Ruud0209 schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:56:
Hallo,
Ik heb de mogelijkheid om een MCSE traject te volgen. Ik wil dit graag in Eindhoven gaan doen en heb offertes voor the TOLC's aangevraagd bij de volgende trainers:
BVO, Learn-It, Master-IT en TWIICE.
Zijn er mensen die positieve danwel negatieve ervaringen hebben met deze clubs ?
Momenteel neig ik naar de mastercard van master-it omdat ik daar onbeperkt kan trainen en examengarantie heb.
graag lees ik jullie reakties.
Ik heb bij BVO twee boot camps gedaan voor 70-270 en 70-290 en het is niet iets wat ik je aan kan raden om eerlijk te zijn. Je hebt maar 1,5 dag echt les van iemand en dat is gezien de hoeveelheid stof, zeker van 291 en 284 examens veel te krap naar mijn mening.
Je komt dus uit op volledige zelfstudie.
En zeker met de boeken van MS press is dat een zure appel naar mijn mening. De schrijfstijl vind ik persoonlijk niet lekker lezen en ook de overdaad aan stof die niet terug komt op je examen is erg jammer.
Zeker als je nog geen jaren lange ervaring hebt met de producten dan kan het soms lastig zijn om de individuele onderwerpen aan elkaar te linken en de verbanden te zien wat wel noodzakelijk is voor je examen.
Ik vind zelf 4 dagen om een boek te behandelen een aardige richttijd.
Maar goed, dat is mijn beleving. Andere mensen zweren weer bij een bootcamp. Ik weet in ieder geval zeker dat ik er nooit meer aan begin omdat er betrekkelijk weinig blijft hangen.