[Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste
Acties:
  • 46.309 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:13:
Ik heb op de to-do list 70-431 Microsoft SQL Server 2005. Het wordt m'n eerste certificering :) Plan is om in januari te beginnen en dan ergens in maart klaar te zijn. Is dat een realistische inschatting? Heb kennis van MySQL, en kom wel weg met eenvoudigere queries, maar heb 't mezelf een aangeleerd: ik weet dus alleen wat ik tot nu toe nodig gehad heb...
Vergis je niet, want je krijgt maar bar weinig queries. Het examen is nagenoeg volledig gericht op het beheren vanuit de Management Studio... backup en restore, permissies, indexes, functions en triggers.
Hehe, ik dacht hetzelfde. Er zijn niet bar veel CCNP-ers - en dat is met een reden - dus effe zal niet effe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 20:00
NC_Phreak schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:58:
[...]

Moet ik dan nu nog een week gaan wachten voordat ik de regional office moet gaan bellen?
Of zijn er mensen die het examen na 3 dagen al hebben bijgeschreven op hun pagina.
Dan kan ik nu al gaan bellen.
Je zegt zelf dat er 10 werkdagen (minstens) staat. Dat is het nu nog niet.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Laatst online: 24-06 20:32
NC_Phreak schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:58:
[...]

Moet ik dan nu nog een week gaan wachten voordat ik de regional office moet gaan bellen?
Of zijn er mensen die het examen na 3 dagen al hebben bijgeschreven op hun pagina.
Dan kan ik nu al gaan bellen.
Gewoon even afwachten denk ik. Gooi in ieder geval nooit de uitdraai met je score weg. Maar dat zal je vast niet gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 15:48

Phreak

KTM SuperDuke

Brainwaste schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:50:
[...]

Gewoon even afwachten denk ik. Gooi in ieder geval nooit de uitdraai met je score weg. Maar dat zal je vast niet gedaan hebben.
Nee zeker heb ik die niet weggedaan.
Dan nog maar ff geduld hebben.
Ik begin namelijk te twijfelen omdat ze ooit ook al een examen verkeerd hebben weggeschreven.
Toen bleek ik de trotse eigenaar van 2 mcp id's te zijn.
Gelukkig hebben ze middels een merge kunnen oplossen, maar goed.
We wachten het af, bedankt voor de reacties.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0209
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-08 20:49
Hallo,

Ik heb de mogelijkheid om een MCSE traject te volgen. Ik wil dit graag in Eindhoven gaan doen en heb offertes voor the TOLC's aangevraagd bij de volgende trainers:
BVO, Learn-It, Master-IT en TWIICE.

Zijn er mensen die positieve danwel negatieve ervaringen hebben met deze clubs ?
Momenteel neig ik naar de mastercard van master-it omdat ik daar onbeperkt kan trainen en examengarantie heb.

graag lees ik jullie reakties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:29

TheVMaster

Moderator WOS
tazman67 schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:59:
[...]

Klopt. Daar heb ik ook de balen van.

Ik heb eind november examen proberen aan te vragen voor 70-298. Dan was ik dit jaar nog MCSA en in het nieuwe jaar nog 1 examen verwijderd (70-299) van MCSE Heel december is vol vertelde het opleidings instituut. Daar komt nog bij dat Azlan niet meer bestaat (nu global knowledge). Examen daar doen is hopeloos. Mijn hoop is nu gevestigd op 7 januari bij New Horizons in Zwolle. Ze zijn voor me bezig.
Dat vol is gelul. Ik heb namelijk net nog een examen in Zwolle verzet van 12 naar 17 december dus er is zeker op 12dec nog ruimte ;) Eh..maar waarom boek je zelf je examen niet via Prometric? Dan kun je online zien dat er gewoon ruimte is....of ff bellen naar Prometric?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruud0209 schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:56:
Hallo,

Ik heb de mogelijkheid om een MCSE traject te volgen. Ik wil dit graag in Eindhoven gaan doen en heb offertes voor the TOLC's aangevraagd bij de volgende trainers:

Zijn er mensen die positieve danwel negatieve ervaringen hebben met deze clubs ?
Momenteel neig ik naar de mastercard van master-it omdat ik daar onbeperkt kan trainen en examengarantie heb.

Ik heb ervaring met Master-it, de examengarantie is leuk. Maar je zult het toch zelf moeten doen: als je geen inzet toont cq geen proefexamens maakt laten ze je ook niet opgaan. :) Ik ben nu bezig in eindhoven met E3, kleine jongen uit van oorsprong Maastricht. Zeer individueel les en praktijk gericht. Docent is zelf al op het werk geweest om aan de hand van mijn praktijk e.a. te verduidelijken (en daarmee konden we meteen een probleempje wegschrijven :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:35
NC_Phreak schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:36:
[...]

Ik begin namelijk te twijfelen omdat ze ooit ook al een examen verkeerd hebben weggeschreven.
Ik heb ook op 30 november examen gedaan (070-284), maar bij mij is deze ook nog niet bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Laatst online: 24-06 20:32
Hallo,

Ik heb bij BVO twee boot camps gedaan voor 70-270 en 70-290 en het is niet iets wat ik je aan kan raden om eerlijk te zijn. Je hebt maar 1,5 dag echt les van iemand en dat is gezien de hoeveelheid stof, zeker van 291 en 284 examens veel te krap naar mijn mening.
Je komt dus uit op volledige zelfstudie.
En zeker met de boeken van MS press is dat een zure appel naar mijn mening. De schrijfstijl vind ik persoonlijk niet lekker lezen en ook de overdaad aan stof die niet terug komt op je examen is erg jammer.
Zeker als je nog geen jaren lange ervaring hebt met de producten dan kan het soms lastig zijn om de individuele onderwerpen aan elkaar te linken en de verbanden te zien wat wel noodzakelijk is voor je examen.
Ik vind zelf 4 dagen om een boek te behandelen een aardige richttijd.

Maar goed, dat is mijn beleving. Andere mensen zweren weer bij een bootcamp. Ik weet in ieder geval zeker dat ik er nooit meer aan begin omdat er betrekkelijk weinig blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Voor de mensen die nog niet helemaal door hebben hoe de nieuwe Microsoft certificering er uit gaat zien heb ik een mooie link:

http://www.startel.nl/opl...ndows%20Server%202008.pdf

Ik heb ervoor gekozen Exchange 2007 te doen om mijn MCSA af te ronden. Pak ik ook direct de MCTS titel mee. Gezien de info uit mijn link is het handig om het upgradetraject te doen. Je zal dan inderdaad de kennis niet heel diepgaand opdoen maar de baas kijkt alleen naar de certificaten. Je kan altijd zelf nog extra tijd er in stoppen zonder het examen te hoeven doen.

[ Voor 46% gewijzigd door artharpe op 11-12-2007 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainwaste schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:01:
[...]

Ik heb bij BVO twee boot camps gedaan voor 70-270 en 70-290 en het is niet iets wat ik je aan kan raden om eerlijk te zijn. Je hebt maar 1,5 dag echt les van iemand en dat is gezien de hoeveelheid stof, zeker van 291 en 284 examens veel te krap naar mijn mening.
Je komt dus uit op volledige zelfstudie.
En zeker met de boeken van MS press is dat een zure appel naar mijn mening. De schrijfstijl vind ik persoonlijk niet lekker lezen en ook de overdaad aan stof die niet terug komt op je examen is erg jammer.
Zeker als je nog geen jaren lange ervaring hebt met de producten dan kan het soms lastig zijn om de individuele onderwerpen aan elkaar te linken en de verbanden te zien wat wel noodzakelijk is voor je examen.
Ik vind zelf 4 dagen om een boek te behandelen een aardige richttijd.

Maar goed, dat is mijn beleving. Andere mensen zweren weer bij een bootcamp. Ik weet in ieder geval zeker dat ik er nooit meer aan begin omdat er betrekkelijk weinig blijft hangen.
Dat is dus gelijk aan de drie avonden die ik ga volgen (verspreid over een aantal weken) alleen heb ik daarnaast nog een pak studie uren te verdelen over een paar weken. En een paar uur examentraining. Eigenlijk is het jammer dat je moet trainen voor het examen zelf ipv dat je op de kennis op moet kunnen maar daar zijn veel mensen het over eens lees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

artharpe schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:30:
Voor de mensen die nog niet helemaal door hebben hoe de nieuwe Microsoft certificering er uit gaat zien heb ik een mooie link:

http://www.startel.nl/opl...ndows%20Server%202008.pdf

Ik heb ervoor gekozen Exchange 2007 te doen om mijn MCSA af te ronden. Pak ik ook direct de MCTS titel mee. Gezien de info uit mijn link is het handig om het upgradetraject te doen. Je zal dan inderdaad de kennis niet heel diepgaand opdoen maar de baas kijkt alleen naar de certificaten. Je kan altijd zelf nog extra tijd er in stoppen zonder het examen te hoeven doen.
Super coole link. Met 1 examen voor een MCSE-er ben je meteen 2008.. Zal wel erg pittig zijn dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 13:59

TheZoo

Animals Behind Bars

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:54:
Deze week begin ik met MCSA en als alles loopt zoals gepland dan ben ik in Juli 2008 MSCA gecertificeerd. Ik ga beginnen met 70-620 en 70-290, 70-291 en 70-431 zullen daarna volgen.

Heeft iemand van jullie ervaring met het Miles traject? Ik heb de topics terug gelezen en ik geloof dat de meeste vooral zelfstudie doen. Ik kreeg dit traject aangeboden van mijn werkgever, daar heb ik geluk mee :)

Ik hoop dat ik een beetje vlot in het ritme zit.
Ik heb met volle tevredenheid het Miles traject gedaan. Ik vond het erg lekker werken. Van te voren leren/studeren en dan cursus waar je vragen kan stellen en een docent die nog ff de belangrijkste dingen toelicht.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:54
Als je MCSE 2003 bent wil je hier naar toe MCITP Enterprise Administrator
Dan heb je minimaal 2 examens nodig.
De 70-649 (waardoor je 3 TS titels krijgt)
en daarna de 70-647 maar die is volgens mij nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
RagEnigma schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:05:
... én je moet dan nog een Vista-examen doen, de 70-620 of de 70-624

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_hardste
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-09-2024
Vanmorgen geslaagd voor 70-290 in zoetermeer..
Helaas een lage score, maar dat lag hem grotendeels in het feit dat de simulaties het niet deden..
Iemand dit ook wel eens meegemaakt?

