Mijn inziens een zeer duidelijke naaistreek van KPN. Hetzelfde product aanbieden maar dan de 'oudere' klanten aan de oude AV houden zodat ze niet kunnen opzeggen. Juist die oudere klanten waren vaak early-adaptors en heeft KPN ze misbruikt in een proefperiode. En dan op zo'n manier naaien...Mallemout schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:55:
En dat is nou precies het probleem: De meeste mensen gaan uit van een enkele AV waardoor ik helaas moet constateren dat de meeste collega's er maar gewoon vanuit gaan dat alle klanten , ongeacht ingangsdatum onder de nieuwe av vallen (met alle frustratie ten gevolge, niet alleen voor klanten maar ook voor de collega's die het dus wel goed doen maar waar de klanten na veel foute info uiteraard niet meer zo 1,2,3 van aannemen dat de juiste info ook echt juist is). Ik kan het ze moeilijk kwalijk nemen trouwens. En tsja, de laatste opmerking, over wijzigingen in de AV, daar heb je het dus al: er is geen wijziging van de AV geweest, ze hebben (ongetwijfeld een gaatje in de wet maar zo goed ben ik niet in de rechtsleer) simpelweg een tweede AV gemaakt waardoor er dus voor de oudere klanten nog steeds dezelfde AV is.
Ik vind het een grof schandaal. Inmiddels ben ik zowaar genezen en verlost van IPB. En uiteindelijk zelfs een brief gekregen waarin stond dat het contract werd beeindigt. Ja ja binnen het jaar dat ze me weer hadden aangesmeerd. Simpelweg door echt een grote bek op te zetten en te dreigen met juridische stappen over het zooitje wat ze er van hadden gemaakt. Het kan dus blijkbaar wel.