Opzeggen KPN InternetPlusBellen... geen pretje

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 22.961 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280292

Ik had een IPB van 2006 (waarvoor dus de 1ste AV zou gelden) opgezegd met 1 maand tussen brief en overgang naar Telfort (1 Oktober). Overgang verder vlekkeloos verlopen.

1 Probleem: Einddatum in mijnkpn stond ineens op 30-4-2009 en rekeningen bleven komen. Na alles gelezen te hebben was ik dus best bang dat ik nog tot ver in 2009 zou moeten betalen.

Toch even gebeld en zeer vriendelijke jongeman die ik aan de lijn kreeg heeft per direkt het pakket stop gezet.
Vertelde me ook dat ik nog een bevestigingsbrief krijg en dat het betaalde abonnementsgeld na overgang gecrediteerd zal worden als ik even bel met de administratie. Meteen na gesprek weer naar mijnkpn om te controleren en pakket was al verdwenen.

Of ik had erg veel geluk, of KPN weet zelf ook wel dat 2 verschillende AV voor 1 produkt niet te handhaven zijn als de klant ze hierop aanspreekt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 10:34
Het zal wel een coulance opzegging geweest zijn, normaal gesproken dien je toch echt tot 2009 door te gaan. Een gelukje dus ;)

PSN: djmurcielago

• LesCacques
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

Op mijn adres kon alleen UPC (kabel) of KPN (adsl) ik afwegen wat het minste probleem zou gaan opleveren.. Ik voor KPN gekozen, nu 3 maanden verstreken... Nog steeds geen internet pakket ontvangen, maar wel natuurlijk tweemaal een factuur gehad.. Gewoon automatisch van mijn rekening afgeschreven, dus ik terugstorten want ja ik ga natuurlijk niet 50 euro in de maand (wat ik al belachelijk vind..) betalen voor iets waar ik geen gebruik van maakt of überhaupt gebruik van heb kunnen maken.. Ik werk af en toe vanuit huis maarja dat kan nu dus echt voor geen meter want wat kan je tegenwoordig zonder internet...
Nou bel ik dus KPN over dat het pakket al paar maanden er over doet en dat ik KPN wil opzeggen.. Krijg ik te horen dat ik pas vanaf 3 maanden voor het einde van het contract kan beëindigen.. Ik vroeg dus waar dat godvergeten pakket dan was. Nou dat kon meneer mij niet vertellen. Ik zou teruggebeld worden...
Een week later zelf nog maar een keer gebeld en gedreigd met juridische stappen (niet dat ik weet of ik ergens mee had kunnen komen maar ik kwam waarschijnlijk erg geloofwaardig over :P) De meneer die ik toen sprak gaf me aan dat hij er achteraan zou gaan en dat hij me deze keer echt zou terugbellen.. Dus ik om zijn naam en personeelsnummer gevraagd (en tevens het gesprek opgenomen). Nou deze keer werd ik na twee dagen terug gebeld dat ze nog maar een keer het pakket zouden opsturen. En dat ik de reeds gefactureerde bedragen terug zou krijgen (of verrekend zou worden). Nu wacht ik dus af of het deze keer wel goed gaat... Maar ze zijn er jammerlijk slecht in hoe ze zo'n pakket bezorgen en de na verzorging daarvan.. En vooral slecht dat ik een reminder krijg van de facturen terwijl ik niet eens een pakket heb gekregen..

Mijn advies naar andere mensen: als je anders kan, neem dan geen KPN! :D

je ne sais cacques

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

Murcielago schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:42:
Het zal wel een coulance opzegging geweest zijn, normaal gesproken dien je toch echt tot 2009 door te gaan. Een gelukje dus ;)
Hoezo? Dan zou user een abonnement voor twee jaar hebben, wat niet uit de post blijkt.
ThaDude in "Opzeggen KPN InternetPlusBellen... geen ..."
PcDealer in "Opzeggen KPN InternetPlusBellen... geen ..."