De mevrouw van Global gaf aan niets van doen te hebben met de inhoud van de examens en dat ik contact moet opnemen met prometric om hier e.e.a. over te horen.

Gelukkig ben ik ondanks de niet werkende simulatie ( 6 stuks ) toch nog geslaagd met 714 punten..

Maarja ben wel benieuwd wat er had gebeurt als ik het net niet had gehaald met de niet werkende simulaties..

Maargoed al met al een blij man :9

Wat je niet probeert, lukt je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 sims?

opmerkelijk :yes:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 14-09 11:12
Ik had er afgelopen donderdag maar liefst 7 in het 70-290 examen :)

En een berg vragen over alerts, counters en meer van dat soort performancemonitor gebeuren. Daar had ik verreweg de meeste vragen over en laat dat onderdeel nou net hetgene zijn wat ik het minst geleerd had van te voren. :X

Maargoed, wel gehaald dus dat was wel goed :)

[ Voor 67% gewijzigd door vosss op 11-12-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

RagEnigma schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:05:
3 examens dus volgens de PDF hierboven:

70-649
70-620 of 70-624
70-647

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
DeeJee schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:00:
[...]

3 examens dus volgens de PDF hierboven:

70-649
70-620 of 70-624
70-647
Inderdaad er hoort er nog 1 bij maar die had ik al en was hem daarom vergeten :)
Het hoeft niet de 620 of de of 624 te zijn. Ik heb hem gehaald via de 621 volgens mij.

https://mcp.microsoft.com/mcp/Default.mspx
dan ga naar view my en dan certification planner dan zie je nog precies wat je moet doen.

http://i13.tinypic.com/7ycgg43.jpg <- hier is mijn overzicht

[ Voor 8% gewijzigd door RagEnigma op 11-12-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Master
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 21:10
NC_Phreak schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:36:
[...]

Ik heb vrijdag 23 November ook examen gemaakt 291. Deze is ook nog steeds niet bijgeschreven, bij examen centrum zeiden ze dat dit soms weken kan duren. Heb voor de zekerheid maar even de uitdraai gezonden naar emeamcp@msdirectservices.com. Microsoft ging dit verder uitzoeken kreeg ik als antwoord. Dus maar even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]X-Master schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:06:
[...]

Ik heb vrijdag 23 November ook examen gemaakt 291. Deze is ook nog steeds niet bijgeschreven, bij examen centrum
X-Master schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:06:
[...]

Ik heb vrijdag 23 November ook examen gemaakt 291. Deze is ook nog steeds niet bijgeschreven, bij examen centrum zeiden ze dat dit soms weken kan duren. Heb voor de zekerheid maar even de uitdraai gezonden naar emeamcp@msdirectservices.com. Microsoft ging dit verder uitzoeken kreeg ik als antwoord. Dus maar even afwachten
Ik heb op 6 december me 70-290 gedaan, en deze was zaterdag 8 december al bijgeschreven. Denk dat het ook aan het testcenter ligt, want al mijn examens zijn eigenlijk wel al na 2 a 3 dagen zichtbaar geworden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tazman67 schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:59:
[...]

Klopt. Daar heb ik ook de balen van.

Ik heb eind november examen proberen aan te vragen voor 70-298. Dan was ik dit jaar nog MCSA en in het nieuwe jaar nog 1 examen verwijderd (70-299) van MCSE Heel december is vol vertelde het opleidings instituut. Daar komt nog bij dat Azlan niet meer bestaat (nu global knowledge). Examen daar doen is hopeloos. Mijn hoop is nu gevestigd op 7 januari bij New Horizons in Zwolle. Ze zijn voor me bezig.

Ik vraag me af waarom het nu zo druk is opeens aan het einde van het jaar. Is dat omdat er:
1. Verplichtingen aan je baas dat je dit jaar nog een examen af moet hebben.
2. Er mensen zijn die denken dat vanaf 1 januari 2008 een aantal examens verlopen (wat niet zo is)
3. Iedereen opeens examen aan het doen is voor Windows Server 2008.
4. Iets anders.

Bij mij is het duidelijk iets anders. Ik lig gewoon op schema om mijn examen te doen. Vorige examen was begin oktober. Dan had ik met kerst en oud/nieuw niets te doen en half januari verder voor de laatste. Nu heb ik met kerst/oud en nieuw nog steeds lekker niets te doen, de stof ken ik nu wel, en ga vanaf 2 januari herhalen om op de 7e examen te kunnen doen.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Heb begin november gelukkig nog examen kunnen boeken voor 6 december. Was toen nog volop keuze. Twee dagen later wil me collega ook boeken, en toen was er opeens geen plaats meer. Dus ik denk, zal wel druk zijn. Zit ik gewoon alleen in een zaal, waar eigenlijk 18 man kan zitten. Dan denk ik ook, waarom kon mijn collega niet meer boeken.

