk verbroken..
iemand ervaring hiermee?

heb een xbox v1.6 met unleashx dash

bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:51

Nitai

Live the life you love.

Heb je wel een cross cable ertussen gedaan?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:05:
[...]

Zou ik graag willen doen, maar waar? Kan de TODO list niet vinden op google code
Je kan bij de issues een issue aanmaken met "Type-Enhancement". Dan is het duidelijk dat het om een nieuwe feature gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:42:
Heb je wel een cross cable ertussen gedaan?
Ja is een cross cable,
als de lampjes groen oplichten dan is de kabel gewoon goed neem ik aan geen breuk ofzo of kan dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Howdy,

Graag zou ik het uitzendinggemist script willen gebruiken, echter heb ik constant te maken met een synchronisatieprobleem. Het beeld en geluid komen constant niet overeen.

Kan me niet voorstellen de enige hierin te zijn.

Is er een oplossing voor?

Mvg,
Bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:56:
Howdy,

Graag zou ik het uitzendinggemist script willen gebruiken, echter heb ik constant te maken met een synchronisatieprobleem. Het beeld en geluid komen constant niet overeen.

Kan me niet voorstellen de enige hierin te zijn.

Is er een oplossing voor?

Mvg,
Bert
Tsja, wederom is een dergelijke vraag al meerdere malen beantwoord: dit ligt aan de streams. Gebruik het audio menu tijdens het afspelen om ze te syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-09 09:15

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

T-8one schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:45:
[...]

Die königs kabel moet ook een component audio aansluiting hebben voor zover ik begrijp.
Enig idee welke dat is? component is toch gewoon een tulp stekkertje?

Ik heb hetzelfde probleem, maar geen zin om te solderen. Ik lees ook her en der dat de optische aansluiting het alleen goed doet als je de component video aansluiting gebruikt :{

Bij mijn kabel zat geen handleiding.
Op de konigs kabel kan je 2 dingen doen namelijk.
1. Composiet/SVHS beeld met analoog geluid.
2. Component beeld met digitaal en analoog geluid.

Heb nu sinds 2 weken ook een xbox met xbmc en had dit gewoon 3..4 jaar eerder moeten weten verdorie. Maarja de xbox altijd een klote dinge gevonden dus dan geloof je dat allemaal wel :)

Aangezien ik RGB op scart met digitaal geluid wou hebben heb ik de konigs kabel behoorlijk verbouwd. Maar het werkt, uiteindelijk een scart kabel gepakt en die op de xbox connector gesoldeerd. Was even prutsen maar hij werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 12:55
TriLithium schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:52:
[...]

Heb nu sinds 2 weken ook een xbox met xbmc en had dit gewoon 3..4 jaar eerder moeten weten verdorie. Maarja de xbox altijd een klote dinge gevonden dus dan geloof je dat allemaal wel :)

Aangezien ik RGB op scart met digitaal geluid wou hebben heb ik de konigs kabel behoorlijk verbouwd. Maar het werkt, uiteindelijk een scart kabel gepakt en die op de xbox connector gesoldeerd. Was even prutsen maar hij werkt :)
Volgens mij bestaan er voor jou probleem gewoon kant en klare oplossingen :P
Sterker nog, ik weet het zeker, heb 'm hier naast me liggen! Maar creatief knutselen bereik je natuurlijk ook heel veel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TriLithium

TriLithium

Llewy schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:52:
[...]

Sterker nog, ik weet het zeker, heb 'm hier naast me liggen! Maar creatief knutselen bereik je natuurlijk ook heel veel mee :)
Ohja zeker bestaan die. Maar als het lukt met wat je hebt liggen dan is dat net zo leuk eigenlijk. En op zondag de winkel in gaan voor een andere kabel is altijd een lastig iets, inbreken en meer van die gein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:34
ik heb een vraagje cq probleem. ik heb een dvd.iso op me netwerk staan. Ik zie hem staan in xbmc maar als ik hem wil afspelen doet hij het niet.
Ik dacht dat xbmc die mogelijkheid wel had.
Moet ik hiervoor eerst nog wat activeren. of is het gewoon heel lang wachten voor dat hij hem opent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Sommige boxen doen gewoon moeilijk over .iso bestanden...ik moet thuis ook de iso uitpakken voordat hij speelt omdat hij 9/10 keer de .iso niet wil starten vanaf de box.

Is weinig aan te doen geloof ik en het ligt iig niet aan je xbmc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Hoe groot is de desbetreffende iso? Op de xbox zelf mogen iso's niet groter dan 4.3g zijn geloof ik. Wellicht gaat diezelfde beperking op voor bestanden op je netwerk. Probeer de iso idd eens uit te pakken en vervolgens af te spelen.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 16:40
Ik heb ze weleens groter afgespeeld. Maar iso's zijn vaak waardeloos om direct af te spelen. Spoelen wil vaak ook niet goed. Uitpakken werkt altijd het beste.
Iso in rar is trouwens nog erger. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-08 20:26
De problemen met afspelen van iso's hebben die betrekking op het afspelen vanaf de hdd van xbox zelf?

Ik open namelijk alleen nog maar iso's vanaf de hdd van mijn pc en heb totaal nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

TriLithium schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:52:
[...]

Dus je kunt nu je xbox met de konigs kabel aansluiten met composiet beeld (RGB) en digitaal geluid?
Leg uit :)
RGB gaat nl wel op m'n tv lukken, component o.i.d. helaas niet.
Llewy schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:52:
[...]

Je doelt denk ik op de advanced scart van Microsoft zelf?
Daar was ik afgelopen weekend naar op zoek, maar die was nergens meer te krijgen in de stad. Een gameshop had deze konigs kabel nog wel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Weet niet of dit met XBMC te maken heeft of met hardware van de Xbox , dus als ik fout zit hoor ik het wel.

Zodra ik in het meu van een DVD kom (van de HD of vanuit mn server) dan hoor ik de Hardeschijf duidelijk tikken.
Dit gebeurt dus alleen als ik in het MENU van het DVD zit.

Kan me niet herinneren dat ik dit eerst ook had.Nou vraag ik me af of het aan XBMC ligt of dat het een hardware probleem is. :?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Je zou zeggen harde schijf, maar als je het ook via netwerkshares hebt... Tikkende harddisk kan naderend einde betekenen van die harddisk. tijd voor een backup dus. Tikken wordt veroorzaakt door een kop die iets probeert te lezen maar naar de verkeerde plek gaat, en schiet dan terug in de beginstand om opnieuw te zoeken (of zo iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ik heb een probleempje met afbeeldingen, kleinere afbeeldingen van bv. internet is geen probleem maar met hoge resolutie afbeeldingen, bv van mijn camera die 2MB zijn, loopt mijn XBMC vast, zowel via HDD als het netwerk... Gebruik momenteel een build van eind oktober maar ook met vorige versies was dit het geval.
Is er geen mogelijkheid om voor pics ook een soort van buffer in te stellen of is er een andere mogelijkheid om die afbeeldingen toch via XBMC te bekijken zonder ze te downscalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
seninha schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:52:
Weet niet of dit met XBMC te maken heeft of met hardware van de Xbox , dus als ik fout zit hoor ik het wel.

Zodra ik in het meu van een DVD kom (van de HD of vanuit mn server) dan hoor ik de Hardeschijf duidelijk tikken.
Dit gebeurt dus alleen als ik in het MENU van het DVD zit.

Kan me niet herinneren dat ik dit eerst ook had.Nou vraag ik me af of het aan XBMC ligt of dat het een hardware probleem is. :?
Als het je HD zou zijn, neem dan maar snel een backup van je eeprom en je hd-key en zo, zodat je ze makkelijk kan vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:10:

Ik heb eens zitten kijken hoe "Het gesprek" in XOT zou kunnen, maar dat wordt toch lastiger dan ik dacht. De videofiles (FLV) worden in een SWF geladen. De SWF roep je aan met een ID, en die SWF fabriekt daar dan de URL van de FLV uit. Hoe die SWF dat doet, dat is lastig te achterhalen. Dus als er mensen een idee hebben, dan hoor dat graag (misschien ff vie een PM, aangezien het redelijk offtopic is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Fire69 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:18:
[...]

Als het je HD zou zijn, neem dan maar snel een backup van je eeprom en je hd-key en zo, zodat je ze makkelijk kan vervangen...
En hoe kan ik dit het snelst doen? Via FTP of zo? En welke bestandenmoet ik dan back upppen?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GroteBozewolf schreef op woensdag 21 november 2007 @ 00:27:
[...]

Ik heb eens zitten kijken hoe "Het gesprek" in XOT zou kunnen, maar dat wordt toch lastiger dan ik dacht. De videofiles (FLV) worden in een SWF geladen. De SWF roep je aan met een ID, en die SWF fabriekt daar dan de URL van de FLV uit. Hoe die SWF dat doet, dat is lastig te achterhalen. Dus als er mensen een idee hebben, dan hoor dat graag (misschien ff vie een PM, aangezien het redelijk offtopic is)
Damn, ik ben je kwijt :P

Maar ik denk, ik roep eens wat. Blijkt dus meet voeten in de aarde te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TriLithium

TriLithium

T-8one schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:10:
[...]

