Vanmiddag eindelijk mn cdtje binnen gekregen. Toch maar aan het installeren gegaan, kon het niet laten ondanks mn tentamen week op dit moment.
Alleen aan het einde van de installatie werd er aangegeven dat het mislukt was om Leopard te installeren. Druk herstart om opnieuw te installeren. Nou denk doe dat dan maar, tot mn verbasing start Leopard gewoon op. Met opstarten lijkt hij wel iets langzamer te zijn als Tiger heb ik het idee.
In het begin nog wat probleempjes met software her en der. Maar ik heb het idee dat het nu toch wel draait zoals het zou moeten zijn. Maar we zien het de komende dagen wel of het daadwerlijke zo is.
Het enigste vreemde wat ik tot nu toe tegen ben gekomen is bij het Inloggen, ik moet mn gebruikersnaam en passwoord opgeven. Terwijl toch echt staat ingesteld dat hij alle gebruikers moet laten zien. Zal er straks nog eens wat mee prutsen of ik het goed krijg of niet...
Wat ik overigens ook opmerk. Ik heb een scriptje wat al mn NFS shares hier thuis op het netwerk mount. Nu ziet finder ook alle Windows shares. Ik heb hier 1 servertje staan waar ik 3 nfs shares op heb en 1 smb. Die 1ne smb share komt in finder onder de computer naam. Maar die nfs shares zijn daar niet terug te vinden. Wel gewoon in de mappen waar ze gemount zijn.
En hij laat ze gelukkig niet allemaal (11 stuks) meer zien op het bureaublad
[
Voor 20% gewijzigd door
Verwijderd op 30-10-2007 18:22
. Reden: Kleine toevoeging ]