Krijg meer het idee, dat prometic niet zoveel examens meer mag afnemen dit jaar, dat ze aan hun limiet zitten. Weet het anders ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:13:
[...]

Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Heb begin november gelukkig nog examen kunnen boeken voor 6 december. Was toen nog volop keuze. Twee dagen later wil me collega ook boeken, en toen was er opeens geen plaats meer. Dus ik denk, zal wel druk zijn. Zit ik gewoon alleen in een zaal, waar eigenlijk 18 man kan zitten. Dan denk ik ook, waarom kon mijn collega niet meer boeken.

Krijg meer het idee, dat prometic niet zoveel examens meer mag afnemen dit jaar, dat ze aan hun limiet zitten. Weet het anders ook niet.
Bij ons kan nog gewoon geboekt worden volgens mij.
Heb in ieder geval nog nooit iets over quota's gehoord.
Moet je wel even naar zuid-limburg willen gaan voor je examen :p
We zitten in Heerlen zoek maar via prometric site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ging er trouwens nog iemand naar onderstaande?

HOSTING WITH MICROSOFT WINDOWS SERVER 2008
Date 12/13/2007 - 12/13/2007 (1 Day)
Time 9:00AM-5:00PM
Location Aristo Amsterdam
Teleportboulevard 100
Ámsterdam, , 1043 EJ
Phone: 31 20 6860886

A networking event will take place immediately after the lab sessions. This is a great opportunity to exchange ideas, meet other hosters and discuss opportunities with the Microsoft Hosting team.

You may cancel your registration in a course at anytime prior to the actual start date of the course. To cancel you MUST call 1-888-609-9993 or email info@asentus.net

Your registration confirmation ID is 238627. Please reference this number if you need to contact us regarding your registration.

Sincerely,
Registration Team
info@asentus.net
Telephone: (604) 609-9993

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RagEnigma schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:53:
[...]

Bij ons kan nog gewoon geboekt worden volgens mij.
Heb in ieder geval nog nooit iets over quota's gehoord.
Moet je wel even naar zuid-limburg willen gaan voor je examen :p
We zitten in Heerlen zoek maar via prometric site :)
Het zal dan wel aan mijn profiel liggen bij prometric, want ik boek altijd alles online via de site. Woon in zuid-limburg en ga constant naar eindhoven toe. Dit omdat er in Maastricht en Sittard maar zeer zelden plaats is. Bij die in Heerlen, krijg ik altijd de melding dat er geen datums beschikbaar zijn.

Voor de zekerheid nu net ff geprobeerd, maar krijg de melding in Heerlen:

No Dates Found.

We're sorry. We couldn't find any Exam Dates based on the selections you've made. Please try

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 11:34 . Reden: toevoeging over Heerlen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
Ik ben afgelopen 2 dagen wel hier geweest.
MAar ik ben niet bij het hosting verhaal van 2008

This is to notify you that you have been confirmed to attend the following Microsoft training event and a seat is being held for you.

Event Title: SQL Server Enterprise Architectural Summit (SEAS) aka SQL SI Roadshow

Event Start Date & Time: 12/10/2007 9:00 AM - 5:00 PM

Event Language: English - International

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:23:
[...]

Het zal dan wel aan mijn profiel liggen bij prometric, want ik boek altijd alles online via de site. Woon in zuid-limburg en ga constant naar eindhoven toe. Dit omdat er in Maastricht en Sittard maar zeer zelden plaats is. Bij die in Heerlen, krijg ik altijd de melding dat er geen datums beschikbaar zijn.

No Dates Found.

We're sorry. We couldn't find any Exam Dates based on the selections you've made. Please try
Hmmm ok.
We zijn wel alleen op de vrijdag open geloof ik.
Ik zal zo in de pauze eens vragen of ik je het emailadres van de beheerder van het gebeuren mag geven. Kun je rechtstreeks boeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Net geslaagd voor XP, 889 punten zonder te leren :P

290
291
270

284 - Exchange alleen nog voor MCSA *D

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:59

Liberteh

All your base belong to me

Zeg: zit zoiets niet in de buurt van Apeldoorn ofzo? en kan je dit volgen als je nog geen 18 bent, maar wel een opleiding ICT niveau 4 MBo doet?
Ik ben hier zeker wel in geïnteresseerd, en wil graag het MCSE certificaat halen.
Kan iemand mij ook een indicatie geven over de kosten?

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

Liberteh schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:04:
Zeg: zit zoiets niet in de buurt van Apeldoorn ofzo? en kan je dit volgen als je nog geen 18 bent, maar wel een opleiding ICT niveau 4 MBo doet?
Ik ben hier zeker wel in geïnteresseerd, en wil graag het MCSE certificaat halen.
Wat bedoel je met 'zoiets'? Leeftijdsbeperking heb ik nog niet gezien, kan ik me ook niet echt dat die er is. Voor de kosten indicatie kun je gewoon de openingspost lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfrancois
  • Laatst online: 07-07 03:56
Ik kom mij ook even melden
vandaag 70-270 gehaald 873 punten :*) geen sims en 58 vragen

290 check
291 check
270 check

284 planned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 11:30
Hallo,

Ik heb via Twice mijn TOLC's gedaan maar dan de avond tolc in driebergen en moet zeggen dat ik echt heel erg tevreden ben over deze locatie. Onze cursus leraar weet echt verdomd veel van de zaken af. Frits van Drie topper die man.

Mocht je meer willen weten hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:59

Liberteh

All your base belong to me

TheZoo schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:59:
[...]

Wat bedoel je met 'zoiets'? Leeftijdsbeperking heb ik nog niet gezien, kan ik me ook niet echt dat die er is. Voor de kosten indicatie kun je gewoon de openingspost lezen.
Daarmee bedoelde ik een instituut oid.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:23:
[...]

No Dates Found.

Ik heb geprobeerd om je een DM te sturen maar dat kan niet omdat jij dat uit hebt staan.
Stuur mij er maar 1 dan kan ik je het mailadres van onze prometricbeheerder doorsturen.
Dat ga ik namelijk niet hier in het openbaar doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Rfrancois schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:37:
Ik kom mij ook even melden
vandaag 70-270 gehaald 873 punten :*) geen sims en 58 vragen

290 check
291 check
270 check

284 planned
Dubbelpost, kijk eens 2 posts boven je :P Jij ook feli 8)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Laatst online: 14-09 00:03
Ik heb een netwerkbeheer opleiding op MBO niv. 4 afgerond en wil me certificeren voor MCSA/MCSE. Ik zou dit graag doen via zelfstudie. (naast me werk, welke op dit moment niet ICT gerelateerd is) Is het nog aan te raden om MCSA via de Windows Server 2000 weg te bewandelen. Of heeft Windows Server 2003 de voorkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

et36s schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:15:
Ik heb een netwerkbeheer opleiding op MBO niv. 4 afgerond en wil me certificeren voor MCSA/MCSE. Ik zou dit graag doen via zelfstudie. (naast me werk, welke op dit moment niet ICT gerelateerd is) Is het nog aan te raden om MCSA via de Windows Server 2000 weg te bewandelen. Of heeft Windows Server 2003 de voorkeur?
Ik zou persoonlijk kiezen voor 2003, omdat je deze in een later stdium kan upgrade naar 2008. Dan wel niet meer MCSA of MCSE, want deze termen verdwijnen. Vanuit 2000 is deze optie er namelijk niet, daarbij kan je geloof ik ook geen examen meer doen op 2000 basis als ik me goed heb laten informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
ok dat is een goede reden om MCSA op basis van Windows XP, Server 2003 te gaan halen.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

2008 zou je in principe al kunnen gaan doen, ga dus nu zeker voor 2003.

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

Liberteh schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:59:
[...]

Daarmee bedoelde ik een instituut oid.
Zul je ff moeten zoeken. In de openingspost staan een paar grote instituten, misschien dat er daar een van in de buurt zit.

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 08:58
1 oktober haalde ik 70-270 met 936 punten...

Gisteren 70-290 gehaald met 914 punten :)

Yeeeey :)

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Verwijderd

Feli :)

Maakt er ook iemand gebruik van E-learning van Microsoft via vouchers oid?

Is daar veel nuttigs te vinden?

[ Voor 123% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 11:37 ]

• RagEnigma
et36s schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:15:
De upgrade examens van 2000 naar 2003 vervallen vanaf 31 maart.
Dus als je dan ooit een keer naar 2008 toe wil dan zul je het hele traject opnieuw moeten doen.
Misschien is het zelfs voor jou wel aan te raden om gewoon met 2008 te beginnen.
Voordat je klaar bent ben je waarschijnlijk toch alweer een jaartje verder (rustig tempo :) )
En dan is het dus al bijna 2009

• xylonite
  • Laatst online: 21-12-2024

xylonite

Certified Prutser

Voordat 2008 gemeen goed wordt ben je waarschijnlijk weer een paar jaar verder, 2003 wordt nog wel even gebruikt denk ik.

MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens

• DPhoenix
  • Laatst online: 20-09 16:40
Liberteh schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:04:
In Apeldoorn zelf zit er "nog" geen. Maar deze komt er volgens mij wel. Zelf heb ik de examens een keer gedaan in Zwolle, Utrecht en Amsterdam Sloterdijk maar dat was omdat ik daar toen in de buurt werkte.

AULXJMHR

Verwijderd

Ik zit op dit moment in mijn derde jaar en volg de opleiding MBO ICT-Beheerder (niveau 4). Hierna wil ik graag een HBO ICT opleiding (3/4 jaar) gaan doen. Ik vraag me af in hoeverre het zinvol is om een MS certificaat te behalen als ik pas echt over een jaar of 4 fulltime ga werken?

Als ik gecertificeerd ben voor Windows Server 2008 en ik kies er vervolgens voor om te upgraden naar de 'nieuwe' Windows Server versie dan hoef ik natuurlijk minder te leren dan als ik volledig opnieuw begon aan een opleiding. (=tegelijkertijd doe ik dan waarschijnlijk ook weer jaren weinig of niets met win2k8).

• paella
xylonite schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:56:
Voordat 2008 gemeen goed wordt ben je waarschijnlijk weer een paar jaar verder, 2003 wordt nog wel even gebruikt denk ik.
Precies, en het is handig ook kennis te hebben van de huidige techniek, ipv alleen het nieuwste van het nieuwste.

• et36s
Idd daarom neigde ik ook eigenlijk nog naar 2000 aangezien dat waarschijnlijk nog volop wordt gebruikt en het is altijd handig om daar ook kennis van te hebben. Maar goed het is inmiddels 2008 dus ik ga voor de 2003/XP combi.

• paella
ik denk toch dat 2000 over het algemeen wat minder in gebruik is (zonder bewijs te hebben). 2003 is best een vooruitgang geweest, en dus interessant om up te graden. Zowel bij mijn oude werk als bij mijn nieuwe zijn we gaan upgraden.

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb woensdag proefexamen voor 70-294 bij New Horizons in Breda (ter niveau bepaling), dan 15 januari examen in Rotterdam (ook bij New Horizons). Hopen dat het allemaal goed gaat, dan hoef ik er daarna nog maar eentje. :)

Verwijderd

paella schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:54:
ik denk toch dat 2000 over het algemeen wat minder in gebruik is (zonder bewijs te hebben). 2003 is best een vooruitgang geweest, en dus interessant om up te graden. Zowel bij mijn oude werk als bij mijn nieuwe zijn we gaan upgraden.
Voor de klant waarik werk, hebben we begin 2006 een start gemaakt om ook alles van NT workstation en 2000 server om te zetten naar XP en 2003 server. nu half 2007 is dit wereldwijd afgerond. Is een hele vooruitgang qua perfomance en stabiliteit. Vele van onze andere klanten hebben ook afgelopen jaar de overstap gemaakt.

Denk dat vele bedrijven nu bij Vista en 2008 Server de kat eerst uit de boom gaan kijken. Eer het eerste bedrijf zal overschakelen is het zeker al begin 2009 of later.

Kortom, goede keuze om XP en 2003 server te gaan doen.

Verwijderd

Vraagje... klopt het dat 70-291 en 70-293 veel op elkaar lijken of zit er toch wel degelijk verschil in.

Kreeg namelijk van iemand het advies, om na het behalen van 291, niet te lang te wachten met examen voor 293. Omdat de stof het zelfde zou zijn op vele punten. Wie weet hier meer over ??

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:54:
Vraagje... klopt het dat 70-291 en 70-293 veel op elkaar lijken of zit er toch wel degelijk verschil in.

Kreeg namelijk van iemand het advies, om na het behalen van 291, niet te lang te wachten met examen voor 293. Omdat de stof het zelfde zou zijn op vele punten. Wie weet hier meer over ??
Daar ben ik het mee eens. Er zit inderdaad een stuk overlap in en 293 was imho aanmerkelijk eenvoudiger dan 291. Dus lekker doorstomen als het even kan.

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
anthonov schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:59:
[...]

Daar ben ik het mee eens. Er zit inderdaad een stuk overlap in en 293 was imho aanmerkelijk eenvoudiger dan 291. Dus lekker doorstomen als het even kan.
Ik vond 70-293 qua stof makkelijker ja, maar het examen vond ik moeilijker.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:51:
[...]

Denk dat vele bedrijven nu bij Vista en 2008 Server de kat eerst uit de boom gaan kijken. Eer het eerste bedrijf zal overschakelen is het zeker al begin 2009 of later.

Kortom, goede keuze om XP en 2003 server te gaan doen.
Zeker niet!

Er zijn al lang bedrijven aan het evalueren! Sterker nog, een grote gemeente in ons kikkerland zal nog voor de officiele release in productie gaan met 2008 vanwege de RemoteApps feature. Citrix + 2003 eruit, 2008 erin!

Maar dat neemt niet weg dat 2003 nog steeds erg nuttig is omdat het gros dit nog erg lang zal gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylonite

xylonite

Certified Prutser

Ik ben nu na de 291 ook eerst de 293 aan het doen, er is heel veel overlap.
Heb net mn examen geplanned voor 21-01-2008 heb ik nog net tijd genoeg mocht ik de second shot nodig hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb vanmorgen van mijn bron bij Microsoft vernomen dat de twee MCITP beta examens beschikbaar komen voor 21 december 2007!!! (De 71-646 en 71-647 dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
TheVMaster schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:58:
Ik heb vanmorgen van mijn bron bij Microsoft vernomen dat de twee MCITP beta examens beschikbaar komen voor 21 december 2007!!! (De 71-646 en 71-647 dus)
Mara je hebt nog geen email ontvangen oid? Dus ik kan nog hoop hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yanze schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:15:
[...]

Mara je hebt nog geen email ontvangen oid? Dus ik kan nog hoop hebben? :)
Tuurlijk kun je nog hoop hebben :+ Als ik de code mocht krijgen dan komt hij denk ik wel op mijn blog (of er moet expliciet bijstaan dat dat verboden is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
TheVMaster's kleine lettertjes

O+

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 23-04-2021 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
TheVMaster schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:58:
Ik had wel ergens gelezen dat de normale examens in feb of maart online zouden gaan.
Alleen kan ik totaal niet meer vinden waar ik dat gelezen had jammer genoeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xylonite schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:36:
Ik ben nu na de 291 ook eerst de 293 aan het doen, er is heel veel overlap.
Heb net mn examen geplanned voor 21-01-2008 heb ik nog net tijd genoeg mocht ik de second shot nodig hebben :)
dan heb ik de 294 gepland

waar doe je examen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik ben vanmorgen opgegegaan voor 293, was vrij pittig maar heb het niet gehaald. 630 punten Heb al wel mn 2003 mcsa messaging en wil nu verder met MCSE 2003.

Mijn vraag is nu: ik gebruik momenteel de self-paced training kits van mspress maar nu zit ik te denken aan het moac materiaal, dat heb ik destijts ook gebruikt voor mn mcdst (school)

Heeft iemand hier ervaring mee en dan met name het MOAC materiaal van 293?

bedankt...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
Tip: Op het forum van ExamCollection.com moet je even zoeken in het forum "I'm certified" Hier wordt aangegeven wie wanneer een examen heeft gehaald, en met welk materiaal... Dus ook de goede testkings, sims etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 23:14:
Beste mensen,

Ik ben vanmorgen opgegegaan voor 293, was vrij pittig maar heb het niet gehaald. 630 punten Heb al wel mn 2003 mcsa messaging en wil nu verder met MCSE 2003.

Mijn vraag is nu: ik gebruik momenteel de self-paced training kits van mspress maar nu zit ik te denken aan het moac materiaal, dat heb ik destijts ook gebruikt voor mn mcdst (school)

Heeft iemand hier ervaring mee en dan met name het MOAC materiaal van 293?

bedankt...
:)
Ik heb 293 nog niet gedaan en weet ook niet of ik die ooit ga doen, maar als je testte met de self-paced training kit, had je dan met bijv. 50 vragen wel voldoende score?
Die self-paced training kit zijn volgens mij powered bij Measure Up en die staan weer bekend als een van de moeilijkste vragenstellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die zijn erg lastig ja vooral de practice review maar op de objective review had ik wel 800 punten ongeveer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
Voor al diegene die zich afvroegen of er nog een welcome kit zou komen :)

If you have already passed upgrade exams 70-648 and/or 70-649, we regret that your MCTS certification welcome kits are not yet available for order. The kits are in development and will be available closer to the live date of the corresponding MCTS certifications in 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij nog maar een keer mijn vraag:
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:00:
Ik zit op dit moment in mijn derde jaar en volg de opleiding MBO ICT-Beheerder (niveau 4). Hierna wil ik graag een HBO ICT opleiding (3/4 jaar) gaan doen. Ik vraag me af in hoeverre het zinvol is om een MS certificaat te behalen als ik pas echt over een jaar of 4 fulltime ga werken?

Als ik gecertificeerd ben voor Windows Server 2008 en ik kies er vervolgens voor om te upgraden naar de 'nieuwe' Windows Server versie dan hoef ik natuurlijk minder te leren dan als ik volledig opnieuw begon aan een opleiding. (=tegelijkertijd doe ik dan waarschijnlijk ook weer jaren weinig of niets met win2k8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 11:41

rimpeldinky

nani?

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 10:20:
Hierbij nog maar een keer mijn vraag:

[...]
als je vervolgopleiding NID is, zou ik het nu niet doen, de behandelde stof daar en de tentamens daar komen zover ik begrepen heb aardig overeen met een MCSE traject, maar dan zonder de officiele certificaten (welke je met einige extra inspanning op dat moment natuurlijk kunt halen in je eigen tijd) van andere opleidingen weet ik het niet.

Het kan sowieso nooit kwaad om nu al je certificeringen te halen, mocht de stof later behandeld worden heb je in ieder geval de basiskennis al en dat zal aanzienlijk in studiebelasting schelen waardoor je wat meer vrije tijd zou overhouden

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:20
RagEnigma schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 23:34:
Voor al diegene die zich afvroegen of er nog een welcome kit zou komen :)

If you have already passed upgrade exams 70-648 and/or 70-649, we regret that your MCTS certification welcome kits are not yet available for order. The kits are in development and will be available closer to the live date of the corresponding MCTS certifications in 2008.
ik heb afgelopen vrijdag anders netjes mijn welcome kit gekregen hoor :? heb hem enkele weken geleden aangevraagd via de site en dus vrijdag netjes gekregen (incluus mooie nieuwe walletcard :P )

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hakken jullie de boeken btw ook helemaal door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Powershell schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:47:
[...]

ik heb afgelopen vrijdag anders netjes mijn welcome kit gekregen hoor :? heb hem enkele weken geleden aangevraagd via de site en dus vrijdag netjes gekregen (incluus mooie nieuwe walletcard :P )
Eh.....bij mij staat hij niet eens in het lijstje... :(
Enneh...is het wat die Walletcard...of is het gewoon een standaard MCTS wallet card? (had je al een MCTS titel of niet?)

[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 18-12-2007 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylonite

xylonite

Certified Prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:06:
[...]

dan heb ik de 294 gepland

waar doe je examen?
Ik doe examen bij New Horizons in Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Laatst online: 20-09 16:40
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:53:
Ja, tevens probeer ik de opdrachten ook nog te doen en vervolgens een TK er achter aan. Een enkele keer volg ik ook een CBT.

[ Voor 6% gewijzigd door DPhoenix op 17-12-2007 14:09 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:53:
Ja.

Boek goed doorlezen.. TK maken. Nog 10 keer maken...Examen halen :)

Ken wel mensen die de boeken links laten liggen...Maarja je moet wel een beetje kennis van zaken hebben. Van de testking vragen leer je trouwens ook wel eea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok :)

Ik ben ook flink aan het spitten en heb de vragen aan het einde altijd wel goed. Alleen de case scenario's.. daar heb ik wat moeite mee. Ik zit altijd wel in de richting maar mis vaak wel iets. Komen die ook op het examen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik spit het boek ook altijd door, en neem dan ook de meest recente testking ook door.

Weet overigens iemand, welke versie van testking je moet hanterenbij 70-291
Versie 55 heeft namelijk geen simulatie vragen en versie 52 wel.
Weet iemand toevallig, welke het meest overeenkomt met het examen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt dat iets uit als je enkel je kennis wilt testen? Doe ze gewoon allebei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:30:
Maakt dat iets uit als je enkel je kennis wilt testen? Doe ze gewoon allebei :)
Klopt, daaar heb jij weer een punt.
Maar heb geen zin om ze beide te lezen eigenlijk, bespaar ik weer wat kostbare tijd 8)
Maar denk dat ik dus toch de 55 maar pak, met de simulations uit de andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:20
TheVMaster schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:22:
[...]

Eh.....bij mij staat hij niet eens in het lijstje... :(
Enneh...is het wat die Walletcard...of is het gewoon een standaard MCTS wallet card? (had je al een MCTS titel of niet?)
zon standaard ding, eerste mcts titel erop. en er staat op certified since 1998 (mcse nt4 toen :P )

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 15:41

CasGas

.

Vandaag op geweest (voor de tweede keer) voor 70-282, vorige keer maar 641 maar eigenlijk niet echt geleerd, ik dacht, dat doen we wel even maar viel toch wel tegen. Zaten hier en daar toch wel wat instinkers tussen.

Vandaag mezelf wel weer naar boven gehaald, geslaagd met 964 punten :)

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 07:15:
Ik spit het boek ook altijd door, en neem dan ook de meest recente testking ook door.

Weet overigens iemand, welke versie van testking je moet hanterenbij 70-291
Versie 55 heeft namelijk geen simulatie vragen en versie 52 wel.
Weet iemand toevallig, welke het meest overeenkomt met het examen ??
Zoek voor 291 naar de VCE van EvilRen... Daar is een collega van mij 2 weken terug mee geslaagd... Ben nu ook begonnen met 291 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Powershell schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:00:
[...]

zon standaard ding, eerste mcts titel erop. en er staat op certified since 1998 (mcse nt4 toen :P )
OOOhwwww...da's een standaard MCTS Welcome Kit. Je krijgt nog drie kits, voor elke Win2k8 Certification eentje :)
Die zijn overigens zonder walletcard en bevatten alleen de certificaten (met Charter Member vermelding natuurlijk). Bij Windows Vista (vorig jaar november) kreeg ik in maart ofzo ook dat standaard certificaat. Het Vista certificaat met Charter member vermelding kreeg ik pas afgelopen november :+ dus zo'n half jaar na het standaard MCTS Cert :)

Bij mij staat er ook Certified since 98 op....tja..ook MCSE NT4

[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 18-12-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmmmmzzzz :/
DIT had ik niet verwacht, maar na de 90,91 en 93 vind ik de 94 toch nog wel een lastig onderwerp....

misschien iets te licht over gedacht ofzo............
naja iig nog 4 wkn voor ik examen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylonite

xylonite

Certified Prutser

Hij schijnt best makkelijk te zijn, maarja tis maar net hoeveel ervaring je hebt met de AD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Gaat iemand van de TS Windows Server 2008 nog naar de Launchparty van Windows Server 2008!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
TheVMaster schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:05:
Gaat iemand van de TS Windows Server 2008 nog naar de Launchparty van Windows Server 2008!?
Waar en wanneer is dat en wat schiet ik er mee op? :)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yanze schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:26:
[...]

Waar en wanneer is dat en wat schiet ik er mee op? :)
Ehh....dunno :+

Hmm..ik lees net dat de beta codes voor de 646 en 647 verspreidt zijn :( fuck niets ontvangen...eens ff googlen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door TheVMaster op 20-12-2007 01:38 ]

• Xtremelead
  • Laatst online: 17:05

Xtremelead