Dus je kunt nu je xbox met de konigs kabel aansluiten met composiet beeld (RGB) en digitaal geluid?
Leg uit :)
RGB gaat nl wel op m'n tv lukken, component o.i.d. helaas niet.

[...]

Je doelt denk ik op de advanced scart van Microsoft zelf?
Daar was ik afgelopen weekend naar op zoek, maar die was nergens meer te krijgen in de stad. Een gameshop had deze konigs kabel nog wel liggen.
Nee zo bedoelde ik dat niet helamaal. Bij de standaard konig kabel kan je alleen maar component of composiet/svhs krijgen. Ik heb de kabel dus moet aanpassen voor RGB. Dit werd een dusdanig lelijke kabel dat ik de connector heb gestript en er aan scart kabel aan heb gesoldeerd. Een stuk netter.

Er zijn wel RGB scart kabels te krijgen die niet van MS zijn. Zijn genoeg webshops te vinden, bv, Yagoda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:34
Surineeslander schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:03:
De problemen met afspelen van iso's hebben die betrekking op het afspelen vanaf de hdd van xbox zelf?

Ik open namelijk alleen nog maar iso's vanaf de hdd van mijn pc en heb totaal nergens last van.
Vanaf een netwerkshare.
Mja uitpakken kan altijd. heb je alleen weer al die dvd bestanden los in een folder.
En weer een extra bewerking natuurlijk Ik heb nl gewoon me download dit van newsleecher gemount,
Maar als er geen andere mogelijkheid is moet het maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Hij zou een iso gewoon zonder problemen moeten pakken en opstarten vanaf een netwerkshare, tenminste dat doet ie bij mij prima. ik gebruik een oktober2007build. maar dat deed ie al prima sinds mijn eerste xbmc van februari dit jaar.
Ik heb alleen problemen met een svcd die is ingepakt als .cue en .bin, die opent hij wel maar er is geen geluid dan. Ik moet die extracten met vcdgear naar een mpeg om ook geluid te hebben.
Als je de iso uit newsleecher hebt dan zou hij zelfs de onuitgepakte rars moeten kunnen lezen als een iso en starten, want dat doet ie bij mij ook prima en ook heel snel (ik was zelfs verbaasd hoe snel, want het is oneindig x sneller (lees:instant) dan uitpakken. heb je wel een latest build? wil de iso wel gestart worden met mediaplayer classic op je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
seninha schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:55:
[...]

En hoe kan ik dit het snelst doen? Via FTP of zo? En welke bestandenmoet ik dan back upppen?
Evox kan het dacht ik, of ConfigMagic. Zoek even op xbox-scene.com, genoeg tutorials daar.
Hier kunnen we er beter niet over verdergaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05:57
Kunnen jullie mij vertellen welke verschillende kabels er nu allemaal zijn voor xbmc, en wat de mogelijkheden zijn? Ik heb hier een standaardkabel, en een andere kabel (niet-microsoft) waarvan ik niet kan achterhalen wat het merk is. Met die andere kabel heb ik digitaal geluid (dts) maar dat is volgens mij het enige verschil. Kan iemand het voor mij uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een idee waar ik een originele afstandsbediening kan vinden voor de xbox? Nu heb ik deze gevonden, maar vraag me af of deze echt is? Ik zou het zelf niet weten.

Ook ben ik nog op zoek naar xbox controllers. Origineel zijn ze volgens mij niet meer nieuw te koop, zou daarvoor ook op marktplaats kunnen kijken. Of heeft iemand goede ervaring met een bepaald merk ''neppe'' controllers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Die ab van Marktplaats is de echte, werkt perfect. :)

Controllers zal je op Marktplaats ook wel vinden, gok ik. Probeer ze wel af te halen zodat je ze kan testen, want mij hebben ze ooit een defecte opgestuurd...
Neppe weet ik niet, heb enkel originele. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Dit is inderdaad een originele, let wel op met de namaak AB's! Die werken over het algemeen prima, maar maken gebruik van andere IR waardes als de originele versie.
Dus als je met een universele AB gaat werken, is het een crime om die signalen goed "in-te-leren"

Ik heb er ooi 2u voor aan de telefoon gezeten met iemand van Harmony om het voor elkaar te krijgen... en nog werkte ze niet goed. Toen toch maar een origineel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Op deze site: http://xbox.readrss.com/
Staan plugins, maar hoe instaleer ik deze?

edit:
ik heb een logitech 5.1 surround set (3 stekkers normaal voor de PC) is deze ook aantesluiten op de Xbox?

[ Voor 41% gewijzigd door Brantje op 21-11-2007 20:05 ]

Verwijderd

Brantje schreef op woensdag 21 november 2007 @ 19:58:

edit:
ik heb een logitech 5.1 surround set (3 stekkers normaal voor de PC) is deze ook aantesluiten op de Xbox?
Is dit een goedkope of een dure 5.1 set van Logitech? Als het een dure versie is dan kun je het beste een Xbox advanced scart kabel aanschaffen. Hier zit een optische ingang in voor je 5.1 set. http://images-eu.amazon.c...00005TRYX.03.LZZZZZZZ.jpg

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

http://www.logitech.com/i...kers/devices/211&cl=nl,nl
Deze heb ik.
Zou niet weten of deze er op kan.

• DeOS
  • Laatst online: 12:41
En wat heb je zelf al gedaan om er achter te komen of dit zou kunnen werken? Als je "x-530 xbox" googled dan kom je al een heel eind. ff zelf wat moeite doen.

Je boxen hebben dus geen optische ingang. Logitech heeft wel game console adapters zoek daar eens op.

Nu graag weer on-topic, want boxen hebben weinig met XBMC te maken.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• seninha

seninha

god's right foot

Heeft iemand wel een zijn Xbox aan twee verschillende bonnen gehangen??

Ik wil namelijk een Plasma via componente en een TFT via RCA aansluiten.
Dit omdat ik dus mn Plasma niet steeds aan wil zetten als ik muziek wil luisteren.

iRacing Profile Flickr

• m3gA
Brantje schreef op woensdag 21 november 2007 @ 19:58:
Meeste van deze scripts zijn oud en werken niet meer..

maar een script moet je uitpakken in de \script map. starten via het scripts knopje in je menu.

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Werkt de tv gids en uitzending gemist nog wel?

Verwijderd

m3gA schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:54:
Meeste van deze scripts zijn oud en werken niet meer..
idd, ik zal hem binnenkort eens weghalen :X

Even over uitzendinggemist; de filmpies van joox.net werken niet meer; wat is de bedoeling qua updaten van het script ? word die input geleverd door derden ?

• GroteBozewolf
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:39:
[...]

idd, ik zal hem binnenkort eens weghalen :X

Even over uitzendinggemist; de filmpies van joox.net werken niet meer; wat is de bedoeling qua updaten van het script ? word die input geleverd door derden ?
eh, volgens mij heb ik al eerder in het topic aangegeven dat de Joox.net filmpjes niet meer werkte en dat er een fix staat op de GoogleCode pagina. De huidige kanalen maak ik zelf, maar er zijn ook al kanalen (18+ content) door derden gemaakt.

Wat betreft updates. Ik wacht totdat ik de plugin helemaal werkend heb. Daarvoor zit ik nog te wachten op een update van XBMC zodat ik alle labels van folder items kan bijwerken. Dit heb ik nodig om datums/data in de lijsten te krijgen. Zonder deze datums/data is het een onoverzichtelijke boel.

Het is dus wachten op een update van de XBMCPlugin interface.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-08 20:26
Tito129 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:50:
[...]

Vanaf een netwerkshare.
Mja uitpakken kan altijd. heb je alleen weer al die dvd bestanden los in een folder.
En weer een extra bewerking natuurlijk Ik heb nl gewoon me download dit van newsleecher gemount,
Maar als er geen andere mogelijkheid is moet het maar zo.
Ik kan zonder problemen images met verschillende extensies openen vanaf mijn netwerkshare. Ikzelf gebruik altijd de laatste T3CH release en een xbox v1.0. Ligt de oorzaak niet in je netwerkapparatuur, je router bijvoorbeeld?

Verwijderd

GroteBozewolf schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:40:
[...]

eh, volgens mij heb ik al eerder in het topic aangegeven dat de Joox.net filmpjes niet meer werkte en dat er een fix staat op de GoogleCode pagina. De huidige kanalen maak ik zelf, maar er zijn ook al kanalen (18+ content) door derden gemaakt.
hmm sorry heb ik wellicht overheen gelezen :/

die googlecode pagina snap ik misschien niet helemaal, waar vind ik de fix ? oh en die 18+ content is ook wel interesting >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

offtopic:
Weet iemand of het mogelijk is om youtube video's te kijken op je xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:31
Brantje schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:39:
Weet iemand of het mogelijk is om youtube video's te kijken op je xbox?
Dat is niet offtopic hoor ;)
Jij bent hier naar op zoek.

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ah dankje.
Dat helpt al. Nu nog ff me Xbox laten uh 'custom mizen ;)'
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je bericht niets (fans, harde schijven, XBOX-cases, netwerkproblemen) met XBMC te maken heeft; post deze dan niet. Downloadlocaties vragen / aanbieden wordt ook niet gewaardeerd.