[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 13-11-2008 21:25 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LesCacques
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

Nou na twee weken afwachten moet je raden hoe het er voor staat? Nog steeds geen internet... Zou zouden dus het pakket opsturen en blijkt dat het weer retour is gestuurd..... Vuile honden zal ik maar netjes zeggen.Ze gaan het weer opsturen en een klacht indienen tegen TNT.... En nu al voor de tweede keer een bedrag van mijn rekening afgeschreven :S natuurlijk heb ik deze weer gestorneerd.

je ne sais cacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153953

Even een oude koe uit de sloot halen.....

Op 21-06-2009 hebben we in verband met een aanstaande verhuizing (14 aug 2009) op de site van de KPN een verhuisopdracht gegeven.

Een week later werd ik gebeld door een medewerkster van de KPN met het bericht dat ons huidige abonnement op het nieuwe adres niet mogelijk was. De verhuisopdracht werd per direct vernietigd.

Vervolgens moest ik maar even met het 0900 0244 nummer bellen (0,10 eur/min) om een nieuwe verhuisopdracht aan te laten maken.

Na ruim 3 uur bellen kwam men erachter dat alleen IP-TV niet leverbaar zou zijn op het nieuwe adres. Dit was zo te verhelpen door het IP-TV abonnement op te zeggen en het premium IPB pakket daarna te verhuizen.

Ik heb gisteren, 27-07-2009 maar weer eens gebeld omdat ik na een maand nog steeds geen bevestiging had gekregen van de verhuizing. Blijkt dat van alle KPN prutsers, waaronder de 2elijns support, die ik aan de lijn heb gehad geen enkele iets zinnigs heeft kunnen registreren.
Men kon zien dat ik heb gebeld, vervolgens heeft prutser 1 een fout gemaakt in het systeem waardoor alles onder mijn abonneenummer stil is komen te staan. Resultaat? Geen verhuizing mogelijk.

Gisteren ben ik van half 1 's middags tot 5u aan het bellen gewees en ben ik wederom doorgestuurd naar de 2e lijns (of 3e lijns) support. Het enige dat de beste man uit kon brengen was dat 'er geblunderd is' door de KPN waardoor eerst alle fouten uit het systeem moeten worden gehaald. Dit gaat 2 tot 3 dagen duren. Daarna moet de verhuizing opnieuw worden aangemaakt, dat gaat minimaal 20 dagen duren.

Dit betekent dat wij bedrijfsmatig telefonisch niet bereikbaar zijn, geen internet hebben en dat onze mailserver die achter de verbinding hangt niets ontvangt. KPN bedankt. Totaal ruim 8 uur gebeld naar het 0,10 euro per minuut nummer.... bedrijf wat een week zo goed als plat ligt en geen medewerker die je fatsoenlijk kan helpen.

Mijn idee was om een tijdelijke verbinding aan te bieden vanuit KPN op het nieuwe adres en hierop het oude nummer uiteindelijk te porteren. Helaas wilde men zelfs hierin niet meedenken.

Wat weer een drama.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 153953 op 28-07-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

Je stuurt de rekening voor de gemaakte kosten plus een vergoeding voor niet bereikbaar zijn naar KPN.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-05 15:33

Foamy

Fulltime prutser

Hm, dus je wilt als bedrijf zijnde je verhaal halen dat een consumentenaansluiting niet werkt :S Als je gewoon direct een zakelijke lijn had afgesloten, inc. SLA had je nooit dit soort geneuzel gehad ....

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153953

Foamy schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:40:
[...]

Hm, dus je wilt als bedrijf zijnde je verhaal halen dat een consumentenaansluiting niet werkt :S Als je gewoon direct een zakelijke lijn had afgesloten, inc. SLA had je nooit dit soort geneuzel gehad ....
Eh, vanwege het feit dat we een kleine v.o.f. aan huis hebben en ook prive gebruik maken van de aansluiting. We zijn nu nog veel te klein om een zakelijke lijn af te sluiten (kosten technisch niet haalbaar).

Daarnaast gaat het hier niet om een niet werkende aansluiting maar om gepruts van de KPN. Een hele simpele verhuizing tot 3x toe verprutsen is heel wat anders.

Daarnaast gaat het helemaal niet om het verhalen van kosten, dat vind ik op dit moment bijzaak. Ik wil gewoon een werkende verbinding.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste